Ikzelf was destijds van plan RTCW te kopen, maar kreeg de ISO van iemand, en had die al uitgespeeld toen hij in de winkel lag. Nu wil ik MOH:AA in de winkel kopen, en om nu niet weer datzelfde te hebben houd ik vol en wacht. Kwijlen over screenshots van anderen, en de dagen in de calender wegstrepen tot begin februari, en dan op de release-datum met m'n gespaarde Freebees naar Free Record Shop rennen om MOH:AA te kopen!!!!!Op donderdag 17 januari 2002 09:53 schreef Bullettooth het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als een vriend dan opeens komt aanlopen met die 2 cd's en zegt, "Hier heb je wel een cool spelletje.". En vervolgens kijk je dan op die CD's en je ziet Medal of Honor staan, daar is zelfs de sterkste wil niet tegen opgewassen.
Maar ik koop hem nog immer, het is namelijk zo'n vet spel. En jij moet er gewoon op blijven wachten, iemand moet het toch volhouden.
sterkte.
Niet eerlijk tegenover RTCW, maar op de lange termijn lijkt me MOH:AA gewoon leuker en in het leven moet je nu eenmaal keuzes maken

:'(