Op donderdag 24 januari 2002 13:26 schreef Jotti het volgende:
[..]
Wie dan?

[..]
Tja, wat wil je dan? We
zijn toch ook crew? Als ik zeg dat een user net zoveel rechten heeft en netzoveel te zeggen heeft als crew, dan sta ik te liegen dat het gedrukt staat.
[..]
Dat zeg ik ook niet

Eenduidigheid in beleid voor gebruiker als mod daar heb ik het over.
Yes, sir! Als ik ooit bij jou in dienst kom, zal ik eraan denken!
[..]
Zit je dat nog dwars van toen? Jij had mij verkeerd begrepen, doordat je je aangevallen voelde voor wat niet zo was. Nou haal je ouwe koeien uit de sloot die er niet eens waren!
Zucht... en ik heb net gezegd dat als ik iemand op het oog had... ach laat maar, gebruik uwen scrollwieltje even alstublieft. Dat jij ervan overtuigd bent dat ik allang iemand op het oog heb, is helemaal nergens op gebaseerd, alleen op je eigen 'frustratie', ik heb namelijk al een hele tijd de indruk dat je alles over ons maar zo negatief mogelijk wilt uitleggen, ik heb ook de indruk dat dat allemaal begon vanaf het moment dat jij vorig jaar net geen mod was geworden. Kan je dat soms moeilijk hebben? Beetje jammer hoor. Maar goed, ik kan het mis hebben natuurlijk.
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Standaard ga je van de negatieve kant uit. Ik vind het helemaal niet erg dat ik geen mod ben geworden. Wat wel steekt is dat je een hele normale mail zo negatief hebt uitgelegd, en het nu weer aanhaalt..
Niet de enige, maar wel een van de weinigen die het zo vreselijk dramatisch stelt.
[..]
Ja
Is jouw mening.
Sarcasme siert je niet.
Ow, Jotti we hebben wat gemeen met elkaar!!

Op donderdag 24 januari 2002 13:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wij doen maar ?
Ja joh, wij doen maar wat.
Hoezo denk je dat er een bemiddelaar is ? Hoezo denk je dat er dedicated LA-dokters zijn ? Hoezo denk je dat er mensen zijn die juist heel erg LA in de gaten houden over dingen die er spelen ? Hoezo maken we een overzicht van hoe de organisatie zit ? Hoezo maken we publieklijk regels van waar de grenzen liggen en wat voor actie je eventueel wat voor gevolg kan opleveren ?
Omdat wij "maar wat doen" ? Nounou.
Vast wel.
Ja, en dat waren de regels, nu nog de rechten van een gebruiker.
Zo vind ik dat ik het recht heb om mijn notes te zien, en ik vind dat ik het recht heb om mijn w-tjes, ow-tjes en now-tjes te zien.
En je moet goed lezen! Ik zeg niet dat jullie maar wat doen.. Maar jullie lappen soms de regels aan jullie laars, dat bedoel ik jullie doen soms maar.