Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[concept] Zou een site over gadgets iets zijn?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
ehm ja... het zit gewoon in CSS...

zoiets van "scrollbar_background" en dan gewoon een kleurtje invullen...

ik zoek wel ff hoe ok al weer precies.

edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
SCROLLBAR-FACE-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #cccccc; 
SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #999999; 
SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #666666

Daar kun je een beetje mee rond spelen.

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
ik vraag me af.. hoe kom je aan inhoud/news?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:19 schreef SEFje het volgende:
ehm ja... het zit gewoon in CSS...

zoiets van "scrollbar_background" en dan gewoon een kleurtje invullen...

ik zoek wel ff hoe ok al weer precies.

edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
SCROLLBAR-FACE-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #666666; 
SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #cccccc; 
SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #999999; 
SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #666666

Daar kun je een beetje mee rond spelen.
Oke thanks, dan zal ik daar eens wat mee gaan spelen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 20:13 schreef Saddam het volgende:
ik vraag me af.. hoe kom je aan inhoud/news?
Als het goed is het al eens besproken in dit topic, maar graag leg ik het nog eens uit! :)

Nieuws kun je halen door te zoeken op internet (of later doordat bezoekers je een link sturen ofzo).
Reviews daarentegen kun je zelf maken door een gadget te 'lenen' of doordat bezoekers hun eigen gadget reviewen en deze ter beschikking stellen op Trendstyle.

Andere inhoud zoals muziek en film is heel gemakkelijk... :7
Kijken en luisteren, meer niet!

In het forum was al gereageerd dat mensen willen helpen om een film te bekijken en deze afdeling muziek wil ik graag voor mijn rekening nemen aangezien ik groot muziek fan ben! :)

Verwijderd

He Popular,
ik wil ook wel helpen om die toekomstige gadgetsite van jou op te richten.

Zelf houd ik erg veel van gadgets en vind dat er absoluut een goede site voor moet komen.

Ik kan goed overweg met veel tekenprogramma's

** ik stel me beschikbaar **
als je gewoon veel vrijwillegers vind die willen helpen,
word het nog es wat !!!
Ook zou ik wel reviews willen schrijven

je zegt maar wat ik nodig heb.

ik heb msn :
ook heb ik icq, alleen ben ik me icq nummer ff kwijt.
me icq naam = , dan kan je me toch nog zoeken als je me nodig hebt :*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 21:04 schreef djefmo het volgende:
** ik stel me beschikbaar **
Thank you!
Ik spreek je wel op MSN. :)

Eens kijken wat je voor Trendstyle kan betekenen... :7

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op maandag 11 maart 2002 17:38 schreef Popular het volgende:

[..]

Thank you!
Ik spreek je wel op MSN. :)
wat is jouw hotmale adres dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 18:24 schreef SEFje het volgende:

[..]

wat is jouw hotmale adres dan?
Stuur even een mailtje naar webmaster@trendstyle.nl en ik zal hem geven! :)

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Op zondag 03 maart 2002 02:23 schreef didio het volgende:

[..]

Last updated 5 Feb 2002?? Beetje oud..
yup hij was bezig met een redesign,
check nog maar eens...
is veeeeeeel beter nu ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 23:18 schreef CroitiX het volgende:

[..]

yup hij was bezig met een redesign,
check nog maar eens...
is veeeeeeel beter nu ! :)
Is inderdaad wel netter als eerst, maar maakt hij trouwens ook eigen reviews zonder die ergens anders vandaan te halen?

Verwijderd

Topicstarter
Even kort de stand van zaken: ik ben bezig met het designen, maar het omzetten naar HTML geeft bij mij dus problemen.

Ik ben absoluut niet iemand die kan scripten, om het maar even zo te zeggen.
Designen met Photoshop lukt me vrij aardig, dus nu vroeg ik me af of er iemand mee zou willen helpen aan Trendstyle als scripter? :?
Denk aan het omzetten van mijn ontwerpen naar een complete website, indien mogelijk met PHP zodat er efficienter gewerkt kan worden!

Graag zie ik jullie reacties, mailen kan ook naar webmaster@trendstyle.nl. :*

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Helaas, ik ontwikkel alleen voor Microsoft platformen ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik ben bang dat ik hier niet erg verder kom... ;(

Dan ga ik het maar op een andere manier proberen aangezien ik bang ben dat het anders niet erg op zal schieten met Trendstyle... :7

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53
Op maandag 25 maart 2002 17:15 schreef Popular het volgende:
Even kort de stand van zaken: ik ben bezig met het designen, ..
Preview, preview :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 13:27 schreef Jasper het volgende:

[..]

Preview, preview :P
Hehe, rustig rustig! ;)
Ik denk dat ik van nu af aan niet alles meer zal laten zien aangezien er nu toch wel een beetje haast bij komt kijken om het spoedig te kunnen lanceren. En dan kun je volgens mij het beste niet alles laten zien... :7

Ik ben overigens ook wat aan het 'onderhandelen', dus ik zal de komende periode meer bezig zijn met de voorbereiden dan met het design!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ik zo niet met frames werken, en misschien wil mijn bedrijf wel helpen tegen bepaalde vergoedingen.

Je kan altijd contact opnemen via info@evalined.com

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 16:56 schreef Exercy het volgende:
Ik zo niet met frames werken, en misschien wil mijn bedrijf wel helpen tegen bepaalde vergoedingen.

Je kan altijd contact opnemen via info@evalined.com
Wat voor vergoedingen moet ik dan aan denken?
Ik zal anders binnenkort eens contact opnemen met het directie.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
hmmz... gaat niet zo snel met die site hè?

Keep going guys !!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 21:43 schreef Vrieskist het volgende:
hmmz... gaat niet zo snel met die site hè?

Keep going guys !!
Ja, ik moet inderdaad zeggen dat het mij ook wel wat tegenvalt...
Het zijn waarschijnlijk de bekende factoren van tijd die het me moeilijk maken!

Maar hoe snel maak jij dan een complete site zoals Vrieskist.net? Heb je dat binnen een paar weekjes af ofzo?

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Aan vergoeding denken we neit aan 100 euro ofzo :) Maar echt wel hogere bedragen, contact me maar op msn: thlaim@hotmail.com

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:22 schreef Exercy het volgende:
Aan vergoeding denken we neit aan 100 euro ofzo :) Maar echt wel hogere bedragen, contact me maar op msn: thlaim@hotmail.com
Waar slaat deze post op? Slaat ie ook nog ergens op terug |:(

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53
Op zaterdag 06 april 2002 00:45 schreef TonD het volgende:

[..]

Waar slaat deze post op? Slaat ie ook nog ergens op terug |:(
Op zaterdag 30 maart 2002 16:56 schreef Exercy het volgende:
.., en misschien wil mijn bedrijf wel helpen tegen bepaalde vergoedingen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 22:22 schreef Exercy het volgende:
Hmmm, sorry, ik ben niet van plan om honderden euro's neer te leggen voor iets wat ik zelf eventueel ook zou kunnen (wat wel wat meer moeite kost ;)).

Bovendien ligt het niet echt in mijn filosofie om een kapitaal aan Trendstyle uit te geven. Uiteraard wil ik er wel in investeren, maar wel met mate! :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan, ik krijg ook kritiek! :P
Dit berichtje kreeg ik via ICQ:
Hmm snue voor iemand om zo een site te promoten, wat kost dat nou modjes omkopen?

En je doet verder niet speciaal, gewoon content van internet afhalen? hmmm nou dan ben je echt UNIEK hoor.

Ik denk echt dat het een flop wordt. Wat maakt jouw site nou speciaal? en vooral UNIEK.

Post het eens op GoT
Bij deze 'post ik het eens op GoT'...
Pfff, als hij dan ook nog zo stoer had geweest om zijn e-mailadres/nickname achter te laten; maar nee hoor!

Als ik zelf even op dit berichtje mag reageren vind ik het vrij dom om te zeggen dat Trendstyle een site wordt waar enkel artikelen van internet wordt geplukt om zo aan content te komen, niet dus!
Ik ben dus wel ietsje meer van plan, maar daar ga ik nu niet op in aangezien ik dat vast wel eens duidelijk heb gemaakt! :D

Ik ben benieuwd of de afzender nu net zo 'stoer' is als mij om een berichtje achter te laten... :P

Zijn jullie het eigenlijk met deze gast eens? Ik moet maar echt eens snel komen met Trendstyle aangezien de beloftes niet bepaald overtuigd meer overkomen... :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 17:54 schreef Popular het volgende:
Kijk eens aan, ik krijg ook kritiek! :P
Dit berichtje kreeg ik via ICQ:
[..]

Bij deze 'post ik het eens op GoT'...
Pfff, als hij dan ook nog zo stoer had geweest om zijn e-mailadres/nickname achter te laten; maar nee hoor!

Als ik zelf even op dit berichtje mag reageren vind ik het vrij dom om te zeggen dat Trendstyle een site wordt waar enkel artikelen van internet wordt geplukt om zo aan content te komen, niet dus!
Ik ben dus wel ietsje meer van plan, maar daar ga ik nu niet op in aangezien ik dat vast wel eens duidelijk heb gemaakt! :D

Ik ben benieuwd of de afzender nu net zo 'stoer' is als mij om een berichtje achter te laten... :P

Zijn jullie het eigenlijk met deze gast eens? Ik moet maar echt eens snel komen met Trendstyle aangezien de beloftes niet bepaald overtuigd meer overkomen... :Y)
Ik ben het niet geheel met hem eens omdat ik eerst iets wil zien om te kunnen oordelen. Maar veel van hetzelfde waar hij over heeft, verwacht ik persoonlijk ook wel een beetje. Laat maar zien wat je kunt! :) Ook dat je al sinds half januari dit topic hebt lopen zonder echt online te komen met je site, helpt niet mee. Ik heb zelf ook een site, maar niet hierover (moet hier trouwens binnenkort ook weer eens aan gaan werken, al weer een tijd geen update geplaatst). Was binnen 1 week online en heb de eerste maanden dagelijks updates uitgebracht. Het grootste probleem bij het maken van een site vind ik, is tijd vinden om aan je site te werken.

Werk ze, succes en laat gauw eens je site met inhoud zien, hoeft nog niet geheel klaar te zijn, dat is het trouwens nooit....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 19:10 schreef Nostradamus het volgende:

[..]

Werk ze, succes en laat gauw eens je site met inhoud zien, hoeft nog niet geheel klaar te zijn, dat is het trouwens nooit....
Het probleem is ook dat ik heb onderschat dat er veel tijd in gaat zitten en bovendien ben ik niet snel met een ontwerp of iets dergelijks tevreden...
Dat maakt het wat moeilijker! :7

Verwijderd

Nouja ik heb een beetje het idee dat je doel is om hier bij GoT een crew bij elkaar te scharrelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 21:17 schreef Hyphylus het volgende:
Nouja ik heb een beetje het idee dat je doel is om hier bij GoT een crew bij elkaar te scharrelen.
Nee, niet bepaald eigenlijk. Mijn doel was om te peilen of een site over gadgets wel zin had! :7

In de eerste reacties zie je dat er hulp wordt aangeboden, daar kan ik dan moeilijk nee tegen zeggen.
Bovendien heb ik tot nu toe (met uitzonderingen daar gelaten) nog helaas weinig gehad aan de hulp en zal ik daar pas van kunnen profiteren als Trendstyle een feit is en online staat.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 13:58 schreef Popular het volgende:

[..]

Nee, niet bepaald eigenlijk. Mijn doel was om te peilen of een site over gadgets wel zin had! :7

In de eerste reacties zie je dat er hulp wordt aangeboden, daar kan ik dan moeilijk nee tegen zeggen.
Bovendien heb ik tot nu toe (met uitzonderingen daar gelaten) nog helaas weinig gehad aan de hulp en zal ik daar pas van kunnen profiteren als Trendstyle een feit is en online staat.
Dat zag ik ook wel maar ik moet wel zeggen dat er erg veel posts van jou zijn waarin je vraagt om medewerking. Misschien niet letterlijk maar daar komt het dan wel op neer...

Verwijderd

Probleem met zo een site is alleen het up to date houden van zo iets

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 09:08 schreef Wim C het volgende:
Probleem met zo een site is alleen het up to date houden van zo iets
Yep, of het van de grond krijgen van zo iets! ;)

Ik denk persoonlijk dat het voor mij minder moeilijk zal zijn om het up to date te houden dan het van de grond te krijgen waar ik nu al maanden mee bezig ben... :Z

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Nou ik ken nu een site met een beetje het concept, en die maak ik. En die vordert ook wat meer en is beter ;) :D Misschien toch iemand de site laten maken? Want zo gaat het idee een beetje dood :D

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

ik wil je ook wel helpen :) ik kan wel wat reviews schrijven over gadgets van mij en vrienden :) en andere klusjes :)

contact me :

msn --> vulhierin@hotmail.com

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 12:25 schreef Exercy het volgende:
Nou ik ken nu een site met een beetje het concept, en die maak ik. En die vordert ook wat meer en is beter ;) :D Misschien toch iemand de site laten maken? Want zo gaat het idee een beetje dood :D
Ik laat inderdaad de website ook maken, we zijn nu bezig met wat werk wat 'achter de schermen' gebeurd.

Ik weet zeker dat het de moeite waard zal zijn om er nu meer tijd in te steken dan er later achter te komen dat we ergens iets vergeten zijn bij het begin. Als ik aan iets begin mag het ook meteen goed zijn ook vind ik! :7

Waar kan ik die site vinden trouwens die jij aan het maken bent? :)

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Op maandag 29 april 2002 19:54 schreef Popular het volgende:

[..]

Ik laat inderdaad de website ook maken, we zijn nu bezig met wat werk wat 'achter de schermen' gebeurd.

Ik weet zeker dat het de moeite waard zal zijn om er nu meer tijd in te steken dan er later achter te komen dat we ergens iets vergeten zijn bij het begin. Als ik aan iets begin mag het ook meteen goed zijn ook vind ik! :7

Waar kan ik die site vinden trouwens die jij aan het maken bent? :)
Previews???
En die andere site is geheim project, dus no see. Sorry!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 16:31 schreef Exercy het volgende:

[..]

Previews???
En die andere site is geheim project, dus no see. Sorry!
Het is dus niet www.hardwarefaq.nl? ;)

Verwijderd

Ik ben ook bezig met een groot projectje. Had eerst ook al iets geprobeerd maar was geen succes. Nu ik er op terugkijk, weet ik dat ik gewoon alles heb overhaast en bepaalde dingen te rooskleurig heb ingezien. Het is daarom aan te raden dat je alles goed uitwerkt en ook opschrijft. Ook een beetje onderzoek doen en niet alleen maar dingen aannemen. En wat ook wel helpt is je ideeen vertellen aan je vrienden, die kunnen namelijk ook goede suggesties hebben of ze kunnen geinteresseerd raken om je een beetje te helpen. Maar ja dat is in mijn geval denk ik makkelijker aangezien mijn vrienden ook direct het doelgroep is van mijn projectje. Verder is het natuurlijk van belang dat je je tijd goed indeelt, klinkt logisch maar is meestal een grote factor waarom sites niet slagen, zeker als je er alleen aan werkt.

Ik kan je verder nog geen tips geven aangezien mijn project nog niet online is. Ben er mee bezig maar doe het niet gehaast. Moet nog redelijk wat doen aan de aquisitie, de site is wel al bijna af maar met een site alleen kom je nergens :)

In ieder geval veel succes met jou project, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
het schiet niet echt op hè ;) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 19:21 schreef Vrieskist het volgende:
het schiet niet echt op hè ;) :)
Op zijn zachts gezegd: nee! ;)

Ik wil bij deze ook dit topic even laten voor wat het is; het is een leuk brainstorm topic geweest en ik heb er ook absoluut veel aan gehad, maar op dit moment denk ik dat het beter is om me te concentreren op een goede start van Trendstyle! :7

Ik zeg maar zo: als je iets doet, doe het dan goed! :D (En wat hier ook van toepassing is: beter laat dan nooit!)

Verwijderd

is dit nog wat geworden?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11 16:18
tot op heden nog niet aan de site zelf te zien :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik hierboven al had vermeld gaan we absoluut door met het concept, maar dit heeft zo zijn tijd nodig.

Zoals in dit topic al werd gewaarschuwd voor het gevaar 'tijd', kunnen we dit bij deze wel bevestigen. Maar het wachten gaat absoluut de moeite waard zijn, dat is zeker! :7
Pagina: 1 2 3 Laatste