WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Weet ikOp woensdag 13 februari 2002 19:10 schreef NightBird het volgende:
[..]
Daar heb ik je over gemaild ..
Maar als er nou nog 24 grijze en 24 donkerblauwe aanmeldingen komen ...
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Nee ... we hebben geen grijze/donkerblauwe/whatever welke kleur behalve zwart en wit.Op donderdag 14 februari 2002 08:54 schreef je_oen het volgende:
wat zijn er grijze en blauwe te verkrijgen? vertel vertel. me want to know more
Dat komt omdat we die kleuren alleen per veel (25 ofzo) kunnen bestellen, per maat dus. Dat schiet dus niet op als je er 1 of 2 van wilt ..
Wat wel kan, is zelf je shirt opsturen, dan printen wij die logo's er op, en sturen het terug.
Verwijderd
En wat moet dat dan kosten ?????Op donderdag 14 februari 2002 10:18 schreef NightBird het volgende:
[..]
Nee ... we hebben geen grijze/donkerblauwe/whatever welke kleur behalve zwart en wit.
Dat komt omdat we die kleuren alleen per veel (25 ofzo) kunnen bestellen, per maat dus. Dat schiet dus niet op als je er 1 of 2 van wilt ..
Wat wel kan, is zelf je shirt opsturen, dan printen wij die logo's er op, en sturen het terug.
Dan zijn ze 11 euro (incl. verzendkosten terug naar je).Op donderdag 14 februari 2002 11:00 schreef Fritzz het volgende:
[..]
En wat moet dat dan kosten ?????
Uiteraard per stuk ja. En nee, per meer kost het hetzelfde, aangezien de kosten en de tijd gelijk blijft bij meer shirts. Misschien als je er >20 wilt dat we wel wat kunnen regelenOp vrijdag 15 februari 2002 08:39 schreef Fritzz het volgende:
is dat per stuk![]()
of kan ik al mijn shirt tegelijk op sturendat het dan "minder" kost
Verwijderd
Jaaah Zeer bedankt voor het shirt. Ik zal hem ooit in de was moeten doen, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.Op dinsdag 19 februari 2002 21:43 schreef NightBird het volgende:
Inmiddels heb ik het geld van de volgende personen ontvangen, en die zullen een dezer dagen hun shirt in de bus vinden: P.M. Smiers, Joost Uding, Wouter Goedegebuure, I. Balder, Jimar Suurmeijer. Behalve de 2 mensen die ik gemaild heb, die moeten nog even geduld hebben.
Forza Mucca!
Excusez moi .. ik zie je bestelling nu pasOp dinsdag 26 februari 2002 00:07 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Uuuuhh Nightbirdie, krijg ik nog een meeltje van de bestelling of is dat er bij ingeschoten?
Mail ligt op je deurmat.
Van Peter van den Belt en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, als het goed is gaan die er deze week ook uit, net als de 2 bestellingen die nog moesten wachten.
Er is blijkbaar een communicatiestoring geweestOp dinsdag 26 februari 2002 08:11 schreef NightBird het volgende:
Van Peter van den Belt en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, als het goed is gaan die er deze week ook uit, net als de 2 bestellingen die nog moesten wachten.
Want de bestellingen van Peter van den Belt, Charley Gielkens, Huub Scheenen en E.Hobbelink zijn nu pas onderweg .. Patrice Salah moet nog effe wachten, betaling is binnen, maar k moet het nog even doorgeven.
(terwijl ik mijn naam E. Hobbelink wel zag staan als verzonden )
/typo
kolere Ž
/ end typo
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Vraagje: kloppen deze gegevnes nog? if so dan zal ik es een opdrachhie de deur uit doen om men bestelling te betalen.8-)Nightbird, ergens in 2001
Rabobankrekening 1455.32.801 t.n.v. R.Nachtegaal te Den Haag
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Volgens mij veel en veel langer want op 18 maart zou mijn T-shirt verzonden zijn. Nu op 27 maart nog niets binnen.Op woensdag 27 maart 2002 11:36 schreef Pyrus52 het volgende:
Hoe lang doet zo'n t-shirt er eigenlijk over om hier (Zuid Limboland) te komen? Toch geen 9 dagen (waarvan 7 werkdagen), of wel
Kuuke (H. Scheenen)
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Kloppen nog ja.Op woensdag 27 maart 2002 12:12 schreef Ingmar het volgende:
[..]
Vraagje: kloppen deze gegevnes nog? if so dan zal ik es een opdrachhie de deur uit doen om men bestelling te betalen.8-)
Heb er nog geen week geleden geld heen geschreven op zijn verzoek.
Misschien kan Nightbird ff vertellen van wie hij inmiddels alweer geld binnen heeft. Dan kunnen ik en andere ff zien of alles goed is gegaan. En misschien waar de shirts van anderen blijven.. Want een aantal missen hem nog als ik dit zo lees.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Hey, one of them is meOp maandag 18 maart 2002 10:36 schreef NightBird het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een communicatiestoring geweest
Want de bestellingen van Peter van den Belt, Charley Gielkens, Huub Scheenen en E.Hobbelink zijn nu pas onderweg .. Patrice Salah moet nog effe wachten, betaling is binnen, maar k moet het nog even doorgeven.
Mooi
Maar wie o wie ben jij he?Op woensdag 27 maart 2002 17:53 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Hey, one of them is me
Mooi
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
hint: zijn voornaam begint met een POp woensdag 27 maart 2002 18:52 schreef Mobster het volgende:
[..]
Maar wie o wie ben jij he?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
et kan ook d'r broer zijn
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
/off topicOp woensdag 27 maart 2002 19:47 schreef Flapmo het volgende:
E.Hobbelink --> lol iemand die in me klas zit heet ook zo...dadelijk blijkt ze DPC addict te zien whahahah1
edit:
et kan ook d'r broer zijn(als ze die heeft
)
Check m`n profile
m`n zus is iig geen DPC/computer addict..
dat is mijn afdeling
/end off topic
wel met smart ( neh niet dsmarty
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
/off topicOp donderdag 28 maart 2002 09:39 schreef Flapmo het volgende:
nah, ze woont in eemnes, kweenieof jij gewoon op kamers in enschede zit?
ehhh nee `k heb een heel huis gekocht jaren geleden (met meerder kamers) *lol*
Ben een geboren en getogen Enschedeër
/end off topic
Ik zal er direct achteraan bellen, want dat kan natuurlijk niet.
Van: Arjan ter Steege, Gerben Wijnja, Pieter Jasperse en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, maar zijn de shirts nog niet verstuurd.
Idd nog steeds niets gehadOp donderdag 28 maart 2002 17:25 schreef NightBird het volgende:
Hmmz ... Ik vermoed dat er ergens iets grandioos fout is gegaan .. aangezien Peter van den Belt, Charley Gielkens, Ronald Treur, E.Hobbelink, wim benjamins en Patrice Salah allezes nog niets gehad hebben ?
Van: Arjan ter Steege, Gerben Wijnja, Pieter Jasperse en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, maar zijn de shirts nog niet verstuurd.
Verwijderd
Jawel hoor, een belasting aanslagOp donderdag 28 maart 2002 17:25 schreef NightBird het volgende:
Hmmz ... Ik vermoed dat er ergens iets grandioos fout is gegaan .. aangezien Peter van den Belt, Charley Gielkens, Ronald Treur, E.Hobbelink, wim benjamins en Patrice Salah allezes nog niets gehad hebben ?
nope, nothing , njente, nada, noppes het zij uw vergefen grote donkere vogel
Ik zal mijn oma vragen of ze ze wil breienOp dinsdag 29 januari 2002 23:20 schreef JustMe_ het volgende:
of truien volgende winter
De vier openstaande bestellingen (zie boven voor de namen) worden morgen of zaterdag verstuurd.
Wel jammer dat Tante post zo slecht bezorgt ( we kregen hiero op 28ste maart nog een valentijnskaart *lol* (jah was ruim po tijd verstuurd)
Vandaag is er pjoeter beursje in Enschede.. had wel ff willen lopen in DPC kledij
maar goed.. next time more fun
Stel je voor: Warnsveld, een buitenwijk van Zutphen .. uithoek der uithoeken dus. Ze hebben daar geen postkantoor, niet eens een postagentschapje. Nee, ze moeten het daar doen met een hoekje in de supermarkt, waar je toevallig per ongeluk ook pakketjes kan afgeven (niet afhalen nee). Omdat dat gewoon bij de servicebalie van de super is, helpen ze de klanten eerst, daarna de postmensen pas. Je komt daar dus met je 6 dikke enveloppen, die naar geduldige koeienfans moeten en de dame achter de balie vindt een minuutje om je enveloppen te wegen ..
Omdat er weer klanten aankomen, schrijft ze alleen de prijs op de envelop, je rekent af en gaat tevreden naar huis. Verwachtend dat ze in het volgende verloren minuutje de zegels plakt en ze in de postzak gooit. Helaas... hier is dus het punt waarop het mis ging. De dame is het die dag vergeten. Er liggen nu dus 6 dikke enveloppen met een prijsje in een doos in een hoek ... De volgende dag komt er een andere part-timer, die denkt: huh? Wat doet die doos daar .. nu ja, laat ik maar staan, ik weet het ook niet. En zodoende lag de doos er nog steeds met jullie shirts.
Moraal van het verhaal: De shirts zijn vrijdag/zaterdag verstuurd (ook die van de 4 openstaande bestellingen). Dus na de paasdagen hebben jullie je shirts.
(al is warnsveld niet echt UIThoek.. (da`s meer s`heerenberg enzo..)
Tnx voor het uitzoeken ( ook aan je Pa gericht !)
*grin als ze er nog hadden gelegen , had ik ze wel ff gehaald..
Ik kom nml wel eens in warnsveld (gemeente is klant bij "big Blue"
** Geintje gaat alvast posten bij de deurmat .. ***

Verwijderd
En wat zegt Pa de volgende keer na het betalen :"Likken k****"
postzegels wel geplakt nu..maar ehhhh
Zijn ze dan nu ook verstuurd door die supermarkt/post mutsen in Warnsveld
Want, *snik *snik, ik lig te wachten en wachten ...en wachten bij de deurmat.. maar NADA , NIKKES, NOPES (behalve de dagelijkse reklame
Kijk nog `ns of die doos er nog staat ?

Yep, T-shirt is een paar dagen geleden gearriveerd.Op maandag 01 april 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
Knipperdeknip.....
Moraal van het verhaal: De shirts zijn vrijdag/zaterdag verstuurd (ook die van de 4 openstaande bestellingen). Dus na de paasdagen hebben jullie je shirts.
Puik stofje en puike opdruk !!
Kuuke
* Pyrus ziet de datum en denkt... ne he, het zal toch geen 1 april grap zijn van NightBird?Op maandag [u]01 april[/u] 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
[verhaaltje]

reden: kheb nog altijd nix ontvangen
Zul je m'n ma strax horen als er niets komt, "zie je nou wel! nooit vooruit betalen! niemand die je leert kennen via het internet vertrouwen! Tzijn allemaal oplichters! (das dus wat moeders waarschijnlijk zegt)...
magoe...
ff lekkere stoel bed bij de deur neerzetten, verlengsnoer uit de kast halen zodat de laptop (van ma
Post net geweest... nix, nada, noppes alleen reclame
Op vrijdag 05 april 2002 23:25 schreef geintje het volgende:
.. maar NADA , NIKKES, NOPES ..
Op zaterdag 06 april 2002 09:24 schreef Pyrus52 het volgende:
.. kheb nog altijd nix ontvangen..
Op vrijdag 05 april 2002 23:43 schreef Kuuke het volgende:
Yep, T-shirt is een paar dagen geleden gearriveerd.
Hmmz .. een deel wel een deel niet .. das natuurlijk vrij onmogelijk normaal gesproken :-)Op zaterdag 06 april 2002 09:42 schreef DPC_Wimmel het volgende:
shirt is bij mij al op woensdag binnen gekomen
Ik ga vanavond weer contact opnemen, meteen weer 3 betalingen doorgeven en dan horen jullie meer ..
Alstie toch komt, of je ziet de plaatselijke postbode met een koe rondlopen, meld het dan ook even
Ja, er zijn er nog een stuk of 40.Op maandag 08 april 2002 15:35 schreef DutchCommando het volgende:
Kan ik nog bestellen?
Je kan ze bestellen op http://www.dutchpowercows.org/shirts.dsp
De prijs in euro's is: EUR 16,- voor een 164/S/M/L/XL/XXL en EUR 18,- voor een XXXL, en dat is allemaal incl. verzendkosten etc. natuurlijk. Het ontwerp: http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=167
[ongeduldige mode]Op maandag 08 april 2002 14:22 schreef NightBird het volgende:
[kwootjes]
Hmmz .. een deel wel een deel niet .. das natuurlijk vrij onmogelijk normaal gesproken :-)
Ik ga vanavond weer contact opnemen, meteen weer 3 betalingen doorgeven en dan horen jullie meer ..
Alstie toch komt, of je ziet de plaatselijke postbode met een koe rondlopen, meld het dan ook even
En al iets gehoord? * Pyrus heeft namelijk wederom nix ontvangen

[/ongeduldige mode]
[geduldige mode]
Dat wordt dan wachten op de gear uit het andere topic

[/geduldige mode]
[geduld mode]Op dinsdag 09 april 2002 15:46 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
[ongeduldige mode]
En al iets gehoord? * geintje heeft namelijk wederom nix ontvangen
[/ongeduldige mode]
Ik heb ook nog niet mogen ontvangen..
( wel al bijna vergroeit met deurmat
Ik zoek nu vrijwilliger die me drank en eten brengt ( en van tijd tot tij de wortels in deurmat watergeeft
[/geduld mode]
boehoeeeee donderdag 11042002 geen shirts..
(wegens cursus in A`dam (RHCE) de postbode nog niet kunnen stalken.. morgen is examen.. (duimen !!!)
[/verdrietig]
.Nightbird -> meel me ff adres waar je shirts heen gestuurd hebt ? dan kan ik evt na gaan of er ergens iets fout zit ? tnx !
K heb jullie beiden gemaild (pyrus en jou).Op donderdag 11 april 2002 18:25 schreef geintje het volgende:
[verdrietig]
boehoeeeee donderdag 11042002 geen shirts..
(wegens cursus in A`dam (RHCE) de postbode nog niet kunnen stalken.. morgen is examen.. (duimen !!!)
[/verdrietig]
.Nightbird -> meel me ff adres waar je shirts heen gestuurd hebt ? dan kan ik evt na gaan of er ergens iets fout zit ? tnx !
Very strange ..
Maar dus nog altijd nix ontvangen

Mail gelezen en replyed..Op donderdag 11 april 2002 19:09 schreef NightBird het volgende:
[..]
K heb jullie beiden gemaild (pyrus en jou).
Very strange ..
adres is goed...
Op donderdag 11 april 2002 19:17 schreef Pyrus52 het volgende:
Jup, adres klopt. Of zou er nog Limburg bij gemoeten hebben (ivm buitenland![]()
)
Maar dus nog altijd nix ontvangen![]()
Als je in Heerle woont wel. NoordBrabant heeft namelijk ook een Heerle
Verwijderd
[domme belg vraag]Op donderdag 11 april 2002 21:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hebben ze in Nederland geen postcode dan voor iedere gemeente/stad ??
[/domme belg vraag]
Lijkt me dat je dan alsnog eenduidig kunt weten waar je moet zijn als je de postcode erbij schreef...
Limbo = Heerle[b][i]N[/b][/i] FYIOp donderdag 11 april 2002 21:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
offtopic:
Maar daar woon ik dus niet nee.
Dat hebben we dus wel... alleen zijn er altijd mensen die de verkeerde opschrijven (NightBird zal wel ctrl+c/ctrl+v/ctrl+p [enter] gedaan hebben dus daar zal het niet aan liggen)Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
[domme belg vraag]
Hebben ze in Nederland geen postcode dan voor iedere gemeente/stad ??
[/domme belg vraag]
Lijkt me dat je dan alsnog eenduidig kunt weten waar je moet zijn als je de postcode erbij schreef...
Nope, Kuuke woont ook in Limburg (en dan echt in Limburg) en die heeft z'n T-shirt mooi ontvangen. nu nog z'n vriendin uit het shirt zien te meppen (het praatstadium zijn we al gepasseerd) want dat was ff niet de bedoeling.(nee ze is géén postbode)Op donderdag 11 april 2002 19:17 schreef Pyrus52 het volgende:
Jup, adres klopt. Of zou er nog Limburg bij gemoeten hebben (ivm buitenland![]()
)
Maar dus nog altijd nix ontvangen![]()
Kuuke
no sweatOp donderdag 11 april 2002 23:45 schreef NightBird het volgende:
Ik baal hier dus echt enorm van .. tot nu toe zijn er 176 bestellingen goed gegaan, waarvan sommige meer dan 1 envelop waren. Vorig jaar zijn alle 250 shirts aangekomen.. en nu ineens 2 adressen tegelijk niet. Echt klote. Ik hoop van het weekend weer wat tijd te hebben om wat te regelen.
we wachten gewoon ff maandag af ( idd .. vrijdag : nog steeds niets) -> jah postbode komt iederedag met "normale" post en reklame .. duzzzzzz
word vervolgt ...
WazigOp donderdag 11 april 2002 23:45 schreef NightBird het volgende:
Ik baal hier dus echt enorm van .. tot nu toe zijn er 176 bestellingen goed gegaan, waarvan sommige meer dan 1 envelop waren. Vorig jaar zijn alle 250 shirts aangekomen.. en nu ineens 2 adressen tegelijk niet. Echt klote. Ik hoop van het weekend weer wat tijd te hebben om wat te regelen.

Vader is zich al helemaal pissig aant maken dat de ptt het weer helemaal aant verbruien is hiero. Giro komt 4 dagen te laat... blaat blaat blaat.... gaatie mailen naar ptt hoofdkantoor oid
Pak-
Still hoping to hear soon
maandag 15-04-2002 -> geen postOp maandag 15 april 2002 16:14 schreef Pyrus het volgende:
NightBird (of wie dan ook) nog wat gehoord
Still hoping to hear soon
(bright-side : geen rekeningen
(down-side -> geen shirts.. )
*snif *snif
[optimist mode]
`t is toch nog niet het weer om in t`shirt te lopen...
[/optimist mode]
[pessimist mode]Op maandag 15 april 2002 17:32 schreef geintje het volgende:
[..]
maandag 15-04-2002 -> geen post
(bright-side : geen rekeningen)
(down-side -> geen shirts.. )
*snif *snif
[optimist mode]
[/optimist mode]
Ja maar als het zo door gaat, dan hebben we de shirts ook niet als het er wel weer voor is!
[/pessimist mode]
Wel op het tropische eiland waar ik nu zitOp maandag 15 april 2002 17:32 schreef geintje het volgende:
[optimist mode]
[/optimist mode]
Euhj! Geef onze shirts terug! Wil er zelf mee op tropisch eiland lopenOp maandag 15 april 2002 18:01 schreef NightBird het volgende:
[..]
Wel op het tropische eiland waar ik nu zit![]()
Tenk joeOp maandag 15 april 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:
De bestellingen van: Alexander Louwes, Rick Jansen, Ingmar Middelbos, Paul Ilbrink, Eric Toering, D.Bouw, Jeroen Vaags en Michiel van Akkeren, alsmede de herzendingen voor Charley Gielkens, Ronald Treur en E.Hobbelink worden als het goed is voor het komende weekend verzonden. Dit onder voorbehoud van eventuele out-of-stock situaties (voor bijv. de XXXL shirts). Die kunnen wat langer duren, maar hoe lang precies weet ik nu nog niet.
Als ik ze -=weer=- niet krijgt ligt het aan die [censuur] PTT (in de randstad)
Op maandag 15 april 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:
De bestellingen van: Alexander Louwes, Rick Jansen, Ingmar Middelbos, Paul Ilbrink, Eric Toering, D.Bouw, Jeroen Vaags en Michiel van Akkeren, alsmede de herzendingen voor Charley Gielkens, Ronald Treur en E.Hobbelink worden als het goed is voor het komende weekend verzonden. Dit onder voorbehoud van eventuele out-of-stock situaties (voor bijv. de XXXL shirts). Die kunnen wat langer duren, maar hoe lang precies weet ik nu nog niet.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Me too..Op maandag 15 april 2002 21:16 schreef Pyrus het volgende:
[..]
Tenk joeZal ASAP posten als ik ze heb
Op maandag 15 april 2002 18:01 schreef NightBird het volgende:
[..]
Wel op het tropische eiland waar ik nu zit

en PTT twente/achterhoek[..]
Als ik ze -=weer=- niet krijgt ligt het aan die [censuur] PTT (in de randstad)![]()
[melig]
[..]
word er dan gelijk een hitte golf mee gestuurd ?
ZOŽn 3 weken van 25 graden zo wel leuk zijn nu
[/melig]
Ik bedoelde eigenlijk dat dit het 2de ding wat uit de randstad naar hier (=Zuidlimboland) zou moeten komen is wat niet aangekomen is... dus als #3 ook niet goed gaat, moet het spreekwoord herzien wordenOp maandag 15 april 2002 22:27 schreef geintje het volgende:
[..]
Me too..
[..]
En je vroeg niet eens wie er mee wou ?
( jah zeker had ik mee gewild
)
[Als ik ze -=weer=- niet krijgt ligt het aan die [censuur] PTT (in de randstad) :P]
en PTT twente/achterhoek
[zeik mode]Op maandag 15 april 2002 22:55 schreef Pyrus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat dit het 2de ding wat uit de randstad naar hier (=Zuidlimboland) zou moeten komen is wat niet aangekomen is... dus als #3 ook niet goed gaat, moet het spreekwoord herzien worden
ehhhh Warnsveld in de Randstad ? *grin houd het maar op Gelderland ( of viel het toch net in overijssel?)
anyway.. misschien is er een "schakel" naar "limboland" wel "missing" of ziek
[/zeik mode]
WarnsveldOp dinsdag 16 april 2002 10:26 schreef geintje het volgende:
[..]
[zeik mode]
ehhhh Warnsveld in de Randstad ? *grin houd het maar op Gelderland ( of viel het toch net in overijssel?)
anyway.. misschien is er een "schakel" naar "limboland" wel "missing" of ziek
[/zeik mode]
Op dinsdag 16 april 2002 13:16 schreef Pyrus het volgende:
[..]
WarnsveldIk ging uit van Den Haag, want daarheen ging het geld
Nightbird..say the wordOp maandag 01 april 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
Nahja .. het is echt een gek verhaal
Stel je voor: Warnsveld, een buitenwijk van Zutphen .. uithoek der uithoeken dus. Ze hebben daar geen postkantoor, niet eens een postagentschapje. Nee, ze moeten het daar doen met een hoekje in de supermarkt, waar je toevallig per ongeluk ook pakketjes kan afgeven (niet afhalen nee). Omdat dat gewoon bij de servicebalie van de super is, helpen ze de klanten eerst, daarna de postmensen pas. Je komt daar dus met je 6 dikke enveloppen, die naar geduldige koeienfans moeten en de dame achter de balie vindt een minuutje om je enveloppen te wegen ..
[/b]
Naar Den Haag gaat het geld (= hier), dan gaat per telefoon een bevestiging naar Warnsveld, daar wordt het shirt gemaakt en vanaf daar verstuurd
en * Pyrus maar denken dat NightBird als een malloot staat te strijken en/of z'n hele familie heeft ingehuurd
Misschien is het wel familie in Warnsveld *lol*Op dinsdag 16 april 2002 19:11 schreef Pyrus het volgende:
oo zo!
en * Pyrus maar denken dat NightBird als een malloot staat te strijken en/of z'n hele familie heeft ingehuurd
het shirt is aangekomen
* Ingmar heeft zijn T-shirts ook!
Tnx m8!
Verwijderd
Juich niet te vroeg... ik zie nog geen reactie van geintjeOp dinsdag 23 april 2002 18:21 schreef NightBird het volgende:
*pfew*
Zijn er nog beschikbaar?
jeps ..Op dinsdag 23 april 2002 22:39 schreef marshal het volgende:
* marshal zit er over te denken om nog een witte te bestellen om in de zomer ff in Canada DPC te gaan promoten.
Zijn er nog beschikbaar?
Nog een kleine 30 geloof ik...
***Op dinsdag 23 april 2002 20:14 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg... ik zie nog geen reactie van geintje![]()
JAHOEEEEEE mailman heeft idd vanmiddag (23ste) de 2 shirts door gleuf gedouwd ..
dus toch nog een happy end
Tnx Nightbird... ze zijn echt gaaaaf,,
( ook volgens m`n vriendin..
[typo]
kolere Žof `
[/typo]
Ik moet zeggen, ziet er erg cool
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
Veel plezier er allemaal mee .. !
To send a shirt to the USA, it costs 3 euro extra, so for a M-sized shirt it will be EUR 19,- , so in dollars it will be (1$ = EUR 1.12) ... $17,--.Op woensdag 24 april 2002 19:00 schreef randy48 het volgende:
NightBird
How much to send a DPC shirt size medium to the US?
Zwaar bedankt NightBird!
Een paar vrienden lijken ook interesse te hebben, dus heb je toevallig nog wat zwarte 'L'-etjes liggen?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nog 4 op voorraad, anders kunnen ze altijd nog besteld worden.Op woensdag 24 april 2002 22:58 schreef Funcracker het volgende:
* Funcracker heeft zijn herzending ook ontvangen!
Zwaar bedankt NightBird!
Een paar vrienden lijken ook interesse te hebben, dus heb je toevallig nog wat zwarte 'L'-etjes liggen?
Maar dan moet je 'snel' zijn,de laatste 30 zijn aangebroken
Verwijderd
Or would you maybe like to make a trade? I have a brand new AMD Tech Tour T-shirt size XL. It is black with the AMD logo on the front and With a nice Team AMD Tech Tour graphic on the back with the names of the cities:
Hartford
Ft Lauderdale
Atlanta
Milwaukee
Newark
Indianapolis
Bay Area
New York
Phoenix
Cleveland
St Louis
Portland
San Antonio
Los Angeles
Let me know about the PayPal or maybe a trade.
I will upload some pictures of the shirt here and yes I would trust you and I would ship first if you would like
The pics are here: http://www.extremedc.com/amd1.jpg and http://www.extremedc.com/amd2.jpg
No, I do not have a Paypal account, bacause I don't have a creditcard. And for foreigners (outside USA) you can't withdraw any money from your paypal account without having a creditcard.Op vrijdag 26 april 2002 04:44 schreef randy48 het volgende:
OK, do you use PayPal?
Or would you maybe like to make a trade? I have a brand new AMD Tech Tour T-shirt size XL. It is black with the AMD logo on the front and With a nice Team AMD Tech Tour graphic on the back with the names of the cities:
And the shirt is nice, but I won't wear it I think...
So maybe you can make an international money transfer to my account? Don't know what it costs .. but that won't be much I think .. or just put the dollars in an envelope
Verwijderd
zijn er nog shirts over? ik wil wel een witte
en hoe zit het met de maten? ooit eens een tweakers shirt in xl gekregen maar t leek wel s f zo.
Verwijderd
Randy
OkayOp maandag 13 mei 2002 22:50 schreef randy48 het volgende:
NightBird I sent the money this morning for the T-shirt, you should have it in a few days
Randy
Voor de anderen die me van het weekend gemaild hebben enzo .. ik heb het een beetje druk deze weken, dus antwoord laat even op zich wachten omdat ik niet thuis ben