OK hij is voor 75% klaar, maar toch alvast de pics. Ik heb het al een paar keer beloofd en voordattie klaar is zijn we alweer een paar maanden verder.
Disclaimer
:
De randen op de window horen hoekig te zijn, anders wordt het niet mooi, krijg je een lief beest, moet ik niet. Ik kan niet tekenen, ben gewoon begonnen, weet dus ook niet wat het voor moet stellen. Lijkt op een kruising tussen een rendier-draak-slang. De tekening heb ik op zijn kop gemaakt
vandaar dat je hem nu aan de linkerkant ziet. Ik vind het niet zo een ramp want dat betekent dat ik rechts een window maak die net zo groot als de kast is (ligt al klaar, schijfjes zijn op
). Ik maak de tekening nog af, maar als ik nu alles laat zien istie niet meer zo bijzonder als ik hem heb gespoten
(vergeef me). Casefan is aangesloten op de aansturing van de radiatorfans, er zit een 4de aansluiting vandaar. Chipsetkoeling heb ik er op geschroefd, maar die maakt mij momenteel te veel lawaai, eens kijken wat ik daar aan kan doen. LCD is 2x20 (waarom
omdat die maar Fl 36,- was, daarom). LEDjes zijn allemaal vervangen door blauwe, ook in de ZIP-drive. Alleen bovenop niet, daar wil ik 2 rode in doen. Kleurschema boeit nu even niet want zodra het niet meer zo vochtig is spuit ik de kast. De CCFL in de kast is een blacklight, het is dus geen paars of blauw! Zal waarschijnlijk nog 1 in komen want zo heeft het niet veel effect (koeling moet feller oplichten). Backlight in front is VEEEEEEEEEEL veller dan ik had verwacht. Kun je ook op de foto zien, vandaar dat ik er 1 heb gemaakt terwijl hij uit staat. Deze zijn tijdelijk verkijgbaar bij Stuut&Bruijn in Den Haag. Tijdelijk, omdat ze een bulk hebben gekocht, leek ze wel leuk. Kost je Fl 29,95 en dat vind ik weer leuk. Vergis je niet, het doet pijn aan je ogen!!!
Temps zet ik er niet bij, want daar loopt al een topic over. Heeft ook niet veel nut want over enige tijd ga ik hem weer unlocken en dan kloppen de temps toch niet meer. CPU heeft pas 10 uur gedraaid (vorige is dood).
Er mist 1 ding, dat is een glasplaatje tussen de DVD en Livebay. Die is nu aan het drogen. Daar is ook een topic over Glowfrontje alleen heb ik het met blacklight gedaan.
En dan nu de pics:
De rechterkant waar een fullsize window komt:

Zelfde maar dan met flits uit (blacklight):

Wat je over houdt na een dag slijpen:

Window op zn kop dus dan maar aan de andere kant:

Backlight (leuk voor verlichte casebadge of foto) en LCD:

Zelfs van een afstand verblindend:

Dan maar uit, zodat je het kunt zien:

Mocht je willen weten hoeveel lawaai het maakt dan moet je deze link downloaden. Is wel 7MB DIVX. Je hoort veel ruis, maar let eens op hoeveel kabaal het maakt als ik de kabels verschuif. Heb je een indicatie hoe stil mijn Koolance nu is. Na isolatie moetie nog stiller zijn.
http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/Koolance.avi
Dank aan o.a. Zotty omdattie zich als 1 van de weinige geroepen voelde om normaal antwoord te geven. Kheb altijd problemen met ogenschijnlijk simpele zaken. En Prodigy voor het leveren van de kast. Natuurlijk ook de anderen die me vast wel indirect op idee hebben gebracht.
Time to get Jointilize
Edit:
Tint effect heb ik gedaan met Tamiya Gunsmoke spuitbus...
Disclaimer
De randen op de window horen hoekig te zijn, anders wordt het niet mooi, krijg je een lief beest, moet ik niet. Ik kan niet tekenen, ben gewoon begonnen, weet dus ook niet wat het voor moet stellen. Lijkt op een kruising tussen een rendier-draak-slang. De tekening heb ik op zijn kop gemaakt
Temps zet ik er niet bij, want daar loopt al een topic over. Heeft ook niet veel nut want over enige tijd ga ik hem weer unlocken en dan kloppen de temps toch niet meer. CPU heeft pas 10 uur gedraaid (vorige is dood).
Er mist 1 ding, dat is een glasplaatje tussen de DVD en Livebay. Die is nu aan het drogen. Daar is ook een topic over Glowfrontje alleen heb ik het met blacklight gedaan.
En dan nu de pics:
De rechterkant waar een fullsize window komt:

Zelfde maar dan met flits uit (blacklight):

Wat je over houdt na een dag slijpen:

Window op zn kop dus dan maar aan de andere kant:

Backlight (leuk voor verlichte casebadge of foto) en LCD:

Zelfs van een afstand verblindend:

Dan maar uit, zodat je het kunt zien:

Mocht je willen weten hoeveel lawaai het maakt dan moet je deze link downloaden. Is wel 7MB DIVX. Je hoort veel ruis, maar let eens op hoeveel kabaal het maakt als ik de kabels verschuif. Heb je een indicatie hoe stil mijn Koolance nu is. Na isolatie moetie nog stiller zijn.
http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/Koolance.avi
Dank aan o.a. Zotty omdattie zich als 1 van de weinige geroepen voelde om normaal antwoord te geven. Kheb altijd problemen met ogenschijnlijk simpele zaken. En Prodigy voor het leveren van de kast. Natuurlijk ook de anderen die me vast wel indirect op idee hebben gebracht.
Time to get Jointilize
Edit:
Tint effect heb ik gedaan met Tamiya Gunsmoke spuitbus...