Falcon 4.0 SP2 Released!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 527 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 23:07 schreef Qorne het volgende:
Sorry, Maar ik kan hem nergens downloaden??? of moet je hem nou wel kopen?? Ik wil hier NIET om ILLIGALE dingen vragen, maar ik dacht dat dat spel gratis was, zoja waar mag je hem dan downloaden?!

(ik wil dus GEEEN illigale LINKS!!!)
De diverse patches, skins, cockpits etc kan je GRATIS downloaden van sites zoals www.f4community.com of www.frugalsworld.com .. Maar Falcon 4.0 zal je gewoon moeten kopen in de winkel.

Overigens heb je aan een ISOtje ofzo ook niets want de handleiding heb je ECHT nodig.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 23:17 schreef tazzman het volgende:

[..]

De diverse patches, skins, cockpits etc kan je GRATIS downloaden van sites zoals www.f4community.com of www.frugalsworld.com .. Maar Falcon 4.0 zal je gewoon moeten kopen in de winkel.

Overigens heb je aan een ISOtje ofzo ook niets want de handleiding heb je ECHT nodig.
Oke bedankt ga ik morgen ff op de zaak kijken of we hem ergens in een spellen bak hebben ligen :P
Edit:
Ik heb geloof ik :? .... een goede Online manual gevonden, is het verboden als ik die link hier post? (ik ben hem zelf nog aan het downloaden, ik weet dus niet percies wat het is...)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Echt zo jammer dat ik nooit met Falcon4 ben begonnen :(
Speelde vroeger altijd F29 Retailator, TFX, EF2000 en F22 ADF. Maar toen ging mijn joystick kapot en ik heb 't laten verslonsen :'( Was altijd zo'n flightsim fanaat.. Zucht..

Hoe duur is zo'n combi (joystick + throttle) van Thrustmaster tegenwoordig? (of zijn er nu betere merken dan Thrustmaster) :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 23:23 schreef Glorix Jim het volgende:
Echt zo jammer dat ik nooit met Falcon4 ben begonnen :(
Speelde vroeger altijd F29 Retailator, TFX, EF2000 en F22 ADF. Maar toen ging mijn joystick kapot en ik heb 't laten verslonsen :'( Was altijd zo'n flightsim fanaat.. Zucht..

Hoe duur is zo'n combi (joystick + throttle) van Thrustmaster tegenwoordig? (of zijn er nu betere merken dan Thrustmaster) :)
Er zijn ZEKER beter merken, Logitech/Micro$ux enz.

Edit:
Ik d8 zo ff, ik ga ff de demo spelen. wil die niet onder XP aarg

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 14:24

SolidD

Heb je je HSI ook op ILS/TCN (TACAN) gezet? erhm ik land eigenlijk nooit met ILS .. Als je je HSI en AOA indicators goed gebruikt heb je het eigenlijk ook niet nodig.
Ja, ik heb hem ook al op NAV/ILS geprobeert, ook zonder weinig succes, probeer wel weer verder anders wordt het gewoon skippen...

Maar jij bedoelt dus eerst de HSI gebruiken, om gewoon goed op 1 lijn met de baan te komen, en vervolges meer op gevoel (met AOA heb ik dat idee iig, het kan 'preciezer' voor me gevoel) landen?
Met F22 (ik weet het, niet lachen :)) vond ik ILS altijd wel fijn, vandaar. Zonder lukt het ook wel prima, maar ik vond het zo vreemd.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 23:26 schreef Qorne het volgende:

[..]

Edit:
Ik d8 zo ff, ik ga ff de demo spelen. wil die niet onder XP aarg
1. Logitech en Microsoft betere HOTAS dan Thrustmaster? Slaapt u lekker. Logitech en Microsoft hebben niet eens een HOTAS - laat staan een goede.

De Thrustmaster Cougar is duidelijk de beste HOTAS die dit jaar op de markt zal verschijnen. Maar zolang hij nog niet uit is, is een Thrustmaster F22Pro of FLCS met TQS throttle de allerbeste keuze - zeker in combinatie met een Stickworks SFW Digital Chip upgrade. Alleen ze worden al enkele jaren niet meer gemaakt en zijn moeilijk gebruikte te vinden. Een Saitek X45 is een aardig alternatief en niet al te duur.

2. De demo gewoon direct weggooien. Die is half af, sterker nog, een kwart af.. werkt bagger met Direct3D en is ABSOLUUT niet representatief voor het spel. Falcon 4.0 "out of the box" is 1 grote bug nachtmerrie maar met de Microprose 1.08 US patch en de SP2 upgrade is het niet alleen een behoorlijk stuk stabieler (maar rare dingen kunnen af en toe nog wel es gebeuren) en een stuk realistischer dan de orginele versie. Sterker nog, er bestaat gewoon geen realistischere F-16 simulator op de PC.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• SolidD

SolidD

Ik denk toch dat je als je een flightsim goed wil spelen, je beter voor een mooie hotas van thrustmaster kan gaan, dan voor een zogenaamd stylistische Sidewinder Pro oid.
Weet ook niet precies wat jij onder 'beter' verstaat, maar ik weet wel dat er op het moment weinig 'beters' is dan de nieuwste TM Hotas Cougar.

Edit; mja we waren nogal tegelijk aan het typen geloof ik...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 23:48 schreef SolidD het volgende:

[..]

Maar jij bedoelt dus eerst de HSI gebruiken, om gewoon goed op 1 lijn met de baan te komen, en vervolges meer op gevoel (met AOA heb ik dat idee iig, het kan 'preciezer' voor me gevoel) landen?
Ja met de HSI zorg ik ervoor dat ik de "Glide Path" intercept op zo'n 10 mile van de runway. Dan draai ik in, en gooi de airbrakes uit en ook de gear naar beneden. Nu gebruik ik de throttle om mijn AOA op 11 graden te houden.

Zodra je je gear uit doet verschijnt er een "verticale streep" onder in je HUD. Dat is je AOA index. Plaats je je FPM aan de bovenkant van die streep/balk dan zit je op 11 degrees. In het midden dan zit je op 13 degrees en helemaal onderaan zit je op 15 of hoger. Probeer die kist altijd met 11 of 13 degrees op de grond te zetten. Meer dan 15 degrees en je achterkant slaat op de baan. Maar zelfs strikt op 15 degrees kan het lastig worden als je een centerline tank of een ALQ-131 ECM pod onder je romp hebt hangen - die kan dan de baan raken.

Nou gewoon de FPM op het begin van de runway houden en op 11 degrees FPM - dit doe je door alleen de throttle te gebuiken. Op het moment dat je bijna gaat landen, dan laat je de FPM naar het einde van de runway lopen - een kleine flare dus. En dan zou je netjes geland moeten zijn.

• SolidD

SolidD

Ja met de HSI zorg ik ervoor dat ik de "Glide Path" intercept op zo'n 10 mile van de runway. Dan draai ik in, en gooi de airbrakes uit en ook de gear naar beneden. Nu gebruik ik de throttle om mijn AOA op 11 graden te houden.
[....]
Nou gewoon de FPM op het begin van de runway houden en op 11 degrees FPM - dit doe je door alleen de throttle te gebuiken. Op het moment dat je bijna gaat landen, dan laat je de FPM naar het einde van de runway lopen - een kleine flare dus. En dan zou je netjes geland moeten zijn.
Ja, op het Glide Path komen lukt op zich goed. Dat stukje om met de throttle je AOA te regelen gaat nog wat lastig. Je glidepath moet toch zo'n 3% naar beneden lopen, en je FPM moet dan op het begin van de runway zijn gericht? Als ik dat doe staat me AOA index namelijk meestal een aardig stuk onder m'n FPM. Dan zou ik dus snelheid aan moeten passen om me AOA groter te maken?

Zal nu nog even wat experimenteren hiermee dan, meestal is het zo dat als ik zachter ga, te veel van boven kom en te verticaal de grond raak zegmaar. Als k dan meer gas geef, kom k niet mooi op het begin van de baan terecht en sta f ook niet op tijd stil.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Dat je niet helemaal "on the numbers" land, nou ja dat is niet zo'm ramp. Runway is lang genoeg. :) Meest gemaakte fout is dat je te langzaam binnen komt zetten. Laat die snelheid NIET onder de 150 knots zakken, anders wordt daalsnelheid te groot. Hoe langzamer je vliegt, hoe harder je daalt (op 11 degrees AOA) en uiteindelijk gooi je de kist op de baan => gebroken gear. :)

Je hoeft niet echt op die snelheid te letten en vergeet die 3%.. gewoon FPM op begin van de baan en AOA op 11 degrees. Dat regel door je throttle. Meer gas is lagere AOA, minder gas is hogere AOA. Als je eenmaal lined up ben, hoef je dus eigenlijk (als je het goed doet) je stick niet meer te gebruiken behalve voor kleine correcties.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Misschien is dit te veel gevraagd maar hier komt ie:

Falcon4.0 is een van de weinige spellen dat ik in de winkel heb gekocht. Des tijd was ie nog 140.- piek. En ik had ook dat hele boek meerdere malen gelezen.!

Ik speel het al een jaartje niet meer. Maar ik nu heb ADSL en wil online gaan spelen. En ik heb geen idee wat ik allemaal moet download om beetje up to date te komen.
Ik heb op die sites gekeken en er zijn 1001 verschillende pacthen enz voor het spel.
Ik weet nog dat ik het spel niet op hoge resoluties kon spelen, is daar een patch voor? Ik wil ook een SU27 douwen, welke file is de beste?

Kortom welke files zijn essentieel om lekker online te kunnen genieten van het spel.

tnx :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
1. Falcon 4.0 FULL Install
2. Microprose 1.08 US Patch
3. SP2 Installer

Deze files kan je downloaden van www.frugalsworld.com , www.f4community.com

Kijk ook bij F4Community.com onder links voor vele andere sites. Vragen etc kan je prima kwijt in de forums op F4Community.com en Frugalsworld.com.

• FMS
  • Niet online

FMS

wat is die Realism Patch. heb ik dat niet nodig?

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op zaterdag 23 februari 2002 14:50 schreef tazzman het volgende:
1. Falcon 4.0 FULL Install
2. Microprose 1.08 US Patch
3. SP2 Installer

Deze files kan je downloaden van www.frugalsworld.com , www.f4community.com

Kijk ook bij F4Community.com onder links voor vele andere sites. Vragen etc kan je prima kwijt in de forums op F4Community.com en Frugalsworld.com.
Ik vind dat die sites in de FAQ moeten komen.. Ze komen veel te vaak voor..
:P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 15:32 schreef FMS het volgende:
wat is die Realism Patch. heb ik dat niet nodig?
Nee. 1.08i2/RealismPatch 5.0 is een oudere versie. SP2 bevat namelijk ook alle data van RP5.0.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op zaterdag 23 februari 2002 15:43 schreef tazzman het volgende:

[..]

Nee. 1.08i2/RealismPatch 5.0 is een oudere versie. SP2 bevat namelijk ook alle data van RP5.0.
maar niet alle AI routines. vooral de AI voor A-G was toch slechter bij SP2 t.o.v. RP5?

IIG. SP2 is wel veel beter over het algemeen gezien. ik ben nu vooral bezig met IL-2. moet falcon maar eens upgraden naar SP2. of zal ik maar wachten op 2a?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 16:28 schreef ocf81 het volgende:

[..]

maar niet alle AI routines. vooral de AI voor A-G was toch slechter bij SP2 t.o.v. RP5?
Nee dat is niet zo. eFalcon 1.10 + RP5.0 was inderdaad minder dan 1.08i2/RP5.0 omdat de eFalcon 1.10 executable niet de A2G AI routines had van 1.08i2/RP5.0. SP1(A) had tot doelstelling een volledige intergratie van eFalcon 1.10 en 1.08i2/RP5.0 en dat is gelukt. De AI van SP1(A) is net zo goed als die van 1.08i2/RP5.0.
IIG. SP2 is wel veel beter over het algemeen gezien. ik ben nu vooral bezig met IL-2. moet falcon maar eens upgraden naar SP2. of zal ik maar wachten op 2a?
Ik zou effe wachten.. 2A wordt wellicht ook weer zo'n 60+MB download.

Ik vlieg vrolijk verder met Falcon 4.0, ik heb van de week mijn Stickworks SWF Digital Chips binnen gekregen voor mijn FLCS + TQS en ook twee QuickShot Masterpilots :) Wordt lekker hobbyen dit weekend.

• SolidD

SolidD

Weer een aantal weken, en computer-problemen verder had ik vandaag eindelijk weer eens tijd om verder te gaan met F4. Leuk, totdat ik bij trainings missie 15 ben en geen tone krijg met AIM-9.
Als ik helemaal niets doe, en meteen op 'enter' druk, hoor ik 'm wel. Helaas niet voor lang, want zodra ik met een ACM mode het vliegtuig voor me lock is de tone meteen weg, en wat ik ook doe, hij komt niet meer terug :(.
Ik ben er wel vrij zeker van het ik geen 'bijzondere' dingen doe bij het locken, aangezien ik de missie nog een keer doorlopen heb met iemand anders, over de telefoon, die precies dezelfde missie deed en precies zei welke knoppen hij indrukte. Jullie raden het al; bij hem ging alles vlekkeloos en bij mij ging de tone weer weg na het selecteren van een ACM mode.
Iemand misschien eenzelfde probleem/bug/whatever, of nog beter, een oplossing?

• SolidD

SolidD

Ohja en Tazz, ik las laatst een post van je waarin je het over die Quickshot MasterPilot had, zag er errug tof uit enzo, alleen ik vroeg me dus af of het alleen de knoppen zijn, of dat je ook daadwerkelijk het beeld van de MFD's uit je F-16, op die dingen ziet. Dus ook kan wisselen tussen A-A radar, en dat A-G radar schermpje?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Het zijn alleen de knoppen.. voor 59,95 USD kan je ook niet verwachten dat er een compleet beeldscherm in zit :) In Falcon 4.0 zit nog geen code om MFD screens naar een externe port te dumpen meen ik dus ookal zouden ze er in zitten, dan is het nog niet mogelijk.

Wat betreft dat AIM-9 No Tone probleem - daar heb ik geen last van. Heb je je Missile VOLUME wel van UIT naar HOOG gezet? (Linkerpaneel in je cockpit). :)

Ik heb even geen F4 bij de hand anders had ik wel een screenshot gemaakt.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Overigens hier nog 2 screenshots van nieuwe 3D Models voor SP2A.

SU-30M: (er komt ook nog een SU-27UB en SU-30MKK model)

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/su30m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/su27.jpg

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
die zien er behoorlijk vet uit zeg :9~

maar tazz. nog ff vraagje. Als jij in de F-16 een approach maakt en je hangt vlak boven de baan om te flaren. Doe je dat dan ook met een extra burst gas? Dus dat je ff snel een stoot gas geeft om je AOA ideaal te maken voor je approach...

tampert, kriminalpolizei

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik flare eigenlijk bijna niet :) Aangezien je de AoA beinvloed door het geven/terug nemen van je throttle zal ik alleen maar gas bijgeven als mijn AoA te hoog dreigt te worden. Maar op 11 AoA hoef je eigenlijk niet te flaren.. gewoon neer kwakken die bak :)

• SolidD

SolidD

Mja het tone probleem deed zich alleen voor in trainings-missie 15 merkte ik later, bij DogFight werkt het wel. Ik heb nu alleen toch maar even SP2 geinstaleerd, ookal is het nogal anders dan in de manual staat beschreven. Ik blijf het denk ik gewoon zo proberen, want het ziet er stukken beter uit en draait echt veel stabieler.

En Tazz, lukt het jou goed om met dogfight tegenstanders 'op te sporen'? En dan wel op een andere manier dan met Labels aan almaar rondjes vliegen? Ik probeer dit steeds wel, alleen het lijkt wel of die radar niet snel genoeg zoekt :) of ik vlieg te snel ervoor.

Het leek me ook al sterk dat er een beeld op die MFD's zou komen, beetje lastig te realiseren idd, maar het blijft wel makkelijk. Mocht ik nog eens genoeg geld hebben....

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op vrijdag 29 maart 2002 17:10 schreef SolidD het volgende:
Mja het tone probleem deed zich alleen voor in trainings-missie 15 merkte ik later, bij DogFight werkt het wel. Ik heb nu alleen toch maar even SP2 geinstaleerd, ookal is het nogal anders dan in de manual staat beschreven. Ik blijf het denk ik gewoon zo proberen, want het ziet er stukken beter uit en draait echt veel stabieler.

En Tazz, lukt het jou goed om met dogfight tegenstanders 'op te sporen'? En dan wel op een andere manier dan met Labels aan almaar rondjes vliegen? Ik probeer dit steeds wel, alleen het lijkt wel of die radar niet snel genoeg zoekt :) of ik vlieg te snel ervoor.

Het leek me ook al sterk dat er een beeld op die MFD's zou komen, beetje lastig te realiseren idd, maar het blijft wel makkelijk. Mocht ik nog eens genoeg geld hebben....
JE RADAR GEBRUIKEN.

ik weet het, het is moeilijk (ik heb er ook vaak moeilijkheden mee) maar daar ligt toch het antwoord.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• SolidD

SolidD

Hehe, zoals ik al zei; dat probeer ik ook steeds, maar het valt me op dat de tegenstander mij bijzonder veel sneller locked dan ik hem. Ook is het vreemd dat k het idee heb dat met RWS, ik ze veel makkelijker vind dan met elke andere ACM mode, dus ik zou het erg op prijs stellen als je iets 'preciezer' was dan alleen "je radar gebruiken" :).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Heb je de handleiding wel gelezen? :)

• SolidD

SolidD

Keej, got the point, zonder veel oefenen is een handleiding ook niet alles, I guess...

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 12:52 schreef tazzman het volgende:
Overigens hier nog 2 screenshots van nieuwe 3D Models voor SP2A.

SU-30M: (er komt ook nog een SU-27UB en SU-30MKK model)

[afbeelding]

[afbeelding]
KWIJL KWIJL !!! :9~

[OFF TOPIC]
Wie weet waar ik Falcon 4.0 boxed versie met originele handleiding nog ergens kan kopen/bestellen ?
[/OFF TOPIC]

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op zaterdag 30 maart 2002 21:58 schreef IamBernie het volgende:

[..]

KWIJL KWIJL !!! :9~

[OFF TOPIC]
Wie weet waar ik Falcon 4.0 boxed versie met originele handleiding nog ergens kan kopen/bestellen ?
[/OFF TOPIC]
probeer de mediamarkt eens.....

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Jammer, dat je niet online kan bestellen :/

Maargoed bedankt iig.

Verwijderd

Ik heb er thuis nog wel een liggen :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 19:52 schreef SolidD het volgende:
Keej, got the point, zonder veel oefenen is een handleiding ook niet alles, I guess...
Zonder handleiding kan je Falcon 4.0 wel vergeten. Of weet je uit je hoofd wat het verschil is tussen TWS, RWS, VS en de ACM modes, 32x20, Boresight, 10x60 or SLEW? En dan hebben we het nog niet eens over DLZ's, gimble limits, spot en cage/uncage.. en helemaal niet over GM, GMT, SEA, CCIP, CCRIP, DTOS, Ripple, BA, AD etc :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 23:15 schreef ErikZ het volgende:
Ik heb er thuis nog wel een liggen :P
Ja leuk Erik.... ik wou nog bijna vragen waar je woonde totdat ik je profile las.

Verwijderd

Hmmm...snap er geen drol van....mijn pc is toch redelijk wel wat meer als wat er op de doos van Falcon4 staat, maar krijg mijn cockpit toch echt niet zo strak als ik in sommige screenshots zie...het loopt ook niet echt super als ik alle instellingen lekker hoog zet....wie o wie kan me vertellen wat ik moet doen om het toch zo mooi te krijgen
AMD XP1800, 512Mb DDR, Geforce2, 22inch monitor (mischien kan ie dat wel niet aan of zo, of lijken de graphics hierdoor gewoon blokkiger, ook al snap ik niet waarom)

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 12:46 schreef Burns het volgende:
Hmmm...snap er geen drol van....mijn pc is toch redelijk wel wat meer als wat er op de doos van Falcon4 staat, maar krijg mijn cockpit toch echt niet zo strak als ik in sommige screenshots zie...het loopt ook niet echt super als ik alle instellingen lekker hoog zet....wie o wie kan me vertellen wat ik moet doen om het toch zo mooi te krijgen
AMD XP1800, 512Mb DDR, Geforce2, 22inch monitor (mischien kan ie dat wel niet aan of zo, of lijken de graphics hierdoor gewoon blokkiger, ook al snap ik niet waarom)
Welke resolutie draai je ?
Ik merk het namelijk echt onwijs tussen 800x600 en 1024x768. Ik kan sommige dingen in 800x600 zelfs niet meer lezen.

Overigens haper ik soms ook, en ik heb wel een soortgelijke pc aan jou (iets minder eik). Maar wat je in elke geval moet doen is Direct3D T&L HAL kiezen, dit hielp bij mij iig erg. Voor de rest zit ik ook nog ff te kijken wat ik eraan kan tweaken, dus als iemand nog tips heeft....

• SolidD

SolidD

Zonder handleiding kan je Falcon 4.0 wel vergeten. Of weet je uit je hoofd wat het verschil is tussen TWS, RWS, VS en de ACM modes, 32x20, Boresight, 10x60 or SLEW? En dan hebben we het nog niet eens over DLZ's, gimble limits, spot en cage/uncage.. en helemaal niet over GM, GMT, SEA, CCIP, CCRIP, DTOS, Ripple, BA, AD etc
De handleiding heb ik ook wel, alleen daar staat hoofdzakelijk in hoe alles in elkaar zit. Ja, dit is wel het belangrijkst om te weten, maar ik bedoelde dus dat de 'fijne kneepjes' pas komen door veel oefening. Heb nog nerges zien staan hoe ik het best vliegtuigen kan opsporen in een Dogfight bijvoorbeeld. Met de kennis uit de handleiding kun je hier zelf wel achter komen, door maar lang genoeg te spelen, dat is tenminste mijn visie erop.
Dus ik blijf proberen...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Dogfight mode is dus WVR - Within Visual Range en dan kan je dus bijvoorbeeld padlocking gebruiken. Daarnaast kan je RWR ook een goede indicatie zijn, tenzij je tegen een ervaren piloot dogfight.. Ik zou dan met radar snoozed je in de rug aanvallen met een uncaged heater shot. Daar zie je niets van op je RWR.

Pagina: 1 2 Laatste