Een typo-safe replyOp dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef Jaymz het volgende:
Aub geen links naar de useradmin plaatsen.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Op dinsdag 29 januari 2002 22:29 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Een typo-safe reply
Ik zou niet durvenOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
Als je toch goed zoekt kom je dus erachter hoe je ervoor kunt zorgen hoe alles eruitziet als je mod-rechten had en waar de benodigde scripts zitten. Maar je kunt ze niet zonder login downloadenOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
Je hebt geen username ingevuld. Probeer het opnieuw door op F5 te drukken of ga weg als je hier niets te zoeken hebt.

Is toch niet zo spannend, * Arno knowsOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kan er een screenshot komen van de admin die je ziet als er op de I wordt gedrukt?
LOL
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Is dat geil of wat!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan breek je je cache open en bouw je c.js om .. dan weer gelukkigOp woensdag 30 januari 2002 13:14 schreef DataBeest het volgende:
[..]
w00t!
ik wil ook een knopje en als je erop klikt dat je een wit venster krijgt!![]()
Verwijderd
Niet 't hele scherm is wit hoorOp woensdag 30 januari 2002 13:14 schreef DataBeest het volgende:
[..]
w00t!
ik wil ook een knopje en als je erop klikt dat je een wit venster krijgt!![]()
Die is er niet... Sim-pel inloggen op Apollo, killall -9 mysqld en voila, #55.Op dinsdag 29 januari 2002 21:21 schreef OiSyN het volgende:
ik mis de hele grote rode panic knop die voor code #55 zorgt zodra erop gedrukt is
Verwijderd
bluf!Op woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef AntonT het volgende:
[..]
Die is er niet... Sim-pel inloggen op Apollo, killall -9 mysqld en voila, #55.
Mwah... Soms is dat gewoon nodig.Op donderdag 31 januari 2002 12:54 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
bluf!![]()
![]()
Soms volstaat de mysqladmin -u root -p shutdown ook; mits je het juiste password invult.
Verwijderd
En wat is code #55, brandalarm???Op dinsdag 29 januari 2002 21:21 schreef OiSyN het volgende:
ik mis de hele grote rode panic knop die voor code #55 zorgt zodra erop gedrukt is
Verwijderd
Weet jij nou nog niet wat #55 is ???Op donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
En wat is code #55, brandalarm???
mysql downOp donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
Verwijderd
Nee hoor, tijd voor een bakkie koffie (als je dan toch moet wachten)Op donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna een jaar (inclusief kloonOp vrijdag 01 februari 2002 15:44 schreef Phruster het volgende:
Ik zit hier denk ik net een week, denk je echt dat ik nu al die codes ken?

🌞🍃
Hoe bedoel je kloonOp vrijdag 01 februari 2002 15:46 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna een jaar (inclusief kloon), en ik weet het ook niet.
Ik zit hier ook al een flinke tijd, en wist het ook niet.
Gelukkig zijn er nog andere Tweakers die het voor mij onthouden
Verwijderd
Das nou eens een goed idee!!
Maar dat brengt mij op het volgende punt: Waar is het goed voor om die codes te leren???
Maar dat brengt mij op het volgende punt: Waar is het goed voor om die codes te leren???
Verwijderd
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgtOp vrijdag 01 februari 2002 16:10 schreef Phruster het volgende:
Wat is da danOp vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgt
Jeremy Clarkson
De meeste screenshots heb ik zo her en der wel eens gezien. De enige waar ik eigenlijk nog "nieuwsgierig" naar ben is het user promotie scherm (dus waar de status van de user wordt ingesteld als ie bijvoorbeeld mod wordt).
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Da's gewoon dezelfde als ik net liet zien, alleen dan met meer opties
. Ik heb er nu ook DPC HTML als optie bijzitten (alsof ik daar ooit wat mee doe
), Adjes hebben er ook alle andere statussen bijzitten of kunnen statussen verzinnen 
deze zou het moeten doen, maar athena is dood ofzo
http://tweakers.net/ext/i.dsp/991598018.jpg
http://tweakers.net/ext/i.dsp/991598018.jpg
Lichtelijk maar...Op vrijdag 01 februari 2002 16:27 schreef JvS het volgende:
maar toch bedankt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Wat er achter het

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
tnx, unblurren ffOp vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
Verwijderd
"deze knop werkt echt, dus niet per ongeluk op drukken"Op vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
|24 uurs hk-ban|
Hmm.. Dus bij een #55 zijn jullie eigenlijk gewoon ip's aan het checken?
Kijken of een icon aan de eisen voldoet. Bij een png nml niet te zien (0kB filesize) Die vraagt hem dus 50x op (geloof ik).Op vrijdag 01 februari 2002 16:49 schreef [MoRtAl] het volgende:
wat doet 'Icoon Check'?

Hier begin je eigenlijk met statussen updaten.

Zo ziet je statusscherm eruit als je admin bent

De verschillende groepen + edit/delete functie

Edit mijn eigen rechten

Meer meer meer
code #62 ruledOp vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgt
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Nou, vooruit dan maar:

Wat wij zien als we je profiel aan willen passen

Wat wij zien als we je profiel aan willen passen
Ja, al die functies ken ik ook niet hoor, maar misschien is dat voor de SPU's (ofzo)...
Ik denk dat dat een "user" is die in GoTCrew moet kunnen
Special purpose user toch? Die kan inderdaad in het CF...Op vrijdag 01 februari 2002 17:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Ja, al die functies ken ik ook niet hoor, maar misschien is dat voor de SPU's (ofzo)...
Verwijderd
SPU's hebben een andere status (die zien namelijk meer fora dan GoT crew alleenOp vrijdag 01 februari 2002 17:14 schreef Twynn het volgende:
[..]
Special purpose user toch? Die kan inderdaad in het CF...
OwjaOp vrijdag 01 februari 2002 17:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
SPU's hebben een andere status (die zien namelijk meer fora dan GoT crew alleen).

Maar anyway: wie weet worden die functies niet eens meer gebruikt
Vakantiemoderator AV, dat was ik.. Ooit had ik de allerlangste status, omdat ik niet gewoon GM wilde wezen, maar Mod AV. Mod LA en banrechten en modrechten in het crewforum. Ik ben alleen vergeten hoe het heette
.
Was iig lang
.
Was iig lang
ik zie mij nog niet staan?
wat heeft ACM daarvan gemaakt dan?
wat heeft ACM daarvan gemaakt dan?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Maar op dat plaatje zijn niet alle usergroepen hoor, dus het is niet zo gek dat de jouwe er niet tussenstaatWerkelijke Status Lite-Mod P&W
mjahOp vrijdag 01 februari 2002 17:40 schreef johnny appleseed het volgende:
Maar op dat plaatje zijn niet alle usergroepen hoor, dus het is niet zo gek dat de jouwe er niet tussenstaat
tnx iig
Verwijderd
En wat is code #62 dan???Op vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik ben trouwens modder-eter op een forum:
http://emmaus-forum.mine.nu, maar dat forum suckt eigenlijk best wel, en je hebt VEEL minder opties:
http://emmaus-forum.mine.nu, maar dat forum suckt eigenlijk best wel, en je hebt VEEL minder opties:

Verwijderd
Op vrijdag 01 februari 2002 20:13 schreef Phruster het volgende:
[..]
En wat is code #62 dan???![]()
![]()
Bij het verwijderen van een bericht krijg je die melding. Dat kun je alleen als moderatorCode #62
Het bericht is verwijderd, je wordt nu doorgestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Poep hé, jullie weten nog meer over ons, dan wij over onszelf weten. 
[niks met dit onderwerp te maken]

[/niks met dit onderwerp te maken]
[niks met dit onderwerp te maken]
Ik wou ook een andere naam, die oude was echt zwaar vervelend. En veranderen kon niet, enige oplossing was een kloon nemen. En tja, ik kende de FAQ toen ook wel uit m'n hoofd zo ongeveer, maar net dat stukje had ik blijkbaar overgeslagen.Op vrijdag 01 februari 2002 16:06 schreef Fozzie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kloon![]()
--> GoT kloon zeker?
Ik zit hier ook al een flinke tijd, en wist het ook niet.
Gelukkig zijn er nog andere Tweakers die het voor mij onthouden
[/niks met dit onderwerp te maken]
🌞🍃
het LEETscript ziet er heel mooi gelayout uit. maar de rest weer niet? Waarom eigenlijk?
Hoe worden eigenlijk Tweakers Headlines neergezet?
Hoe worden eigenlijk Tweakers Headlines neergezet?
Hier wat oude screenshots van DSP.2k, waarmee nieuws, reviews, .plans, pricewatch etc. etc. etc. mee beheerd worden. Inmiddels zitten er weer meer opties in 
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595595.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595157.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595595.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595157.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat is PHPBB2. In het admin gedeelte kun je ook users editen hoorOp vrijdag 01 februari 2002 20:24 schreef Phruster het volgende:
[afbeelding]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef johnny appleseed het volgende:
Daarnaast hebben wij bij het Geplaatst door [nickname] in het rood erachter staan hoeveel notes een user heeft.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
deze discussie is al zo vaak gevoerd dat he mij iig verstandig lijkt eerst even het eea te lezenOp zaterdag 02 februari 2002 12:48 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).
btw: ik kan niet zien wat er in notes staan en ik ben geen volwaardige crew
Eens even zoeken naar een lijstje met alle codes dan
Kan iemand mij zo vertellen waar die staan ?
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Iemand heeft er al eens een topic over gemaakt. hdd geloof ik.Op zaterdag 02 februari 2002 13:01 schreef TheLunatic het volgende:
Eens even zoeken naar een lijstje met alle codes danKan iemand mij zo vertellen waar die staan ?
Zelfs jij hebt een aantal relativerende en/of positieve notesOp zaterdag 02 februari 2002 12:48 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).

Sjongejonge, stelletje achterdochtige lui

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/284857Op zaterdag 02 februari 2002 13:01 schreef TheLunatic het volgende:
Eens even zoeken naar een lijstje met alle codes danKan iemand mij zo vertellen waar die staan ?
Ff de reaktie van hdd opzoeken.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* BreadFan heeft ooit eens wat screenshots van hdd van de codes opgeslagen 
Ben ze aan het uploaden, komt zo een linkje.
Ben ze aan het uploaden, komt zo een linkje.
Goh, daar zit blaataap toch ookOp vrijdag 01 februari 2002 20:24 schreef Phruster het volgende:
[afbeelding]
Nope blaataap zit daar niet.
Al zijn er wel blaatapen daar. Maar ach het is best geinig daar
BTW. Digger rulez
Al zijn er wel blaatapen daar. Maar ach het is best geinig daar
BTW. Digger rulez
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Voor mij viel het wel mee hoor, was veel knip en plak werk, maar de bestanden had ik alOp zaterdag 02 februari 2002 20:10 schreef DataBeest het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is een werk om dat allemaal te maken.
Helft doet het niet meer zie ik nu... whatever...
Verwijderd
Bedoel je Sander ???Op zaterdag 02 februari 2002 20:11 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Goh, daar zit blaataap toch ook
Of BlueEagle
Ik bedoel die nerd die hier een beetje kloontjes liep aan te maken.Op maandag 04 februari 2002 08:44 schreef Phruster het volgende:
[..]
Bedoel je Sander ???
Of BlueEagle
Phruster, jij hebt er 3 logins als het er niet meer zijnOp maandag 04 februari 2002 10:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik bedoel die nerd die hier een beetje kloontjes liep aan te maken.
wat is dat? http://213.51.166.187/forum/index.php
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Als je nou eerst eens ff zou kijken bij de antwoorden in je andere topic: [topic=402562] dan zou je zien dat het antwoord al gegeven is.Op dinsdag 05 februari 2002 16:43 schreef firoz het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
*zucht*Op dinsdag 05 februari 2002 16:43 schreef firoz het volgende:
[topic=402562/1/100]
Zoals al gemeld is boven mij
Verwijderd
Jij weet heel goed hoeveel het er zijn, want jij bent admin! En het zijn er 3 ja!Op maandag 04 februari 2002 17:06 schreef PowerSp00n het volgende:
[..]
Phruster, jij hebt er 3 logins als het er niet meer zijn
#62 komt volgens mij in de praktijk niet voor (hoop ikOp vrijdag 01 februari 2002 20:13 schreef Phruster het volgende:
[..]
En wat is code #62 dan???![]()
![]()
maar hij is wel lache
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
hehe, ik heb lekker een code #33 in me username
Verwijderd
Gaan we weer hoor!
Ik ken er al 2:
Code #30 --> als ik iets post...
Code #27 --> als ik m'n post edit...
Ik ken er al 2:
Code #30 --> als ik iets post...
Code #27 --> als ik m'n post edit...
maar ik loop geen kloontjes na te maken. ik gedraag me *kuch*Op woensdag 06 februari 2002 11:31 schreef Phruster het volgende:
[..]
Er zit daar maar 1 nerd, en dat is Sander (die hier Powersp00n heet)
Op woensdag 06 februari 2002 11:43 schreef SWINX het volgende:
[..]
#62 komt volgens mij in de praktijk niet voor (hoop ik)
maar hij is wel lache
komt dagelijks te vaak over me scherm mbt die Desktopdraad in SACode #62
Het bericht is verwijderd, je wordt nu doorgestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam. Klik hier als je weinig geduld hebt.

Verwijderd
Dit ziet er uit als iemand die films van het campusnet aan het downen is vanachter een kabelmodemOp vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]
Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?Op vrijdag 01 februari 2002 17:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Kijken of een icon aan de eisen voldoet. Bij een png nml niet te zien (0kB filesize) Die vraagt hem dus 50x op (geloof ik).
[afbeelding]
Hier begin je eigenlijk met statussen updaten.
[afbeelding]
Zo ziet je statusscherm eruit als je admin bent![]()
[afbeelding]
De verschillende groepen + edit/delete functie
[afbeelding]
Edit mijn eigen rechtenStom stom stom, dit is HGM GC, niet HGA
Meer meer meer
Verwijderd
Heb je nu 50 dagen moeten doen om deze vraag te bedenkenOp donderdag 28 maart 2002 19:46 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?
Dit is je eigen topic

Vanwaar toch elke keer jouw extreme interesse in dit soort zaken
Kort gezegd, statussen van een forum? Gaat je niet zoveel aan. Simpelweg 'aan, uit, archief' is ruim voldoende voor je.Op donderdag 28 maart 2002 19:46 schreef Da Mastah het volgende:
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?
Statussen van users: idem dito. "Aan, uit, mod".
Maar dat kan je zelf ook wel bedenken toch?
Ik ben benieuwd naar site-admins, ik wil weten welke functies een site kan hebben enzo...Op donderdag 28 maart 2002 19:48 schreef nelske het volgende:
[..]
Heb je nu 50 dagen moeten doen om deze vraag te bedenken![]()
Dit is je eigen topic
Vanwaar toch elke keer jouw extreme interesse in dit soort zaken
En ik bedoel de status van een subforum (bijv. Huiskamer), welke statussen zijn er dus voor een subforum? En voor Members.
Crew hoeft het niet over te tikken, in de broncode vind van de (forum)statusadmin vind je ook al wat....
Verwijderd
Hier stond iets in de trand van "Ik geel namelijk op adminsOp donderdag 28 maart 2002 20:00 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar site-admins, ik wil weten welke functies een site kan hebben enzo...
Ik neem aan dat je dit soort dingen toch wel zelf kan bedenken of niet?
Dingen zijn allemaal vrij simpel te programmeren. Hang maar een nummertje aan een forum bijvoorbeeld dat de status aangeeft van een forum. De broncode voert aan de hand van dat nummertje bepaalde handelingen uit. Zo moeilijk is dat toch niet op te bedenken?En ik bedoel de status van een subforum (bijv. Huiskamer), welke statussen zijn er dus voor een subforum? En voor Members.
Van die zin kan ik geen Nederlands bakkenCrew hoeft het niet over te tikken, in de broncode vind van de (forum)statusadmin vind je ook al wat....
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....Op donderdag 28 maart 2002 19:55 schreef ACM het volgende:
Statussen van users: idem dito. "Aan, uit, mod".
Zie oa: http://tweakers.net/~crew/Grrrrrene/status.gif
Da's maar de helft! (nog geen eens).Op donderdag 28 maart 2002 20:06 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....
Zie oa: http://tweakers.net/~crew/Grrrrrene/status.gif
TIP: je hoeft al die stattussen niet over te tikken hoor. Je kan ook in de broncode van die admin kijken en ze staan daar dan in.
Die broncode waar een zend-encoder overheengehaalt is, bedoel je ?Op donderdag 28 maart 2002 20:16 schreef Da Mastah het volgende:
TIP: je hoeft al die stattussen niet over te tikken hoor. Je kan ook in de broncode van die admin kijken en ze staan daar dan in.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
De broncodeknop onder de rechtermuisknop/Bron weergeven!
Wat is daar het wezenlijke verschil mee met wat ik zeg?Op donderdag 28 maart 2002 20:06 schreef BreadFan het volgende:
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....
NIETS.
Gsmboy:
En nou ophouden met zeuren. Je hebt ZAT informatie in deze thread staan om alle nuttige info te deduceren.
Verwijderd
Dat zijn slechts groepen, je kunt daar zoveel van maken als je wilt. Je hebt al gezien hoe je per groep kunt bepalen wat voor rechten leden daarvan hebben.Op donderdag 28 maart 2002 20:59 schreef Da Mastah het volgende:
En dokter, bemiddelaar, vakantiemod ..., enz......
Dat is toch wel vrij heel erg duidelijk te herleiden
Welke groepen zijn er allemaal? Er staan een heleboel op de screenshot zelf, maar niet allemaal zo te zien aan de scroolbalk van het groepenpulldownvenster (galgje
)
Dit topic is gesloten.