"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Zou zo'n contra-magneet de prestatie van de unit niet nadelig beinvloeden ?Op vrijdag 11 januari 2002 21:28 schreef Lampje het volgende:
[..]
http://www.speakerenco.nl/Magneten.htm
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Neuh, praktisch alle shielded units die je koopt, zijn uitgerust met zo'n magneet. (en een kapje erover)Op vrijdag 11 januari 2002 22:37 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Zou zo'n contra-magneet de prestatie van de unit niet nadelig beinvloeden ?
Magnetische straling bestaat niet.Op vrijdag 11 januari 2002 21:18 schreef Nikel het volgende:
Stoer mdf dat het magnetische straling tegenhoudt.
Wat je moet afschermen zijn magnetische velden. Daar speelt straling geen rol bij.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ja, ongeveer 2.5 jaarOp vrijdag 11 januari 2002 23:20 schreef Nikel het volgende:
Meneer heeft ook een tijdje natuurkunde gestudeerd hoor.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11791224#11791224Op zaterdag 12 januari 2002 00:27 schreef JT het volgende:
War komt het ontwerp vandaan ? Was het een compleet bouwpakket ?
Anoniem: 26576
Het electro-magnetische veld van een ringkerntrafo is veel kleiner dan van een gewone blikpakkettrafo, dus dat zal meevallen...Op vrijdag 11 januari 2002 23:12 schreef Nikel het volgende:
De voeding van de versterker die er in zit zul je trouwens ook wel niet onder je teevee moeten hangen gok ik.
De gele ophanging van de passieve radiator is los van de aluminium kern. Gewoon los getrild.. Heb niet eens hard gedraaid. Ik heb speaker-en-co al gebeld en ze gaan kijken naar een oplossing.
Ik baal helemaal omdat ik nog nooit een speaker gesloopt heb omdat ik altijd heel erg onder de grens blijf zitten, gebeurt dit.. gvd.
Zal wel een productie foutje zijn.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
En kennelijk was hij niet goed verlijmd ?
Zelf heb ik het wel eens gehad met super audio Jamo monitors, maar da's gewoon wegens ouderdom.
Tering man. Ik heb hem gisteravond (of was het nacht?Op zaterdag 12 januari 2002 12:17 schreef tbusquet het volgende:
Hij is alweer kapot hoor..![]()
De gele ophanging van de passieve radiator is los van de aluminium kern. Gewoon los getrild.. Heb niet eens hard gedraaid. Ik heb speaker-en-co al gebeld en ze gaan kijken naar een oplossing.
Ik baal helemaal omdat ik nog nooit een speaker gesloopt heb omdat ik altijd heel erg onder de grens blijf zitten, gebeurt dit.. gvd.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik weet alleen dat hij los is. Heb speaker en co gebeld.. en ik krijg een nieuwe van ze.. moet alleen wachten want ze staan nog in bestelling.. kon wel 2 weken duren
Heb met ze afgesproken om hem zelf maar te lijmen, zodat ondertussen toch nog kan spelen. Dus dat heb ik net gedaan.. nou nog ff drogen. En ik kan straks weer spelen iig
Zelf lijmen? De ultime luidspreker tweaker: welke lijm plakt het best/langst (laagste frequentie
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department
Een interessante bijdrageOp zondag 13 januari 2002 22:08 schreef Dr.Drax het volgende:
UHU ??
IndenaadOp zondag 13 januari 2002 22:18 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Een interessante bijdrage
Damn,`k most weer een nieuwekast kopuh

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department
Heb het met 10sec lijm gedaan.. en die is nu aan het uitharden.. Hopelijk doet hij het snel weer.
En de kast is volledig lucht dicht lampje
Ik kan het mailen, maar het is 2,5MB. Mischien dat we een mod zo gek krijgen om een stukkie crewspees beschikbaar te stellen
Eh en dat vond je fijn?Op donderdag 10 januari 2002 23:58 schreef tbusquet het volgende:
Ik heb er dus een schone 17hz uit gekregen.:)
De scans:
<font color=blue>Helaas, wat we mensen in e HK verbieden (complete tijdschriften inscannen en dan posten), kan ik hier ook niet doen, vrees ik. Ik ken thijs ook IRL, dus ik zorg er wel voor dat-ie die scans krijgt
Ze zijn genummerd naar paginanummer, mocht je het niet doorhebben
>
NB zijn dit nou ook (c)warez?
Nou, op zich zou ik het kunnen vertalen. Maar aangezien ik daar geen zin in heb, zal dat niet gebeurenOp maandag 14 januari 2002 08:21 schreef Duck-Twacy het volgende:
Kun je ook nog voor een vertaling zorgen, Lampje?
Nou, ik denk wel dat dit copyright schending is, dus doe ze maar ff snel downen, dan gaan ze over een paar dagen weer offlineNB zijn dit nou ook (c)warez?
Hhhm, niet eens zo bij nagedacht..Op maandag 14 januari 2002 08:21 schreef Duck-Twacy het volgende:
NB zijn dit nou ook (c)warez?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
boefje...Op maandag 14 januari 2002 12:52 schreef JvS het volgende:
[..]
Hhhm, niet eens zo bij nagedacht..Eigenlijk wel. Ik haal denk ik die links maar weg
.
We (AV'ers) zouden even om toestemming kunnen vragen... We (als crew) hadden net besloten dat een 'request' om een heel panorama artikel in te scannen net iets te dichtbij warez kwamOp maandag 14 januari 2002 12:54 schreef Baklap het volgende:
[..]
boefje...

Ik als user vergeef het je...Op maandag 14 januari 2002 12:59 schreef JvS het volgende:
[..]
We (AV'ers) zouden even om toestemming kunnen vragen... We (als crew) hadden net besloten dat een 'request' om een heel panorama artikel in te scannen net iets te dichtbij warez kwam. Nu gaat dit niet om erg dure plaatjes enzo (waar het bij playboy enzo wel om gaat), maar ik kan het nu niet op een crew space met mijn credits erbij aanbieden. Dan wordt ik afgeslacht door deze of gene
. Ik geef mezelf en lampje bij deze maar een niet officiele waarschuwing
. Beter opletten volgende keer
. Ik vergeet in dit soort topics weleens dat ik ook crew ben
. User zijn is hier(=leuke topics) namelijk veel leuker
.
Heey, dit gaat ten koste van me creditsOp maandag 14 januari 2002 12:59 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik geef mezelf en lampje bij deze maar een niet officiele waarschuwing. Beter opletten volgende keer
.
btw: jvs mot zun icq aanzetten
Ook jij bent vergeven..Op maandag 14 januari 2002 13:03 schreef Lampje het volgende:
[..]
Heey, dit gaat ten koste van me creditsIk mail wel ff naar K+T voor toestemming, dan kan die NOW ook weer de prullemand in
JvS zit op een collegezaal, hard aan een verslag te werken en gaat vanmiddag lerenOp maandag 14 januari 2002 13:03 schreef Lampje het volgende:
[..]
Heey, dit gaat ten koste van me creditsIk mail wel ff naar K+T voor toestemming, dan kan die NOW ook weer de prullemand in
Ik had ze gisteren al gedownedOp zondag 13 januari 2002 23:22 schreef JvS het volgende:
Met dank aan onze onvolprezen moddereter JvS (je moet het maar lusten)
De scans:
<font color=blue>Helaas, wat we mensen in e HK verbieden (complete tijdschriften inscannen en dan posten), kan ik hier ook niet doen, vrees ik. Ik ken thijs ook IRL, dus ik zorg er wel voor dat-ie die scans krijgt:{</font>
>
Weet je wat, anders zip ik de plaatjes en zet ze op mijn homespace.. Dan kan iedereen ze toch bekijken, beetje gedoogbeleid is wel op zijn plaats dan denk ik. Als je hier in NL al met een Kg coke over de grens kunt komen zonder consequenties...
Maar laat maar weten of dat mag JvS-je.
Uiteraard met een disclaimer ala:
Je moet min. 150 jaar oud zijn om het bestand te downen.
En alleen te bekijken als "trailware" als je er echt iets mee wilt moet je het tijdschrift kopen etc. En binnen 24 uur deleten.
Oh en het passieve membraam is weer gelijmd, dus hij klinkt weer fantastisch !
JvS: ff je msg editten zodat het ook blauw wordt >:_
Nou ben ik 150+Op maandag 14 januari 2002 13:21 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Oh en het passieve membraam is weer gelijmd, dus hij klinkt weer fantastisch !
Hoe meer je van deze tekst erbij zet, hoe meer het op warez gaat lijkenOp maandag 14 januari 2002 13:21 schreef tbusquet het volgende:
Maar laat maar weten of dat mag JvS-je.
Uiteraard met een disclaimer ala:
Je moet min. 150 jaar oud zijn om het bestand te downen.
En alleen te bekijken als "trailware" als je er echt iets mee wilt moet je het tijdschrift kopen etc. En binnen 24 uur deleten.
ooohw, dan hoef je niet eens een andere te hebben dusOh en het passieve membraam is weer gelijmd, dus hij klinkt weer fantastisch !
[/lekker ononderbouwd]
High-end units van Peerless zijn werelds
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ow, betekent dat dat het mag ?!Op maandag 14 januari 2002 13:35 schreef JvS het volgende:
[..]
Hoe meer je van deze tekst erbij zet, hoe meer het op warez gaat lijken.
[..]
Ja, laten we toch maar wel doen, ik vertrouw het niet helemaal.ooohw, dan hoef je niet eens een andere te hebben dus
Het was een grapje hoor.Op maandag 14 januari 2002 12:52 schreef JvS het volgende:
[..]
Hhhm, niet eens zo bij nagedacht..Eigenlijk wel. Ik haal denk ik die links maar weg
.
Ik denk dat een blad als K+T zwaar gesponserd wordt door de LS fabrikanten. En dat Peerless en Eton het helemaal niet erg vinden als wat meer mensen over hun speakers lezen.
Als het nu een nog in de winkel liggend tijdschrift was...
Ik ben het met je eens, maar aan de andere kant, als we beginnen met dit soort dingen. Dan gaat iedereen roepen, ja maar in A/V mogen ze het wel.. en dan wordt het weer chaos..Op maandag 14 januari 2002 13:44 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor.
Ik denk dat een blad als K+T zwaar gesponserd wordt door de LS fabrikanten. En dat Peerless en Eton het helemaal niet erg vinden als wat meer mensen over hun speakers lezen.
Als het nu een nog in de winkel liggend tijdschrift was...
Het is gewoon beter om het forum maar netjes te houden.
En dit soort zaken dan maar via email uit te wisselen.
Post de fotos als het klaar is !
Sorry
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Echt een schitterend ding, al zou ik zelf voor een zwarte of blank-houtfineer afwerking gaan, maar dat is smaak.
En hoe klinkt ie nu met je gelijm-tweakte passieve peerloos?
En nog iets, is hij niet een beetje lomp voor je kamer? Want die lijkt niet zo supergroot, en ik heb zelf met normale frontspeakers al last van sommige filmpassages dat de boel gaat loeien op m'n kamer..
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Hij klinkt weer helemaal toppie na het lijmen..Op dinsdag 15 januari 2002 12:29 schreef Esger het volgende:
Whoo! Mag ik jou feliciteren met een erg mooie sub![]()
Echt een schitterend ding, al zou ik zelf voor een zwarte of blank-houtfineer afwerking gaan, maar dat is smaak.
En hoe klinkt ie nu met je gelijm-tweakte passieve peerloos?
En nog iets, is hij niet een beetje lomp voor je kamer? Want die lijkt niet zo supergroot, en ik heb zelf met normale frontspeakers al last van sommige filmpassages dat de boel gaat loeien op m'n kamer..
En mijn kamer is idd vrij klein 20 m2 .. maar hij is zeker niet te groot..
Beetje trillen hoort erbij wat mij betreft.
De kleur komt er niet helemaal goed uit vind ik.. In het echt is hij zacht-geel.. en dat is erg mooi vind ik helemaal in combinatie met zwart.
Nice stack hoor

Foto's zonder toestemming geplaatst
Na hoeveel now's krijg je ook alweer een OW?Op dinsdag 15 januari 2002 17:18 schreef JvS het volgende:
Foto's zonder toestemming geplaatst.
Boefje !!!! Dan moet je ze ook allemaal plaatsenOp dinsdag 15 januari 2002 17:18 schreef JvS het volgende:
En nou is-ie ook qua speakers wakker geworden.
Nice stack hoor
[afbeelding]
Foto's zonder toestemming geplaatst.

ZO !
Anoniem: 1795
Helaas gaat dit het einde van mijn magische Pioneer boxen betekenen en waarschijnlijk van mijn girorekening ook
Je komt maar langs vriendOp dinsdag 15 januari 2002 17:34 schreef Eddo het volgende:
die speakers zijn echt vet... moet ze alleen nog ff komen beluisteren thijs
Anoniem: 23911
Hele mooie set zo, alleen staan er links en rechts 2 B&W's op elkaar
oeloe wil ook wel zo'n
Ja. ze staan idd op elkaar voor de foto..Op dinsdag 15 januari 2002 17:44 schreef 01V het volgende:
Super-nice!!
Hele mooie set zo, alleen staan er links en rechts 2 B&W's op elkaarZal wel voor de foto zijn
oeloe wil ook wel zo'nsub bij zijn B&W's...
Iemand nog 4 Mission 701 en een 70C1 center kopen ?
Anoniem: 1795
Wacht ff Sjaak, ik moet die dingen nog horenOp dinsdag 15 januari 2002 17:49 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Ja. ze staan idd op elkaar voor de foto..

Zo, nog nuttig commentaar ?
Owja, stereo kastje wordt morgen vervangen door een kleiner model, wat inmiddels al weer staat te wachten.. alleen is het nu te laat om nog verder te klooien.
Fotos zijn een beetje ranzig op het moment, maar het is al laat en de instellingen wilde niet mee werken
(zo op elkaar is wel een aggressieve look btw
hehe 'k zal s zien of ik langs kan komen deze week
anyway ik moet nog ff iets regelen om dat kastje op te komen pikken, heb mijn muurverf al in huis
Plaatje van de woofer van een 602s1
Zie je wat voor spul dat is
mooie close up (geweven/geweeftOp woensdag 16 januari 2002 03:04 schreef JvS het volgende:
Ik kan niet achterblijven met mijn mooie plaatje
Plaatje van de woofer van een 602s1
Zie je wat voor spul dat is. Wel grappig. Mijne zijn nu al redelijk oud en echt geel-lichtoranjeachtig geworden
. Die nieuwe zien er nog helemaal groen-lichtgelig uit
.
Gewoven kevlar inderdaadOp woensdag 16 januari 2002 09:10 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
mooie close up (geweven/geweeftkevlar ofzo). Wat voor camera als ik vragen mag?
Yep is idd kevlar... heb zelf ook B&Ws, alleen de 602S2.Op woensdag 16 januari 2002 09:10 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
mooie close up (geweven/geweeftkevlar ofzo). Wat voor camera als ik vragen mag?
Klinken echt super ism een HT set.
tbusquet: TV = Sony? Center = CC6?
wil wel wisselen tegen die B&W'sOp dinsdag 15 januari 2002 17:49 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Ja. ze staan idd op elkaar voor de foto..
Bedoel je niet de Nikon 990?Op woensdag 16 januari 2002 09:16 schreef JvS het volgende:
[..]
Gewoven kevlar inderdaad. Dat is trouwens een canon powershot 990 ofzo
. (een half draaibaar ding
) en dat is niet de mijne
(de oude cam van Femme nu van Tnet, ik was er mee aan het spelen toen floris hier eens was, deze was wel redelijk gelukt
![]()
)

Dit is (1 van de vele) Canon Powershots

Die dusOp woensdag 16 januari 2002 09:32 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Nikon 990?
[afbeelding]
Een wisselfilter zit in de sub inderdaad (kon je in dat andere topic lezen
De center is een Mordaunt Short. Die waarschijnlijk een stuk beter matcht dan een CC6 dat doet. Ik vind zelf de CC6 zelfs een licht mislukte centerspeaker (de S1 en s2 in ieder geval wel, ik heb de s1 6 maanden thuis gehad en verkocht). Nu heb ik een chario syntar dialogue die ook 90% matcht met mijn super-602's
TV = Sony KV32FX65Op woensdag 16 januari 2002 09:16 schreef Redje het volgende:
[..]
Yep is idd kevlar... heb zelf ook B&Ws, alleen de 602S2.
Klinken echt super ism een HT set.
tbusquet: TV = Sony? Center = CC6?
Center = Mordaunt Short 905C
Sony DB830 voor versterker en DD/DTS...Op woensdag 16 januari 2002 13:15 schreef Reveal! het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor versterker op het geheel staan tbusquet ?
Rotel RB976 MK2 6 kanaals eindversterker.
Ziet er erg mooi uit!
But I thought YOU did the backups...
ca 500 banden..Op woensdag 16 januari 2002 13:45 schreef Nikel het volgende:
Hoeveel dvd's/videobanden heb je wel niet?
ca 200 dvds..
Anoniem: 2111
Jemig jij hebt spullen, wel goed verzekerd? Ik zie dat je ook nog een beest van computer hebt, houdt je geld over omdat je maar 1 kamer hebt ??Op woensdag 16 januari 2002 14:17 schreef tbusquet het volgende:
[..]
ca 500 banden..
ca 200 dvds..
Nah gewoon een goed betaalde baanOp woensdag 16 januari 2002 15:32 schreef FFF het volgende:
tering die houdt geld over
idd en een nog beter betaalbare kamer (thuis?)Op woensdag 16 januari 2002 16:23 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nah gewoon een goed betaalde baan
Nee niet thuis dat weet ik toevallig.Op woensdag 16 januari 2002 17:28 schreef FFF het volgende:
[..]
idd en een nog beter betaalbare kamer (thuis?)
Zoveel geld daaraan uitgeven hehe
Het hele zakie is wel goed verzekerd hoor
Kamer is best duur 625 gulden per maandOp woensdag 16 januari 2002 17:28 schreef FFF het volgende:
[..]
idd en een nog beter betaalbare kamer (thuis?)
En ik verdien aardig, maar ben toch al een tijd bezig met mijn set compleet maken.
Och ongeveer 60.000 voor de hele ruimte incl. alles.. vind ik nog wel meevallen.Het hele zakie is wel goed verzekerd hoor
Bij de 12" variant zeggen dat het is om de "halve kilo aan conussen" te dempen...
Ik geloof dat je er idd een zandkamer achter kunt bouwen in het achterpaneel. Ik geef 't woord aan Thijs voor verdere uitleg..Op woensdag 16 januari 2002 18:22 schreef Duck-Twacy het volgende:
Op deze pagina, wordt gesproken over een "zandkamer" (die het gewicht op 38 kg moet brengen). Is dit een iets ander ontwerp dan de K+T? Ik heb namelijk niets gelezen over "zand" in de sub?
Ja je zou evt. in de kamer waar de versterker inzit bovenin nog een zandkamer kunnen maken.. Maar ik zie het nu niet van die 5 kilo extra.. ding weegt zeker al een kilo of 40Op woensdag 16 januari 2002 18:24 schreef -ScuL- het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er idd een zandkamer achter kunt bouwen in het achterpaneel. Ik geef 't woord aan Thijs voor verdere uitleg..
36mm MDF is zwaar hoor !
Alles is in kannen en kruiken nu?Op woensdag 16 januari 2002 16:23 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nah gewoon een goed betaalde baan
Ja dat gaat helemaal goed komenOp woensdag 16 januari 2002 20:27 schreef Lampje het volgende:
[..]
Alles is in kannen en kruiken nu?
Ik weet allesOp woensdag 16 januari 2002 20:42 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal goed komenKijk er naar uit..
(Niemand heeft enig idee waar dit over gaat
)
Jij bent een boefje..Op woensdag 16 januari 2002 22:51 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Anoniem: 14537
Wat vinden je buren van je box
BTW ik help je niet mee tillen
Nah, was het case-modden zat, want dat heb ik ook nog zat gedaan.Op woensdag 16 januari 2002 23:11 schreef AMADEUZ het volgende:
Ziet er wreed uit. Nu nog een raampje er in en wat hardware en je mag mee doen met casemodden
Buren zijn toch rotzakken, dus het komt goed uitWat vinden je buren van je box
Ik heb ook die DB830 en ik vind het al zat voor mijn slaapkamertje. Met dvd's kijken heb ik hem bijna nooit hoger dan 1/4 staan en met muziek nooit over de helft, want dan heb ik al het idee dat de hele straat meegeniet van mijn film/muziek/filmmuziekOp woensdag 16 januari 2002 13:23 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Sony DB830 voor versterker en DD/DTS...
Rotel RB976 MK2 6 kanaals eindversterker.
Dit topic is gesloten.