Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DUS GEEN CPUFX , maar overclockershideout
ok, pleur er dan nog maar een flesje water-wetter erbij voor mij...Op dinsdag 19 februari 2002 09:44 schreef westcoastleader het volgende:
uh ik bestel bij overclockershideout.com hoor mie bij cpufx, dat is volgens hun eigen zegge, voor retailers, kijk maar onderaan de pag. van OChideout.
DUS GEEN CPUFX , maar overclockershideout
Nieuwe bestelling ivm weiziging bedrijf:
1x Water Wetter
Code: WW
Price: $8.99
1x Z4 Aqua Sink "AMD hardware included"
Code: ZAS
Price: $49.99
Shipping Weight: 1.00 pounds
+$1.99 Switch mounting to P4 socket 478 adapter plate
laat die cleaning AS kit maar zitten want kheb geen zin in zon complete kit...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Voor degene die een Z4 waterblock bestellen, de maat is ineens veranderd van 3/8" naar 1/2" (eerst had je de keus tussen beide)
Wellicht handig om te weten
I'm not as think as you stoned I am
als die jongen alles via site EN mail moet doen gaat ie out en zitten wij zonder koele spullen.
* Gman wilt ook nog wel een waterwetter erbij
* Gman mail nog
* Gman komt erachter dat ie het adres niet meer kan vinden en heeft het alleen nog op het werk
Kan je dus nog ff je e-mail adres pasen?
Je weet m'n icq.
r.diepenhorst@chello.nlOp dinsdag 19 februari 2002 12:35 schreef Gman het volgende:
Kan je dus nog ff je e-mail adres pasen?
Je weet m'n icq.
dit is zijn adres asje..
uhm is dat een groot verschil dan?? ennuh is het alleen groter geworden of kleiner..Op dinsdag 19 februari 2002 10:15 schreef WooK het volgende:
hmm maar $8,99? Dan wil ik ook wel een flesje
Voor degene die een Z4 waterblock bestellen, de maat is ineens veranderd van 3/8" naar 1/2" (eerst had je de keus tussen beide)
Wellicht handig om te weten
Verschil is wel redelijk ja. Betekent dat het dus groter is geworden. Ik had al bijna 3/8" (een inch is 2,5cm) siliconen slang gehaald namelijk! Dan zit je dus mooi met slangen die niet passenOp dinsdag 19 februari 2002 13:07 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm is dat een groot verschil dan?? ennuh is het alleen groter geworden of kleiner..
[edit]
er zijn ook adapters te kopen voor 1/2 naar 3/8, dus nie zo'n probleem voor mensen die nog slangen hebben
This is the biggest inner diameter of any fitting on the market for CPU coolers
Verwijderd
Weet iemand zo wat de verzendkosten naar NL los zijn? Kunnen we eventueel wel een nieuwe actie starten, omdat je nu niet meer kunt bestellen.
/me heeft wel een CC
Verwijderd
Verwijderd
Naja, shims kan ook
https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=o&Category_Code=CS
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, dan zal ik je maar zeggen waarom ik het vroeg, gisteren toen ik die hele site was aant door spitten wouden een paar pagina's niet laden waaronder andere de shims, dit heb ik regelmatig met mon internet.Op dinsdag 19 februari 2002 16:32 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Spacer dus.. en kan je zelf niet ff een kijkje nemen?
Naja, shims kan ook
https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=o&Category_Code=CS
Maar toch bedankt.
Btw is zo'n shim aan te raden met waterkoeling??
Verwijderd
Water Wetter 2x $ 8.99
Arctic Silver $ 6.99
Socket Hold Down $10.00
Radiator 5" X 7" $39.99
DTS-400 $ 9.99
XMP Anodized Blue shims $ 7.99
1/8" Closed Cell Foam 2x $ 1.82
====================================
Totaal: $ 96.58
Ik ga ook ff zo'n socket hold down nemen.
Ik heb nu die XP/P4 combo maar wil 'm misschien ff op m'n P3 draaien! Dan heb ik toch zo'n Sockelt Hold Down nodig?
Owjah kunnen jullie dit topic ff checken?
Gaat over die radiator en hier zitten de juiste mensen.
Verwijderd
Water Wetter 2x $ 8.99
Arctic Silver 3 $ 6.99
Socket Hold Down $10.00
Heavy Duty Radiator 6x6x2 Price: $44.99 + 1/2" OD fittings + Shroud $19.99
DTS-400 $ 9.99
XMP Anodized Blue shims $ 7.99
1/8" Closed Cell Foam 2x $ 1.82
====================================================================================
Totaal: $ 121.57
Misschien wilt SySasZ een nieuwe Buyit together opzetten, of mits succesvol wil ik hierna nog wel een opzetten.
Het spijt me voor de mensen die nog niet besteld hebben, als het anderz kon had ik dat ook gedaan
Iedereen die wel besteld heeft, krijgt Zondag of Maandag een mail met Details over de zaak.
Mvg,
WeZt
Dit was u bestelling:
1x Z4 + P4 upgrade ZAS 51,98
1 x Water Wetter
1
2
3
| Bestelling: 60.97 $ * 1.16€ = 70.73 €* 0.95= 67,19 € Verzendkosten: 20.80 $ * 1.16€ = 24.13 € Totaal: 91,32 € |
en dan heb jij het ook nog over de rembours...
sorry hoor maar moeten wij het ook nog onder rembours doen... dat kost nog es xtra.. neej dankje verstuur het dan verzekerd.. ik zit haast te denken om het niet meer te bestellen als ik de verzendkosten zie...uit mail
Ik betaal deze kosten, reken ik ze uit per bestelling, en verstuur de bestelling onder rembours. Het rembours bedrag zal dan het bedrag van verzenden zijn + de uitgerekende bijkomende kosten.
[edit]
volgensmij wou je ook nog kijken naar het gewicht en wat je besteld had.. en daar ook weer deels de verzendkosten van af laten hangen.. kheb opzich weinig en ik vind 20 dollar verzendkosten wel veel..
Socket hold down & watter wetter erbij zou leuk zijn als je nog moet bestellen.
Vergeten te mailen
Wist je dat als het via UPS binnen komt dat je 100% zeker weten invoerrechten moet betalen?
nopez te laat lees topic ff door... er is wel weer een nieuw topic geopend voor inkoopactie same bedrijf..Op zondag 24 februari 2002 00:01 schreef RoadRunner84 het volgende:
Ben ik nog op tijd? één keer artic silver 3 voor mij graag (ICQ# 54435362)
Als je het er niet mee eenz bent, sorry, maar ik kan niets voor je betekenen, er zijn ook nog mensen die net buiten de boot vielen en die nog wel willen bestellen.
Je kunt ook je spullen op komen halen zodat het niet onder rembours moet, hoe had jij het dan verw8?
Verwijderd
Ik heb ook een bestelling bij westcoast gedaan, het geld is al onderweg, en ik heb daar geen spijt van ook.
Je kunt het alleen maar als voordeel bekijken, waarom:
1) West heeft het zeer goed opgestelt, goed over nagedacht.
2) De bijkomende kosten van rembours zullen echt niet zo hoog zijn, maar je hebt wel garantie dat het aankomt, en hij ook.
3) Je kon toch wel rekenen op bijkomende kosten of niet dan, althans je wist toch ook wel dat er invoer en btw en al bijzat, maar dat zal naar verwachting althans dat denk ik ook niet zo hoog liggen, aangezien je ook met 9 man bent.
Maar goed, ik lees je reactie wel.
1) klpt zeer duidelijk...Op zondag 24 februari 2002 00:22 schreef Nightbat het volgende:
Hoi ReseTTim,
Ik heb ook een bestelling bij westcoast gedaan, het geld is al onderweg, en ik heb daar geen spijt van ook.
Je kunt het alleen maar als voordeel bekijken, waarom:
1) West heeft het zeer goed opgestelt, goed over nagedacht.
2) De bijkomende kosten van rembours zullen echt niet zo hoog zijn, maar je hebt wel garantie dat het aankomt, en hij ook.
3) Je kon toch wel rekenen op bijkomende kosten of niet dan, althans je wist toch ook wel dat er invoer en btw en al bijzat, maar dat zal naar verwachting althans dat denk ik ook niet zo hoog liggen, aangezien je ook met 9 man bent.
Maar goed, ik lees je reactie wel.
2) rembours is onnodig, verzekerd vervoeren is ook goed.. maargoed tis net wat je wil.. je betaald er namelijk wel ff iets meer voor...
3) ik had wel verzendkosten verw8 vanuit USA -> NL maar niet zow hoog!! kd8 ook naarmate je bestelde qua gewicht het ook nog zow uitmaken in de verzendkosten die je betaald..
[edit]
owja kan het overmaken nog ff w88 kheb namelijk mijn salaris nog niet binnuh en sta nog 100 euro schuld bij me pa
Wat ik gevraagd heb is het volgende:
131.97 $ * 1.16€ = 153.09 €* 0.95=
1.16 is de koers ofzo?
en die 0.95 is die 5% korting toch?
Beetje jammer dat er mensen zijn die NU NOG moeten zeggen van w8 nog ff > als ik het geld niet had dan had ik gewoon niet meegedaan.
(Kewl Didam ligt vlakbij Arnhem, kom het dus zelf halen
ik doe wel mee moet het alleen ff lenen.. khad zelf nie t verw8 dat het zow duur zow gaan kosten en dat ik nu geen geld had.. tja ik kocht opeens een monitorOp zondag 24 februari 2002 11:17 schreef Gman het volgende:
Beetje jammer dat er mensen zijn die NU NOG moeten zeggen van w8 nog ff > als ik het geld niet had dan had ik gewoon niet meegedaan.
(Kewl Didam ligt vlakbij Arnhem, kom het dus zelf halen)
Goedemorgen allemaal, zoals je ziet is die 131.97 in $ en die 1.16 in €. Dat is dus de omreken factor van $-->€ Daarna doek het * 0.95 want das 5% kortingOp zondag 24 februari 2002 11:17 schreef Gman het volgende:
Ik wacht nog even op antwoord, dan maak ik het over (ik heb het al op de bank).
Wat ik gevraagd heb is het volgende:
131.97 $ * 1.16€ = 153.09 €* 0.95=
1.16 is de koers ofzo?
en die 0.95 is die 5% korting toch?
(Kewl Didam ligt vlakbij Arnhem, kom het dus zelf halen)
Daarnaast is niet alles besteld wat ik je had toegemaild. Ik heb dit allemaal al naar je gemaild maar nog geen antwoord ontvangen...
Ik vond de verzendkosten ook zeer hoog, maarja, kan er nog wel bij. Alleen ik dacht dat et netjes werd verdeeld op basis van je bestelde gewicht. Ik heb nl. denk ik stukkie minder gewicht dan iemand met een waterblock ofzo.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Mijn status van mijn bestelling: Geld is overgemaakt.Op zondag 24 februari 2002 14:54 schreef Karreman het volgende:
Wat is nu de status van de bestelling?
Ik vond de verzendkosten ook zeer hoog, maarja, kan er nog wel bij. Alleen ik dacht dat et netjes werd verdeeld op basis van je bestelde gewicht. Ik heb nl. denk ik stukkie minder gewicht dan iemand met een waterblock ofzo.
De status? Eerst moet iedereen het geld overmaken, dan bestel ik de spullen pas, de eerste week van maat pas. Jou bestelling kwam uit op 2.8 kilo en iemand met een Rad heeft ook tegen de 3 kilo dus tja.Op zondag 24 februari 2002 14:54 schreef Karreman het volgende:
Wat is nu de status van de bestelling?
uhm.. en ik met mijn waterblock?? ik heb namelijk 20 dollar aan verzendkosten.. wat hebben de anderen...Op zondag 24 februari 2002 21:54 schreef westcoastleader het volgende:
[..]
De status? Eerst moet iedereen het geld overmaken, dan bestel ik de spullen pas, de eerste week van maat pas. Jou bestelling kwam uit op 2.8 kilo en iemand met een Rad heeft ook tegen de 3 kilo dus tja.
btw mijn acceptgiro gaat morgen op de bus...
ah vandaar...Op zondag 24 februari 2002 22:14 schreef westcoastleader het volgende:
Iedereen heeft 20,80$ aan verzendkosten, niet meer of minder.

De verzendkosten zullen nog hoger zijn, omdat de bestelling dus iets veranderd is, maar dat is voor mijn rekening en deels voor degene die er nog bij besteld hebben.
Geld heb je morgen
Zal wel lang wachtten worden voordat ze het opsturenOp dinsdag 26 februari 2002 16:48 schreef WooK het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe ze die backorder van die flesjes waterwetter gaan verwerken want als ze die pas later los gaan versturen, is het versturen voor hun neem ik aan duurder dan als ze alles in 1 x doen.
D.Verkissen
G.Esselink
De rest gaarne zo snel mogelijk de handel overmaken.
Verwijderd
Btw: Ik ben dus D.Verkissen.
Maar dat wist je al
En ik maar denken dat ik bijna te laat wasOp woensdag 27 februari 2002 11:14 schreef westcoastleader het volgende:
Zover heb ik 2 betalingen binnen:
D.Verkissen
G.Esselink
De rest gaarne zo snel mogelijk de handel overmaken.
Maargoed ik kijk ff waar ik een mooie radiator en slangen kan krijgen.
Dan ben ik er geloof ik bijna???
Montage is geen probleem ... ben een handige jongen
WC wordt eindelijk realiteit!!!
Ik zit hier al heel lang op te azen namelijk.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| D.Verkissen S. Pardijs G. Esselink ReSeTTim J. Donker F. Wever |
Ik mis nog de betalingen van:
1
2
3
4
5
6
7
| funksngrooves J. Karreman jr. M. Blankers R.L. Kortbeek |
Graag zo snel mogelijk overmaken! En graag een mailtje van hoe of wat...
Ik mis nog de adresgegevens van:
1
2
3
4
5
| funksngrooves ReSeTTim R.L. Kortbeek |
Gaarne deze mailen...
Alles loopt niet als ged8, ik heb de betalingen nog niet binnen, terwijl ik gehoopt had vandaag alles te kunnen bestellen, Helaas moeten we w88 tot volgende week.
a. tis ReseTTim kleine lette 's'Op vrijdag 01 maart 2002 13:13 schreef westcoastleader het volgende:
Ik heb nu de betalingen binnen van:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 D.Verkissen S. Pardijs G. Esselink ReSeTTim J. Donker F. Wever
Ik mis nog de betalingen van:
code:
1 2 3 4 5 6 7 funksngrooves J. Karreman jr. M. Blankers R.L. Kortbeek
Graag zo snel mogelijk overmaken! En graag een mailtje van hoe of wat...
Ik mis nog de adresgegevens van:
code:
1 2 3 4 5 funksngrooves ReSeTTim R.L. Kortbeek
Gaarne deze mailen...
Alles loopt niet als ged8, ik heb de betalingen nog niet binnen, terwijl ik gehoopt had vandaag alles te kunnen bestellen, Helaas moeten we w88 tot volgende week.
b. snel overgemaakt hé
c. mail krijg je snel...
kheb nu echt me mailtje verstuurd met me adres erin... waarom zie ik jou btw niet onlineOp zaterdag 02 maart 2002 00:20 schreef westcoastleader het volgende:
tja, niet echt, ik heb ze net gemailt, hopen dat ik snel antwoord krijg van die lui
Geen mail terug binnen 2 dagen = bestellen.
http://www.2fastcpu.com/z4waterkit/page1.html
wat mooiere plaatjes van het hele spul....*echte plaatjes* van de kit, dus je ziet wat je er precies bij krijg.
Dankzij de topic starter weet ik wat er bij zit, maar op de pagina staat niet dat je er slangklemmen e.d. bij krijgt.
jaja laten we hopen.. maaruh waar woonde je ook alweer?? diedem? klpt dat..Op zondag 03 maart 2002 23:48 schreef westcoastleader het volgende:
hope dat ik morgen alles binnen heb en dan bestelle
ennuh hoeveel geld is het ong. dat je nog moet krijgen....
denk maar aan een halve/ hele maand...Op maandag 04 maart 2002 12:40 schreef WooK het volgende:
Heeft oc hideout nog aangegeven hoelang de levertijd ongeveer is?
gezien alle bestellingen uit USA toch wel iedereen op w8...
je hebt het dus nu besteld??Op maandag 04 maart 2002 17:37 schreef westcoastleader het volgende:
Noujah, ik bestel het vandaag alsnogIk w8 nog ff op antwoord van die lui. vanaaf bestel ik het
Ik heb gister alles besteld. Dus vanaf nu is het afwachten...
Ik heb inmiddels van iedereen het geld (behalve van twee mensen, maar die bedragen verwerk ik in hun rembours bedrag
Ik heb met GMAN ook contact gehad, en als de spullen er zijn komt hij naar mij toe (hijs een van de weinige die het op komt halen) en maakt dan meteen pixmet zijn digicam
Thatz all 4 now
Ook van m'n Inbouw een heel verslag.
BDW ze zeggen op de site dat ze het testen enzo en dat kost ook tijd.
Verder heeft UPS een tracking nummer!!!
da's erg relaxed.
Ik heb met een vriend bij een andere zaak besteld zonder trackingnummer, na 2,5 week weet niemand waar het pakketje zit
zeg dan waar je woont.. dan weet ik of ik het kan komen ophalen jah of neej...Op dinsdag 05 maart 2002 23:39 schreef westcoastleader het volgende:
Sorries! kwas vandaag de hele dag druk bezig.
Ik heb gister alles besteld. Dus vanaf nu is het afwachten...
Ik heb inmiddels van iedereen het geld (behalve van twee mensen, maar die bedragen verwerk ik in hun rembours bedrag)
Ik heb met GMAN ook contact gehad, en als de spullen er zijn komt hij naar mij toe (hijs een van de weinige die het op komt halen) en maakt dan meteen pixmet zijn digicam
Thatz all 4 now
ik woon in DiDaM, tussen arnhem en Doetichem is dat.
Het geld is ook nog niet eenz afgeschreven.
Geduld....
Er stond al op de site dat ze het moeten maken en testen en dat duurt wel ff met onze bestelling.
Ik vind het wel interessant om te weten wat er nu definitief besteld is.
Heb je daar nog een lijstje van? (die andere lopen alweer iets achter).
Ow ik denk dat we zeker nog 2 weken verder zijn voordat we het hebben.
Ik weet niet zeker maar mijnes gaat d8 ik tot 1500 gulden en dus meer dan de helft van dit bedrag.
Ik kan er wel een goldcard van maken trouwens.
Ik geef ze nog 1 week en dan stuur ik eens een mailtje hoe druk ze het hebben.
Ik heb het idee dat ze niet massaal het spul laten maken (genoeg op de plank dus) maar dat het wat meer handwerk is ofzo, ik weet niet.
Ok het is CNC gefreesd enzo maar toch.
We zullen zeker niet de engiste zijn die bestellen.
Bovendien hebben wij een bestelling van formaat.
Als ze die waterwetter maar opzij leggen voor ons!
In het begin van dit topic was het op en zou het nog 5 weken duren oid (inmiddels is het allang weer binnen).
Zodra er een tracking nummer is wordt die echt wel gepost!
Mijn CC Liet het ook niet toe, tot 3000.- en dit was er overheen
Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben
btw stuur het pakketje naar mij niet onder rembours toe maar verzekerd oid.. dit ivm ik er niet altijd thuis ben loop stage tot 17.00 uur ben dan thuis om 18.30 uur en dan is het makkelijk als de buren het ook kunnuh aannemen..
I can't wait
Is het niet sneller om het via de bank te doen?
Dus naar de bank gaan en zeggen dit op die rekening?
Ik d8 al die gast heeft een dikke CC
Kan je niet een mailtje sturen dat het geld onderweg is en of ze het apart willen houden voor ons?
Dat is wel een redelijke domper jaOp maandag 11 maart 2002 15:44 schreef westcoastleader het volgende:
Mijn CC Liet het ook niet toe, tot 3000.- en dit was er overheenIk heb vandaag een internationale overschrijving de post op gedaan, dus ik denk dat het eind van de week wel bij hun binnen is, en dan, tja een kleine twee weken na overschrijving
Sorry jongenz!!!!
Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben
Maarja verder niets aan te doen. Ik had gehoopt m`n pc voor pzz klaar te hebben maar dat gaat nu zeker niet meer lukken
maarja, zoals we altijd zeggen : poep gebeurt..
Ze hebben andere waterblokken:

Voordeel voor mij is:
-dat ik nu niet meer bang hoef te zijn voor galvanische corrosie (zo te zien?)
aangezien ik per se de Alu radiator wou hebben
-Dat deze zéker past op P3 (maar dit is niet zo'n punt omdat ik toch P4 gaat halen (echter dit duurt wat langer dan gepland dus komt alsnog goed uit
[edit]
kan je doormailen naar overclockershideout en vragen of het mogelijk is of we, desnoods ik alleen die oude versie van de Z4 waterblok kunnen/kan krijgen...