[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op vrijdag 25 januari 2002 09:07 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Mogge Eviltje en de rest, man wat was het laat vannacht........ :Z :Z
:P ik ga naar school..wordt krap want ik moet er om 9:15 zijn :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 09:10 schreef Evilernie het volgende:

[..]

:P ik ga naar school..wordt krap want ik moet er om 9:15 zijn :P
Good luck in prison :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:03

DataCopy

Dum vita est spes est

ook weer goeiesmorges :D

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 09:13 schreef DataCopy het volgende:
ook weer goeiesmorges :D
Hee Latino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Datacopy is er ook weer vroeg bij zeg! Ik krijg zo'n vermoeden waarom :+

Datacopy...nog effe en ik je kunt contact met me opnemen over iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 23:39 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

LELIJK???????????
Wat vind je er lelijk aan het mooiste en best gebouwde Europese vliegtuig.
Volgens mij vind jij alleen dingen mooi die van boeing zijn of niet soms of kan je er niet invliegen???
Gelukkig verschillen de smaken, ik vind het prachtig!!!!

Wat vind jij dat wel mooi?
Goedemorgen allemaal

Camil Valiquette is al enkele jaren bezig met zijn Airbus ontwerpen, alleen zijn ze tot op heden het niveau van lachwekkend amateuristisch nimmer ontstegen. Blijkbaar is die er zo van overtuigd dat zijn ontwerpen ergens op lijken dat die nooit de moeite heeft genomen om eens naar Posky, FFG of AFG te kijken.
Waarom worden hun ontwerpen steeds beter en blijven die van Camil op het FS98 niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

:P

Gisteren een (erg kort) vluchtje gemaakt van Maastricht-Aachen naar Eindhoven in toch wel een beetje belabberd weer. Bij aankomst in Eindhoven was er echter al een enorme wachtrij aan het vormen...... Ik hoorde zelfs ook de toren voor het eerst, twee kisten op hun sodemieter geven voor landen zonder toestemming (Foei foei die AI kisten toch) met als gevolg dat die gewoon op de landingbaan bleven staan, en ik er maar tussendoor ben gegaan...... Moraal van dit verhaal, wat is een goeie setting voor de AI (echt 100% of minder?) en waar kan ik iets meer vinden over die FSTraffic om dat verkeer toch iets realistischer te maken.

Verder had ik laatst nog een tooltje gezien (dat nog gereleased moet worden) die bv. ook het comfort voor de passagier en de eventuele onkosten aan je vliegtuig bijhoudt als je weer eens een keer te hard land ( :+ ) Weet iemand nog hoe dit tooltje heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 09:21 schreef DataCopy het volgende:

Gisteren een (erg kort) vluchtje gemaakt van Maastricht-Aachen naar Eindhoven in toch wel een beetje belabberd weer. Bij aankomst in Eindhoven was er echter al een enorme wachtrij aan het vormen...... Ik hoorde zelfs ook de toren voor het eerst, twee kisten op hun sodemieter geven voor landen zonder toestemming (Foei foei die AI kisten toch) met als gevolg dat die gewoon op de landingbaan bleven staan, en ik er maar tussendoor ben gegaan...... Moraal van dit verhaal, wat is een goeie setting voor de AI (echt 100% of minder?) en waar kan ik iets meer vinden over die FSTraffic om dat verkeer toch iets realistischer te maken.

Verder had ik laatst nog een tooltje gezien (dat nog gereleased moet worden) die bv. ook het comfort voor de passagier en de eventuele onkosten aan je vliegtuig bijhoudt als je weer eens een keer te hard land ( :+ ) Weet iemand nog hoe dit tooltje heet?
FSMaintenance van LAGO
http://www.lagoonline.com/ENG/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 09:25 schreef rdluca het volgende:

[..]

FSMaintenance van LAGO
http://www.lagoonline.com/ENG/default.asp
Daarin kun je toch alleen maar geïnteresseerd zijn als je weet dat je een slecht vlieger bent? :9 (scherp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 09:27 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Daarin kun je toch alleen maar geïnteresseerd zijn als je weet dat je een slecht vlieger bent? :9 (scherp)
Misschien wel, maar alleen maar als je er interesse in hebt om steeds beter te worden. En dan natuurlijk ook om de eventuele VA waar je voor gaat vliegen te behoeden van onnodige onkosten :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 09:31 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Misschien wel, maar alleen maar als je er interesse in hebt om steeds beter te worden. En dan natuurlijk ook om de eventuele VA waar je voor gaat vliegen te behoeden van onnodige onkosten :D :P
Tja VA. Heb een aantal jaren voor Tradewind gevlogen maar op een gegeven moment ging de lol er vanaf. Ik zal er dus niet snel opnieuw aan beginnen.
Niet dat ik hiermee de rest wil ontmoedigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 09:38 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Tja VA. Heb een aantal jaren voor Tradewind gevlogen maar op een gegeven moment ging de lol er vanaf. Ik zal er dus niet snel opnieuw aan beginnen.
Niet dat ik hiermee de rest wil ontmoedigen!
Maar krijg je uberhaupt dan nog wel een kick van het vliegen? Is het dan nu niet allemaal erg gewoontjes geworden? (lees: saai....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 09:58 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Maar krijg je uberhaupt dan nog wel een kick van het vliegen? Is het dan nu niet allemaal erg gewoontjes geworden? (lees: saai....)
Daar heb je wel gelijk in eigenlijk. Ik speel FS nu al 11 jaar en ik weet het wel zo onderhand. Het leuke vind ik nu vooral om mensen een beetje te adviseren en nieuwe toestellen uit te testen en er wat vluchtjes mee te doen. Op dit moment is de FMC van de DF 737 nog een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 10:02 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in eigenlijk. Ik speel FS nu al 11 jaar en ik weet het wel zo onderhand. Het leuke vind ik nu vooral om mensen een beetje te adviseren en nieuwe toestellen uit te testen en er wat vluchtjes mee te doen. Op dit moment is de FMC van de DF 737 nog een uitdaging.
Same here!
na een jaar of tien a twaalf merk ik dat ik het nu ook wel heb gezien. Gelukkig komt er regelmatig een nieuwe add-on waar je weer een tijdje mee zoet bent en een nieuwe FS versie betekent toch ook wel de nodige maanden weer alle ontdekken.
Het meeste plezier haal ik nu uit online vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik dacht: laat ik ook weer eens wat posten. Anders denken jullie nog nog dat ik ben neergestort met m'n DF, of zo... Niet dat ik wat te melden heb, maar dat schijnt niet erg te zijn in dit topic...
Als je dit topic één dagje niet volgt ben je meteen een half uur bezig alles na te lezen. Maar tjonge jonge, het wordt steeds ellendiger: wat een nutteloss gezever hier, zeg.
Maar ik blijf wel in de buurt voor het geval er wél een interessante vraag wordt gesteld... Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 10:02 schreef Rateltje het volgende:

[..]

En ATC via VATSIM ofzo? Daar ooit iets mee gedaan? Dat lijkt me naast het vliegen ook erg leuk om te doen. Helaas is ook dat eigenlijk alleen maar haalbaar met een vaste verbinding anders had ik me er al wel in verdiept

<edit> Zit er uberhaupt iemand hier die iets met VATSIM doet, die me daar iets meer over kan vertellen? </edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 10:06 schreef rdluca het volgende:

[..]

Same here!
na een jaar of tien a twaalf merk ik dat ik het nu ook wel heb gezien. Gelukkig komt er regelmatig een nieuwe add-on waar je weer een tijdje mee zoet bent en een nieuwe FS versie betekent toch ook wel de nodige maanden weer alle ontdekken.
Ik merk dat ik de meeste lol heb met het leren en onder de knie krijgen van alles. Die DF en de FMC was (achteraf... :)) leuk om te leren. Sowieso vond ik het heerlijk om die DF manuals helemaal door te spitten.
Nu wil ik nog leren zelf routes te plannen in de FMC met SIDS en STARS (dus zonder gebruik van de Flightplanner of FSNav). Maar ik merk dat, nu ik niets écht nieuws meer te lezen en leren heb, de interesse eigenlijk alweer een beetje verflauwt: het wordt dan allemaal routine: net alsof het werk is...
Dus ik denk dat ik vanavond maar weer eens in de Amphibian stap en mijn reis langs de rivieren van Noor-Amerika vervolg. Lekker vrij en zonder ap laag vliegen over prachtige natuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 10:09 schreef DataCopy het volgende:

[..]

En ATC via VATSIM ofzo? Daar ooit iets mee gedaan? Dat lijkt me naast het vliegen ook erg leuk om te doen. Helaas is ook dat eigenlijk alleen maar haalbaar met een vaste verbinding anders had ik me er al wel in verdiept

<edit> Zit er uberhaupt iemand hier die iets met VATSIM doet, die me daar iets meer over kan vertellen? </edit>
O ja, dat wilde ik ook nog vragen: hoe kom je bij VATSIM? www.vatsim.com leidt me naar een online flightsimwinkel...? En heb je daar nog software voor nodig?

Online vliegen heb ik trouwens nog geen ervaring mee: dat moet ik ook nog eens doen. 't Is alleen jammer dat ik meestal nooit langer als een uur te tijd heb om te vliegen: online kom je dan nooit zo ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 10:19 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]
...
Dus ik denk dat ik vanavond maar weer eens in de Amphibian stap en mijn reis langs de rivieren van Noor-Amerika vervolg. Lekker vrij en zonder ap laag vliegen over prachtige natuur...
Heb je ook al een keer een ritje gemaakt langs de Colorado River? (hooverdam, Lake Powell, Glen Canyon dam, Grand Canyon, enz.) want die lijkt me wel leuk om te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 10:09 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Wanneer je eenmaal het vliegen en navigeren goed doorhebt wil je ook alles daaromheen beheersen dat komt je al snel bij ATC.
Daarom ben ik een jaar of drie terug met online vliegen begonnen via VATSIM/IVAO. Het heeft voor mij een hele nieuwe wereld geopend.

Ik hoop daarom dat we snel onze eigen National Virtual ATC Network hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 10:22 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

O ja, dat wilde ik ook nog vragen: hoe kom je bij VATSIM? www.vatsim.com leidt me naar een online flightsimwinkel...? En heb je daar nog software voor nodig?

Online vliegen heb ik trouwens nog geen ervaring mee: dat moet ik ook nog eens doen. 't Is alleen jammer dat ik meestal nooit langer als een uur te tijd heb om te vliegen: online kom je dan nooit zo ver...
www.vatsim.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 10:22 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

gewoon voor VATSIM moet je deze hebben: www.vatsim.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 10:30 schreef rdluca het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Wanneer je eenmaal het vliegen en navigeren goed doorhebt wil je ook alles daaromheen beheersen dat komt je al snel bij ATC.
Daarom ben ik een jaar of drie terug met online vliegen begonnen via VATSIM/IVAO. Het heeft voor mij een hele nieuwe wereld geopend.

Ik hoop daarom dat we snel onze eigen National Virtual ATC Network hebben.
Dat is dus iets waar ik dan absoluut zeker aan mee wil doen, maar je bent nogal wat tijd kwijt om een rating als controller, laat staan een senior controller te krijgen.... Maar goed als je het goed wilt doen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 10:07 schreef hellogoodbye het volgende:
Zo, ik dacht: laat ik ook weer eens wat posten. Anders denken jullie nog nog dat ik ben neergestort met m'n DF, of zo... Niet dat ik wat te melden heb, maar dat schijnt niet erg te zijn in dit topic...
Als je dit topic één dagje niet volgt ben je meteen een half uur bezig alles na te lezen. Maar tjonge jonge, het wordt steeds ellendiger: wat een nutteloss gezever hier, zeg.
Maar ik blijf wel in de buurt voor het geval er wél een interessante vraag wordt gesteld... Je weet maar nooit.
Nou ff oud-gedienden onder elkaar he, dat mag op z'n tijd. Toon enig respect voor de ouderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 10:06 schreef rdluca het volgende:

[..]

Same here!
Ja is opzich heel leuk, zolang het met text gaat, want met voice zijn er a. veel technische storingen en b. ik raak dermate in de stress en onzekerheid om iets te zeggen tegen een onbekende (zeker als het druk is) dat ik er geen woord meer uitkrijg ;(

Ben je bij DutchVACC aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op vrijdag 25 januari 2002 09:21 schreef DataCopy het volgende:

In een of ander sound packje wat ik heb, hoor je de mensen schreeuwen en krijsen als je slecht landt :)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op vrijdag 25 januari 2002 01:08 schreef Delphi32 het volgende:
Ik baalde nogal van die AI planes in FS2002. Wil je starten op EHAM, moet je wachten tot er 3 van die K*T propellor cessna's geland zijn :(
Nou heb ik ergens op het web TrafficTools gevonden, zodat ik de AI files kan bewerken. Maar dat raad ik niemand aan: de flight plans zijn er veel (zo'n 23000) en de file is dus ook navenant groot. Daar moest ik wat aan doen...

Dus under construction: AIEditor. Laadt je airports in, je aircraft folder wordt uitgelezen, en flightplans kun je zelf opstellen en toewijzen aan de planes die jij wilt. Dus binnenkort kun je de timetable van KLM overnemen in de app. Dit alles wordt geschikt gemaakt voor multi user, zodat ik niet in mn eentje alles hoef in te kloppen :)

Het liefst zou ik nog een stukkie coden om pdfs met timetables (of sites, of het klm proggie TimeTable) uit te lezen, maar dat zit er nog niet in.. als iemand daar nog ideeën over heeft dan hoor ik dat graag :P
En dus ook zelf beslissen welke planes die vliegen; Je eigen DF of PSS planes.
Kost je wel handen vol met FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Datacopy, wat is je email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 11:02 schreef 456 het volgende:

[..]

In een of ander sound packje wat ik heb, hoor je de mensen schreeuwen en krijsen als je slecht landt :)
Cewl.... waar te krijgen? ;)
Trouwens dat is iets wat ik in X-Plane wel kon: bijvoorbeeld op 1000ft en soundje laten spelen als "Cabin crew, prepare for landing" en dan bij landing ofzo een announcement door de purser. Kan dat bij fs2K2 ook? Bij X-Plane was het gewoon een kwestie van een wav-filetje aan maken met de naam 1000ft.wav ofzo en die werd dan afgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Kan met de Dreamfleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 11:05 schreef Robin Shrine het volgende:
Datacopy, wat is je email?
staat in profile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
nu wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die ATC is sowieso dom...ik wilde met mijn United Express Bombardier regional airliner opstijgen vanaf Boston Logan maar een Cathay 777 zat net voor me. Ik had geen geduld dus ik snij via een andere taxibaan af zodat ik voor die 777 op de startbaan kom >:) Vervolgens krijgen de 777 en ik tegelijk take-off clearance :D
En dan begint de ATC als ik in de lucht zit te zeiken dat ik geen clearance had :?

Daarvoor had ik bij de approach met m'n vracht-747 als 2e landing clearance gekregen (achter een 737)
Die sukkel blijft vervolgens op de landingsbaan staan zodat ik er vol tegenaan klap (donker + mist, dan zie je niet veel :)) |:(

Ik zal de pics vanavond wel ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffffffffff...

Ik heb net ff de vatsim site bekenen en gelezen wat je allemaal moet doen om daar online te vliegen. Nou, dat lijkt me dus hopeloos ingeikkeld. En tijdrovend... Ik denk dat ik (jammergenoeg) moet passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 25 januari 2002 11:31 schreef Daniel Kegel het volgende:

Daarvoor had ik bij de approach met m'n vracht-747 als 2e landing clearance gekregen (achter een 737)
Die sukkel blijft vervolgens op de landingsbaan staan zodat ik er vol tegenaan klap (donker + mist, dan zie je niet veel :)) |:(

Ik zal de pics vanavond wel ff posten :)
Dat vink ook kut ja, kom je aanvliegen en dan zie je vanaf een kilometer al dat er eentje klaar staat om op te stijgen. Maar die ATC is dan net koffie halen ofzo. Dus op het allerlaatst krijg je dan een Go-Around terwijl ik ze dat al een uur van te voren had kunnen vertellen. Echt irritant is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 11:06 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Cewl.... waar te krijgen? ;)
Trouwens dat is iets wat ik in X-Plane wel kon: bijvoorbeeld op 1000ft en soundje laten spelen als "Cabin crew, prepare for landing" en dan bij landing ofzo een announcement door de purser. Kan dat bij fs2K2 ook? Bij X-Plane was het gewoon een kwestie van een wav-filetje aan maken met de naam 1000ft.wav ofzo en die werd dan afgespeeld...
Dat kan met S-COMBO.
Dan krijg je een co-pilot die je alle checklists kan laten doornemen. Bij take-off geeft die ook de calls V1-Vr-V2 zodat je alles op gehoor kan doen.
Voor tijdens de vlucht mededelingen aan de passagiers enz.
Landing same thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 11:55 schreef hellogoodbye het volgende:
Pfffffffffff...

Ik heb net ff de vatsim site bekenen en gelezen wat je allemaal moet doen om daar online te vliegen. Nou, dat lijkt me dus hopeloos ingeikkeld. En tijdrovend... Ik denk dat ik (jammergenoeg) moet passen...
De communicatie (txt alleen voor mij) is in het begin wat moeilijk om goed te leren en te doen maar voor de rest valt het wel mee om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 25 januari 2002 11:55 schreef hellogoodbye het volgende:
Pfffffffffff...

Zeker als je zo'n plezier hebt in manuals enzo door te spitten is juist die ATC manual gebeuren lekker uitgebreid :)

rdluca S-COMBO is dat een aparte module ofzo?

<edit> S-COMBO al gevonden</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 19:41
* KIMBLE heeft weer gvd veel gemist door *(@#)@%@)# school
* KIMBLE is back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 13:35 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE heeft weer gvd veel gemist door *(@#)@%@)# school
* KIMBLE is back :)
welcome back ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 25 januari 2002 13:40 schreef rdluca het volgende:

[..]

welcome back ;)
:+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
ik had bij feelreal waty vliegtuigjes gedownload, toen zat er geen goed panel bij dus ik had een 747-400 panel gedownload, en geunzipt maar nu heb ik nog steeds het verkeerde.
hoe krijg ik nou het goede panel in dat vleigtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik wil een posky, DF en PSS in een plane >:)

Ik ga beginnen aan de nieuwe wepzitu. :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Klopt het trouwens dat de Towercontrol van Eindhoven en Luik op dezelfde frequentie zitten (122.100 als ik me niet vergis), das dan op zich toch wel errug irritant. Als ik de frequentie verander naar een andere van Eindhoven tower, wil ie persé terugschakelen naar 122.100...... nu krijg ik allemaal van die vage landingverzoeken ertussendoor terwijl ik op 1 mile van de short final zit....... Dan is het toch wel fijn om je landing clearance te acknowledgen...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:04
Vluchtje van Faro naar Porto (Portugal)

Boven Faro
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/faro1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/faro2.jpg
Oops, heading vergeten goed te zetten en ook de course van de rwy :) Nou ja, altijd rommelig in Portugal :)
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/faro4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/faro6.jpg
Rommelig, dat zeg ik. Lelijke tekst op dat vliegtuig moet ik er nog even af Photoshoppen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/faro7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
Waar is dan een freeware scereno waar die autotjes,popetjes,inladen inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:04
Op vrijdag 25 januari 2002 16:06 schreef Martink het volgende:
Waar is dan een freeware scereno waar die autotjes,popetjes,inladen inzit?
Zoeken naar Bremen 2002. Dit is Portugal 2002 (oid) en daar zitten geen andere voertuigen in. Die heb ik er zelf bijgezet met Lago Scenery Enhancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 18:10 schreef Rateltje het volgende:

[..]

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! Wie is dit???
Typisch de smaak van een gymnasiast die er trots op is dat ie dat is >:)
Hmm.....moet ik nu boos worden :(.....ach nee...ben ik veelste moe voor :Z.....kep gisteren tot half 1 naar een toneelstuk zitten kijken (King Lear) (<-- gymnasiast hè? ;)).....men wat was dat saai.....en vanochtend meteen al weer school :'(
Op donderdag 24 januari 2002 19:10 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Hehe ik ben er ook trotst op hoor, en ben ook trots op mijn sig. :) En btw dat is echt een lekker ding man! Daar wil ik meer pics van!!! :)
Uhmm.....ok.....ze komen eraan....moet ze wel ff bij elkaar gaan zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 16:02 schreef biobak het volgende:
Vluchtje van Faro naar Porto (Portugal)

Boven Faro
[afbeelding]
[afbeelding]
Oops, heading vergeten goed te zetten en ook de course van de rwy :) Nou ja, altijd rommelig in Portugal :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Rommelig, dat zeg ik. Lelijke tekst op dat vliegtuig moet ik er nog even af Photoshoppen :P
[afbeelding]
HE BIO, waar haal jij die update vandaan voor 2002??/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 16-09 08:13

Reley

Zoom Zoom

Hoi
ik heb hier voor mijn neus alle uitgeprintte (:?) PDF's van fs2002, en nu zie ik dat er een functie Autotune in zit voor de ATC functie. nou zoek ik me helemaal het leplazerus naar een knopje of vinkje om het aan/uit te zetten. :(
weet iemand waar het zit?
(ja ik heb gesearched, maar bij mij kwam er niet veel uit, dus als jullie beginnen met utfs dan zhmhww....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
:P :P :P :P :P
Het is zover !

Als alles goed gaat is aanstaande zondag 27 januari de update van NL 2000 V2 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
UTFS ;)

Nee een erg flauw grapje, maar ik kan je helaas ook niet helpen....sorry :(

edit
Wat handig dat Hottopic proggie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Iemand ervaring met Real ATC? Is het de moeite waard en te gebruiken in FS2002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 20:06 schreef Robin Shrine het volgende:
Iemand ervaring met Real ATC? Is het de moeite waard en te gebruiken in FS2002?
is dat een add-on of zoek je juist een ATC add-on.

Mocht je Squawkbox bedoelen om via VATSIM/IVAO online met real atc te vliegen: absoluut de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flight 643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:17 schreef unrealer het volgende:
Flight 643
Melig?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Real ATC 2 is een mega groot addon ATC programma van 630 MB. Misschien dat iemand er eens van gehoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Real ATC 2 is een mega groot addon ATC programma van 630 MB. Misschien dat iemand er eens van gehoord had.
Klinkt leuk :)....wat kan het?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 20:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb wel Captain Speaking, ook meer dan 600mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B000059LSL.03.LZZZZZZZ.jpg

Ik zoek effe naar meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:30 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]

Ik zoek effe naar meer info
Ik hoop dat het wel in het Engels is.....aangezien dit dus in het Duits en Frans is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:32 schreef Robin Shrine het volgende:
Check maar eens...

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000053SMJ/wwwlink-electronics-21/026-1434232-7398003
Jah maar dat is dus eigenlijk meer voor FS98 en FS2000.....de Flight SImulators die dus nog geen ATC hadden, ik neem aan dat ze nu niet weer zo'n pakket gaan maken voor FS 2002....beetje overbodig lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 20:36 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]
screenie voor de zweefvliegers onder ons

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011987532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:40 schreef rdluca het volgende:

[..]

screenie voor de zweefvliegers onder ons

[afbeelding]
w00000000000000000000t!!!!!!!!!!!!!!!
VET!!! hoe kom je daar aan???????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo...paar screenshots

Landing op Dallas-Fort Worth met m'n freight 747. Die sukkel in die 737 zat vlak voor me, wat geen probleem had opgeleverd als ie niet stil was blijven staan op de runway. Nu ging ik er dus vol tegenaan :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/pics/fs2002/Runway%20crash.jpg

Onderweg met United Express Bombardier geval van New Bedford naar Boston Logan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/pics/fs2002/inflight.jpg

Na een korte stop in Boston maak ik me op voor een volgende vlucht naar Provincetown, Cape Cod. Ik heb geen zin om te wachten op de trage Cathay Pacific 777 dus ik sneak via een andere taxibaan voor hem op de startbaan. Vervolgens geeft die suffe ATC ons tegelijkertijd takeoff-clearance |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/pics/fs2002/Bombardiervs777.jpg

Nouja, het ging net goed en even later vlieg ik vrolijk over een paar eilandjes. ATC-service was wel gecanceled omdat de ATC ineens toch vond dat ik geen takeoff clearance had gekregen :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/pics/fs2002/boven%20eiland.jpg

Landing in Provincetown..beetje kort baantje en echt soepel is de landing ook niet...nouja, ik heb ze ook wel eens slechter gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/pics/fs2002/landing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 20:41 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

w00000000000000000000t!!!!!!!!!!!!!!!
VET!!! hoe kom je daar aan???????????????????
http://www.fs-segelflug.de/main.htm

http://www.mike-india.de.vu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Wow, dit is nou echt een lekker toestel om in te vliegen. Simflyers heeft twee veries van de A320 uitgebracht, maar het verschil niet zo. Een Airbus A320 CFM en IAE.

Check zelf maar..ohja dit zijn 2002 planes

http://www.SkySim.co.uk

Ik ga hem eens effe testen...kost maar $9

Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/condor3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/condor6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/condor5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/edelwiess1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/ansetta320.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everydayjobs.co.uk/mexicana1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb vandaag een complete startup, pullback, FMC en autoland (!) gedaan.

EHRD - EHAM kostte me ruim een uur.. autoland rox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 21:14 schreef bolk het volgende:

Gefeliciteerd :).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 21:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Wow, dit is nou echt een lekker toestel om in te vliegen. Simflyers heeft twee veries van de A320 uitgebracht, maar het verschil niet zo. Een Airbus A320 CFM en IAE.

Check zelf maar..ohja dit zijn 2002 planes

http://www.SkySim.co.uk

Ik ga hem eens effe testen...kost maar $9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah maar dan heb je geen panel, en geen sound :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Shit ja, je hebt gelijk. Maarja....blijven wel mooie textures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
hehe, eindelijk shit project voor school af. Heb al 2 dagen geen stick meer aangeraakt :(. ik ga zo eerst maar ns ff vliegen. Ben net een halfuur posts aan het lezen geweest, heb je he als je 1 dag niet langs huppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 21:59 schreef emkedouwe het volgende:
hehe, eindelijk shit project voor school af. Heb al 2 dagen geen stick meer aangeraakt :(. ik ga zo eerst maar ns ff vliegen. Ben net een halfuur posts aan het lezen geweest, heb je he als je 1 dag niet langs huppelt.
Jep frustrerend hè......eigenlijk zouden er samenvattingen gemaakt moeten worden van de topics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik hou het gezien voor vandaag. Ben doodop en heb net net uit ellende in de passagiersstoel gezeten van de Dreamfleet en een uurtje rustig kunnen slapen. Onverantwoord om nu nog te vliegen ;)

Goeistenacht beste FS liefhebbers en tot morgen maar weer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
* KIMBLE is zo dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op vrijdag 25 januari 2002 21:14 schreef bolk het volgende:

Hoezo autoland?
Niet ILS?
Maar die optie die een 747 heeft (CAT IIIb oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 00:00 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE is zo dood :'(
Achos.... Kom op jongens even wat positieve energie richting Kimbletje! Hij is naar een slopend feest geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ohja? Hey Kimble in dat geval he...zal ik je erg gaan missen als je er niet meer bij bent :'(:'(:'(:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
ahh

* KIMBLE is moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Op zaterdag 26 januari 2002 00:09 schreef KIMBLE het volgende:
ahh

* KIMBLE is moe
* KIMBLE is nog te jong om te feesten >:)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Voor de fun :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap084.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap092.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/hj.wiegers/snap094.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Weet iemand of FS2002 het doet zonder geluidskaart? Ik heb zo'n gevoel dat mijn standaard geluidskaart veel van mijn CPU power vreet.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 09:59 schreef ND het volgende:
Weet iemand of FS2002 het doet zonder geluidskaart? Ik heb zo'n gevoel dat mijn standaard geluidskaart veel van mijn CPU power vreet.
Dat werkt gewoon..
met Q kan je in FS2002 je geluid uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zaterdag 26 januari 2002 04:02 schreef Sponz het volgende:
Voor de fun :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie pics!

BTW, als je FSScreen gebruikt (gratis) hoef je niet meer tegen die irritante stamps aan te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hey Nephilin, nu vraag ik me al een tijdje af wat dat figuurtje in je usericon is :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Dat is Darth Kenny :)

(Meer SP hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op zaterdag 26 januari 2002 10:14 schreef rdluca het volgende:

[..]

Dat werkt gewoon..
met Q kan je in FS2002 je geluid uitzetten.
Met Q. Maar ik bedoel dat er dan geen geluidskaart in zit. Kan ik FS2002 dan wel installeren of opstarten zonder dat die zegt "No directsound found" ofzo?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Oh..hahahaha :+ I see :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 19:43 schreef Reley het volgende:
Hoi
ik heb hier voor mijn neus alle uitgeprintte (:?) PDF's van fs2002, en nu zie ik dat er een functie Autotune in zit voor de ATC functie. nou zoek ik me helemaal het leplazerus naar een knopje of vinkje om het aan/uit te zetten. :(
weet iemand waar het zit?
(ja ik heb gesearched, maar bij mij kwam er niet veel uit, dus als jullie beginnen met utfs dan zhmhww....)
Dat knopje is er niet... Als je met ATC werkt, krijg je op een bepaald moment de keuze Tune to tower (of zo). Als je die keuze kiest, wordt de radio automatisch getuned en krijg je de keuze Contact tower. Als je geen autotune wilt gebruiken, moet je die keuze van Tune to... negeren en handmatig de radio veranderen. Zodra je dat gedaan hebt, krijg je alsnog de keuze Contact...
Die autotune is dus wel te omzeilen maar niet echt uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Take-off, Palma de Mallorca naar Genova
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039957

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039985

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012040010

FL310 over Menorca
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039621

Dalen over Corsica naar Genova
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039645

Approach for runway 29
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039675

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039705

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012039733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op zaterdag 26 januari 2002 11:18 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

FL310 over Menorca
[afbeelding]

[afbeelding]

Approach for runway 29
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice pics, zijn beide scenery's payware?? Of zijn ze (hopelijk) freeware???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 26 januari 2002 11:18 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

FL310 over Menorca
[afbeelding]

[afbeelding]

Approach for runway 29
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
mooie shots :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
Hier weer ff wat foto s van mij ..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012040654

Let op de verschillende kanten.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012040693

OUD EN NIEUW :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012040744

Hier een landing waarbij ik op een haar na een cessna ramde omdat iets tevlug mijn landing had in gezet :(

Het scheelde denk ik echt maar paar Mili meters

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012040828

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 10:27 schreef Nephilin het volgende:
Dat is Darth Kenny :)

(Meer SP hier)
LOL :D
Is dat een opgeblazen Southparker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 11:21 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Nice pics, zijn beide scenery's payware?? Of zijn ze (hopelijk) freeware???
Mallorca is een mix van Balearen2002 voor het eiland en het vliegveld zelf is Lepa2000, (voor FS2000). Je moet wel Lepa2000 boven Bale2002 zetten in je scnery.cfg en vergeet de flatten en exclude regels niet, anders zie je hem niet.
Italy is Italy Mesh scenery, excacte naam weet ik niet maar is 10mb groot.
Allemaal te vinden op flightsim.com

Genova zelf is onderdeel van Italy2000 (LAGO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
mensen...ff ee vraagje. Ik wil misschien flight deck 2 kopen van iemand voor de gein die niet meer flightsimt. Is wel lachuh.

Maar nou is er een update voor fs2002 maar daar doet abacus een beetje raar over

hier lees je dat die update $10 dollar kost:
http://www.abacuspub.com/fd2/upgrade.htm

en hier in de faq van het product kan je gewoon een update downloaden:
http://www.abacuspub.com/fd2/fd2faqs.htm

Ik vind dit dus een beetje raar, maar het lijkt me ook niet handig dat ze 2 verschillende updates daar neerzetten

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

AARGGHH wat een mesterlijke bug in fs 2k2!! :D :D :D

ik taxie achter een 777 naar runway 6 schiphol. Ik wacht netjes achter de gele lijn terwijl de 777 rechtsaf de baan op rijd.. keert opeens 180 om en gaat klaarstaan voor takeoff. maar dan het allerergste.

hij rijd (hoever zou het zijn?) 20 meter en stijgt recht voor mijn neus op..

bij het landen ook.. ze staan binnen 10 meter stil en dan moeten ze nog off-runway taxieen :z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op zaterdag 26 januari 2002 13:23 schreef bolk het volgende:
AARGGHH wat een mesterlijke bug in fs 2k2!! :D :D :D

ik taxie achter een 777 naar runway 6 schiphol. Ik wacht netjes achter de gele lijn terwijl de 777 rechtsaf de baan op rijd.. keert opeens 180 om en gaat klaarstaan voor takeoff. maar dan het allerergste.

hij rijd (hoever zou het zijn?) 20 meter en stijgt recht voor mijn neus op..

bij het landen ook.. ze staan binnen 10 meter stil en dan moeten ze nog off-runway taxieen :z :Z :Z
Ja dat heb ik ook al opgemerkt, dat ze soms "ff-tjes" met een 777 een 180 uit hun mouw schudden, en dan ff 20m rijden, en woppa dat ding gaat al de lucht in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 26 januari 2002 13:08 schreef Evilernie het volgende:
mensen...ff ee vraagje. Ik wil misschien flight deck 2 kopen van iemand voor de gein die niet meer flightsimt. Is wel lachuh.

Maar nou is er een update voor fs2002 maar daar doet abacus een beetje raar over

hier lees je dat die update $10 dollar kost:
http://www.abacuspub.com/fd2/upgrade.htm

en hier in de faq van het product kan je gewoon een update downloaden:
http://www.abacuspub.com/fd2/fd2faqs.htm

Ik vind dit dus een beetje raar, maar het lijkt me ook niet handig dat ze 2 verschillende updates daar neerzetten
die ene van 10$ is het programma+update
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.