Het is volgens mij de makkelijkste set om aan te komen die char spec. is (omdat necro niet zo gewild is) belt&helm zijn moeilijkst aan te komen, de rest valt wel meeOp woensdag 06 februari 2002 11:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Is de set: Trang-Oul's Avatar, moeilijk aan te komen en waar zal ik het makkelijkst/snelst deze onderdelen vinden... ik heb de handschoenen al.
Nu is het zowiezo moeilijk kiezen welke handschoenen ik zal dragen, die van Trang-Oul's Avatar of Frostburn...
ps. voor me necro natuurlijk
trang-oul helm*riem kunnen alleen door pindle & the like gedropt worden (iirc niet door baal) de rest is niet zo heel moeilijk aan te komen. ik heb evt het armor nog voor trade.Op woensdag 06 februari 2002 11:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Is de set: Trang-Oul's Avatar, moeilijk aan te komen en waar zal ik het makkelijkst/snelst deze onderdelen vinden... ik heb de handschoenen al.
Nu is het zowiezo moeilijk kiezen welke handschoenen ik zal dragen, die van Trang-Oul's Avatar of Frostburn...
ps. voor me necro natuurlijk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
wat wil je voor die armor dan (heb niet zo heel veel boeiendsOp woensdag 06 februari 2002 11:44 schreef heuveltje het volgende:
[..]
trang-oul helm*riem kunnen alleen door pindle & the like gedropt worden (iirc niet door baal) de rest is niet zo heel moeilijk aan te komen. ik heb evt het armor nog voor trade.
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 38358
dropt pinde dinges nou altijd zo lkkr of niet? want ik d8 eerst nooit aan dat lijk maar gister zij iemand wattie allemaal in die gast gevonde had...
Anoniem: 4743
nee, pindle dropt KUT....
Maar.. hij kan ALLES in het spel droppen, en een run kost maar iets van 20 seconden ofzo (langer als je larzuk ff wil checken).
En die mannetjes voor Pindleskin kunnen Tal Rasha armor droppen. Al met al kan het erg voordelig zijn.
Nadeel is wel dat ie een lage drop kans heeft..
Maar.. hij kan ALLES in het spel droppen, en een run kost maar iets van 20 seconden ofzo (langer als je larzuk ff wil checken).
En die mannetjes voor Pindleskin kunnen Tal Rasha armor droppen. Al met al kan het erg voordelig zijn.
Nadeel is wel dat ie een lage drop kans heeft..
Uh.. explain, in een lijk voorwerpen vindenOp woensdag 06 februari 2002 11:51 schreef Raz0r81 het volgende:
dropt pinde dinges nou altijd zo lkkr of niet? want ik d8 eerst nooit aan dat lijk maar gister zij iemand wattie allemaal in die gast gevonde had...
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
undead danOp woensdag 06 februari 2002 11:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Uh.. explain, in een lijk voorwerpen vinden
Op woensdag 06 februari 2002 11:59 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
undead dan
Anoniem: 10074
Ik heb wel ff tijdOp woensdag 06 februari 2002 11:52 schreef Raz0r81 het volgende:
is er iemand online om mij ff te booste?anders evtw alleen ff diablo nm, dan kannik bloodrunne op nm.. liefst cowen natuurlijk
stuur ff een icqtje ofzo
voor helm / belt word wel 1 tot 2 soj per stuk betaald... een set troll belt vind je ook niet zo snelOp woensdag 06 februari 2002 11:37 schreef PO_Redrum het volgende:
[..]
Het is volgens mij de makkelijkste set om aan te komen die char spec. is (omdat necro niet zo gewild is) belt&helm zijn moeilijkst aan te komen, de rest valt wel mee
ik heb geen zin om ICQ weer te downe.. kom gewoon ff naar b.net en ik whisper je daar wel ffOp woensdag 06 februari 2002 12:11 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Ik heb wel ff tijd
stuur ff een icqtje ofzo
tva.saiya-jin
Ik kom zo online zit ff met ieman te chatten die ik al een tijdje niet heb gezien
Ik kom zo online zit ff met ieman te chatten die ik al een tijdje niet heb gezien
Hier zijn de nieuwste superwapens:

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Bah.. 

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Boeiend.... 'r zijn altijd van dit soort cheats, waarom knallen ze bij Battle.net niet gewoon een nieuw proggie erin, zoiets als Guard bij CS ofzo
Anoniem: 12048
bij counterstrike vinden ze elke keer wel een oplossing om weer te cheaten, dus heeft geen zinOp woensdag 06 februari 2002 13:55 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Boeiend.... 'r zijn altijd van dit soort cheats, waarom knallen ze bij Battle.net niet gewoon een nieuw proggie erin, zoiets als Guard bij CS ofzo
waarom zou dat dan anders zijn bij diablo ??
Mja, dan moeten ze netcode omflikkeren ofzo...Op woensdag 06 februari 2002 13:58 schreef Squatter het volgende:
[..]
bij counterstrike vinden ze elke keer wel een oplossing om weer te cheaten, dus heeft geen zin
waarom zou dat dan anders zijn bij diablo ??
ik vraag me dat altijd af.. het moet dus gewoon aan de netcode ofzo liggen dat 'r bij bepaalde spellen enorm gecheat wordt en bij andere niet, want in Q3 wordt nauwelijks gecheat en je hebt daarvoor ook wel mods (als OSP) die cheaten errug moeilijk maakt, maar die zorgen er dan ook voor dat er niet meer gecheat wordt, waarom kan dat bij D2EXP of CS dan ook niet
Ach mensen moeten vooral die troep kopen dan is er erg snel niets meer aan het spel voor hun en rotten ze op. Ik stoor me niet aan dit soort acties zolang het maar erg beperkt blijft.Op woensdag 06 februari 2002 13:20 schreef Cthulhu het volgende:
Hier zijn de nieuwste superwapens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
natuurlijk staat die troep op ebay... dus alleen extreme lamers kopen die wapens.
Ik speel lekker en trek me niets van dit soort lamers aan.
Ben nu bezig met legit een necro te lvlen en dat is ook erg leuk.. al lvl 21
Kan iemand mij ook vertellen hoe ik snel aan soj's kom, of althans, relatief snel, want ik heb er 0, heb ik ooit 1 gehad, er dropped 'r nooit 1 voor mij en ik kom ook nauwelijks aan items die soj waard zijn, terwijl ik al zo'n 40 mpehruns @ hell en 20 mephruns @ NM heb gedaan met +- 150% MF
ik heb op m'n open char ook hele heftige mods, maar dat zijn ook illegaal gemodde zwaarden
maar ik vind het dan ook niet leuk meer om op opne te spelen.
ik roeleer met een lvl 67 barb alles en kan niet geraakt worden en heb ook +97 to ww op die char
is lekker belangrijk
en dus meer dan 100000 damage
ik roeleer met een lvl 67 barb alles en kan niet geraakt worden en heb ook +97 to ww op die char
is lekker belangrijk
meer mf mee neemenOp woensdag 06 februari 2002 14:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Kan iemand mij ook vertellen hoe ik snel aan soj's kom, of althans, relatief snel, want ik heb er 0, heb ik ooit 1 gehad, er dropped 'r nooit 1 voor mij en ik kom ook nauwelijks aan items die soj waard zijn, terwijl ik al zo'n 40 mpehruns @ hell en 20 mephruns @ NM heb gedaan met +- 150% MF
Yup. Ik heb veel van het openhacking gehoord dus heb ff een barb ineengezet. Cheating sux.Op woensdag 06 februari 2002 14:14 schreef Squatter het volgende:
ik heb op m'n open char ook hele heftige mods, maar dat zijn ook illegaal gemodde zwaarden
is lekker belangrijk
*kuch*
Zwaard: Colblade, 11K MINIMUM ONEhanddam ignores AC, in totaal +49 skills (7 van item zelf,7 per jewel, dus 7+(6x7))
Armor: 15k defence, frozen armor, cannot be frozen, 100% mag absorb
Schild 75% block nog wat meuk
allemaal charms met +7 baba skills
Nog vandat.

Grr.. meer, mja, maar hoe kom ik weer aan die stuff die dat hebben, ik heb al armor + helm vol met PT-enOp woensdag 06 februari 2002 14:15 schreef Squatter het volgende:
[..]
meer mf mee neemen
ik heb nog wel een goldwrap belt ook weer goed voor 30 mf en 10% iasOp woensdag 06 februari 2002 14:32 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Grr.. meer, mja, maar hoe kom ik weer aan die stuff die dat hebben, ik heb al armor + helm vol met PT-en
en een paar nagel ringen
en een amulet met 30 mf
I NEED HELP!!!
nou ja iemand anders, ik heb ff hulp nodig om die gozer door Hell act 5 heen te slepen, dat gaat nog niet zo lekker met m`n amazon
blaat/schaap
nou ja iemand anders, ik heb ff hulp nodig om die gozer door Hell act 5 heen te slepen, dat gaat nog niet zo lekker met m`n amazon
blaat/schaap
Nee dat schiet opOp woensdag 06 februari 2002 14:38 schreef Squatter het volgende:
[..]
ik heb nog wel een goldwrap belt ook weer goed voor 30 mf en 10% ias
en een paar nagel ringen
en een amulet met 30 mf
ps. maar als je ze wil weggeven
en owja, wat is een mooie opvolger voor dit wapen wat ik nu op me lvl54 pala gebruik:

Cloudcrack
Ik heb ook nog een Honor (runeword) phase blade (1-handed), maar ik heb geen goed shield, wat is een goed shield voor een pala rond lvl 54
Owja, Herald Of Zakarum, Gilded Shield ziet 'r lomp uit, maar dies zeker weer errug zeldzaam
ik wil je wel een nagel ring doneren, maar dit is wel vanavond ergensOp woensdag 06 februari 2002 14:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Nee dat schiet op
ps. maar als je ze wil weggeven
Ghihi owkee, dat zal ik onthoudenOp woensdag 06 februari 2002 15:07 schreef Squatter het volgende:
[..]
ik wil je wel een nagel ring doneren, maar dit is wel vanavond ergens
ps. wat kun je aan 'realm is down' doen, want ik kom nauwelijks meer in een game

DAMN!!!
bijna een lidless getrade tegen die runeword mf shild
alleen hij had geen lidless anders deed hij het
Anoniem: 46969
Is er iemand die mij via een TCP/IP game wa stuff kan geven??? Ik kan niet op battlenet omdat ik geen goeie serial heb
Iemand die mij helpt???
met je de game kopenOp woensdag 06 februari 2002 15:49 schreef X-IoN het volgende:
Is er iemand die mij via een TCP/IP game wa stuff kan geven??? Ik kan niet op battlenet omdat ik geen goeie serial hebIemand die mij helpt???
ben ik ook van plan, maar X-IoN heeft op het moment geen centjes om games te kopen...Op woensdag 06 februari 2002 15:50 schreef tva_goku het volgende:
[..]
met je de game kopen
jaja rob, de neonlampies zijn al onderweg, maar LoD moet ik ook eens een keer kopenOp woensdag 06 februari 2002 15:53 schreef Mini-bad het volgende:
sander, wel neonlampen bestellen, en geen LoD, FOEI!
download een editor... je kunt nu toch alleen maar items krijgen van open charsOp woensdag 06 februari 2002 15:51 schreef X-IoN het volgende:
[..]
ben ik ook van plan, maar X-IoN heeft op het moment geen centjes om games te kopen...
heel die set is nou 90 piek (gld) met alle cd`s normal en lod en met hint boekjesOp woensdag 06 februari 2002 16:05 schreef X-IoN het volgende:
[..]
jaja rob, de neonlampies zijn al onderweg, maar LoD moet ik ook eens een keer kopenDan kan ik tenminste op Bnet
Anoniem: 43910
heej ik wou ff vragen of ik voor een Titans revenge een oculus kan krijgen.(ik loop nu met spire of lazarus rond
)
wil je een oculus of wil je een titans revenge?Op woensdag 06 februari 2002 16:06 schreef Schizophreniac het volgende:
heej ik wou ff vragen of ik voor een Titans revenge een oculus kan krijgen.(ik loop nu met spire of lazarus rond![]()
)
ik OOK!!!!!!!Op woensdag 06 februari 2002 16:23 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
ik wil een oculus
en een lidless
Ik heb trouwens wel net een que hega gevonden
he maar, om mijn request nog eens te herhalen...
ik bied iemand die mij van act1 norm t/m cow @ hell brengt, enorme hoeveelheden DiVX films en software aan die die maar wil @ me 100Mbit ftp
ik bied iemand die mij van act1 norm t/m cow @ hell brengt, enorme hoeveelheden DiVX films en software aan die die maar wil @ me 100Mbit ftp
nou kom op danOp woensdag 06 februari 2002 16:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ik verveel me toch
tva.saiya-jin wisper maar in diablo
Anoniem: 43910
ja dat zal wel maar zou ik een oculus voor die titans kunnen krijgen?k OOK!!!!!!!
en een lidless
Ik heb trouwens wel net een que hega gevonden
tactisch omkopen heet zoietsOp woensdag 06 februari 2002 16:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
40 runs is niks hoor, soms moeten we wel 200 runs doen voordat dur wat valt...Op woensdag 06 februari 2002 14:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ocules is meer waard, titans is niet echt gewild meer.Op woensdag 06 februari 2002 16:06 schreef Schizophreniac het volgende:
heej ik wou ff vragen of ik voor een Titans revenge een oculus kan krijgen.(ik loop nu met spire of lazarus rond![]()
)
eeeuuhmm lekker logischOp woensdag 06 februari 2002 15:49 schreef tva_goku het volgende:
DAMN!!!
Locutes je contact me ook nie op b.net ofzo , want na 21:00 vanavond gaat dat spul weg iig, blijf het niet ophopen
vraagje:
hoe ontwikkel ik sterke krachten? als ik rechtermuisknop doe krijg ik nu zo'n blauw bolletje met m'n paladin, maar m'n hulpje heeft al hele vette krachten.
kan iemand me helpen? m'n paladin is lvl 19. en ben nog steeds beetje n00b ja
hoe ontwikkel ik sterke krachten? als ik rechtermuisknop doe krijg ik nu zo'n blauw bolletje met m'n paladin, maar m'n hulpje heeft al hele vette krachten.
surf eens wat rond op www.diabloii.netOp woensdag 06 februari 2002 16:40 schreef Wesley het volgende:
vraagje:
leer je vrij veel van
edit:
Wat is nu zo ongeveer een Bul Kathos waard?
I want to live forever, so far.. so good.
staat zo'n beetje 't zelfde als wat in m'n 300 bladzijdige diablo II boek staatOp woensdag 06 februari 2002 16:43 schreef Warbringer het volgende:
[..]
surf eens wat rond op www.diabloii.net
leer je vrij veel van
ik zie dus dat ik alleen de holey bolt heb
minimaal 1 soj ligt aan %Op woensdag 06 februari 2002 16:43 schreef Warbringer het volgende:
[..]
surf eens wat rond op www.diabloii.net
leer je vrij veel van
edit:
5%, dus perfect.Op woensdag 06 februari 2002 16:53 schreef SaURoN het volgende:
[..]
minimaal 1 soj ligt aan %
2 soj of gewoon 1 soj?
ik zag vandaag iemand voor een 5% 3 sojs geve.. waar dat op slaat wee'k ook niet.. ze zijn net zo zeldzaam
tja, het zijn de SoJ voor Melee chars om het zo maar te zeggenOp woensdag 06 februari 2002 16:56 schreef Raz0r81 het volgende:
ik zag vandaag iemand voor een 5% 3 sojs geve.. waar dat op slaat wee'k ook niet.. ze zijn net zo zeldzaam![]()
![]()
ik heb er 2 gekocht voor 4 soj. allebei 5%. gaat wel vinnik.
Soj's zijn er gewoon meer, wedding bands niet echt.
dan zit ik goedOp woensdag 06 februari 2002 16:58 schreef barrel het volgende:
2 soj
ps. ik zoek nog een natalya's mark (claw) wat kosten die dingen en zijn die over het algemeen legit of duped?
Paladin is niet de gemakkelijkste char om mee te beginnen.Op woensdag 06 februari 2002 16:44 schreef Wesley het volgende:
[..]
staat zo'n beetje 't zelfde als wat in m'n 300 bladzijdige diablo II boek staat
ik zie dus dat ik alleen de holey bolt hebik wil betere krachten
![]()
maar gewoon lvl'en, kies een aantal skills uit die je belangrijk lijken, anders zoek even op www.diabloii.net naar een paladin guide. staat pcies uitgelegd waar je je punten in moet duwen (stats en skills) ook welke items het beste zijn.
Ik geef mijn stuff weg aan je als ik gebruik mag maken van je pubOp woensdag 06 februari 2002 16:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
en ik zal NOG een char van je boostenOp woensdag 06 februari 2002 17:07 schreef Cthulhu het volgende:
[..]
Ik geef mijn stuff weg aan je als ik gebruik mag maken van je pub
ey jij bent die Paladin die ik gister toevallig tegenkwam of niet ?Op woensdag 06 februari 2002 16:44 schreef Wesley het volgende:
[..]
staat zo'n beetje 't zelfde als wat in m'n 300 bladzijdige diablo II boek staat
ik zie dus dat ik alleen de holey bolt hebik wil betere krachten
![]()
ik heb een oculus getrade met een gozer, hij wilde 2 sojs, ik 1 of niet
nou daar was hij het dan wel mee eens
yep, tnx for je spullen man, daar had ik nou pas echt wat aan !Op woensdag 06 februari 2002 17:40 schreef Soullie het volgende:
[..]
ey jij bent die Paladin die ik gister toevallig tegenkwam of niet ?
ik heb zo'n tarnhelm ding nodig.. je weet wel met +1 skilz en 25-50% MF.. iemand eentje over?
Op woensdag 06 februari 2002 16:37 schreef Soullie het volgende:
[..]
tactisch omkopen heet zoiets
ps. isser iemand die wil helpen nu @ locu3//locu3
met hell... dan krijgt degene ook wat leuks van me ftp
(isser iemand die dringend nu wil helpen tva.saiya-jin moest weg
kijk ff in trade channels, daar kun je in de meeste gevallen zat vinden
niet hier verwachten dat je binnen 1 uur een antwoord krijgt
dat krijg je wel op b.net
niet hier verwachten dat je binnen 1 uur een antwoord krijgt
Ik heb een 50% Tarnhelm dingOp woensdag 06 februari 2002 18:49 schreef Raz0r81 het volgende:
heb er nou iemand zo'n tarnhelm ding??
no realms are available at this time, please try again later
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
laat maar hij doet het weer 
dacht ff dat ik wat anders moest verzinnen
om m'n tijd aan te verspillen
dacht ff dat ik wat anders moest verzinnen
om m'n tijd aan te verspillen
heeft iemand nog spullen die ie wel kwijt wilt voor m'n Paladin lvl 21
whahah 
Chello ligt dur hier toch uit dus mij raken ze niet
aka elke avond chello of traag of ligt er uit nu is het ut eerste
Chello ligt dur hier toch uit dus mij raken ze niet
aka elke avond chello of traag of ligt er uit nu is het ut eerste
Anoniem: 33250
Vergeet niet dat je 2 originele cd-keys nodig hebt, dus die van Diablo2 en die van LOD.Op woensdag 06 februari 2002 16:05 schreef X-IoN het volgende:
[..]
jaja rob, de neonlampies zijn al onderweg, maar LoD moet ik ook eens een keer kopenDan kan ik tenminste op Bnet
btw jongens , razor en swarra nog wattus , probeer zoveel moglijk posts 1 in post te drukken desnoods edditen, modjes stellen 3x een bericht ofzo onderelkaar , en dat een paar keer niet erg oprijs..
eigenlijk ben jij de enige die ik er over hoor klagenOp woensdag 06 februari 2002 20:26 schreef SaURoN het volgende:
btw jongens , razor en swarra nog wattus , probeer zoveel moglijk posts 1 in post te drukken desnoods edditen, modjes stellen 3x een bericht ofzo onderelkaar , en dat een paar keer niet erg oprijs..
vind het wel wat overzichtelijker zo ......
euuhm ijsje heeft het 2x al gezegt..
het is onnodig tech posts maken omdat je allemaal binnen 5 min zijn....
het is onnodig tech posts maken omdat je allemaal binnen 5 min zijn....
DAS een phase blade met 6 socketsOp woensdag 06 februari 2002 20:43 schreef Sjawarmaman het volgende:
Is goed, ennuh, ik heb toenet een 6 socketed phase blade gevonden, is dat iets?
maar tenzij je er een vex en een ist bij geeft niks waard
Anoniem: 42998
helmpje gemaakt met sol+ort 
best relax voor een sorcje van lvl 27
maar tarn is toch beter
best relax voor een sorcje van lvl 27
maar tarn is toch beter
zolang hij niet unique is geeft niemand er wat voor... wel een leuk noob blade denk ikOp woensdag 06 februari 2002 20:43 schreef Sjawarmaman het volgende:
Is goed, ennuh, ik heb toenet een 6 socketed phase blade gevonden, is dat iets?
Anoniem: 24527
Hmmm vanmiddag Perf ravenfrost gevonden, kan ik toch wel 1/2 sojs voor vragen dacht ik zo?
Op woensdag 06 februari 2002 17:47 schreef tva_goku het volgende:
ik heb een oculus getrade met een gozer, hij wilde 2 sojs, ik 1 of niet
en toen had je opeens 2 occulessenOp woensdag 06 februari 2002 22:04 schreef tva_goku het volgende:
OCULUS IS BINNEN!!!!!
getrade voor 1 soj, die dude wilde er 2 voor, maar ik zei 1 of niet, nou dat vond hij na lang denken wel goed
d8 je dat zo? d8 ik niet, kans op een soj is 18/1000 en ravenfrost 180/1000 dus die vind je 10x zo veel.. of tie nou perfect is of niet.. maarja ik ben nie echt de expert hier
ja of hij wilt extra aand8 dat iedereen gaat zeggen van 'nou nou, jij rult zeg, zomaar een oculus ;)'Op woensdag 06 februari 2002 22:07 schreef heuveltje het volgende:
[..]
[..]
en toen had je opeens 2 occulessen
ey ik draag nou de Cow King's boots op me MF char maarre.. ik wil ook wel faster cast rate dus draag nou een unik blade ding met 50% faster cast rate.. maar nou vroeg ik me af als ik nou perfect war travelers ging drage heb ik 20% meer MF.. maar kan ik me blade nie want boot's van Cow King doen +20dex.. dude wat mot ik doen? (ohja ik heb geen zin om punte in dex te stoppe en ben een sorc)
Dit topic is gesloten.