Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
van een ftp met een share prog of Mirc ??
Verwijderd
Ik nu ook , zal wel zelfde (overbelaste ftp zijn)Op zondag 13 januari 2002 12:32 schreef Wesley het volgende:
180?
ikke op 80
fxpOp zondag 13 januari 2002 12:33 schreef LooneyD het volgende:
mag ik vragen waarmee jullie downen (dus geen link)
van een ftp met een share prog of Mirc ??
ps: houd die icqtjes voor je ik geef geen links!
wat zijn de systeemeisen van dit spel??
Verwijderd
w00t cool , kan niet wachten tot ie klaar isOp zondag 13 januari 2002 12:47 schreef MaXxX het volgende:
Nog 1 paar met me brightness wat hoger
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Heb hem bijna alleen kom ik nu tot de vreselijke ontdekking dat ik geen 700 mb cd's meer hebOp zondag 13 januari 2002 13:21 schreef Flexx het volgende:
Hij is echt voolop overal te vinden die ISO. Ben er nu ook mee bezig, maar deze game ga ik denk wel kopen zodra de online comunity een beetje op gang komt.
Kenners weten waarom
IK heb er hier zat liggen ( 4 spindels (gekregen met kerst) ....Op zondag 13 januari 2002 13:23 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Heb hem bijna alleen kom ik nu tot de vreselijke ontdekking dat ik geen 700 mb cd's meer heb![]()
(ben wel bezig met zoeken ...... alleen het vinden is niet zo makkelijk . )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb er no 5Op zondag 13 januari 2002 13:23 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Heb hem bijna alleen kom ik nu tot de vreselijke ontdekking dat ik geen 700 mb cd's meer heb![]()
Verwijderd
En om de frames op een redelijk aantal p/sec te houden denk ikOp zondag 13 januari 2002 13:51 schreef EXE-cuter het volgende:
Donker zorgt voor sfeer
*kuch* daemon-tools *kuch*Op zondag 13 januari 2002 13:23 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
laat zelf maar eens screenie's zien waarin het er beter uitziet dommeOp zondag 13 januari 2002 13:56 schreef devv05 het volgende:
Sorry hoor, maar die graphics vind ik er zo echt lelijk uitzien.. Hoop maar dat het aan jullie brakke PC's ligtVanavond als ik thuis ben meteen ff downen en dan zie ik 't wel..
DommeOp zondag 13 januari 2002 14:02 schreef MaXxX het volgende:
[..]
laat zelf maar eens screenie's zien waarin het er beter uitziet dommede 1ste wat donkere screenie's zijn alti aliasing 4x doe dat maar na met je Tnt2 M64...
Zoals ik zei zit ik nu niet thuis, en moet m eerst nog ff downen.. maar volgens mij is dat spel gewoon crap..
Verwijderd
Zijn specs zijn toch wel redelijk hoog om het maar subtiel te zeggenOp zondag 13 januari 2002 13:56 schreef devv05 het volgende:
Sorry hoor, maar die graphics vind ik er zo echt lelijk uitzien.. Hoop maar dat het aan jullie brakke PC's ligtVanavond als ik thuis ben meteen ff downen en dan zie ik 't wel..
Dan is dat spel gewoon zware crap.. is bijna altijd met die gehypde troep..Op zondag 13 januari 2002 14:04 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Zijn specs zijn toch wel redelijk hoog om het maar subtiel te zeggen
De brightness heeft niks met het aantal FPS te maken, dan zou je videokaart zeker ook sneller zijn als je je monitor uit zetOp zondag 13 januari 2002 13:52 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
En om de frames op een redelijk aantal p/sec te houden denk ik
Verwijderd
Vond die demo erwel mooi uitzien , maargoed ik merk het vanzelf wel.Op zondag 13 januari 2002 14:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is dat spel gewoon zware crap.. is bijna altijd met die gehypde troep..
Het ziet er allemaal wat houterig uit op die screenies (ook die van de gf3 met quinqox AA aan ofzo)
Ben nu cd 2 aan het fikken, dus ik beoordeel straks wel of het ook echt leuk is.
Kenners weten waarom
Verwijderd
Oh OhOp zondag 13 januari 2002 14:14 schreef Da_RoNiN het volgende:
Kan iemand mij misschien een paar server adresjes paasen ?
Hij bedoelt natuurlijk gameservers om op te spelenOp zondag 13 januari 2002 14:17 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Oh Oh
Verwijderd
Ach ja wat dom van mij , natuurlijkOp zondag 13 januari 2002 14:18 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk gameservers om op te spelen![]()
wakkerOp zondag 13 januari 2002 14:23 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Ach ja wat dom van mij , natuurlijkben nog niet helemaal waker
Pcies ik ben happy dat ik de crack vandaag doorgestuurd heb gekregenOp zondag 13 januari 2002 14:38 schreef Flexx het volgende:
morgen duurt mij te lang, i'll take it today
Verwijderd
Kom hem zo halenOp zondag 13 januari 2002 14:44 schreef MaXxX het volgende:
[..]
Pcies ik ben happy dat ik de crack vandaag doorgestuurd heb gekregenanders had ik de hele iso opnieuw moeten downloaden
![]()
DUS hoeveel MB is hij ...
PS is het goed dat de iso s CD 01 - 468 MB en
CD 02 - 308 MB
is of niet anders breek ik hem nu af want dit duurt mij veel te lang ........
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
CDS: 2 ³ ³ Protection: CDilla ³Op zondag 13 januari 2002 14:55 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand mij ff vertellen hoe groot die DL is van FairLight ..
PS is het goed dat de iso s CD 01 - 468 MB en
CD 02 - 308 MB
is of niet anders breek ik hem nu af want dit duurt mij veel te lang ........
³ CD1 archives: 49 x 15 MB ³ ³ CD1: flt-moh1.001 ³
³ CD2 archives: 50 x 15 MB ³ ³ CD2: flt-moh2.001
reken maar uit...
CD 1 is 49 files (laatste file is 175 KB), dus 686.6 MBOp zondag 13 januari 2002 14:55 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand mij ff vertellen hoe groot die DL is van FairLight ..
CD 2 is 50 files (laatste files is 2,7 MB), dus 703.4 MB
Dat puur ter informatie, ga me nu niet mailen ofzo...
Op zondag 13 januari 2002 14:54 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Kom hem zo halenalleen moet ik dan naar buiten en dat durf ik niet zo goed
OKe bedanktOp zondag 13 januari 2002 15:06 schreef sewer het volgende:
[..]
CD 1 is 49 files (laatste file is 175 KB), dus 686.6 MB
CD 2 is 50 files (laatste files is 2,7 MB), dus 703.4 MB
Dat puur ter informatie, ga me nu niet mailen ofzo...
weet niet kon alleen die gun bedienen en dat is erg cool om te doenOp zondag 13 januari 2002 15:33 schreef gamer2001 het volgende:
Kan je in Mohaa trouwens ook wagens besturen?
Of is dat het minpuntje van het spel?
Verwijderd
kan, gezien in filmpje op spelletjesgarnaal.be
Nee noob laat je eigen screenie's maar is zien wat van videokaart heb je eigelijk ??? 2mb Trident kaartje ???Op zondag 13 januari 2002 16:22 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Ziet er mooi uit, netzoals de demo.
Maar speel je soms op medium detail?
Verwijderd
Verwijderd
Je hoeft niet gelijk zo te reageren als ik wat vraag, je kan toch ook gewoon normaal reageren op een normale vraag? En nee ik speel niet met een 2 MB videokaart maar met een Geforce2. Ik vraag dit omdat de gezichten van die mannetjes er zo vaag uitzien maar dat kan ook komen door de compressie, iets waar je misschien niet aan gedacht hebt.Op zondag 13 januari 2002 16:24 schreef MaXxX het volgende:
[..]
Nee noob laat je eigen screenie's maar is zien wat van videokaart heb je eigelijk ??? 2mb Trident kaartje ???
mee eensOp zondag 13 januari 2002 16:32 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te reageren als ik wat vraag, je kan toch ook gewoon normaal reageren op een normale vraag? En nee ik speel niet met een 2 MB videokaart maar met een Geforce2. Ik vraag dit omdat de gezichten van die mannetjes er zo vaag uitzien maar dat kan ook komen door de compressie, iets waar je misschien niet aan gedacht hebt.
vond t er ook wazig uitzien idd dus ben t wel met m eensOp zondag 13 januari 2002 16:32 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te reageren als ik wat vraag, je kan toch ook gewoon normaal reageren op een normale vraag? En nee ik speel niet met een 2 MB videokaart maar met een Geforce2. Ik vraag dit omdat de gezichten van die mannetjes er zo vaag uitzien maar dat kan ook komen door de compressie, iets waar je misschien niet aan gedacht hebt.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
alsof je geforce 2 het beter kan... en idd zo hoef ik niet te reageren maar was nog pissed van die gozer op de 2de pagina hehe... maar Ik speel het op een Geforce 3 & een 1333mhz amd athlon @ 1507mhz met 786 mb intern dus... probeer het maar beter te doen ik denk niet dat je dat haalt... vooral niet met quincunx antialiasing...Op zondag 13 januari 2002 16:32 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Verwijderd
Heb je het zelf al gespeeld dan?? of baseer je deze conclusie op de screenshots??Op zondag 13 januari 2002 16:55 schreef 007 het volgende:
Ik vind het leveldesign iig zwaar tegenvallen.
Verwijderd
Baseer ik op de screenshots die ik tot nu toe heb gezien (van IGN enz.). En ik heb steeds het gevoel dat alle screens van hetzelfde level zijn. Lineair dus...Op zondag 13 januari 2002 16:56 schreef Shaggy16 het volgende:
Heb je het zelf al gespeeld dan?? of baseer je deze conclusie op de screenshots??
Verwijderd
Ben hem nu aan het installeren en ga effe screenies maken van andere levels , ik post ze dan hierOp zondag 13 januari 2002 17:01 schreef 007 het volgende:
[..]
Baseer ik op de screenshots die ik tot nu toe heb gezien (van IGN enz.). En ik heb steeds het gevoel dat alle screens van hetzelfde level zijn.
als je een screenshot hebt gezien kun je nog niet echt commentaar geven op een spel of het moet er uitzien als bagger maar dat doet mohaa niet!Op zondag 13 januari 2002 17:01 schreef 007 het volgende:
[..]
Baseer ik op de screenshots die ik tot nu toe heb gezien (van IGN enz.). En ik heb steeds het gevoel dat alle screens van hetzelfde level zijn. Lineair dus...
ga ff spelen danOp zondag 13 januari 2002 17:01 schreef 007 het volgende:
Baseer ik op de screenshots die ik tot nu toe heb gezien (van IGN enz.). En ik heb steeds het gevoel dat alle screens van hetzelfde level zijn. Lineair dus...
Verwijderd
Das jouw mening.Op zondag 13 januari 2002 17:03 schreef MaXxX het volgende:
als je een screenshot hebt gezien kun je nog niet echt commentaar geven op een spel of het moet er uitzien als bagger maar dat doet mohaa niet!
Verwijderd
Ok heb geen geforce3 en antialiasing gebruik ik niet, maar ik weet niet waarmee en hoe jij je screenshots comprimeerd maar het ziet er niet echt scherp uit met antialiasing.Op zondag 13 januari 2002 16:56 schreef MaXxX het volgende:
[..]
alsof je geforce 2 het beter kan... en idd zo hoef ik niet te reageren maar was nog pissed van die gozer op de 2de pagina hehe... maar Ik speel het op een Geforce 3 & een 1333mhz amd athlon @ 1507mhz met 786 mb intern dus... probeer het maar beter te doen ik denk niet dat je dat haalt... vooral niet met quincunx antialiasing...
Liep wel redelijk zoals ik bij jouw thuis kon zien (maar toch niet zo mooi als op radeon 8500)Op zondag 13 januari 2002 17:03 schreef MaXxX het volgende:
[..]
als je een screenshot hebt gezien kun je nog niet echt commentaar geven op een spel of het moet er uitzien als bagger maar dat doet mohaa niet!
"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."
LOLOp zondag 13 januari 2002 17:13 schreef BaNaNaS het volgende:
[..]
Liep wel redelijk zoals ik bij jouw thuis kon zien (maar toch niet zo mooi als op radeon 8500)
nog 2 en een half uur en ik kan het eerste cdtje fikken
Verwijderd
lijkt een beetje op RTCW !
alleen Beter
nou ik kan em zo ook gaan spelen eindelijk (nu al eigenlijk)
volgens mij wel een record spel is nog nergens uit en nu heb iedereen em al
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
heb hem al vanaf 7 januarieOp zondag 13 januari 2002 18:11 schreef LooneyD het volgende:
[..]
lijkt een beetje op RTCW !
alleen Beter
nou ik kan em zo ook gaan spelen eindelijk (nu al eigenlijk)
volgens mij wel een record spel is nog nergens uit en nu heb iedereen em al
www.daemon-tools.comOp zondag 13 januari 2002 13:23 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de graphics er ook niet zo mooi uit zien. Ik vind Wolf er toch een stuk mooier uitzien. Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar ik denk dat dit spel ook meer op de Multiplayer afdeling zal gespeeld worden.
Verder denk ik dat de singleplayer missies ook alla Wolfenstein zullen zijn..
FF afwachten tot ik hem ook heb
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
DankeOp zondag 13 januari 2002 18:22 schreef KDZ het volgende:
Ten eerst moet MaXxX zicht niet zo aangevallen voelen, en niet zo showen met zijn graphics. Niet iedereen heeft zin systeem als jij.
Ik persoonlijk vind de graphics er ook niet zo mooi uit zien. Ik vind Wolf er toch een stuk mooier uitzien. Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar ik denk dat dit spel ook meer op de Multiplayer afdeling zal gespeeld worden.
Verder denk ik dat de singleplayer missies ook alla Wolfenstein zullen zijn..
FF afwachten tot ik hem ook heb
Verwijderd
1600*1200
32 Bit
High alles
Geen AA

Kwaliteit in spel is natuurlijk stukken beter
Een echte must have
maak nu is met aaOp zondag 13 januari 2002 18:39 schreef Shaggy16 het volgende:
Mijn plaatjes
1600*1200
32 Bit
High alles
Geen AA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
4x worden straks gemaakt

Sommige lijken een beetje veel opelkaar
ziet er veel beter uit maar resize volgende keer aub dit is niet te zien op 1024x786Op zondag 13 januari 2002 18:39 schreef Shaggy16 het volgende:
Mijn plaatjes
1600*1200
32 Bit
High alles
Geen AA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op welke config speel je dat?Op zondag 13 januari 2002 18:39 schreef Shaggy16 het volgende:
Mijn plaatjes
1600*1200
32 Bit
High alles
Geen AA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Amd Athlon 1333@1507Op zondag 13 januari 2002 19:04 schreef Lampie het volgende:
[..]
Op welke config speel je dat?
512MB
Leadtek Geforce 3 Td
1600*1200
Eerste set plaatjes is geen Fsaa , 2de set (die 12 plaatjes) zijn 2X Fsaa (geen Quinix) 4X Fsaa en Quinix komen nog