Op vrijdag 01 februari 2002 00:12 schreef Pjoeloe het volgende:
[..]
Dan heb je peg, want Guardian is mijn collega, en die kan bevestigen dat ik PRECIES dezelfde hardware als jij hebt, en please please please Kappen met die loze benchmarks onzin, als ik zeg dat ik iets heb, is dat zo. Punt uit, Klaar. Ik ben geen benchmark patser zoals jij, en ik pats
>>>>>tenminste niet.
Die vmods en enermax mod komen, vdim misschien
9600 haha >>fuck it
Lezen is ook moeilijk geloof ik.
Ik heb nooit beweerd dat ik niet geloof dat je dezelfde hardware hebt. Wat ik probeer aan te geven is dat ook al heb je dezelfde hardware, dan is het nog niet gemakkelijk om bepaalde benchmarks hetzelfde te hebben.
Patser, nou... volgens mij ken je mij nog niet echt goed genoeg. Omdat ik wat benchmarks post als iemand een topic hierover post, dan ben ik een patser ? LOL
Als ik wil patsen dat koop ik wel de nieuwste en duurste hardware, maar er zijn ook nog mensen die een gezin moeten onderhouden en dus niet alle geld in het tweaken kunnen steken.

Maaruh, no offence, maar je kunt ook normaal met mij praten. Ik ben echt wel anders als jij denkt.
Als je een collega bent van The Guardian, dan moet je hem maar eens vragen over mij.

Ik heb nog nooit iemand afgekraakt, en dat houd ik ook zo.
Wat ik gewoon leuk vind is om soms een uitdaging aan te gaan om een hoge score te halen die vrij moeilijk haalbaar is voor sommige anderen. Ik zal echt niet op mijn tenen getrapt zijn als iemand een hogere score haalt als mij, maar ik vind het gewoon leuk om te proberen.
Als jij bijv. een gamer bent, dan probeer je toch ook te winnen ? Als ik zo die-hard in het tweaken en overclocken was, dan had ik andere apparatuur en had ik ook wel hogere scores. Genoeg nou hierover.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB