ik gebruik msn+icq maar ik vind msn toch ietsje handigerOp dinsdag 29 januari 2002 16:36 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ik ook... vanmiddag al. icq rulez
11.25 kreeg ik die melding ookOp dinsdag 29 januari 2002 16:27 schreef bolk het volgende:
Ik kreeg maintenence mededeling op MSN
ik nie maar toen zat kimble nog op die ***modbreak >:)*** schoolOp dinsdag 29 januari 2002 16:44 schreef rdluca het volgende:
[..]
11.25 kreeg ik die melding ook
Op dinsdag 29 januari 2002 16:59 schreef terwee het volgende:
Nog steeds geen EHAM van LAGO.......... GVD...
Daar zit ik ook op te wachten... ik vraag me alleen af of -ie wel gewoon te downloaden zal zijn (this update, which will be free for legal owners... etc)
Mag ik jullie er even op wijzen dat het OMSTREEKS de 29e aangekondigt staat? Kan dus ook morgen of overmorgen zijnOp dinsdag 29 januari 2002 16:59 schreef terwee het volgende:
Nog steeds geen EHAM van LAGO.......... GVD...
ik ben een legal ownerOp dinsdag 29 januari 2002 17:01 schreef Nephilin het volgende:
Daar zit ik ook op te wachten... ik vraag me alleen af of -ie wel gewoon te downloaden zal zijn (this update, which will be free for legal owners... etc)
Anoniem: 37518
Ik ben een legal owner.. en nog niks gekregen/vernomen!!Op dinsdag 29 januari 2002 17:01 schreef Nephilin het volgende:
Of telt dat niet als ik hem persoonlijk heb gedownload??
Anoniem: 37797
[..]
Is het niet weer eens tijd om deel 10 te gaan openen?
Zit in FS2002 pro een standaard progje om je vliegtuigen te kleuren naar eigen smaak?
C Y
Is het niet weer eens tijd om deel 10 te gaan openen?
Zit in FS2002 pro een standaard progje om je vliegtuigen te kleuren naar eigen smaak?
C Y
Hmm... Kimble de FTPayware man zou iets legaal hebben... jaja
ik heb het legaalOp dinsdag 29 januari 2002 17:03 schreef Nephilin het volgende:
Hmm... Kimble de FTPayware man zou iets legaal hebben... jaja
kom maar hierheen ik laat dan zien
Waar blijven die screenies dan die al enkele dagen zijn aangekondigd??Op dinsdag 29 januari 2002 17:02 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Mag ik jullie er even op wijzen dat het OMSTREEKS de 29e aangekondigt staat? Kan dus ook morgen of overmorgen zijn
Kimble: Je mag 'm via MSN sturen, dan kan ik het ook controleren
Hij is op ZOVEEL andere plaatsen te verkrijgen.. dat dat sneller is dan via MSN..Op dinsdag 29 januari 2002 17:05 schreef Nephilin het volgende:
Je mag 'm ook via MSN sturen, dan kan ik het ook controleren
Anoniem: 31124
lolOp dinsdag 29 januari 2002 17:05 schreef Nephilin het volgende:
Kimble: Je mag 'm via MSN sturen, dan kan ik het ook controleren
Eej op flightsim.com is nu die mesh textures-pack voor Zwitserland te downloaden. Het is een preview versie ofzo ik snap het niet helemaal klinkt namelijk aan de bschrijving te horen een gewone versie maar goed, hij's 300mb
(ja ze gebruiken een hele nieuwe compressie techniek ofzo... vandaar dat je niet 5,5gig moet downloaden
)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
kut is het weer zover.... Oops sorry mensenOp dinsdag 29 januari 2002 17:34 schreef KIMBLE het volgende:
leon doet je msn het al want je reageert niet
Ik restart wel weer.
je reageert weer nieOp dinsdag 29 januari 2002 17:35 schreef Rateltje het volgende:
[..]
kut is het weer zover.... Oops sorry mensen
Ik restart wel weer.
ROFL doe dan maarICQ want dat MSN heeft vandaag een hatsjoe.Op dinsdag 29 januari 2002 17:37 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
je reageert weer nie
icq dan maarOp dinsdag 29 januari 2002 17:38 schreef Rateltje het volgende:
[..]
ROFL doe dan maarICQ want dat MSN heeft vandaag een hatsjoe.
Ligt het aan mij of is het een preview van 300Kb ?Op dinsdag 29 januari 2002 17:24 schreef McFlipp het volgende:
Eej op flightsim.com is nu die mesh textures-pack voor Zwitserland te downloaden. Het is een preview versie ofzo ik snap het niet helemaal klinkt namelijk aan de bschrijving te horen een gewone versie maar goed, hij's 300mb(ja ze gebruiken een hele nieuwe compressie techniek ofzo... vandaar dat je niet 5,5gig moet downloaden
)
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
wee ik veel ik kan het nie eens vindeOp dinsdag 29 januari 2002 17:47 schreef lytjepole het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het een preview van 300Kb ?
gewoon bij newest files... (http://www.flightsim.com/cgi/zview?rk=$&fn=/cgi/kdln/main/52/gaia.zip&cm=list&rp=/cgi/kds?$=main/new12.htm)Op dinsdag 29 januari 2002 17:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wee ik veel ik kan het nie eens vinde
en het is idd 300kb ik had weer niet goed gekeken met m'n domme hoofd

En lago nog steeds niet uit
Op dinsdag 29 januari 2002 18:03 schreef McFlipp het volgende:
[..]
gewoon bij newest files... (http://www.flightsim.com/cgi/zview?rk=$&fn=/cgi/kdln/main/52/gaia.zip&cm=list&rp=/cgi/kds?$=main/new12.htm)
en het is idd 300kb ik had weer niet goed gekeken met m'n domme hoofd
En lago nog steeds niet uit
Op zoek naar een mooie (FREE) 757?? Kijk dan eens hier: http://avsim.com/euroflight/fatboy.htm
Panel is te downen op flightsim.com
mooie site....lekker muziekje...Op dinsdag 29 januari 2002 20:11 schreef terwee het volgende:
Op zoek naar een mooie (FREE) 757?? Kijk dan eens hier: http://avsim.com/euroflight/fatboy.htm
zekerOp dinsdag 29 januari 2002 20:20 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
mooie site....lekker muziekje...
Nog meer mensen met dit probleem

P3 1000, 512 Mb, MSI i815ep mobo, Elsa GF3, nVidia drivers 27.20
Zal wel aan de videokaart drivers liggen, dus ik zou deze versie maar niet gebruiken met FS2002
Zal wel aan de videokaart drivers liggen, dus ik zou deze versie maar niet gebruiken met FS2002
Lijkt erop dat je gisteren bij Schiphol aan het vliegen was en vergeten bent om je raam te sluiten. Storm doet de rest..Op dinsdag 29 januari 2002 20:26 schreef biobak het volgende:
Nog meer mensen met dit probleem![]()
[afbeelding]
Nee geen last van gehad..
Woei!!! ziet er vet uitOp dinsdag 29 januari 2002 20:26 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Wow kickuh! Jouw PC is zo snel, dat je FPS zo hoog is als de tering, en je beeldscherm het niet kan bijhouden.Op dinsdag 29 januari 2002 20:26 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Hijs wel vaag ja...
[Tot zover de nuttige bijdrage van ND]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
probeer eens wat oudere drivers bijv de 22.**Op dinsdag 29 januari 2002 20:26 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Ja, terug naar 23.12 dan maar.Op dinsdag 29 januari 2002 20:32 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
probeer eens wat oudere drivers bijv de 22.**
btw: die 757 die eerder genoemd werd heeft flight dynamics van jan kont
ja? heb ie pics?Op dinsdag 29 januari 2002 20:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie Lul van achterenOp dinsdag 29 januari 2002 20:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, terug naar 23.12 dan maar.
Ik heb ff een opmerkinkje: laten we het ouwehoer level wat inkrimpen (ja ik ben er zelf ook schuldig aan, kom maar jongens
Maar we hebben zo weer een Deel vol, waarvan de helft eigenlijk maar functioneel c.q. nuttig is.
Waar, toch?
(ik ben aan het koken Kimble maar dit kan tussendoor voor een internetverslaafde
Vliegt heerlijk hoor. Alleen een dikke afwijking naar links steeds.Op dinsdag 29 januari 2002 20:35 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja? heb ie pics?
Op dinsdag 29 januari 2002 20:43 schreef biobak het volgende:
[..]
Vliegt heerlijk hoor. Alleen een dikke afwijking naar links steeds.
[afbeelding]

wanna race
tampert, kriminalpolizei
Don't fuck with transaviaOp dinsdag 29 januari 2002 20:43 schreef biobak het volgende:
[..]
Vliegt heerlijk hoor. Alleen een dikke afwijking naar links steeds.
[afbeelding]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Don't fuck with transvaginaOp dinsdag 29 januari 2002 21:40 schreef bolk het volgende:
[..]
Don't fuck with transavia
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
KAPPE! Wil je me soms kwaad hebben?Op dinsdag 29 januari 2002 21:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Don't fuck with transvagina
transtestikel?Op dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef bolk het volgende:
[..]
KAPPE! Wil je me soms kwaad hebben?
Mmmm Dutch Meurt kan ook, maar dan tref ik meer leden.
Please have mercyOp dinsdag 29 januari 2002 21:47 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik ook wel mee...
[afbeelding]
Doe het dan gelijk goed .. TRANSSEXUELEOp dinsdag 29 januari 2002 21:51 schreef Rateltje het volgende:
[..]
transtestikel?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 29880
nog ff op vanmiddag terug komen de
als ik op 300 zit kom ik in overspeed terecht en in sommige gevallen als ik op 270 zit kom ik in overspeed terecht en ik kom ook wel eens in overspeed terecht als ik op 350 zit
als ik op 300 zit kom ik in overspeed terecht en in sommige gevallen als ik op 270 zit kom ik in overspeed terecht en ik kom ook wel eens in overspeed terecht als ik op 350 zit
Om de goede vrede te bewaren..Op dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef bolk het volgende:
[..]
KAPPE! Wil je me soms kwaad hebben?
to Bolk
Lol...lekker lopen fotoshoppen??Op dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef rdluca het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren..
to Bolk
[afbeelding]
[afbeelding]
nee hoorOp dinsdag 29 januari 2002 22:01 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Lol...lekker lopen fotoshoppen??
Nice. Waar heb je dat vliegtuig vandaan?
Laat maar, al gevonden (AFG)
Hier zat ik ook al de hele tijd op te wachten, hij komt als 737-700 en 737-800 uit.Op dinsdag 29 januari 2002 22:12 schreef biobak het volgende:
[..]
Nice. Waar heb je dat vliegtuig vandaan?
Door AFG maar hij is nog nie te downen
De 737-900 van Transavia al uit?
Laatst nog in een 757 gezeten toevallig. Best fijn toestel. Klopt het trouwens dat Boeing meer gevoelig is voor turbulentie dan een Airbus en ook minder stabiel in de lucht hangt? En dat een Airbus sneller opstijgt dan een Boeing?
Wat een vragen
Laatst nog in een 757 gezeten toevallig. Best fijn toestel. Klopt het trouwens dat Boeing meer gevoelig is voor turbulentie dan een Airbus en ook minder stabiel in de lucht hangt? En dat een Airbus sneller opstijgt dan een Boeing?
Wat een vragen
Geen idee. Nooit in een Airbus gezeten eigenlijk. In april wil ik met m'n vriendin 3 daagjes naar Londen, dus ik was ff aan het kijken wat vliegen kost en wat de boot kost. Vliegen met Easyjet is goedkoper of net ietsje duurder (afhankelijk van de vertrektijd) dan die gare boot waar ikOp dinsdag 29 januari 2002 22:20 schreef Robin Shrine het volgende:
De 737-900 van Transavia al uit?
Wat een vragen

wwwwwwwoooooooowwwwwwwOp dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef rdluca het volgende:
[..]
to Bolk
[afbeelding]
[afbeelding]
wat kan jij ongeloofelijk mooie screenies maken.. wat is je FPS?
ok

de echte:

tampert, kriminalpolizei
Het zijn niet mijn screenies, plane is nog niet te downenOp dinsdag 29 januari 2002 22:37 schreef bolk het volgende:
[..]
wwwwwwwoooooooowwwwwww
wat kan jij ongeloofelijk mooie screenies maken.. wat is je FPS?
http://www.alliedfsgroup.com/cgi-bin/forum/YaBB.pl?board=5&action=display&num=1012262538
wat voor plane is dat? een totaal nieuwe?Op dinsdag 29 januari 2002 22:42 schreef rdluca het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn screenies, plane is nog niet te downen
http://www.alliedfsgroup.com/cgi-bin/forum/YaBB.pl?board=5&action=display&num=1012262538
Als dat "slechts" een repaint is van de standaard 737 dan val ik ff van m'n stoel van verbazing...
Gemaakt door een Nederlander, Michiel Jagersma, met de master textures van AFG.Op dinsdag 29 januari 2002 22:59 schreef Nephilin het volgende:
Als dat "slechts" een repaint is van de standaard 737 dan val ik ff van m'n stoel van verbazing...
Toch wel de absolute top voor FS2002 op dit moment.
w00000t Dreamfleet panel erin en mcflipp is klaarOp dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef rdluca het volgende:
[..]
to Bolk
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet was die ons voorOp dinsdag 29 januari 2002 23:11 schreef McFlipp het volgende:
[..]
w00000t Dreamfleet panel erin en mcflipp is klaar
een KLM dan maar?
Idd! dat word mijn planeOp dinsdag 29 januari 2002 23:11 schreef McFlipp het volgende:
[..]
w00000t Dreamfleet panel erin en mcflipp is klaar
op BlueBird na
Tot morgen

tampert, kriminalpolizei
Goeiemorgen iedereen, kon niet slapen omdat mijn beste vriend vanavond met spoed in het ziekenhuis is opgenomen.
Ter afleiding maar even een vluchtje gemaakt in the Queen of the Skies:
Turning final rwy 19R:

Ter afleiding maar even een vluchtje gemaakt in the Queen of the Skies:
Turning final rwy 19R:

Lijkt me een goed planOp dinsdag 29 januari 2002 23:13 schreef rdluca het volgende:
[..]
Zoals je ziet was die ons voor
een KLM dan maar?
edit:
die was post 995
die was post 995
Ik begrijp gewoon niet dat Dreamfleet geen 2002 update uitbrengt voor FS2002. Zodat het echt een 2002 plane wordt, met ook de FPS die daarbij horen. Want die Transavia is dus effe 10x mooier dan die Dreamfleet die niet vooruit te branden is. En op een 727 van DF zit ik persoonlijk nu niet op te wachten eerlijk gezegd. Maargoed, nu maar hopen dat er een leuk panel bij die Transavia zit en ook een beetje de vliegeigenschappen van de DF bezit....maar ik ben bang van niet
Een update schijnt in de maak te zijn, maar eerlijk gezegd heb ik liever de 737 van AFG... even het panel van de DF overzetten en je hebt de perfecte combinatie.Op woensdag 30 januari 2002 09:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat Dreamfleet geen 2002 update uitbrengt voor FS2002. Zodat het echt een 2002 plane wordt, met ook de FPS die daarbij horen. Want die Transavia is dus effe 10x mooier dan die Dreamfleet die niet vooruit te branden is. En op een 727 van DF zit ik persoonlijk nu niet op te wachten eerlijk gezegd. Maargoed, nu maar hopen dat er een leuk panel bij die Transavia zit en ook een beetje de vliegeigenschappen van de DF bezit....maar ik ben bang van niet
Alle vliegeigenschappen worden overigens in een NaamVliegtuig.air bestand opgeslagen; met wat werk kun je die ook overhevelen van kist naar kist.
Ai kut voor je.....hoe gaat het nu met em?? (ik neem aan dat het erg isOp woensdag 30 januari 2002 03:54 schreef Rateltje het volgende:
Goeiemorgen iedereen, kon niet slapen omdat mijn beste vriend vanavond met spoed in het ziekenhuis is opgenomen.
[..]
PS. Goedemorgen..
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEOp woensdag 30 januari 2002 09:25 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Een update schijnt in de maak te zijn, maar eerlijk gezegd heb ik liever de 737 van AFG... even het panel van de DF overzetten en je hebt de perfecte combinatie.
Alle vliegeigenschappen worden overigens in een NaamVliegtuig.air bestand opgeslagen; met wat werk kun je die ook overhevelen van kist naar kist.
moggeh iedereen
tampert, kriminalpolizei
Een update voor de DF 737 komt er niet. De 727 zal qua panel ook tegenvallen maar dat komt omdat een 727 gewoon een foei-lelijk panel heeft. Ook geen FMC dus die zal in de DF versie ook ontbreken.Op woensdag 30 januari 2002 09:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Ikzelf vlieg alleen nog maar met de planes van AFG in combinatie met het DF panel. De FPS zijn met de AFG planes veel beter en ze vliegen ook beter dan de DF.
Enige wat nog niet klopt is de ZFW. de FMC van de DF kent een max. ZFW van 108 terwijl de 737-700 en 800 zwaarder zijn. Tijdens vliegen merk je daar helemaal niets van.
http://www.alliedfsgroup.com/Op woensdag 30 januari 2002 10:46 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat is eigenlijk de site van AFG?
tampert, kriminalpolizei
1). Dat zei ik (een aantal posts terug): je kunt het DF panel "inbouwen" in ieder ander vliegtuig 
2). Kijk eens naar de screenshots en oordeel zelf
2). Kijk eens naar de screenshots en oordeel zelf
Raar dat ik nooit iets hier heb gehoord over die vliegtuigen. Ik hoor alleen maar Posky, PIC, PSS, Dreamfleet.
dat is allemaal payware. dit is freewareOp woensdag 30 januari 2002 11:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Raar dat ik nooit iets hier heb gehoord over die vliegtuigen. Ik hoor alleen maar Posky, PIC, PSS, Dreamfleet.
tampert, kriminalpolizei
Planes van AFG zijn veel mooier en strakker en ik ben helemaal gek van de realistische strobe-lights die echt de strobes van een 737-700/800 nabootsen.Op woensdag 30 januari 2002 10:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Maaruh, is het niet mogelijk om die DF panel en eigenschappen ook voor de standaard planes te gebruiken? Of zijn die AFG planes mooier dan de standaard 2002 planes?
DF-panel kan je met veel 737's gebruiken. Er is zelfs een speciaal air-file en panel.cfg om de DF met de Ariane 737-300 en de FFG 737-300 te gebruiken.
Mocht je het DF panel met de virtual cockpit van de 737 willen gebruiken, dan moeten we vanavond ff contact hebben aangezien ik nu op mijn werk zit.
Zet in panel.cfg van de AFG-kist de volgende regels (wis alle andere, indien aanwezig):Op woensdag 30 januari 2002 11:11 schreef Robin Shrine het volgende:
Kan me iemand zeggen hoe ik dan de FMC, het panel en de rest van DF te zien krijg met die AFG plane onder FS2002? Wat moet ik dan veranderen in de cfg files?
[FltSim]
Alias = XXX\Panel
"XXX" staat voor de submap onder FS2002\Aircraft waar de DF in geinstalleerd is.
Bedankt rdluca voor je aanbod. Ik wil er zeker effe over praten ja 
jij ook bedankt Nephilin
jij ook bedankt Nephilin

takeoff @ meigs
tampert, kriminalpolizei

vanaf Alicante
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
wat is die homepage van dat AFG dan ? nog nooit van gehoord...Laat maar, al gevonden (AFG)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Anoniem: 16235
Da's echt alles? Kan je zo ook de standaard planes van de DF panel voorzien door het panel.cfg leeg te halen en deze twee regels er in te zetten?Op woensdag 30 januari 2002 11:18 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Zet in panel.cfg van de AFG-kist de volgende regels (wis alle andere, indien aanwezig):
[FltSim]
Alias = XXX\Panel
"XXX" staat voor de submap onder FS2002\Aircraft waar de DF in geinstalleerd is.
En kan je dan ook het DF panel bijvoorbeeld in de KLM 747 van Feel Real 'plakken'? Beetje vreemd wellicht: een 747 met een 737 panel, maar ik vind die FR KLM texture mooi. 'k Wet alleen niet of die FS 2002 compatible is...
Je kan ook gewoon de hele panel directory van de DF naar de directory van de AFG kopieren, werkt prima.Op woensdag 30 januari 2002 11:19 schreef Robin Shrine het volgende:
Bedankt rdluca voor je aanbod. Ik wil er zeker effe over praten ja
jij ook bedankt Nephilin![]()
Die nieuwe detonator (of hoe je het ook schrijft) driver is brak 

Excuses voor de witte streep aan uw linker hand
Excuses voor de witte streep aan uw linker hand
1). Mits de DF volledig geinstalleerd is kun je ieder vliegtuig zonder problemen van het DF panel voorzienOp woensdag 30 januari 2002 11:58 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Da's echt alles? Kan je zo ook de standaard planes van de DF panel voorzien door het panel.cfg leeg te halen en deze twee regels er in te zetten?
En kan je dan ook het DF panel bijvoorbeeld in de KLM 747 van Feel Real 'plakken'? Beetje vreemd wellicht: een 747 met een 737 panel, maar ik vind die FR KLM texture mooi. 'k Wet alleen niet of die FS 2002 compatible is...
2a). De FR KLM textures werken perfect in FS2K2
2b). Panels staan compleet los van vliegtuigen. Je kunt b.v. een B747 flightdeck in een Cessna 182 "installeren", of een antiek Sopwith paneel in de Concorde plaatsen.
Dat kan inderdaad, maar het kost meer schijfruimteOp woensdag 30 januari 2002 12:02 schreef rdluca het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de hele panel directory van de DF naar de directory van de AFG kopieren, werkt prima.
Een panel "aliassen" vind ik veel handiger...
Morge allemaal!! Laatste dagje hiero, nog even genieten van de stranden en dan morgen weer terug! 
Het is nog akelig stil bij die bouwers van Lago.... Zouden ze ook last van de storm hebben gehad?? Of heeft iemand meer info over EHAM??/
Het is nog akelig stil bij die bouwers van Lago.... Zouden ze ook last van de storm hebben gehad?? Of heeft iemand meer info over EHAM??/
Dit topic is gesloten.