Ik loop al een hele lange tijd met de gedachte in mijn hoofd om een site te beginnen voor jongeren waar het onderwerp gadgets centraal staan.
Denk aan bijvoorbeeld een mix van Tweakers en Wannahaves, maar dan origineel!
Mijn idee is om de nieuwste (enigzins betaalbare) gadgets te onderzoeken en daar reviews van te maken.
Bezoekers kunnen dan door middel van een forum hun mening kwijt over de gadget.
Helemaal te gek zou zijn als er een kleine shop op zou staan waar producten te koop zijn die je in Nederland bijvoorbeeld nog niet kan kopen of iets dergelijks.
Naast de gadgets wil ik ook iedere week een review van een nieuw album/single/film plaatsen bijvoorbeeld.
Misschien als een van de Management leden van Tweakers dit lezen en geinteresseerd zijn, jullie mogen me altijd mailen op info@gotrendy.nl.
Nu weten jullie meteen welke naam ik eraan wil geven.
Mijn vraag is nu: lijkt dit jullie een leuk idee of is dit crap? (onderbouw je mening s.v.p.)
Het idee is nu waarschijnlijk nog wat vaag, maar het begin is er!
Denk aan bijvoorbeeld een mix van Tweakers en Wannahaves, maar dan origineel!
Mijn idee is om de nieuwste (enigzins betaalbare) gadgets te onderzoeken en daar reviews van te maken.
Bezoekers kunnen dan door middel van een forum hun mening kwijt over de gadget.
Helemaal te gek zou zijn als er een kleine shop op zou staan waar producten te koop zijn die je in Nederland bijvoorbeeld nog niet kan kopen of iets dergelijks.
Naast de gadgets wil ik ook iedere week een review van een nieuw album/single/film plaatsen bijvoorbeeld.
Misschien als een van de Management leden van Tweakers dit lezen en geinteresseerd zijn, jullie mogen me altijd mailen op info@gotrendy.nl.
Nu weten jullie meteen welke naam ik eraan wil geven.
Mijn vraag is nu: lijkt dit jullie een leuk idee of is dit crap? (onderbouw je mening s.v.p.)
Het idee is nu waarschijnlijk nog wat vaag, maar het begin is er!