Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die Transavia-textures zijn echt mooi...
Het vreemde is trouwens, zie ik nu net bij de version features, dat de thrust reversers wel horen te bewegen. Kijk maar: Version: b7377.2.0
Misschien doe ik iets verkeerd....
De wielen rollen trouwens wel mee.
jaja, het is toch wat...
AFS Transavia:

DF Transavia:

[edit]
nu wel
maar die df transavia zuigt ook
HotTopic, het zou verboden moeten wordenOp woensdag 30 januari 2002 15:02 schreef Nephilin het volgende:
Niet zo snel reply-en de volgende keer
Op woensdag 30 januari 2002 15:03 schreef Rateltje het volgende:
[..]
HotTopic, het zou verboden moeten worden![]()
Anoniem: 31124
Nope wilde ik wel kopen, maar ik begreep dat je FPS dan nog een keer door tweeen wordt gedeeld, en dan hou ik helemaal nix meer overOp woensdag 30 januari 2002 15:23 schreef Sharky667 het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen met mijn 3D bril? Iemand???
oh...ik zie dat je geholpen moet worden....wat is je probleem dan?
Als je dit al wist dit gewoon negeren
Anoniem: 26453
Ik heb de bril inmiddels al aangesloten op de PC en de bril begint vrolijk te knipperen, maar daarmee is alles gezegd. Ik kan dus niet echt van 3D-beelden spreken.
Je moet voor zover ik het heb begrepen, het programma wat je er bij gekregen hebt opstarten (bril al aangesloten) en dan opzettenOp woensdag 30 januari 2002 15:38 schreef Sharky667 het volgende:
Je geeft het zelf al aan: je scherm moet gedeeld worden. Tja ik heb zo'n brilletje bij mijn kaart destijds gekregen en nu wil ik 'm weleens gebruiken, maar ik heb absoluut geen idee hoe deze werkt onder FS2002.
Ik heb de bril inmiddels al aangesloten op de PC en de bril begint vrolijk te knipperen, maar daarmee is alles gezegd. Ik kan dus niet echt van 3D-beelden spreken.
Kijk anders hier ff, mischien dat het daar wat duidelijker staat: http://www.edimensional.com/indexfs.html
Anoniem: 26453
moe je ergens bij het drivers geval aanzetteOp woensdag 30 januari 2002 15:44 schreef Sharky667 het volgende:
Tja het gaat om zo'n Asus-brilletje. Iemand enig idee welk proggie ik daar voor moet hebben?
euuhmmm waar zit het panel van de DF danOp woensdag 30 januari 2002 11:18 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Zet in panel.cfg van de AFG-kist de volgende regels (wis alle andere, indien aanwezig):
[FltSim]
Alias = XXX\Panel
"XXX" staat voor de submap onder FS2002\Aircraft waar de DF in geinstalleerd is.
lama hangen heb hem al gevonden....
C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\aircraft\Flight One 737-400\PanelOp woensdag 30 januari 2002 16:32 schreef McFlipp het volgende:
[..]
euuhmmm waar zit het panel van de DF danIk kan die map niet vinden
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 16235
Nee joh!!! Helemaal fout!!!Op woensdag 30 januari 2002 16:34 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\aircraft\Flight One 737-400\Panel
Het moet zijn:
C:\Games\FS2002\aircraft\Flight One 737-400\Panel

LolOp woensdag 30 januari 2002 16:39 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Nee joh!!! Helemaal fout!!!
Het moet zijn:
![]()
![]()
Ik vind de eerste trouwens veruit het mooiste....die ramen van de DF zijn zo brakOp woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef Nephilin het volgende:
Even een vergelijkend warenonderzoek gedaan...
AFS Transavia:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DF Transavia:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt dit nou de humor van de avond....?Op woensdag 30 januari 2002 16:39 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Nee joh!!! Helemaal fout!!!
Het moet zijn:
![]()
![]()
Anoniem: 16235
Nou, ík ben er vanavond in ieder geval niet, dus er is nog hoop...Op woensdag 30 januari 2002 16:47 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Wordt dit nou de humor van de avond....?
'k Vond het zelf wel lollig, trouwens...
Tja, soms is te veel te veel. Die DF heeft echte 3D raampjes. Op zich heel leuk, maar het kost aardig wat fps en het ziet er inderdaad ook niet echt heel mooi uit. Liever mooi getekende platte raampjes, dan net echte brakke raampjes! Typisch geval van spijtige overkill.Op woensdag 30 januari 2002 16:46 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik vind de eerste trouwens veruit het mooiste....die ramen van de DF zijn zo brak..

Prachtig voor de baan, maar kijk eens naar die FPS :'(!!!!!!

Met een learjet met 2 FPS (op de pic 14,2 maar dat was al na de crash) landen, werkt niet, met dit als resultaat:

Hmm... ik hou 't wel bij de standaard EFIS... die HUD vind ik zowiezo niet echt passen bij non-straaljagers.Op woensdag 30 januari 2002 17:31 schreef Aerodynamic het volgende:
Welkom in de wondere wereld van het Head Up Guidance System
[afbeelding]
Prachtig voor de baan, maar kijk eens naar die FPS :'(!!!!!!
[afbeelding]
Met een learjet met 2 FPS (op de pic 14,2 maar dat was al na de crash) landen, werkt niet, met dit als resultaat:
[afbeelding]
Toch wordt het wel gebruikt in grote Boeings heb ik begrepen...Op woensdag 30 januari 2002 17:40 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Hmm... ik hou 't wel bij de standaard EFIS... die HUD vind ik zowiezo niet echt passen bij non-straaljagers.
Idd..nieuwe McDonnels hebben het allemaalOp woensdag 30 januari 2002 18:03 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Toch wordt het wel gebruikt in grote Boeings heb ik begrepen...
tampert, kriminalpolizei
Alleen in de nieuwste toestellen (B777 / A340), maar op een kleinere schaal dan hier wordt voorgesteld... het is vaak zo dat (hoofdzakelijk) militaire toepassingen hun weg vinden naar de burgerluchtvaart. EFIS (virtuele tunnels in de lucht) is daar een voorbeeld van.Op woensdag 30 januari 2002 18:03 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Toch wordt het wel gebruikt in grote Boeings heb ik begrepen...
Ik vraag me trouwens af, vanaf wanneer er geen piloot meer aan boord zal zitten....Op woensdag 30 januari 2002 18:09 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Alleen in de nieuwste toestellen (B777 / A340), maar op een kleinere schaal dan hier wordt voorgesteld... het is vaak zo dat (hoofdzakelijk) militaire toepassingen hun weg vinden naar de burgerluchtvaart. EFIS (virtuele tunnels in de lucht) is daar een voorbeeld van.
ik hoop dat dat nog een hele tijd gaat durenOp woensdag 30 januari 2002 18:10 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af, vanaf wanneer er geen piloot meer aan boord zal zitten....
Dan vlieg ik niet meer mee. Dadelijk loopt windows in die cockpit vast...Op woensdag 30 januari 2002 18:10 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af, vanaf wanneer er geen piloot meer aan boord zal zitten....
(kzie et al voor me, ben je een film aan het kijken op het scherm in het vliegtuid krijg je opeens een BSOD.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Dan zit jij toch in die kist om em aan de grond te zettenOp woensdag 30 januari 2002 18:25 schreef ND het volgende:
[..]
Dan vlieg ik niet meer mee. Dadelijk loopt windows in die cockpit vast...En dan???? Wie grijpt er in? DE PILOOT NATUURLIJK!!, ow wacht, die is er nie......., wacht! de Co-piloot!!! ownee, die is er ook al nie...... hmmm, dan maar even een kennismaking maken met Moeder Aarde....
(kzie et al voor me, ben je een film aan het kijken op het scherm in het vliegtuid krijg je opeens een BSOD."Er is een fatale uitzondering opgetreden op besturing AP.VXD.dll op 886FF97Z08XC.
Er is wel een verschuiving aan het optreden in de rol die piloten spelen, van actief vlieger naar passief opzichthouder die indien nodig kan ingrijpen: bugs in de *razend ingewikkelde* software zijn nooit uit te sluiten; bovendien is de AP geen Wonder 'O Matic - er kunnen zich altijd situaties voordoen waarin manual control beter is.
Oh, en de dag dat de speciaal ontwikkelde UNIX-varianten die de boordcomputers draaiende houden vervangen worden door wat voor versie van Windows dan ook, [vul hier iets dramatisch in]
Kan niet, want als je een "echte" BSOD krijgt reageert ie ook al niet meer op toetsenbord/joystick commando's. Dan maar ff resetten. (Where de fok zit het reset knopje!?!??)Op woensdag 30 januari 2002 18:28 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dan zit jij toch in die kist om em aan de grond te zetten
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Onder de rechtervleugelOp woensdag 30 januari 2002 18:47 schreef ND het volgende:
[..]
Kan niet, want als je een "echte" BSOD krijgt reageert ie ook al niet meer op toetsenbord/joystick commando's. Dan maar ff resetten. (Where de fok zit het reset knopje!?!??)
Anoniem: 37518
neuj, het zit op verschillende toestellen en is een optie voor de koper. Zo kan een vliegtuig een hogere CAT certificatie krijgen. Het zit zeerzeker niet op alle vliegtuigen van een bepaald type, omdat veel maatschappijen niet zo veel extra willen betalen aan zo'n HUD als het niet veel gebruikt wordt. (niet per-se militair dus)Op woensdag 30 januari 2002 18:09 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Alleen in de nieuwste toestellen (B777 / A340), maar op een kleinere schaal dan hier wordt voorgesteld... het is vaak zo dat (hoofdzakelijk) militaire toepassingen hun weg vinden naar de burgerluchtvaart. EFIS (virtuele tunnels in de lucht) is daar een voorbeeld van.
Hmmm ik moet hem eerst nog kopen/downloadenOp woensdag 30 januari 2002 19:11 schreef terwee het volgende:
EHAM VAN LAGO IS UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!! METEEN TESTEN!!!!!!
Ik ging met die transavia van AFG vliegen, maar vnav deed het niet
WOOOOOOOHOOOOOp woensdag 30 januari 2002 19:11 schreef terwee het volgende:
EHAM VAN LAGO IS UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!! METEEN TESTEN!!!!!!
Waar te downloaden!?Op woensdag 30 januari 2002 19:11 schreef terwee het volgende:
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
www.lagoonline.comOp woensdag 30 januari 2002 19:34 schreef weststar het volgende:
[..]
Waar te downloaden!?
M'n 1000ste post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.lagoonline.comOp woensdag 30 januari 2002 19:34 schreef weststar het volgende:
[..]
Waar te downloaden!?
ja ik heb de cd key dus gewoon in de setup naar de reg met cd key gaan ';) (of de dload versieOp woensdag 30 januari 2002 19:39 schreef terwee het volgende:
[..]
Hey Kimble, doet jou reg-code het wel??
Die kom ik niet tegen.. ik kan alleen kiezen of ik de cd- of de downloadversie wil updaten of helemaal geen update...Op woensdag 30 januari 2002 19:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja ik heb de cd key dus gewoon in de setup naar de reg met cd key gaan ';) (of de dload versie)
heb je de dload of de cd versie?Op woensdag 30 januari 2002 19:42 schreef terwee het volgende:
[..]
Die kom ik niet tegen.. ik kan alleen kiezen of ik de cd- of de downloadversie wil updaten of helemaal geen update...
- Verbeterde pushback
- Framerate manager
- Autosave functie
--> ftp://ftp.lagoonline.com/Press%20Release%20FSA2002.pdf
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Anoniem: 37797
Bij motoren uit gaat de deur open.
(vreemd dat er een rotorblad mist

Taxien naar de startbaan

Kerozine slang hangt een stuk lager

Detail van de brandstof toevoer

Met motoren uit in de lucht gaat de deur ook nog open

C Y
CD versieOp woensdag 30 januari 2002 19:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
heb je de dload of de cd versie?
Zet ff trilineair filtering aan....ziet het er wat mooier uitOp woensdag 30 januari 2002 19:58 schreef dutchplanet het volgende:
Hier wat plaatjes vanaf Eindhoven met een USA army hercules voor het bijtanken in de lucht. (FS2000)
Bij motoren uit gaat de deur open.
(vreemd dat er een rotorblad mist)
[afbeelding]
Taxien naar de startbaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Kerozine slang hangt een stuk lager
[afbeelding]
Detail van de brandstof toevoer
[afbeelding]
Met motoren uit in de lucht gaat de deur ook nog open
[afbeelding]
C Y
Ziet er mooi uit man!!!Op woensdag 30 januari 2002 20:06 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Maar ik krijg ik hem nier geinstalleerd doordie key.
IK ben in het bezit van de ORG LAGO 2000EHAM
maar die code werkt ook alniet
wat moet ik nu doen .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
dat is toch German Airports??Op woensdag 30 januari 2002 20:06 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
denk bij nader inzien dat het toch gewoon eham is
(tja die duitsers denken dat de hele wereld van hun is)
Op woensdag 30 januari 2002 20:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
dat is toch German Airports??
tampert, kriminalpolizei
LOLOp woensdag 30 januari 2002 20:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
dat is toch German Airports??
SchipholOp woensdag 30 januari 2002 20:15 schreef Aerodynamic het volgende:
Wat is het nou??

tampert, kriminalpolizei
Coordinaten staan erboven....Ga maar naOp woensdag 30 januari 2002 20:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
op een een of andere manier geloof ik je niet helemaal![]()
tampert, kriminalpolizei
Wat doen die bergen daar danOp woensdag 30 januari 2002 20:41 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Coordinaten staan erboven....Ga maar na
duinen?Op woensdag 30 januari 2002 20:43 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wat doen die bergen daar dan
rotorbladenOp woensdag 30 januari 2002 20:43 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wat doen die bergen daar dan
tampert, kriminalpolizei
oh joh!!!!!!!!!!! nu zie ik hetOp woensdag 30 januari 2002 20:47 schreef Evilernie het volgende:
[..]
rotorbladen
Ik heb hetzelfde!! Is er iemand die al een oplossing heeft??Op woensdag 30 januari 2002 20:12 schreef Blackhole het volgende:
IK heb net die van SCHIPHOL (lago gedll voor 2002
Maar ik krijg ik hem nier geinstalleerd doordie key.
IK ben in het bezit van de ORG LAGO 2000EHAM
maar die code werkt ook alniet![]()
wat moet ik nu doen .
tampert, kriminalpolizei
nee er zit een scenery enhancer eham gedoe bij en die vogels zitte bij de rwyOp woensdag 30 januari 2002 20:51 schreef Evilernie het volgende:
Die laatste is echt l337.....Photoshop?
die zou ik echt opsturen naar het avsim forum...hij is echt supergaaf...Op woensdag 30 januari 2002 20:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee er zit een scenery enhancer eham gedoe bij en die vogels zitte bij de rwy
tampert, kriminalpolizei
link ?Op woensdag 30 januari 2002 20:53 schreef Evilernie het volgende:
[..]
die zou ik echt opsturen naar het avsim forum...hij is echt supergaaf...
jammer dat je opstijgt met full flaps...is nie de bedoeling he....Op woensdag 30 januari 2002 20:49 schreef KIMBLE het volgende:
paar pics gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
O! O! s.o.s.
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
ik deed ff een rondje eham ff hup daar gaan we weer dames en herenOp woensdag 30 januari 2002 20:56 schreef Evilernie het volgende:
[..]
jammer dat je opstijgt met full flaps...is nie de bedoeling he....
ik nieOp woensdag 30 januari 2002 20:57 schreef Robin Shrine het volgende:
Achja, iedereen moet leren he
Schiphol 2002 --> fps ??
goed behalve op f&g pierOp woensdag 30 januari 2002 21:00 schreef biobak het volgende:
Oke, de belangrijkste vraag voor vanavond:
Schiphol 2002 --> fps ??
zonder scnery enhancer shit : 12.9-14 @ 1280x1024x16Op woensdag 30 januari 2002 21:00 schreef biobak het volgende:
Oke, de belangrijkste vraag voor vanavond:
Schiphol 2002 --> fps ??
tampert, kriminalpolizei
Ziet er altijd wel indrukwekkend uitOp woensdag 30 januari 2002 20:56 schreef Evilernie het volgende:
[..]
jammer dat je opstijgt met full flaps...is nie de bedoeling he....
Anoniem: 24175
moet ik me er dan ook maar ff aan wagen?
je moet ervan houdenOp woensdag 30 januari 2002 21:08 schreef zeven het volgende:
is dit zo'n mooie game dan? dat er zoveel reply's komen
je houd ervan of niet
ene het is geen game het is een sim
Euhmmm nou hij is heel mooi, maar met veel payware add-ons nog veel mooierOp woensdag 30 januari 2002 21:08 schreef zeven het volgende:
is dit zo'n mooie game dan? dat er zoveel reply's komen
Ennuh het gaat natuurlijk ook beetje om de kick he, niet alleen om de grafics!
we zitten bijna aan de 1000 posts! (op naar deel 10
ik heb ook meteen weer een error der bij, zo om de 5 minuten verschijnt hij:

Nou echt mooi vind ik het niet eigenlijk...Op woensdag 30 januari 2002 21:10 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhmmm nou hij is heel mooi, maar met veel payware add-ons nog veel mooier
Ennuh het gaat natuurlijk ook beetje om de kick he, niet alleen om de grafics!
edit:
we zitten bijna aan de 1000 posts! (op naar deel 10)
Hmm iets misgegaan met installeren ofzoOp woensdag 30 januari 2002 21:11 schreef nealzie het volgende:
nou nou nou, ff rondje gedaan met de bell, ikke met me pIII 850, is nie fijn, een fps van 10, is nog te doen als ik zo ff wat settings omlaag gooi, maar wat gaat dat worden met de df?
ik heb ook meteen weer een error der bij, zo om de 5 minuten verschijnt hij:
[afbeelding]
hottopic rulez
Ik kan er niet meer zonderOp woensdag 30 januari 2002 21:13 schreef nealzie het volgende:
hottopic rulez
ik ook nietOp woensdag 30 januari 2002 21:14 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer zonder
de uitvinding van het jaar
hmmm moet ik misschien ook maar eens downloaden danOp woensdag 30 januari 2002 21:15 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ook niet
de uitvinding van het jaar
btw al 995 posts!! (dit topic)
moet je hottopic weer helemaal opnieuwe instellen
zekerOp woensdag 30 januari 2002 21:18 schreef nealzie het volgende:
laten we nou niet zo snel weer een nieuwe maken, dat vink zo irri altijd.
moet je hottopic weer helemaal opnieuwe instellen
ene.. mag ik dan weer een nieuwe maken?
A version for owners of the downloadble shareware version will beOp woensdag 30 januari 2002 21:20 schreef Nephilin het volgende:
Wazige Italianen... moet ik gvd nog wachten totdat ze ook eens een update voor de downloadversie uitbrengen (registration key ongeldig)
available before Feb 2nd 2002
Dit topic is gesloten.