En wie gaat er nou €5 voor een linkje betalen?!Op dinsdag 15 januari 2002 19:49 schreef crazyhorse het volgende:
En omdat er in je profile geen e-mail adres of icq nummer staat.
Ik heb ook een paar icqtjes daarover gekregen. Terwijl er nergens staat dat ik hem heb.Op dinsdag 15 januari 2002 19:58 schreef MaXxX het volgende:
[..]
ik ben erg gespamt op me icq niet normaalmag ik mohaa etc mag ik linkje bah
Lol Best zielige schooiers zijn die lui (waarschijnlijk willen ze ook graag spelen kan het me eigelijk wel voorstellen) maar heb wel zo'n 50man gehad die me spamdeOp dinsdag 15 januari 2002 20:02 schreef crazyhorse het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar icqtjes daarover gekregen. Terwijl er nergens staat dat ik hem heb.
Verwijderd
nu wel... hijs zichtbaarOp dinsdag 15 januari 2002 19:49 schreef crazyhorse het volgende:
[..]
En omdat er in je profile geen e-mail adres of icq nummer staat.
Was grapjeEn wie gaat er nou €5 voor een linkje betalen?!
Misschien tijd om je icq nummer uit je profile te halen?Op dinsdag 15 januari 2002 20:03 schreef MaXxX het volgende:
[..]
Lol Best zielige schooiers zijn die lui (waarschijnlijk willen ze ook graag spelen kan het me eigelijk wel voorstellen) maar heb wel zo'n 50man gehad die me spamde
Verwijderd
Hoe connect ik bij eDonkey, hij zegt de hele tijd can`t connect moet ik gewoon wachten of iets anders doen?
dat kan je beter vragen in de Software forum of ff zoeken met de geweldige search functie van GoT
met die tank is veel te moeilijk 
overal in die huizen zijn van die ventjes met bazooka's, en dan krijg ik daarna ook nog eens een zootje tanks op me af gestuurd
overal in die huizen zijn van die ventjes met bazooka's, en dan krijg ik daarna ook nog eens een zootje tanks op me af gestuurd
Verwijderd
Hey het begint al goed in die trainingslevel...komen er twee spitfires voorbij gevlogen...ziet er machtig goed uit! ff screenshotjes zo plaatsen.
Op dinsdag 15 januari 2002 20:23 schreef RtcW het volgende:
Hey het begint al goed in die trainingslevel...komen er twee spitfires voorbij gevlogen...ziet er machtig goed uit! ff screenshotjes zo plaatsen.
Hier nog een paar mooie screenies om het topic ON-topic te houden
.
Allemaal gemaakt met:
1024x768 - 32bit
Alles hoog behalve de shadows en geen anti aliasing. Voor specs zie sig. En ik had geen problemen met traag lopen van mijn pc, geen schokken
.

Ja ik weet het dit is uit de demo. Omdat ik de officiele nog niet heb en ik ga hem zeker wel origineel kopen (ik heb geduld
).
Allemaal gemaakt met:
1024x768 - 32bit
Alles hoog behalve de shadows en geen anti aliasing. Voor specs zie sig. En ik had geen problemen met traag lopen van mijn pc, geen schokken
Ja ik weet het dit is uit de demo. Omdat ik de officiele nog niet heb en ik ga hem zeker wel origineel kopen (ik heb geduld
Mooie picsOp dinsdag 15 januari 2002 20:40 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Hier nog een paar mooie screenies om het topic ON-topic te houden.
Allemaal gemaakt met:
1024x768 - 32bit
Alles hoog behalve de shadows en geen anti aliasing. Voor specs zie sig. En ik had geen problemen met traag lopen van mijn pc, geen schokken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik weet het dit is uit de demo. Omdat ik de officiele nog niet heb en ik ga hem zeker wel origineel kopen (ik heb geduld).
Ja maar D8 dat dikke Bertha een dik wijf wasOp dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef RtcW het volgende:
[afbeelding]
Zelfde config als mr_unanimous
[..]
Jep..wel eens van dikke Bertha gehoord?
jammer dat het geen antialiasing isOp dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef RtcW het volgende:
[afbeelding]
Zelfde config als mr_unanimous
[..]
Jep..wel eens van dikke Bertha gehoord?
Verwijderd
Het is een top spel en is om heel veel punten goed, maar 1 ding vind ik minder....
Zit je zo verrekte lang op dat spel te w8en, heb je hem in 2 dagen uitgepeeld
Ik denk: zo ik zal nu wel halferwege zijn, komt er opeens The End in beeld te staan
Zit je zo verrekte lang op dat spel te w8en, heb je hem in 2 dagen uitgepeeld
Ik denk: zo ik zal nu wel halferwege zijn, komt er opeens The End in beeld te staan
Ik snap dit hier helemaal niet, iedereen loopt hier helemaal stoer te doen dat ze een game hebben die pas over 3 weken in de winkel ligt, maar zodra iemand vervolgens een linkje vraagt krijgen ze een waarschuwing 
Ja, en regels zijn regels, en screens plaatsen mag wel, maar links vragen niet, tuurlijk allemaal, maar is dit topic niet gewoon het uitlokken van zulke reacties.
Wat ik helemaal niet snap is dat mensen die het al hebben lopen te klagen dat ze over ICQ zo gespammed worden, wat verwachten jullie nou eigenlijk? Als ik nou een topic open met: ik weet waar je gratis Athlons XPs kan krijgen zal ik ook best mensen krijgen die vragen waar ik dat dan kan krijgen.
Ja, en regels zijn regels, en screens plaatsen mag wel, maar links vragen niet, tuurlijk allemaal, maar is dit topic niet gewoon het uitlokken van zulke reacties.
Wat ik helemaal niet snap is dat mensen die het al hebben lopen te klagen dat ze over ICQ zo gespammed worden, wat verwachten jullie nou eigenlijk? Als ik nou een topic open met: ik weet waar je gratis Athlons XPs kan krijgen zal ik ook best mensen krijgen die vragen waar ik dat dan kan krijgen.
euhh mensen als ik op new game druk kan ik alleen basic traning kiezen
Hoe moet ik nou het spel beginnen??? wil zo graag spelen!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
training uitspelen, dan kan je de 1e campaign selecteren..Op dinsdag 15 januari 2002 21:59 schreef McFlipp het volgende:
euhh mensen als ik op new game druk kan ik alleen basic traning kiezenHoe moet ik nou het spel beginnen??? wil zo graag spelen!
?? heb ik gedaan
maar waar kan ik dan de eerste campgain selecteren??
Dit level zit ook in de full versie.. ben er trouwens al voorbijOp dinsdag 15 januari 2002 20:40 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Ja ik weet het dit is uit de demo. Omdat ik de officiele nog niet heb en ik ga hem zeker wel origineel kopen (ik heb geduld).
Grmbl nu voor de 2e keer de training uit gespeeld maar kan nog steeds niet de 1e campgane selecteren
moet toch bij new game? Hoe komt dat? wat doe ik fout?
Verwijderd
IN de mapkaart geval naast die training zie je vlakbij het middellandes zeegebied een naam..als je dar met je muis over heen gaat licht het rood op.Op dinsdag 15 januari 2002 22:01 schreef McFlipp het volgende:
?? heb ik gedaanmaar waar kan ik dan de eerste campgain selecteren??
veel succes
Nadat je de training voltooid hebt staat er schuin rechts onder het training papiertje een Landnaam ofzo ergens bij de zee/eilandje.. daar op klikken om te beginnen..Op dinsdag 15 januari 2002 22:10 schreef McFlipp het volgende:
Grmbl nu voor de 2e keer de training uit gespeeld maar kan nog steeds niet de 1e campgane selecterenmoet toch bij new game? Hoe komt dat? wat doe ik fout?
OJA waar dan ???????Op dinsdag 15 januari 2002 21:31 schreef LordLynx het volgende:
ik weet waar je gratis Athlons XPs kan krijgen zal ik ook best mensen krijgen die vragen waar ik dat dan kan krijgen.
Nee ff gewoon doen .. ik heb het hier al eens met een modje over gehad en hun vinden dat het wel mag ...
IK zat hier toen met mensen die heel goed de wet kunnen en die zeiden ook al dat dit een soort van heling is ..
Want als iemand zegt dat hij tekrijgen is op het web ( inet dan gaan er mensen zoeken ..
Dat wordt dus gezien als het uitlokken van illigale dingen en dat is volgens de Nederlands Wet verboden .
Wantzelf de Politie mag hier in NL geen lok auto neer zetten om autodieven te pakken .
dus is dit ook een soort van het aankondige van warez.
Want voor de mensen die het horen gaan ook zoeken of ze het kunnen vinden ..
En waar hebben ze dan die INFO vandaan ...... GoT.
dus het is el een soort van schuine FAQ.
Maar oke hun vinden dat het mag dus laat het maar zo ...
Dus geen warez Vragen hier op GoT en ook geen link geven want dat mag niet . KLaar ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik denk niet dat hij bij mij lekker draait met anti aliasingOp dinsdag 15 januari 2002 21:27 schreef MaXxX het volgende:
jammer dat het geen antialiasing is
Ja ik ook al was wel kort jammer genoegOp dinsdag 15 januari 2002 22:03 schreef devv05 het volgende:
Dit level zit ook in de full versie.. ben er trouwens al voorbij
Verwijderd
Op dinsdag 15 januari 2002 22:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nadat je de training voltooid hebt staat er schuin rechts onder het training papiertje een Landnaam ofzo ergens bij de zee/eilandje.. daar op klikken om te beginnen..
Wat ik wil weten is, waar kan je fatsoenlijk de single player demo downloaden? 
Op de Australische site van EA lukt het niet, onvindbaar als je de demo wilt downloaden.
Via FilePlanet gaat het super langzaam, daar was 2Kb/ps nog snel. :(
Op de Australische site van EA lukt het niet, onvindbaar als je de demo wilt downloaden.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/mohaa.zipOp dinsdag 15 januari 2002 23:11 schreef Mystic_Jack het volgende:
Wat ik wil weten is, waar kan je fatsoenlijk de single player demo downloaden?
Ruim laat enzo I know maja, je krijgt ze toch
Celeron 300A@450 ofzo met tnt2ultra.. 800x600
Row row row ya boat gently down the stream..

Merrely merrely merrely

KABOOM

LOPUH!!!!

Dodge tha bullets

Missed me

Mmm, ik zei nog dodge tha bullets!

Veel bloed later...

Scary shit

En altijd blokken die eikels me doorgang langs beide kanten

*slik* Slechts ééntje over?!

Mja, effe beschut dus tijd om bij te kletsen

Kortom: OMAHA, OMAHA and OMAHA again!
Celeron 300A@450 ofzo met tnt2ultra.. 800x600
Row row row ya boat gently down the stream..

Merrely merrely merrely

KABOOM

LOPUH!!!!

Dodge tha bullets

Missed me

Mmm, ik zei nog dodge tha bullets!

Veel bloed later...

Scary shit

En altijd blokken die eikels me doorgang langs beide kanten

*slik* Slechts ééntje over?!

Mja, effe beschut dus tijd om bij te kletsen

Kortom: OMAHA, OMAHA and OMAHA again!
***SPOILER ALERT***
uitgespeelt, kan ik em weer deleten
vond het een saai spel
wat shots van het laatste level
Sergeant er liggen er hier een paar te pitten !!

Welke wordt het

View door een gasmasker

en een heel dom einde
vond het een saai spel

Welke wordt het

View door een gasmasker

en een heel dom einde
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Lol ziet er wel leuk uitOp woensdag 16 januari 2002 00:17 schreef Bamibal het volgende:
***SPOILER ALERT***
vond het een saai spel
[afbeelding]
Welke wordt het
[afbeelding]
View door een gasmasker
[afbeelding]
en een heel dom einde
[afbeelding]
idd een behoorlijk lam einde als je het vergelijkt met de rest van het spel, hopsa in een trein en weg
Ik hoop dat er uitbreidings sets komen me meer levels anders ga ik um echt niet kopen.
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Verwijderd
Ach wat boeit mij dat single play gedoe nou!
Ik wil gewoon lekker kunnen multiplayeren en dat zit volgens mij wel goed met deze game
Ik wil gewoon lekker kunnen multiplayeren en dat zit volgens mij wel goed met deze game
Okay mensen, hou me nog steeds sterk en ben nog niet opzoek gegaan naar de ISO.
(Wat ik ook niet van plan ben, maar tja....)
Er zijn dus al mensen die hem hebben en mplayer kunnen spelen, maar zijn er al mensen die die Omaha map mplayer hebben gedaan
Die lijkt me zo
(Wat ik ook niet van plan ben, maar tja....)
Er zijn dus al mensen die hem hebben en mplayer kunnen spelen, maar zijn er al mensen die die Omaha map mplayer hebben gedaan
Die lijkt me zo
Vraagje, hoe lang doen jullie er over om hem uit te spelen?
Ik heb hem nu in een nacht uitgespeeld. Fock, dat is zwaar voor je real-life. Ben om 22:50 begonnen, en was om 8:35 klaar. 
Dat spel grijpt je bij de strot, en laat je niet meer los. Terwijl ik bij RTCW juist meer het gevoel had dat ik het voor niks zat te doen.
Uiteraard is dat bij mohaa ook zo, maar toch, het geeft je een iets nuttiger gevoel.
Sorry, I'm babbling! 
Is gewoon een goed spel, je word er alleen zo moe van.
Dat spel grijpt je bij de strot, en laat je niet meer los. Terwijl ik bij RTCW juist meer het gevoel had dat ik het voor niks zat te doen.
Uiteraard is dat bij mohaa ook zo, maar toch, het geeft je een iets nuttiger gevoel.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Weet ik niet moet ik hem eerst uitspelenOp woensdag 16 januari 2002 09:12 schreef IceStorm het volgende:
Verwijderd
Gaat jouw heus niet lukkenOp woensdag 16 januari 2002 09:33 schreef MaXxX het volgende:
[..]
Weet ik niet moet ik hem eerst uitspelen
Linkje waarvanOp woensdag 16 januari 2002 09:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Wil je een link mail me dan.
Dat hadden we niet afgesprokenOp woensdag 16 januari 2002 09:30 schreef Bullettooth het volgende:
Ik heb hem nu in een nacht uitgespeeld. Fock, dat is zwaar
[KNIP]
Verwijderd
Op woensdag 16 januari 2002 09:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Voor de mensen die het nog nie gezien hebben:
Kijk eens in de map main/video van MOHAA en speel het bestand RenSizzlefeb.mpg eens af
Juist ja. C&C Renegade filmpje
En het bevat een tijdstip waarnee hij uitkomt: Februarie 2002. Of dit nog de juiste datum is weet ik nie. Zal ff sjekken.
Kijk eens in de map main/video van MOHAA en speel het bestand RenSizzlefeb.mpg eens af
En het bevat een tijdstip waarnee hij uitkomt: Februarie 2002. Of dit nog de juiste datum is weet ik nie. Zal ff sjekken.
Verwijderd
Filpmje ziet er goed uit heOp woensdag 16 januari 2002 10:45 schreef Sir_Floppy het volgende:
Wil je een ban mail mij.Op woensdag 16 januari 2002 09:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Zie de site van westwood voor de exacte release date
Verwijderd
nog korter dan max payne..... ik schat 5-6 uurtjesOp woensdag 16 januari 2002 09:12 schreef IceStorm het volgende:
Verwijderd
Hoe weet ik of AntiAliasing bij nij aanstaat, in de display properties staat nl dat de applicaties het zelf mogen bepalen, maar in Mohaa zie ik het niet tussen de video options
Verwijderd
Gewoon handmatig aanzetten, bij staat die op 4x antialiasing, je kunt het zien op die vorige screenies van mij.Op woensdag 16 januari 2002 11:22 schreef Eggplant het volgende:
Hoe weet ik of AntiAliasing bij nij aanstaat, in de display properties staat nl dat de applicaties het zelf mogen bepalen, maar in Mohaa zie ik het niet tussen de video options
Verwijderd
ff weer ontopic, dit level bedoel je ? Is best een moeilijk level met al die snipers die je niet gelijk ziet net zoals in sniper town.Op woensdag 16 januari 2002 10:40 schreef Eggplant het volgende:
Sluipen door dat donkere besneeuwde bos was imho toch wel het beste level
Iemand pics?
Door het bos zie je de bomen niet meer
LOLOp woensdag 16 januari 2002 10:52 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Wil je een ban mail mij.
Deze zat toch ook al bij demo.Op woensdag 16 januari 2002 10:45 schreef Sir_Floppy het volgende:
En wie hem binnen 10 uur hebt uitgespeeld, speel je vast niet op hard. (Ik ook eerste keer niet, maar ga ik wel doen)
En het is ook nit de bedoeling om zo snel mogelijk rond te rennen naar het einde.
Veel sniperen en rustig aan dan heb je echt een uurtje of 20 plezier (in singel player dan).
De multi player is nog veel vetter, die kun je echt jaren spelen zonder er zat van te worden!!
Veel sniperen en rustig aan dan heb je echt een uurtje of 20 plezier (in singel player dan).
De multi player is nog veel vetter, die kun je echt jaren spelen zonder er zat van te worden!!
May the force be with you!!
zo jerr jij leeft ook nogOp dinsdag 15 januari 2002 20:40 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Hier nog een paar mooie screenies om het topic ON-topic te houden.
Allemaal gemaakt met:
1024x768 - 32bit
Alles hoog behalve de shadows en geen anti aliasing. Voor specs zie sig. En ik had geen problemen met traag lopen van mijn pc, geen schokken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lang nie gezien, maareuh kanp dat zo'n systeempje dat trekt, hoef je iet online te proberen met 64 player en huge map dat gaat wat trager
aahh durka durka durka
Het leuke is om al die gasten van achter neer te maaienOp woensdag 16 januari 2002 12:08 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
ff weer ontopic, dit level bedoel je ? Is best een moeilijk level met al die snipers die je niet gelijk ziet net zoals in sniper town.
Door het bos zie je de bomen niet meer
[hier stond een pic]
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik ben net als jullie ook Mohaa aan t spelen maar ik kom in het level Rendezvous with the resistance even niet verder.
Ik heb een piloot met me mee en heb voorzover ik weet alles neergeschoten maar ik moet the safehouse vinden en daar is ook Manon Batiste maar ik kom maar niet verder. Ik ben nu bij een kerk aan het einde maar die weg loopt dood alles loopt dood wie weet hoe ik verder moet???
Groeten Spaanse Moslim
Ik ben net als jullie ook Mohaa aan t spelen maar ik kom in het level Rendezvous with the resistance even niet verder.
Ik heb een piloot met me mee en heb voorzover ik weet alles neergeschoten maar ik moet the safehouse vinden en daar is ook Manon Batiste maar ik kom maar niet verder. Ik ben nu bij een kerk aan het einde maar die weg loopt dood alles loopt dood wie weet hoe ik verder moet???
Groeten Spaanse Moslim
in de kerk heeft het altaar een knoppie waarop je kunt drukken..
Hier staat tekst
He ZimonOp woensdag 16 januari 2002 13:28 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
zo jerr jij leeft ook nog
lang nie gezien, maareuh kanp dat zo'n systeempje dat trekt, hoef je iet online te proberen met 64 player en huge map dat gaat wat trager![]()
Ik leef nog idd, vraag niet hoe
Maar ja dat wordt wat krap voor mijn systeempie
*GROM* Heb net wat documenten gejat, een radio bericht verzonden en 2 van die super tanks opgeblazen moet achter een kasteel via een weg met snipers weg zien te komen. Iemand die tips heeft?
Zoveel mogelijk in de bunkers blijven, en af en toe tevoorschijn piepen en met je sniper ze neerschietenOp woensdag 16 januari 2002 15:03 schreef Sir_Floppy het volgende:
*GROM* Heb net wat documenten gejat, een radio bericht verzonden en 2 van die super tanks opgeblazen moet achter een kasteel via een weg met snipers weg zien te komen. Iemand die tips heeft?
Ben je toevallig bij dat stukkie waar je 4 van die kanonnen moet vernietigen?
nee daar ben ik al voorbij
Het is dat ene lvl waar je voor het eerst een shotgun krijgt. Maar eh ik ben eruit gekomen.
Gewoon met full health en je gun al schietend langs ze heen sprinten(quake-style). Iets verder op is al het bruggetje
Irri is het wel dat ze met honden achter je aan komen.
Nu mag ik mijn tankcrew zien te vinden.
Wat me een beetje tegen valt is dat je geen ramen ed kapot kan schieten
Gewoon met full health en je gun al schietend langs ze heen sprinten(quake-style). Iets verder op is al het bruggetje
Irri is het wel dat ze met honden achter je aan komen.
Nu mag ik mijn tankcrew zien te vinden.
Wat me een beetje tegen valt is dat je geen ramen ed kapot kan schieten
Verwijderd
Hmm ik ben nu bij de brug in dat franse dorpje, met die tank.
Iemand een idee hoe lang ik nog moet voordat ik het uitgespeelt heb?
Het spel begint me nu zo langzamerhand een beetje op mijn zenuwen te werken
Iemand een idee hoe lang ik nog moet voordat ik het uitgespeelt heb?
Het spel begint me nu zo langzamerhand een beetje op mijn zenuwen te werken
Zo ik heb ook maar wat screens gemaakt 

Ik ben net, met mohaa, de beach geland, ben door gebroken en sta nu met 4 man bij die bunker, ik moet dus naar die Tranch maar ik kan er maar niet komen 
hoe moet dit ?
hoe moet dit ?
Verwijderd
Sniper die gasten op de duinen...die met mitrailleurs aan het knallen zijn. Af en toe bukken in die gaten...trouwens ook wel te zien op een MOHAA filmpje
gewoon achter die gasten aan rennen, als die dood zijn doorrennen tot die fench.. oppassen voor de mijnen.. eerste paar keer ging ik ook dood door de mijnen, maar na een paar keer plekken proberen rende ik er doorheen..Op woensdag 16 januari 2002 18:42 schreef SaURoN het volgende:
Ik ben net, met mohaa, de beach geland, ben door gebroken en sta nu met 4 man bij die bunker, ik moet dus naar die Tranch maar ik kan er maar niet komen
hoe moet dit ?
en als je bij het laatste "gat" in de grond bent, dan moet je langs de muurkant van die andere bunker lopen en niet langs de kant van het gras die bunker proberen in te gaan, want daar ligt een mijn 
En als je van "gat" wisselt knal eerst die 2 gasten neer en ren naar het volgende gat, die gasten achter die mitrailleurs respwanen namelijk.
En als je van "gat" wisselt knal eerst die 2 gasten neer en ren naar het volgende gat, die gasten achter die mitrailleurs respwanen namelijk.
mm.. ff een vraag...weet niet of dit onder een warez request valt.. (slechts een onderdeel van de installatie)
maar wie wil ff het bestand (data1.hdr) van mohaa mailen naar mij... slechts 300kb..mocht dit dus een warez request zijn [ignore the message]
skyhawk@zonnet.nl
maar wie wil ff het bestand (data1.hdr) van mohaa mailen naar mij... slechts 300kb..mocht dit dus een warez request zijn [ignore the message]
skyhawk@zonnet.nl
Ik heb ergens in een topic langs zien komen dat er al een blood patch is. Nu heb ik de blood patch voor de demo wel maar ik heb geen idee waar dat bestandje heen moet.
Weet iemand of er al een patch is voor de volledige versie en zo ja... waar???
Weet iemand of er al een patch is voor de volledige versie en zo ja... waar???
Verwijderd
Damn ik wist niet hoe ik mn papers moest laten zien toen ik als duitser verkleed was dus toen die om papieren vroeg niks gedaan en hij begon te schieten dus het hele zootje neergemaaid
. Nooit mn papieren laten zien 
edit : en invasie is wel cool veld
Verwijderd
foolOp woensdag 16 januari 2002 21:38 schreef ChicaneBT het volgende:
Damn ik wist niet hoe ik mn papers moest laten zien toen ik als duitser verkleed was dus toen die om papieren vroeg niks gedaan en hij begon te schieten dus het hele zootje neergemaaid. Nooit mn papieren laten zien
Verwijderd
heb iemand al een bloodpatch kunnen vinden ??
lijkt me toch wel net dat extra beetje realisme er aan toevoegen !
lijkt me toch wel net dat extra beetje realisme er aan toevoegen !
Nou zal ik ook nog maar eens wat screenies erin rammen.
Trouwens, wat is dat spel kort zeg! 1.5 dag uitgespeeld!

Het enalaatste screenshot is van het einde...niet echt super dus.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
jah er zijn die hard gamersOp woensdag 16 januari 2002 21:59 schreef dodemaa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Smile !!!
Ooit Max Payn gespeeld? Dat vond ik pas kort in 1 middagje uit gespeeld. En half-life blue shift was het record 39minOp woensdag 16 januari 2002 21:59 schreef dodemaa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik misschien weten hoeveel missie's er zijn? Weet ik hoeveel ik nog moet wanneer ik moet gaan multiplayeren
Verwijderd
met max payne ben ik nog steeeeds bezig, ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het spel kort is, ik ben pas op de helft, jij hebt vast flink lopen cheaten! anders red je dat nooit in 1 middag
Verwijderd
De meeste gamers die wel wat FPshooters gewend zijn hebben em zo in een paar uur uitgespeeld. Ik heb em in 2,5 dag uitgespeeld maar. Vond het namelijk zonde om het zo snel uit te spelen en heb dan ook alles eerst grondig verkent (vooral het beach level heb ik de eerste keer wel 10x opnieuw gespeeld voordat ik verder ging).Op woensdag 16 januari 2002 23:13 schreef bajo4life het volgende:
met max payne ben ik nog steeeeds bezig, ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het spel kort is, ik ben pas op de helft, jij hebt vast flink lopen cheaten! anders red je dat nooit in 1 middag
volgens mij 6 missies en 22 of 23 levels ofzow. Ik heb er overigens 7 uur en 39 minuten totaal over gedaan.
Laatste levels zijn wel vet trouwens.
FPS was ook wel lekker. Continue 70/80
Laatste levels zijn wel vet trouwens.
FPS was ook wel lekker. Continue 70/80
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Muahahah ik speelde hem idd ook zo uit, zonder auto-aim (jaaa dat kan je aanzetten). Nee man, max payne was koel, maar wederom veels te kort net zoals MOHOp woensdag 16 januari 2002 23:13 schreef bajo4life het volgende:
Ik heb 't spel nu ook. 't Ziet er echt supergelikt uit! En de missies, daar is ook echt goed over nagedacht! Het is echt de moeite waard om 't gewoon legaal te kopen!!! (heb ik ook gedaan nadat ik de MP & SP demo had gespeeld, die waren ook al super!).
Ook al heb je hem uitgespeeld. Ik heb r nog wel een tijdje plezier aan hoor! De MP roeleert namelijk ook zwaar en is erg verslavend!!!
May the force be with you!!
Ik weet het, maar als een vriend dan opeens komt aanlopen met die 2 cd's en zegt, "Hier heb je wel een cool spelletje.". En vervolgens kijk je dan op die CD's en je ziet Medal of Honor staan, daar is zelfs de sterkste wil niet tegen opgewassen.Op woensdag 16 januari 2002 09:53 schreef Manic het volgende:
[..]
Dat hadden we niet afgesproken
Maar ik koop hem nog immer, het is namelijk zo'n vet spel. En jij moet er gewoon op blijven wachten, iemand moet het toch volhouden.
sterkte.
En dan beweert iedereen dat ze hem nadien gaan kopen.Op woensdag 16 januari 2002 23:21 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
De meeste gamers die wel wat FPshooters gewend zijn hebben em zo in een paar uur uitgespeeld. Ik heb em in 2,5 dag uitgespeeld maar. Vond het namelijk zonde om het zo snel uit te spelen en heb dan ook alles eerst grondig verkent (vooral het beach level heb ik de eerste keer wel 10x opnieuw gespeeld voordat ik verder ging).
stelletje &|@#^é
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
[zeik modus]
ff over omaha, ik vind het jammer ja echt jammer dat je het op maar 1 manier kan winnen in deze map. Als je te ver naar links of rechts loopt wordt je gekilled. Maw. ze hadden de map wel wat groter kunnen maken, vooral omdat dit toch een van de belangrijkste dagen was uit WOII. Tijd dat er editors uitkomen, kan je lekker je eigen omaha beach maken
[/zeik modus]
ff over omaha, ik vind het jammer ja echt jammer dat je het op maar 1 manier kan winnen in deze map. Als je te ver naar links of rechts loopt wordt je gekilled. Maw. ze hadden de map wel wat groter kunnen maken, vooral omdat dit toch een van de belangrijkste dagen was uit WOII. Tijd dat er editors uitkomen, kan je lekker je eigen omaha beach maken
[/zeik modus]
Als je omaha nog groter had gemaakt, waren de systeemspecificaties waarschijnlijk verdubbeld, en dan alleen maar omdat omaha ertussenzat.
Verwijderd
Maar dit gaat over singleplayer. Voor multiplayer ga ik hem wel halen, anders zit je altijd met van die verrotteOp donderdag 17 januari 2002 10:20 schreef skeletonman het volgende:
En dan beweert iedereen dat ze hem nadien gaan kopen.
stelletje &|@#^é
cd-keys. Heb ik ook bij rtcw gedaan
Ik zou niet weten waar je een cd-key moet invullen.Op donderdag 17 januari 2002 11:11 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Maar dit gaat over singleplayer. Voor multiplayer ga ik hem wel halen, anders zit je altijd met van die verrotte
cd-keys. Heb ik ook bij rtcw gedaan
* Gizz heeft al veel online gespeeld
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX