________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik bedoelde eigenlijk dat dit het 2de ding wat uit de randstad naar hier (=Zuidlimboland) zou moeten komen is wat niet aangekomen is... dus als #3 ook niet goed gaat, moet het spreekwoord herzien wordenOp maandag 15 april 2002 22:27 schreef geintje het volgende:
[..]
Me too..
[..]
En je vroeg niet eens wie er mee wou ?
( jah zeker had ik mee gewild
)
[Als ik ze -=weer=- niet krijgt ligt het aan die [censuur] PTT (in de randstad) :P]
en PTT twente/achterhoek
[zeik mode]Op maandag 15 april 2002 22:55 schreef Pyrus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat dit het 2de ding wat uit de randstad naar hier (=Zuidlimboland) zou moeten komen is wat niet aangekomen is... dus als #3 ook niet goed gaat, moet het spreekwoord herzien worden
ehhhh Warnsveld in de Randstad ? *grin houd het maar op Gelderland ( of viel het toch net in overijssel?)
anyway.. misschien is er een "schakel" naar "limboland" wel "missing" of ziek
[/zeik mode]
WarnsveldOp dinsdag 16 april 2002 10:26 schreef geintje het volgende:
[..]
[zeik mode]
ehhhh Warnsveld in de Randstad ? *grin houd het maar op Gelderland ( of viel het toch net in overijssel?)
anyway.. misschien is er een "schakel" naar "limboland" wel "missing" of ziek
[/zeik mode]
Op dinsdag 16 april 2002 13:16 schreef Pyrus het volgende:
[..]
WarnsveldIk ging uit van Den Haag, want daarheen ging het geld
Nightbird..say the wordOp maandag 01 april 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
Nahja .. het is echt een gek verhaal
Stel je voor: Warnsveld, een buitenwijk van Zutphen .. uithoek der uithoeken dus. Ze hebben daar geen postkantoor, niet eens een postagentschapje. Nee, ze moeten het daar doen met een hoekje in de supermarkt, waar je toevallig per ongeluk ook pakketjes kan afgeven (niet afhalen nee). Omdat dat gewoon bij de servicebalie van de super is, helpen ze de klanten eerst, daarna de postmensen pas. Je komt daar dus met je 6 dikke enveloppen, die naar geduldige koeienfans moeten en de dame achter de balie vindt een minuutje om je enveloppen te wegen ..
[/b]
Naar Den Haag gaat het geld (= hier), dan gaat per telefoon een bevestiging naar Warnsveld, daar wordt het shirt gemaakt en vanaf daar verstuurd
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
en * Pyrus maar denken dat NightBird als een malloot staat te strijken en/of z'n hele familie heeft ingehuurd
Misschien is het wel familie in Warnsveld *lol*Op dinsdag 16 april 2002 19:11 schreef Pyrus het volgende:
oo zo!
en * Pyrus maar denken dat NightBird als een malloot staat te strijken en/of z'n hele familie heeft ingehuurd
het shirt is aangekomen
* Ingmar heeft zijn T-shirts ook!
Tnx m8!
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Verwijderd
Juich niet te vroeg... ik zie nog geen reactie van geintjeOp dinsdag 23 april 2002 18:21 schreef NightBird het volgende:
*pfew*
Zijn er nog beschikbaar?
jeps ..Op dinsdag 23 april 2002 22:39 schreef marshal het volgende:
* marshal zit er over te denken om nog een witte te bestellen om in de zomer ff in Canada DPC te gaan promoten.
Zijn er nog beschikbaar?
Nog een kleine 30 geloof ik...
***Op dinsdag 23 april 2002 20:14 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg... ik zie nog geen reactie van geintje![]()
JAHOEEEEEE mailman heeft idd vanmiddag (23ste) de 2 shirts door gleuf gedouwd ..
dus toch nog een happy end
Tnx Nightbird... ze zijn echt gaaaaf,,
( ook volgens m`n vriendin..
[typo]
kolere Žof `
[/typo]
Ik moet zeggen, ziet er erg cool
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
Veel plezier er allemaal mee .. !
To send a shirt to the USA, it costs 3 euro extra, so for a M-sized shirt it will be EUR 19,- , so in dollars it will be (1$ = EUR 1.12) ... $17,--.Op woensdag 24 april 2002 19:00 schreef randy48 het volgende:
NightBird
How much to send a DPC shirt size medium to the US?
Zwaar bedankt NightBird!
Een paar vrienden lijken ook interesse te hebben, dus heb je toevallig nog wat zwarte 'L'-etjes liggen?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nog 4 op voorraad, anders kunnen ze altijd nog besteld worden.Op woensdag 24 april 2002 22:58 schreef Funcracker het volgende:
* Funcracker heeft zijn herzending ook ontvangen!
Zwaar bedankt NightBird!
Een paar vrienden lijken ook interesse te hebben, dus heb je toevallig nog wat zwarte 'L'-etjes liggen?
Maar dan moet je 'snel' zijn,de laatste 30 zijn aangebroken
Verwijderd
Or would you maybe like to make a trade? I have a brand new AMD Tech Tour T-shirt size XL. It is black with the AMD logo on the front and With a nice Team AMD Tech Tour graphic on the back with the names of the cities:
Hartford
Ft Lauderdale
Atlanta
Milwaukee
Newark
Indianapolis
Bay Area
New York
Phoenix
Cleveland
St Louis
Portland
San Antonio
Los Angeles
Let me know about the PayPal or maybe a trade.
I will upload some pictures of the shirt here and yes I would trust you and I would ship first if you would like
The pics are here: http://www.extremedc.com/amd1.jpg and http://www.extremedc.com/amd2.jpg
No, I do not have a Paypal account, bacause I don't have a creditcard. And for foreigners (outside USA) you can't withdraw any money from your paypal account without having a creditcard.Op vrijdag 26 april 2002 04:44 schreef randy48 het volgende:
OK, do you use PayPal?
Or would you maybe like to make a trade? I have a brand new AMD Tech Tour T-shirt size XL. It is black with the AMD logo on the front and With a nice Team AMD Tech Tour graphic on the back with the names of the cities:
And the shirt is nice, but I won't wear it I think...
So maybe you can make an international money transfer to my account? Don't know what it costs .. but that won't be much I think .. or just put the dollars in an envelope
Verwijderd
zijn er nog shirts over? ik wil wel een witte
en hoe zit het met de maten? ooit eens een tweakers shirt in xl gekregen maar t leek wel s f zo.
Verwijderd
Randy
OkayOp maandag 13 mei 2002 22:50 schreef randy48 het volgende:
NightBird I sent the money this morning for the T-shirt, you should have it in a few days
Randy
Voor de anderen die me van het weekend gemaild hebben enzo .. ik heb het een beetje druk deze weken, dus antwoord laat even op zich wachten omdat ik niet thuis ben