Toon posts:

buy it 2gether @ tha states [overclockershideout]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ga binnenkort bestellen bij deze website. Om de kosten zoveel mogelijk te drukken(shipping) willik een buyit2gether-festijn organiseren.

Ze hebben articsilver 3 en watter wetter voor minder dan oc-shop. Tevens is de Z4 het beste watercooling systeem wat je kan krijgen. Is dit wat of niet?

Gaarne een reply achterlaten met een email en icq nr (als je die hebt). Ik ben van plan om het midden/eind Feb te bestellen....

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
misschien is et leuk als je de website erbij zet

Verwijderd

zou handig zijn ja >:)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 22:13
* Steven gokt naar aanleiding van topic titel:
http://www.overclockershideout.com/

Verwijderd

Topicstarter
overclockershideout.com, de naam stond al in de sub

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
thijz wil zekers meedoen

https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=NEONWIRE&Category_Code=L

en dan die rooie >:)

ziet er erg kick uit

edit:

hoeveel € € € € gaat dit ksoten [29.95 dollar]

Verwijderd

Wil wel zo'n Lian Li met Z4 waterkoeling :9

Verwijderd

ja vetttttttttttt wel met die rooie heatsink doe ik vet wel mee!!!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

C@SP

Biertje ??

Op maandag 28 januari 2002 21:41 schreef Bumperklever het volgende:
IK OOK :9~

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig kwijlen er een aantal mensen al dat voorspelt iets goeds :D

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Kwijlen.....nu de poen voor dit alles nog, een lian-li met z4....quanta costa dat wel niet?

Edit:

Ziet er wel erg hitsig uit allemaal trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
jah :( daarom post ik dit topic ook ruimschoots zodat ze ff een lening kunnen afsluiten :P

Verwijderd

ah, ik hoop dat ik tegen die tijd het geld heb voor dit dingetje :9

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Merchant2/graphics/00000001/205-013m.jpg
($135)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 11:52
Op maandag 28 januari 2002 22:18 schreef Got het volgende:
ah, ik hoop dat ik tegen die tijd het geld heb voor dit dingetje :9

[afbeelding]
($135)
wat isset ?

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:19 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

[..]

wat isset ?
een 5" tft schermpje die je op je tv-out kan aansluiten...

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 11:52
Op maandag 28 januari 2002 22:22 schreef Got het volgende:

[..]

een 5" tft schermpje die je op je tv-out kan aansluiten...
Sweet :D

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 21:31 schreef thijz het volgende:
thijz wil zekers meedoen

https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=NEONWIRE&Category_Code=L

en dan die rooie >:)

ziet er erg kick uit

edit:

hoeveel € € € € gaat dit ksoten [29.95 dollar]
Bah hebben ze weer geen groen

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik ben wel geinteresseerd in verschillende spullen. mail; uhh@wook.nl en icq 16334809

I'm not as think as you stoned I am

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Ik ben ook wel geintereseert

Voor een fan adapter en een bijbehorende fan voor mijn alpha pal 66t.

Dus ik moet nog eens even kijken hoe het met ed kosten van het verzenden kijken. Als dit niet al te veel is kun je mij er ook bij schrijven.

Verwijderd

Topicstarter
tja hoe meer mensen hoe minder de kosten he :)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Dus jongens allemaal nog eens wat leuks uitzoeken en dan zeker effe bestellen.

O ja iemand een idee wat een goeie fan is van 80 mm met niet al te veel akbaal en wel veel verplaatsing van lucht.

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik denk niet dat ik nog meedoe
ik wil ook nog een nieuwe kast en daar heb nu meer aan dan een neon lampje...

veel plezier ;)

Verwijderd

Als je mij nou even gaat vertellen wat die Z4me dan in € gaat kosten dan kan ik eens even bedenken of ik dat interessant vind....

Die kan overigens gewoon op een Asus A7V133 mag ik aannemen??

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Ik doe zeker mee!

Contact me anders even op me ICQ. 114381202

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Epsilon
  • Laatst online: 23:14

Epsilon

Op maandag 28 januari 2002 21:41 schreef Bumperklever het volgende:
die z4 is helemaal nie zo goed als dat het lijkt hoor. Het is idd wel het beste systeem, maar er zijn niet echt high-end watercooling systemen te koop. Je kan nog steeds beter de dingen los kopen.

Verwijderd

Topicstarter
dat ding is eg wel goed hoor, hijs eg super stil en voor mijn dual systeempje zou hij zeker voldoen.

Misschien is eigenbouw beter, maar daar heb ik echt absoluut geen zin in, ik vind het pompje met res. ook gewoon kewl, kan je gewoon rechtsonderin je systeem mounten. Dan neem ik nog een cube-rad ofzow en zet ik die boven mijn voeding voor meer koeling.

DE z4-kit is het beste KITJE dat je kunt bestellen.

• Epsilon
  • Laatst online: 23:14

Epsilon

Op dinsdag 29 januari 2002 16:05 schreef westcoastleader het volgende:
dat ding is eg wel goed hoor, hijs eg super stil en voor mijn dual systeempje zou hij zeker voldoen.

Misschien is eigenbouw beter, maar daar heb ik echt absoluut geen zin in, ik vind het pompje met res. ook gewoon kewl, kan je gewoon rechtsonderin je systeem mounten. Dan neem ik nog een cube-rad ofzow en zet ik die boven mijn voeding voor meer koeling.

DE z4-kit is het beste KITJE dat je kunt bestellen.
dat zei ik toch al

Verwijderd

Topicstarter
zijn we het toch met elkaar eenz *D

Verwijderd

Doe mij maar die 4"LCD !! :9~ :9~

Code: 4LS
Price: $119.00
Shipping Weight: 1.00 pounds

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/images/lcd/4inLCD.gif

Verwijderd

Ik neem het schermpje van de eerste pagina:

5" Utra thin LCD (0.75" thick)
Code: 5UTLT
Price: $135.00

Mail zie profile.

Verwijderd

Even ter informatie...ik heb bij deze jongens mijn radiator en wat anders spul tijdens een door mij georganiseerde inkoopactie gekocht en duurt iets langer als bij gemiddelde winkel om je spul binnen te krijgen.

Ik heb ook problemen gehad met betalen en als ze het 1x proberen en het lukt niet, dan sturen ze een ZEER vaag mailtje waaruit je moet opmaken dat het niet gelukt is,maar waar het verkeerd is gegaan vermelden ze niet. Tevens proberen ze het echt maar 1x en dan als je niet doorhebt wat ze precies bedoelen in het mailtje..zit je dus zo een week voor jan lul te wachten.

Dus dit is aan de organisator van deze gezamelijke koopwoede, kijk goed wat er in je mailtjes staat van deze jongens!

Voor de rest is het een goede winkel, met goede spullen!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik heb je net een icq msg gestuurd, ik heb wat vraagjes! :)

Verwijderd

Met die nieuwe koperen RAD is die Z4 echt wel een goede kit hoor !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 15:13 schreef TheReaper het volgende:
Als je mij nou even gaat vertellen wat die Z4me dan in € gaat kosten dan kan ik eens even bedenken of ik dat interessant vind....

Die kan overigens gewoon op een Asus A7V133 mag ik aannemen??
Hmmz, als je kijkt naar het bedrag in Dollars en die aan mij geeft, zou ik wel voor je uitrekenen hoeveel euro de kit kost excl. verzendkosten. Die kosten delen we juist met iedereen.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:18 schreef Got het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Merchant2/graphics/00000001/205-013m.jpg
wil ik ook :9~ !
maar heb er geen geld voor :'(
is wel super COOL!!!

Verwijderd

Topicstarter
Die LCDtjez zijn ook echt :9~

Verwijderd

vet mooi die lcds, maar ja ook geen geld

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

$135 is op zich niet duur voor zo'n dingetje vind ik, maar ja het is natuurlijk alleen maar een lekkere extra en voor 135 dollar kun je heel wat leuks halen.

Verwijderd

mwa, laten we zeggen dat ik nog drie weken heb om die $135 plus verzendkosten bij elkaar te krijgen... moet lukken. ik vind hem wel :9~ genoeg om een van m'n gadgets voor op te offeren :P :9

Verwijderd

Topicstarter
zouk je dan maar in de lijst zetten 8-)

Verwijderd

Heeft er iemand zin om eens een inkoopactie te houden bij http://www.theoverclockerzstore.com/store.asp ? DIe heeft nu een 400W ATX met 2 fans voor 30$, mobo+XP1800MHz(!)+256MB PC3000 combo 360$, XP shim voor 2$, 3 rounded cables 16$, cold cathode 24$ etc.

Ik heb er zelf totaal geen tijd voor, dus mischien een idee?

Verwijderd

Topicstarter
als er genoeg animo voor die site is wil ik da ook wel doen hoor...

Maar wel graag na deze actie :)

Verwijderd

heb net die overclockerzstore bekeken ik heb wel interesse

maar ik kon die policies en bedrijfs info niet openen
weet iemand of die prijzen incl btw zijn (sommige amerikaanse staten hebben een zeer laag btw tarief 3 tot 7 %)

laat maar weten wanneer iemand daar wat gaat regelen :)

Verwijderd

volgens mij moet je niet aan amerika btw te betalen maar gewoon aan nederland... dus 19%

Verwijderd

das balen :r

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mn ouders zitten de hele tijd te zeuren over de pokke herrie die dit ding met al die (2) extra fans maakt.. dus ik wil wel wat van dit spul:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Merchant2/graphics/00000001/image003112233.jpg
dat is isolatie materiaal neem ik aan? :) of niet? * Maximize is een n00b

(3/8" Closed Cell Foam 6"x6" white in color. Excellent water resistance and Insulator)
hoe groot is dat in centimeters?

Verwijderd

Topicstarter
idd, gewoon 19% :(

Verwijderd

was er niet zo'n regel dan dat als je in het desbetreffende land btw erover betaald je het niet meer in nederland hoeft of geld dit enkel voor landen binnen de eu?

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ik zou het niet weten, iemand anderz? enne jongens, paai ff wat mensen want ik heb allene maar een stuk of 5 :(

Verwijderd

Binnen EU bij in voer geen btw verschuldigd, daarbuiten wel.
Valt er voor een flinke afname niet wat te regelen met die Belgische firma?
Ben wel geinteresseerd in een Z4

Verwijderd

Topicstarter
prob is dat die belgische firma geen dual coolingz kunnen leveren en dat is wat ik nodig heb :(

Verwijderd

Ik wil denk ik wel wat van die CNC- gefreesde memorysinkjes en wat FRAG- tape. Ik neem aan dat hier het voordeel van is, dat je de heatsinks er weer vanaf kan halen????????????

Verwijderd

Topicstarter
Hey Penaa, wat zijn de Codes voor deze producten, want ik wete nie welke heatsinkjes bedoeld...

Verwijderd

Topicstarter
Infiltrator, pls contact me!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

mmh

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/Merchant2/graphics/00000001/vidV3.0.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/images/oncardlrg.gif

ik denk dat ik dit 2 van neem dan :) :P
ennuh maybe nog een 5" LCD schermpie :P

btw moeten allebei de schermpies 4" en 5" op de tv out??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik nie, misschien dat iemand anders het weet of anders een mailtje naar hen :)

Verwijderd

Topicstarter
en het lijste wordt al groter :D

Verwijderd

Topicstarter
kom on tweakertjes, plunder je spaarpotje!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ik hoorde dat doe 5" lcd display ong. 156 euro's gaan kosten...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockershideout.com/images/cases/lrg2fansilver.gif

damn die is vet :9~

maar daar heb ik geen geld voor :( (over)

Ik zou eventueel nog wat kleine zut kunnen gebruiken als je te weinig belangstellende hebt..
Ligt ook aan de verzendkosten want ik zal niet boven de 25$ uitkomen gok ik zo en dan is het zonde als ik daar dan nog 10$+ aan verzendkosten voer kwijt ben.

Jammer dat ze geen rheobus hebben, die heb ik nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
Bestel maar wat je wilt hebben, ik hou er wel rekening mee, de mensen met de bigstuff, zullen ietsjes meer gaan betalen dan de mensen met klein stuff, is wel zo eerlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt veel meer mensen nodig ik kan korting regele :D

Verwijderd

Ik bedoel deze:

https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=R&Category_Code=HS

Natuurlijk wel blue anodised, dat spreekt voor zich.... :P

Voor op men Radeon 8500 Ultra :):):)

Moet ik wel ff zeker weten dat die fragtape die heatsinkjes vasthoudt, aangezien videokaart altijd op zn kop hangt.

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me wel he :) Hoeveel sinkjes??

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik denk dat ik idd wel zo`n z4 wil hebbe en wat as3, ik hou je ff op de hoogte (ben waterblokjes aan het vergelijken)

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
Up we go! :D

Verwijderd

Het is mij niet helemaal duidelijk hoeveel van die dingen je krijgt voor 3 dollar, maar het lijkt me niet per stuk (anders is het wel pokkeduur). Ik moet er iig genoeg hebben voor mn RADEON dus dat zijn er een stuk of 5 (4 denk ik) ???

Verder wil ik ook nog wel wat AS3 en misschien wat extra frag- tape (als dat spul werkt)....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem die kerl gesproken en het is perstuk :'( Misschien is die Arctic Epoxy ofzow wat meer voor je dan, die was met heatsinks ofzow?

Verwijderd

Bah dat is echt asociaal duur man.

Ok ze zijn wel supermooi en goed afgewerkt, maar 3 doller = 7,5 gulden per stuk :r

Als je dat vergelijkt met de OC- shop daar krijg je voor 50 gulden Adhesive met 4 ramsinks, Adhesive alleen is al 40 ofzo, dus 4 sinks voor 10 gulden......

En die AS Adhesive is ook zo duur en dat kun je niet meer loshalen als er iets kapotgaat en dan kun je de garantie wel op je buik schrijven..........

Nu moet ik weer eens wat gaan bedenken

Verwijderd

Topicstarter
Jah is ook best wel duur jah :( Maar het is wel een goeie oplossing, sommige tweakers, maakt geld niet zoveel uit, want het komt de videokaart echt wel tengoede!

Verwijderd

Ja dat is ook wel weer zo.

Maar ik vind het toch vrij riskant om met die adhesive die heatsinks op mijn nieuwe RADEON ultra te doen. Je kunt ze er niet meer af krijgen, en Ati zal er niet blij mee zijn als ie kapot is en ik m zo terug stuur :(

Maar dat fragtape is ook weer zo kinderachtig :P

Verwijderd

Ik zie alleen maar as2 hebben ze geen as3?

Ik ga vanavond even kijken wat ik allemaal nodig heb. Is het ook mogelijk heel het bedrag naar je toete sturen. Ik heb de laatste tijd namelijk veel online besteld en ik heb geen zin om me hier thuis weer te verantwoorden :P

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 22:30 schreef funksngrooves het volgende:
Ik zie alleen maar as2 hebben ze geen as3?

Ik ga vanavond even kijken wat ik allemaal nodig heb. Is het ook mogelijk heel het bedrag naar je toete sturen. Ik heb de laatste tijd namelijk veel online besteld en ik heb geen zin om me hier thuis weer te verantwoorden :P
Doe ik ook altijd :P

enne: https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=AS3&Category_Code=TPE

wel goed kijken he!! :) Het is ook al laat :z

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je heel het bedrag? Het is eigelijk de bedoeling dat iedereen op de datum dat ik het ga bestellen het geld naar mij overmaakt, omdat ik per CC moet betalen. En ik gebruik mijn ouderz hun CC en is een beetje lullig alz er ineens 3000piek is afgeschreven :P

============================================================

Het is me gelukt om de duanerechten en btw een beetje te omzeilen, ze zetten alleen 50% van het werkelijke bedrag op de invoice :D

Oh Penaa, bedenk je wel goed dat denk ik de enige keer is dat je kunt aanschaffen en 4 x 7.50 is nie zo gek veel, hoogstens 2 uur voor werken ofzow. B-)

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 23:52 schreef westcoastleader het volgende:
Hoe bedoel je heel het bedrag? Het is eigelijk de bedoeling dat iedereen op de datum dat ik het ga bestellen het geld naar mij overmaakt, omdat ik per CC moet betalen. En ik gebruik mijn ouderz hun CC en is een beetje lullig alz er ineens 3000piek is afgeschreven :P

Het is me gelukt om de duanerechten en btw een beetje te omzeilen, ze zetten alleen 50% van het werkelijke bedrag op de invoice :D

Oh Penaa, bedenk je wel goed dat denk ik de enige keer is dat je kunt aanschaffen en 4 x 7.50 is nie zo gek veel, hoogstens 2 uur voor werken ofzow. B-)
Ik ben in de war met een andere inkoop actie waarbij van te voren de helft moest worden overgemaakt en daarna de andere helft per rembours moest worden bestaald. Dat schiet imo niet op omdat je dan weer rembours betaald, maar dat is hier dus niet.

Okay ik ben er bijna uit,
de bestelling word waarschijnlijk:

2* 120mm Plastic Fan Guard W/ Filter (2* $4.00 = $8.00)
Digidoc 5.0 "Black" Face plate ($64,99)

Ik moet alleen even meer info lezen over die digidoc. Ik wil namelijk meer weten over de aansluiting en tussen hoeveel volt ik kan schakelen, want alleen 5v en 12v schiet niet op, 5 is te weinig 12 te veel. 7 met opties om hem hoger te krijgen (tussen 7&12) zou geweldig zijn..
En die fanguards moeten net als op het fototje zeker zwart zijn.

Ik stuur je vanmiddag een mail met wat ik zeker ga bestellen.

Verwijderd

Mmmmh ik lees net dat je met de digidoc 5 alleen fans aan en uit kunt zetten en dat ie verder geen tussenstanden heeft. Beetje jammer :(

Als ik het mis heb hoor ik het graag.. anders ga ik toch een rheobus elders bestellen.

Maar je krijgt zoiezo morgen een mailtje (eind van de middag)

Verwijderd

Hoe gaan jullie t bestellen? Gewoon legaal (eg met douane enzo), of zonder douane ? :P

Ik kan t nl. wel uit de States halen, zonder belasting troep ed :7 ICQ me ff : 69841319

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik spreek je wel ff over icq :*

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 05:28 schreef funksngrooves het volgende:
Mmmmh ik lees net dat je met de digidoc 5 alleen fans aan en uit kunt zetten en dat ie verder geen tussenstanden heeft. Beetje jammer :(

Als ik het mis heb hoor ik het graag.. anders ga ik toch een rheobus elders bestellen.

Maar je krijgt zoiezo morgen een mailtje (eind van de middag)
Ik weet het eigelijk nie: http://www.procooling.com/reviews/html/digidoc_5_page_2.shtml

staat een review, misschien dat je er wat aan hebt, en misschien is het handigom een review te zoeken van de DD3

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik wil zo'n 5" LCD

5" Utra thin LCD (0.75" thick)
Quantity in Basket: 1
Code: 5UTLT
Price: $135.00

Volgens mijn berekening komt dat ongeveer op Euro 155.- (ex verzendkosten)

mijn email en icqnummer (ben vaak online (ook vaak invisible) staan in m'n profile.

Ik neem aan dat jij tzt aan iedereen die meedoet een mailtje stuurt met verdere instructies/en data waarop je gaat bestellen enzo.

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
aiight, kneem contact met je op :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Zooo die Z4 is hét mooiste waterblok wat ik ooit gezien heb mede dankzij de mogelijkheid om 'm te schroeven op Intel socket 478 & AMD socket A!!!!

* Gman aka Georgio besteld misschien mee.

Verwijderd

Topicstarter
W00T dit gaat lekker zo!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

van de OC Hideout website
[img]http://www.overclockershideout.com/images/lcd/205-013m.jpg[/img

LCD 5" ULTRA THIN VIDEO MODULE

Works on a standard composite video signal from any video card with video out via "s" jack, VCR, video camera, or navigation system. Features high resolution, speedy response time, no radiation, low power consumption (less than 750mA), and wide view angle.
Specifications: 12 VDC supply, operating temperature 0° C-60° C, composite video signal 1V P-P 75 ohm, TFT active matrix system display method, RGB stripe color configuration, NTSC. * Power Consumption: 12 VDC, 500 mA * Overall Dimensions (mm): 127W x 93H x 19D * Active Area (mm): 102.6 W x 74 H * Resolution (dots): 960 V x 234 V = 224,640 * Dot Pitch (mm): .107 W x .316 H * Contrast Ratio: 80-120 * Response Time (ms): 30 Rise, 50 Fall
mijn vraag is nu wij hebben hier PAL, en daar zeggen ze NTSC. kan dat probleem zijn voor ons?

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
mijn vraag is nu wij hebben hier PAL, en daar zeggen ze NTSC. kan dat probleem zijn voor ons?
Als je kan wachten tot ik 'm binnen heb, dan kan ik 't je vertellen :P

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 06 februari 2002 21:57 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Als je kan wachten tot ik 'm binnen heb, dan kan ik 't je vertellen :P
uhm laat me raden jij wil netzoals ikke hem ook bestellen bij deze inkoopactie?

Verwijderd

Topicstarter
waarom zal dat probz opleveren? Ik denk gewoon dat het te combinen is of aan te passen is met een prog.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 21:30 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

De meeste videokaarten ondersteunen NTSC in hun TV-out.

Verwijderd

Vraagje over Z4 waterkit. Ben (als tamelijk nieuwkomer) geinteresseerd in deze kit, maar wil graag het volgende weten:
Uit de webpage kan ik niet halen of bij de kit passende slangklemmen, holddownclips (cpu/video) en voor mij zeker niet onbelangrijk iets van een simpele montageinstructie wordt geleverd.
Is er iemand die dit toevallig weet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ze al wel benaderd over die clips enzo:

The Z4 kit comes with the hardware... Dat was hun antwoord...
Dat betekent dus dat er securings devices en de hele zut bij zit. Over een handleiding weet ik niet. sorry

Verwijderd

Topicstarter
nogmaar een schop he :)

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 06 februari 2002 22:41 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

uhm laat me raden jij wil netzoals ikke hem ook bestellen bij deze inkoopactie?
Sterker nog ... ik heb al besteld

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 07 februari 2002 20:56 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Sterker nog ... ik heb al besteld
dat had ik al gehoord :D :D

ik ben nog aan het kijken... of ik nog een xtra waterblok zal nemen voor me ATi R8500 of niet..

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste