Code, justify, code - Pitr Dubovich
yeah right, wel eens van arbeidskosten gehoord?heb uitgerekend, een los waterkoelsysteem, (met zelfbouw reservoir) + MyCom bigtower kost 290 euro, dus die koolance is een beetje duur
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Hmm niet.. we halen hier niets uit de buurtOp dinsdag 26 maart 2002 11:38 schreef toastingnow het volgende:
Nigelator/DarkLord, waar halen jullie nu je modspullen vandaan in Hoorn. Bv een reostat?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het is allemaal goed afgewerkt, dat wel.
Maar je kan (bijna) geen goede airflow creëren met deze kast. Mijn favo is nog altijd de Alienware Dragon series full tower. En daar bouw je dan natuurlijk je eigen waterkoeling in
Verwijderd
Ja, maar meeste mobo's hebben al raid + dma33 en dan kun je niet eens alles gebruiken. Ook is het bovenste 5,25 slot te klein voor de meeste dingen.. er zit weinig ruimte achter.Op maandag 22 april 2002 16:43 schreef henkie_fraser het volgende:
Wat wordt er in de eerste post bedoeld met HD-rack is te klein; je moet er toch 2 HD's in kunnen plaatsen? Enne hoe is de prijs vandaag (350 € toch)?
Dat zijn aan stukken gezaagde p1 en andere socket koelers geweest.. beetje creatief met ouwe rommel dusOp zondag 21 april 2002 23:30 schreef slamfm het volgende:
Waar haal je die passieve coolblokken voor je harddisk vandaan?
Verwijderd

Wanneer komt deze uit, is die Antec-kast zoveel ruimer dan de huidige, hoe duur is hij enz.? Iemand?Gelukkig komt er binnenkort een nieuwe versie van de kast op de markt die veel van deze problemen tot het verleden laat behoren. De PC2-601 heeft hetzelfde koelsysteem als de hier besproken PC2-C, maar dan gehuisvest in een omgebouwde Antec SX1030. Het duurt nog enkele weken voordat deze kast in Nederland arriveert, maar als het zover is zullen we deze zeker voor je testen.
en dan nog:
zou je 'm vanuit deze positie kunnen schieten dat we echt alles kunnen zien, recht ervoor dan? plzz plzz...
Deze kast heeft voordelen van big tower. Hijs dus voor sommige mensen te grootOp dinsdag 23 april 2002 16:54 schreef henkie_fraser het volgende:
Dan dit:
[afbeelding]
[..]
Wanneer komt deze uit, is die Antec-kast zoveel ruimer dan de huidige, hoe duur is hij enz.? Iemand?
Denk dat ie echter meer tweakers zal aanspreken.. deze kast vraagt erom gemod te worden, met fanbus, lcd's etc.
Verwijderd
Een zijraam erin zowiezo; fanbus is niet echt nodig. Ik zou er wel rounded IDE-cables inzetten en een laagvermogen blauwe en rode lamp. Om zo het effect uit de clip van Sonic inc - Taste of summer na te bootsen. LCD heb je denk ik niet nodig want display is lijkt me groot genoeg. Ik ga ff specs van de Antec zoeken...Op dinsdag 23 april 2002 16:58 schreef nigelator het volgende:
[..]
Deze kast heeft voordelen van big tower. Hijs dus voor sommige mensen te groot
Denk dat ie echter meer tweakers zal aanspreken.. deze kast vraagt erom gemod te worden, met fanbus, lcd's etc.
Er zijn twee Antec 1030 kasten een EC en een B EC. Verschil in prijs is 6€.Zie hier:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Antec kasten / Antec SX1030B EC (146 € incl.)
* Zwarte ATX Entry Level Server kast
* Bays: 4 maal 5,25" en 6 maal 3,5", waarvan 4 intern.
* 300W ATX 12V-voeding, bestaande uit 2 trafo's, PFC en smartfan. Geschikt voor P4.
* Inclusief 2 ventilatoren van 80mm, uitbreidbaar tot 4 stuks.
* 3 jaar hardwaregarantie.
* Afmetingen: 522x205x473mm (HxBxD)
Antec kasten / Antec SX1030 EC (140 € incl.)
* ATX Entry Level Server kast
* Bays: 4 maal 5,25" en 6 maal 3,5", waarvan 4 intern.
* 300W ATX 12V-voeding, bestaande uit 2 trafo's, PFC en smartfan. Geschikt voor P4.
* Inclusief 2 ventilatoren van 80mm, uitbreidbaar tot 4 stuks.
* 3 jaar hardwaregarantie.
* afmetingen: 522x205x473mm (HxBxD) |
Welke wordt nu de opvolger?
Zal even niet gaan, m'n digicam is met m'n ouders mee op vakantie. Tenzij PunTi zelf even zo'n pic'je schiet en die de volgende keer mee neemtOp dinsdag 23 april 2002 16:54 schreef henkie_fraser het volgende:
en dan nog:
zou je 'm vanuit deze positie kunnen schieten dat we echt alles kunnen zien, recht ervoor dan? plzz plzz...
Als ie bij mij in de kast staat zit er een plank boven namelijk .
Maken die fans bovenop trouwens geen herrie ?
kingfriko
De fans bovenop moet je niet afdekken ,want dat koelt de radiator !!Op donderdag 25 juli 2002 19:09 schreef kingfriko het volgende:
Ik zit erover te denken om ook zo`n koolance kast aan te schaffen , het lijkt me alleen niet dat die fans bovenop afgedekt mogen worden ?
Als ie bij mij in de kast staat zit er een plank boven namelijk .
Maken die fans bovenop trouwens geen herrie ?
Volgens reviews maken die niet zoveel herrie ,maar je kan ze in een paar bepaalde standen instellen.
Dit is btw een oud topic wat omhoog geschopt wordt ,maar boeiuh.