Toon posts:

Het grote @home problemen topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.183 views sinds 30-01-2008

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:38

Wildfire

Joy to the world!

M'n verbinding was zojuist weer zo'n minuut of twintig foetsie, alleen de gateway was te bereiken... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 09:20

C@SP

Biertje ??

Ik hang hier in Kaatsheuvel (vlakbij Tilburg) sindskort ook aan nodemove.home.nl. Medetweaker Mephisto woont een paar straten verder en wij kunnen niet op elkaars ftp servers, terwijl hij voor anderen gewoon beschikbaar is. Ra ra hoe kan dit :?

Snelheid is trouwens gewoon goed hier.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef C@SP het volgende:
Ik hang hier in Kaatsheuvel (vlakbij Tilburg) sindskort ook aan nodemove.home.nl. Medetweaker Mephisto woont een paar straten verder en wij kunnen niet op elkaars ftp servers, terwijl hij voor anderen gewoon beschikbaar is. Ra ra hoe kan dit :?

Snelheid is trouwens gewoon goed hier.
Heb ik ook. Ik kan een kennis in 't centrum ook gewoon niet bereiken. Niet pingen, tracen, FTP .. wat dan ook.

Via ICQ wel gewoon via een AOL server.

• C@SP
  • Laatst online: 05-11 09:20

C@SP

Biertje ??

Kan dat gewoon niet omdat je aan dezelfde node hangt ofzo ?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

En alweer mijn zoveelste post sinds afgelopen zondag en nog steeds 23 kb/sec downstream en 8 up :( (groningen hoornsemeer) :( :(

slecht 1 ding dat meevalt de ping ik kan gewoon cs-en met ping 40

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 19:35

Brazza

Byte me!

Op vrijdag 19 april 2002 19:26 schreef SilverBolt het volgende:
En alweer mijn zoveelste post sinds afgelopen zondag en nog steeds 23 kb/sec downstream en 8 up :( (groningen hoornsemeer) :( :(

slecht 1 ding dat meevalt de ping ik kan gewoon cs-en met ping 40
He waar woon je dan in het hoornse meer? Ik woon in de boekhovenstraat? Wist niet dat er nog een tweaker in het zo gare en saaie Hoornse meer woont.
En ja wij hebben ook zo'n kut nodemove adres :r

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hmmmm... mijn problemen bleken uiteindelijk toch nìet aan @Home te liggen maar aan mijn PC...

Tenminste, aan het netwerk... zie [topic=473201]

M'n Internetverbinding is dus gewoon goed en stabiel...
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland
Klaar 467.5 KByte/sec

Internationaal VS
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in de Verenigde Staten
Powered by AdeptHost
Klaar 257.2 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen
Klaar 15.2 KByte/sec

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.
Klaar 659.0 Conn/min

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij is het gelazer anders wel degelijk direct de schuld van @home.

Ik kan namelijk de PC direct zonder hub of wat dan ook aansluiten, en dan heb ik exact dezelfde problemen waar ik al 2 jaar over praat.

En da's trouwens met 5 of 6 PC's getest.

Ik ben benieuwd wanneer de noemove hier voorbij is. En of er eens wat gedaan wordt aan de specifieke problemen in mijn wijk.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 01:39 schreef Brazza het volgende:

[..]

He waar woon je dan in het hoornse meer? Ik woon in de boekhovenstraat? Wist niet dat er nog een tweaker in het zo gare en saaie Hoornse meer woont.
En ja wij hebben ook zo'n kut nodemove adres :r
den uylstraat

het is er net op vooruit gegeaan nu 130 kb downstream en 9 kb up op mordax. nog niet super maar wel beter

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ja hier in groningen ging mijn modem offline en weer online en nu heb ik weer GOEDE tijden, zal wel weer tijdelijk zijn :(

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

M'n snelheid is momenteel vrij goed te noemen (op de upload na dan):
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Apr 20 2002 om 12:55:19 UTC+0200)
Download : 490.7 KByte/sec
Internationaal VS : 408.9 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 377.0 Conn/min
en dit is een uitzondering voor overdag, meestal is het echt stukken slechter...

Maar om de zoveel tijd vliegt m'n verbinding er ineens uit (kan dan geen gateway of nix meer pingen). Als ik dan een nieuwe IP lease bij de DHCP server aanvraag is 'ie weer terug.. Heb hier sinds enkele dagen last van. Ze zijn volgensmij wel met de verbinding aan het kloten hier in de regio, leasetijd is 1 uur (normaal 2 weken).

#

Verwijderd

Topicstarter
Jeuj .. bij mij is alweer de hele middag de pop3 en smtp morsdood. Geen mail dus :r

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Yep, viel mij ook al op.

POP3, SMTP, content-site, allemaal dood. Nog een wonder dat members.home.nl nog wel te bereiken is... :)

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En ja, hier ligt de mail er ook de hele middag al uit

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-11 11:53

maontje

better off Playing

Ik heb zelf een hele tijd problemen gehad maar is nu opgelost snelheid en zo is allemaal weer goed. Downstream zo'n 325KB/sec en up 15.6 dus niks mis mee..

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

alleen die verdomde node-move dan... ik begin me nu wel af te vragen hoelang dat nog mag duren na 5 weken... :(

zeg maontje, ik knal er gewoon een comPORT 1080 tegenaan hier, misschien dat dat nog helpt :P

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Nah ik moest mijn vraag hier neer zetten :) Wie heeft er @Home in 's-Hertogenbosch (wijk maaspoort misschien? :7) en heeft vaak last van, dat je geen 1 pagina meer kan bereiken, je kan niet mee surfen, en een PC reboot is de enige oplossing...??? (kheb in 7min 5x mijn PC gereboot....)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Jij moet je DNS eens checken. Je DHCP kan wel eens erg morsdood zijn. Vooral als je je IP statisch hebt ingesteld en je op een nodemove zit.

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op maandag 22 april 2002 18:57 schreef HlpDsK het volgende:
Jij moet je DNS eens checken. Je DHCP kan wel eens erg morsdood zijn. Vooral als je je IP statisch hebt ingesteld en je op een nodemove zit.
Hoe/waar moet ik mijn DNS checken? En ja, ik heb een statisch IP, maar wat is "nodemove"? :? :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 19:00 schreef ND het volgende:

[..]

Hoe/waar moet ik mijn DNS checken? En ja, ik heb een statisch IP, maar wat is "nodemove"? :? :7
Use The Search, Luke :X

http://gathering.tweakers.net/forum/find

• HenkieNL
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Volgens mij is @home een beetje raar aan het doen, heb al zo'n 5 minuten een snelheid upstream van 500+kb/sec, zie plaatje onder:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3083705596

Nu vind ik dit niet zo erg, zij het niet dat ik helemaal niets aan het versturen ben.

edit:
Sorry hiervoor, een huisgenoot is m'n hd aan het leegtrekken, had ik kunnen weten, heeft dus helemaal niks met @home te maken, vond het er wel grappig uitzien

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Groningen/Groningen.

Dit gezeik al 2 weken lang.. Zucht

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ride/speed.gif

| system specs |

• Initial G
  • Laatst online: 23:12

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Op maandag 22 april 2002 22:18 schreef HenkieNL het volgende:
Volgens mij is @home een beetje raar aan het doen, heb al zo'n 5 minuten een snelheid upstream van 500+kb/sec, zie plaatje onder:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3083705596

Nu vind ik dit niet zo erg, zij het niet dat ik helemaal niets aan het versturen ben.

edit:
Sorry hiervoor, een huisgenoot is m'n hd aan het leegtrekken, had ik kunnen weten, heeft dus helemaal niks met @home te maken, vond het er wel grappig uitzien
(pfft 10MBit netwerk :P )

• HenkieNL
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Op maandag 22 april 2002 22:32 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

(pfft 10MBit netwerk :P )
Ja, klopt, arme studenten he

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 18:56 schreef ND het volgende:
Nah ik moest mijn vraag hier neer zetten :) Wie heeft er @Home in 's-Hertogenbosch (wijk maaspoort misschien? :7) en heeft vaak last van, dat je geen 1 pagina meer kan bereiken, je kan niet mee surfen, en een PC reboot is de enige oplossing...??? (kheb in 7min 5x mijn PC gereboot....)
Ik zit in Vught en heb hier ook wel eens last van.
Soms verliest de kabelmodem ook signaal (knipperend geel ledje) maar soms lijkt het probleem voorbij de gateway te zitten.
Rebooten is niet nodig wanneer ik dit krijg, mijn router staat nu 60 dagen continu aan en nog geen reboots nodig geweest. Meestal is een paar minuten wachten genoeg.

• backupdevice
  • Laatst online: 21:45

backupdevice

No Risk , Full Push

dat heb ik al 3 weken. Ze zijn er mee bezig zeggen ze. Bij mij is het zo dat ik vanaf 19.30 weer kan internetten :?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hiep-hoi, nodemove na zo'n drie à vier weken uiteindelijk voorbij met als resultaat een gehalveerde snelheid!!!! :(

Tijdens de nodemove kon ik gewoon, net zoals voorheen, downloaden met zo'n 400 tot 450 kilobyte/sec. Nu is 250 kilobyte/sec al heel iets... grrrr!!!! :( :(

Het is net alsof ze de downloadsnelheidhalvering (mooi scrabblewoord :)) nu al hebben doorgevoerd... of is het gerelateerd aan de problemen die er in Tilburg schijnen te zijn (in begin van de middag gemeld in athome.nl.aankondiging)?

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Op dinsdag 23 april 2002 19:39 schreef Brian Dickens het volgende:
Hiep-hoi, nodemove na zo'n drie à vier weken uiteindelijk voorbij met als resultaat een gehalveerde snelheid!!!! :(

Tijdens de nodemove kon ik gewoon, net zoals voorheen, downloaden met zo'n 400 tot 450 kilobyte/sec. Nu is 250 kilobyte/sec al heel iets... grrrr!!!! :( :(

Het is net alsof ze de downloadsnelheidhalvering (mooi scrabblewoord :)) nu al hebben doorgevoerd... of is het gerelateerd aan de problemen die er in Tilburg schijnen te zijn (in begin van de middag gemeld in athome.nl.aankondiging)?
gecondoleerd met je 250KB/s :?

ik zit nu lekker al een week in een nodemove met max 30K/s en 20K/s in de piekuren, om over de upload maar niet te spreken.

voor de nodemove waren de max snelheden net van 200 naar 100 K/s gegaan, dus hopelijk heb ik straks weer 200+!

Verwijderd

mijn node-move is eindelijk voorbij :)
download zit weer lekker op 300KB.

nu nog ff opzoek naar een probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Hier ook eidnelijk exit Nodemove.

Snelheid test doe ik straks wel. Ben nu heftig aan het uppen :P

Edit:
(Overgenomen op Wed Apr 24 2002 om 00:58:10 UTC+0200)

Download : 463.3 KByte/sec
Internationaal VS : 243.8 KByte/sec
Upload : 14.9 KByte/sec
Connection : 842.0 Conn/min
Ping test Nederland : 23.0 ms

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Op dinsdag 23 april 2002 23:47 schreef HlpDsK het volgende:
Hier ook eidnelijk exit Nodemove.

Snelheid test doe ik straks wel. Ben nu heftig aan het uppen :P

Edit:
[..]
Zo en nou niet meer zeuren he!!!!! :( :P

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Phew, mijn snelheid is weer terug op het oude niveau:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 421.6 KByte/sec

Internationaal VS
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in de Verenigde Staten
Powered by AdeptHost Klaar 249.7 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 15.0 KByte/sec

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 676.0 Conn/min

Verwijderd

ermmmmm ..... mij topic...moest ik sluiten :( .... en dus zoek ik hulp elders .... het Gaat om het software van @home..... hoe kan ik iets anders toepassen???

HIer is mij achtergrond info :
ARGHhhhhhhhhh:( Wordt GEk:+:? Van @Home..... maar is deze aggressie tegen @home wel terecht vraag ik me af.:?
Ik heb veeele verhalen gehoort:
- dat het software van @home gewoon shit is... (mind ma language)
- dat de modems die ze leveren niet al te betrouwbaar zijn.... soms werken ze uuuurrrren door.....en soms nie... verdikkie
Het probleem LUIdt...... ik heb een Netwerkje van 2 computers.... cross kabel..(utp) verbonden. Winroute in gebruik

Hoofd comptuer(HC) (direct met Internet verbonden) = een p2 333mhz....64 mb ram..... 7 Gb.... computer

mij internet pc.(IC)= 466 celly..... 32 mb stealth.... 192 mb.

over dag speel ik vaak counter strike enzo op mij IC.... maar na een tijdje gaat ie loss en choke verschijnsels vertonen.....en kan ik dus nie spelen.....en op een gegeven moment stopt het internet helemaal

soms als me papa op de HC zit de zoeken naar zijn jaZz muziek te zoeken... en vind ie een paar mooie nummer via kazaa...opeens stopt het internet soms als hij begint met downen(het werkt evu dus)..... NIETS HELEmAAL NIETS meer.....echte super vaag.....en soms na het restarten/reboten doet ie het wel weer, maar soms ook niet.....alsof er iets is ververst..... modem./ram/lankaart....hmmmmz kan zo wel wat noemen.....maar de oorzaak is een mysterie......

Zou iemand mij op een goeie weg kunnen brengen....
more info just ASK.... PLZzzzzz
bonesombekke@hotmail.com

Tnx alvast... ik ga slapen na een lange dag zoeken naar niets :S

....

ZO dat is een LANG verhaal :D..... em evu die vragen nog een keer :
het Gaat om het software van @home..... hoe kan ik iets anders toepassen??? waar moet ik de ip'addressen invullen? en heeft het veranderen van software invl. op het internet op het netwerk ?
alvast bedankt .... plz help
Bernie

• backupdevice
  • Laatst online: 21:45

backupdevice

No Risk , Full Push

één vraag...

Waarom gebruik je die @home software???

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Dikke bagger zooi nu al 2 week op een nodemove en de snelheid is alwel weer gestegen naar 50 kb/sec in de daluren en s'avond naar een ongelovelijk 22 kb/sec woei :(
ik wil me 300+ kb/sec weer terug gvd !

en even over die @home software NIET GEBRUIKEN ! het verneukt je hele pc en je hebt hem nergens voor nodig. :)

Verwijderd

hoe kan ik er achter komen of ik op mijn PC ook van die rommel software heb van @home?

Verwijderd

hoe kan ik er achter komen of ik op mijn PC ook van die rommel software heb van @home?
Beter nog ..... als je het op je pc hebt.... wat moet je doen als je het eraf heb gegooit ? instellingen :d ....misschien een url die dit uitlegt :D
tnx yáll
één vraag...
emm ik wist nie dat er andere software te gebruiken was

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 10:59 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

Zo en nou niet meer zeuren he!!!!! :( :P
Wel degelijk zeuren. Aangezien ik altijd een jojo effect heb hier.

Nu is 't ff goed 'n dag. En volgende week weer 2 dagen offline of zo :r

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 24 april 2002 16:17 schreef Blue_White_Army het volgende:
Die is l33t, want dan krijg je zo'n mooi draaiend logo in je explorer!

Verwijderd

ermmmmmm
Ice storm...je brengt me in verwarring !!! verdikkie man... moet ik het eraf halen of erop houden !!!! :( :?

EVu een duidelijk antwoord AUb :9

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 24 april 2002 20:15 schreef Bone het volgende:
EVu een duidelijk antwoord AUb :9
Ok, een duidelijk antwoord:

Haal die zooi eraf, pak de CD met handschoenen op en gooi hem bij het chemisch afval samen met je compuserve CD's.

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Mijn ping is al dire dagen bagger :(
Online gamen met een ping van 1000-1500ms is niet een pretje :(

Download is daarintegen tegen de 500k en up gewoon 15k.
en de mailserver lag er laatst ook al uit ;(

Verwijderd

Topicstarter
@home software?

Ik heb niet eens een CD gehad van m'n monteur :D

Niet dat ik sowieso dat soort bagger op mijn harddisk laat komen.

• Kettrick
  • Laatst online: 22:17

Kettrick

Rantmeister!

Die CD heb ik ook nooit gebruikt, Ik gebruik mijn @Home startersgids nog wel regelmatig.

Ideaal om de deur open te houden :)

Verwijderd

Eemmmmmmmmmmm ..... tis me nog nie helemaal duidelijk.... waar dient dit @home software dan voor plzzzzzz???

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 25 april 2002 00:09 schreef Bone het volgende:
Eemmmmmmmmmmm ..... tis me nog nie helemaal duidelijk.... waar dient dit @home software dan voor plzzzzzz???
- Een paar domme tooltjes.
- Stom logo in je IE.
- Proxy instellingen die je niet wegkrijgt.

Ben ik iets vergeten ? :?

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Mail is morsdood hier in groningen :(

Verwijderd

De hele Internet verbinding lag er een half uur uit in Groningen. Geen aankondiging van werkzaamheden voor deze regio :(

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Op donderdag 25 april 2002 02:41 schreef janjanjansen het volgende:
De hele Internet verbinding lag er een half uur uit in Groningen. Geen aankondiging van werkzaamheden voor deze regio :(
JAwel hoor, aangekondigd ergen rond 5 april

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 25 april 2002 02:44 schreef Ronnie_T het volgende:

[..]

JAwel hoor, aangekondigd ergen rond 5 april
Idd, een tijd terug zijn die werkzaamheden aangekondigd. Beter opletten wat er in athome.nl.aankondiging staat, janjanjansen!

Verwijderd

Hier gaat ie ook niet zo lekker kan niet googlen (.com), asus.com, enz enz... bast dis kut..

Iemand anders zelfde probleem ? (of oplossing)

Verwijderd

hlpdsk, blijft je probleem nu weg? of is ie al weer aan het jojo'en?

Verwijderd

Hier in Maastricht is niet meer online te spelen, gemiddelde ping = 1000

Verwijderd

Alle @Home users, ten 1e zou ik willen dat ik @home kon krijgen hiero in Rotterdam. Als ik alleen al naar hun snelheden kijk dan sta ik wel versteld als je dat vergelijkt met mijn Chello speed van gemiddeld 155 kB/s.

Ok veel sox naast jullie speed maar dat zou ik er wel voor over hebben. En om nu adsl te nemen van BBned of iets dergelijks voor 89-99 euro lijkt me geen optie, of terwijl te freaky DUUR!!!

Dus die 45 eurotjes van @home met een gemiddelde snelheid van 270-300 kB/s zou ik echt cool vinden!!!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:51 schreef mgfun het volgende:
Hier gaat ie ook niet zo lekker kan niet googlen (.com), asus.com, enz enz... bast dis kut..

Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde probleem. Lijkt alsof ik alleen nog op NL-sites komen kan :? Ping is ook brak ( rond de 800-1000 ). Woon in de buurt van Maastricht.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:36 schreef goodriddance het volgende:

[..]

Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde probleem. Lijkt alsof ik alleen nog op NL-sites komen kan :? Ping is ook brak ( rond de 800-1000 ). Woon in de buurt van Maastricht.
@Home weet toch wel dat ze vandaag CS 1.4 releasen... dit kan toch niet... met 800ping CS :'( :'(

Verwijderd

Yep, zelfde probleem hier. Heel vreemd, veel us (.com)sites doen het wel gewoon (teoma.com, tomshardware.com etc.) veel andere niet ( /. , google, hardocp, cnn ). Kan wel alles pingen :?

Ik gebruik nu maar zo lang www.anonymprom.com om op de sites te komen die het niet doen....

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 14:20 schreef Groenteman het volgende:

[..]

Yep, zelfde probleem hier. Heel vreemd, veel us (.com)sites doen het wel gewoon (teoma.com, tomshardware.com etc.) veel andere niet ( /. , google, hardocp, cnn ). Kan wel alles pingen :?

Ik gebruik nu maar zo lang www.anonymprom.com om op de sites te komen die het niet doen....
Bedankt voor de tip...

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Yup zelfde probleem,
Wel erg F***** up zo....

Aan wie zou dit liggen??
Wie mag ik aanwijzen als de schuldige >:)

PLaats: @home s-Hertogenbosch

• El_BingO
  • Laatst online: 04-11 13:42

Zelfde probleem hiero! @home Groningen. :(

• Erazzzer
  • Laatst online: 21:34

Erazzzer

Fear me, I'm German!

No probz here
<== (ondertitel)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 15:10 schreef Sur_G het volgende:
Yup zelfde probleem,
Wel erg F***** up zo....

Aan wie zou dit liggen??
Wie mag ik aanwijzen als de schuldige >:)

@home s-Hertogenbosch
Helaas ik woon in Almelo dus... @home landelijk zit te kutten of iemand is over een UTP kabel gevallen ergen :P

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50

Destruction

(ex-)Automonteur

Heel fijn..

Ik zit nu op een nodemove, ik kan geen mail versturen en fantsoenlijk internetten kan ik al helemaal vergeten :(

Klote @home.. :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Hier (Sittard) is google, asus e.d. ook onberikbaar... Een site als microsoft.com werkt weer wel, maar wat heb je daaaar nou weer aan ...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59
damnit !

ik heb nu meerdere keren geprobeerd de helpdesk te bellen:
komt er zon vent van de "receptie" aan de lijn, zegt ie dat de wachtrij volzit...dat ik maar moet terugbellen ofzow !!!!

stelletje naaiers !!!

• Part
  • Laatst online: 04-11 22:39

Part

Helemaal niets.....

Ook veel problemen in Deventer.
Bijna alle .com sites zijn niet te benaderen. :(
Volgens de helpdesk @home zijn er problemen met de DNS servers.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 25 april 2002 17:00 schreef Part het volgende:
Volgens de helpdesk @home zijn er problemen met de DNS servers.
Nee hoor,

ik gebruik ze nl. niet en ik heb hier ook weer eens trouble.. :(

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hier (Roden, noord drenthe) hetzelfde verhaal ..

Ennum.. mail-ed Cistron nooit terug ofzow? Ik wacht al een halve maand geloof ik. :?

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 11:02
Hetzelfde hier (Bergen op Zoom, West-Brabant dus).

Lekker verspreid probleem ;(

Verwijderd

ik heb wel een oplossing gevonden.

via http://babelfish.altavista.com kan je de sites nog wel bezoeken.

• Xandrios
bij een aantal sites krijg ik nu ineens een 403 !!

forbidden dus !!!

WTF is er aan de hand ?!?!?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T.Net server als primary DNS. Scheelt veel gezeik.

• Xandrios
Op donderdag 25 april 2002 17:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb een T.Net server als primary DNS. Scheelt veel gezeik.
en dat is?

of is die alleen voor de crew ofzow?

[edit]
kheb em al: 213.239.154.10

lost m'n probleem overgisn niet op :'(

http://www.allieddata.com/

kan ik NIET openen, krijg een 403, terwijl verder iedereen hem wel gewoon kan openen :?

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-11 12:47
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 18:28:04 UTC+0200)

Download : 354.6 KByte/sec
Internationaal VS : 107.8 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection : 826.0 Conn/min

Hier in Den Bosch.
Nooit problemen met @home.
Mail werk altijd, alles eigenlijk.
Tevreden gebruiker.

Verwijderd

Topicstarter
Bah .. beneden wil de PC niet eens booten nu. Omdat ie vastloopt bij het verkrijgen van de DNS gegevens :r

En hij komt niet in Windows dus .. behalve in safe mode.

Dank je @home :r

• Part
  • Laatst online: 04-11 22:39

Part

Helemaal niets.....

Op donderdag 25 april 2002 18:29 schreef dave01 het volgende:
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 18:28:04 UTC+0200)

Download : 354.6 KByte/sec
Internationaal VS : 107.8 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection : 826.0 Conn/min

Hier in Den Bosch.
Nooit problemen met @home.
Mail werk altijd, alles eigenlijk.
Tevreden gebruiker.
Ik kan www.speedtest.nl niet eens openen. :(

Ik was 2 jaar een tevreden gebruiker en zit sinds ongeveer 5 maanden met een verbinding die het vaak niet doet.
Laatste 3 weken reset mijn com21 modem ongeveer 8 keer per dag. :'(

Gaat hier helaas niet echt de goede kant op met @home.

Een zeer ontevereden gebruiker.

• Dala
  • Laatst online: 26-10 14:15
Op donderdag 25 april 2002 16:47 schreef real_jd het volgende:
Hier (Sittard) is google, asus e.d. ook onberikbaar... Een site als microsoft.com werkt weer wel, maar wat heb je daaaar nou weer aan ...
Hey!!!!!!

SIttard Rulez

gimme eens je MSN?

* Dala heb zelfde probleem
heb zojuist het volgende mailtje verstuurd:
Ik zit in Regio Limburg: Sittard

Geachte @home.

De internetservice laat op het moment wat te wensen over, sorry dat ik het zo moet zeggen maar, een heel aantal website's zijn niet bereikbaar.

Een heel goed voorbeeld is: www.google.com (.nl ook) ik kan wel een ping erop doen (dus DNS server werkt) maar hij blijft eeuwen lang de website laden, nu weet ik dat een jonge die naast me woont in de nieuwe ranges van jullie zitten (de 217 range) dus dacht ik eens kijken hoe het bij hem zit, nou bij hem werkt alles okee.

Dus ga ik nar een andere jongen in de buurt, die in de 213 range net zoals mij zit, en hij heeft het zelfde probleem?

Kunt U mij verhelpen, er staan geen storing geplanned bij ons?

* *.

(ps. Ook als ik de @home proxy gebruik blijft deze foute zich voor doen)

• JeroenT
  • Laatst online: 23:51

JeroenT

hoi!

Op donderdag 25 april 2002 17:48 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

en dat is?

of is die alleen voor de crew ofzow?

[edit]
kheb em al: 213.239.154.10

lost m'n probleem overgisn niet op :'(

http://www.allieddata.com/

kan ik NIET openen, krijg een 403, terwijl verder iedereen hem wel gewoon kan openen :?
Kan ik ook niet openen :P , gewoon geen toegang dus :D

Ligt dus duidelijk niet aan @home ;)

• mellowpimp
  • Niet online
@HOME heeft storing! alleen deze site werkt goed de rest ligt plat, had ff 0800-0094 gebelt

Verwijderd

Heb intussen een oplossing gevonden: zet de MTU op 1460 en alles werkt weer.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef Klubbheads het volgende:
Uhm gaat hier prima hoor. Yep met @home.
Ook alle andere sites die ik kan bedenken :P.
Mail werkt ook nog vrij prima, en buitenland ook wel.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 19:54:30 UTC+0200)

Download : 451.1 KByte/sec
Internationaal VS : 191.2 KByte/sec
Upload : 15.1 KByte/sec
Connection : 570.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle DHCP-based PC's hier in huis keihard een DNS en host/domain meegegeven van T.Net. Dat helpt.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het probleem is bij mij weer weg, nu net een half uur ofzo.
Ken weer "googlen", pff wat is die altavista shit om mee te zoeken zeg.....
Hoop dat dit niet weer gebeurd is zeker niet TOF

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik ga zometeen voor de zekerheid maar eventjes de Xs4all DNS-servers statisch erin zetten, die van @Home vertrouw ik niet echt meer gezien de problematiek die ik hier lees... (zelf nog nergens last van gehad, maar je weet maar nooit)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

De DNS-servers van Xs4all zijn lekker brak... een aardig aantal sites doet het niet terwijl ze het via de @Home DNS wel goed doen.

Ook erg veel toeval dat juist nu de Xs4all DNS-servers er weinig zin in hebben... :)

• Xandrios
Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef Klubbheads het volgende:

[..]

het lag dus wel aan @home, aangezien emand anders hem tegelijkertijd WEL kon openen....

• Dala
  • Laatst online: 26-10 14:15
Op vrijdag 26 april 2002 07:26 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

het lag dus wel aan @home, aangezien emand anders hem tegelijkertijd WEL kon openen....
volgens mij is het weer opgelost....

bij mij werkt alles weer

• Joppe
  • Laatst online: 06-11 12:01
Klopt er nou iets niet aan speedtest of is @Home hier in limburg echt zo snel, heb de test vaker uitgevoerd

(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 08:59:28 UTC+0200)

Download : 791.4 KByte/sec
Internationaal VS : 259.8 KByte/sec
Upload : 38.8 KByte/sec
Connection : 455.0 Conn/min
Ping test Nederland : 24.0 ms

edit: 't wordt alleen maar hoger:

(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 09:11:55 UTC+0200)

Download : 918.4 KByte/sec
Internationaal VS : 266.7 KByte/sec
Upload : 39.0 KByte/sec
Connection : 1,036.0 Conn/min

• Joppe
  • Laatst online: 06-11 12:01
hm, zijn ze testen aan het draaien met hogere snelheden ofzo, ik dacht toch echt dat de downloadlimiet op 480 zat
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vangisbergen/speed.JPG

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

stelletje mazzelaars!! :P

Ik ben van de nodemove af! (Groningen 9743) joepie?! Ehhhhr nou NIET dus! :(

upload is nog steeds zo'n 8Kb/s en max download =60K/s @clanbase.com 40K/s op speedsuite en mordax....

FUCK! hopelijk zijn de reparaties nog niet klaar! :(

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Mmmm....

Ik zit sinds woensdag 1700, na het installeren van XP, met een maximale downsnelheid van 6 KBS, zelfs mijn ISDN was nog sneller...

www.avpnews.com

Verwijderd

ik heb vaker problems dat ik gewoon 2 uur ofzo niet op internet kom :S

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 09:00 schreef Joppe het volgende:
Klopt er nou iets niet aan speedtest of is @Home hier in limburg echt zo snel, heb de test vaker uitgevoerd

(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 08:59:28 UTC+0200)

Download : 791.4 KByte/sec
Internationaal VS : 259.8 KByte/sec
Upload : 38.8 KByte/sec
Connection : 455.0 Conn/min
Ping test Nederland : 24.0 ms

edit: 't wordt alleen maar hoger:

(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 09:11:55 UTC+0200)

Download : 918.4 KByte/sec
Internationaal VS : 266.7 KByte/sec
Upload : 39.0 KByte/sec
Connection : 1,036.0 Conn/min
Grappig, dit is de eerste keer dat ik iemand anders zie die ook ruim boven de 16Kb upload uitkomt. Heb het 1 keer gepost en toen begon iedereen te emmeren ;) van 'Dat kan niet, Photoshop blaat, blaat' . Heb sinds 2 maanden @home en upload gemiddeld met 32KB/s ( 's morgens zelfs tegen de 55KB/S :P , soms ook minder maar never nooit onder de 16 )Je downloadsnelheden zijn trouwens echt :9~ :9~

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

M'n verbinding valt opeens af en toe een paar seconden weg... kan dan geen sites meer benaderen.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op vrijdag 26 april 2002 18:09 schreef Brian Dickens het volgende:
M'n verbinding valt opeens af en toe een paar seconden weg... kan dan geen sites meer benaderen.
Hier nu ook :(
veel packetlosses op verschillende headends bij @home en ook no reposnse meldingen van de verschillende P2P headend blocks.
De ene keer heb ik 10 hops naar t.net de andere keer maar 3 en daarna weer 7 ofzo.
code:
1
2
3
4
5
(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 20:57:53 UTC+0200)

Download : 4.1 KByte/sec
Internationaal VS : 5.8 KByte/sec

nog effe en ik ga weer op de 56K over die's nog sneller :(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
PC's hier in huis die weer lekker blijven hangen op de DHCP info .. maar dan ook echt hangen :{

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Alweer een paar uurtjes geen problemen meer gehad. Was toenstraks wel irritant, ik was Soldier of Fortune aan het spelen en dat schiet niet op als om de paar minuten de verbinding wordt verbroken... :(

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Problemen zijn weer terug...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 22:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Ook op je A en B aansluiting? Ik zie je op een C zitten namelijk.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op vrijdag 26 april 2002 22:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Hier zijn ze nog niet weg geweest :{
Een ding is wel beter :P ik zit nu op een 9 KB/s down en up nu....

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.