* SaURoN denkt maar duskshroud heeft geen 938 def
Anoniem: 10074
IK zoek de volgende items: (op aanrade van sauron)
- Wizardspike
- Silkweave
- GLoomtrap
- Que hega (naam is anders, i don`t care)
- Lidless
msg op msn of icq (matthijsroskam@hotmail.com of 55402034)
Ik heb sojs.
- Wizardspike
- Silkweave
- GLoomtrap
- Lidless
Ik heb sojs.
btw wizardspike zou ik niet doen
is te veel dex 75, jij vroeg waar je meer mana van kreeg toen zei ik die
maar als sorc wapen een ocu nemen
Anoniem: 12048
Jaxe ik heb nog wel een griswolds armor te koop en 2 ias jewels
griswolds is nog leeg
bied maar
griswolds is nog leeg
bied maar
Anoniem: 38358
ik heb nog een wizardspike ligge.. is alleen wel benaamd en gesocked met een +15 res all jewel erin..Op dinsdag 05 februari 2002 14:04 schreef tva_goku het volgende:
IK zoek de volgende items: (op aanrade van sauron)![]()
- Wizardspike
- Silkweave
- GLoomtrap
- Lidless
Ik heb sojs.
ken je beter effe /w *jivey <blablabla tekst hie>Op dinsdag 05 februari 2002 12:29 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Heeft 'r iemand nog wat (gratis) Necro stuff weg te geven aan mij![]()
ICQ/MSN me dan: 24225848/jasperboe@hotmail.com
heb nog wel een berg necro-wands liggen .. en een paar skullshields...
en als dat echt zo moeilijk is trek je me email uit me profiel en stuur je meel ... het is echt al door meer mensen van GOT gelukt om mij via deze weg te contacten.
Anoniem: 4743
* Anoniem: 4743 denkt dat een ama dat toch niet nodig heeft en met een "licht" armor veel harder kan rennenOp dinsdag 05 februari 2002 13:58 schreef SaURoN het volgende:
* SaURoN denkt maar duskshroud heeft geen 938 def
* SaURoN denkt dat pjemco niet half zo slim is als saurons 
want sauron owned pjecmo met met een crude sahs in de hand nog wel
wow, laat die wizardspike dan maar zitten, ik zit nu op 32 dexOp dinsdag 05 februari 2002 14:05 schreef SaURoN het volgende:
btw wizardspike zou ik niet doenis te veel dex 75, jij vroeg waar je meer mana van kreeg toen zei ik die
Dan wacht ik maar tot Barrel een Oculus heeft gevonden
Wizardspike is door de resist en Faster cast eerder een PvP wapen. tegen monsters raad ik de Oculus aan die waardeloos is in pvp door de teleport optie.Op dinsdag 05 februari 2002 14:05 schreef SaURoN het volgende:
btw wizardspike zou ik niet doenis te veel dex 75, jij vroeg waar je meer mana van kreeg toen zei ik die
Dex hebben de meeste PvP chas toch wel voor de block Rate.
ik ben geen PvP speler op het moment, eerst eens wat chars maken en dan maar eens kijken of ik een beetje sterke pvp kan makenOp dinsdag 05 februari 2002 14:43 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Wizardspike is door de resist en Faster cast eerder een PvP wapen. tegen monsters raad ik de Oculus aan die waardeloos is in pvp door de teleport optie.
Anoniem: 35309
Wat raad je aan:Op dinsdag 05 februari 2002 13:50 schreef SaURoN het volgende:
griswold heb ik 3x 15%ias jewels in zitten op me ama is zwaar relaxed schiet echt zzzoooo snel nu
Shaftstop met 1 x 15% IAS
of
Griswold met 3 x 15% IAS
Dit alles voor een HellSlayer Barb
uh.. aan wie vraagie dat??Op dinsdag 05 februari 2002 14:18 schreef Raz0r81 het volgende:
wat voor sorc bennie eigelijk?
al was t aan mij gericht ... ik ben bezig met een fire ice sorc.. dus FW en FO
al was t niet aan mij gericht.. boeiend nu weet je t toch al
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb Lidless. Wil ik best traden voor iets leuks??Op dinsdag 05 februari 2002 14:04 schreef tva_goku het volgende:
- Wizardspike
- Silkweave
- GLoomtrap
- Lidless
Ik heb sojs.
Heb ook WormSkull, ook tof voor Necro dacht ik..
lightning met een beetje vuur voor de hamburgers tussendoor 
meeste zit in Nova en Lightning mastery en nog wat punten in static field (nadat sauron me erop wees)
meeste zit in Nova en Lightning mastery en nog wat punten in static field (nadat sauron me erop wees)
Heb het armor pas zelf gevonden.Op dinsdag 05 februari 2002 14:14 schreef Squatter het volgende:
Jaxe ik heb nog wel een griswolds armor te koop en 2 ias jewels
griswolds is nog leeg
bied maar
Ik heb ook al wat van die jewels, dus ik denk dat ik het alleen af kan. Misschien dat ik je nog wel contact voor die jewels.
heb nog gloomtrap (icq43907624) ben vanavond wel onlineOp dinsdag 05 februari 2002 14:04 schreef tva_goku het volgende:
- Wizardspike
- Silkweave
- GLoomtrap
- Lidless
Ik heb sojs.
?? precies andersom bij mijOp dinsdag 05 februari 2002 14:43 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Wizardspike is door de resist en Faster cast eerder een PvP wapen. tegen monsters raad ik de Oculus aan die waardeloos is in pvp door de teleport optie.
in pvm warpt die $#%^&%$@^% oculus me altijd tussen 3.000 cows en in pvp warpt die me weg als een barb over me ww
(me res is in normal toch max dus daar doe ik he niet voor
Anoniem: 33250
mwaah heb net een Guardian angel gekregenOp dinsdag 05 februari 2002 14:57 schreef Squatter het volgende:
iemand anders intresse in griswolds armor
roep maar
Ja is ie ook
is echt een party player
ik heb trouwens wel een wizardspike. nog clean en sow .. kan je zo krijgen
ik heb trouwens wel een wizardspike. nog clean en sow .. kan je zo krijgen
Goku? Wil je Lidless Wall hebben? Zo ja, moet je het even laten weten. Vanavond ben ik nog wel ergens online.
nou lekker is datOp dinsdag 05 februari 2002 15:12 schreef SaURoN het volgende:
het is een support charc :0

Kan iemand ff op Hell, voor mij Baal slopen, zodat ik mee kan doen met de GOT cow runs
ehmOp dinsdag 05 februari 2002 15:01 schreef PO_Redrum het volgende:
[..]
?? precies andersom bij mij
in pvm warpt die $#%^&%$@^% oculus me altijd tussen 3.000 cows en in pvp warpt die me weg als een barb over me ww
(me res is in normal toch max dus daar doe ik he niet voor

Die barb hoort je niet eens te raken
Voor pvp gebruik je alleen een Wizardspike als je 7 fps wilt halen..
moet je wel goede connectie hebben. 120% faster cast en voila.
Anoniem: 16462
Ligt er maar aan waar je je skillpunten in stopt en wat voor items je draagt. Ik heb een zwaar leipe paladin (tegen monsters). Hij heeft vengeance gemaxed en die attack waarmee je elemental damage doet ook. Verder wat punten in die skill met 2 gekruisde zwaardjes (sla je 4 of 5 monsters achter mekaar met 1 druk op de knop).Op dinsdag 05 februari 2002 15:06 schreef Sjawarmaman het volgende:
Het kan aan mij liggen maar kan het zijn dat een Pala in principe een slappe character is?
Ik heb daarnaast supercoole items, zoals Herald of Zakarum schild, een Gaze bonehelm, Hand of Blessed light hamer, Griswolds armor met jewels erin, Immortal Kings boots, Laying of hands handschoenen, een +2 skills amulet en 2 leech ringen en een string of ears belt geloof ik.
Die paladin is dus echt niet zwak ofzo, hij kan amper dood door al die leech die ik heb
Anoniem: 16462
Een unique ARMOR, de Skullders Ire. Zit flink wat MF op enzoOp dinsdag 05 februari 2002 15:52 schreef tva_goku het volgende:
maar wat is nou een skullders?
http://www.diabloii.net/items/uniques/armor-body_armor-excep.shtml
enne goku als je een lidlles schield vind, laat me dan ff weten hoeveel ie gekost heeft. zoek er ook nog 1
ow en bewaar 1 soj om als ring te gebruiken, die dingen roelen !
verder ben ik er voor me sorc wel zo'n beetje uit kwa uitrusting, alleen zit ik nog te twijfelen over de boots
heb een fireball sorc. dus nuttig zijn
-faster-cast rate
(al geloof ik dat ik al op 8 frames zit, en niet zonder lidless naar de 7 kan)
-mana
-life
-skills
iemand nog een suggestie ?
ow als iemand nog een amu met 3 to fireskills heeft ?
dacht er zelf een te hebben, maar dat is dus niet zo
enne goku als je een lidlles schield vind, laat me dan ff weten hoeveel ie gekost heeft. zoek er ook nog 1
ow en bewaar 1 soj om als ring te gebruiken, die dingen roelen !
verder ben ik er voor me sorc wel zo'n beetje uit kwa uitrusting, alleen zit ik nog te twijfelen over de boots
heb een fireball sorc. dus nuttig zijn
-faster-cast rate
(al geloof ik dat ik al op 8 frames zit, en niet zonder lidless naar de 7 kan)
-mana
-life
-skills
iemand nog een suggestie ?
ow als iemand nog een amu met 3 to fireskills heeft ?
dacht er zelf een te hebben, maar dat is dus niet zo
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
http://members.home.nl/soullie/clan/skul.JPGOp dinsdag 05 februari 2002 15:52 schreef tva_goku het volgende:
maar wat is nou een skullders?
ik heb er nog 1 liggen voor 2 soj =)
Wat ik van sorc builds weet als n00b zijnde 
Is dat nova/ranged geen goeie combo is, als je ranged gebruikt heb je (online natuurlijk) geen goeie armor nodig, dus veel minder strength, als je nova doet, sta je dichter bij je vijanden, en heb je meer aan een goeie armor, duz meer strength.
Maar ik zou in ieder geval frozen orb maxen, frozen orb rulz.
Is dat nova/ranged geen goeie combo is, als je ranged gebruikt heb je (online natuurlijk) geen goeie armor nodig, dus veel minder strength, als je nova doet, sta je dichter bij je vijanden, en heb je meer aan een goeie armor, duz meer strength.
Maar ik zou in ieder geval frozen orb maxen, frozen orb rulz.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Anoniem: 42998
Ik zat te denken,
zou je geen barb kunnen maken zonder wapen,
Natural res en Ironskin gemaxxt
Veel def, veel life, hoge blockrate en dan alleen maar items die bonussen geven als 10% change to cast nova when struck
Zou da nie gaan?
Veel def, veel life, hoge blockrate en dan alleen maar items die bonussen geven als 10% change to cast nova when struck
Zou da nie gaan?
mja maar van die items krijg je geen goede def, en ben je zo doodt en je moet worden geraakt
kortom nee lukt niet [ of niet goed]
kortom nee lukt niet [ of niet goed]
Anoniem: 44068
Die trigger spells doen maar weinig damage, en volgens mij gaan ze ook alleen 'af' als je echt geraakt wordt. Heb je dus veel defense en block, gebeurt er weinigOp dinsdag 05 februari 2002 17:08 schreef Mini-bad het volgende:
Ik zat te denken,
Zou da nie gaan?
In D2C zag je wel veel thorns paladins, maar ik geloof dat die skill ook niet meer is wat ie was in D2X.
* Anoniem: 4743 denkt dat dat best eens zou kunnen kloppenOp dinsdag 05 februari 2002 14:41 schreef SaURoN het volgende:
* SaURoN denkt dat pjemco niet half zo slim is als saurons
Met je nare Uber Equipment
T enige wat ik heb dat in pvp een kans maakt is een ama.. maar das neit echt lekker PvP'en vind ik dan...
Klopt... Hij heeft meerdere nadelen.Op dinsdag 05 februari 2002 17:17 schreef Captain_Crais het volgende:
[..]
In D2C zag je wel veel thorns paladins, maar ik geloof dat die skill ook niet meer is wat ie was in D2X.
1. je moet geraakt worden, wat niet fijn is op Hell
2. Op hell hebben alle monster 50% physical resistance..
dus thorns doet maar de helft schade
3. Je killt echt langzaam
4. Er zjn veel betere skillz voor aan paladin
Wie wil me vanavond ff helpen met me javazon boosten ??
Heeft er hier iemand nog trek in wat perfect gems?
Ik denk niet dat ik m'n voorraad voorlopig opkrijg, maar daar schijnen meer mensen last van te hebben.
Ik denk niet dat ik m'n voorraad voorlopig opkrijg, maar daar schijnen meer mensen last van te hebben.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Ehhh lvl 1 uiteraard
moet wel iemand hebben die het binnen anderhalf uur kan ff me van normal naar hell cows
En wat is de beste equip voor javazone ... meer een hybride gaat het worden eigenlijk.
En wat is de beste equip voor javazone ... meer een hybride gaat het worden eigenlijk.
Anoniem: 23367
Isser iemand die een char voor mij wil boosten, contact me ICQ/MSN 24225848/jasperboe@hotmail.com
Ik heb 'wat leuke' (understatement) software voor je in return
FUCKING KUT!
loop je heeeeel de dag mensen te helpen om verder te komen, komt er iemand naar jou toe om je te helpen jat ie even al je beste spullen.
Onder het motto, ik maak er even eentje socketed.
stomstomstom
account: cyberzombie999
char: WildCreature (en ik denk dat mamamonster meedeed)
Hoe kan ik zoiemand aanpakken?
Ik ben dus m'n plate, crown en een claw kwijt
Fijn hoor als je mensen vertrouwd. Hij was level 75 en dan heb je toch lang genoeg gespeeld, dan ga je dit toch niet doen?
loop je heeeeel de dag mensen te helpen om verder te komen, komt er iemand naar jou toe om je te helpen jat ie even al je beste spullen.
stomstomstom
Fijn hoor als je mensen vertrouwd. Hij was level 75 en dan heb je toch lang genoeg gespeeld, dan ga je dit toch niet doen?
Wassie NL, want die vetrouw ik altijd sneller, wassie geen NL, mja, das k*t voor je danOp dinsdag 05 februari 2002 19:02 schreef SHADOWCOM het volgende:
FUCKING KUT!
stomstomstom
sorry, gister nog getest, en ik doe er langert dan anderhalf uur overOp dinsdag 05 februari 2002 18:13 schreef barrel het volgende:
Ehhh lvl 1 uiteraardmoet wel iemand hebben die het binnen anderhalf uur kan ff me van normal naar hell cows
hmmm volgens jou waren 40/15 jewels maar 1 soj. dus dan zal dit wel helemaal niks waard zijn ......Op dinsdag 05 februari 2002 16:29 schreef SaURoN het volgende:
Silkweave boots ownen voor sorcs
btw 40% enhanced dmg jewel, wat is die waard?
bieden mag
mmm silkweave, laat ik die nou net niet hebben. zal wel weer infernostride worden ...........
dat gaat nooit lukken denk ik. ook omdat die dingen meestal crap zijn (level 4 novo zonder lm merk je niet eens)Op dinsdag 05 februari 2002 17:08 schreef Mini-bad het volgende:
Ik zat te denken,
Zou da nie gaan?
maar een non-melee barb kan wel
ook wel singing barb genoemd, heel veel battlecry
hoeveel, en wat moet je er voor hebben ?Op dinsdag 05 februari 2002 18:02 schreef SHADOWCOM het volgende:
Heeft er hier iemand nog trek in wat perfect gems?
van waar tot waar, en wanneer ?Op dinsdag 05 februari 2002 18:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Isser iemand die een char voor mij wil boosten, contact me ICQ/MSN 24225848/jasperboe@hotmail.com
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
was een nederlander ja,Op dinsdag 05 februari 2002 19:08 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Wassie NL, want die vetrouw ik altijd sneller, wassie geen NL, mja, das k*t voor je dan
en nou liep diablo ook nog eens vast en nu zegt ie bij het inloggen "player not found" (of character)
Als ik nu dus overnieuw moet beginnen ga ik dus echt iemand afmaken nu
Dat player not found duurt maar ff, is straks wel weg anders pech

En tja mulen moet je echt alleen met bekende doen...GoT-ers en vrienden de rest no way hozee...
En tja mulen moet je echt alleen met bekende doen...GoT-ers en vrienden de rest no way hozee...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
kheb trouwens eindelijk me gull 
die gast maar moeilijk doen dattie er wel iets met MF voor terugwilde.. ik zeg: wat draag je dan momenteel? hij liet zien, skullders, zo'n skull cap ding met 1 skil en MF, OCULUS.. dus ik hem uitlegge dat er op een ocu MF zit.. hij eerst heeeeeeel uitgebreid en goed kijken... zegt tie "doh... had ik overheen gekeken" en daarna had ik em zow
die gast maar moeilijk doen dattie er wel iets met MF voor terugwilde.. ik zeg: wat draag je dan momenteel? hij liet zien, skullders, zo'n skull cap ding met 1 skil en MF, OCULUS.. dus ik hem uitlegge dat er op een ocu MF zit.. hij eerst heeeeeeel uitgebreid en goed kijken... zegt tie "doh... had ik overheen gekeken" en daarna had ik em zow
wat is plate ?? ik denk dat ie die andere crown of thieves is .. die kan je wel zo krijgen van me en ik denk dat je bartuc's claw bedoelt, daar heb ik er ook nog wel wat vanHoe kan ik zoiemand aanpakken?
hehe, nou bij mij heb nog nooit iemand iets gestole en als ik zelf game maakte en vervolgens half uur daarin bleef, mephi molde ofzo, vervolgens alles op de grond pleurde, heeeel snel char wissele, opnieuw joine.. game does not excist..Op dinsdag 05 februari 2002 19:24 schreef Canon23 het volgende:
Dat player not found duurt maar ff, is straks wel weg anders pech![]()
alles wat nuttig is voor een assasin is welkom, ik heb geld, charms en perfect gems in ruilOp dinsdag 05 februari 2002 19:29 schreef barrel het volgende:
[..]
wat is plate ?? ik denk dat ie die andere crown of thieves is .. die kan je wel zo krijgen van me en ik denk dat je bartuc's claw bedoelt, daar heb ik er ook nog wel wat van
ik ben dus kwijt:
een claw met 2 TAL runes erin (75 poisen damage per stuk)
een plate van ongeveer 365 defence plus andere zooi
en een crown met life, mana, replenish zooi enz
best goede spullen voor een lvl45 assasin en ik was er echt blij mee, maar nu byebye
Dus als iemand iets wil ruilen, zeg het even, dan maak ik een game aan.
een claw met 2 TAL runes erin (75 poisen damage per stuk)
best goede spullen voor een lvl45 assasin en ik was er echt blij mee, maar nu byebye
Ik heb dus wel 2*bartucs claw voor je .. en natlya's helm armor, boots daar ben je wel mee gered denk ik .. wat is je acc naam ?
euh.. bij mij hebben ondertussen wel wat mensen gemuled geloof ik dus ik ben wel betrouwbaar d8 ik zoOp dinsdag 05 februari 2002 19:24 schreef Canon23 het volgende:
Dat player not found duurt maar ff, is straks wel weg anders pech![]()
maar bij dat soort items moet je nooit een onbekende vertrouwen ik heb een stuk of 8 clan members die ik mijn duurste items toe vertrouw dus das wel makkelijk.
suckt iig zwaar...
heeh ik jat sowieso niks geen items, van wie dan ook als ze me vragen te helpen te mulen 
vertrouw hier bijna iedereen wel een paar sojs toe om te mulen bv doe ik niet zo moeilijk over
vertrouw hier bijna iedereen wel een paar sojs toe om te mulen bv doe ik niet zo moeilijk over
Die dual leech ring was overigens wel verlijdelijk sauron
Anoniem: 28774
Ik ben weer eens overnieuw begonnen met een character (single-player) namelijk een paladin.
Ik wou dus ff weten wat goede skills zijn bij hem, want ik zag dus zo'n aura geval die de schade die een monster jou aandoet hij met 250% meer schade terugkrijgt.
Ligt het aan mij of is dat een best goede aura? want dan ben je zo goed als onoverwinnelijk toch? Er zijn nog wel meer van die dingen (zijn jullie vast wel bekend mee) dus ik vroeg me af wat jullie de 'besten' vinden.
Oh ja ik heb deze keer ook voor het eerst het item 'Wirt's Leg' gevonden, maar wat kan ik daar dan mee, want ik kan het niet verkopen en om als wapen te gebruiken is het een beetje 'slap'
Ik wou dus ff weten wat goede skills zijn bij hem, want ik zag dus zo'n aura geval die de schade die een monster jou aandoet hij met 250% meer schade terugkrijgt.
Ligt het aan mij of is dat een best goede aura? want dan ben je zo goed als onoverwinnelijk toch? Er zijn nog wel meer van die dingen (zijn jullie vast wel bekend mee) dus ik vroeg me af wat jullie de 'besten' vinden.
Oh ja ik heb deze keer ook voor het eerst het item 'Wirt's Leg' gevonden, maar wat kan ik daar dan mee, want ik kan het niet verkopen en om als wapen te gebruiken is het een beetje 'slap'
Als je diablo heb gekilled op een bepaalde moeilijkheidsgraat, dan kan je op dat niveau "cowen" in et secret cow level komen dus. Gewoon wirst leg + tome of TP in de cube. klaar.Op dinsdag 05 februari 2002 20:17 schreef Tha_Freeser het volgende:
Ik ben weer eens overnieuw begonnen met een character (single-player) namelijk een paladin.
mwa thorns heet die skill geloof ik, ik vind fanatism beter, krijg je vette attack bonus. vengeance is wel goede skill, dat geeft je attack vuur, lightning en cold damage.
ja een een shako kan die niet laten liggenOp dinsdag 05 februari 2002 20:09 schreef SaURoN het volgende:
heeh ik jat sowieso niks geen items, van wie dan ook als ze me vragen te helpen te mulen
Heeft er iemand ff een tank barb te leen voor in hell 
game rammie//rammie ik begin daar over 5 minuten van nu pls help ff
account naam is Lord_Moloch en char is SassieOp dinsdag 05 februari 2002 19:40 schreef barrel het volgende:
Ik heb dus wel 2*bartucs claw voor je .. en natlya's helm armor, boots daar ben je wel mee gered denk ik .. wat is je acc naam ?
moet nu even weg, maar kom straks wel weer online, heb ondertussen wel weer armor enzo, maar tis nie fantastisch
chello is kut anders zou ik wel willen helpenOp dinsdag 05 februari 2002 20:41 schreef barrel het volgende:
Heeft er iemand ff een tank barb te leen voor in hell
kan je socketed items socketen dan??Op dinsdag 05 februari 2002 19:32 schreef SHADOWCOM het volgende:
ik ben dus kwijt:
een claw met 2 TAL runes erin(75 poisen damage per stuk)
Anoniem: 42998
Ik heb die unique (assassin wapen)
geen idee hoe hij heet. Die heeft +2 to martial arts dus die wil ik wel gaan gebruiken. Maar wat is een goede? en waar zou ik shadowskills indoen?
Okay mijn ama is na anderhalf uur lvl 2
en matriarch thanx gasten voor het helpen 
Maar we beginnen gotkoe1//got
Maar we beginnen gotkoe1//got
lvl 2 ? wtf bij big d kreeg ik bijna altijd al een lvl up ensow
damn lvl 2 dan ga je vast vaaak doodt
Van lvl0, norm t/m hell cow-lvl, maar spreek me aan via icq/msn en we overleggen wat je voor software ervoor krijgtOp dinsdag 05 februari 2002 19:12 schreef heuveltje het volgende:
van waar tot waar, en wanneer ?
valt wel meeOp dinsdag 05 februari 2002 21:41 schreef SaURoN het volgende:
lvl 2 ? wtf bij big d kreeg ik bijna altijd al een lvl up ensowdamn lvl 2 dan ga je vast vaaak doodt
was gister tot hell-sc ook nog lvl 1
heb er alleen achterin geparkeerd, en dat leverde 6 lvls op
Wil je dan deal met me makenOp dinsdag 05 februari 2002 21:57 schreef heuveltje het volgende:
LOL, kom maar op gaze-jes danOp dinsdag 05 februari 2002 22:01 schreef tva_goku het volgende:
lol, iemand heeft net een Ali baba voor een Vampire Gaze geruild
wie wil mij ff booste? ben nou lvl 4 act 4 nm
ff thieves kijken maar daarna heb ik wel tijd, alleen ik heb nog wel hulp nodig denk ikOp dinsdag 05 februari 2002 22:06 schreef AMDude het volgende:
[..]
LOL, kom maar op gaze-jes dan![]()
wie wil mij ff booste? ben nou lvl 4 act 4 nm
was thieves?Op dinsdag 05 februari 2002 22:07 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ff thieves kijken maar daarna heb ik wel tijd, alleen ik heb nog wel hulp nodig denk ik
Een leuke serie op V8Op dinsdag 05 februari 2002 22:10 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
was thieves?
Ik spam maar ffOp dinsdag 05 februari 2002 18:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Je bent 'r nu nietOp dinsdag 05 februari 2002 22:50 schreef Pjemco het volgende:
oi, whisper me maar
*pjemo
Heb een Skull collector gevonden vandaag
. Is dat iets?
Anyway voor iedereen die mij wil Whisperen
*chefbier
Anyway voor iedereen die mij wil Whisperen
*chefbier
Anoniem: 12048
vind net een spire of honor max damage 380 ofzo
in een
game..
ik heb 0,0 mf op deze char
is het wat waard eigelijk ??
in een
ik heb 0,0 mf op deze char
is het wat waard eigelijk ??
In navolging tot mijn mededeling over die *^%^*@%@* die mijn spullen gejat heeft wil ik even het volgende zeggen.
Ik heb met hem zitten whisperen maar hij ontkent natuurlijk alles en werd zeer agressief eigenlijk, alsof ik iets gedaan heb
(nouja, er zaten wel wat manetjes tegelijkertijd te whisperen naar hem, dus dat zal ie niet leuk gevonden hebben)
Ik ben net even in de sauna gaan zitten en ben tot rust gekomen en heb maar besloten het te laten rusten.
Ik had nog een redelijke armor in m'n merchant zitten dus die heb ik nu maar om.
Een wapen heb ik ook weer (niet half zogoed als eerst, maarja)
En ik heb van een aardig iemand een goede hoed gekregen met +1 to skill levels (dankjewel).
Als ik het char (WildCreature) nog eens tegenkom zie ik wel wat ik doe, maar aardig zal het niet verlopen.
Ik ga nu maar wat rustiger aan Hell beginnen n zie wel wat ik vind.
Amen.
Ik heb met hem zitten whisperen maar hij ontkent natuurlijk alles en werd zeer agressief eigenlijk, alsof ik iets gedaan heb
Ik ben net even in de sauna gaan zitten en ben tot rust gekomen en heb maar besloten het te laten rusten.
Ik had nog een redelijke armor in m'n merchant zitten dus die heb ik nu maar om.
Een wapen heb ik ook weer (niet half zogoed als eerst, maarja)
En ik heb van een aardig iemand een goede hoed gekregen met +1 to skill levels (dankjewel).
Als ik het char (WildCreature) nog eens tegenkom zie ik wel wat ik doe, maar aardig zal het niet verlopen.
Ik ga nu maar wat rustiger aan Hell beginnen n zie wel wat ik vind.
Amen.
En weer is er een nieuwe hack, je kan nu als je iets gesocket hebt, de socket er weer uithalen, maar de stats van die socks blijven.
Voorbeeld:
Je maakt in een zwaard het runewoord 'Fury', daarna kun je de runes er weer uithalen, maar de stats van 'Fury' blijven, en je hebt nog steeds bv 3 lege sockets die je weer kan gebruiken.
Zie dit plaatje:
Voorbeeld:
Je maakt in een zwaard het runewoord 'Fury', daarna kun je de runes er weer uithalen, maar de stats van 'Fury' blijven, en je hebt nog steeds bv 3 lege sockets die je weer kan gebruiken.
Zie dit plaatje:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hmmz das maar 3 sockets en het heet collosus blade? klopt dat wel ?
want collosus blade is 6 vakjes hier zie je 2 zwaarden.
hmmz
mis understood denk ik
achja het is wel vaag
want collosus blade is 6 vakjes hier zie je 2 zwaarden.
hmmz
mis understood denk ik
* Anoniem: 33250 HAAAT Cheaters en aanverwante artikelen. DIT VERNEUKT HET SPEL GEWOON
hoortOp dinsdag 05 februari 2002 15:23 schreef Shade het volgende:
[..]
ehm
Die barb hoort je niet eens te raken
Voor pvp gebruik je alleen een Wizardspike als je 7 fps wilt halen..
moet je wel goede connectie hebben. 120% faster cast en voila.
ook met wizzardspike is dat bijna onhaalbaarOp woensdag 06 februari 2002 10:35 schreef PO_Redrum het volgende:
[..]
hoortmaarja chello-slachtoffer dus dan stat je af en toe 3 sec stil
wiz spike 50%
viperskin 30%
liddless wall 20%
casterbelt 10%
magefist 20%
das samen 130&
voor 7 fpc moet je +- 200% fcr hebbe
dan zou je dus nog 70% fcr moeten krijgen van 2 ringen en een amu. en ik heb eigenljnk alleen maar 10% fcr op ringen gezien.
(zover ik weet kun je geen fcr op helmen,gloves en boots krijgen)
voor 8 fpc heb je maar 105 fcr nodig. dus das met bv een ocules en bovenstaande al gehaald.........
lijkt me toch iets relaxter kwa equip keuze
ps tenzij je voor de mana gaat. is een suicide branch toch al veel beter dan een wiz spike denk ik.
+1 to skills
10% +mana
10% resist to all
en geen dex nodig
Lidless wall geeft ook 40% bonus to mana... Met wizard voor resist en fc, geeft dat een leuk effect
Is de set: Trang-Oul's Avatar, moeilijk aan te komen en waar zal ik het makkelijkst/snelst deze onderdelen vinden... ik heb de handschoenen al.
Nu is het zowiezo moeilijk kiezen welke handschoenen ik zal dragen, die van Trang-Oul's Avatar of Frostburn...
ps. voor me necro natuurlijk
Nu is het zowiezo moeilijk kiezen welke handschoenen ik zal dragen, die van Trang-Oul's Avatar of Frostburn...
ps. voor me necro natuurlijk
Dit topic is gesloten.