Toon posts:

buy it 2gether @ tha states [overclockershideout]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Hoe kan het dan dat het ineens een heel ander uiterlijk heeft?
Dit is hem nu;

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Z4/waterblocks/Z4V5/Z4V5B.gifAfbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Z4/waterblocks/Z4V5/Z4V5C.gif

en dit was hem eerst

Afbeeldingslocatie: http://www.wook.nl/temp/Z41.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.wook.nl/temp/Z42.gif
Wel redelijk groot verschil lijkt me? Maarja laat ze het als tegenprestatie maar supersnel opsturen :D

I'm not as think as you stoned I am

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 13 maart 2002 17:26 schreef westcoastleader het volgende:
dit gaf hen een betere performance :S najah zal wel ^_^
we krijgen dus wel die nieuwe...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
jah opzicht vind ik da nie erg, its all about performance not?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
We hebben nu Best of Both Worlds...Geanodizeerd koper, dus je kan 'm op elke radiator gebruiken!

Koper geleid warmte beter maar ik las dat als het geanodiseerd is, het weer beter warme overbrengt aan het vloeistof.

Volgens mij stond dat in een review.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, Ik baal er van, nog niet overgeschreven, Het duurt 3 tot 6 werkdagen vanuit gaand dat ze hem woensdag hebben gehad, hebben ze nog 3 werkdagen, ik bel ze sws nog op maandag, I'll keep ya informed

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*klein trapje*

nieuws?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd of er nou eindelijk wat schot in komt. We zijn nu 2 weken verder maar eigenlijk zijn we nog nergens?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de postbank *eindelijk* aan de telefoon gehad. Het process was gister verwerkt, ik kan alleen mijn huidige saldo niet opvragen, maar dan kan ik uiteraard vanaaf wel. Het geld is iig weg :) *nu nog hopen dat het naar het goeie bankacc. is overgeschreven >:)*

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op dinsdag 19 maart 2002 09:08 schreef westcoastleader het volgende:
ik heb net de postbank *eindelijk* aan de telefoon gehad. Het process was gister verwerkt, ik kan alleen mijn huidige saldo niet opvragen, maar dan kan ik uiteraard vanaaf wel. Het geld is iig weg :) *nu nog hopen dat het naar het goeie bankacc. is overgeschreven >:)*
Ik neem aan dat je nu wel hebt kunnen kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Het is er iig vandaag vanafgeschreven, OCH.com heeft nog de betaling niet binnen, ik contact ze over 2 dagen weer :)

• Gman
Ik denk dat het versturen een week duurt ofzo.
Veel langer kan het toch niet duren via UPS.

Ow en bel of sms me ff ASAP als het er is!
Dan kijk ik ff of ik me stuff kan halen en ik moet ook nog foto's maken.

Verwijderd

Topicstarter
:D

I'm happy 2 announce that the transaction is completed.
However due 2 the increasing demand, they asked us 2 give them 1,5 week to send it out :'(
Nothin, we can do about that, but know we know at least that they have our money :)

Yours truly,

Me :P

Verwijderd

Topicstarter
Eind deze week neem ik weer contact met ze op jongens!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 26 maart 2002 14:45 schreef westcoastleader het volgende:
Eind deze week neem ik weer contact met ze op jongens!
thnx.. ik vroeg het me net af hoe het ervoor stond.. maareh waarom mail je nu niet? is toch geen prob of hebbie het druk..

Verwijderd

Topicstarter
ik weet hoe vervelend het is als klanten aan je kop gaan zeuren, ze hebben 1.5 week gezegt en dan moeten ze zich daaraan houden, nu is er pas een halve week voorbij dus daarom w8 ik ff :)

Verwijderd

Topicstarter
najah zeg, ik heb net gevraagd wanneer ze het van plan zijn te sturen, zeggen ze doodleuk dat de reservoirs op zijn :\
Will take up to 8 -10 business days :(

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

wtf gewoon 2 weken voordat ze het dus uberhaupt denken te versturen? Fijne lui daar eerst zeggen dat ze 1,5 week moeten testen en dan ineens dit :r

Niet dat jij er wat aan kunt doen hoor maar met zulk soort antwoorden moet ik bij mijn klanten niet aankomen...

Verwijderd

Topicstarter
Jah ze zeiden van, "jij wachtte met het geld en toen was de voorraad op. We zijn toch redelijk?"

Najah nothing 2 do, but this sux

• Gman
FOK!!!

Heb je wel gezegd dat je problemen had met je Credit Card?
Jezus we wachten nu al 2,5 week ofzo en we zijn nog nergens.

Godverd*****
M'n skateboard uit USA duurt ook nog zeker 2 weken.
M'n rounded cables en zo zijn al wel binnen (ook USA)

Als alles tegelijk binnen kom dan gaat m'n skateaddiction wel voor :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

We wachten allen vol spanning, mijn koperen blokje begint al een beetje te roesten zo lang ligt het te wachten. Maar we blijven vol goede moed.
Ik hoop wel echt dat het snel geregeld is nu.... Want het schiet echt niet op allemaal

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat het er volgende week IS, niet aankomende week, maar de week erna! Ik ga gewoon lopen zeiken :P

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

w00t! Zou relacco zijn als je dat kon regelen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat we de nieuwe revisies krijgen!

[img][url="https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg"]https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg[/url][/img]

[img][url="https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg"]https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg[/url][/img]

Ziet er kewler uit of nie?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik hoop dat het nu eindelijk eens word verstuurd! ;(

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik hoop ook heel hard.

Geen inspiratie

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 13:15
Me2 anders ga ik zelf wel vrezen

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz wie ben jij dan als ik het vragen mag :?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op donderdag 11 april 2002 22:20 schreef westcoastleader het volgende:
hmmz wie ben jij dan als ik het vragen mag :?
lol :)

maare die 2 weken zijn ook geweest toch? Gaan ze het vandaag versture?

* WooK hopes so :)

• Gman
Op woensdag 10 april 2002 21:43 schreef westcoastleader het volgende:
Ik hoop dat we de nieuwe revisies krijgen!

[url="http://<a href="https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg""]https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>

[url="http://<a href="https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg""]https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>

Ziet er kewler uit of nie?
Uuuh...je zei eerder zelf dat we de nieuwe krijgen!!!

Je kan voor 99% zeker zijn dat we de nieuwe krijgen want ze waren op en moesten nieuwe maken, aangezien ze nu het nieuwe model voeren...

Verwijderd

Topicstarter
jah maar dit is zeg maar revisie 2, kijk maar op page 13 en 14 hierzo, das iets anderz :)

En over het opsturen, ze zouden het vandaag doen dus :) Alleen was er een 5" lcd niet op voorraad en wordt die nagestuurd, volgende week :\ eikelz, najah. Hopen dat we het snel krijgen! Ik confirm vanaaf of het echt verstuurd is!

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Hoppa :)

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

[b]Op vrijdag 12 april 2002 12:57 schreef ze zouden het vandaag doen dus :)
w00t! En dan kun jij met het trackingnummer zien wat de status is neem ik aan toch? Als je dat nummer ff doormailt naar ieder1 kan degene die daar behoefte aan heeft zelf checke wat de status is. Goed plan?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem heb post ik hem gewoon hier :P Khoop vanaaf goed nieuws te kunnen brengen jongenz,

Ohjah, ik heb geprobeerd om op de doos GIFT te laten zetten, maar hij werd een beetje boos omdat het een beetje een domme vraag was voor hem. Dus btw moeten we dnek ik wel gaan betalen :((

• Gman
Ow misschien nog ff goed nieuws.
Ik had een skateboard besteld uit USA via UPS Next Day en ik hoefde ook geen invoerrechten te betalen.

Misschien zijn ze veel soepeler als er geen electronica wordt verstuurd.

Let er wel op dat je huisnummer goed is ingevuld, bij mij niet en dat kostte me minimaal 1 dag :(

BDW als je het uitlegt van dat gift snapt ie het wel.
If you put "gift" on the box, we may have a chance we don't have to pay VAT, which saves a lot of money!
*UPDATE*
Ben net thuis en vond een UPS envelop op de mat, moest 4,37€ invoerrecht betalen over 131,38€

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 12:57 schreef westcoastleader het volgende:
jah maar dit is zeg maar revisie 2, kijk maar op page 13 en 14 hierzo, das iets anderz :)

En over het opsturen, ze zouden het vandaag doen dus :) Alleen was er een 5" lcd niet op voorraad en wordt die nagestuurd, volgende week :\ eikelz, najah. Hopen dat we het snel krijgen! Ik confirm vanaaf of het echt verstuurd is!
Neeeeeeeeeee :'(

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of ze het wel/niet verstuurd hebben. Liefst een tracking nummer in je reply :)

Verwijderd

Topicstarter
Solly mijn moeder was jarig, Ik w8 nog op een trackingsnr. Wordt waarschijnlijk morgen avond wel in het systeem gezet bij hun. Solly voor het ongemak :\

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ow nog gefeliciteerd :)

Maare niet om het een of ander maar waarom zouden ze het pas vanavond in hun systeem zetten als ze het vrijdag al hebben verstuurd?
Heb je uberhaupt al een bevestiging dát ze het vrijdag verstuurd hebben dan?

Verwijderd

Topicstarter
uhm jongens...

Die man had op mijn icq de trackingsnr achter gelaten maar erover heen gekeken :\ Maar ik zit nog op school, en heb net mijn mams gebeld....

EN IK HEB THUIS NU 7 PAkketjes!!!! + een aanslag van 200 euro, maargoed de shit is er, Deze week wordt het versturen, ik begin er denk ik morgen pas aan, ik heb het vandaag tering druk, GMAN, kun je mij ff op ICQ contacte over een afspraak.. De mensen die nog vragen hebben, stel ze, ik weet nog niet hoe de spullekes eruit zien, maar ik kan over 3 uur naar huis.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 15 april 2002 12:59 schreef westcoastleader het volgende:
uhm jongens...

Die man had op mijn icq de trackingsnr achter gelaten maar erover heen gekeken :\ Maar ik zit nog op school, en heb net mijn mams gebeld....

EN IK HEB THUIS NU 7 PAkketjes!!!! + een aanslag van 200 euro, maargoed de shit is er, Deze week wordt het versturen, ik begin er denk ik morgen pas aan, ik heb het vandaag tering druk, GMAN, kun je mij ff op ICQ contacte over een afspraak.. De mensen die nog vragen hebben, stel ze, ik weet nog niet hoe de spullekes eruit zien, maar ik kan over 3 uur naar huis.
WOEI, je hebt ze dus :P btw kan je mijn verzending plz niet onder rembours doen kheb geen zin om 10 piek xtra te betalen!! kheb er ook het geld nu niet voor :D

Verwijderd

Damn, en mijn schermpie zit er niet bij?? :'(

Verwijderd

Hallo,

Dus als ik het goed gelezen heb heb je al wat binnen, wat weet je nog niet maar dat laat je ons weten.

Nu wil ik het wel onder remboers hebben, ook wel handig als ik niet thuis ben, kan ik het namelijk bij het postkantoor afhalen.

Maar wat gaat het ons, die het onder remboers willen hebben dan kosten, extra dus?

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 16:50 schreef Nightbat het volgende:
Hallo,

Dus als ik het goed gelezen heb heb je al wat binnen, wat weet je nog niet maar dat laat je ons weten.

Nu wil ik het wel onder remboers hebben, ook wel handig als ik niet thuis ben, kan ik het namelijk bij het postkantoor afhalen.

Maar wat gaat het ons, die het onder remboers willen hebben dan kosten, extra dus?

Bedankt.
Ja ik heb alles nagekeken, alleen ze hebben alle bestellingen goed in orde, alleen bij mij hebben ze een waterblok vergeten |:( . Wat het voor de mensen gaat kosten, sws de kosten voor het versturen, doosjes kan ik wel bij mijn pa'z werk meenemen, wat dat gaat kosten is per persoon verschillend. Daarbij moet ik per individu ff uitrekenen hoeveel btw hij mij moet schuldig is, dat verwerk ik erin. De verschuldigde btw reken ik terplekke op het postkantoor erbij. Als er iets onduidelijk is, stel uw vragen maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 14:08 schreef oki_doki het volgende:
Damn, en mijn schermpie zit er niet bij?? :'(
Nee helaas, en mijn waterblock ook nie hoor :'(

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ok dan! wanneer verstuur je het??

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen om je btw uit te rekenen:
code:
1
(prijs spullen (excl verzendkosten dus) * 1.16, (koers) * 0.26 )0.5

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 17:40 schreef WooK het volgende:
ok dan! wanneer verstuur je het??
Met een beetje geluk morgen allemaal

• Gman
Vanavond pics :P

Verwijderd

ZO dat klinkt allemaal goed hij.

Ik hoor wel wanneer het verzonden is, ik wacht met spanning af.

Verwijderd

Topicstarter
R8 on, Gman is net geweest en zal strakkies eenz ff picz posten!

• Gman
Yeah! het is binnen
www.nmy.dds.nl/got/lc/Waterkoeling01.jpg
t/m 12

Die waterwetter flessen zijn gr00t dudes!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

westcoastleader, ik snap het ff niet meer.. wil je nou zeggen dat het nog duurder is geworden?? ennuh plz NIET onderrembours in mijn geval. kheb namelijk niet veel geld meer..

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ja ik begrijp die berekening ook niet helemaal.. Ik bedoel dan die 0,26 en dan daarachter die 0,5. Zou je dat ff willen toelichten?

Verwijderd

Topicstarter
Reet, ik zal het nog niet opsturen hoor, ik heb de doosjes nog niet, morgen pas te laat aan mijn vader gevraagd, maar als je het verzekerd of wat wil hebben, moet je het geld allemaal overmaken. De berekening? Ik heb een BTW + invoerrechten aanslag. Ik heb de toeslag per euro uitgerekend. Dus als je bestelling 1 euro was moet je dat * 0.26 = 0.26 * 0.5 = 0.13€ + 1€ = 1.13€ in totaal.

Ik heb toch de helft alleen van de aanslag hoeven te betalen dus vandaar die 0.5. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Enne Tim hoe wil je het nou doen dan?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ok maar kun je dus niet net zo goed gewoon x 0,13 doen dan? :)

Anywayz, stuur het maar gewoon z.s.m. op onder rembours want ik wil aan de slag! :D

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 10:16 schreef westcoastleader het volgende:
Enne Tim hoe wil je het nou doen dan?
ik heb toch voor het blokkie al betaald? dus als je mij gewoon verteld wat de verzendkosten zijn wanneer het pakket verzekerd is dan maak ik dat over. het maakt niet uit als het nog een halve week duurt, kan hem toch niet meteen aansluiten..

Verwijderd

Topicstarter
Tim als je 16,45€ overmaakt, dan verstuur ik het (BTW+extra zeker)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 12:39 schreef westcoastleader het volgende:
Tim als je 16,45€ overmaakt, dan verstuur ik het (BTW+extra zeker)
ok als je dan nog ff doormailt waar naartoe dan doet ik dat. btw vind het nog best veel wat er nog bijkomt! ;( ;(

Verwijderd

Topicstarter
iz goed, ohjah Iemand BTW nog een WW erbij, ik kan het niet gebruiken vanwege het reservoir, die gaat er door naar de klote :(

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 12:44 schreef westcoastleader het volgende:
iz goed, ohjah Iemand BTW nog een WW erbij, ik kan het niet gebruiken vanwege het reservoir, die gaat er door naar de klote :(
hoe duur?

Verwijderd

Topicstarter
30€ ;) Just normal price, 8,99$ is ongeveer 13€ met btw. Doe hem voor 12€ weg, iig veel goedkoper dan OC-shop.nl

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 12:59 schreef westcoastleader het volgende:
30€ ;) Just normal price, 8,99$ is ongeveer 13€ met btw. Doe hem voor 12€ weg, iig veel goedkoper dan OC-shop.nl
zal ik het ooit nodig hebben? dat is mijn vraag..want hoeveel zit er in zo'n fles?

Verwijderd

Topicstarter
tjah, kzou het niet weten :) Als je regelmatig het water ververst heb je het denk ik wel nodig

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

doe ermaar bij... kan het altijd wel verkopen oid.. scheelt toch weer ruim 20 euro :)

Verwijderd

Topicstarter
iz goed genoteerd!

• Gman
Die flessen zijn groot hoor!
Check die foto's maar.
355 ml zit erin.

En ik kan er ook niks mee maar misschien dat ik het aan een vriend verkoop, anders post ik het hier wel.

Owjah en met de waardes van de meeste spullen zou ik het maar verzekerd verzenden!!! dit wil je niet kwijtraken bij de PTT.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 13:25 schreef Gman het volgende:
Die flessen zijn groot hoor!
Check die foto's maar.
355 ml zit erin.

En ik kan er ook niks mee maar misschien dat ik het aan een vriend verkoop, anders post ik het hier wel.
khad er maar 1 besteld. een 2de kan altijd van pas komen.. hebben jullie er nix aan ivm alu resevoir?

Verwijderd

Topicstarter
dat reservoir is een res, met ingebouwde pomp, de pomp ken er niet tegen :(

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 15:32 schreef westcoastleader het volgende:
dat reservoir is een res, met ingebouwde pomp, de pomp ken er niet tegen :(
wat voor een soort pomp?? ik heb een sicce idra op dit moment. kan die er wel tegen..

Verwijderd

Topicstarter
kzou het niet weten, het is een ingebouwde.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

westcoastleader (naam kwijt :) )Ik had je een mail gestuurd maar blijkbaar kijk je meer op got dan in je mail :) ; zou je alsnog ff je mail in kunnen kijken? (en antwoord sturen?)

Verwijderd

Topicstarter
check ya mail :)

• Gman
Zo ontluchten is ietwat lastig maar wel te doen
ik heb me waterblok aangesloten, WB zelf in een bak water gezet en de uitgang zonder slang.
De slang die op de uitgang hoort in de bak.

Laten draaien een paar seconde (systeem wel helemaal vullen vooraf)
Dan power van de pomp.
Als het goed is zie je een luchtbel uit de blauwe uitgang komen.
Dan power erop en via de rode op het blok gaat ie eruit.
Dit doe je net zo lang totdat er bijna geen luchtbellen meer uitkomen.

Die kleine luchtbelletjes krijg je er denk ik niet uit maar storen ook niet echt.

Draait nu al een paar uur zonder een druppel te lekken.
Je moet wel de slangklemmen gebruiken.

Met radiator maar zonder fan's wordt ie met pompje alleen al handwarm trouwens.

De universal holddown kan ik volgens mij niet gebruiken op m'n P3 (heb een P4 set omdat ik nog een P4 ga kopen)misschien wel met langere boutjes.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op maandag 15 april 2002 23:01 schreef Gman het volgende:
Yeah! het is binnen
t/m 12

JAAAAAAA!!!!!
mn kabeltjes.. 12cm fangaurds.. en waterwetter HAPY HAPYYYYYY!!!!!!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

kunnuh er nog fotoz gemaakt worden?? maar dan ook wat van dichterbij?? ennuh is het nou de oude of de nieuwe versie van dat waterblock??

[edit]
posted by ReseTTim

• Gman
Op dinsdag 16 april 2002 21:46 schreef Oeloe het volgende:
kunnuh er nog fotoz gemaakt worden?? maar dan ook wat van dichterbij?? ennuh is het nou de oude of de nieuwe versie van dat waterblock??
Wat wil je zien dan?
van mijn spullen (foto 09) kan ik nog foto's maken.

En dit is zéker de nieuwe versie.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:18 schreef Gman het volgende:

[..]

Wat wil je zien dan?
van mijn spullen (foto 09) kan ik nog foto's maken.

En dit is zéker de nieuwe versie.
van me waterblokkie o.a. enzow doet maar wat je allemaal hebt..

btw dit is gepost door ReseTTim

• Gman
Op dinsdag 16 april 2002 22:29 schreef Oeloe het volgende:

[..]

van me waterblokkie o.a. enzow doet maar wat je allemaal hebt..

btw dit is gepost door ReseTTim
Foto 10, 11 en 12 zijn closeups van het blok.
anders add je me ff op msn: nmy@dds.nl
krijg je de 1600x1200 versie's als je wilt :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 april 2002 22:39 schreef Gman het volgende:

[..]

Foto 10, 11 en 12 zijn closeups van het blok.
anders add je me ff op msn: nmy@dds.nl
krijg je de 1600x1200 versie's als je wilt :)
Op maandag 15 april 2002 23:01 schreef Gman het volgende:
Yeah! het is binnen
t/m 12

oops zie nu pas t/m 12 :D ff checken :P

• Gman
Op woensdag 17 april 2002 00:05 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

oops zie nu pas t/m 12 :D ff checken :P
Had idd iets duidelijker gekunt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alle mensen er nog eenz op wijzen dat het verstandiger is om het verzekerd te versturen dan onder rembours! Rembours is 2 € goedkoper ,maar of de schade of verlies wordt vergoed, who knows!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Heeft je pa die doosjes al? Wellicht dat ik het dan dit weekend nog binnen heb namelijk :)

• Gman
En ze raken soms echt kwijt hoor! vaak genoeg meegemaakt.
Zelfs verzekerd maar dan krijg je je cash nog terug.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa is de doosjes vergeten, maar dat komt mooi uit, want dan kan iedereen nog reageren of het verzekerd moet.

ResetTim : Verzekerd
Wook: Rembours
Martijn blankers ?
J. Karreman ?
D. Verkissen ?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Hmm zo mooi komt dat niet uit want dat betekent dat ik het waarschijnlijk niet voor het weekend krijg ;(

Ik wilde het echter voor die 2 euro wel verzekerd hebben. Ik zou je alleen wel willen vragen om het z.s.m. te sturen.

Waarom moet het perC in een doosje wat je vader meeneemt? Het zat/zit toch al in doosjes?

Afbeeldingslocatie: http://www.nmy.dds.nl/got/lc/Waterkoeling01.jpg dussehh ik snap het niet helemaal :?

Stuur mijn spul maar gewoon op in deze doosjes hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kom nu doosjes te kort, en dan moek 3x op en neer naar het postkantoor (ik heb het ook druk vandaag)

Het plakband hier is op! kan pas eg morgen!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op woensdag 17 april 2002 16:34 schreef westcoastleader het volgende:
Maar ik kom nu doosjes te kort, en dan moek 3x op en neer naar het postkantoor (ik heb het ook druk vandaag)

Het plakband hier is op! kan pas eg morgen!
Ow ok beetje omslachtig idd :) Als het morgen ook niet lukt, laat het me ff weten dan kom ik vrijdag met de auto wel ff langs. Het is 96Km rijden dus het valt nog wel mee qua afstand...

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef WooK het volgende:

[..]

Ow ok beetje omslachtig idd :) Als het morgen ook niet lukt, laat het me ff weten dan kom ik vrijdag met de auto wel ff langs. Het is 96Km rijden dus het valt nog wel mee qua afstand...
waar woon jij dan weer?? misschien kheb OV en misschien kan het mij dan weer verzendkosten schelen.. btw ik doel dan op richting amsterdam.. als het van amsterdam ver is laat dan maar zitten..

• Gman
Beter gewoon met de auto.
Misschien nog goedkoper ook, het zal niet veel schelen denk ik.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik woon in Almelo dus als je niets te doen hebt mag je met je OV wel ff een omweggetje maken hoor :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jantje gaat voor verzekerd..

kleine (domme misschien) vraag, hoeveel gaat et precies kosten? ben nl. vaak nie thuis, moet ik ff geld neerleggen voor mn ouders.

Verwijderd

Hij west, wat gaat het me dan precies kosten om het te versturen naar mij verzekerd? wat moet ik jouw dan nog betalen?
Op woensdag 17 april 2002 15:34 schreef westcoastleader het volgende:
Mijn pa is de doosjes vergeten, maar dat komt mooi uit, want dan kan iedereen nog reageren of het verzekerd moet.

ResetTim : Verzekerd
Wook: Rembours
Martijn blankers ?
J. Karreman ?
D. Verkissen ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 18:12 schreef Karreman het volgende:
Jantje gaat voor verzekerd..

kleine (domme misschien) vraag, hoeveel gaat et precies kosten? ben nl. vaak nie thuis, moet ik ff geld neerleggen voor mn ouders.
Als je verzekerd wilt, dan gaat het dus niet onder rembours, en moet je het geld dus overmaken. Dat wordt dan voor jou karrmans: 17,50

Verwijderd

Topicstarter
Wie voor morgen 1500 gereageerd heeft of bevestigd heeft dat hij /zij het overmaakt, wordt gewoon onder rembours verzonden!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

23.41 opdracht verstuurd via Rabo Telebankieren..

Moet je zekers dit weekend binnen hebben (postbank.. bom erop)

ik wacht met spanning *D

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb €24,80 op je rekening overgemaakt. Aangezien je zei dat dit alle kosten zou omvatten, kun je het gewoon verzekerd versturen. En nu maar hopen dat de ptt het binnen een dag kan bezorgen zodat ik zaterdag bezig kan gaan en wellicht volgende week pics kan showen :)

• Gman
Ik zou toch zweren dat je onder rembours ook verzekerd kan versturen.

Hoe doen winkels dat dan?
Die zouden dan complete pc's aan onderdelen "kwijt" kunnen raken.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op donderdag 18 april 2002 10:46 schreef Gman het volgende:
Ik zou toch zweren dat je onder rembours ook verzekerd kan versturen.

Hoe doen winkels dat dan?
Die zouden dan complete pc's aan onderdelen "kwijt" kunnen raken.
Leek mij ook maar als hij liever heeft dat ik het geld overmaak, maakt het me ook niet veel uit. Niet dat het nu nog uitmaakt want het geld is al overgemaakt dus :)

Verwijderd

Hoi west,

Ja ik denk ik laat het je dan even zo weten, ik heb de acceptgiro op de post gedaan, dus het is onderweg.

Verwijderd

Topicstarter
Good en jullie spullen ook :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste