Op vrijdag 11 januari 2002 16:19 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Flamebait. Slaat nergens op en voegt niet toe aan deze discussie.
[..]
Flamebait, nogmaals. Slaat nergens op en voegt niet toe aan deze discussie. Plus dat ik allang gezegd heb dat het allemaal persoonlijke voorkeur is.

Jij bent echt mooi, hier onder een aantal dingentje die jij hebt toegevoegd aan deze discussie.
LightWave. Max sucks.
Verwachtte ik al zo'n antwoord. Okee onderbouwen dan: Max is voorgekauwd en lekker simpel voor mensen die graag spelen en het niet echt uitmaakt dat het er plastic en onrealistisch uit ziet.
Verder heb ik geen zin om het uit te leggen, mensen die met Max werken zullen idd LightWave nooit begrijpen, is veel te complex. Stel je voor dat je iets zelf moet doen.
Ik zei al ik ga er niet over in discussie, maargoed een paar voorbeelden zijn loop bewegingen, particles, sneeuw en regen, dat soort shit.
En mijn herziene mening na de gallerys door gelopen te hebben is: 3D Max is plastic en onrealistisch. (en ja, ik heb er echt veel bekeken.)
Kauwen is met au. Dezelfde lettergreep die in me op kwam toen ik de gallerys bekeek die je me gaf.
Dan moet je toch op een beter pakket overstappen dan Max. (het trabantje onder de 3D paketten)
Ik heb het al eerder op dit forum laten vallen: Als het op de Commodore 64, Amiga, of LightWave aan komt ben ik net een Jehova getuige, mij "bekeer" je echt niet tot een ander inferieur pakketje.
Als je Max gebruikte wel ja, want die interface is dikke shit.
Ik heb persoonlijk nog liever een paardebit een week lang in mn mond, strak aangespannen door een zware strontkar dan ooit in Max te moeten werken. Het zit bij mij op dezelfde lijn als dat pakketje dat je destijds gratis bij Director kreeg "Dream 3D."
Heb Bryce hier laatst ook eens geprobeerd en dat is idd subliem!
Niet dat je voor lul staat of zo hoor. Maar toch.
Hoezo? Ben je dat gewent met smax dan? LightWave heb ik zelf dus echt helemaal nog nooit zien crashen.
Jochie, dat antwoordde ik helemaal niet. Ik zei dat ik LightWave zo van CD kan starten met een geinstalleerde versie die ik gewoon op een writable heb gezet!
Uitgeput? Fijn zo, ga ik weer even verder hier. Ga maar even rustig liggen zou ik zeggen.
Niks mis met persoonlijke voorkeur, maar liegen en mensen hier beledigen is wat anders.