Ik heb een level uitgespeeld en dan gaat ie hem saven maar hij zegt dan dit
FS_ReadFile with empty name
Wat ken ik daar aan doen dat ie hem wel saved
Anoniem: 55870
Anoniem: 55143
kheb wel iets gelezen dat de auto-save-functie soms wat prblmn gaf, misschien gewoon handmatig saven?Op maandag 20 mei 2002 08:56 schreef gekkenhuis23 het volgende:
Ik heb een level uitgespeeld en dan gaat ie hem saven maar hij zegt dan dit
Anoniem: 41216
Teneerste raad ik je aan om te upgraden naar versie 1.11. En tentweede, is er geen firewall/router die de zaak verziekt?Op woensdag 22 mei 2002 21:35 schreef NeoTweaker het volgende:
nieuw berichtje want editten mocht niet meer.
is er nou echt helemaal niemand die HIER wat aan kan doen of die iig wat meer info of zo heeft.
kwacht al vanaf vrijdag 17 mei 2002 20:18
al was het maar n brichje dat iemand iig mijn message heeft gelezen...
Anoniem: 53895
Voor mensen met een Audigy geluidskaart, waaronder ik dus, pech hebben, MoHaa nokt er gewoon mee na een paar minuten.HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Medal of Honor Allied Assault\1.1.12.200
Anoniem: 41287
Anoniem: 38696
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Anoniem: 59921
Anoniem: 60222
Anoniem: 55508
Heb je de 6.50 drivers al geprobeerd? Dat was bij mij de oplossing en ik heb dezelfde videokaart...Op zaterdag 13 juli 2002 22:10 schreef kabriolet het volgende:
...
Mijn pc heeft de volgende kenmerken:
AMD Athlon 800 Mhz
HD 20 Gb
128 Mb Ram
V770 met Nvidia Riva TNT2-64 Mb driver
Voor de geïnteresseerden kan ik nog wel eens de hele foutmelding in het forum plakken, maar ik hoop dat er zo al mensen zijn die me een oplossing kunnen aanreiken.
Bedankt,
Karel
groeten mag weggelaten worden onder een topicOp zaterdag 13 juli 2002 22:10 schreef kabriolet het volgende:
Ik heb de topic even doorgenomen, zie regelmatig het probleem terugkomen dat ik zelf ook al een poosje heb: die OpenGL-foutmelding bij het opstarten van de game (origineel gekocht).
Heb nieuwe drivers proberen te installeren, ben ook bij OpenGL gaan kijken, maar heeft ook niet geholpen.
Mijn pc heeft de volgende kenmerken:
AMD Athlon 800 Mhz
HD 20 Gb
128 Mb Ram
V770 met Nvidia Riva TNT2-64 Mb driver
Voor de geïnteresseerden kan ik nog wel eens de hele foutmelding in het forum plakken, maar ik hoop dat er zo al mensen zijn die me een oplossing kunnen aanreiken.
Bedankt,
Karel
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Euh, domme vraag waarschijnlijk, maarre ... 6.50 drivers waarvan? En waar kan ik die vinden?Op maandag 15 juli 2002 00:23 schreef dab-erwt het volgende:
[..]
Heb je de 6.50 drivers al geprobeerd? Dat was bij mij de oplossing en ik heb dezelfde videokaart...
Kijk dit probleem heb ik dus ook,maar bij mij keert hij naar windows xp terug als hij het level gaat laden,zowel single als multiplayer, heeft iemand een oplossing?!Anoniem: 59921 schreef op 10 juli 2002 @ 00:28:
Ik heb MOHAA origineel gekocht en heb het geinstalleerd op een pc zonder internet, het gaat mij dus om de singleplayer missions......ik heb direct X 8.1 ook erbij geinstalleerd.
Mijn Oefentraject verloopt zonder problemen....maar als ik dan de eesrte missie begin te spelen, stopt de game opeens terwijl ik in die truck zit! Bij een vriend van me doet hij dit niet...dus het ligt niet aan de cd-rom.
Het spel draait dus onder XP, hij geeft zoiets weer van :
"An error occured wjile playing MOHAA, en dan die bullshit van Sent/don;t sent error report to microsoft, als i op don't sent druk keert hij terug naar bureablad??? Dit probleem is steeds aar weer......
KAN IEMAND ME HELPEN, want ik heb nix voor nix al die euro's motten betalen en dan dit... please HELP ME!!!!
thnx, greetz
wisdom is rarely common
Waarom krijg je die oude drivers dan niet meer terug? Is toch niet zo moeilijk?REDFISH schreef op 15 september 2002 @ 15:38:
Ik heb sinds kort de detonator 40.41 drivers van nvidia geinstalleerd, en sindsdien krijg ik dus die openGL subsystem fout. Ik krijg de oude drivers niet meer goed teruggezet, heeft iemand een idee hoe ik met det 40.41 kan spelen met mohaa?
[ Voor 3% gewijzigd door Fles op 12-12-2002 17:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq