Snelheid is trouwens gewoon goed hier.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Heb ik ook. Ik kan een kennis in 't centrum ook gewoon niet bereiken. Niet pingen, tracen, FTP .. wat dan ook.Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef C@SP het volgende:
Ik hang hier in Kaatsheuvel (vlakbij Tilburg) sindskort ook aan nodemove.home.nl. Medetweaker Mephisto woont een paar straten verder en wij kunnen niet op elkaars ftp servers, terwijl hij voor anderen gewoon beschikbaar is. Ra ra hoe kan dit
Snelheid is trouwens gewoon goed hier.
Via ICQ wel gewoon via een AOL server.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
slecht 1 ding dat meevalt de ping ik kan gewoon cs-en met ping 40
He waar woon je dan in het hoornse meer? Ik woon in de boekhovenstraat? Wist niet dat er nog een tweaker in het zo gare en saaie Hoornse meer woont.Op vrijdag 19 april 2002 19:26 schreef SilverBolt het volgende:
En alweer mijn zoveelste post sinds afgelopen zondag en nog steeds 23 kb/sec downstream en 8 up(groningen hoornsemeer)
![]()
slecht 1 ding dat meevalt de ping ik kan gewoon cs-en met ping 40
En ja wij hebben ook zo'n kut nodemove adres
Tenminste, aan het netwerk... zie [topic=473201]
M'n Internetverbinding is dus gewoon goed en stabiel...
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland
Klaar 467.5 KByte/sec
Internationaal VS
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in de Verenigde Staten
Powered by AdeptHost
Klaar 257.2 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen
Klaar 15.2 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.
Klaar 659.0 Conn/min
Ik kan namelijk de PC direct zonder hub of wat dan ook aansluiten, en dan heb ik exact dezelfde problemen waar ik al 2 jaar over praat.
En da's trouwens met 5 of 6 PC's getest.
Ik ben benieuwd wanneer de noemove hier voorbij is. En of er eens wat gedaan wordt aan de specifieke problemen in mijn wijk.
Verwijderd
den uylstraatOp zaterdag 20 april 2002 01:39 schreef Brazza het volgende:
[..]
He waar woon je dan in het hoornse meer? Ik woon in de boekhovenstraat? Wist niet dat er nog een tweaker in het zo gare en saaie Hoornse meer woont.
En ja wij hebben ook zo'n kut nodemove adres
het is er net op vooruit gegeaan nu 130 kb downstream en 9 kb up op mordax. nog niet super maar wel beter
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
en dit is een uitzondering voor overdag, meestal is het echt stukken slechter...Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Apr 20 2002 om 12:55:19 UTC+0200)
Download : 490.7 KByte/sec
Internationaal VS : 408.9 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 377.0 Conn/min
Maar om de zoveel tijd vliegt m'n verbinding er ineens uit (kan dan geen gateway of nix meer pingen). Als ik dan een nieuwe IP lease bij de DHCP server aanvraag is 'ie weer terug.. Heb hier sinds enkele dagen last van. Ze zijn volgensmij wel met de verbinding aan het kloten hier in de regio, leasetijd is 1 uur (normaal 2 weken).
#
POP3, SMTP, content-site, allemaal dood. Nog een wonder dat members.home.nl nog wel te bereiken is...
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
zeg maontje, ik knal er gewoon een comPORT 1080 tegenaan hier, misschien dat dat nog helpt
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hoe/waar moet ik mijn DNS checken? En ja, ik heb een statisch IP, maar wat is "nodemove"?Op maandag 22 april 2002 18:57 schreef HlpDsK het volgende:
Jij moet je DNS eens checken. Je DHCP kan wel eens erg morsdood zijn. Vooral als je je IP statisch hebt ingesteld en je op een nodemove zit.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Use The Search, LukeOp maandag 22 april 2002 19:00 schreef ND het volgende:
[..]
Hoe/waar moet ik mijn DNS checken? En ja, ik heb een statisch IP, maar wat is "nodemove"?![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Nu vind ik dit niet zo erg, zij het niet dat ik helemaal niets aan het versturen ben.
Sorry hiervoor, een huisgenoot is m'n hd aan het leegtrekken, had ik kunnen weten, heeft dus helemaal niks met @home te maken, vond het er wel grappig uitzien
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Dit gezeik al 2 weken lang.. Zucht
| system specs |
(pfft 10MBit netwerkOp maandag 22 april 2002 22:18 schreef HenkieNL het volgende:
Volgens mij is @home een beetje raar aan het doen, heb al zo'n 5 minuten een snelheid upstream van 500+kb/sec, zie plaatje onder:
Nu vind ik dit niet zo erg, zij het niet dat ik helemaal niets aan het versturen ben.
edit:
Sorry hiervoor, een huisgenoot is m'n hd aan het leegtrekken, had ik kunnen weten, heeft dus helemaal niks met @home te maken, vond het er wel grappig uitzien
Ja, klopt, arme studenten heOp maandag 22 april 2002 22:32 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
(pfft 10MBit netwerk)
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Verwijderd
Ik zit in Vught en heb hier ook wel eens last van.Op maandag 22 april 2002 18:56 schreef ND het volgende:
Nah ik moest mijn vraag hier neer zettenWie heeft er @Home in 's-Hertogenbosch (wijk maaspoort misschien?
) en heeft vaak last van, dat je geen 1 pagina meer kan bereiken, je kan niet mee surfen, en een PC reboot is de enige oplossing...??? (kheb in 7min 5x mijn PC gereboot....)
Soms verliest de kabelmodem ook signaal (knipperend geel ledje) maar soms lijkt het probleem voorbij de gateway te zitten.
Rebooten is niet nodig wanneer ik dit krijg, mijn router staat nu 60 dagen continu aan en nog geen reboots nodig geweest. Meestal is een paar minuten wachten genoeg.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Tijdens de nodemove kon ik gewoon, net zoals voorheen, downloaden met zo'n 400 tot 450 kilobyte/sec. Nu is 250 kilobyte/sec al heel iets... grrrr!!!!
Het is net alsof ze de downloadsnelheidhalvering (mooi scrabblewoord
gecondoleerd met je 250KB/sOp dinsdag 23 april 2002 19:39 schreef Brian Dickens het volgende:
Hiep-hoi, nodemove na zo'n drie à vier weken uiteindelijk voorbij met als resultaat een gehalveerde snelheid!!!!
Tijdens de nodemove kon ik gewoon, net zoals voorheen, downloaden met zo'n 400 tot 450 kilobyte/sec. Nu is 250 kilobyte/sec al heel iets... grrrr!!!!![]()
Het is net alsof ze de downloadsnelheidhalvering (mooi scrabblewoord) nu al hebben doorgevoerd... of is het gerelateerd aan de problemen die er in Tilburg schijnen te zijn (in begin van de middag gemeld in athome.nl.aankondiging)?
ik zit nu lekker al een week in een nodemove met max 30K/s en 20K/s in de piekuren, om over de upload maar niet te spreken.
voor de nodemove waren de max snelheden net van 200 naar 100 K/s gegaan, dus hopelijk heb ik straks weer 200+!
Verwijderd
download zit weer lekker op 300KB.
nu nog ff opzoek naar een probleem...
Snelheid test doe ik straks wel. Ben nu heftig aan het uppen
Edit:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Apr 24 2002 om 00:58:10 UTC+0200)
Download : 463.3 KByte/sec
Internationaal VS : 243.8 KByte/sec
Upload : 14.9 KByte/sec
Connection : 842.0 Conn/min
Ping test Nederland : 23.0 ms
Zo en nou niet meer zeuren he!!!!!Op dinsdag 23 april 2002 23:47 schreef HlpDsK het volgende:
Hier ook eidnelijk exit Nodemove.
Snelheid test doe ik straks wel. Ben nu heftig aan het uppen
Edit:
[..]
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 421.6 KByte/sec
Internationaal VS
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in de Verenigde Staten
Powered by AdeptHost Klaar 249.7 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 15.0 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 676.0 Conn/min
Verwijderd
HIer is mij achtergrond info :
ARGHhhhhhhhhh:( Wordt GEk:+:? Van @Home..... maar is deze aggressie tegen @home wel terecht vraag ik me af.:?
Ik heb veeele verhalen gehoort:
- dat het software van @home gewoon shit is... (mind ma language)
- dat de modems die ze leveren niet al te betrouwbaar zijn.... soms werken ze uuuurrrren door.....en soms nie... verdikkie
Het probleem LUIdt...... ik heb een Netwerkje van 2 computers.... cross kabel..(utp) verbonden. Winroute in gebruik
Hoofd comptuer(HC) (direct met Internet verbonden) = een p2 333mhz....64 mb ram..... 7 Gb.... computer
mij internet pc.(IC)= 466 celly..... 32 mb stealth.... 192 mb.
over dag speel ik vaak counter strike enzo op mij IC.... maar na een tijdje gaat ie loss en choke verschijnsels vertonen.....en kan ik dus nie spelen.....en op een gegeven moment stopt het internet helemaal
soms als me papa op de HC zit de zoeken naar zijn jaZz muziek te zoeken... en vind ie een paar mooie nummer via kazaa...opeens stopt het internet soms als hij begint met downen(het werkt evu dus)..... NIETS HELEmAAL NIETS meer.....echte super vaag.....en soms na het restarten/reboten doet ie het wel weer, maar soms ook niet.....alsof er iets is ververst..... modem./ram/lankaart....hmmmmz kan zo wel wat noemen.....maar de oorzaak is een mysterie......
Zou iemand mij op een goeie weg kunnen brengen....
more info just ASK.... PLZzzzzz
bonesombekke@hotmail.com
Tnx alvast... ik ga slapen na een lange dag zoeken naar niets
....
ZO dat is een LANG verhaal
het Gaat om het software van @home..... hoe kan ik iets anders toepassen??? waar moet ik de ip'addressen invullen? en heeft het veranderen van software invl. op het internet op het netwerk ?
alvast bedankt .... plz help
Bernie
Waarom gebruik je die @home software???
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
ik wil me 300+ kb/sec weer terug gvd !
en even over die @home software NIET GEBRUIKEN ! het verneukt je hele pc en je hebt hem nergens voor nodig.
Verwijderd
Beter nog ..... als je het op je pc hebt.... wat moet je doen als je het eraf heb gegooit ? instellingen :d ....misschien een url die dit uitlegthoe kan ik er achter komen of ik op mijn PC ook van die rommel software heb van @home?
tnx yáll
emm ik wist nie dat er andere software te gebruiken waséén vraag...
Wel degelijk zeuren. Aangezien ik altijd een jojo effect heb hier.Op woensdag 24 april 2002 10:59 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
Zo en nou niet meer zeuren he!!!!!![]()
Nu is 't ff goed 'n dag. En volgende week weer 2 dagen offline of zo
Die is l33t, want dan krijg je zo'n mooi draaiend logo in je explorer!Op woensdag 24 april 2002 16:17 schreef Blue_White_Army het volgende:
Verwijderd
Ice storm...je brengt me in verwarring !!! verdikkie man... moet ik het eraf halen of erop houden !!!!
EVu een duidelijk antwoord AUb
Ok, een duidelijk antwoord:Op woensdag 24 april 2002 20:15 schreef Bone het volgende:
EVu een duidelijk antwoord AUb
Haal die zooi eraf, pak de CD met handschoenen op en gooi hem bij het chemisch afval samen met je compuserve CD's.
Online gamen met een ping van 1000-1500ms is niet een pretje
Download is daarintegen tegen de 500k en up gewoon 15k.
en de mailserver lag er laatst ook al uit
Ik heb niet eens een CD gehad van m'n monteur
Niet dat ik sowieso dat soort bagger op mijn harddisk laat komen.
Ideaal om de deur open te houden
Verwijderd
- Een paar domme tooltjes.Op donderdag 25 april 2002 00:09 schreef Bone het volgende:
Eemmmmmmmmmmm ..... tis me nog nie helemaal duidelijk.... waar dient dit @home software dan voor plzzzzzz???
- Stom logo in je IE.
- Proxy instellingen die je niet wegkrijgt.
Ben ik iets vergeten ?
Verwijderd
JAwel hoor, aangekondigd ergen rond 5 aprilOp donderdag 25 april 2002 02:41 schreef janjanjansen het volgende:
De hele Internet verbinding lag er een half uur uit in Groningen. Geen aankondiging van werkzaamheden voor deze regio
Idd, een tijd terug zijn die werkzaamheden aangekondigd. Beter opletten wat er in athome.nl.aankondiging staat, janjanjansen!Op donderdag 25 april 2002 02:44 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
JAwel hoor, aangekondigd ergen rond 5 april
Verwijderd
Iemand anders zelfde probleem ? (of oplossing)
Verwijderd
Ok veel sox naast jullie speed maar dat zou ik er wel voor over hebben. En om nu adsl te nemen van BBned of iets dergelijks voor 89-99 euro lijkt me geen optie, of terwijl te freaky DUUR!!!
Dus die 45 eurotjes van @home met een gemiddelde snelheid van 270-300 kB/s zou ik echt cool vinden!!!
Verwijderd
Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde probleem. Lijkt alsof ik alleen nog op NL-sites komen kanOp donderdag 25 april 2002 12:51 schreef mgfun het volgende:
Hier gaat ie ook niet zo lekker kan niet googlen (.com), asus.com, enz enz... bast dis kut..
Verwijderd
@Home weet toch wel dat ze vandaag CS 1.4 releasen... dit kan toch niet... met 800ping CSOp donderdag 25 april 2002 13:36 schreef goodriddance het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde probleem. Lijkt alsof ik alleen nog op NL-sites komen kanPing is ook brak ( rond de 800-1000 ). Woon in de buurt van Maastricht.
Verwijderd
Yep, zelfde probleem hier. Heel vreemd, veel us (.com)sites doen het wel gewoon (teoma.com, tomshardware.com etc.) veel andere niet ( /. , google, hardocp, cnn ). Kan wel alles pingenOp donderdag 25 april 2002 12:51 schreef mgfun het volgende:
Hier gaat ie ook niet zo lekker kan niet googlen (.com), asus.com, enz enz... bast dis kut..
Ik gebruik nu maar zo lang www.anonymprom.com om op de sites te komen die het niet doen....
Verwijderd
Bedankt voor de tip...Op donderdag 25 april 2002 14:20 schreef Groenteman het volgende:
[..]
Yep, zelfde probleem hier. Heel vreemd, veel us (.com)sites doen het wel gewoon (teoma.com, tomshardware.com etc.) veel andere niet ( /. , google, hardocp, cnn ). Kan wel alles pingen![]()
Ik gebruik nu maar zo lang www.anonymprom.com om op de sites te komen die het niet doen....
Wel erg F***** up zo....
Aan wie zou dit liggen??
Wie mag ik aanwijzen als de schuldige
PLaats: @home s-Hertogenbosch
Zelfde probleem hiero! @home Groningen.Op donderdag 25 april 2002 12:51 schreef mgfun het volgende:
<== (ondertitel)
Verwijderd
Helaas ik woon in Almelo dus... @home landelijk zit te kutten of iemand is over een UTP kabel gevallen ergenOp donderdag 25 april 2002 15:10 schreef Sur_G het volgende:
Yup zelfde probleem,
Wel erg F***** up zo....
Aan wie zou dit liggen??
Wie mag ik aanwijzen als de schuldige
@home s-Hertogenbosch
Ik zit nu op een nodemove, ik kan geen mail versturen en fantsoenlijk internetten kan ik al helemaal vergeten
Klote @home..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
ik heb nu meerdere keren geprobeerd de helpdesk te bellen:
komt er zon vent van de "receptie" aan de lijn, zegt ie dat de wachtrij volzit...dat ik maar moet terugbellen ofzow !!!!
stelletje naaiers !!!
Bijna alle .com sites zijn niet te benaderen.
Volgens de helpdesk @home zijn er problemen met de DNS servers.
Nee hoor,Op donderdag 25 april 2002 17:00 schreef Part het volgende:
Volgens de helpdesk @home zijn er problemen met de DNS servers.
ik gebruik ze nl. niet en ik heb hier ook weer eens trouble..
Ennum.. mail-ed Cistron nooit terug ofzow? Ik wacht al een halve maand geloof ik.
Lekker verspreid probleem
Verwijderd
via http://babelfish.altavista.com kan je de sites nog wel bezoeken.
forbidden dus !!!
WTF is er aan de hand ?!?!?
en dat is?Op donderdag 25 april 2002 17:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb een T.Net server als primary DNS. Scheelt veel gezeik.
of is die alleen voor de crew ofzow?
[edit]
kheb em al: 213.239.154.10
lost m'n probleem overgisn niet op
http://www.allieddata.com/
kan ik NIET openen, krijg een 403, terwijl verder iedereen hem wel gewoon kan openen
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 18:28:04 UTC+0200)
Download : 354.6 KByte/sec
Internationaal VS : 107.8 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection : 826.0 Conn/min
Hier in Den Bosch.
Nooit problemen met @home.
Mail werk altijd, alles eigenlijk.
Tevreden gebruiker.
En hij komt niet in Windows dus .. behalve in safe mode.
Dank je @home
Ik kan www.speedtest.nl niet eens openen.Op donderdag 25 april 2002 18:29 schreef dave01 het volgende:
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 18:28:04 UTC+0200)
Download : 354.6 KByte/sec
Internationaal VS : 107.8 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection : 826.0 Conn/min
Hier in Den Bosch.
Nooit problemen met @home.
Mail werk altijd, alles eigenlijk.
Tevreden gebruiker.
Ik was 2 jaar een tevreden gebruiker en zit sinds ongeveer 5 maanden met een verbinding die het vaak niet doet.
Laatste 3 weken reset mijn com21 modem ongeveer 8 keer per dag.
Gaat hier helaas niet echt de goede kant op met @home.
Een zeer ontevereden gebruiker.
Hey!!!!!!Op donderdag 25 april 2002 16:47 schreef real_jd het volgende:
Hier (Sittard) is google, asus e.d. ook onberikbaar... Een site als microsoft.com werkt weer wel, maar wat heb je daaaar nou weer aan ...
SIttard Rulez
gimme eens je MSN?
* Dala heb zelfde probleem
heb zojuist het volgende mailtje verstuurd:
Ik zit in Regio Limburg: Sittard
Geachte @home.
De internetservice laat op het moment wat te wensen over, sorry dat ik het zo moet zeggen maar, een heel aantal website's zijn niet bereikbaar.
Een heel goed voorbeeld is: www.google.com (.nl ook) ik kan wel een ping erop doen (dus DNS server werkt) maar hij blijft eeuwen lang de website laden, nu weet ik dat een jonge die naast me woont in de nieuwe ranges van jullie zitten (de 217 range) dus dacht ik eens kijken hoe het bij hem zit, nou bij hem werkt alles okee.
Dus ga ik nar een andere jongen in de buurt, die in de 213 range net zoals mij zit, en hij heeft het zelfde probleem?
Kunt U mij verhelpen, er staan geen storing geplanned bij ons?
* *.
(ps. Ook als ik de @home proxy gebruik blijft deze foute zich voor doen)
Kan ik ook niet openenOp donderdag 25 april 2002 17:48 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
en dat is?
of is die alleen voor de crew ofzow?
[edit]
kheb em al: 213.239.154.10
lost m'n probleem overgisn niet op
http://www.allieddata.com/
kan ik NIET openen, krijg een 403, terwijl verder iedereen hem wel gewoon kan openen
Ligt dus duidelijk niet aan @home
Uhm gaat hier prima hoor. Yep met @home.Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef Klubbheads het volgende:
Kan ik ook niet openen, gewoon geen toegang dus
Ook alle andere sites die ik kan bedenken
Mail werkt ook nog vrij prima, en buitenland ook wel.
1
2
3
4
5
6
7
8
| Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 19:54:30 UTC+0200) Download : 451.1 KByte/sec Internationaal VS : 191.2 KByte/sec Upload : 15.1 KByte/sec Connection : 570.0 Conn/min Ping test Nederland : 25.0 ms |
Ken weer "googlen", pff wat is die altavista shit om mee te zoeken zeg.....
Hoop dat dit niet weer gebeurd is zeker niet TOF
het lag dus wel aan @home, aangezien emand anders hem tegelijkertijd WEL kon openen....Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
Kan ik ook niet openen, gewoon geen toegang dus
volgens mij is het weer opgelost....Op vrijdag 26 april 2002 07:26 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
het lag dus wel aan @home, aangezien emand anders hem tegelijkertijd WEL kon openen....
bij mij werkt alles weer
(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 08:59:28 UTC+0200)
Download : 791.4 KByte/sec
Internationaal VS : 259.8 KByte/sec
Upload : 38.8 KByte/sec
Connection : 455.0 Conn/min
Ping test Nederland : 24.0 ms
edit: 't wordt alleen maar hoger:
(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 09:11:55 UTC+0200)
Download : 918.4 KByte/sec
Internationaal VS : 266.7 KByte/sec
Upload : 39.0 KByte/sec
Connection : 1,036.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms
Ik ben van de nodemove af! (Groningen 9743) joepie?! Ehhhhr nou NIET dus!
upload is nog steeds zo'n 8Kb/s en max download =60K/s @clanbase.com 40K/s op speedsuite en mordax....
FUCK! hopelijk zijn de reparaties nog niet klaar!
Ik zit sinds woensdag 1700, na het installeren van XP, met een maximale downsnelheid van 6 KBS, zelfs mijn ISDN was nog sneller...
www.avpnews.com
Verwijderd
Grappig, dit is de eerste keer dat ik iemand anders zie die ook ruim boven de 16Kb upload uitkomt. Heb het 1 keer gepost en toen begon iedereen te emmerenOp vrijdag 26 april 2002 09:00 schreef Joppe het volgende:
Klopt er nou iets niet aan speedtest of is @Home hier in limburg echt zo snel, heb de test vaker uitgevoerd
(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 08:59:28 UTC+0200)
Download : 791.4 KByte/sec
Internationaal VS : 259.8 KByte/sec
Upload : 38.8 KByte/sec
Connection : 455.0 Conn/min
Ping test Nederland : 24.0 ms
edit: 't wordt alleen maar hoger:
(Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 09:11:55 UTC+0200)
Download : 918.4 KByte/sec
Internationaal VS : 266.7 KByte/sec
Upload : 39.0 KByte/sec
Connection : 1,036.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms
Hier nu ookOp vrijdag 26 april 2002 18:09 schreef Brian Dickens het volgende:
M'n verbinding valt opeens af en toe een paar seconden weg... kan dan geen sites meer benaderen.
veel packetlosses op verschillende headends bij @home en ook no reposnse meldingen van de verschillende P2P headend blocks.
De ene keer heb ik 10 hops naar t.net de andere keer maar 3 en daarna weer 7 ofzo.
1
2
3
4
5
| Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Fri Apr 26 2002 om 20:57:53 UTC+0200) Download : 4.1 KByte/sec Internationaal VS : 5.8 KByte/sec |
nog effe en ik ga weer op de 56K over die's nog sneller
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ook op je A en B aansluiting? Ik zie je op een C zitten namelijk.Op vrijdag 26 april 2002 22:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Problemen zijn weer terug...
Hier zijn ze nog niet weg geweestOp vrijdag 26 april 2002 22:26 schreef Brian Dickens het volgende:
Problemen zijn weer terug...
Een ding is wel beter
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dit topic is gesloten.
![]()