Nu heb ik divere malen gemaild dat ik zo'n leuk DPC-T_shirt wil hebben, geen reactie!
Waar kan ik zo'n shirt krijgen?
dank....
dank....
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Je kan kon ze bestellen op http://www.dutchpowercows.org/shirts.dsp .. maar ik zie net dat die page kaput is...Op dinsdag 29 januari 2002 19:27 schreef Hobiedobie het volgende:
Nu heb ik divere malen gemaild dat ik zo'n leuk DPC-T_shirt wil hebben, geen reactie!
dank....
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Op dinsdag 29 januari 2002 20:29 schreef MarcyDarcy het volgende:
ik wil wel ff kwijt dat die t-shirts er verrekteuitzien
je staat hier zelfs nog in me icq lijstOp dinsdag 29 januari 2002 21:18 schreef NightBird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* JustMe heeft als het straks weer wat warmer wordt ook wel interesse in een mooi wit shirt, de zwarte heb ik al.Op dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
je staat hier zelfs nog in me icq lijst
hoeveel shirts heb je eigenlijk nog? (genoeg kan 10 of 100 zijn)
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Een stuk of 70 transfers hebben we nog van die laatste lichting.Op dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
je staat hier zelfs nog in me icq lijst
hoeveel shirts heb je eigenlijk nog? (genoeg kan 10 of 100 zijn)
Dattie lichtgrijs lijkt is schijn, want het gaat bij die plaatjes om het ontwerp, en die zijn op een zwart en grijs shirt geplakt voor het idee. De echte shirts zijn gewoon zwart en wit.Op woensdag 30 januari 2002 00:38 schreef GerbenW het volgende:
Die witte (lichtgrijs lijkt ie trouwens..?) roeleert grote tijden!! Hebbe hebbe hebbeWie heeft ze ontworpen trouwes? (Ik ben even lui om zelf op onderzoek uit te gaan, ik heb nog meer te doen vannacht
)
Dit gaat weer heel wat vragen oproepen op 't werk. Nederlandse Krachtkoeien?
En het werktEn omdat Chaos het scrippie weer gefixxed heeft, kan er besteld worden op http://www.dutchpowercows.org/shirts.dsp !
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Tsja .. ik heb nooit gezegd dat ze op warenOp woensdag 30 januari 2002 08:12 schreef DSmarty het volgende:
Wowwie, had eerder gezegd dat ze er nog waren
Je bent ze nu binnen notime kwijt
Het zijn zeker mooie shirts ..Op woensdag 30 januari 2002 10:03 schreef metalass het volgende:
Er wred toch in het begin al gezegd, dat ze in no-time allemaal weg warenEn nu, ligt er nog een (klein) stapeltje
En het zijn nog wel zulke mooie shirts
Dat zou mooi zijn ..Op woensdag 30 januari 2002 11:22 schreef Mobster het volgende:
Ik zie ook sinds een half jaar een hoop nieuwe namen dus waarschijnlijk ook een hoop verse kopers
Ze doen het hier wel.Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Pyrus52 het volgende:
plaajes van de shirts doen het niet
Direct linken lukt niet (geocities he!) dus je zal de urrls moeten copy + pasten.Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Pyrus52 het volgende:
plaajes van de shirts doen het niet
Tx, nu ff regelen dak er ook een krijg gestuurd
Ja.Op woensdag 30 januari 2002 19:05 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Tx, nu ff regelen dak er ook een krijg gestuurd
edit:
Hoe moet je eigenlijk betalen? Via de giro overmaken?
Jeps .. voorlopig zijn er meer dan voldoende...Op vrijdag 01 februari 2002 22:23 schreef TomcatX het volgende:
Jah, ik heb er ook een besteld. Hopen dat ze nog voorradig zijn.
Mits we betalen uiteraardOp vrijdag 01 februari 2002 19:27 schreef NightBird het volgende:
Ik heb inmiddels weer wat betalingen binnen, ik ga het maandagavond doorgeven, dus voor volgend weekend hebben jullie de shirtjes in huis.
Daar heb ik je over gemaild ..Op woensdag 13 februari 2002 18:42 schreef [eNeRGy] het volgende:
* NightBird ]wil een grijze en een donkerblauwe
Weet ikOp woensdag 13 februari 2002 19:10 schreef NightBird het volgende:
[..]
Daar heb ik je over gemaild ..
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Nee ... we hebben geen grijze/donkerblauwe/whatever welke kleur behalve zwart en wit.Op donderdag 14 februari 2002 08:54 schreef je_oen het volgende:
wat zijn er grijze en blauwe te verkrijgen? vertel vertel. me want to know more
Verwijderd
En wat moet dat dan kosten ?????Op donderdag 14 februari 2002 10:18 schreef NightBird het volgende:
[..]
Nee ... we hebben geen grijze/donkerblauwe/whatever welke kleur behalve zwart en wit.
Dat komt omdat we die kleuren alleen per veel (25 ofzo) kunnen bestellen, per maat dus. Dat schiet dus niet op als je er 1 of 2 van wilt ..
Wat wel kan, is zelf je shirt opsturen, dan printen wij die logo's er op, en sturen het terug.
Dan zijn ze 11 euro (incl. verzendkosten terug naar je).Op donderdag 14 februari 2002 11:00 schreef Fritzz het volgende:
[..]
En wat moet dat dan kosten ?????
Uiteraard per stuk ja. En nee, per meer kost het hetzelfde, aangezien de kosten en de tijd gelijk blijft bij meer shirts. Misschien als je er >20 wilt dat we wel wat kunnen regelenOp vrijdag 15 februari 2002 08:39 schreef Fritzz het volgende:
is dat per stuk![]()
of kan ik al mijn shirt tegelijk op sturendat het dan "minder" kost
Verwijderd
Jaaah Zeer bedankt voor het shirt. Ik zal hem ooit in de was moeten doen, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.Op dinsdag 19 februari 2002 21:43 schreef NightBird het volgende:
Inmiddels heb ik het geld van de volgende personen ontvangen, en die zullen een dezer dagen hun shirt in de bus vinden: P.M. Smiers, Joost Uding, Wouter Goedegebuure, I. Balder, Jimar Suurmeijer. Behalve de 2 mensen die ik gemaild heb, die moeten nog even geduld hebben.
Forza Mucca!
Excusez moi .. ik zie je bestelling nu pasOp dinsdag 26 februari 2002 00:07 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Uuuuhh Nightbirdie, krijg ik nog een meeltje van de bestelling of is dat er bij ingeschoten?
Er is blijkbaar een communicatiestoring geweestOp dinsdag 26 februari 2002 08:11 schreef NightBird het volgende:
Van Peter van den Belt en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, als het goed is gaan die er deze week ook uit, net als de 2 bestellingen die nog moesten wachten.
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Vraagje: kloppen deze gegevnes nog? if so dan zal ik es een opdrachhie de deur uit doen om men bestelling te betalen.8-)Nightbird, ergens in 2001
Rabobankrekening 1455.32.801 t.n.v. R.Nachtegaal te Den Haag
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Volgens mij veel en veel langer want op 18 maart zou mijn T-shirt verzonden zijn. Nu op 27 maart nog niets binnen.Op woensdag 27 maart 2002 11:36 schreef Pyrus52 het volgende:
Hoe lang doet zo'n t-shirt er eigenlijk over om hier (Zuid Limboland) te komen? Toch geen 9 dagen (waarvan 7 werkdagen), of wel
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Kloppen nog ja.Op woensdag 27 maart 2002 12:12 schreef Ingmar het volgende:
[..]
Vraagje: kloppen deze gegevnes nog? if so dan zal ik es een opdrachhie de deur uit doen om men bestelling te betalen.8-)
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Hey, one of them is meOp maandag 18 maart 2002 10:36 schreef NightBird het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een communicatiestoring geweest
Want de bestellingen van Peter van den Belt, Charley Gielkens, Huub Scheenen en E.Hobbelink zijn nu pas onderweg .. Patrice Salah moet nog effe wachten, betaling is binnen, maar k moet het nog even doorgeven.
Maar wie o wie ben jij he?Op woensdag 27 maart 2002 17:53 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Hey, one of them is me
Mooi
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
hint: zijn voornaam begint met een POp woensdag 27 maart 2002 18:52 schreef Mobster het volgende:
[..]
Maar wie o wie ben jij he?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
/off topicOp woensdag 27 maart 2002 19:47 schreef Flapmo het volgende:
E.Hobbelink --> lol iemand die in me klas zit heet ook zo...dadelijk blijkt ze DPC addict te zien whahahah1
edit:
et kan ook d'r broer zijn(als ze die heeft
)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
/off topicOp donderdag 28 maart 2002 09:39 schreef Flapmo het volgende:
nah, ze woont in eemnes, kweenieof jij gewoon op kamers in enschede zit?
Idd nog steeds niets gehadOp donderdag 28 maart 2002 17:25 schreef NightBird het volgende:
Hmmz ... Ik vermoed dat er ergens iets grandioos fout is gegaan .. aangezien Peter van den Belt, Charley Gielkens, Ronald Treur, E.Hobbelink, wim benjamins en Patrice Salah allezes nog niets gehad hebben ?
Ik zal er direct achteraan bellen, want dat kan natuurlijk niet.
Van: Arjan ter Steege, Gerben Wijnja, Pieter Jasperse en Huub Scheenen heb ik het geld ontvangen, maar zijn de shirts nog niet verstuurd.
Verwijderd
Jawel hoor, een belasting aanslagOp donderdag 28 maart 2002 17:25 schreef NightBird het volgende:
Hmmz ... Ik vermoed dat er ergens iets grandioos fout is gegaan .. aangezien Peter van den Belt, Charley Gielkens, Ronald Treur, E.Hobbelink, wim benjamins en Patrice Salah allezes nog niets gehad hebben ?
Ik zal er direct achteraan bellen, want dat kan natuurlijk niet.
Ik zal mijn oma vragen of ze ze wil breienOp dinsdag 29 januari 2002 23:20 schreef JustMe_ het volgende:
of truien volgende winter
Verwijderd
Yep, T-shirt is een paar dagen geleden gearriveerd.Op maandag 01 april 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
Knipperdeknip.....
Moraal van het verhaal: De shirts zijn vrijdag/zaterdag verstuurd (ook die van de 4 openstaande bestellingen). Dus na de paasdagen hebben jullie je shirts.
* Pyrus ziet de datum en denkt... ne he, het zal toch geen 1 april grap zijn van NightBird?Op maandag [u]01 april[/u] 2002 11:11 schreef NightBird het volgende:
[verhaaltje]
Moraal van het verhaal: De shirts zijn vrijdag/zaterdag verstuurd (ook die van de 4 openstaande bestellingen). Dus na de paasdagen hebben jullie je shirts.
Op vrijdag 05 april 2002 23:25 schreef geintje het volgende:
.. maar NADA , NIKKES, NOPES ..
Op zaterdag 06 april 2002 09:24 schreef Pyrus52 het volgende:
.. kheb nog altijd nix ontvangen..
Op vrijdag 05 april 2002 23:43 schreef Kuuke het volgende:
Yep, T-shirt is een paar dagen geleden gearriveerd.
Hmmz .. een deel wel een deel niet .. das natuurlijk vrij onmogelijk normaal gesproken :-)Op zaterdag 06 april 2002 09:42 schreef DPC_Wimmel het volgende:
shirt is bij mij al op woensdag binnen gekomen
Ja, er zijn er nog een stuk of 40.Op maandag 08 april 2002 15:35 schreef DutchCommando het volgende:
Kan ik nog bestellen?
[ongeduldige mode]Op maandag 08 april 2002 14:22 schreef NightBird het volgende:
[kwootjes]
Hmmz .. een deel wel een deel niet .. das natuurlijk vrij onmogelijk normaal gesproken :-)
Ik ga vanavond weer contact opnemen, meteen weer 3 betalingen doorgeven en dan horen jullie meer ..
Alstie toch komt, of je ziet de plaatselijke postbode met een koe rondlopen, meld het dan ook even
[geduld mode]Op dinsdag 09 april 2002 15:46 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
[ongeduldige mode]
En al iets gehoord? * geintje heeft namelijk wederom nix ontvangen
[/ongeduldige mode]
K heb jullie beiden gemaild (pyrus en jou).Op donderdag 11 april 2002 18:25 schreef geintje het volgende:
[verdrietig]
boehoeeeee donderdag 11042002 geen shirts..
(wegens cursus in A`dam (RHCE) de postbode nog niet kunnen stalken.. morgen is examen.. (duimen !!!)
[/verdrietig]
.Nightbird -> meel me ff adres waar je shirts heen gestuurd hebt ? dan kan ik evt na gaan of er ergens iets fout zit ? tnx !
Mail gelezen en replyed..Op donderdag 11 april 2002 19:09 schreef NightBird het volgende:
[..]
K heb jullie beiden gemaild (pyrus en jou).
Very strange ..
Op donderdag 11 april 2002 19:17 schreef Pyrus52 het volgende:
Jup, adres klopt. Of zou er nog Limburg bij gemoeten hebben (ivm buitenland![]()
)
Maar dus nog altijd nix ontvangen![]()
Verwijderd
[domme belg vraag]Op donderdag 11 april 2002 21:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
Als je in Heerle woont wel. NoordBrabant heeft namelijk ook een Heerle
Limbo = Heerle[b][i]N[/b][/i] FYIOp donderdag 11 april 2002 21:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
offtopic:
Als je in Heerle woont wel. NoordBrabant heeft namelijk ook een Heerle
Dat hebben we dus wel... alleen zijn er altijd mensen die de verkeerde opschrijven (NightBird zal wel ctrl+c/ctrl+v/ctrl+p [enter] gedaan hebben dus daar zal het niet aan liggen)Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
[domme belg vraag]
Hebben ze in Nederland geen postcode dan voor iedere gemeente/stad ??
[/domme belg vraag]
Lijkt me dat je dan alsnog eenduidig kunt weten waar je moet zijn als je de postcode erbij schreef...
Nope, Kuuke woont ook in Limburg (en dan echt in Limburg) en die heeft z'n T-shirt mooi ontvangen. nu nog z'n vriendin uit het shirt zien te meppen (het praatstadium zijn we al gepasseerd) want dat was ff niet de bedoeling.(nee ze is géén postbode)Op donderdag 11 april 2002 19:17 schreef Pyrus52 het volgende:
Jup, adres klopt. Of zou er nog Limburg bij gemoeten hebben (ivm buitenland![]()
)
Maar dus nog altijd nix ontvangen![]()
no sweatOp donderdag 11 april 2002 23:45 schreef NightBird het volgende:
Ik baal hier dus echt enorm van .. tot nu toe zijn er 176 bestellingen goed gegaan, waarvan sommige meer dan 1 envelop waren. Vorig jaar zijn alle 250 shirts aangekomen.. en nu ineens 2 adressen tegelijk niet. Echt klote. Ik hoop van het weekend weer wat tijd te hebben om wat te regelen.
WazigOp donderdag 11 april 2002 23:45 schreef NightBird het volgende:
Ik baal hier dus echt enorm van .. tot nu toe zijn er 176 bestellingen goed gegaan, waarvan sommige meer dan 1 envelop waren. Vorig jaar zijn alle 250 shirts aangekomen.. en nu ineens 2 adressen tegelijk niet. Echt klote. Ik hoop van het weekend weer wat tijd te hebben om wat te regelen.
maandag 15-04-2002 -> geen postOp maandag 15 april 2002 16:14 schreef Pyrus het volgende:
NightBird (of wie dan ook) nog wat gehoord
Still hoping to hear soon
[pessimist mode]Op maandag 15 april 2002 17:32 schreef geintje het volgende:
[..]
maandag 15-04-2002 -> geen post
(bright-side : geen rekeningen)
(down-side -> geen shirts.. )
*snif *snif
[optimist mode]
`t is toch nog niet het weer om in t`shirt te lopen...
[/optimist mode]
Wel op het tropische eiland waar ik nu zitOp maandag 15 april 2002 17:32 schreef geintje het volgende:
[optimist mode]
`t is toch nog niet het weer om in t`shirt te lopen...
[/optimist mode]
Euhj! Geef onze shirts terug! Wil er zelf mee op tropisch eiland lopenOp maandag 15 april 2002 18:01 schreef NightBird het volgende:
[..]
Wel op het tropische eiland waar ik nu zit![]()
Tenk joeOp maandag 15 april 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:
De bestellingen van: Alexander Louwes, Rick Jansen, Ingmar Middelbos, Paul Ilbrink, Eric Toering, D.Bouw, Jeroen Vaags en Michiel van Akkeren, alsmede de herzendingen voor Charley Gielkens, Ronald Treur en E.Hobbelink worden als het goed is voor het komende weekend verzonden. Dit onder voorbehoud van eventuele out-of-stock situaties (voor bijv. de XXXL shirts). Die kunnen wat langer duren, maar hoe lang precies weet ik nu nog niet.
Op maandag 15 april 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:
De bestellingen van: Alexander Louwes, Rick Jansen, Ingmar Middelbos, Paul Ilbrink, Eric Toering, D.Bouw, Jeroen Vaags en Michiel van Akkeren, alsmede de herzendingen voor Charley Gielkens, Ronald Treur en E.Hobbelink worden als het goed is voor het komende weekend verzonden. Dit onder voorbehoud van eventuele out-of-stock situaties (voor bijv. de XXXL shirts). Die kunnen wat langer duren, maar hoe lang precies weet ik nu nog niet.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq