jongens (en evt meisjes
)
ik heb helaas geen tijd om het hele topic te lezen maar ik neem aan dat de consumentenbond hier ook al van weet ?
(een aantal journalisten kan mischien ook geen kwaad !)
{edit}
ik heb nu een heel stuk gelezen en AmdAthlon1800 maak dat lijstje af, neem eens contact op met TripleM
maak een achtielijst met mogeljkheden (dhr. Visser aanspreken is onderhand geen optie meer).
ik ben geen rechter, ik weet wel dat een BV. heel raar moet lopen als je de persoon (visscher) zelf wilt aanspreken.
mogelijkheden: (uit de losse pols !!)
media aandacht
- voordeel:
bedrijf gegarandeerd stuk
- nadeel
nog geen geld
zwartmaken van rechtspersonen kan wel eens raar uitpakken
Advocaat --> rechtzaak
-voordeel
grote slagings kans
-nadeel
-duur
tv programma etc.
-voordeel
slagingskans
de fun
-nadeel
lange wachttijd
----
zoek een aspirant advocaat (in opleiding oid.) die deze uitdaging tegen een schappelijk prijsja kan aannemen.
hij kan er misschien studieputen/stage mee halen en jullie maken op deze maniet volgens mij de beste kans geld te krijgen en er redelijk goedkoop vanaf te komen.
MAAR BEGIN MET EEN CENTRALE ORGANISATIE ROND DIT GEHEEL !
bovenstaande posts zijn leuk leesvoer maar niet concreet.
ga allemaal in op de post van AMDAthlon1800 en mail die spullen in een overzichtelijk mailtje
- Je NAW gegevens
- Je mail-history
- procuct + bedrag etc,(alles rond de order)
- je kwaliteiten (wat kun je, ben je advocaat ? heb je een pistool
)
- etc etc.
ik hoop dat jullie het redden en probeer hem vooral persoonljk aan te spreken !!!!!! Als je op een of andere manier zijn prive bezit aan kunt spreken ben je weer een paar ton verder (als hij een huis/auto/imboedel etc. heeft !)
ik heb helaas geen tijd om het hele topic te lezen maar ik neem aan dat de consumentenbond hier ook al van weet ?
(een aantal journalisten kan mischien ook geen kwaad !)
{edit}
ik heb nu een heel stuk gelezen en AmdAthlon1800 maak dat lijstje af, neem eens contact op met TripleM
maak een achtielijst met mogeljkheden (dhr. Visser aanspreken is onderhand geen optie meer).
ik ben geen rechter, ik weet wel dat een BV. heel raar moet lopen als je de persoon (visscher) zelf wilt aanspreken.
mogelijkheden: (uit de losse pols !!)
media aandacht
- voordeel:
bedrijf gegarandeerd stuk
- nadeel
nog geen geld
zwartmaken van rechtspersonen kan wel eens raar uitpakken
Advocaat --> rechtzaak
-voordeel
grote slagings kans
-nadeel
-duur
tv programma etc.
-voordeel
slagingskans
de fun
-nadeel
lange wachttijd
----
zoek een aspirant advocaat (in opleiding oid.) die deze uitdaging tegen een schappelijk prijsja kan aannemen.
hij kan er misschien studieputen/stage mee halen en jullie maken op deze maniet volgens mij de beste kans geld te krijgen en er redelijk goedkoop vanaf te komen.
MAAR BEGIN MET EEN CENTRALE ORGANISATIE ROND DIT GEHEEL !
bovenstaande posts zijn leuk leesvoer maar niet concreet.
ga allemaal in op de post van AMDAthlon1800 en mail die spullen in een overzichtelijk mailtje
- Je NAW gegevens
- Je mail-history
- procuct + bedrag etc,(alles rond de order)
- je kwaliteiten (wat kun je, ben je advocaat ? heb je een pistool
- etc etc.
ik hoop dat jullie het redden en probeer hem vooral persoonljk aan te spreken !!!!!! Als je op een of andere manier zijn prive bezit aan kunt spreken ben je weer een paar ton verder (als hij een huis/auto/imboedel etc. heeft !)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad