NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
- 2 probeer een ander merk CD-R
/dev/null
ik heb de 16x10x32 en die hield er onder een brandproces ook mee op (het lichtje bleef branden ook na reset) die was dus defect
Verwijderd
- 1 zeik niet zo mij zou ook de pis lauw worden als mijn brander net 1 maand na de garantie brak isOp zaterdag 05 januari 2002 20:22 schreef I_Stealth_I het volgende:
- 1 begin niet zo te vloeken.
- 2 probeer een ander merk CD-R
- 2 een ander merk cd-r wat een kut oplossing ga je goeie ideeen in godsnaam in het bejaarde tehuis verkondigen want ze zijn nutteloos
(wat de eo familie
dag wel niet met iemand doet)
Als je geen advies wilt aannemen, dan maar niet. En doe wat aan je taalgebruik.Op zaterdag 05 januari 2002 21:02 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
- 1 zeik niet zo mij zou ook de pis lauw worden als mijn brander net 1 maand na de garantie brak is
- 2 een ander merk cd-r wat een kut oplossing ga je goeie ideeen in godsnaam in het bejaarde tehuis verkondigen want ze zijn nutteloos
(wat de eo familie
1. je moet altijd netjes blijven ook al ben je boos staat wel zo netjesOp zaterdag 05 januari 2002 21:02 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
- 1 zeik niet zo mij zou ook de pis lauw worden als mijn brander net 1 maand na de garantie brak is
(wat de eo familie
2. als je geen oplossing wil post dan niet
Ander merk cd's werkt niet, andere pc ook niet en ander OS ook niet
Iemand nog een ander idee?
NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
Verwijderd
Je mag van dit apparaat een langere levensduur verwachten dan 1 jaar dus kan je gewoon aanspraak maken op reparatie!
Dus geen nood ( en zeker ook geen gescheld) gewoon contact opnemen met je leverancier en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Ik ben ervan overtuigd dat met de search ook nog wel te vinden is op dit gebied
Verwijderd
en ook nog heiligschennis
dat kan toch helemaal niet !
DOOD AAN ALLAH !
Verwijderd
Verwijderd
maar dat zal wel al opgemerkt zijn
Verwijderd
Dat mag je hopen, bij de meeste winkels doen ze niks als de garantie verlopen is, en wat doe je dan als consument...Op zaterdag 05 januari 2002 21:46 schreef Evolution het volgende:
Je hebt als consument tegenwoordig gelukkig heel wat meer rechten.
Verwijderd
ben geen kleuter
ok maybe nog slechts 10 jaar oud maar dan nog..
NIET ZEUREN
wij hebbe tenminste wel nog kans op een normaal
sociaal leven..
en jullie tweakers / nerds
nou eh... HELAAS !
Verwijderd
Bij de zaak waar ik vaste klant ben, geven ze onmiddelijk een nieuwe mee als ze het artikel nog steeds verkopen, en de kapotte sturen ze terug naar de fabrikant.Op zaterdag 05 januari 2002 22:11 schreef dev het volgende:
Dat mag je hopen, bij de meeste winkels doen ze niks als de garantie verlopen is, en wat doe je dan als consument...
Sommige bedrijven snappen gelukkig wél hoe je klanten moet binden
Verwijderd
en wat moe jij daar dan nog allemaal voor doen....Op zaterdag 05 januari 2002 22:13 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Bij de zaak waar ik vaste klant ben, geven ze onmiddelijk een nieuwe mee als ze het artikel nog steeds verkopen, en de kapotte sturen ze terug naar de fabrikant.
Sommige bedrijven snappen gelukkig wél hoe je klanten moet bindenIk tevreden, zij tevreden.
Ti's een PIO4 brander, dus UDMA uitzetten heeft geen nut (heeft ie niet
Ik heb de brander bij norrod gekocht en aangezien ik niet erg leuke ervaringen heb met norrod verwacht ik er niet veel van
Ik heb een keer een brander "gerepareerd" door een paar goede klappen op te geven. Misschien is daardoor een vuilte losgeraakt.
Verwijderd
Hardware kopen bijvoorbeeld?Op zaterdag 05 januari 2002 22:14 schreef robbie12345 het volgende:
en wat moe jij daar dan nog allemaal voor doen....
Ga je effe ergens anders vervelen zeg, je ziet toch dat mensen zich hier kapot ergeren aan dit infantiele gedrag?
En als je dat amusant vindt, dan hoor je hier niet thuis.
[edit: typo]
Verwijderd
Verwijderd
we are the DEVIL TWEAKERS
komt gewoon omda we ons aan et vervelen zijn
Verwijderd
als jij nou ff dat, ipv. die schrijft dan mag je het woord infantiel ook gebruikenOp zaterdag 05 januari 2002 22:18 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Hardware kopen bijvoorbeeld?
Ga je effe ergens anders vervelen zeg, je ziet toch dat mensen zich hier kapot ergeren aan die infantiele gedrag?
En als je dat amusant vindt, dan hoor je hier niet thuis.
Verwijderd
OH SHITOp zaterdag 05 januari 2002 22:20 schreef Brakius het volgende:
Ik hoop dat jullie IP-adressen geregistreerd worden. Dan effe een mailte sturen naar Abuse@naam van provider!
ze worden leip
wahahahahahahaha
DREIGEMENT VAN EEN "TWEAKER"
oooh jee leipe shit !
don't fuck with the EVIL TWEAKERS !
Als jij nou even naar Cheatah luistert en hem niet probeert te verbeteren terwijl je zelf ook fouten maakt....Op zaterdag 05 januari 2002 22:20 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
als jij nou ff dat, ipv. die schrijft dan mag je het woord infantiel ook gebruiken
Correct nederlands:
Als jij nou even dat i.p.v. die schrijft, dan mag je het woord infantiel ook gebruiken.
Verwijderd
thank you for enlightening me...Op zaterdag 05 januari 2002 22:23 schreef wfvn het volgende:
[..]
Als jij nou even naar Cheatah luistert en hem niet probeert te verbeteren terwijl je zelf ook fouten maakt....
Correct nederlands:
Als jij nou even dat i.p.v. die schrijft, dan mag je het woord infantiel ook gebruiken.
tu poivre oder peer.
(4 talen in 1 tekst, respect diep respect)
Mwah... slim ben je niet eigenlijk.Op zaterdag 05 januari 2002 22:12 schreef iEf2002 het volgende:
bahbah
ben geen kleuter
ok maybe nog slechts 10 jaar oud maar dan nog..
NIET ZEUREN
wij hebbe tenminste wel nog kans op een normaal
sociaal leven..
en jullie tweakers / nerds
nou eh... HELAAS !
1 Je woont in Heerlen
2 Je unlockt mobieltjes.
3 Geboren op 13 mei 1983
4 Je houdt van harcore, trance, etc.
5 ICQ UIN [iEf2002]: 645**** en natuurlijk van je vriendje:
ICQ UIN [Ultra Light Robbie]: 116******
6 je mobiele nr is +316******
Zo weten we al een boel.
Ow en nog ff:
Zo zie je er dus uit:

Wel ff zo netjes
[topic=371255/1/25]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
wahahaha
de meeste trieste lookup van iemand die je
maar ken bedenken.
die informatie zou niet beschikbaar zijn
als ik hem ni zelf op internet gezet had
hoe dom ken je zijn..
Jij gemaakt?Op zaterdag 05 januari 2002 22:28 schreef robbie12345 het volgende:
leuke foto
lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 05 januari 2002 22:27 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mwah... slim ben je niet eigenlijk.
1 Je woont in Heerlen
2 Je unlockt mobieltjes.
3 Geboren op 13 mei 1983
4 Je houdt van harcore, trance, etc.
5 ICQ UIN [iEf2002]: 6455970 en natuurlijk van je vriendje:
ICQ UIN [Ultra Light Robbie]: 116793076
6 je mobiele nr is +31618846015
Zo weten we al een boel.
Ow en nog ff:
Zo zie je er dus uit:
[afbeelding]
Vetterdetet
jammer dat je je intelligentie niet beter weet te besteden....Op zaterdag 05 januari 2002 22:27 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
thank you for enlightening me...
tu poivre oder peer.
(4 talen in 1 tekst, respect diep respect)
Hoewel jouw IQ ongetwijfeld verreweg superieur is aan het mijne, kom je toch als een ongelofelijke debiel over in vergelijking met mij.
Verwijderd
nummers posten is redelijk lame...wees dan de slimste en negeer die gastetn gewoon...Op zaterdag 05 januari 2002 22:27 schreef Brakius het volgende:
iEf2002, is dit echt jouw telefoonnummer: 31 (6) *******?
hmm
ief@ief.myweb.nl <-- hier kunnen de mailbommen heen
Verwijderd
nee dat getuigt van intelligentie wou je zeggen zeker?
Mwah... waarom moeilijk doen als het makkelijk kanOp zaterdag 05 januari 2002 22:29 schreef iEf2002 het volgende:
zozo errug moeilijk was dat zeker ?
wahahaha
de meeste trieste lookup van iemand die je
maar ken bedenken.
die informatie zou niet beschikbaar zijn
als ik hem ni zelf op internet gezet had
hoe dom ken je zijn..
Verwijderd
ik zal niet alles beamen, het enige debiele is dat mensen op ons reageren, als dat niet zo was dan waren we allang gestopt *hint*Op zaterdag 05 januari 2002 22:30 schreef wfvn het volgende:
[..]
jammer dat je je intelligentie niet beter weet te besteden....
Hoewel jouw IQ ongetwijfeld verreweg superieur is aan het mijne, kom je toch als een ongelofelijke debiel over in vergelijking met mij.
Bij deze hebben jullie beide een official waarschuwing
En aub NU, ONMIDDELIJK -> NOKKEN met al die bullshit en onzin.
Verwijderd
Wat ook wel eens helpt, is die brander op de verkoper zijn kop kapot slaan cq rammen.
In veel gevallen word dan de garantie periode ineens
verlengd.
Maar in eerste instantie je fatsoen houden, maar dit woord
komt hier bij de meeste niet in hun woordenboeken voor.
Dus probeer die EO dag toch maar effe.
groeten,DIEFONZO
P.S. pak nog maar een paar pilletjes.
- 1 Begrijpelijk, maar dan zou het hier een vloekende bende worden.Op zaterdag 05 januari 2002 21:02 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
(wat de eo familie
- 2 Als je advies van een ander in de wind slaat, waarom vraag je dan iemand.
/dev/null
stop jij nou?Op zaterdag 05 januari 2002 22:34 schreef robbie12345 het volgende:
ief@myweb.nl hoe lang is dat al niet geleden stuur maar lekker hahaha
Wie is haga?Op zaterdag 05 januari 2002 22:35 schreef robbie12345 het volgende:
haga je hebt humor
Verwijderd
Ik heb toch het idee dat mijn idee van een grap iets ander is dan het jouweOp zaterdag 05 januari 2002 22:35 schreef iEf2002 het volgende:
zit wat in
ik ga ook de stad in.. grapje heeft nou lang genoeg geduurd vind ik.
Verwijderd
Ik heb begrepen dat je hem bij Norrod hebt gekocht en ondanks jouw eerdere slechte ervaring(en) met dit bedrijf komt Norrod er qua Service toch zeker niet slecht uit.
Denk dat je een goede kans maakt om de boel geheel naar jouw genoegen af te handelen en bovendien zijn ze bij Samsung ook zeker niet de kwaadste ( eigen ervaring)
oeps verkeerde knoppieOp zaterdag 05 januari 2002 22:35 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
- 1 Begrijpelijk, maar dan zou het hier een vloekende bende worden. Veel mensen hebben problemen hier op GoT
- 2 Als je advies van een ander in de wind slaat, waarom vraag je dan iemand. We proberen je te helpen, als je niet wil luisteren. tja dat moet je het zelf weten.
/dev/null
Verwijderd
over en uit
hangt ervan af welke winkel van norrod. ik ben slecht te spreken over die lui van leeuwarden omdat ze er niet echt veel vanaf weten (lijkt het soms..)Op zaterdag 05 januari 2002 22:37 schreef Evolution het volgende:
Zo dan kunnen we over naar de orde van de dag en dat was om iedereen er nog maar even aan te herinneren een kapotte brander.
Ik heb begrepen dat je hem bij Norrod hebt gekocht en ondanks jouw eerdere slechte ervaring(en) met dit bedrijf komt Norrod er qua Service toch zeker niet slecht uit.
Denk dat je een goede kans maakt om de boel geheel naar jouw genoegen af te handelen en bovendien zijn ze bij Samsung ook zeker niet de kwaadste ( eigen ervaring)
Verwijderd
Verwijderd
LOL @ LOSER, heb je je mailtje gekregen jongeOp zaterdag 05 januari 2002 22:41 schreef robbie12345 het volgende:
Ik zal ook nog een tip geven, je het in ieder geval zeker een hardware probleem, geen software. Probeer inderdaad garantie lukt het niet en heb je pech, dan ga je naar Duitsland, Aaken wel te verstaan en koop je daar voor 115euro een nieuwe suc6
Ook in zwolle lopen snuggere lui rond.Op zaterdag 05 januari 2002 22:38 schreef Goten het volgende:
[..]
hangt ervan af welke winkel van norrod. ik ben slecht te spreken over die lui van leeuwarden omdat ze er niet echt veel vanaf weten (lijkt het soms..)
Een collega van me had er een externe modem gekocht met de vermelding dat hij XP draait.
Thuisgekomen blijkt dat modem dus niet te werken. XP heeft geen drivers en ook op de CD van de modem... geen drivers.
Collega terug naar de winkel.
Werknemer zoekt op internet en geeft hem een diskette mee.
Thuisgekomen drukt m'n collega de diskette in de diskdrive en probeert hem te benaderen.... Blijkt de diskette niet te werken.
Collega weer terug naar de winkel. Gelukkig spreekt een serieus meer snuggere verkoper hem en vertelt dat de modem stiekum toch niet wordt ondersteund door XP.
Gelukkig doen ze bij Norrod Zwolle niet moeilijk met omruilen/retourneren (mijn en zijn ervaring)
Verwijderd
Ik gebruik dat mail adres niet das een adres wat ik ff random had aangemaakt op ons domein. Als je me wil mailen doe dit dan naar rachidcarramello@hotmail.comOp zaterdag 05 januari 2002 22:42 schreef Mannekino het volgende:
[..]
LOL @ LOSER, heb je je mailtje gekregen jongelol
lok het nou niet weer uit aub..Op zaterdag 05 januari 2002 22:42 schreef Mannekino het volgende:
[..]
LOL @ LOSER, heb je je mailtje gekregen jongelol
LOLOp zaterdag 05 januari 2002 22:45 schreef robbie12345 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat mail adres niet das een adres wat ik ff random had aangemaakt op ons domein. Als je me wil mailen doe dit dan naar rachidcarramello@hotmail.com
Ik heb je uigelogd.... dus nu moet je een nieuw password laten mailen wat dus gestuurd gaat worden naar je eigen opgegeven, niet bestaande, mail adres
Verwijderd
LOL@BulldogOp zaterdag 05 januari 2002 22:50 schreef Bulldog het volgende:
[..]
LOL![]()
.
Ik heb je uigelogd.... dus nu moet je een nieuw password laten mailen wat dus gestuurd gaat worden naar je eigen opgegeven, niet bestaande, mail adres. Maw.
![]()
.
ok dan Bulldog.. nu die andere nog ..Op zaterdag 05 januari 2002 22:50 schreef Bulldog het volgende:
[..]
LOL![]()
.
Ik heb je uigelogd.... dus nu moet je een nieuw password laten mailen wat dus gestuurd gaat worden naar je eigen opgegeven, niet bestaande, mail adres. Maw.
![]()
.
Verwijderd
EVIL TWEAKER!!!Op zaterdag 05 januari 2002 22:50 schreef Bulldog het volgende:
LOL![]()
.
![]()
.
Go Bulldog
En nu weer back ontopic...
het probleem is, ik woon in Nuenen (bij Eindhoven) en om 200 km heen+trug te gaan rijden voor een kapotte brander is nou ook zoietsOp zaterdag 05 januari 2002 22:43 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ook in zwolle lopen snuggere lui rond.
Een collega van me had er een externe modem gekocht met de vermelding dat hij XP draait.
Thuisgekomen blijkt dat modem dus niet te werken. XP heeft geen drivers en ook op de CD van de modem... geen drivers.
Collega terug naar de winkel.
Werknemer zoekt op internet en geeft hem een diskette mee.
Thuisgekomen drukt m'n collega de diskette in de diskdrive en probeert hem te benaderen.... Blijkt de diskette niet te werken.
Collega weer terug naar de winkel. Gelukkig spreekt een serieus meer snuggere verkoper hem en vertelt dat de modem stiekum toch niet wordt ondersteund door XP.
Gelukkig doen ze bij Norrod Zwolle niet moeilijk met omruilen/retourneren (mijn en zijn ervaring)
Ik wacht op het mailtje van Samsung, heeft dat geen oplossing, dan mail in Norrod wel ff.
Ja da's misschien wel zo, maar liever gratis, dan 200 piek die richting vakantie ging...Op zaterdag 05 januari 2002 22:34 schreef Xsion het volgende:
boeiuh die 200 piek voor een nieuwe
I love watercooling
en dat alleen omdat ik K*T in mijn topictitel had staan...
kan een modje dat ff aanpassen?
en niet flamen @ Norrod pls.
/dev/null
Verwijderd
Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het een hardwareprobleem is wat alleen door leverancier of importeur opgelost kan worden. Ik denk niet dat we je hierbij verder kunnen helpen, gewoon een geval van pech hebben.Op zaterdag 05 januari 2002 22:57 schreef -OverSoft- het volgende:
mensen, kunnen we niet ff ONtopic gaan?!?
en dat alleen omdat ik K*T in mijn topictitel had staan...
kan een modje dat ff aanpassen?
Je topictitel is nu in elk geval aangepast zie ik zojuist
Nee.. inderdaadOp zaterdag 05 januari 2002 23:06 schreef Rendier2710 het volgende:
Ehhhh, is het niet tijd voor een slotje?? En dan eventueel een nieuw topic hierover te openen?? Tjemig! Ik zei laatst iets en gelijk een slotje! Nou ja, ik weet het ook niet....
(No offence).
Wat denk je.... je eerste topic gaat dicht... en vervolgens open je er nog een stuk of wat en je snapt het nog niet
Maaaar ik moet toegeven... dat dit idee (nieuw topic) eigelijk nog niet eens zo'n heeeel slecht id. is
Maar ff de iets serieuzere reply's nu.
Ben ik toch blij dat ik tegenwoordig niet meer werk bij NoRRoD, want mijn methode was dat hoe harder de klant begon te schreeuwen, hoe minder hij/zij voor elkaar kreeg (heb zelfs eens een klant geadviseerd om met 45 mins terug te komen en ff buiten af te koelen (was -zoveel onder nul), dat hielp echtOp zaterdag 05 januari 2002 22:34 schreef haga41 het volgende:
[..] Wat ook wel eens helpt, is die brander op de verkoper zijn kop kapot slaan cq rammen.
In veel gevallen word dan de garantie periode ineens
verlengd.
Maar in eerste instantie je fatsoen houden, [..]
Het vervelende was alleen dat dit soort klanten (schreeuwen, dreigen, slaan, klanten die meteen een nieuwe schijf mee krijgen, maar toch het geld terug willen van een 6-maand oud artikel... etc) zoveel energie kosten, dat je na 2 van die klanten wel wat moe wordt.
Anyway....
De topic starter boft dat het een Samsung drive betreft. NoRRoD heeft een vrij goede band met Samsung (en samsung artikelen worden niet gestickerd), dus daarmee wordt vaak niet moeilijk gedaan wanneer het artikel een paar weken over de garantie periode heen is (deed ik ieg niet en een aantal anderen in de Steentilstraat ook niet, net als Zwolle)
Vergeet alleen niet om je bon mee te nemen en zorg voor een goede duidelijke klachtomschrijving die makkelijk te reproduceren is. (neem wat misgebrande CD's mee)
En above all... doe rustig, die jongens hebben het al zo druk en een begripvolle klant wordt heel erg gewaardeerd. (merkt de klant vaak ook)
succes
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Kijk, da's goed nieuws, maar dan zit ik nog met het probleem dat ik in Eindhoven zitOp zaterdag 05 januari 2002 23:57 schreef TD-er het volgende:
nou 't is een gezellig topic geweest tot nu toe
Maar ff de iets serieuzere reply's nu.
[..]
Ben ik toch blij dat ik tegenwoordig niet meer werk bij NoRRoD, want mijn methode was dat hoe harder de klant begon te schreeuwen, hoe minder hij/zij voor elkaar kreeg (heb zelfs eens een klant geadviseerd om met 45 mins terug te komen en ff buiten af te koelen (was -zoveel onder nul), dat hielp echt) Dit heeft al menig slechte reactie in de shopsurvey opgeleverd.
Het vervelende was alleen dat dit soort klanten (schreeuwen, dreigen, slaan, klanten die meteen een nieuwe schijf mee krijgen, maar toch het geld terug willen van een 6-maand oud artikel... etc) zoveel energie kosten, dat je na 2 van die klanten wel wat moe wordt.
Anyway....
De topic starter boft dat het een Samsung drive betreft. NoRRoD heeft een vrij goede band met Samsung (en samsung artikelen worden niet gestickerd), dus daarmee wordt vaak niet moeilijk gedaan wanneer het artikel een paar weken over de garantie periode heen is (deed ik ieg niet en een aantal anderen in de Steentilstraat ook niet, net als Zwolle)
Vergeet alleen niet om je bon mee te nemen en zorg voor een goede duidelijke klachtomschrijving die makkelijk te reproduceren is. (neem wat misgebrande CD's mee)
En above all... doe rustig, die jongens hebben het al zo druk en een begripvolle klant wordt heel erg gewaardeerd. (merkt de klant vaak ook)
succes