Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Dat lijkt me ook wel verstandig ja ff opnieuw dremelen want die randjes zijn minder.
Misschien is het wel een idee om een heel 5.25" slot te gevrijken voor je Glow-pad hoef je ook niet meer te dremelen.
het is maar een idee.
Misschien is het wel een idee om een heel 5.25" slot te gevrijken voor je Glow-pad hoef je ook niet meer te dremelen.
Mjah kan ook, maar ik moet het ook nog kunnen vastmaken en de draadjes wegwerkenOp maandag 21 januari 2002 12:45 schreef mssh het volgende:
Dat lijkt me ook wel verstandig ja ff opnieuw dremelen want die randjes zijn minder.
Misschien is het wel een idee om een heel 5.25" slot te gevrijken voor je Glow-pad hoef je ook niet meer te dremelen.het is maar een idee.
Nu zit het nl zo:
Stichting eth0
Kweet, het is puur een probeersel dit om te kijken of het werkt.Op maandag 21 januari 2002 12:48 schreef Death996 het volgende:
het idee is leuk, maar de uitvoering lijkt simpelweg nergens op.
Stichting eth0
Verwijderd
Dan maak je Vrijwel direct achter het doorzichtige gedeelte toch gewoon een Donkerplaatje
met een beetje ruimte in het hoekje waar je dan de kabeltjes lang kan frotten. Of je doet er voor zorgen dat de kabeltjes boven uitkomen en dan kun je ze vast wel ergens langs je Floppy drive kwijt niet.
Daar boor je dan een gaatje.
of zal dat niet lukken
Als je heel handig bent plaats je de ledjes in een gaatje dat je daar maakt dat is ook nog een optie.
Daar boor je dan een gaatje.
Als je heel handig bent plaats je de ledjes in een gaatje dat je daar maakt dat is ook nog een optie.
De ledjes zitten in gaatjes die in de zijkant van het plexi geboort zijn
Stichting eth0
Verwijderd
Dan maak je die gaatjes toch op een andere plaats heb je alleen wel een nieuw stuk Plexiglas nodig.
Teken/schrijf met een watervaste pen of stift een teskt/afbeelding. Dan met je dremel en graveerstift (ruw metalen bolletje op een steelOp maandag 21 januari 2002 12:42 schreef Chakotay het volgende:
[..]
en een betere manier vinden om het logo uit te krassen...
Als ik jou was zou ik de tekst aan de achterkant maken want dan licht het veel mooier op, je krijgt dan een soort parelmoer-effect maar dan moet het wel goed donker zijn. Wel in spiegelbeeld schrijven dan!

(meer plaatjes in glow pad topic)
Wel een leuk idee, moet ik ook maar es gaan doen zo'n frontje maken
Choose life
Khad je glowpad gezien ja, errug mooi...
Zoals ik zei ligt er nog genoeg plexi hier (kdenk wel 1 m2 5mm in totaal, dus ik ga vanmiddag als ik terug ben van school dat proberen, thnx voor de tip.
Nu ga ik snel naar school fietsen anders ben ik telaat voor mn frans examen
(leestoets,
dus)
Zoals ik zei ligt er nog genoeg plexi hier (kdenk wel 1 m2 5mm in totaal, dus ik ga vanmiddag als ik terug ben van school dat proberen, thnx voor de tip.
Nu ga ik snel naar school fietsen anders ben ik telaat voor mn frans examen
Stichting eth0
Thnx, het viel wel meeOp maandag 21 januari 2002 13:10 schreef mssh het volgende:
Veel Sucstress
Kheb net even een bitje gekocht, maar aangezien ik over een uur moet werken komt het morgen wel...
Stichting eth0
wat kost een stukje plexiglas eigenlijk van 8mm dik ofzo? ik wil een muismat-glowpad gaan maken met een ut logo eringegraveerd
Heb al wel wat gepruld enzo met dunne lagen opelkaar lijmen maar dat is niks, ik moet dikke plexi hebben
Verwijderd
Op vrijdag 25 januari 2002 10:58 schreef AtomicShockwave het volgende:
wat kost een stukje plexiglas eigenlijk van 8mm dik ofzo? ik wil een muismat-glowpad gaan maken met een ut logo eringegraveerdHeb al wel wat gepruld enzo met dunne lagen opelkaar lijmen maar dat is niks, ik moet dikke plexi hebben
offtopic:
Waar woon je? Uh, ik heb nog wel een stukje 8mm over..is alleen 23x27cm
Waar woon je? Uh, ik heb nog wel een stukje 8mm over..is alleen 23x27cm
Het idee is
maar de uitvoering een beetje slordig naar mijn mening (maar dat kun je nog makkelijk bijwerken
Pagina: 1