Als je ook maar een klein beetje bezoekers hebt ('t hoeven echt geen astronomisch hoge aantallen te zijn - zelfs met 500 bezoekers p/d kom je er wel) zijn veel fabrikanten al zover te krijgen. Zolang de fabrikant namelijk vertrouwen heeft in zijn product (en vertrouwen dat jij 't weer zal terugsturen), zal hij z'n product graag willen opsturen: 100% gratis publiciteit, en nog positieve ook. Zeker als je er ook een linkje bijdoet naar de site van de fabrikant/leverancier en een linkje naar een (aantal) webwinkel(s)... Ik heb het eigenlijk altijd bizar gevonden dat we dat reviewen maar helemaal gratis doen - er zou eigenlijk iets tegenover moeten staan...Op dinsdag 22 januari 2002 21:37 schreef Popular het volgende:
[..]
Heb je wel helemaal gelijk in eigenlijk, maar het idee van de shop is ontstaan in feit om de leveranciers iets terug te geven in ruil voor het in gebruik stellen van hun gadgets ofzo.
Op die manier is het mogelijk voor zo'n leverancier om hun product in Nederland aan te bieden via een externe shop.
Ik ben bang dat er anders niet veel leveranciers zijn die hun product snel uitleveren, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien dat jij daar een ander goed idee voor hebt?
Ik was ooit oprichter van een relatief kleine site met een nog kleinere doelgroep, maar toch hoefde ik vaak maar één mailtje te sturen om de leverancier zover te krijgen om een model op te sturen.
Hou er wel rekening mee dat winkels over het algemeen wat minder enthousiast zijn in het sturen van reviewsamples, aangezien zij er gewoon geld voor betalen.