Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[concept] Zou een site over gadgets iets zijn?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al een hele lange tijd met de gedachte in mijn hoofd om een site te beginnen voor jongeren waar het onderwerp gadgets centraal staan.

Denk aan bijvoorbeeld een mix van Tweakers en Wannahaves, maar dan origineel! :)
Mijn idee is om de nieuwste (enigzins betaalbare) gadgets te onderzoeken en daar reviews van te maken.
Bezoekers kunnen dan door middel van een forum hun mening kwijt over de gadget.
Helemaal te gek zou zijn als er een kleine shop op zou staan waar producten te koop zijn die je in Nederland bijvoorbeeld nog niet kan kopen of iets dergelijks.

Naast de gadgets wil ik ook iedere week een review van een nieuw album/single/film plaatsen bijvoorbeeld.

Misschien als een van de Management leden van Tweakers dit lezen en geinteresseerd zijn, jullie mogen me altijd mailen op info@gotrendy.nl. :D
Nu weten jullie meteen welke naam ik eraan wil geven. :)

Mijn vraag is nu: lijkt dit jullie een leuk idee of is dit crap? (onderbouw je mening s.v.p.)
Het idee is nu waarschijnlijk nog wat vaag, maar het begin is er!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 12:07

uibeltje

Idiotheque

Dit idee hadden RobtH en GsmGuru ooit ook al :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 13:49 schreef uibeltje het volgende:
Dit idee hadden RobtH en GsmGuru ooit ook al :)
Oh ja? Is dat zo?
En is dat idee nog uitgewerkt tot uiteindelijke site of niet? :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 13 januari 2002 13:52 schreef Popular het volgende:

[..]

Oh ja? Is dat zo?
En is dat idee nog uitgewerkt tot uiteindelijke site of niet? :)
Ze hadden een concept klaar geloof ik :) GsmGuru had 't idee, en had de mission statement en toekomstperspectieven bedacht, en RobtH had er geloof ik een marketingplan van gemaakt! De site is echter nooit vd grond gekomen :{

Verwijderd

Ik wil je graag helpen! icq me maar

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 13 januari 2002 13:56 schreef Experience het volgende:
Ik wil je graag helpen! icq me maar
hee jij bent.... :X
:P maar ja: tis toegestaan :) Dat RobtH terugkwam niet, maar goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 13:53 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Ze hadden een concept klaar geloof ik :) GsmGuru had 't idee, en had de mission statement en toekomstperspectieven bedacht, en RobtH had er geloof ik een marketingplan van gemaakt! De site is echter nooit vd grond gekomen :{
Maar mijn idee is nog fris en die wil ik dolgraag van de grond laten komen, geloof me! :)
Misschien heb je een linkje van hun topic ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 13:57 schreef uibeltje het volgende:

[..]

En wie is hij dan? :P

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:57 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Inmiddels een beetje braver geworden! :) :)

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 14:00 schreef Popular het volgende:

[..]

En wie is hij dan? :P
Icq me maar even, dan komt het wel goed! :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 13 januari 2002 13:57 schreef Popular het volgende:

[..]

Maar mijn idee is nog fris en die wil ik dolgraag van de grond laten komen, geloof me! :)
Misschien heb je een linkje van hun topic ofzo?
Jouw idee is hetzelfde als hun idee :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 14:02 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Jouw idee is hetzelfde als hun idee :)
Weet ik, maar die van mij is fris! :P
Maar goed, hulp kan ik goed gebruiken dus bij deze roep ik iedereen op om te reageren! :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 13 januari 2002 14:04 schreef Popular het volgende:

[..]

Weet ik, maar die van mij is fris! :P
Maar goed, hulp kan ik goed gebruiken dus bij deze roep ik iedereen op om te reageren! :)
Tja, ik heb RobtH net op icq gesproken, en vorig jaar was het concept uniek. Omdat er geen enkele site was die 't deed. De enige die in de buurt kwam, was www.portablegear.nl . Die deden toen aan e-commerce, dus zo objectief is dat niet. Maar in 1 jaar tijd kan veel veranderen: de site is nu wel onafhankelijk... Aldus RobtH.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik kan je wel helpen met de technische realisatie en ik heb wel advies over gebruiksvriendelijke sites maken, efficientie, beveiliging en advertenties. Mail maar op lvangool@planet.nl

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53
Grappig.

Dit plan heb ik met een paar vrienden ook gehad. De plannen zijn er, het ontwerp is er, ideeen voor de toekomst zijn er, de naam/domeinnaam is er.. Nu de tijd nog ;)

Neem 'es contact op als je mijn ideeen wil horen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 14:11 schreef Config het volgende:
Ik kan je wel helpen met de technische realisatie en ik heb wel advies over gebruiksvriendelijke sites maken, efficientie, beveiliging en advertenties. Mail maar op lvangool@planet.nl
Is ICQ ook goed? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 14:14 schreef Jasper het volgende:
Grappig.

Dit plan heb ik met een paar vrienden ook gehad. De plannen zijn er, het ontwerp is er, ideeen voor de toekomst zijn er, de naam/domeinnaam is er.. Nu de tijd nog ;)

Neem 'es contact op als je mijn ideeen wil horen.
Graag! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer mensen met ideeen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Of beter nog: zijn er misschien mensen die in staat zijn om mij, bij het openen van de site, enkele gadgets ter beschikking te stellen?

Of is dit iets te hoog gegrepen? ;)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 13 januari 2002 15:03 schreef Popular het volgende:
Of beter nog: zijn er misschien mensen die in staat zijn om mij, bij het openen van de site, enkele gadgets ter beschikking te stellen?

Of is dit iets te hoog gegrepen? ;)
Je mag mijn IRax wel even lenen ;)
http://www.tweakers.net/reviews/265

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 16:04 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Je mag mijn IRax wel even lenen ;)
http://www.tweakers.net/reviews/265
Than we have a deal! :)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op HappyFun hebben we nu ook gadgets..totaal nu 2 stuks.
En kan je vertellen dat niet makkelijk is.. de laatste review was van een boot .. je moet gewoon brutaal bv naar een beurs gaan en dus vragen of je ff mag kijken... hebbie geluk mag het..anders niet :+

maar bedrijven lenen niet zo snel gadgets uit..waarom zouden ze het doen aan kleine site[je start immers klein]

Dan gaan ze wel naar bijvoorbeeld WannaHaves of..
OOK de kleine dingen zijn moeilijk te verkrijgen..bv sigarenreview..is nog moeilijk hoor..

/edit
Zie op GoT het GadGet forum..alleen met gadgets is het gedoemd om te mislukken..why WannaHaves dan wel denk je :)

Omdat dat TV is..is echt wel ff anders..je ziet bv een boot in beweging ipv alleen maar plaatjes.. en WannaHaves verkoopt en dat is aardig inkomen..

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 17:23 schreef HappyFun het volgende:
Op HappyFun hebben we nu ook gadgets..totaal nu 2 stuks.
En kan je vertellen dat niet makkelijk is.. de laatste review was van een boot .. je moet gewoon brutaal bv naar een beurs gaan en dus vragen of je ff mag kijken... hebbie geluk mag het..anders niet :+

maar bedrijven lenen niet zo snel gadgets uit..waarom zouden ze het doen aan kleine site[je start immers klein]

Dan gaan ze wel naar bijvoorbeeld WannaHaves of..
OOK de kleine dingen zijn moeilijk te verkrijgen..bv sigarenreview..is nog moeilijk hoor..

/edit
Zie op GoT het GadGet forum..alleen met gadgets is het gedoemd om te mislukken..why WannaHaves dan wel denk je :)

Omdat dat TV is..is echt wel ff anders..je ziet bv een boot in beweging ipv alleen maar plaatjes.. en WannaHaves verkoopt en dat is aardig inkomen..
Maar wie zegt er dat ik klein wil beginnen? :)
Sowieso heb ik al denk ik beter idee om aan reviews te komen. (en nee; niet jatten... ;))

Maar enkel gadgets is overigens ook niet mijn idee om in de site te verwerken, zoals je hebt kunnen lezen.

Je hebt overigens wel gelijk dat fabrikanten niet zo snel aan een beginnende site iets weggeven, maar daarom wil ik bij deze de hulp van Tweakers.net inroepen!
Dus Floris en Daniel, als jullie dit forum lezen: neem even contact met me op. :D

Nee, zonder gekheid; het is natuurlijk helemaal niet gek om een grote naam naast je te hebben, dus we zullen maar eens gaan mailen als we een beetje een ontwerp of iets dergelijks klaar hebben denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Zeg HappyFun: dit is dus niet bepaald mijn idee voor een website over gadgets! :D

Hahaha, volgens mij bedoel jij toch heel iets anders dan mij met gadgets... :+

Verwijderd

Topicstarter
By the way: hoe heb jij dan die fabrikant van Real Doll zo gek gekregen om een popje van € 5000,- weg te geven? :D

Verwijderd

www.spysupplyonline.com met egte spy gadgets etc, kijk maar es, wel leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 18:59 schreef R.T.B het volgende:
www.spysupplyonline.com met egte spy gadgets etc, kijk maar es, wel leuk.
Ligt dat nou aan mij of is die site een beetje down ofzo? :?

Maar spy gadgets is ook niet echt wat ik zoek... I'm sorry! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat de reacties aardig wat hulp bevatten die goed ik kan gebruiken! :)

Maar waar het me uiteindelijk nog om ging was: zou het iets zijn, zo'n site over gadgets? :D
Natuurlijk is het idee zo wat vaag, maar ik zeg natuurlijk niet alle goede ideeen hier via dit forum... :+
Ik hoop dat je er iets bij kunt voorstellen.

P.S. Maar alle hulp is nog steeds welkom by the way!

Verwijderd

Topicstarter
/me heeft eigenlijk geen idee of de Management leden van Tweakers.net nog een dochtertje erbij willen, net als Fokzine.net... :)

Anders kan ik nog wel een mooie dochter tot leven wekken! ;)

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41
ik was laatst ook bezig met het idee van een gadget site maken toen ik op de gadget afdeling hier aan het kijken was. ben er alleen mee gestopt omdat alleen zo veel werk is.

dus als je nog iemand nodig hebt??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:59 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik was laatst ook bezig met het idee van een gadget site maken toen ik op de gadget afdeling hier aan het kijken was. ben er alleen mee gestopt omdat alleen zo veel werk is.

dus als je nog iemand nodig hebt??
Nou, uiteraard kan ik iedereen zijn hulp goed gebruiken. Je moet dan denk aan nieuwsposter, moderators voor het forum, maar ook php fanaten ofzo die voor Trendstyle een scriptje kunnen ontwerpen... :)
En wat te denken van een mooi ontwerp! :9 Dus ook alle Photoshoppers kunnen mij mailen op webmaster@trendstyle.nl. ;)

Alleen eerst wil ik kijken of het idee iets is en aan kan slaan. Ook wil ik eventuele samenwerking met grotere sites graag vantevoren even weten zodat Trendstyle groot kan starten. (Dus er komt nog wel wat bij kijken voor Trendstyle eenmaal zal starten.)
Want het heeft absoluut ambitie vind ik zelf! :7
Wat jullie? :)

Verwijderd

Topicstarter
[oops...] :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens nog meer mensen die op het idee zijn gekomen om een site te maken maar daar niet op door zijn gegaan?
En zo ja, waarom niet? :)

Of zijn er misschien mensen die ervaring hebben met het beheren van een succesvolle site?
Zo ja, hoe is dat zo gekomen? :)

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 13:34

Padvinder

doet z'n best

check out www.iwantoneofthose.com

Daar hebben ze echt koele stuff...

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(jarig!)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Beide sites kende ik al, inderdaad zijn ze wat betreft gagdgets erg leuk, maar ik vind ze persoonlijk echt niet lekker weg te lezen. Maar misschien ligt dat ook aan mij... :?

Wat ik sowieso dus niet wil is enkel gadgets die niet bereikbaar zijn voor modaal Nederland. Met andere woorden; er zijn genoeg leuke gadgets die een review verdienen, maar die toch niet te duur zijn! :)

Bij www.iwantoneofthose.com ligt trouwens echt teveel nadruk op de shop vind ik zelf.
Ik zoek echt iets nieuws! Sterker nog: ik wil iets nieuws starten! :D

Suggesties? ;)

• Jasper
Ken je PrimeUser al? Dat is volgens mij de belangrijkste leverancier van het gadgets blad Groove uit Belgie.

Maar, wat zou de reden zijn dat we hier in nederland weinig tot geen echte gadgets shops zijn. Ook qua gadget bladen lopen we hier gruwelijk achter.
Of vindt iedereen het wel dope, maar wil niemand er veel geld voor neerleggen?

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
idee is TOP, ik zat laatst te kijken op internet of er ook een leuke gadget site was in Nederland (zoiets als thinkgeek maar dan ook meer elektronica) maar heb toen helaas nix kunnen vinden :(

maar als je nog een moderator zoekt... :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 17:12 schreef Jasper het volgende:
Ken je PrimeUser al? Dat is volgens mij de belangrijkste leverancier van het gadgets blad Groove uit Belgie.

Maar, wat zou de reden zijn dat we hier in nederland weinig tot geen echte gadgets shops zijn. Ook qua gadget bladen lopen we hier gruwelijk achter.
Of vindt iedereen het wel dope, maar wil niemand er veel geld voor neerleggen?
Wat betreft PrimeUser, nope die kende ik nog niet. So thanks! :)

Wat betreft de gadgetsgehalte in Nederland ben ik het wel met je eens eigenlijk.
Wat je zegt, er zijn weinig echte shops voor gadgets, dit is misschien toch wel het moment om eens toe slaan dacht ik zo! :7

En inderdaad, qua gadgets bladen ben je hier met eentje al snel tevreden, simpelweg omdat we er niet meer hebben...
Wat je wel steeds vaker ziet in bladen als Panorama, Nieuwe Revu, maar ook computerbladen zijn kleine reviews over gadgets van dit moment.
Zonde vind ik dat daar eigenlijk te weinig aandacht wordt besteed.

Als je Nederland vergelijkt met Engeland bijvoorbeeld zouden we ons eigenlijk moeten schamen! :D
Best wel vreemd, dat dat hier nog niet echt is doorgedrongen in Nederland... :7

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 17:57 schreef Zorg het volgende:
idee is TOP, ik zat laatst te kijken op internet of er ook een leuke gadget site was in Nederland (zoiets als thinkgeek maar dan ook meer elektronica) maar heb toen helaas nix kunnen vinden :(

maar als je nog een moderator zoekt... :)
Dank u, dank u! Ik hoop trouwens niet dat je de enige bent in Nederland die het een top idee vindt als ik wil starten met Trendstyle! :+

Als Trendstyle eenmaal start zullen we vast wel wat moderators nodig hebben, dus ik zal je naam noteren! :)

• Jasper
Volgens mij is dit topic meer iets voor Gadget Talk.

• Vinnienerd
  • Nu online
Hm... Hier staat d'r ook eentje, die 's gemaakt door Neman en nog iemand.
Of check m'n sig

[niet als spam bedoelt]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 07:06 schreef Vinnienerd het volgende:
Hm... Hier staat d'r ook eentje, die 's gemaakt door Neman en nog iemand.
Of check m'n sig

[niet als spam bedoelt]
Oke, thanks!
Natuurlijk is die IRax het leukste wat er op de site staat; ook jammer dat ze maar twee gadgets hebben...

Maar wat de IRax betreft, ik mocht hem al van SONiCB00M lenen zei hij! :D
Het staat hier zelfs zwart op wit! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 20:13 schreef Jasper het volgende:
Volgens mij is dit topic meer iets voor Gadget Talk.
Jah, heb je wel gelijk in.

Zou een voorbij stuiterend modje dit even kunnen verplaatsen dan? :)
Thank you! :7

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij deze naar GT gemoved... Denk idd dat er daar meer mensen met verstand van zaken zitten :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 20:04 schreef Grrrrrene het volgende:
Bij deze naar GT gemoved... Denk idd dat er daar meer mensen met verstand van zaken zitten :)
Thank you very much! :)

Nu ben ik benieuwd of je inderdaad gelijk hebt met het intelligentiegehalte in Gadget Talk... :D

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

hey ik zou wel willen moderaten op je forum :) of natuurlijk nieuwe gadgets testen he :D mail maar als je moderator hulp kunt gebruiken!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 20:22 schreef BaRF het volgende:
hey ik zou wel willen moderaten op je forum :) of natuurlijk nieuwe gadgets testen he :D mail maar als je moderator hulp kunt gebruiken!
Hehehe! :D
Volgens mij zijn er zo nog meer die graag willen testen.. :P

Misschien is dat ook wel een idee, gadgets opsturen naar bezoekers, of leden ofzo van Trendstyle, zodat zij die een weekje mogen testen. Vervolgens kunnen ze dan een complete review erover schrijven.
Is misschien wel een ideetje... :7

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 19:50
lijkt me leuk :)
maar het worden toch niet alleen maar pjoeterachtige gadgets? :/

nutteloze onzingadgets zijn het leukste :)

\o/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 21:23 schreef Arshia het volgende:
lijkt me leuk :)
maar het worden toch niet alleen maar pjoeterachtige gadgets? :/

nutteloze onzingadgets zijn het leukste :)
Als jij het zegt doen we dat toch gewoon! :D
Nog meer suggesties? ;)

Nee, het was ook niet de bedoeling om enkel high-tech gadgets te reviewen, sterker nog: de bedoeling is om het allemaal een beetje 'trendstyle' te houden, dus ook reviews van cd's, films en weet ik veel wat nog meer... (reageer voor suggesties... :7)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Het lijkt mij wel een leip idee, en als ik kan helpen: graag!

En dan wil ik ook een review van de Pokemon Surprise Flippo's :9~, wat zijn dat een vage dingen! Of is dat niet gadget genoeg? :z

Verwijderd

Erg goed idee en ook beloof ik dat als ik een mooie (dure) gadget heb gekocht dat ik een review zal schrijven :).

Wat ik me wel afvraag, is hoe je zelf aan "al die" (dure) gadget wil gaan komen (ik neem aan dat je zelf ook gaat reviewen) :D.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 22:20 schreef jackmcfox het volgende:
Erg goed idee en ook beloof ik dat als ik een mooie (dure) gadget heb gekocht dat ik een review zal schrijven :).

Wat ik me wel afvraag, is hoe je zelf aan "al die" (dure) gadget wil gaan komen (ik neem aan dat je zelf ook gaat reviewen) :D.
Ik probeer zelf inderdaad ook aan gadgets te komen voor zover dat mogelijk is... :D

Ik ga bijvoorbeeld proberen of bedrijven zo gul en aardig zijn dat ze gadgets uitlenen aan Trendstyle, zodat wij er een review van kunnen maken.
Uiteraard met de bedoeling dat bij hun ergens ook een groot voordeel zit... (kan ik nu nog niks over zeggen! :P)

Verder had ik het idee dat bezoekers bijvoorbeeld hun eigen review kunnen maken, dus zodra het bezoekersaantal begint op te lopen, hoop ik al snel meer reviews te kunnen bieden. :)

Stiekem hoop ik trouwens ook ergens dat iemand van het Management team van Tweakers (zoals Floris, Femme of Daniel) langskomt bij deze topic; en dat ze smeken om samenwerking! :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 22:08 schreef lOdUde het volgende:
Het lijkt mij wel een leip idee, en als ik kan helpen: graag!

En dan wil ik ook een review van de Pokemon Surprise Flippo's :9~, wat zijn dat een vage dingen! Of is dat niet gadget genoeg? :z
Leip in de postieve zin van het woord? ;)

Wat betreft de flippo's, wat denk je daar aan te kunnen testen? Of ze eetbaar zijn ofzo? :+

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
goed idee om gadget site te maken.. weet dat een paar engelstalige bestaan maar niet echt vaak wat bijzonders.. alleen zoals al eerder genoemd is, portablegear.nl is wel zoiets, maar ik kan je assisteren met mp3 cd spelers voor de site if ya want. Ik ben sinds vorig jaar half oktober gestart met projectje van mij over 8cm mp3cdspelers en ik moet zeggen t bestond nog nie dus bezoekers krijg ik wel.. ben wel blij mee alleen verdien er niks mee.. hoe wou jij je sponsoring aanpakken..

grtz. www.funriders.net :7

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zou je wel kunnen assisteren bij je website. Ik ben mede eigenaar van slagman.com en ik denk dat ik wel iets kan regelen als sponsorproject. Bijv. dat wij de site voor jou maken en in ruil daarvoor reclame mogen maken bij jou. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 11:58 schreef funrider het volgende:
goed idee om gadget site te maken.. weet dat een paar engelstalige bestaan maar niet echt vaak wat bijzonders.. alleen zoals al eerder genoemd is, portablegear.nl is wel zoiets, maar ik kan je assisteren met mp3 cd spelers voor de site if ya want. Ik ben sinds vorig jaar half oktober gestart met projectje van mij over 8cm mp3cdspelers en ik moet zeggen t bestond nog nie dus bezoekers krijg ik wel.. ben wel blij mee alleen verdien er niks mee.. hoe wou jij je sponsoring aanpakken..

grtz. www.funriders.net :7
Sponsoring wil ik door middel van samenwerkingscontracten oplossen. Dit klink nu nog vaag, maar ik ben van plan om dit tot in de puntjes uit te werken zodat er wat duidelijk bestaat over de eventuele inkomsten... :7

Hierover hoor je eventueel later meer! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 12:05 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik zou je wel kunnen assisteren bij je website. Ik ben mede eigenaar van slagman.com en ik denk dat ik wel iets kan regelen als sponsorproject. Bijv. dat wij de site voor jou maken en in ruil daarvoor reclame mogen maken bij jou. :)
Nou, ik moet zeggen dat dat zeer aantrekkelijk klinkt; op jullie site staan ook mooie voorbeelden moet ik zeggen. :)

Hou me op hoogte als je meer weet! Oke? :)

Verwijderd

Ik vind het op zich een goed idee :D .
Ik ben op het moment bezig met een site over mobiele telefoons, en jah hij wordt anders dan de bult die er nu al zijn. Alleen ik zit met het probleem dat ik het helemaal alleen moet doen omdat er gewoon geen mensen zijn die eventueel wat dingen voor mij willen doen. Ik heb er nog met een mod van GoT over gehad of ik op GoT wat mensen mocht vragen maar goed dat mag dus niet. Ik ben nu al een heel eind, dus wanneer er mensen intresse hebben in misschien wat meewerken graag !. En dat wil ik dus ook even als goede raad aan je meegeven dat er echt heel veel werk in gaat zitten. Het vele werk is op zich geen probleem alleen soms moet je dingen doen die niet leuk zijn bijvoorbeeld een database vullen ofzo. En dat kan heel demotiverend werken.
En eventueel kunnen we in de toekomst wel eens samenwerken.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mmm, films is ook cool ja, ik heb altijd al reviews over films willen schrijven :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 14:52 schreef Hyphylus het volgende:
Ik vind het op zich een goed idee :D .
[...]
En dat wil ik dus ook even als goede raad aan je meegeven dat er echt heel veel werk in gaat zitten. Het vele werk is op zich geen probleem alleen soms moet je dingen doen die niet leuk zijn bijvoorbeeld een database vullen ofzo. En dat kan heel demotiverend werken.
En eventueel kunnen we in de toekomst wel eens samenwerken.
Heb je wel gelijk in wat betreft de tijd, maar dat vind ik juist super!
Dat ik tijd kan steken in iets dat min of meer van mij is, en bovendien hoop ik toch bepaalde samenwerking te krijgen door middel van moderators ofzo.
Dus helemaal alleen zal het nooit zijn... :D

Verwijderd

Dat is zeker zo, je hebt dan iets om echt trots op te zijn omdat er maar weinig mensen zijn die zoiets kunnen, het vereist gewoon heel veel doorzettingsvermogen en enthousiasme, aan dat laatste heb je geen gebrek ;) dat eerste wordt denk ik ook geen prob.
Maar goed, uiteindelijk is het toch moeilijk mensen te vinden die mee willen doen, omdat ze dan bijvoorbeeld eerst toezeggen te helpen maar er uiteindelijk toch niks van komt. Het is wel zo kut dat ik het zo fucking druk heb met school en andere dingen anders was mijn site al lang online geweest maar om nou met een halve site aan te komen zie ik ook niet zo zitten. Het adres is/wordt mobielnederland.nl btw niet heen gaan want dan krijg je toch alleen maar een flippende pagina >:) . En dus mochten er nog mensen zijn die willen meewerken...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 16:12 schreef Hyphylus het volgende:
Dat is zeker zo, je hebt dan iets om echt trots op te zijn omdat er maar weinig mensen zijn die zoiets kunnen, het vereist gewoon heel veel doorzettingsvermogen en enthousiasme, aan dat laatste heb je geen gebrek ;) dat eerste wordt denk ik ook geen prob.
Yep, daar zal het niet aan liggen! Hahaha. :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgens mij al een keer gevraagd; maar zijn er eventueel suggesties wat jullie zeker op een site als Trendstyle willen zien? :)

En bedankt maar weer... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik dan beginnen met wat ikzelf graag wil zien! ;)

Alleerst vind ik belangrijk een soort community op te zetten, het is alleen jammer dat je deze al zo vaak ziet natuurlijk, dus daar moet 'even' iets origineels op worden verzonnen... :D

Verder denk ik dat het leuk is om te proberen een deal aan te gaan met een leverancier uit Engeland bijvoorbeeld, waardoor het mogelijk is om de nieuwste (of meest nutteloze... ;)) gagdet te reviewen.
En die dan besproken kunnen worden in een forum.

Het is alleen jammer dat het qua idee eigenlijk al snel op een rip-off van Tweakers.net begint te lijken...
Dit is absoluut iets wat ik wil voorkomen! :)

Verwijderd

Jaja, origineel kicken is ook een kunst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 06:47 schreef Hyphylus het volgende:
Jaja, origineel kicken is ook een kunst ;)
Sorry, het is nog vroeg! :P

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ok wat ik bijvoorbeeld leuk zou vinden om te zien (of te schrijven ;))op de site:

-nutteloze gadgets, zoals die pan met ingebouwde eier-wekker :9

-nuttige gadgets, zoals een mp3speler in een zonnebril 8-)

-'Gewone' nieuwe hardware :Y)

-Handige/coole software (8>

-Nieuwe AudioCD's - meeste genres :D

-Huisdieren tests. Waar kunnen ze wel/niet tegen. Wat zijn de voor- en nadelen. }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 08:02 schreef BaRF het volgende:
ok wat ik bijvoorbeeld leuk zou vinden om te zien (of te schrijven ;))op de site:

-nutteloze gadgets, zoals die pan met ingebouwde eier-wekker :9

-nuttige gadgets, zoals een mp3speler in een zonnebril 8-)

-'Gewone' nieuwe hardware :Y)

-Handige/coole software (8>

-Nieuwe AudioCD's - meeste genres :D

-Huisdieren tests. Waar kunnen ze wel/niet tegen. Wat zijn de voor- en nadelen. }:O
Hahaha, vooral die laatste zin maakt het hem! Is misschien wel een ideetje inderdaad, om een week lang een koe in je huiskamer en dan uitvoerig testen! :D
Nee, bedankt! :P

Maar het is inderdaad gewoon heel leuk om je niet op 1 specifiek onderwerp te richten, daarom heet het ook Trendstyle, de nieuwste trends --> onze style! :7

• sigma01
  • Laatst online: 04-11 10:06
Nou om te beginnen. Ik zou graag willen meewerken aan zo'n site :P.
Ik denk dat een paar (engelse) sites op dit moment een beetje doen wat hier het plan is. Ik denk aan:
http://www.t3.co.uk
http://uk.gsmbox.com
Ik hoop wel dat het initiatief van de t.net crew krijgt anders wordt het idd vrij moeilijk om het initiatief van de grond te krijgen. Vooral qua naam en kosten (hosting) wordt het dan moeilijk.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
als ik jou was zou ik goede betrekkingen behouden met de memers van de tweakers society, vooral omdat veel mensen hiero (in gadget talk :z )al vroeg nieuwe gadgets importeren; als jij van dat soort dingen op de hoogte kan blijven, dan kun je gadget's van mensen lenen of hen een review laten schrijven (of weet-ik-veel-wat).

Een ander ding om "meer gadget's in Nederland te krijgen" is om gewoon zelf een goedlopende shop op te starten (maar ja, hoe doe je dat).

Stel je voor: je bouwt snel een shop die op tweakers.net, maar ook voor "normale" Nederlanders, snel een synoniem wordt voor gadget's kopen, in andere woorden: een distributeur voor gadget's die anders uit japan ofzoiets gehaald moeten worden.

Als de shop goed loopt kan de crew zelf pas echt in werking komen en reviews gaan schrijven. Tot die tijd, kan je bijvoorbeeld veel polls op de site zetten, zodat je een beetje een idee van wat vorn gadgets je zou moeten kopen, zodat je niet meteen failliet raakt als je een magazijn vol gadget's koopt die niet afgehaald worden.

Verder tja... de meeste goede dingen eb ik al gehoord in dit topic, andere dingen zullen waarschijnlijk wel in je hoofd zitten...

Verder lijkt het me idd belangrijk om affiliate van t.net te worden, omdat je dan al een gigantische steun hebt van de tweakers die hier dus rondlopen. En natuurlijk goede reclame maken... liefst ook meer dan alleen banners, hangt een beetje af van "hoe groot" je wilt worden.

just my €0.02 :D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 21:08 schreef sigma01 het volgende:
Nou om te beginnen. Ik zou graag willen meewerken aan zo'n site :P.
Mooi, we hebben er weer eentje op de lijst!! Wie volgt? :)
Nee, zonder gekheid: ik kan uiteraard zeer goed de hulp gebruiken van mensen.
Ik denk dat het verstandigste is dat ik iedereen zijn mailadres even noteer en dat ik er later op terug kom als ik meer weet welke vacatures er zijn... :7
Ik denk dat een paar (engelse) sites op dit moment een beetje doen wat hier het plan is. Ik denk aan:
http://www.t3.co.uk
http://uk.gsmbox.com
Thank you! Links kan ik altijd goed gebruiken om eens te kijken wat er nu al zoal op internet te vinden is wat betreft gadgets.
De links die jij geeft, daarvan lijkt http://www.t3.co.uk het er nog het meest op. En nog probeer ik met een ander concept te komen, wat iets luchtiger is, en dus niet enkel gagdets ofzo. :)
Ik hoop wel dat het initiatief van de t.net crew krijgt anders wordt het idd vrij moeilijk om het initiatief van de grond te krijgen. Vooral qua naam en kosten (hosting) wordt het dan moeilijk.
Ik hoop inderdaad ook van harte de hulp te krijgen van T.net, en dan niet zozeer met de hosting en dergelijke (www.trendstyle.nl bestaat al en wordt dus al gehost, maar is nu kosteloos en dus verwacht ik niet dat ik daar bij blijf als het groot wordt gestart.), maar meer de steun omdat zij nu eenmaal ervaring hebben met het opzetten en onderhouden van een grote site.
En niet te vergeten: T.net heeft natuurlijk ook contacten waar Trendstyle goed gebruik van kan maken denk ik zo... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:45 schreef SEFje het volgende:
als ik jou was zou ik goede betrekkingen behouden met de memers van de tweakers society, vooral omdat veel mensen hiero (in gadget talk :z )al vroeg nieuwe gadgets importeren; als jij van dat soort dingen op de hoogte kan blijven, dan kun je gadget's van mensen lenen of hen een review laten schrijven (of weet-ik-veel-wat).
Lijkt me inderdaad zeer verstandig om de members van GoT of T.net erbij te betrekken, aangezien je hier toch de echte kenners hebt zitten! :)
Een ander ding om "meer gadget's in Nederland te krijgen" is om gewoon zelf een goedlopende shop op te starten (maar ja, hoe doe je dat).
Dat wordt eens brainstormen, denk ik zo! :7
Stel je voor: je bouwt snel een shop die op tweakers.net, maar ook voor "normale" Nederlanders, snel een synoniem wordt voor gadget's kopen, in andere woorden: een distributeur voor gadget's die anders uit japan ofzoiets gehaald moeten worden.

Als de shop goed loopt kan de crew zelf pas echt in werking komen en reviews gaan schrijven. Tot die tijd, kan je bijvoorbeeld veel polls op de site zetten, zodat je een beetje een idee van wat vorn gadgets je zou moeten kopen, zodat je niet meteen failliet raakt als je een magazijn vol gadget's koopt die niet afgehaald worden.
Mijn idee was inderdaad om een shop te beginnen voor Trendstyle, echter zat ik nog meteen te denken aan faillissement... ;)
Ik denk dat het sowieso verstandiger is om een deal te sluiten met een groothandel in het buitenland, zodat we niet met een voorraad zitten. Want als je een magazijn hebt en daar staat een bepaalde voorrraad in, betekent het dat als de prijzen dalen je met te duur spul zit opgescheept.
Nadeel is echter dat de levertijd misschien ietsje langer wordt...
Verder lijkt het me idd belangrijk om affiliate van t.net te worden, omdat je dan al een gigantische steun hebt van de tweakers die hier dus rondlopen. En natuurlijk goede reclame maken... liefst ook meer dan alleen banners, hangt een beetje af van "hoe groot" je wilt worden.
Een samenwerking met T.net is natuurlijk iets wat Trendstyle zeer veel ambitie zou geven. Daarom hoop ik ook inderdaad dat de crew dit topic leest en positief reageert. (Het wordt anders maar eens tijd dat ik een mailtje stuur.)
En wat betreft reclame: de beste raclame is mond-tot-mond reclame! Met kwaliteit lever je al de beste reclame zou ik daarom zeggen! :7

Verwijderd

Topicstarter
Een samenwerking met T.net is natuurlijk iets wat Trendstyle zeer veel ambitie zou geven. Daarom hoop ik ook inderdaad dat de crew dit topic leest en positief reageert. (Het wordt anders maar eens tijd dat ik een mailtje stuur.)
En wat betreft reclame: de beste raclame is mond-tot-mond reclame! Met kwaliteit lever je al de beste reclame zou ik daarom zeggen! :7
Ik heb nu al twee mailtjes gestuurd naar de crew van T.net; gisteren eentje naar Femme Taken en twee dagen terug eentje naar Floris Diemel.

Van beiden heb ik echter helaas nog mailtje terug gekregen. Is dat gebruikelijk of is dit nu al een slecht teken? :?
Kan ik ze anders misschien op een andere manier bereiken om ze op de hoogte te stellen van dit topic?

Mochten er bevriende moderators voorspringen; stel het Management Team ervan op de hoogte wil je? ;) Thank you! :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft de samenwerking met Tweakers.net: wat zou voor hun eigenlijk het beste voordeel kunnen zijn als ze hulp verlenen aan Trendstyle? :)

Daar ben ik zelf nog niet heel erg diep op ingegaan namelijk, aangezien ik pas sinds kort op het idee kwam om Tweakers erbij te betrekken...
Graag hoor ik van jullie je mening daarover!

• SEFje
Op maandag 21 januari 2002 16:14 schreef Popular het volgende:
Wat betreft de samenwerking met Tweakers.net: wat zou voor hun eigenlijk het beste voordeel kunnen zijn als ze hulp verlenen aan Trendstyle? :)

Daar ben ik zelf nog niet heel erg diep op ingegaan namelijk, aangezien ik pas sinds kort op het idee kwam om Tweakers erbij te betrekken...
Graag hoor ik van jullie je mening daarover!
Paar ideeën:

- Affiliate worden, dus zoals Fok! en Gamers.nl
- Links uitwisselen? ( :? doet t.net hieraan? )
- Banners uit wisselen?

Hmm, die laatste twee waren niet echt goed, dan blijft er maar een over. ik weet niet of tweakers zin heeft om zoiets te doen, maar het zou erg cool zijn en waarschijnlijk krijg je daaruit toch het meeste links.

Als je ook nog eens veel support kan krijgen van proffesionals die hier rondneuzen, zoals al eerder is aangeboden in dit topic, moet het wel goedkomen met trendstyle.

Vraag is natuurlijk wel in hoverre je jouw idee moet veranderen om in aanmerking te komen voor affiliate status; het zou kunnen zijn dat je meer moet gaan focussen op nieuws, maar als je dat toch al van plan was is dat natuurlijk geen probleem.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, in ieder geval suc6! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 16:49 schreef SEFje het volgende:

[..]

Paar ideeën:

- Affiliate worden, dus zoals Fok! en Gamers.nl
- Links uitwisselen? ( :? doet t.net hieraan? )
- Banners uit wisselen?

Hmm, die laatste twee waren niet echt goed, dan blijft er maar een over. ik weet niet of tweakers zin heeft om zoiets te doen, maar het zou erg cool zijn en waarschijnlijk krijg je daaruit toch het meeste links.

Als je ook nog eens veel support kan krijgen van proffesionals die hier rondneuzen, zoals al eerder is aangeboden in dit topic, moet het wel goedkomen met trendstyle.

Vraag is natuurlijk wel in hoverre je jouw idee moet veranderen om in aanmerking te komen voor affiliate status; het zou kunnen zijn dat je meer moet gaan focussen op nieuws, maar als je dat toch al van plan was is dat natuurlijk geen probleem.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, in ieder geval suc6! :Y)
Thanks weer voor je nuttige info! :)

Maar wat Tweakers.net betreft: zij willen natuurlijk keiharde Euro's zien voordat ze met Trendstyle in zee zouden gaan.
Althans, dat denk ik zo... :D Hoe zou je die volgens jou kunnen bieden? Door een aandeel in de shop bijvoorbeeld?

Wat zouden Fok! en Gamers.nl eigenlijk hebben moeten doen om partner te worden van Tweakers denk je? :7

Verwijderd

Topicstarter
Oops, quote knopje i.p.v. de edit knop! |:(

Verwijderd

is het al af?

:P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 17:16 schreef clvy82 het volgende:
is het al af?

:P
Wat denk je zelf? :+

Wel is er op de site zelf (www.trendstyle.nl, geen spam!) iets nieuws neergezet wat ik net eventjes zelf heb gemaakt, maar op nu te zeggen dat dit het is. Nou, nee! :P

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Kijk eens in de pczone. Daar wordt tegenwoordig 2 pagina's besteed aan gadget talk. Misschien een goede basis om mee te beginnen! Moet ik iets ervan voor je inscanne?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 17:34 schreef Yokozuna het volgende:
Kijk eens in de pczone. Daar wordt tegenwoordig 2 pagina's besteed aan gadget talk. Misschien een goede basis om mee te beginnen! Moet ik iets ervan voor je inscanne?
Het is altijd wel handig natuurlijk om naar anderen te kijken, maar ik wil dus graag onafhankelijk kunnen werken zonder dat ik hoef te wachten op de volgende editie van PC Zone! :D
Snappie? Maar bedankt voor je hulp anyway! :)

• SEFje
Op maandag 21 januari 2002 16:57 schreef Popular het volgende:

[..]

Thanks weer voor je nuttige info! :)

Maar wat Tweakers.net betreft: zij willen natuurlijk keiharde Euro's zien voordat ze met Trendstyle in zee zouden gaan.
Althans, dat denk ik zo... :D Hoe zou je die volgens jou kunnen bieden? Door een aandeel in de shop bijvoorbeeld?

Wat zouden Fok! en Gamers.nl eigenlijk hebben moeten doen om partner te worden van Tweakers denk je? :7
Tja, ik weet inderdaad niet helemaal hoe t.net tewerk gaat wat dat betreft...

En inderdaad: wat hebben Fok! en Games.nl precies gedaan om in het netwerk opgenomen te worden...

Van hun bezoekscijfers weet ik niet veel af, maar ik denk in ieder geval dat gamers.nl lang nie zo goed was geweest als het nu is, zonder de t.net backbone...

Misschien is het wel gewoon een idee geweest van tweakers.net medewerkers (misschien zelfs wel bezoekers :) )om die dochter-sites te stichten.

Dus als je Femme ervan kunt overtuigen dat Gadgets ook in Nederland steeds populairder worden en dus "een website waardig zijn" kan hij je helpen.

Nogmaals; de vraag is dan in hoeverre je dan afhankelijk bent van tweakers.net... het moet natuurlijk ook wel jouw site blijven in een opzicht (tenminste, ik weet niet in hoeverre jij dat wil), maar een verbond aangaan met tweakers is volgens mij absoluut het lucratiefste.

PS:

Misschien een beetje raar geformuleerd enzo, maar ik zit gewoon een beetje te brainstormen en zet maar zoveel mogelijk "op papier".

Bovendien bedenk ik het terwijl ik het schrijf, niet geheel onlogisch natuurlijk.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik zal het topic lijven volgen want ik vind het wel interessant.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 22:20

miekol

erm

Hoort gamers.nl wel bij fok/t.net was toch dikke ruzie toen ze gamer(s).nl ineens aan gamepoint hadden verkocht

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 19:18 schreef miekol het volgende:
Hoort gamers.nl wel bij fok/t.net was toch dikke ruzie toen ze gamer(s).nl ineens aan gamepoint hadden verkocht
Ik heb ook geen flauw idee eerlijk gezegd.
Maar ik vraag me ook nog steeds af hoe het idee van Fokzine.net is gekomen bij de crew van Tweakers.net! :7

Is misschien wel leuk om te weten... :)

• SEFje
Op maandag 21 januari 2002 19:18 schreef miekol het volgende:
Hmmz, ja je hebt inderdaad ontzettend gelijk Miekol... beetje stom van me ;)

Verder vind ik dat Gamers.nl nog wel heel erg lijkt op tweakers.net, maar goed, blijkbaar wordt daar door t.net geen bezwaar tegen gemaakt...

ontstaan van Fokzine? Ik denk gewoon teveel onzin nieuws op t.net, moest afgesplitst worden? :?

Zoiets lijkt me wel aannemelijk :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 20:38 schreef SEFje het volgende:

[..]

Hmmz, ja je hebt inderdaad ontzettend gelijk Miekol... beetje stom van me ;)

Verder vind ik dat Gamers.nl nog wel heel erg lijkt op tweakers.net, maar goed, blijkbaar wordt daar door t.net geen bezwaar tegen gemaakt...

ontstaan van Fokzine? Ik denk gewoon teveel onzin nieuws op t.net, moest afgesplitst worden? :?

Zoiets lijkt me wel aannemelijk :Y)
Nee, ik geloof het niet!
Fokzine is namelijk gestart door een of andere Danny die hier op GoT een topic heeft gestart met de vraag of er interesse was is zo'n site voor jongeren (ja, net zoals mij dus... ;))!

Zo is hij die site begonnen en later is geloof ik Tweakers.net erbij betrokken ofzo. Althans, dat denk ik! :7

• sigma01
Even een puur zakelijke vraag:
Ik zie hier dat er genoeg mensen zijn die mee willen helpen aan de site. Maar aangezien er ook een shop bijkomt wordt het toch commercieel. Krijgen die mensen iets voor hun werk of......
(het gaat mij hier niet om)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• SEFje
Op maandag 21 januari 2002 20:46 schreef Popular het volgende:

[..]

Nee, ik geloof het niet!
Fokzine is namelijk gestart door een of andere Danny die hier op GoT een topic heeft gestart met de vraag of er interesse was is zo'n site voor jongeren (ja, net zoals mij dus... ;))!

Zo is hij die site begonnen en later is geloof ik Tweakers.net erbij betrokken ofzo. Althans, dat denk ik! :7
Hmmz, dat is best kewl, dat betekent dat je iig in die richting een "toekomst" hebt.

Zowiezo natuurlijk, ik denk eigenlijk wel dat je in dit topic misschien nog wel genoeg mensen verzamelt om zonder de hulp van tweakers.net een goede site op te zetten...

Ik weet ook niet hoe professioneel jij je bij die site wil betrekken.. daar hangt natuurlijk ook heel wat vanaf; professionele websites kosten volgens mij veel tijd.

• sigma01
Als je kunt samenwerken met tweakers is het misschien mogelijk om hun content management system te gebruiken (wat ook door Fok! wordt gebruikt). Dit scheelt veel tijd in het sitedesign en vooral in het onderhoud.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 20:49 schreef sigma01 het volgende:
Even een puur zakelijke vraag:
Ik zie hier dat er genoeg mensen zijn die mee willen helpen aan de site. Maar aangezien er ook een shop bijkomt wordt het toch commercieel. Krijgen die mensen iets voor hun werk of......
(het gaat mij hier niet om)
Mijn eerste bedoeling zijn om een site te maken waar niet de nadruk ligt op handel. Anders was ik natuurlijk wel enkel een shop begonnen of iets dergelijks.
Maar om toch het optimale eruit te kunnen halen heb je financiele middelen nodig. Die kun je lenen bij de bank (gaat me wat te ver), maar die kun je ook zelf proberen te genereren.
En dat kan door middel van een shop te plaatsen.

De hulp van anderen zal niet op contractbasis gaan, als je dat bedoelt. :)
Er zijn tal van voorbeelden te noemen waardoor de hulp van leden de site enorm is gegroeid.
Het beste voorbeeld is waarschijnlijk wel Startpagina.nl, en dan met name de verkoop aan Ilse. Maar ook Tweakers.net is zo'n voorbeeld.

Daarom zal ik in alle redelijkheid ook zeker de 'hulpverleners' erbij betrekken als er bijvoorbeeld iets te weg te geven valt, van leuke gadgets of iets dergelijks, uiteraard enkel wanneer dat mogelijk is.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat de spontane reacties in dit topic waarbij hulp wordt aangeboden niet bedoeld zijn om nu een slaatje uit te slaan of iets dergelijks. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 21:07 schreef sigma01 het volgende:
Als je kunt samenwerken met tweakers is het misschien mogelijk om hun content management system te gebruiken (wat ook door Fok! wordt gebruikt). Dit scheelt veel tijd in het sitedesign en vooral in het onderhoud.
Precies! Het gehele database structuur van Tweakers.net is eigenlijk hetzelfde als hoe Trendstyle het zou kunnen gebruiken.
Uiteraard is dit niet zomaar te gebruiken en dus zul je weer hulp van de crew nodig hebben.

Mijn tweede mail is al onderweg naar Floris waarin ik hem probeer te overtuigen van de voordelen van Trendstyle.
Ik ben benieuwd, anders zou Trendstyle nog eens flink wat ambitie kunnen hebben! :7

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Je hebt het in een aantal posts over een eigen shop, of een shop op basis van een 'affiliate-systeem'. Weet je wel waar je aan begint als je met een shop start? Vooral bij gadgets zul je voortdurend last hebben van RMA's, bakken met vragen van (potentiële) klanten, de behoefte aan uitgebreide productinformatie op de site... En als je 't koppelt aan een (onafhankelijke) site, kun je nooit de wat 'mindere' producten verkopen: een negatieve review is immers maar een muisklik ver weg.

Denk aan problemen met bijvoorbeeld verzending (en het goed op peil houden van die verzending), marketing en de eindeloze stroom domme klanten.

Misschien wat pessimistisch, maar ik vraag me af of je zo maar in zoiets moet duiken... kun je daarvoor niet beter goede deals sluiten met professionals, of gewoon géén shop doen? - Die deals met de professionals (= gadgetshops e.d.) geven je soms namelijk ook de 'verplichting' om iets positiefs over iets te schrijven (anders wordt het product niet verkocht en verbreekt de shop zijn banden met jou of krijg je niks binnen aan affiliate-winst).

• SEFje
Op dinsdag 22 januari 2002 20:00 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
Je hebt het in een aantal posts over een eigen shop, of een shop op basis van een 'affiliate-systeem'. Weet je wel waar je aan begint als je met een shop start? Vooral bij gadgets zul je voortdurend last hebben van RMA's, bakken met vragen van (potentiële) klanten, de behoefte aan uitgebreide productinformatie op de site... En als je 't koppelt aan een (onafhankelijke) site, kun je nooit de wat 'mindere' producten verkopen: een negatieve review is immers maar een muisklik ver weg.

Denk aan problemen met bijvoorbeeld verzending (en het goed op peil houden van die verzending), marketing en de eindeloze stroom domme klanten.

Misschien wat pessimistisch, maar ik vraag me af of je zo maar in zoiets moet duiken... kun je daarvoor niet beter goede deals sluiten met professionals, of gewoon géén shop doen? - Die deals met de professionals (= gadgetshops e.d.) geven je soms namelijk ook de 'verplichting' om iets positiefs over iets te schrijven (anders wordt het product niet verkocht en verbreekt de shop zijn banden met jou of krijg je niks binnen aan affiliate-winst).
Je hebt inderdaad een punt en het is inderdaad iets waar je snel overheen kijkt denk ik...

aan de andere kant, als je een 100% webshop maakt, die alle e-mails door een php script halen, zodat ze bij de verschillende members van de site komen, ook zou je proberen duidelijk te moeten maken aan de klanten dat de producten eerst besteld worden uit het buitenland, zodat je nie het probleem hebt met de inferieure producten...

aan de andere kant krijg ik een beetje het gevoel dat alles wat ik tegen jou inbreng toch slaat op non-professionalisme en een te groot optimisme, maar goed, ik ben dan ook nog niet echt oud genoeg om me daarmee bezig te houden.. (houdt ik mezelf althans voor :P )

• Nick|IA
Op dinsdag 22 januari 2002 20:11 schreef SEFje het volgende:

[..]

aan de andere kant krijg ik een beetje het gevoel dat alles wat ik tegen jou inbreng toch slaat op non-professionalisme en een te groot optimisme, maar goed, ik ben dan ook nog niet echt oud genoeg om me daarmee bezig te houden.. (houdt ik mezelf althans voor :P )
Moet je toch eens in mijn profiel gaan kijken naar mijn leeftijd...:P

• Nick|IA
Maar ik zal ook maar even écht reageren... >:)
Op dinsdag 22 januari 2002 20:11 schreef SEFje het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad een punt en het is inderdaad iets waar je snel overheen kijkt denk ik...

aan de andere kant, als je een 100% webshop maakt, die alle e-mails door een php script halen, zodat ze bij de verschillende members van de site komen, ook zou je proberen duidelijk te moeten maken aan de klanten dat de producten eerst besteld worden uit het buitenland, zodat je nie het probleem hebt met de inferieure producten...
Je klanten zullen altijd jou, in deze context als de directe verkoper, zien als de verantwoordelijke voor al het verschrikkelijke leed en onrecht wat hen is aangedaan bij bijvoorbeeld een RMA - ze hebben immers het geld aan jou betaald. Echter, jij zult het toch moeten oplossen: jij zult het defecte product naar Amerika moeten sturen, of zelf aan het product moeten sleutelen. Wat is anders het voordeel van jouw Nederlandse webshop die alles direct uit Amerika importeert boven de Amerikaanse webshop zelf?

Als je importeert uit het buitenland, en je RMA's dus niet naar een distributeur in Nederland of een aangrenzend land kunt sturen, zul je het tegen verschrikkelijk hoge kosten weer terug moeten sturen naar dat buitenland. Misschien is dat wel de grootste reden dat er niet veel/geen enkele shop is in Nederland die producten verkoopt die hier in Nederlands nog niet uit zijn, maar in Amerika al wel. - Naast het feit dat een fabrikant werkt met releasedata en dus ook niet goedkoop aan jou, als Europeaan, gaat leveren vanuit Amerika, daar hebben ze hun Europese distributiepunten voor, die pas leven na de releasedatum. (beetje onsamenhangende, rare zin - maar je zult het wel begrijpen)

Daarbij vraag ik me af wat dat leuke spreidingsscriptje zal uithalen. Hoe ga je dan in godsnaam controleren of alle mailtjes wel op tijd worden beantwoord?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 20:00 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:

Wat betreft de shop: het is de bedoeling om een selectie van de beste gadgets in de shop te hebben, dus het verhaal wat je zegt dat slechte producten niet verkocht worden gaat hier eigenlijk niet op.

Wat betreft de mogelijke RMA's en vragen en dergelijke: het is de bedoeling om alles zelf in handen te hebben. Het is waarschijnlijk het beste om te werken met een leverancier die zich verantwoordelijk stelt voor alle vragen en retourzendingen, terwijl Trendstyle zorgt voor de eventuele verkoop van producten.

Hier heb je in feite alle problemen van je denk ik al opgelost. :7
Zo'n deal met een professional kan eigenlijk wel, maar het is absoluut niet de bedoeling om producten beter te laten overkomen dan dat ze zijn!
Het is al eerder gezegd: Trendstyle moet onafhankelijk werken, maar wel het liefst met hulp van buitenaf door bedrijven ofzo. En daarbij moet je goed zoeken naar goede hulp... :)

• Nick|IA
Op dinsdag 22 januari 2002 20:37 schreef Popular het volgende:

[..]

Wat betreft de shop: het is de bedoeling om een selectie van de beste gadgets in de shop te hebben, dus het verhaal wat je zegt dat slechte producten niet verkocht worden gaat hier eigenlijk niet op.
Misschien etter ik nu een beetje, maar roept dit niet juist kritiek op? Er zijn altijd etterige bezoekers, die dan naar jullie shop kijken en een omgekeerde, rare conclusie trekken: "jullie reviewen de dingen die jullie verkopen positief!". Je kunt nog zo onafhankelijk zijn, met dit soort dingen moet je altijd oppassen: er zijn genoeg bezoekers die te snel conclusies trekken en de geloofwaardigheid van je site is zo onderuit gehaald.

Dit is alleen wat ik heb ervaren in de tijd dat ik mijn eigen site heb gehad.
Wat betreft de mogelijke RMA's en vragen en dergelijke: het is de bedoeling om alles zelf in handen te hebben. Het is waarschijnlijk het beste om te werken met een leverancier die zich verantwoordelijk stelt voor alle vragen en retourzendingen, terwijl Trendstyle zorgt voor de eventuele verkoop van producten.
Hoe zie je dit voor je? Doet Trendstyle nou wel of niet de verzending van de bestellingen? Ik wens je namelijk veel plezier met het vinden naar een leverancier die RMA's voor je wil oplossen - da's echt 't vervelendste werk wat er is. Waarom zou je alles zelf in handen willen hebben, als de aanwezige kennis al aanwezig is? De (gerenommeerde) webwinkel heeft een partij content, goede distributiemogelijkheden, medewerkers die van 9.00-17.00 klanten te woord kunnen staan, misschien een afhaalbalie, een RMA-afdeling, contacten bij de leveranciers...

Je gaat concurreren met winkels die al jaren ervaring hebben - en gesteund worden door een hele partij geld. Bepaalde onderdelen van die gadgetmarkt zijn erg lucratief en hebben érg veel aanbieders.
Hier heb je in feite alle problemen van je denk ik al opgelost. :7
Ik kan er vást nog wel wat verzinnen hoor... >:)
Zo'n deal met een professional kan eigenlijk wel, maar het is absoluut niet de bedoeling om producten beter te laten overkomen dan dat ze zijn!
Het is al eerder gezegd: Trendstyle moet onafhankelijk werken, maar wel het liefst met hulp van buitenaf door bedrijven ofzo. En daarbij moet je goed zoeken naar goede hulp... :)
Natuurlijk is dat niet je bedoeling, maar zodra je ook maar een logo van een commerciële site in je design verwerkt, een naam één keer te vaak noemt of je eigen shop aanprijst boven de externe shops kun je het eerste commentaar verwachten. Niet dat je daar echt bang voor hoeft te zijn, maar het is wel lastig...

--
Als je géén shop doet, zul je aan de andere kant de winkels binnen de kortste keren op de koffie hebben... Die willen vast wel wat geld betalen om op zo'n doelgroepensite erg gericht te kunnen adverteren. De Tweakers pricewatch loopt op deze manier ook erg lekker met de steeds groter wordende groep betalende zakelijke 'abonnees' van de Pricewatch.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:04 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:

Als je géén shop doet, zul je aan de andere kant de winkels binnen de kortste keren op de koffie hebben... Die willen vast wel wat geld betalen om op zo'n doelgroepensite erg gericht te kunnen adverteren. De Tweakers pricewatch loopt op deze manier ook erg lekker met de steeds groter wordende groep betalende zakelijke 'abonnees' van de Pricewatch.
Heb je wel helemaal gelijk in eigenlijk, maar het idee van de shop is ontstaan in feit om de leveranciers iets terug te geven in ruil voor het in gebruik stellen van hun gadgets ofzo.
Op die manier is het mogelijk voor zo'n leverancier om hun product in Nederland aan te bieden via een externe shop.

Ik ben bang dat er anders niet veel leveranciers zijn die hun product snel uitleveren, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien dat jij daar een ander goed idee voor hebt? :)

• SEFje
Op dinsdag 22 januari 2002 20:21 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
Maar ik zal ook maar even écht reageren... >:)
[..]
offtopic:
hmm.. Ik doe alleen Economie 1 (maar wel N&T en N&G :P )

@Popular => idd, als je al kan aan kan komen met GoT alleen, misschien kan je zelfs nog wat stats krijgen van Femme, over hoeveel mensen er in Gadget Talk aanwezig zijn, als je die als potentiele klanten kan aanwijzen is dat toch nog wel vrij indrukwekkend lijkt me (en niet eens zo heel ver van de waarheid af...)

Een idee wat me trouwens net te binnenschiet => is het niet het proberen waard om een goed lopende Amerikaanse gadget shop zo ver te krijgen om een filiaal in Nederland te openen, onder beheer van trendstyle? Waarschijnlijk is Nederland wel het laatste europese land waar ze aan dachten (hoge belastingen, kwantitatief weinig afzetters), maar misschien kan je ze toch ervan overtuigen dat het geen verlies zal maken (winst is waarschijnlijk nog erg ver weg ;) ).

Disclaimer: ik schrijf maar wat op hoor, je hoeft me niet helemaal de grond in te drukken, aan degene die dit gaat ontkrachten :+
Pagina: 1 2 3 Laatste