100 topics ofzo
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Het is sindsdien niet echt veranderd hoor, alleen de achtergrondkleur is niet meer wit maar een of ander halfzacht blauw kleurtje
Woei...da's mijn favoriete kleurtje..Op dinsdag 29 januari 2002 20:25 schreef johnny appleseed het volgende:
Had jij dat niet al eens eerder gevraagd?
Het is sindsdien niet echt veranderd hoor, alleen de achtergrondkleur is niet meer wit maar een of ander halfzacht blauw kleurtje
Geef mij ff rechten.
ben ik nou de enige die het niet begrijptHK instellingen van een user
zijn er aparte instellingen voor de huiskamer
of bedoelt ie gewoon hoe de interface van een admin eruit ziet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op vrijdag 22 juni 2001 16:37 schreef GSMboy het volgende:
Hier open ik het tweede deel van de Screenies topic. De eerste liep offtopic.
Is er een screenshot van de foruminstellingen? (hiden, verplaatsen, categorieen, forum toevoegen enz....)
hehe, NJOp dinsdag 29 januari 2002 20:35 schreef Cheatah het volgende:
Echt heel boeiend is het niet hoor... gewoon wat knopjes meer
[afbeelding]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En de "1337" is eg koelOp dinsdag 29 januari 2002 20:35 schreef Cheatah het volgende:
[afbeelding]
Nee dat is l33tOp dinsdag 29 januari 2002 20:42 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
En de "1337" is eg koel
Kruisje is natuurlijk post deleten, en die computer is het IP lijkt me.Op dinsdag 29 januari 2002 20:35 schreef Cheatah het volgende:
[afbeelding]
Maar die I en die allerlaatste, wat betekend die?
🌞🍃
Verwijderd
Daarnaast hebben wij bij het Geplaatst door [nickname] in het rood erachter staan hoeveel notes een user heeft.
Verwijderd
Als je goed bent in passwords radenOp dinsdag 29 januari 2002 21:17 schreef MaXxX het volgende:
Wanneer krijg ik die knopjes erook bijhehehe
eeejOp dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef johnny appleseed het volgende:
I = l33t, een speciaal scriptje met handige adminfuncties (direct mailen bijvoorbeeld), laatste is directe link naar de useradmin.
Daarnaast hebben wij bij het Geplaatst door [nickname] in het rood erachter staan hoeveel notes een user heeft.
was dat bedrag dat ik aan ACM heb overgemaakt dan niet genoeg voor alle knoppies??
*boos is
j/k
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Op dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef GSMboy het volgende:
Waar is de "i" voor bij de userknopjes?
Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef johnny appleseed het volgende:
I = l33t, een speciaal scriptje met handige adminfuncties (direct mailen bijvoorbeeld), laatste is directe link naar de useradmin.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Op dinsdag 29 januari 2002 22:29 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Een typo-safe reply
Ik zou niet durvenOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
Aub geen links naar de useradmin plaatsen.
Als je toch goed zoekt kom je dus erachter hoe je ervoor kunt zorgen hoe alles eruitziet als je mod-rechten had en waar de benodigde scripts zitten. Maar je kunt ze niet zonder login downloadenOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
Je hebt geen username ingevuld. Probeer het opnieuw door op F5 te drukken of ga weg als je hier niets te zoeken hebt.

Is toch niet zo spannend, * Arno knowsOp dinsdag 29 januari 2002 23:33 schreef Lord Daemon het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson

Is dat geil of wat!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan breek je je cache open en bouw je c.js om .. dan weer gelukkigOp woensdag 30 januari 2002 13:14 schreef DataBeest het volgende:
[..]
w00t!
ik wil ook een knopje en als je erop klikt dat je een wit venster krijgt!![]()
Verwijderd
Niet 't hele scherm is wit hoorOp woensdag 30 januari 2002 13:14 schreef DataBeest het volgende:
[..]
w00t!
ik wil ook een knopje en als je erop klikt dat je een wit venster krijgt!![]()
Die is er niet... Sim-pel inloggen op Apollo, killall -9 mysqld en voila, #55.Op dinsdag 29 januari 2002 21:21 schreef OiSyN het volgende:
ik mis de hele grote rode panic knop die voor code #55 zorgt zodra erop gedrukt is
Verwijderd
bluf!Op woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef AntonT het volgende:
[..]
Die is er niet... Sim-pel inloggen op Apollo, killall -9 mysqld en voila, #55.
Mwah... Soms is dat gewoon nodig.Op donderdag 31 januari 2002 12:54 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
bluf!![]()
![]()
Soms volstaat de mysqladmin -u root -p shutdown ook; mits je het juiste password invult.
Verwijderd
En wat is code #55, brandalarm???Op dinsdag 29 januari 2002 21:21 schreef OiSyN het volgende:
ik mis de hele grote rode panic knop die voor code #55 zorgt zodra erop gedrukt is
Verwijderd
Weet jij nou nog niet wat #55 is ???Op donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
En wat is code #55, brandalarm???
mysql downOp donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
Verwijderd
Nee hoor, tijd voor een bakkie koffie (als je dan toch moet wachten)Op donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef Phruster het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna een jaar (inclusief kloonOp vrijdag 01 februari 2002 15:44 schreef Phruster het volgende:
Ik zit hier denk ik net een week, denk je echt dat ik nu al die codes ken?

🌞🍃
Hoe bedoel je kloonOp vrijdag 01 februari 2002 15:46 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna een jaar (inclusief kloon), en ik weet het ook niet.
Ik zit hier ook al een flinke tijd, en wist het ook niet.
Gelukkig zijn er nog andere Tweakers die het voor mij onthouden
Verwijderd
Maar dat brengt mij op het volgende punt: Waar is het goed voor om die codes te leren???
Verwijderd
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgtOp vrijdag 01 februari 2002 16:10 schreef Phruster het volgende:
Maar dat brengt mij op het volgende punt: Waar is het goed voor om die codes te leren???
Wat is da danOp vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgt
Jeremy Clarkson
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
deze zou het moeten doen, maar athena is dood ofzo
http://tweakers.net/ext/i.dsp/991598018.jpg
Lichtelijk maar...Op vrijdag 01 februari 2002 16:27 schreef JvS het volgende:
deze zou het moeten doen, maar athena is dood ofzo
maar toch bedankt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Wat er achter het

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
tnx, unblurren ffOp vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
Verwijderd
"deze knop werkt echt, dus niet per ongeluk op drukken"Op vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
|24 uurs hk-ban|
Kijken of een icon aan de eisen voldoet. Bij een png nml niet te zien (0kB filesize) Die vraagt hem dus 50x op (geloof ik).Op vrijdag 01 februari 2002 16:49 schreef [MoRtAl] het volgende:
wat doet 'Icoon Check'?

Hier begin je eigenlijk met statussen updaten.

Zo ziet je statusscherm eruit als je admin bent

De verschillende groepen + edit/delete functie

Edit mijn eigen rechten

Meer meer meer
code #62 ruledOp vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dan weet je ook wat er met je topic is gebeurt als je een code # 62 voor je neus krijgt
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Wat wij zien als we je profiel aan willen passen
Ik denk dat dat een "user" is die in GoTCrew moet kunnen
Special purpose user toch? Die kan inderdaad in het CF...Op vrijdag 01 februari 2002 17:11 schreef Grrrrrene het volgende:
Ja, al die functies ken ik ook niet hoor, maar misschien is dat voor de SPU's (ofzo)...
Ik denk dat dat een "user" is die in GoTCrew moet kunnen
Verwijderd
SPU's hebben een andere status (die zien namelijk meer fora dan GoT crew alleenOp vrijdag 01 februari 2002 17:14 schreef Twynn het volgende:
[..]
Special purpose user toch? Die kan inderdaad in het CF...
OwjaOp vrijdag 01 februari 2002 17:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
SPU's hebben een andere status (die zien namelijk meer fora dan GoT crew alleen).

Maar anyway: wie weet worden die functies niet eens meer gebruikt
Was iig lang
wat heeft ACM daarvan gemaakt dan?
Verwijderd
Maar op dat plaatje zijn niet alle usergroepen hoor, dus het is niet zo gek dat de jouwe er niet tussenstaatWerkelijke Status Lite-Mod P&W
mjahOp vrijdag 01 februari 2002 17:40 schreef johnny appleseed het volgende:
Maar op dat plaatje zijn niet alle usergroepen hoor, dus het is niet zo gek dat de jouwe er niet tussenstaat
tnx iig
Verwijderd
En wat is code #62 dan???Op vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Verwijderd
http://emmaus-forum.mine.nu, maar dat forum suckt eigenlijk best wel, en je hebt VEEL minder opties:

Verwijderd
Op vrijdag 01 februari 2002 20:13 schreef Phruster het volgende:
[..]
En wat is code #62 dan???![]()
![]()
Bij het verwijderen van een bericht krijg je die melding. Dat kun je alleen als moderatorCode #62
Het bericht is verwijderd, je wordt nu doorgestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam. Klik hier als je weinig geduld hebt.
[niks met dit onderwerp te maken]
Ik wou ook een andere naam, die oude was echt zwaar vervelend. En veranderen kon niet, enige oplossing was een kloon nemen. En tja, ik kende de FAQ toen ook wel uit m'n hoofd zo ongeveer, maar net dat stukje had ik blijkbaar overgeslagen.Op vrijdag 01 februari 2002 16:06 schreef Fozzie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kloon![]()
--> GoT kloon zeker?
Ik zit hier ook al een flinke tijd, en wist het ook niet.
Gelukkig zijn er nog andere Tweakers die het voor mij onthouden
[/niks met dit onderwerp te maken]
🌞🍃
Hoe worden eigenlijk Tweakers Headlines neergezet?
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595595.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595157.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat is PHPBB2. In het admin gedeelte kun je ook users editen hoorOp vrijdag 01 februari 2002 20:24 schreef Phruster het volgende:
Ik ben trouwens modder-eter op een forum:
http://emmaus-forum.mine.nu, maar dat forum suckt eigenlijk best wel, en je hebt VEEL minder opties:
[afbeelding]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef johnny appleseed het volgende:
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
deze discussie is al zo vaak gevoerd dat he mij iig verstandig lijkt eerst even het eea te lezenOp zaterdag 02 februari 2002 12:48 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).
btw: ik kan niet zien wat er in notes staan en ik ben geen volwaardige crew
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Iemand heeft er al eens een topic over gemaakt. hdd geloof ik.Op zaterdag 02 februari 2002 13:01 schreef TheLunatic het volgende:
Eens even zoeken naar een lijstje met alle codes danKan iemand mij zo vertellen waar die staan ?
Zelfs jij hebt een aantal relativerende en/of positieve notesOp zaterdag 02 februari 2002 12:48 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dus zijn die notes TOCH positief. Leek me al sterk dat jullie gaan bijhouden van "is hulpvaardig". Nee het wordt eerder een schandboek... In een ander topic werd er nog omheen gedraaid, maar dit lijkt me overduidelijk (alhoewel ik het grote topic van zeef niet heb doorgelezen, kan zijn dat er daar dieper op het notesgebeuren in is gegaan).

Sjongejonge, stelletje achterdochtige lui

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/284857Op zaterdag 02 februari 2002 13:01 schreef TheLunatic het volgende:
Eens even zoeken naar een lijstje met alle codes danKan iemand mij zo vertellen waar die staan ?
Ff de reaktie van hdd opzoeken.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ben ze aan het uploaden, komt zo een linkje.
Goh, daar zit blaataap toch ookOp vrijdag 01 februari 2002 20:24 schreef Phruster het volgende:
Ik ben trouwens modder-eter op een forum:
[afbeelding]
Al zijn er wel blaatapen daar. Maar ach het is best geinig daar
BTW. Digger rulez
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Voor mij viel het wel mee hoor, was veel knip en plak werk, maar de bestanden had ik alOp zaterdag 02 februari 2002 20:10 schreef DataBeest het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is een werk om dat allemaal te maken.
Helft doet het niet meer zie ik nu... whatever...
Verwijderd
Bedoel je Sander ???Op zaterdag 02 februari 2002 20:11 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Goh, daar zit blaataap toch ook
Of BlueEagle
Ik bedoel die nerd die hier een beetje kloontjes liep aan te maken.Op maandag 04 februari 2002 08:44 schreef Phruster het volgende:
[..]
Bedoel je Sander ???
Of BlueEagle
Phruster, jij hebt er 3 logins als het er niet meer zijnOp maandag 04 februari 2002 10:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik bedoel die nerd die hier een beetje kloontjes liep aan te maken.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Als je nou eerst eens ff zou kijken bij de antwoorden in je andere topic: [topic=402562] dan zou je zien dat het antwoord al gegeven is.Op dinsdag 05 februari 2002 16:43 schreef firoz het volgende:
wat is dat? http://213.51.166.187/forum/index.php
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
*zucht*Op dinsdag 05 februari 2002 16:43 schreef firoz het volgende:
wat is dat? http://213.51.166.187/forum/index.php
[topic=402562/1/100]
Zoals al gemeld is boven mij
Verwijderd
Jij weet heel goed hoeveel het er zijn, want jij bent admin! En het zijn er 3 ja!Op maandag 04 februari 2002 17:06 schreef PowerSp00n het volgende:
[..]
Phruster, jij hebt er 3 logins als het er niet meer zijn
Dit topic is gesloten.