Aagghhhh is m'n brander nu stuk!!?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:10
Op zaterdag 05 januari 2002 23:11 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Nee.. inderdaad >:).

(No offence).

Wat denk je.... je eerste topic gaat dicht... en vervolgens open je er nog een stuk of wat en je snapt het nog niet :z. Naaja.... dan snap je het idd. nog niet helemaal :+/.

Maaaar ik moet toegeven... dat dit idee (nieuw topic) eigelijk nog niet eens zo'n heeeel slecht id. is :Y). Mwhja... dat laat ik aan de topicstarter /iemand anders over ;).
Ik ben toch bijna klaar, dus een nieuw topic openen is niet nodig :). Laat deze nog maar ff openstaan.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:34
Op zondag 06 januari 2002 00:26 schreef -OverSoft- het volgende:

[..]

Kijk, da's goed nieuws, maar dan zit ik nog met het probleem dat ik in Eindhoven zit ;(. Zou ik em op kunnen sturen?
Dan zou ik eerst ff bellen met de helpdesk, dan wordt je doorverbonden met de afdeling RMA.
Leg daar het probleem ff uit en doe Fabian of Albert maar de groeten >:)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Wat flauw.
Die jongens hebben hun excuses aangeboden voor hun uitlatingen.

En effe over die it-er. die bij norrod,s gewerkt heeft.
IK begin altijd fatsoenlijk hoor, maar Diegene die mij besodemieterd in een winkel VERGEET MIJ NOOIT MEER.
want ik laat mij niet met een kluitje naar buiten sturen,
of het nou +40 graden is of -30

vraag dat hier in de buurt maar eens effe na!!

Vertrouw op GOD ,maar zet wel je fiets op slot !!

Maak je € op, want heb je ooit een lijkwagen met een aanhanger gezien ?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:57

Dennahz

Life feels like hell should.

als je nog garantie hebt wat is dan het probleem eigenlijk?

gewoon terug gaan (zoals ik ook gedaan heb) ik heb gewoon een nieuwe brander gekregen zonder probs + een nieuwe dvd omdat die ook problemen had.. :*

Twitter

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:17
15) Never get comfortable and arrogant behind your supposed mask of anonymity. Don't be surprised when your name, address, and home phone number get thrown back in your smug face. Hell, some of us will snail-mail you a printed satellite photograph of your house to drive the point home. Realize that you are powerless if this happens ... it's all public information, and information is our stock and trade.
Vooral dit heeft op dit topic betrekking. :P

Powered by KPN

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zondag 06 januari 2002 13:24 schreef Packardhell het volgende:

[..]

Vooral dit heeft op dit topic betrekking. :P
ff serieus aub.. hier heeft de topicstarter niks aan

Twitter

• HielkeJ
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad (zelfde brander) maar heb 1X de CD-RW van Samsung erin gehad en het was goed :? :P *D

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 10:29

markvt

Peppi Cola

Op zaterdag 05 januari 2002 20:29 schreef hilbren het volgende:
en anders gewoon omruilen .
hij is net een week over zijn garantie termijn.

Ik denk dat ie dood is, had ik ook een keer net 1 dag na de garantie termijn :s

heb je al een oplossing nu ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• OverSoft
ik heb net een cdrwtje geprobeerd, en die werken wel! AAAAAAARGH, nu snap ik er nix meer van
CDR werkt nog steeds niet ("could not perform end of disc at once, drive not ready", dat bericht komt zown 5 minuten na dat nero heeft gehangen zeg maar)

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 16:49
Ja dat had ik ook met een oude Philips-brander: bij elke cd-recordable klapte hij eruit maar een rewritable schreef hij gewoon nog. Gelukkig had ik toen nog garantie (3 jaar zelfs!!). Helaas is deze winkel failliet gegaan...

De winkel zij dat er sprake was van kalibratie, of zoiets. De kop was door de hitte kapot gegaan.

• OverSoft
Op zondag 06 januari 2002 17:47 schreef Brakius het volgende:
Ja dat had ik ook met een oude Philips-brander: bij elke cd-recordable klapte hij eruit maar een rewritable schreef hij gewoon nog. Gelukkig had ik toen nog garantie (3 jaar zelfs!!). Helaas is deze winkel failliet gegaan...

De winkel zij dat er sprake was van kalibratie, of zoiets. De kop was door de hitte kapot gegaan.
ja, dat heeft ie al een paar keer gezegd ja, power calibration failure (was bij mijn oude philips 3600 trouwens ook het probleem). Da's goed BALEN dan!

• P.B.
  • Niet online
Heb je soms software geinstalleerd van VIA ? De Bus Master drivers etc. ?

• OverSoft
Op zondag 06 januari 2002 22:10 schreef prenobe het volgende:
Heb je soms software geinstalleerd van VIA ? De Bus Master drivers etc. ?
ik heb nix veranderd aan mijn instellingen sinds hij et nog wel deed, wazig :?

• OverSoft
ok, ik heb em nu aan m'n andere pc hangen (k6-2 500, 128MB), Win98SE en de nieuwste Nero. Hij brandt em helemaal, tot de leadout, waarbij hij dit keer niet hangt, maar een paar minuten niets doet en dan zegt ie dat ie klaar is met branden. (Burned succesfully at 8x). De cdbrander reageert op dat moment nergens meer op, en alleen een reboot helpt. Probeer ik dan de net gebrande cd te bekijken, zegt ie dat er geen cd in zit :?. Kapot dus :'(

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 14:54

TheFruitNerd

iets met fruit

Heb ongeveer hetzelfde probleem met m'n LG 8x4x32x.
Hij heeft het altijd perfect gedaan.
In een keer geeft ie in Nero aan: Fixation Point error. :(

Ben trouwens al ruim over de garantie periode heen.
Heb al geprobeert om 'm aan m'n Promise te hangen, maar dat mocht ook niet baten... :(

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
De firmware update is bullshit. Als hij het altijd gedaan heeft dan is het klets om de firmware up te daten. Ik denk dat ie gewoon kaduuk is... ;(. Ik zou toch nog ff proberen om hem op te sturen en een nieuwe te krijgen. Kunt het altijd proberen :9

Verwijderd

hehehe , ik heb medelijden met je!!!
Mijn brander is ook net stuk (gister gebeurd) en de garantie was ook net afgelopen (een paar weekjes)

Gewoon ff een nieuwe lite-on halen!!! like me *D

• OverSoft
VERVOLG!

Ok, na een tijdje nix te hebben laten weten, komt hier het SCHOKKENDE gevolg!

Na eeuwenlang met norrod aan de telefoon en email hebben gehangen mocht ik de brander opsturen en kreeg ik kosteloos een vervanging.

Na de brander op te hebben gestuurd kreeg ik een telefoontje: de brander was kapot en ze konden hem niet maken (dat had ik ook niet gevraagd, maar goed), om een nieuwe op te sturen moest ik 50 euro betalen.
Ik dacht, da's best redelijk, want ik had geen zin om 95 euro voor een nieuwe te dokken. Dus ik stemde in (hoewel ik vanaf het begin beloofd werd kosteloos een vervanging te krijgen :?).

Kreeg vandaag de brander binnen, zat in een lite-on 16x verpakking, dus ik dacht :)
Nou bleek dat in de doos gewoon een samsung zat, een 8x welteverstaan. Na wat controleren zag ik dat het MIJN 8x was!!! (Hij had slijtage, opende en sloot op dezelfde manier).
Ik denk, het zal toch niet waar zijn he! Dus ik start nero op, branden en ja hoor, HIJ DOET HET NIET! ZE HEBBEN DUS GEWOON MIJN ORIGINELE BRANDER TERUG GESTUURD VOOR 50 EURO!!!

Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd, maar geen respons. Morgen ga ik even bellen en vragen of ik de chef mag spreken.

IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ NORROD! AFZETTERS DAT HET ZIJN!!!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 21:00 schreef -OverSoft- het volgende:
VERVOLG!

Ok, na een tijdje nix te hebben laten weten, komt hier het SCHOKKENDE gevolg!

Na eeuwenlang met norrod aan de telefoon en email hebben gehangen mocht ik de brander opsturen en kreeg ik kosteloos een vervanging.

Na de brander op te hebben gestuurd kreeg ik een telefoontje: de brander was kapot en ze konden hem niet maken (dat had ik ook niet gevraagd, maar goed), om een nieuwe op te sturen moest ik 50 euro betalen.
Ik dacht, da's best redelijk, want ik had geen zin om 95 euro voor een nieuwe te dokken. Dus ik stemde in (hoewel ik vanaf het begin beloofd werd kosteloos een vervanging te krijgen :?).

Kreeg vandaag de brander binnen, zat in een lite-on 16x verpakking, dus ik dacht :)
Nou bleek dat in de doos gewoon een samsung zat, een 8x welteverstaan. Na wat controleren zag ik dat het MIJN 8x was!!! (Hij had slijtage, opende en sloot op dezelfde manier).
Ik denk, het zal toch niet waar zijn he! Dus ik start nero op, branden en ja hoor, HIJ DOET HET NIET! ZE HEBBEN DUS GEWOON MIJN ORIGINELE BRANDER TERUG GESTUURD VOOR 50 EURO!!!

Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd, maar geen respons. Morgen ga ik even bellen en vragen of ik de chef mag spreken.

IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ NORROD! AFZETTERS DAT HET ZIJN!!!
Jaja, weer een request voor de GoT-knokploeg >:)

• OverSoft
Op woensdag 23 januari 2002 21:08 schreef _Brake_ het volgende:

[..]

Jaja, weer een request voor de GoT-knokploeg >:)
precies >:) stomme @#*^$@#(^%@!%#$( (censuur)
Pagina: 1 2 Laatste