I'm not as think as you stoned I am
we krijgen dus wel die nieuwe...Op woensdag 13 maart 2002 17:26 schreef westcoastleader het volgende:
dit gaf hen een betere performancenajah zal wel ^_^
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Koper geleid warmte beter maar ik las dat als het geanodiseerd is, het weer beter warme overbrengt aan het vloeistof.
Volgens mij stond dat in een review.
nieuws?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik neem aan dat je nu wel hebt kunnen kijken?Op dinsdag 19 maart 2002 09:08 schreef westcoastleader het volgende:
ik heb net de postbank *eindelijk* aan de telefoon gehad. Het process was gister verwerkt, ik kan alleen mijn huidige saldo niet opvragen, maar dan kan ik uiteraard vanaaf wel. Het geld is iig weg*nu nog hopen dat het naar het goeie bankacc. is overgeschreven >:)*
Veel langer kan het toch niet duren via UPS.
Ow en bel of sms me ff ASAP als het er is!
Dan kijk ik ff of ik me stuff kan halen en ik moet ook nog foto's maken.
I'm happy 2 announce that the transaction is completed.
However due 2 the increasing demand, they asked us 2 give them 1,5 week to send it out
Nothin, we can do about that, but know we know at least that they have our money
Yours truly,
Me
thnx.. ik vroeg het me net af hoe het ervoor stond.. maareh waarom mail je nu niet? is toch geen prob of hebbie het druk..Op dinsdag 26 maart 2002 14:45 schreef westcoastleader het volgende:
Eind deze week neem ik weer contact met ze op jongens!
Will take up to 8 -10 business days
Niet dat jij er wat aan kunt doen hoor maar met zulk soort antwoorden moet ik bij mijn klanten niet aankomen...
Najah nothing 2 do, but this sux
Heb je wel gezegd dat je problemen had met je Credit Card?
Jezus we wachten nu al 2,5 week ofzo en we zijn nog nergens.
Godverd*****
M'n skateboard uit USA duurt ook nog zeker 2 weken.
M'n rounded cables en zo zijn al wel binnen (ook USA)
Als alles tegelijk binnen kom dan gaat m'n skateaddiction wel voor
Ik hoop wel echt dat het snel geregeld is nu.... Want het schiet echt niet op allemaal
Geen inspiratie
[img][url="https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg"]https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg[/url][/img]
[img][url="https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg"]https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg[/url][/img]
Ziet er kewler uit of nie?
Geen inspiratie
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
lolOp donderdag 11 april 2002 22:20 schreef westcoastleader het volgende:
hmmz wie ben jij dan als ik het vragen mag
maare die 2 weken zijn ook geweest toch? Gaan ze het vandaag versture?
* WooK hopes so
Uuuh...je zei eerder zelf dat we de nieuwe krijgen!!!Op woensdag 10 april 2002 21:43 schreef westcoastleader het volgende:
Ik hoop dat we de nieuwe revisies krijgen!
[url="http://<a href="https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg""]https://www.overclockershideout.com/images/star1.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>
[url="http://<a href="https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg""]https://www.overclockershideout.com/images/nickres.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>
Ziet er kewler uit of nie?
Je kan voor 99% zeker zijn dat we de nieuwe krijgen want ze waren op en moesten nieuwe maken, aangezien ze nu het nieuwe model voeren...
En over het opsturen, ze zouden het vandaag doen dus
w00t! En dan kun jij met het trackingnummer zien wat de status is neem ik aan toch? Als je dat nummer ff doormailt naar ieder1 kan degene die daar behoefte aan heeft zelf checke wat de status is. Goed plan?[b]Op vrijdag 12 april 2002 12:57 schreef ze zouden het vandaag doen dus
Ohjah, ik heb geprobeerd om op de doos GIFT te laten zetten, maar hij werd een beetje boos omdat het een beetje een domme vraag was voor hem. Dus btw moeten we dnek ik wel gaan betalen :((
Ik had een skateboard besteld uit USA via UPS Next Day en ik hoefde ook geen invoerrechten te betalen.
Misschien zijn ze veel soepeler als er geen electronica wordt verstuurd.
Let er wel op dat je huisnummer goed is ingevuld, bij mij niet en dat kostte me minimaal 1 dag
BDW als je het uitlegt van dat gift snapt ie het wel.
*UPDATE*If you put "gift" on the box, we may have a chance we don't have to pay VAT, which saves a lot of money!
Ben net thuis en vond een UPS envelop op de mat, moest 4,37€ invoerrecht betalen over 131,38€
Verwijderd
NeeeeeeeeeeeOp vrijdag 12 april 2002 12:57 schreef westcoastleader het volgende:
jah maar dit is zeg maar revisie 2, kijk maar op page 13 en 14 hierzo, das iets anderz
En over het opsturen, ze zouden het vandaag doen dusAlleen was er een 5" lcd niet op voorraad en wordt die nagestuurd, volgende week :\ eikelz, najah. Hopen dat we het snel krijgen! Ik confirm vanaaf of het echt verstuurd is!
Maare niet om het een of ander maar waarom zouden ze het pas vanavond in hun systeem zetten als ze het vrijdag al hebben verstuurd?
Heb je uberhaupt al een bevestiging dát ze het vrijdag verstuurd hebben dan?
Die man had op mijn icq de trackingsnr achter gelaten maar erover heen gekeken :\ Maar ik zit nog op school, en heb net mijn mams gebeld....
EN IK HEB THUIS NU 7 PAkketjes!!!! + een aanslag van 200 euro, maargoed de shit is er, Deze week wordt het versturen, ik begin er denk ik morgen pas aan, ik heb het vandaag tering druk, GMAN, kun je mij ff op ICQ contacte over een afspraak.. De mensen die nog vragen hebben, stel ze, ik weet nog niet hoe de spullekes eruit zien, maar ik kan over 3 uur naar huis.
WOEI, je hebt ze dusOp maandag 15 april 2002 12:59 schreef westcoastleader het volgende:
uhm jongens...
Die man had op mijn icq de trackingsnr achter gelaten maar erover heen gekeken :\ Maar ik zit nog op school, en heb net mijn mams gebeld....
EN IK HEB THUIS NU 7 PAkketjes!!!! + een aanslag van 200 euro, maargoed de shit is er, Deze week wordt het versturen, ik begin er denk ik morgen pas aan, ik heb het vandaag tering druk, GMAN, kun je mij ff op ICQ contacte over een afspraak.. De mensen die nog vragen hebben, stel ze, ik weet nog niet hoe de spullekes eruit zien, maar ik kan over 3 uur naar huis.
Verwijderd
Dus als ik het goed gelezen heb heb je al wat binnen, wat weet je nog niet maar dat laat je ons weten.
Nu wil ik het wel onder remboers hebben, ook wel handig als ik niet thuis ben, kan ik het namelijk bij het postkantoor afhalen.
Maar wat gaat het ons, die het onder remboers willen hebben dan kosten, extra dus?
Bedankt.
Ja ik heb alles nagekeken, alleen ze hebben alle bestellingen goed in orde, alleen bij mij hebben ze een waterblok vergetenOp maandag 15 april 2002 16:50 schreef Nightbat het volgende:
Hallo,
Dus als ik het goed gelezen heb heb je al wat binnen, wat weet je nog niet maar dat laat je ons weten.
Nu wil ik het wel onder remboers hebben, ook wel handig als ik niet thuis ben, kan ik het namelijk bij het postkantoor afhalen.
Maar wat gaat het ons, die het onder remboers willen hebben dan kosten, extra dus?
Bedankt.
1
| (prijs spullen (excl verzendkosten dus) * 1.16, (koers) * 0.26 )0.5 |
Verwijderd
Ik hoor wel wanneer het verzonden is, ik wacht met spanning af.
www.nmy.dds.nl/got/lc/Waterkoeling01.jpg
t/m 12
Die waterwetter flessen zijn gr00t dudes!
Ik heb toch de helft alleen van de aanslag hoeven te betalen dus vandaar die 0.5. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Enne Tim hoe wil je het nou doen dan?
Anywayz, stuur het maar gewoon z.s.m. op onder rembours want ik wil aan de slag!
ik heb toch voor het blokkie al betaald? dus als je mij gewoon verteld wat de verzendkosten zijn wanneer het pakket verzekerd is dan maak ik dat over. het maakt niet uit als het nog een halve week duurt, kan hem toch niet meteen aansluiten..Op dinsdag 16 april 2002 10:16 schreef westcoastleader het volgende:
Enne Tim hoe wil je het nou doen dan?
ok als je dan nog ff doormailt waar naartoe dan doet ik dat. btw vind het nog best veel wat er nog bijkomt!Op dinsdag 16 april 2002 12:39 schreef westcoastleader het volgende:
Tim als je 16,45€ overmaakt, dan verstuur ik het (BTW+extra zeker)
hoe duur?Op dinsdag 16 april 2002 12:44 schreef westcoastleader het volgende:
iz goed, ohjah Iemand BTW nog een WW erbij, ik kan het niet gebruiken vanwege het reservoir, die gaat er door naar de klote
zal ik het ooit nodig hebben? dat is mijn vraag..want hoeveel zit er in zo'n fles?Op dinsdag 16 april 2002 12:59 schreef westcoastleader het volgende:
30€Just normal price, 8,99$ is ongeveer 13€ met btw. Doe hem voor 12€ weg, iig veel goedkoper dan OC-shop.nl
Check die foto's maar.
355 ml zit erin.
En ik kan er ook niks mee maar misschien dat ik het aan een vriend verkoop, anders post ik het hier wel.
Owjah en met de waardes van de meeste spullen zou ik het maar verzekerd verzenden!!! dit wil je niet kwijtraken bij de PTT.
khad er maar 1 besteld. een 2de kan altijd van pas komen.. hebben jullie er nix aan ivm alu resevoir?Op dinsdag 16 april 2002 13:25 schreef Gman het volgende:
Die flessen zijn groot hoor!
Check die foto's maar.
355 ml zit erin.
En ik kan er ook niks mee maar misschien dat ik het aan een vriend verkoop, anders post ik het hier wel.
wat voor een soort pomp?? ik heb een sicce idra op dit moment. kan die er wel tegen..Op dinsdag 16 april 2002 15:32 schreef westcoastleader het volgende:
dat reservoir is een res, met ingebouwde pomp, de pomp ken er niet tegen
ik heb me waterblok aangesloten, WB zelf in een bak water gezet en de uitgang zonder slang.
De slang die op de uitgang hoort in de bak.
Laten draaien een paar seconde (systeem wel helemaal vullen vooraf)
Dan power van de pomp.
Als het goed is zie je een luchtbel uit de blauwe uitgang komen.
Dan power erop en via de rode op het blok gaat ie eruit.
Dit doe je net zo lang totdat er bijna geen luchtbellen meer uitkomen.
Die kleine luchtbelletjes krijg je er denk ik niet uit maar storen ook niet echt.
Draait nu al een paar uur zonder een druppel te lekken.
Je moet wel de slangklemmen gebruiken.
Met radiator maar zonder fan's wordt ie met pompje alleen al handwarm trouwens.
De universal holddown kan ik volgens mij niet gebruiken op m'n P3 (heb een P4 set omdat ik nog een P4 ga kopen)misschien wel met langere boutjes.
JAAAAAAA!!!!!Op maandag 15 april 2002 23:01 schreef Gman het volgende:
Yeah! het is binnen
t/m 12
mn kabeltjes.. 12cm fangaurds.. en waterwetter HAPY HAPYYYYYY!!!!!!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[edit]
posted by ReseTTim
Wat wil je zien dan?Op dinsdag 16 april 2002 21:46 schreef Oeloe het volgende:
kunnuh er nog fotoz gemaakt worden?? maar dan ook wat van dichterbij?? ennuh is het nou de oude of de nieuwe versie van dat waterblock??
van mijn spullen (foto 09) kan ik nog foto's maken.
En dit is zéker de nieuwe versie.
Verwijderd
van me waterblokkie o.a. enzow doet maar wat je allemaal hebt..Op dinsdag 16 april 2002 22:18 schreef Gman het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan?
van mijn spullen (foto 09) kan ik nog foto's maken.
En dit is zéker de nieuwe versie.
btw dit is gepost door ReseTTim
Foto 10, 11 en 12 zijn closeups van het blok.Op dinsdag 16 april 2002 22:29 schreef Oeloe het volgende:
[..]
van me waterblokkie o.a. enzow doet maar wat je allemaal hebt..
btw dit is gepost door ReseTTim
anders add je me ff op msn: nmy@dds.nl
krijg je de 1600x1200 versie's als je wilt
Op dinsdag 16 april 2002 22:39 schreef Gman het volgende:
[..]
Foto 10, 11 en 12 zijn closeups van het blok.
anders add je me ff op msn: nmy@dds.nl
krijg je de 1600x1200 versie's als je wilt
oops zie nu pas t/m 12Op maandag 15 april 2002 23:01 schreef Gman het volgende:
Yeah! het is binnen
t/m 12
Had idd iets duidelijker gekunt.Op woensdag 17 april 2002 00:05 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
oops zie nu pas t/m 12ff checken
Zelfs verzekerd maar dan krijg je je cash nog terug.
ResetTim : Verzekerd
Wook: Rembours
Martijn blankers ?
J. Karreman ?
D. Verkissen ?
Ik wilde het echter voor die 2 euro wel verzekerd hebben. Ik zou je alleen wel willen vragen om het z.s.m. te sturen.
Waarom moet het perC in een doosje wat je vader meeneemt? Het zat/zit toch al in doosjes?
dussehh ik snap het niet helemaal Stuur mijn spul maar gewoon op in deze doosjes hoor.
Het plakband hier is op! kan pas eg morgen!
Ow ok beetje omslachtig iddOp woensdag 17 april 2002 16:34 schreef westcoastleader het volgende:
Maar ik kom nu doosjes te kort, en dan moek 3x op en neer naar het postkantoor (ik heb het ook druk vandaag)
Het plakband hier is op! kan pas eg morgen!
waar woon jij dan weer?? misschien kheb OV en misschien kan het mij dan weer verzendkosten schelen.. btw ik doel dan op richting amsterdam.. als het van amsterdam ver is laat dan maar zitten..Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef WooK het volgende:
[..]
Ow ok beetje omslachtig iddAls het morgen ook niet lukt, laat het me ff weten dan kom ik vrijdag met de auto wel ff langs. Het is 96Km rijden dus het valt nog wel mee qua afstand...
Misschien nog goedkoper ook, het zal niet veel schelen denk ik.
kleine (domme misschien) vraag, hoeveel gaat et precies kosten? ben nl. vaak nie thuis, moet ik ff geld neerleggen voor mn ouders.
Verwijderd
Op woensdag 17 april 2002 15:34 schreef westcoastleader het volgende:
Mijn pa is de doosjes vergeten, maar dat komt mooi uit, want dan kan iedereen nog reageren of het verzekerd moet.
ResetTim : Verzekerd
Wook: Rembours
Martijn blankers ?
J. Karreman ?
D. Verkissen ?
Als je verzekerd wilt, dan gaat het dus niet onder rembours, en moet je het geld dus overmaken. Dat wordt dan voor jou karrmans: 17,50Op woensdag 17 april 2002 18:12 schreef Karreman het volgende:
Jantje gaat voor verzekerd..
kleine (domme misschien) vraag, hoeveel gaat et precies kosten? ben nl. vaak nie thuis, moet ik ff geld neerleggen voor mn ouders.
Moet je zekers dit weekend binnen hebben (postbank.. bom erop)
ik wacht met spanning
Hoe doen winkels dat dan?
Die zouden dan complete pc's aan onderdelen "kwijt" kunnen raken.
Leek mij ook maar als hij liever heeft dat ik het geld overmaak, maakt het me ook niet veel uit. Niet dat het nu nog uitmaakt want het geld is al overgemaakt dusOp donderdag 18 april 2002 10:46 schreef Gman het volgende:
Ik zou toch zweren dat je onder rembours ook verzekerd kan versturen.
Hoe doen winkels dat dan?
Die zouden dan complete pc's aan onderdelen "kwijt" kunnen raken.
Verwijderd
Ja ik denk ik laat het je dan even zo weten, ik heb de acceptgiro op de post gedaan, dus het is onderweg.