Beste mensen.. Mischien dat je het al weet maar ik ga binnen 3 maanden een nieuwe Apple kopen maar ik weet niet welke
. Ik kom er maar niet uit.. De nieuwste iMac (bureaulamp) is haast niet upgradebaar. De G4 vind ik een goeie keus, maar moet wel een goedkope 17" monitor bij voor goede prijs.. Het word mijn eerste Apple computer dus heb ik een hoop vragen:
Kan ik een Apple beter bij een gewone winkel kopen of bij Apple.nl ?
Waarom zegt iedereen dat je je Apple vol moet proppen met RAM ? 256/512 is toch genoeg ?
Kan ik mijn RAM van mijn PC in mijn G4 doen ?
Kan ik mijn Philips 107S monitor aan de G4 aansluiten ? (ATI Readon 7500)
Kunnen gewoon alle PC monitoren ook op een Apple ? Welke wel en welke niet ?
Is het verschil erg groot tussen een G3 600MHz 256MB RAM & G4 700Mhz 256MB RAM ??
Wat is je favorite Apple-winkel
?
Welke Apple heb jij en ben je er blij mee ? Hoe lang gaatie nog mee denk je ?
Wat is ADC support op een graphicscard ?
Ik heb ondertussen uitgevonden dat de ATI Readon 7500 ADC en VGA support heeft. Alsie VGA heeft kunnen toch gewoon ook PC monitoren erin ? Ik heb hierover al een topic gemaakt maar iedereen zei wat anders
.
Hartelijk bedankt
!
Kan ik een Apple beter bij een gewone winkel kopen of bij Apple.nl ?
Waarom zegt iedereen dat je je Apple vol moet proppen met RAM ? 256/512 is toch genoeg ?
Kan ik mijn RAM van mijn PC in mijn G4 doen ?
Kan ik mijn Philips 107S monitor aan de G4 aansluiten ? (ATI Readon 7500)
Kunnen gewoon alle PC monitoren ook op een Apple ? Welke wel en welke niet ?
Is het verschil erg groot tussen een G3 600MHz 256MB RAM & G4 700Mhz 256MB RAM ??
Wat is je favorite Apple-winkel
Welke Apple heb jij en ben je er blij mee ? Hoe lang gaatie nog mee denk je ?
Wat is ADC support op een graphicscard ?
Ik heb ondertussen uitgevonden dat de ATI Readon 7500 ADC en VGA support heeft. Alsie VGA heeft kunnen toch gewoon ook PC monitoren erin ? Ik heb hierover al een topic gemaakt maar iedereen zei wat anders
Hartelijk bedankt