Ik wil d'r bij! (vandaar ook deze thread)
Ok, 'k stel voor dat we voorlopig (komende 2 weken, eventueel een deel 2, 3, 4, etc...) even deze thread gebruiken om dingen mee te communiceren naar elkaar.
Ok, DTSS is een feit, maar wat nu? een site? een lijst met mensen?
Ik wil best meebouwen aan een IL-2 Sturmovik clan-site, sterker nog, ik heb al wat ideetjes, en daar ik aardig kan photoshoppen en PHP denkik dat ik morgenavond begin hiermee.
Iemand intresse om me aan ideetjes voor logo's te helpen? Ik neem vrijdagavond (morgen) Illustrator 10 mee van m'n werk naar huis, dan kan ik iig effe aan een clan-logo werken voor op de vliegtuigen
(ik vind wel dat een opgebuffed Tweakers logo (
)op z'n plaats is.. b.v. een tweakers smiley in evil-mode met camoflage kleuren oid...)
deze mensen doen al mee:
-------------------------------
cappie
off81
Gabberjoost
Evilernie
J.A.M.F
OeDeLdOeDeL
mrdata
Supersucker
edit: off81 houdt net als ik niet van een capitalized nickname
Ok, 'k stel voor dat we voorlopig (komende 2 weken, eventueel een deel 2, 3, 4, etc...) even deze thread gebruiken om dingen mee te communiceren naar elkaar.
Ok, DTSS is een feit, maar wat nu? een site? een lijst met mensen?
Ik wil best meebouwen aan een IL-2 Sturmovik clan-site, sterker nog, ik heb al wat ideetjes, en daar ik aardig kan photoshoppen en PHP denkik dat ik morgenavond begin hiermee.
Iemand intresse om me aan ideetjes voor logo's te helpen? Ik neem vrijdagavond (morgen) Illustrator 10 mee van m'n werk naar huis, dan kan ik iig effe aan een clan-logo werken voor op de vliegtuigen
(ik vind wel dat een opgebuffed Tweakers logo (
deze mensen doen al mee:
-------------------------------
cappie
off81
Gabberjoost
Evilernie
J.A.M.F
OeDeLdOeDeL
mrdata
Supersucker
edit: off81 houdt net als ik niet van een capitalized nickname