VERVOLG!
Ok, na een tijdje nix te hebben laten weten, komt hier het SCHOKKENDE gevolg!
Na eeuwenlang met norrod aan de telefoon en email hebben gehangen mocht ik de brander opsturen en kreeg ik kosteloos een vervanging.
Na de brander op te hebben gestuurd kreeg ik een telefoontje: de brander was kapot en ze konden hem niet maken (dat had ik ook niet gevraagd, maar goed), om een nieuwe op te sturen moest ik 50 euro betalen.
Ik dacht, da's best redelijk, want ik had geen zin om 95 euro voor een nieuwe te dokken. Dus ik stemde in (hoewel ik vanaf het begin beloofd werd kosteloos een vervanging te krijgen

).
Kreeg vandaag de brander binnen, zat in een lite-on 16x verpakking, dus ik dacht

Nou bleek dat in de doos gewoon een samsung zat, een 8x welteverstaan. Na wat controleren zag ik dat het MIJN 8x was!!! (Hij had slijtage, opende en sloot op dezelfde manier).
Ik denk, het zal toch niet waar zijn he! Dus ik start nero op, branden en ja hoor, HIJ DOET HET NIET! ZE HEBBEN DUS GEWOON MIJN ORIGINELE BRANDER TERUG GESTUURD VOOR 50 EURO!!!
Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd, maar geen respons. Morgen ga ik even bellen en vragen of ik de chef mag spreken.
IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ NORROD! AFZETTERS DAT HET ZIJN!!!