Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
hehe, ik heb lekker een code #33 in me username
Verwijderd
Gaan we weer hoor!
Ik ken er al 2:
Code #30 --> als ik iets post...
Code #27 --> als ik m'n post edit...
Ik ken er al 2:
Code #30 --> als ik iets post...
Code #27 --> als ik m'n post edit...
maar ik loop geen kloontjes na te maken. ik gedraag me *kuch*Op woensdag 06 februari 2002 11:31 schreef Phruster het volgende:
[..]
Er zit daar maar 1 nerd, en dat is Sander (die hier Powersp00n heet)
Op woensdag 06 februari 2002 11:43 schreef SWINX het volgende:
[..]
#62 komt volgens mij in de praktijk niet voor (hoop ik)
maar hij is wel lache
komt dagelijks te vaak over me scherm mbt die Desktopdraad in SACode #62
Het bericht is verwijderd, je wordt nu doorgestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam. Klik hier als je weinig geduld hebt.

Verwijderd
Dit ziet er uit als iemand die films van het campusnet aan het downen is vanachter een kabelmodemOp vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
[afbeelding]
Wat er achter het [afbeelding] knopje zit
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?Op vrijdag 01 februari 2002 17:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Kijken of een icon aan de eisen voldoet. Bij een png nml niet te zien (0kB filesize) Die vraagt hem dus 50x op (geloof ik).
[afbeelding]
Hier begin je eigenlijk met statussen updaten.
[afbeelding]
Zo ziet je statusscherm eruit als je admin bent![]()
[afbeelding]
De verschillende groepen + edit/delete functie
[afbeelding]
Edit mijn eigen rechtenStom stom stom, dit is HGM GC, niet HGA
Meer meer meer
Verwijderd
Heb je nu 50 dagen moeten doen om deze vraag te bedenkenOp donderdag 28 maart 2002 19:46 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?
Dit is je eigen topic

Vanwaar toch elke keer jouw extreme interesse in dit soort zaken
Kort gezegd, statussen van een forum? Gaat je niet zoveel aan. Simpelweg 'aan, uit, archief' is ruim voldoende voor je.Op donderdag 28 maart 2002 19:46 schreef Da Mastah het volgende:
Nu vraag ik me af, welke statussen een forum kan hebben, en welke stussen een user kan hebben?
Statussen van users: idem dito. "Aan, uit, mod".
Maar dat kan je zelf ook wel bedenken toch?
Ik ben benieuwd naar site-admins, ik wil weten welke functies een site kan hebben enzo...Op donderdag 28 maart 2002 19:48 schreef nelske het volgende:
[..]
Heb je nu 50 dagen moeten doen om deze vraag te bedenken![]()
Dit is je eigen topic
Vanwaar toch elke keer jouw extreme interesse in dit soort zaken
En ik bedoel de status van een subforum (bijv. Huiskamer), welke statussen zijn er dus voor een subforum? En voor Members.
Crew hoeft het niet over te tikken, in de broncode vind van de (forum)statusadmin vind je ook al wat....
Verwijderd
Hier stond iets in de trand van "Ik geel namelijk op adminsOp donderdag 28 maart 2002 20:00 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar site-admins, ik wil weten welke functies een site kan hebben enzo...
Ik neem aan dat je dit soort dingen toch wel zelf kan bedenken of niet?
Dingen zijn allemaal vrij simpel te programmeren. Hang maar een nummertje aan een forum bijvoorbeeld dat de status aangeeft van een forum. De broncode voert aan de hand van dat nummertje bepaalde handelingen uit. Zo moeilijk is dat toch niet op te bedenken?En ik bedoel de status van een subforum (bijv. Huiskamer), welke statussen zijn er dus voor een subforum? En voor Members.
Van die zin kan ik geen Nederlands bakkenCrew hoeft het niet over te tikken, in de broncode vind van de (forum)statusadmin vind je ook al wat....
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....Op donderdag 28 maart 2002 19:55 schreef ACM het volgende:
Statussen van users: idem dito. "Aan, uit, mod".
Zie oa: http://tweakers.net/~crew/Grrrrrene/status.gif
Da's maar de helft! (nog geen eens).Op donderdag 28 maart 2002 20:06 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....
Zie oa: http://tweakers.net/~crew/Grrrrrene/status.gif
TIP: je hoeft al die stattussen niet over te tikken hoor. Je kan ook in de broncode van die admin kijken en ze staan daar dan in.
Die broncode waar een zend-encoder overheengehaalt is, bedoel je ?Op donderdag 28 maart 2002 20:16 schreef Da Mastah het volgende:
TIP: je hoeft al die stattussen niet over te tikken hoor. Je kan ook in de broncode van die admin kijken en ze staan daar dan in.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
De broncodeknop onder de rechtermuisknop/Bron weergeven!
Wat is daar het wezenlijke verschil mee met wat ik zeg?Op donderdag 28 maart 2002 20:06 schreef BreadFan het volgende:
Of, Lite-mod, Admin, Bemiddelaar, HGA, HGM, T.net Crew....
NIETS.
Gsmboy:
En nou ophouden met zeuren. Je hebt ZAT informatie in deze thread staan om alle nuttige info te deduceren.
Verwijderd
Dat zijn slechts groepen, je kunt daar zoveel van maken als je wilt. Je hebt al gezien hoe je per groep kunt bepalen wat voor rechten leden daarvan hebben.Op donderdag 28 maart 2002 20:59 schreef Da Mastah het volgende:
En dokter, bemiddelaar, vakantiemod ..., enz......
Dat is toch wel vrij heel erg duidelijk te herleiden
Welke groepen zijn er allemaal? Er staan een heleboel op de screenshot zelf, maar niet allemaal zo te zien aan de scroolbalk van het groepenpulldownvenster (galgje
)
Dit topic is gesloten.