[MOHAA] "problemen met hardware" topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.599 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik ben trouwens ook bezig met een pk3 om alles wat maar Nederlands is om te zetten naar engels.

Dus dan heb je geen enkel probleem meer.

Maar ja die .pk3 is nu al 53 Mb en als ik de briefing schermen er ook nog bij doe gaat het wel meer dan 80 Mb worden.

Maar dan heb je we Mohaa geheel in het engels :)

Hmm, ik heb trouwens nog niet geprobeerd Pak6Nl.pk3 te verwijderen uit de main dir, zal ik vanavond meteen maar ff proberen. Misschien is het dan ook al klaar.

Verwijderd

Het is misschien al eens voorbij gekomen, maar toch:

Ik kan het spel dus niet starten, ik krijg alleen de console (althans, daarna springt 'ie terug).
Ik heb hier de demo versie en ik heb hetzelfde probleem :(
[...]
Dat zijn de laatste meldingen die ik krijg. Leek me dus dat ik OpenGL moet installeren. Maar als ik dat wil doen krijg ik de melding dat XP niet wordt ondersteund (alleen '95/'98) :(

Iemand een idee :?
Ik heb trouwens nog niet de NVidia drivers geïnstalleerd, ik draai nog met de standaaard XP drivers (HD is stuk, dus er moet nog wat geregeld worden ;) ) misschien is dat het :?

Verwijderd

Als ik het spel start heb ik het volgende probleem:

--- Common Initialization ---
Medal of Honor Allied Assault 1.00 win-x86 Dec 6 2001
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA\main\Pak5.pk3 (259 files)
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA\main\Pak4.pk3 (593 files)
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA\main\Pak3.pk3 (669 files)
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA\main\Pak2.pk3 (4722 files)
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA\main\Pak1.pk3 (772 files)
C:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA/main

----------------------
7015 files in pk3 files
Couldn't load default.cfg

Waarna het laden stopt. Kep al geprobeerd een cfg te maken maar dan wordt het scherm grijs en er gebeurd nix. ALs ik dan vervolgens de taak beindig dan staat er Couldn't load font Verdana terwijl deze er wel is :?

(iemand eerder in dit topic heeft hetzelfde probleem maar geen antwoord gekregen vandaar de schop) ;)

Specs: winxp pro (eng), vid kaart: geforce2 mx 100/200

Heeeeeeelp

Verwijderd

oeps soz... hier moest wat staan.. foutej

Verwijderd

:( Heb ik net C&C Renegade geinstalled en ATi drivers geupdated, draait MOHAA nog maar onder 60 MHZ.
Met geen mogelijkheid krijg ik dit meer goed.
Inmiddels heb ik al C&C Renegade de-installed en m'n oude drivers weer terug gezet, maar MOHAA vertikt het om weer op z'n oude 100 Mhz te werken.
(draai XP PRof)

Oplossingen?

Verwijderd

Ik heb zelf een Trident Accelerator Blade 3d / MVP 4
videokaart en draai win xp nu hoorde en krijg de meldeing van Couldn't load OpenGL() subsystem....

Nu hoorde ik van iemand anders dat er dan andere drivers nodig zijn weet iemand hier wat vanaf zo ja welke drivers en waar ik deze kan downloaden???

Of heeft iemand dezelfde kaart en hem wle qn de praat gekregen op een andere manier.

Ik heb al gezocht op de site van Trident maar die heeft dus niet iets wat het probleem kan oplossen.

Verwijderd

Voor een ieder die het nog interesseert.
heb het spel gezet op een 650mhz Duron met 256 MB en het geheel draait prima met een voodoo 4 4500. Heb de laatste via drivers er op staan en heb de 1.04.01 voodoo-driver gehaald van voodoofiles.com. heb toch bija alles op high staan onder 800x600. (de monitor van deze comp is maar klein.)heb trouwens ook de vgap4.10 patch gebruikt van VIA.
Misschien dat die het beter maakt. had trouwens voor die tijd waardeloze graphs. strepen in beeld e.d.

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:59
Ik krijg dus nu het volgende probleem:
Als ik het spel opstart gaat alles goed, maar als ik vervolgens een spel wil laden loopt ie elke keer vast :?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Op vrijdag 01 maart 2002 14:12 schreef Mecallie het volgende:
Het is misschien al eens voorbij gekomen, maar toch:

Ik kan het spel dus niet starten, ik krijg alleen de console (althans, daarna springt 'ie terug).
[..]
Dat zijn de laatste meldingen die ik krijg. Leek me dus dat ik OpenGL moet installeren. Maar als ik dat wil doen krijg ik de melding dat XP niet wordt ondersteund (alleen '95/'98) :(

Iemand een idee :?
Ik heb trouwens nog niet de NVidia drivers geïnstalleerd, ik draai nog met de standaaard XP drivers (HD is stuk, dus er moet nog wat geregeld worden ;) ) misschien is dat het :?
[/quote]

Ja dat is het, maar dat staat ook al 34234x in de search, nieuwe drivers moet je altijd installen... naja vaak wel :)

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
waar kan ik een tweak guide vinden voor mohaa. Of tips voor hogere fps in mohaa. Ik heb gemiddeld 24 fps. Eeen beetje weinig

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13
Ik heb ook een probleempje met MOHAA. Ik heb gewoon de full install gedaan, uiteraard, maar zodra ik een game wil starten (tutorial/multiplayer) loopt ie bij het laden van het level op ongeveer 25% vast. ALTIJD op hetzelfde stukje. Heeft iemand anders dit probleem al eens gehad?

Mijn specs:

AMD XP 1600+
ATi Radeon 8500
512MB DDR geheugen
SBLive! 5.1
MSI K7T Pro2 RU mobo.

Ik wil zo graag MOHAA spelen! *snik* :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de video kaart (die notabene genoemd wordt in het boekje), deze wil namelijk onder WinXP geen OpenGL meer draaie :r , nu heb ik het goed geregeld en heb ik een excuus om een nieuwe te halen (helaas vanmijn eigen centen, maarja daar heb je een baan voor).

Ik heb mijn probleem dus zo opgelost

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 02-01 18:55
bij mij loopt het spel dus wel, maar vooral bij
evenwijdige lijnen zie ik een soort verspringing, gebeurt
alleen als ik beweeg, die textures lijken te knipperen ofzo
ik dacht dat het 'tearing' was, maar vsync heb ik aan staan in de videokaart opties, en in MOHAA heb ik er geen instelling voor gevonden
terugklokken helpt ook niet, andere drivers ook niet
het spel loopt soepel genoeg dus met de framerate heeft
het volgens mij ook niet te maken
iemand een suggestie?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-01 20:33

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik heb nu zo'n beetje dit topic doorgelezen. Maar is het dus normaal om met mijn specs maar 20< fps te hebben??? RTCW speelde beter zeg.. :'(

Verwijderd

Ik heb een AMDK6 500 Mhz zonder aparte videokaart. Dus gewoon onboard. 64 mb intern geheugen. Is dit nu te weinig ofzo voor een dedicated server? Want ik krijg hem maar niet aan de praat. Hee geeft telkens die HITCH WARNING (getal). En dan wil ik hem zien te benaderen via andere pc. Maar dat lukt dus niet???

Verwijderd

niemand????

Verwijderd

come on dudes?

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 11:37 schreef ThaNobius het volgende:
come on dudes?
geduld is een schone-zaak. :P

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik had laatst ook gezeik met Medal of Honor.
Maar dat was met de DEMO

Ik heb hem nu als full version op mijn pc staan en draait bijna als een zonnetje.

Alles op zijn hoogst en heb maar gewoon 1024 x 768 gedaan.

Hier een daar gaat het spel wat langzamer maar het draait wel prima.

BTW: Eerst dacht ik effe dat mijn hardware verouderd was... maar dat kon ik me niet voorstellen.

Het ligt gewoon aan die KUT EA >:)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-01 13:49

FastBunny

Give it the Works !

Ik heb een ander probleem met MOHAA.
Ik krijg hem niet geïnstalleerd |:(
Bij cd 2 duurt het tering lang. en na 58% ofzo wil ie ineens cd 1 weer en dan einde setup. Nou heb ik t bij me zwager ook geprobeerd en precies hetzelfde. Ook andere cd's gebruikt. Hielp ook niet

We hebben beide een Plextor 32x SCSI cdrom speler. Zou daar het probleem in kunnen zitten? (En nee heb geen IDE spelers in me game pc zitten)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Zephyer
Wat ik trouwens niet snap is waarom het probleemje m.b.t. de graphische kwaliteit (bijna) verdwijnt als men de schaduw optie uit zet... is deze zo brak gemaakt :?

MW | BF1 Stats

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01 15:24

seninha

god's right foot

Ik heb sinds 1 week MOHAA (origineel) maar kan het nog steeds niet spellen :(

Krijg maar steeds weer vastlopers.

Ik heb ff na een tip in m'n logboek gekeken, en dit kwam er uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1142395138

Volgens mij heeft het iets met internet te maken, alleen weet ik niet waar ik moet zoeken. :?

iRacing Profile Flickr

• DeX
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

Hmm..
Kan het zijn dat het spel hapert omdat er te weinig Ram in zit?
128 MB?

• seninha

seninha

god's right foot

Nee ,hoor .
Er zit 386mb DDR in dus dat lijkt me wel genoeg.

iRacing Profile Flickr

• SPOXER
kan het misschien iets te maken hebben met "administration rechten". Staat ook in de handleiding.
Misschien zeg ik wel iets wat ergens anders mee te maken heeft.

• Saekerhett
Op dinsdag 19 maart 2002 21:51 schreef seninha het volgende:
Ik heb sinds 1 week MOHAA (origineel) maar kan het nog steeds niet spellen :(

Krijg maar steeds weer vastlopers.

Ik heb ff na een tip in m'n logboek gekeken, en dit kwam er uit.
[afbeelding]

Volgens mij heeft het iets met internet te maken, alleen weet ik niet waar ik moet zoeken. :?
Die vastlopers heb je, omdat je een verkeerde crack gebruikt, je gebruikt crack A voor versie B van het spel, zoek ze dus :)

• seninha

seninha

god's right foot

Waarom zou ik een crack gebruiken als ik een ORIGINELE VERSIE HEB :?

Wel goed lezen wat ik schrijf, of lag je te slapen :Z

Ik heb trouwens weer wat anders gezien.
Als ik in veilige modus spel, krijg ik een heleboel error meldingen.
Hier een paar voorbeelden:

ERROR: je hebt de radio. needs localization
ERROR: press .needs localization
ERROR: W .needs localization (W is vooruitlopen bij mij)
ERROR: S .needs localization (S is achteruit)

Zo kan ik gewoon verder gaan.
Na een tijd loop alles gewoon weer vast en moet weer resetten :(

iRacing Profile Flickr

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Heb hier ook een vunzig probleem.

Met pc overgeklockt loopt alles 100% rocksollid dit als eerste.(8>
(XP 1700@1610Mhz)

Maar speel ik MOHAA dan in WinXP,dan reset de pc zichzelf spontaan,nadat ik "quit"in het spel zelf heb aangeklikt. :?

Is de boel niet overgeklockt dan heb ik daar géén last van in WinXP.

Niet overklocken zul je zeggen,maar draai ik nu MOHAA in W98-SE dan is er niks aan de hand,ook al is de boel overgeklockt,nooit problemen dus.

En ik weet zeker dus (uitgebreid getest) dat de pc 100% stabiel is overgeklockt.

Dus blijf het vreemd vinden omdat XP toch stabieler zou moeten zijn dan W98?

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb weer van alles geprobeerd vandaag. M'n BIOS ge-update , m'n geluidskaart verwijderd en de on board geinstalleerd, DDR van plaast veranderd en goed aangedrukt.
Niets mocht lukken .
Krijg nog steeds vastlopers.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1114421386
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3103111983

Ik heb toen maar ZONEALARM geinstalleerd (iemand op een andere forum had dat gedaan en het hielp)en m'n internet verkeer afgesloten.

Toen gign ik spelen en werd na een tijd er uitgegooid.
Op dat moment gaf Zonealarm aan dat MOHAA verbinding zocht met het net :( :(

En ik heb nog wel ADSL. Ik hoef niet eens in te bellen. :?

Vraag me af of deze BUG wordt aangepakt met de NL patch die morgen aankomt :?

iRacing Profile Flickr

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Rectificatie... :D

Dat hij alleen bij MOHAA spontaan reset nadat ik "quit" heb aangeklikt, blijkt niet aan MOHAA te liggen.
Gebeurde gisteren ook bij RTW. :(
In WinXP dus.

Dus de oorzaak zal wel ergens anders aan liggen denk ik zo. :?

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 11:52
Yo people.
Ikke hebbe het volgende problemos.

Als ik mohaa op 640x480 draait 16 bit alles low schokt het als de T****G .
Dit is niet normaal.
Bij mijn neef op een PACKARD BELL p3 800mhz 128 mb ram 16 mb tnt 2 loopt ie gewoon soepel in 800x600 alles high.
Waarom bij niet :?
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd voor mijn videokaart maar niks help.
Voor System specs zie Sig.

• Galaxis
ohwja hoe kan je je frames zien in MOHAA :?

• Galaxis
schopje

• SPOXER
Op vrijdag 22 maart 2002 17:04 schreef Galaxis het volgende:
ohwja hoe kan je je frames zien in MOHAA :?
console inschakelen. Daarna op ` drukken om console te activeren. en in tijpen: fps 1. Om het weer uit te zetten `fps 0.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
heb hier probs met m'n voodoo 5 onder win me,
als hij begint te laden (training), gaat ie terug naar de desktop daar staat ineens een inbelverbindig, ik klik die weg klik op maximaliseren in de takbalk, scherm grijs...
en poef! foutmelding :( iets met een driverbestand!!

heeft iemand eeen oplossing?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• SPOXER
worden deze wel ondersteunt voodoo 5.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Op vrijdag 22 maart 2002 20:10 schreef SPOXER het volgende:
worden deze wel ondersteunt voodoo 5.
nee, niet helemaal, maar het spel zou wel moeten werken, zonder filmpjes en een paar andere dingen!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Verwijderd

Ik heb ook een probleem: Ik kan 'm niet installeren. Wanneer hij bij iets van 30 % zit geeft hij een foutmelding en kapt ermee. Nou heb ik dit probleem gestuurd naar EA, en die gaven het volgende;

Sluit alle processen die draaien op de achtergrond (je weet wel in xp ctrl+alt+del -> processen) van je eigen profile (behalve de essentiele dan). Dat deed ik en toen installeerde ik 'm weer en toen tot 90% (!) goh dat hielp wel maar niet genoeg. Dit deed ik dus een paar x over met hetzelfde resultaat.

Misschien heeft iemand een suggestie what 2 do ?

Verwijderd

niemand ?

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Mijn probleem(pjes) heb ik zo opgelost onder WinXP: (8>

AGP op 2x :'(
Aperture Size op 128 :'(
en dát terwijl ik 512Mb intern heb en de Videokaart 64Mb heeft.

Maar het loopt tenminste stabiel nu. :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:04

Jag

Nou, ik zal ook mijn MoHaa probleem hier maar eens posten. Ik heb het spel gekocht, maar ik speel het de laatste tijd nauwlijks meer omdat ik het maar niet snel en stabiel krijg. Ondertussen ben ik er wel redelijk achter waar het aan ligt. Dit is mijn systeem:

- Amd Athlon 600
- Asus K7m mobo met 1009 bios
- 256 mb PC100 geheugen
- GeForce 2 mx 400 van MSI
- win98se

Ik gebruik DirectX 8.0a, ik heb ook 8.1 geprobeerd, geen verschil. Ik heb detonator 27.50 erop staan, ik heb ook 6.47, 22.40, 22.80 en 23.11 geprobeerd, geen verschil. Het breekpunt is de APG miniport driver van AMD voor de 750/751 chipset. Als ik die niet gebruik, is MoHaa stabiel, maar retetraag (lees: framerate van 16 heel normaal). Het maakt dan ook erg weinig uit welke resolutie ik instel, allemaal leveren ze ongeveer dezelfde langzame framerate op.
Als ik de AGP miniport driver gebruik, wordt het spel een stuk sneller (nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar acceptabel), maar crasht na ongeveer 15 minuten. Zowel single player als multiplayer trouwens. Ik heb drie versies van de AGP miniport driver al geprobeerd: 4.50, 4.61 en 4.80.
Ik heb al heel wat windows reïnstalls achter de rug in mijn pogingen om het spel normaal te laten lopen en ik begin redelijk desperate te worden. Dus ik zou het erg op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen.

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 07:59
ik hier last van als ik naar de tweede map ga met multiplayer. 1ste keer gaat alles goed maar gaat ie switchen naar een andere map dan crashed ie :(

[320th^DS]-StruiZ has entered the battle
DominATOR was sniped by WillyC in the head
Skeletor CacheAnimSkel: : File extension unknown. Attempting to open as skc file
----- CL_Shutdown -----
------- S_StopAllSounds (stop music) -------
------- S_StopAllSounds Complete-------
Called FadeSound with: 0.000000
------- S_StopAllSounds (stop music) -------
------- S_StopAllSounds Complete-------
------- Sound Shutdown (full) -------
------- Sound Shutdown Complete -------
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...hiding window
...destroying window
...window successfully destroyed
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL

nou skiet mijn maar lek wat het is =(

hoi

• Galaxis
Yo

Ik heb Mohaa geinstalleerd. Nu fraai ik hem op 800x600 16 bit Op gemiddeld met billinaire filtering. Nu haal ik zo tussen de 25 en de 40 FPS is dit normaal voor mijn systeem ?

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 20:51
Waar is die 3Dfx menu fix optie in het advanced menu gebleven bij de complete MoHAA? Bij de demo zat hij er wel in, maar in het hele spel istie weg :'( nu zijn de menu's zwaar onhandig/ugly :(

Verwijderd

Yep, zelfde problemen. Ik krijg de indruk dat MOHAA gewoon bagger is geprogameerd terwijl RTCW op de hoogste res. vloeiend draait :r

Verwijderd

Ik heb een S3 Savage4 Stealth III die ook in die readme file staat. ALs ik MOHAA start krijg ik de console en dan een grijs scherm en dan gaat ie trug naar windows in en 640x480 res. Ik heb de nieuwste GLSetup en DirectX, kan iemand mij helpen of op MSN (ruudruud100@hotmail.com)?

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Op woensdag 16 januari 2002 21:24 schreef ErikRo het volgende:

[..]

Hij doet het op zich zonder problemen bij winXP met xp1700 kt266a 512ddr R8500-250/250.
Alles op full (1024) vond ik hem net niet helemaal lekker dus ik heb ietsje teruggeschakeld met opties en nu gaat het een stuk beter. Hij is in ieder geval minder vloeiend RTCW. En op betere drivers zou ik maar niet rekenen.

Ik begin ondertussen af te vragen of ik niet beter een gf3 had kunnen nemen.
Je had naar mijn id niet beter een GF 3 kunnen nemen, bij mij draait ie op 1280x1024 (32) zaligjes!... je moet gewoon de drivers voor elkaar hebben, en ff een tip, zat Trilinaire Texture Filtering aan. dat helpt...

• Saekerhett
Ok, dit moet ik even posten van een bijna clan-member *D :
De meeste van jullie zullen wel weten dat je op barrysworld voor nop een redelijke server kunt boeken voor twee uur. Allemaal leuk en aardig maar ik heb daar absoluut geen controle over. Weet iemand toevallig de admin/recon console codes voor dit hele gebeuren? Hoe je mappen moet veranderen enzo, zonder dat ze at random verspringen?
Plz, hebben jullie daar effe antwoord op? Hij kan zelf niet reggen, omdat hij geen betaald emailadres heeft :(

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

3 of 4 van de wapens worden niet goed vertoond. De handpistol, het mes en nog wat andere wapens wel gewoon, maar de sniper en sub-machine gun worden in alle kleuren van de regenboog weergegeven. En op elk moment, zelfs in de intros. Zie sig voor hardware, niks overgeklokt, det 27.70, volle versie MOH:AA

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

kick

The trade of the tools

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:27 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
bij mij loopt het spel dus wel, maar vooral bij
evenwijdige lijnen zie ik een soort verspringing, gebeurt
alleen als ik beweeg, die textures lijken te knipperen ofzo
ik dacht dat het 'tearing' was, maar vsync heb ik aan staan in de videokaart opties, en in MOHAA heb ik er geen instelling voor gevonden
terugklokken helpt ook niet, andere drivers ook niet
het spel loopt soepel genoeg dus met de framerate heeft
het volgens mij ook niet te maken
iemand een suggestie?
je bent niet alleen, ik heb er ook last van, echt heeel lelijk. Heb nog geen oplossing gevonden

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Stom m'n topic in 10 min gesloten bah :'(

maaeja ik denk dat deze vraag al is gesteld maar ik moet het is ff vragen :)

oke hierkomtie!!:

ok ik wil is weten of er een mohaa add-on komt met nieuwe beaches,wapens,level enz.
ik vind het nu singleplayer sow saai geworden ik heb 3x mohaa uitgespeelt op hard (blaat)

dus ik ben echt op het wachten op de level editor kan ik m'n eigen levels maken of als er een add-on komt ren ik gelijk de winkel en haal ik al m'n geld uit m'n porto om HET te kopen..

maarja weet je iets hiervan?? stuur dan een reply :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Op woensdag 10 april 2002 21:34 schreef ADMK het volgende:
Stom m'n topic in 10 min gesloten bah :'(

maaeja ik denk dat deze vraag al is gesteld maar ik moet het is ff vragen :)

oke hierkomtie!!:

ok ik wil is weten of er een mohaa add-on komt met nieuwe beaches,wapens,level enz.
ik vind het nu singleplayer sow saai geworden ik heb 3x mohaa uitgespeelt op hard (blaat)

dus ik ben echt op het wachten op de level editor kan ik m'n eigen levels maken of als er een add-on komt ren ik gelijk de winkel en haal ik al m'n geld uit m'n porto om HET te kopen..

maarja weet je iets hiervan?? stuur dan een reply :)
Is Multiplayer niks voor je?? Over het internet.

The trade of the tools

• ADMK
ok ik speel veel op het internet
maar het word steeds saaier weet je

• knarfyboy
  • Laatst online: 03-01 23:11
Ik heb een vaag probleem. Ik heb ineens geen geluiden bij de wapens. Dus als je schiet hoor je geen geluid. Je hoort wel de kogels inslaan als je bv op de grond voor je schiet. Sinds vandaag heb ik geen geluid meer. En de stemmen van de andere soldaten klinken ineens heel zacht. Ik heb alles algeprobeerd. Andere SB drivers, andere instellingen, alles gewoon. Ik vind t erg vaag, want gister was er niks aan de hand. :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 10 april 2002 21:34 schreef ADMK het volgende:

[..]

dus ik ben echt op het wachten op de level editor kan ik m'n eigen levels maken

[..]
De level-editor is al vrijgegeven hoor: http://www.fileplanet.com/index.asp?section=2035&file=86998

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Saekerhett schreef hetvolgende:
Ok, dit moet ik even posten van een bijna clan-member :
De meeste van jullie zullen wel weten dat je op barrysworld voor nop een redelijke server kunt boeken voor twee uur. Allemaal leuk en aardig maar ik heb daar absoluut geen controle over. Weet iemand toevallig de admin/recon console codes voor dit hele gebeuren? Hoe je mappen moet veranderen enzo, zonder dat ze at random verspringen?
Ik heb inmiddels mezelf weten te reggen en heb het antwoord gevonden. Check deze link:

http://www.alliedassault.com/community/guides/bull/guide2.shtml

Tnhx Saekerhett voor het posten.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
ok, die modjes zijn weer lekker actief :( dan hier maar verder. zie

[topic=467356/1/25]

Zeg het volgende. bij het opstarten van mohaa krijg ik de volgende melding:
WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability

is er een manier om dit te omzeilen? Is een trident on board videokaart, op zich staat er bij vereisten op de doos een 8mb videokaart, dus....tips?

/edit bij search vooral veel over voodoo, maar niet dit probleem?

• ADMK
he kan iemand me helpenwant als ik wil spelen via internet (gamespy) dan gebeurt er dingen wat er normaal gebeurt maar dan kan ik maar 1 a 2 minuten spelen en sluit die zich automatish op!! en dan word me destkop heel erg raar alles word groot!! kan iemand me helpen!! :? :? :? :? :? :? :?

• ADMK
pls reply ik speel al mohaa multiplayer een paar dagen niet meer!!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Op zondag 14 april 2002 16:24 schreef ADMK het volgende:
he kan iemand me helpenwant als ik wil spelen via internet (gamespy) dan gebeurt er dingen wat er normaal gebeurt maar dan kan ik maar 1 a 2 minuten spelen en sluit die zich automatish op!! en dan word me destkop heel erg raar alles word groot!! kan iemand me helpen!! :? :? :? :? :? :? :?
je eerste probleem kan van alles zijn. Kan je wel gewoon single player spelen zonder problemen?
Je tweede probleem, kan je deels verhelpen door in MOH je speelresolutie gelijk te zetten aand e resolutie van je desktop. Install even een openGl 60HZ patch, zodat het gamen in MOH wat minder flikkert.

The trade of the tools

• ADMK
Op maandag 15 april 2002 17:38 schreef silentsnow het volgende:

[..]

je eerste probleem kan van alles zijn. Kan je wel gewoon single player spelen zonder problemen?
Je tweede probleem, kan je deels verhelpen door in MOH je speelresolutie gelijk te zetten aand e resolutie van je desktop. Install even een openGl 60HZ patch, zodat het gamen in MOH wat minder flikkert.
single werkt goe en ik weet al wat de prob is ik heb namelijk op m'n win98 de nieuwste explorer gedownd en werkt m'n besturingssysteem niet goed mischien ligt het daaraan.. :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Wildfire

Joy to the world!

Bij mij crasht MoH:AA als 'ie een map gaat laden... hij knalt dan terug naar de desktop.

MoH:AA Is ingesteld op 1024x768 met alle opties op max...

Ik gebruik momenteel Detonator 28.80... maar met de officiële Detonators heb ik hetzelfde probleem... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Baf
  • Laatst online: 06-01 11:13

Baf

slopen. alles kapot maken.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:10 schreef star-saber het volgende:
loopt prima zonder problemen
1600X1200 alles max

tips voor de radeon users
zet hierarchical Z uit van opengl
scheelt knipperende en missende textures
Waar zet je dat uit? Kan het niet vinden.

Verwijderd

Hallo,
Ik krijg bij een vriend van mij Mohaa niet aan de praat. De bekende opengl bug..

Maar ik kan geen oplossing vinden...

Er is dus wel een patch, maar niet voor de NL versie van Mohaa?? Die is iig niet te vinden..

Kheb denk ik alles wel geprobeerd om de juiste opengl te vinden.. andere detonators etc.. Kheb echt geen flauw idee meer wat de oplossing zou kunnen zijn..

gegevens:
XP NL
Geforce 2 MX 400 Asus
Mohaa NL

zo'n beetje alle detonator versies geprobeerd.. geen oplossing.

• Saekerhett
Op vrijdag 19 april 2002 21:33 schreef Brian Dickens het volgende:
Bij mij crasht MoH:AA als 'ie een map gaat laden... hij knalt dan terug naar de desktop.

MoH:AA Is ingesteld op 1024x768 met alle opties op max...

Ik gebruik momenteel Detonator 28.80... maar met de officiële Detonators heb ik hetzelfde probleem... :(
Dan gebruik je een verkeerde crack, koop het spel legaal of gebruik een goede crack (goede versie!). Je weet vast wel waar je die kan vinden ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:03
Ok ik heb een probleem.
MOHAA geinstalleerd, patch 1.10 erover heen gedaan.
Spel start normaal op, maar zodra ik wil beginnen komt het geluid in een loop en loopt de game vast bij het laden. HD is druk aan het ratelen en na zo'n 15 seconden knalt hij terug naar Windows met de foutmelding dat MOHAA.exe fouten heeft gegenereerd en er een error log is gecreeert.
Probleem is niet opgelost met nieuwe detonators, dus daar kan het niet aan liggen. Voor system specs zie sig.

Kan iemand me helpen? ;(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Op zondag 12 mei 2002 00:03 schreef Phreak het volgende:
Ok ik heb een probleem.
MOHAA geinstalleerd, patch 1.10 erover heen gedaan.
Spel start normaal op, maar zodra ik wil beginnen komt het geluid in een loop en loopt de game vast bij het laden. HD is druk aan het ratelen en na zo'n 15 seconden knalt hij terug naar Windows met de foutmelding dat MOHAA.exe fouten heeft gegenereerd en er een error log is gecreeert.
Probleem is niet opgelost met nieuwe detonators, dus daar kan het niet aan liggen. Voor system specs zie sig.

Kan iemand me helpen? ;(
zie voorgaande, is toch een bug in gehackte versies :? niet zo netjes....

• Daan
Op zondag 12 mei 2002 00:06 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

zie voorgaande, is toch een bug in gehackte versies :? niet zo netjes....
Hmmm.. vaag dan, want het heeft altijd gewerkt :o

Verwijderd

ik heb een diamond monster fusion 16mb
en bij mij wil ie ook niet starten vanwege Open GL problemen ik al zo'n beetje heel dit topic gelezen en ik weet het nog niet nieuwe drivers heb ik al geinstaleerd en dat is niet gelukt wie helpt mij??? :'(

• Daan
Op zondag 12 mei 2002 12:38 schreef Darkstorm2001 het volgende:
ik heb een diamond monster fusion 16mb
en bij mij wil ie ook niet starten vanwege Open GL problemen ik al zo'n beetje heel dit topic gelezen en ik weet het nog niet nieuwe drivers heb ik al geinstaleerd en dat is niet gelukt wie helpt mij??? :'(
GLSetup misschien ff draaien?

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Logitech Keyboard (Internet Navigator). Het spel herkent mijn cijfertoetsen niet, en die zijn voor mij echt wel nodig bv om de verrekijker in MP te pakken. Met de muis graak je er niet. Ook taunts versturen lukt niet :( . Ik ben al een maand het internet aan het afzoeken maar ik vind het maar niet.

Ps: Ik ben redelijk nieuw hier op GOT en hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik dit topic kick. Ik ben via Search hier terechtgekomen en aan de naam te zien is dit het juiste topic om dit te posten. Heb hierover niets in de faq gelezen en als ik dit hier niet mocht kicken dan had ik er wel een topic over gestart, dus zo erg zal het wel niet zijn hé :) ;)

--edit--
Ik heb de Duitse 1.11 patch geinstalleerd, deze is volledig compatibel met de nederlandse MOhaa. Ervoor ging het ook niet dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Bij een paar vrienden zonder Logitech keyboard gaat taunts sturen wel, bij een paar anderen mét Logitch ook niet.--edit--

Verwijderd

check m`n specs en daaruit zal je kunnen aflezen dat mohaa in principe goed moet draaien op m`n bak

IN PRINCIPE :(

Verwijderd

Is er ook iemand die mij verder kan helpen?

• thefounder
  • Laatst online: 03-01 11:21
AppName: mohaa.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: gamex86.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000de436

Deze melding krijg ik als ik een new game opstart. Vervolgens druk je op "close" en je bent weer terug in XP.

Heb een geforce4 ti4400 van MSI met driver 2920.

Graag een oplossing!!!

Thanx.

Verwijderd

kheb n keertje dit gepost, maar daar kwam n slotje op, omdat het per se hier gepost moest worden...

ik vinnet prima, ff linken klaar, tis alleen wel n aparte manier om uit te leggen dat het prblm iig in de hardware zit en niet in de software :z

dus nogmaals: mijn probleem

Verwijderd

wow!! bij mohaa, het lag bij mij aan fsaa, die stond op Quincunx antialiasing, maarja, aangezien mohaa ookal op 1600*1200 met 32 bit en alles op maximaal stond :9, maar goed, geen fsaa, en hij draait als een pareltje.

voorbeeld, omaha beach, tijdens het strand: 43 fps!!!!!!!! :9 :9 :9

Verwijderd

Echt niemand die mij kan helpen??? Het is echt heel enerverend probleem !!! Dit is mijn laatse kick, hierna geef ik het ten einde raado op :'(

Verwijderd

hmm, welke versie is je toetsenbord? heb je een plaatje ervan (op de officiele site ofzo).
En heb je al gekeken naar nieuwe drivers ervoor :?

Verwijderd

Ik moets OOK hier mijn topic maar plaatsen hier komt mijn probleem:
Ik vond de demo van mohaa echt heel gaaf en heb dus besloten om het hele spel te kopen.
Maar als ik nu mohaa opstart dan krijg ik een grijs beeld. Het enigste wat ik dan nog kan doen is resetten. De demo deed het wel altijd goed. Ik heb de nieuwste update al gedaan.

Ik heb nu nog maar 128 mb ram omdat er 1 kapot is( moet nog effe een nieuwe halen) kan het daaar aan liggen?

nog effe wat specs:
abit kt7a-raid
amd athlon 1200 mHz
128 mb ram
geforce 2 mx 400 32mb
win 98 se

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 08:59 schreef bloemkool het volgende:
Ik vond de demo van mohaa echt heel gaaf en heb dus besloten om het hele spel te kopen.
Maar als ik nu mohaa opstart dan krijg ik een grijs beeld. Het enigste wat ik dan nog kan doen is resetten. De demo deed het wel altijd goed. Ik heb de nieuwste update al gedaan.

Ik heb nu nog maar 128 mb ram omdat er 1 kapot is( moet nog effe een nieuwe halen) kan het daaar aan liggen?

nog effe wat specs:
abit kt7a-raid
amd athlon 1200 mHz
128 mb ram
geforce 2 mx 400 32mb
win 98 se
als het ene treetje ram stuk is, kan het zijn dat hij daardoor niet werkt (maar ik neem dus aan dat je hem eruit heb gehaald :+ )

en verder :

driverz?

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 09:04 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

als het ene treetje ram stuk is, kan het zijn dat hij daardoor niet werkt (maar ik neem dus aan dat je hem eruit heb gehaald :+ )

en verder :

driverz?
Ik heb dat kapotte bankje eruit gehaald krijg binnenkort een nieuwe.
Drivers: nieuwste van Nvidia
en directx 8.1.

Met die kapotte erin werkt et ook niet.

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 09:11 schreef bloemkool het volgende:

[..]

Ik heb em eruit gehaald krijg binnenkort een nieuwe. Drivers: niuwste van Nvidia
en directx 8.1.

Met die kapotte erin werkt et ook niet.
natuurlijk werkt hij dan niet :P

hmm, post hier nog eens als hij het nog niet doet met die nieuwe driverz....

Verwijderd

43fps? hahaha dat suckt bigtime, vanaf 75 begint pas..

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 08:59 schreef bloemkool het volgende:

nog effe wat specs:
abit kt7a-raid
amd athlon 1200 mHz
128 mb ram
geforce 2 mx 400 32mb
win 98 se
Ja, dat probleem heb ik dus ook, heb een GedorceDDR met v2832, als je dat scherm trouwens krijgt te zien moet je ff terug gaan naar je desktop, dan krijg je als het goed is info van de console, bij mij zegt ie iets over een bestand dat ie niet kan vinden (tis al weer een tijdje geleden dat ik het geprobeerd heb, dus weet et niet zeker)

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 11:32 schreef Mr_Blue het volgende:
ik durf op heel veel geld te wedden dat jij niet meer dan 75 fps krijgt in omaha beach met 1600*1200, 32 bit en alles maximaal

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 20:18 schreef NeoTweaker het volgende:
kheb n keertje dit gepost, maar daar kwam n slotje op, omdat het per se hier gepost moest worden...

ik vinnet prima, ff linken klaar, tis alleen wel n aparte manier om uit te leggen dat het prblm iig in de hardware zit en niet in de software :z

dus nogmaals: mijn probleem
lekker, moet ik het in dit draadje posten en nou krijg ik geen antwoord :r :r :r :r

echt helemaal niemand?

vriend heeft modem op USB-poort zitten en denkt dat het daaraan ligt (usb-poort is n beetje brak), zou dat kunnen?

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 11:32 schreef Mr_Blue het volgende:
|:( meer dan +/- 30 FPS kan het menselijk oog niet waarnemen dus wat BLAAT je?

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 14:20 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

mijn oog wel :P

• Saekerhett
Op zaterdag 18 mei 2002 14:20 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

Nee, jij blaat, je kunt het verschil tussen 30 en 70 echt wel zien hoor...

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 14:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nee, jij blaat, je kunt het verschil tussen 30 en 70 echt wel zien hoor...
nauwlijks

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 14:15 schreef NeoTweaker het volgende:

[..]

lekker, moet ik het in dit draadje posten en nou krijg ik geen antwoord :r :r :r :r

echt helemaal niemand?

vriend heeft modem op USB-poort zitten en denkt dat het daaraan ligt (usb-poort is n beetje brak), zou dat kunnen?
vriend komt net tot de conclusie dat het daar niet aan ligt (ze hebben met de nieuwste drivers de controlelampjes verbouwd :( )

• Saekerhett
Op zaterdag 18 mei 2002 17:14 schreef bloemkool het volgende:

[..]

nauwlijks
Dat is gewoon echt niet waar! Of jij hebt erg slechte ogen misschien, dan zou het wel kunnen ;)

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat is gewoon echt niet waar! Of jij hebt erg slechte ogen misschien, dan zou het wel kunnen ;)
we laten de zaak maar gewoon rusten jongens :7

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 23:07 schreef jcross het volgende:
hmm, welke versie is je toetsenbord? heb je een plaatje ervan (op de officiele site ofzo).
En heb je al gekeken naar nieuwe drivers ervoor :?
Het is gewoon bij alle Logitech toetsenborden. Yepp, laatste drivers.

Ps. OK we laten het rusten maar vergeet het maar, want meer dan 24-25 FPS kan het oog gewoon niet waarnemen, kijk maar eens in je biologiecursus van vroeger! Misschien lijkt dat voor jullie wel maar das dan iets psychisch (kijk maar eens in jullie psychologiecursus :) )

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
Op vrijdag 17 mei 2002 20:28 schreef jcross het volgende:
wow!! bij mohaa, het lag bij mij aan fsaa, die stond op Quincunx antialiasing, maarja, aangezien mohaa ookal op 1600*1200 met 32 bit en alles op maximaal stond :9, maar goed, geen fsaa, en hij draait als een pareltje.

voorbeeld, omaha beach, tijdens het strand: 43 fps!!!!!!!! :9 :9 :9
hmmm, bij mijn weten ondersteunt Mohaa deze resolutie niet hoor >:)(tenminste niet volledig). Kzou het toch een stappie lager instellen voor een hogere framerate.

just my 2 cents

edit:

damn waarom ondersteunt het forum nog steeds geen *echte* eurotekens...? |:(

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• thefounder
  • Laatst online: 03-01 11:21
Nogmaals!!!!!!

AppName: mohaa.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: gamex86.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000de436
Deze melding krijg ik als ik een new game opstart. Vervolgens druk je op "close" en je bent weer terug in XP.

Heb een geforce4 ti4400 van MSI met driver 2920.

Graag een oplossing!!!

Thanx.

Verwijderd

weet iemand hoe ik op de commandline van medal of honor kan komen.
Hij gaat bij in een keer door as ik hem opstart.
Voor de mensen die niet weten wat ik daarmee bedoel. dat is dat schermpie wat je zo heel snel voorbij ziet komen as je het spel opstart

• Saekerhett
Op zondag 19 mei 2002 20:38 schreef gekkenhuis23 het volgende:
weet iemand hoe ik op de commandline van medal of honor kan komen.
Hij gaat bij in een keer door as ik hem opstart.
Voor de mensen die niet weten wat ik daarmee bedoel. dat is dat schermpie wat je zo heel snel voorbij ziet komen as je het spel opstart
Is dit een hardwareprobleem???

Nee, 't is gewoon een dubbelpost met http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13651373#13651373 :{

Verwijderd

dat heet console en in je game kun je ongeveer hetzelfde krijgen als je op tilde drukt (~)

idd een dubbelpost en ook wel ergens anders op inet gevonden,
nog steeds niemand antwoord op mijn vraag?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.