Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Verder nog geen merk te bekennen..
En ik ga pas aan ramsinks beginnen als de kaart te traag wordt imho..
strax verneuk ik em en heb ik 300 piek weggegooid na 1 dag..
4 Hoort 500 te kunnen, maar dan is het wel verstandig om een cooler op de chips te zetten.
300 piek is niet veel voor een ultra snelheid (460), dus als je hem molt gooi je ook niet veel weg :-)
Ik zal ff op de chip kijken nu..brb
btw. Als de leadtek werkelijk 4 ns geheugen heeft dan ga ik voor deze kaart
=========================================================
Ik zag net een ad. van een internetstore, daar stond dat de leadtek 5 ns geheugen heeft..
Maar ik heb toch echt reviews gelezen waar mensen 500+ met deze kaart hebben gehaald
Heeft leadtek misschien stiekum een retail en oem versie?
Bij hercules staat dat ze 4ns geheugen (250 rated dus 500 mhz!) op de kaart plakken. Weet iemand of dit bij de retail EN oem versie is?
Damn, zo verwarrend als je iets goeds wil hebben voor zo min mogelijk geld.............ik denk dat ik morgen maar naar dynabite ga, weet ik tenminste zeker dat ik te veel betaal.
Of beter: ik ga een verkoper
Ik denk dat ik ook wel richting de 500 kan kruipen met deze kaart. Ik haal nu al 460 zonder artifacts en extra koeling..
Enne vraag nix aan verkopers..
Paar keer gistron gemaild.. die zeiden dat ze de CHAINTECH op voorraad hadden en ik dus die zou krijgen.. voor specs moest ik op de chaintech site kijken.. daar staat dus de versie met tvout en ramsinks..
Wat krijg ik: Een goed overclockbare (dat wel!) ander merk, met video out kaart.
Verwijderd
Ik heb er geen prettig gevoel bij m.a.w. een rotte smaak in mijn bek!!!!!!!!!!!!!!
bij mij staat met grote letters op de doos "Chaintech"Op maandag 14 januari 2002 23:17 schreef Skippyt het volgende:
Ik kreeg vandaag dan ook mijn "Chaintech" GF2 ti binnen (niet dus). Wel hetzelfde ding als RedruM, een "Video Square" of wat het ook moge zijn. Zijn er meerdere mensen die zo'n ding van Gistron hebben gekregen? Wat is hun idee hierover: reclameren of dat ding er gewoon inprikken en pompen maar? Heeft iemand zo wie zo enig zich op de kwaliteit van de geleverde kaart.
Ik heb er geen prettig gevoel bij m.a.w. een rotte smaak in mijn bek!!!!!!!!!!!!!!
p.s. niet bij gistron bestelt
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Je moet hem ook niet in je mond stoppenOp maandag 14 januari 2002 23:17 schreef Skippyt het volgende:
ff serieus, het is geen probleem dat die Chaintech niet meer leverbaar is, en dat ze dan een andere (vergelijkbare)leveren, alleen vind ik wel dat ze jou daarvan op de hoogte moeten stellen en dan vragen of je hem nog wel wilt hebben.
En ze moeten het op de site ook aanpassen natuurlijk.
Verwijderd
De echte waarheid
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Agreed.. ik heb GEVRAAGD of ie op voorraad is..Op dinsdag 15 januari 2002 13:18 schreef Supershiva het volgende:
Ik vind niet dat Gistron het kan maken om onaangekondigd zomaar een ander merk te sturen. Het is trouwens onzin dat de 64MB versie van Chaintech niet meer leverbaar is, er zijn voldoende winkels in Nederland waar deze kaart gewoon verkrijgbaar is. www.itdevices.nl bijvoorbeeld
Zij zeggen JA!
Ik zeg ok.. dan bestel ik die CHAINTECH.
TNT Express aan de deur volgende dag..
Doos open scheuren.. ahh.. VideoSquare GF2Ti..
email:
> Ok, ik heb de Chaintech GeForce 2 Ti bij jullie besteld!
> Ik ga er vanuit dat het de versie is die op de Chaintech
> site staat..
> Namelijk met 250 Mhz Core en 400 Mhz DDR geheugen..
> Als ik iets anders ontvang, stuur ik wel een mailtje,
> goed?
In orde.
Verwijderd
En uhm, ik heb o.a. de Powercolor GeForce 2 GTS-T200 64 DDR
Bulk 130,90 bij hun weg, en als ik dit allemaal zo lees zit er toch weinig verschil in deze 2 kaarten..ja toch? hier is een link naar deze kaart:
http://210.66.3.2/web/product_inside.asp?prd_id=CGTS2A
Bah bah bah, wat haat ik dat merkOp dinsdag 15 januari 2002 18:32 schreef D-Angel het volgende:
Powercolor GeForce 2 GTS-T200 64 DDR
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik meldde vrijdag dus dat ze de kaart niet meer konden leveren en dat ze hem ook niet meer binnen krijgen. Op hun site staat het apparaat nog wel, dus heb ik gewoon uit 'onvrede' (sja, hoe moet ik het anders noemen?
Wat me opviel, was dat het overzicht met te bestellen componenten (in je bestellijst dus) ANDERS was dan wat op de site stond. Op de site staat: "Chaintech GeForce2-TI, TV-out, 64MB DDR, bulk". Op je bestellijst staat: "64MB GeForce2-TI DDR/TV-Out", dus zonder merkaanduiding. Sneaky, niet?
Maargoed. Vandaag is de kaart binnengekomen (en ze hadden hem niet). Inderdaad ook zo'n VideoSquare-geval. Niet dat hij niet goed werkt ofzo, maar ik heb wat anders besteld.
Weirde site, dat Gistron. Tis dat het zo'n goedkope kaart is, en ik ff geen poen over heb om nog eens € 60,- (bijna 50% meer!) neer te tellen voor een ASUS-exemplaar. Hij performt goed. Overclocken doe ik hem niet, ik ben al lang blij dat hij zo lekker snel gaat op mijn PII-400MHz t.o.v. mijn oude G400 met 16MB.
... en oranje! :P
weet iemand iets van die videosquere?? is dat wat? is het veel slechter dan chaintech
Hij lijkt er erg veel op qua design.. Zelfde koeler op de core enzo.. Hij is ook goed overclockbaar.. zonder extra koeling loopt mijne al met gemak op Ultra snelheid (250/460) maar hij kan zeker hoger..
Hetgene wat ik niet vind kunnen is dat er een VIDEO-OUT connector opzit en GEEN tv-out connector.. terwijl er tvout op de site EN op het bestelformulier staat!!!
die Video Square is gewoon Chaintech met ander naamplaatje denk ik.Op woensdag 16 januari 2002 07:43 schreef RedruM het volgende:
Nee..het is gewoon de zelfde kaart lijkt het wel..
Hij lijkt er erg veel op qua design.. Zelfde koeler op de core enzo.. Hij is ook goed overclockbaar.. zonder extra koeling loopt mijne al met gemak op Ultra snelheid (250/460) maar hij kan zeker hoger..
Hetgene wat ik niet vind kunnen is dat er een VIDEO-OUT connector opzit en GEEN tv-out connector.. terwijl er tvout op de site EN op het bestelformulier staat!!!

Die heb ik
Maar hoe kan ik zien of der heatsinks opzitten...
Ik heb mijn kaartje al een tijdje en haal er 3500puntjes in 3dmark2001 op m'n p3 800mhz met 128mb ram
mijn video kaart loopt op 250/400
Nou uh computer openmaken en kijken of er heatsinks op de kaart zitten misschienOp woensdag 16 januari 2002 11:09 schreef Dark0z het volgende:
wat een vage doos zeg heb je kraven
[afbeelding]
Die heb ik
Maar hoe kan ik zien of der heatsinks opzitten...
Ik heb mijn kaartje al een tijdje en haal er 3500puntjes in 3dmark2001 op m'n p3 800mhz met 128mb ram
mijn video kaart loopt op 250/400
waahahahh ja LOLOp woensdag 16 januari 2002 12:15 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
Nou uh computer openmaken en kijken of er heatsinks op de kaart zitten misschien![]()
Alle begin is moeilijk. Let me teach you...Op woensdag 16 januari 2002 16:20 schreef Dark0z het volgende:
weet ik veel hoe die dingen eruit zien
Zie je geheugenchips zitten rondom het grote koelblok met fan -> geen heatsinks.
Zie je allemaal metalen dingen met ribbels rondom het grote koelblok met fan -> Wel heatsinks.
Sim-pel.
Je kunt als voorbeeld nemen het plaatje van de Chaintech-site. Die is duidelijk MET heatsinks op de geheugenchippies (blauw van kleur).Op woensdag 16 januari 2002 17:29 schreef Dark0z het volgende:
wijze les
Thx
ff kijken als ik m'n kast eens ga open raggen
blijf vooral overal van afOp woensdag 16 januari 2002 17:29 schreef Dark0z het volgende:
wijze les
Thx
ff kijken als ik m'n kast eens ga open raggen
ik zeg het maar ff, je weet maar nooit
Verwijderd
Wij hebben de VideoSquare kaarten geleverd gekregen als
Chaintech, het is in principe de zelfde kaart.
Dat 'in principe' vind ik een beetje raar....
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Hmm. Beetje cheap van ze, niet?Op woensdag 16 januari 2002 21:00 schreef Geronimoos het volgende:
Gistron heeft antwoord gegeven.. ik heb zelf geen chaintech/videosquare, maar ik wil(de) er ook eentje kopen. Gistron wrote:
Wij hebben de VideoSquare kaarten geleverd gekregen als
Chaintech, het is in principe de zelfde kaart.
Dat 'in principe' vind ik een beetje raar....
"We hebben Seagate schijven geleverd gekregen als Maxtor, het is in principe dezelfde disk".
Ik heb ze nog niet hierover gesproken, maar wel een Shop Survey gepost die niet bijzonder positief is, maar ook niet te negatief.
'k vind het welletjes zo. De kaart werkt voor de rest goed. Hopen dat dat zo blijft.
Verwijderd
Ik heb een AOpen GeForce2 Ti. Standaard instelling core/memory: 250/400. Hij heeft geen heatsinks op het geheugen. Ik heb hem overgeklokt tot 280/485. Onder 3dmark 2000 haal ik bij 1024x768x32 7295 punten. 3dmark 2001 crasht terug naar de windows desktop. (De computer hangt echter NIET, de kaart hangt ook NOOIT bij geen enkel 3d spel.) Dat uitvallen deed 3dmark ook al toen ik mijn TNT2Ultra nog had. (Een week geleden.) Ik denk dat er iets met 3dmark2001 aan de hand is, waardoor hij op mijn systeem niet betrouwbaar loopt. Ik heb de Ti ONDERGEKLOKT naar 200 core en 300 mem. Zelfs dan flipt 3dmark2001Op zondag 13 januari 2002 00:09 schreef Doek het volgende:
...
ik las net dat iemand al op 253/450 is geweest, zijn er mensen die nog hoger zijn gekomen en 3dmark zonder problemen hebben doorlopen?
Hallo Michael,Op woensdag 16 januari 2002 19:05 schreef Dutchceasar het volgende:
heeft gistron nog niks aan jullie laten weten dat je geen chaintech kaart hebt ontvangen? geen email niks? mails ze anders zelf eens, en vraag om uitleg.
Wij hebben deze kaarten als Chaintech ingekocht.
Het is in principe de zelfde kaart, maar als u er niet mee
accoord gaat mag u hem terugsturen, wel met vermelding van
een bank of gironummer.
Onze excusses voor dit misverstand.
mvg,
Roel (Gistron)
Verwijderd
Here are the specs:
GeForce 2 Ti 32 MB DDR ( without memory cooling )
A-G220-3200-D010 ( without tv-out ) memory clock = 333 Mhz
HK911-7 v3.1 core clock = 250 Mhz
11/08/2001 B800
GeForce 2 Ti 64 MB DDR (without memory cooling )
A-G220-6400-D040 ( without tv-out ) memory clock = 400 Mhz
HK918-2 v 3.1 core clock = 250 Mhz
09/12/2001 AC00
Verwijderd
tja.. dan klopt het dus dat mijn kaart op 250/333 staat aangezien ik de A-G220 32 MB heb..Op donderdag 17 januari 2002 09:31 schreef Dutchceasar het volgende:
mailtje van Chaintech zelf:
Here are the specs:
GeForce 2 Ti 32 MB DDR ( without memory cooling )
A-G220-3200-D010 ( without tv-out ) memory clock = 333 Mhz
HK911-7 v3.1 core clock = 250 Mhz
11/08/2001 B800
Verwijderd
Wat moet ik hier nu mee
wan onzin, ze willen jou gewoon een dure asus of hercules aansmerenOp donderdag 17 januari 2002 13:47 schreef Dutchceasar het volgende:
net ff maar informatique gemailed of ze ook die chaintech kunnen leveren, raden ze me af om hem te kopen omdat het toch wel heel erg een b-merk is.
Wat moet ik hier nu mee
Verwijderd
HUH?! Je vraagt of ze ne'm kennuh leveren, en ze raden je af zo'n kaart te kopuh?! lekkuh duidelijkOp donderdag 17 januari 2002 13:47 schreef Dutchceasar het volgende:
net ff maar informatique gemailed of ze ook die chaintech kunnen leveren, raden ze me af om hem te kopen omdat het toch wel heel erg een b-merk is.
Wat moet ik hier nu mee
Zoals je hierboven al zeggen: da'z Bullshit!
vaagOp woensdag 16 januari 2002 11:09 schreef Dark0z het volgende:
wat een vage doos zeg heb je kraven
[afbeelding]
nou eeh ik heb hier een chaintech 64mb zonder tvout en ik speel ghost recon op ze mooist op 1024x nog wat en het gaat vet smooth, ik haal 4400 punten met 3dmark 2001 en volgens mij is dit niet zon b-resultaat, en je krijgt natuurlijk een geforce met zon mooie blauwe heatsinkOp donderdag 17 januari 2002 13:47 schreef Dutchceasar het volgende:
Wat moet ik hier nu mee
trouwes ik heb hem gister in me pc gedouwd en ik heb beneden een geforce2 mx(400) enne de 2d in windows ziet er erg mooi uit, heel duidelijk en de kleuren zijn veel voller zeh maar, als ik van scherm benedem kijk en naar mijn scherm is het echt een opluchting voor me ogen...
ja klopt, die chaitech geeft strak 2d beeld echt helemaal nix op aan te merken.Op donderdag 17 januari 2002 21:02 schreef masternewman het volgende:
[..]
nou eeh ik heb hier een chaintech 64mb zonder tvout en ik speel ghost recon op ze mooist op 1024x nog wat en het gaat vet smooth, ik haal 4400 punten met 3dmark 2001 en volgens mij is dit niet zon b-resultaat, en je krijgt natuurlijk een geforce met zon mooie blauwe heatsink
trouwes ik heb hem gister in me pc gedouwd en ik heb beneden een geforce2 mx(400) enne de 2d in windows ziet er erg mooi uit, heel duidelijk en de kleuren zijn veel voller zeh maar, als ik van scherm benedem kijk en naar mijn scherm is het echt een opluchting voor me ogen...
in 3d is ie helemaal master, komt gewoon dik strak beeld uit da ding, ghost recon draait inderdaad op hoge resoluties nog goed
Ik ben dus nog steeds zeeeeer blij met me kaartje
Verwijderd
Ik ben overgestapt van een Asus V7700 (omgeruild) naar een Chaintech GF2 Ti (weliswaar 250/333 maar goed). Het beeld is bij mij er niet op achteruit gegaan en zelfs op mijn te trage CPU (566 @ 927) ging ik in 3dmark 2001 150 punten omhoog naar zo'n 3450. Ik zou toch lekker voor een Chaintech gaan (neem dan wel een 64 MB want die lopen netjes 250/400)Op donderdag 17 januari 2002 13:47 schreef Dutchceasar het volgende:
Wat moet ik hier nu mee
ps:
Heb dus mijn videokaart opgestuurd, en je kan dat pakketje volgen met tracking nogwat.
Nu krijg ik dit te zien:
1
2
3
4
5
6
| Statusinformatie Datum Locatie Zending geaccepteerd door PTT Post 12-01-2002 Zoetermeer-Zuidwaarts , balie postkantoren bv Zending in sorteerproces 14-01-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten Zending in sorteerproces 15-01-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten Zending in distributieproces 15-01-2002 Zevenaar-Fahrenheitstr , bestelling Bestelpoging uitgevoerd JA |
Betekend dat ja dat ze 'm hebben?
Verwijderd
Maar als ik ut zo lees lijkt mij dat duz wel, "bestel poging" "JA"....komt erop neer dat jij een poging doet om iets te bestellen, en dat "ja" duz inhoud dat ze ut hebbuh...d8 je ook nie?
Verwijderd
ik wil graag weten hoe de 2d is ?
of van de leadtek geforce 2 ti
die is lekker te ocen
Nou die van Gistron wil ook al op 480 zonder enige vorm van koeling (van de ramchips) bij mij.Op zaterdag 19 januari 2002 00:06 schreef WebSniper het volgende:
Heeft niemand dit kaart aan een 19 of 21 inch monitor?
ik wil graag weten hoe de 2d is ?
of van de leadtek geforce 2 ti
die is lekker te ocen
ohh cool, ook es ff proberenOp zaterdag 19 januari 2002 07:44 schreef RedruM het volgende:
[..]
Nou die van Gistron wil ook al op 480 zonder enige vorm van koeling (van de ramchips) bij mij.
Hiervoor had ik een Matrox G400 (super in 2D). Op mijn Iiyama 19" VMP450 valt het verschil wel een BEETJE op, maar slecht is het zeker niet. Ik had zelfs erger verwacht.
Tot nu toe dus nog geen miskoop.
die binnekort kaart is vet goed, bij mij draait ie als een zonnetje, zit net ghost recon te spelen op maximale details op 1280x1024 hehe alleen zonder tvout .9Op zondag 20 januari 2002 00:57 schreef cheshire87 het volgende:
mooi zo
Verwijderd
Volgens mij bedoelt ie gewoon die Chaintech kaartie waar we ut dus de hele tijd over hebbuhOp zondag 20 januari 2002 12:27 schreef Dutchceasar het volgende:
[..]
die wat voor kaart?
die gast heeft bij zijn sig tussenhaakje binnenkort staanOp zondag 20 januari 2002 12:27 schreef Dutchceasar het volgende:
[..]
die wat voor kaart?
dat ie binnenkort die chaintech kaart krijgt.
trouwes na 3 uur ghost recon spelen word me kaart toch wel aardig warm! ik denk niet dat je met die chaantech goed kan overclockken zonder extra cooling aan te brengen.
Verwijderd
Ga je dan maar 's afvraguh of ie wel is overgekomuhOp dinsdag 22 januari 2002 15:15 schreef cheshire87 het volgende:
ey het is nu 11 dagen geleden dat ik mijn videokaart heb verstuurd maar ik heb nog niks ontvangen/gehoord. Hoe lang kan dit nog gaan duren
Oke ik ga zo even bellen, ik houd jullie op de hoogte.Hallo Jeffrey,
U krijgt daar een nieuwe kaart voor, wij hebben deze helaas
momenteel niet op voorraad, en ook geen levertermijn voor.
Misschien kunt u beter even telefonisch contact opnemen voor
een e.v.t. aternatief.
mvg,
Roel (Gistron)
Ik vind de service tot nu toe nog steeds goed, ik snap niet waar al die mensen over zeuren
Welke alternatieve kaart raden jullie mij aan? Mag max 131 euro kosten (zo duur was die chaintech)
yep hier ookOp dinsdag 22 januari 2002 20:10 schreef FraGGoFieL het volgende:
ik heb een chaintech geforce 2 ti met 64MB DDR van gistron en hij werkt perfect
Verwijderd
Powercolor hè?! Die heb ik ook nog steedsOp woensdag 23 januari 2002 13:47 schreef cheshire87 het volgende:
Nou het komt allemaal in ordeIk krijg nu de powercolor gf2ti en die hebben ze op voorraad en ik kan 'm maandag verwachten
Ik ben benieuwd en ik houd jullie uiteraard op de hoogte!
Verwijderd
KloptOp woensdag 23 januari 2002 18:08 schreef cheshire87 het volgende:
zijn allebij gf2ti met 64mb, zit dus weinig/geen verschil in he
vind het knap dat je hem zo hoog hebt gekregen. mijn oude club3d (zelfde als powercolor) kwam niet hoger dan 240/430 (daarna artifact)Op woensdag 23 januari 2002 22:04 schreef D-Angel het volgende:
[..]
KloptAlleen overclocken zuigt met Powercolor. Heb 's ff geprobeert met NVmax. Standaard is ie 250@400 en heb um op 265@450 hoger moest ik ook nie doen
Verwijderd
Ik haal trouwens met 3D Mark ook nie zo'n hoge score (3845)..moet hoger kennuh, tsja, misschien komt ut ook wel omdat m'n proc. nogal snel warm word (77 graden)
dat zijn wel normale 3dmarks want ik haal ook zoietsOp woensdag 23 januari 2002 23:28 schreef D-Angel het volgende:
Mwuah, dat scheelt ook nie echt veel, maar het verschil, van dat ik nu duz heb overgeclocked merk ik bijna nieEn ik koop nie alleen die Chaintec vanwege ut overclocken, maar deze kaart komt ergens anders in
Ik haal trouwens met 3D Mark ook nie zo'n hoge score (3845)..moet hoger kennuh, tsja, misschien komt ut ook wel omdat m'n proc. nogal snel warm word (77 graden)
Isn't it obvious? Dit is de tweede kaart die hetzelfde euvel heeft als de vorige. Zo te zien ligt het niet aan de kaarten, maar aan je PC.
Een oplossing weet ik niet zo snel, maar duidelijk lijkt het me wel. Ik weet niet of je je systeem hebt overgeklokt ofzo, maar stel alles zo normaal mogelijk in als maar kan. Windows had je geloof ik al opnieuw erop gezet. Heb je al een andere versie van Windows geprobeerd (XP of 98 of 2000, weet niet wat je nu hebt)?
Raar is het wel, en ik heb het ook nog niet bij andere mensen gezien dattie hangt zodra je naar de GUI gaat. Raar hoor...
Nouja, succes!
iig tnx voor de tip van windows 2000, was het vergeten
* BlizzarD is zo blij
Alvast met nvmax vastgesteld dat het hier om de Ti versie gaat
update:
WTF
Verwijderd
Huh?! Dat snap ik nie, heb ook die kaart nog, en ook overgeclockt, ook met NVmax. En ik ging 545 puntjes omhoog in 3DMark 2001...Op zondag 27 januari 2002 21:29 schreef cheshire87 het volgende:
3dmark 2001 punten zijn: 1506. Is zo laag omdat ik geen snelle cpu heb, maar met mijn ati rage 128 haalde ik maar 500 punten dus ik ben er zeker op vooruit gegaanMerk ik ook in spellen, alles op max in 800x600, dat kon echt niet met die rage
update:
WTFAls ik de core op 275mhz en het mem op 440mhz zet heb ik 1505 punten
Hoe kan dat
je cpu kan inderdaad de snelheid van je gf2TI niet aanOp maandag 28 januari 2002 09:39 schreef cheshire87 het volgende:
vaag man. Of kan mijn cpu de snelheid van mijn gf2ti niet aan
dus onoverklokt of overklokt maakt geen zak uit bij jouw, je cpu zit namelijk al op zijn top.. je kan dus kwa performance er niks meer uittrekken, nieuwe processor is oplossing
edit: een gemiddelde GF2TI op standaard clocksnelheid zit op zijn top bij ongeveer 1000mhz.. als je dan een snellere processor neemt trek je er amper meer fps uit.. of je moet natuurlijk nieuwe processor + gf2TI overklokken zoals ik heb gedaan
grote kansOp maandag 28 januari 2002 09:39 schreef cheshire87 het volgende:
vaag man. Of kan mijn cpu de snelheid van mijn gf2ti niet aan
[edit[ hmmz... net te laat
Heb mijn p3 450 wel al @558mhz
Verwijderd
De prijzen zakken best snel
ben benieuwd, zit nog steeds met een voodoo2 8mb
en een celeron 800 proc
ben benieuwd of ie op me mobo kan.
Ik heb een gigabyte bx mobo
daar kan die kaart toch gewoon lijkt mij
je hebt toch niks te maken met 2x agp en 4x agp als het mobo toch gewoon 1 x agp is draait die kaart toch ook op 1x agp zeg maar
285mhz core, 435mhz mem
Niet slecht alleen merk ik er niets van (komt dus door me cpu)
Note dat er AS2 op de core zit, maar nog geen heatsinks op het geheugen (komt er denk ik wel op!)
Verwijderd
Dat moet gewoon zonder probleem kunnuh, dat kon ook op mijn oude computer, waar ik een Geforce in had zittuh...duz draait ie gewoon op 1xOp maandag 28 januari 2002 18:37 schreef vinkie het volgende:
ik ga hem binnenkort ook bestellen
ben benieuwd, zit nog steeds met een voodoo2 8mb
en een celeron 800 proc
ben benieuwd of ie op me mobo kan.
Ik heb een gigabyte bx mobo
daar kan die kaart toch gewoon lijkt mij
je hebt toch niks te maken met 2x agp en 4x agp als het mobo toch gewoon 1 x agp is draait die kaart toch ook op 1x agp zeg maar![]()
hehe ja heb net nog ff wat dingen zitten lezen en ik loop weer te blaten, het kan gewoonOp maandag 28 januari 2002 23:32 schreef D-Angel het volgende:
[..]
Dat moet gewoon zonder probleem kunnuh, dat kon ook op mijn oude computer, waar ik een Geforce in had zittuh...duz draait ie gewoon op 1x
weer een lekkere n00b opmerkingen van mij
Verwijderd
Weet je dat wel zeker?? Ik had er toen èèn van Hercules in, en die wou wel gewoon op 1x draaien...Op dinsdag 29 januari 2002 18:03 schreef cheshire87 het volgende:
een gf2ti kan niet op agp 1x draaien (ondersteund de powercolor niet) 2x en 4x agp wel
"256bit graphics core support AGP 4x/2x with Fast writes for high 3D performance"
Lijkt mij vrij duidelijk
Verwijderd
Maarja, misschien heb jij wel gelijk