theworldforizabel.la
hmm, begint er al aardig op te lijkenOp zondag 06 januari 2002 16:09 schreef Crash_neo het volgende:
Wie is er al aan het klokken geweest?
die van mij draait nu op 254 bij 435, ik denk dat ie nog wel een stukje hoger kan, maar ik kan niet echt makkelijk zien hoe warm hij is, das wel onhandig.
scheelt trouwens wel 200 3dmaark2001 puntjes
dat je de temp niet kan zien in wel vervelend ja, misschien een externe temp meter aansluiten ?
uiterlijk woensdag zullen we het wetenOp zondag 06 januari 2002 22:07 schreef cheshire87 het volgende:
zit dat er niet standaard op dan
wil ik ook wel weten, bij de geforce 2 gts vind ik het redelijk dus zal het bij deze ti ook wel meevallenOp maandag 07 januari 2002 00:05 schreef WebSniper het volgende:
Hoe zit het met de 2d van dat ding ?
vind je het zelf mooiOp maandag 07 januari 2002 08:48 schreef Crash_neo het volgende:
Hoe moet ik dat zien dan?
wees gewaarschuwd, betaal niet voordat je zelf heb berekent hoe veel je moet dokken (guldens maal 2.20371)
Ik heb gistron al op de hoogte gebracht van de begane blunder, ik ben benieuwd wat ze er aan gaan doen.
wat stond er voor prijs op de factuur dan?Op maandag 07 januari 2002 12:42 schreef Doek het volgende:
wat ik nou toch meemaak is te gek voor woorden, me videokaart + hd van gistron kwam vandaag aan maar ik was nie thuis dus briefje op de deurmat, ik kijken, zie ik tot me verbazing dat ik 150 piek meer moet betalen, er is dus iets gigantisch mis gegaan met het omreken !!
wees gewaarschuwd, betaal niet voordat je zelf heb berekent hoe veel je moet dokken (guldens maal 2.20371)
Ik heb gistron al op de hoogte gebracht van de begane blunder, ik ben benieuwd wat ze er aan gaan doen.
op de faxtuur die ze hadden gemailt staat 2 keer 289 + 18 piek verzendkosten das dus 596 pieken of 596:2.20371=270.45 euro. Op het briefje dat de ptt door de birevenbus heeft gegooid staat 339.43 euro das dus een verschil van 68.98 euro= 152 piekOp maandag 07 januari 2002 13:28 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
wat stond er voor prijs op de factuur dan?
ik had een chaintech geforce 2 ti 64 mb ddr (289 piek) en een western digital HDD 40 gig 7200 rpm t.w.v 289 piek besteld !
jij heb denk ik later besteld als mij, ik had al op 29 december bestelt, kan je naagaan hoe lang ik al wacht en nou deze kut grapOp maandag 07 januari 2002 16:20 schreef cheshire87 het volgende:
heb vandaag nog helemaal geen briefje van de ptt gehad
Dit is de laatste keer dat ik bij Gistron bestel
op m'n laatste mail nog steeds geen antwoordOp maandag 07 januari 2002 18:29 schreef cheshire87 het volgende:
hmz oke duidelijkIk vind dat ze het tot nu toe goed afhandelen, op alle emails antwoord terug gehad.. Nu maar hopen dat ie er woensdag is
Die draait dus standaard
Core = 250
Mem = 500

http://gainward.com/us/products/CARDEXpert%20Geforce2%20Ti500xp.htm
Of de Leadtek GF 2 Ti schijnt ook de 500 + te halen
Turn it off and on again.
mja neem gewoon een leadtek gf2ti, die van mij loopt sindskort op 270/520 zonder extra cooling.. wordt niet eens extreem heetOp maandag 07 januari 2002 23:04 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
heej guys is die VETTE Gainward Cardexpert GF 2 Ti500Xp Golden Sample niks
Die draait dus standaard
Core = 250
Mem = 500(in reviews zelfs 520)
[afbeelding]
http://gainward.com/us/products/CARDEXpert%20Geforce2%20Ti500xp.htm
Of de Leadtek GF 2 Ti schijnt ook de 500 + te halen
ik (topicopener) heb weer bericht gekregen van mijn inkoopadresje en het schijnt dat er op de chaintech site een fout staat bij 32 mb versie die draait dus op 333mhz in plaats van 400 mhz mem. (heeft iemand een chaintech ti 32mb die op 400mhz loopt zonder oc laat horen!!!)
ik heb een goede vergoeding gekregen voor de fout dus let er op wat voor snelheid je hebt als je een chaintech 32 mb versie gaat kopen, 64 mb versies lopen wel op 400mhz.!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Das wel een heel slordig foutjeOp dinsdag 08 januari 2002 17:57 schreef masternewman het volgende:
ERRRRRUGGGG BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!
ik (topicopener) heb weer bericht gekregen van mijn inkoopadresje en het schijnt dat er op de chaintech site een fout staat bij 32 mb versie die draait dus op 333mhz in plaats van 400 mhz mem. (heeft iemand een chaintech ti 32mb die op 400mhz loopt zonder oc laat horen!!!)
ik heb een goede vergoeding gekregen voor de fout dus let er op wat voor snelheid je hebt als je een chaintech 32 mb versie gaat kopen, 64 mb versies lopen wel op 400mhz.!
ps gistron heeft het weer goed gemaakt, ze hadden namelijk de verkeerde kaart opgestuurt, een duurdere kaart dus, ze hebben onmiddelijk het juiste pakket op de post gedaan dus ik verwacht morgen me pakket
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
welke hadden ze opgestuurd dan?Op dinsdag 08 januari 2002 18:51 schreef Doek het volgende:
[..]
Das wel een heel slordig foutje![]()
ps gistron heeft het weer goed gemaakt, ze hadden namelijk de verkeerde kaart opgestuurt, een duurdere kaart dus, ze hebben onmiddelijk het juiste pakket op de post gedaan dus ik verwacht morgen me pakket
STATUS HIERO: Nog geen ptt briefje oid, maar kan kloppen aangezien gistron zei dat ik um woensdag kon verwachten. Wordt donderdag denk ik aangezien ik tot 3 uur op school zit en mijn ouders waarschijnlijk niet thuis zijn
ze hadden me denk ik de CARDEXpert GF2 Ti500 XP VIVO GS gestuurt, ok wel coole kaart maar als ik werkelijk zo'n dure kaar wilde had ik wel gelijk de geforce 3 genomen.Op dinsdag 08 januari 2002 19:07 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
welke hadden ze opgestuurd dan?
STATUS HIERO: Nog geen ptt briefje oid, maar kan kloppen aangezien gistron zei dat ik um woensdag kon verwachten. Wordt donderdag denk ik aangezien ik tot 3 uur op school zit en mijn ouders waarschijnlijk niet thuis zijn
hoezo gehouden??? ik moest 68 euro meer betalen, zou jij dan ook da pakket aannemen zonder wat te zeggen en gewoon te veel dokkenOp dinsdag 08 januari 2002 18:52 schreef masternewman het volgende:
waarom heb je die duurdere kaart niet gehouden?? garantie?? het is inderdaad neit zo erg proffesioneel van chaintech ... maar ja hij was wel goedkoop
Ik heb het pakket zelf nooit gezien, ik was niet thuis
was dat maar zo, dan had ik mooi nix gezegd heheheheOp dinsdag 08 januari 2002 20:37 schreef masternewman het volgende:
ik d8 dat je goedkope bon kreeg en dure kaart ... maar dan heb ik niks gezegd
wheheheheh pcies en ik was n00b en wist van nixOp dinsdag 08 januari 2002 21:11 schreef masternewman het volgende:
Mhahahah dat zeg ik ze verdienen toch genoeg haha
d8 ik ook jaOp dinsdag 08 januari 2002 20:37 schreef masternewman het volgende:
ik d8 dat je goedkope bon kreeg en dure kaart ... maar dan heb ik niks gezegd
Dat is dus echt wat iedereen denkt maar toch al lang niet meer zo is.Op dinsdag 08 januari 2002 21:11 schreef masternewman het volgende:
Mhahahah dat zeg ik ze verdienen toch genoeg haha
Een maat van mij heeft namelijk ook een internetshoppie en ik weet dat er niet meer dan 5% marge op inkoopprijs van een processor wordt gehaald en niet meer dan 10% op de prijs van de overige hardware en dan moet het nog verzonden worden voor een schandalig hoog bedrag.
Dus veel wordt er echt niet meer op verdient.
Daarbij komt nog eens dat zo'n beetje iedereen zijn spullen gisteren geleverd wil zien, als dat niet gebeurt wordt het gewoon afbesteld terwijl hij het net die dag bij de leverancier heeft gehaald en moet hij het maar weer zien te slijten. (dat gebeurt dan meestal bij mij voor een gunstigere prijs dan op het internet natuurlijk)
Maar ik vind het toch sneu voor hem.
Op deze manier helpen jullie alle internetshops naar de klote
Zo dat wilde ik ff kwijt
Kom ik net thuis, ligt er een ptt briefje dat ze zijn langsgeweest met een pakketje van gistron
I luv Gistron
Dat is dus echt wat iedereen denkt maar toch al lang niet meer zo is.
Een maat van mij heeft namelijk ook een internetshoppie en ik weet dat er niet meer dan 5% marge op inkoopprijs van een processor wordt gehaald en niet meer dan 10% op de prijs van de overige hardware en dan moet het nog verzonden worden voor een schandalig hoog bedrag.
Daarbij komt nog eens dat zo'n beetje iedereen zijn spullen gisteren geleverd wil zien, als dat niet gebeurt wordt het gewoon afbesteld terwijl hij het net die dag bij de leverancier heeft gehaald en moet hij het maar weer zien te slijten. (dat gebeurt dan meestal bij mij voor een gunstigere prijs dan op het internet natuurlijk)
Op deze manier helpen jullie alle internetshops naar de klote|
Ik wist wel dat iemand dit zou posten en ik ben het deels met je eens, als die hulpleidende shops nou ff microsoft windows en andere software pakkette gaan verkopen maken ze vet winst! die dingen zijn achtelijk duur? of is de inkoop voor die shops ook zo duur voor windows paketten (zoiets)?
ik ben het helemaal met je eens hur, als je niet eens 1 of 2 dagen kan wachten en dan zomaar anuleren das inderdaad kut voor de winkel maar ik wacht dus al ruim een week en dan krijg ik nog de verkeerde spullen en dat gaat er bij mij niet in, dan word ik toch ligtelijk geirriteert dat begrijp je wel.Op woensdag 09 januari 2002 10:45 schreef Supershiva het volgende:
[..]
Dat is dus echt wat iedereen denkt maar toch al lang niet meer zo is.
Op deze manier helpen jullie alle internetshops naar de klote
Zo dat wilde ik ff kwijt
Nou heb ik vandaag gelukkig het juiste pakket gekregen maar nu klopt de prijs weer niet, ik heb maar gewoon geaccepteert want het scheeld maar 10 eurocent en das nie zo veel maar ja, stel dat Gistron 100 pakjes per dag verstuurt, das toch ff 100*0.10= 10 euro en dat op jaarbasis tja, dat noem ik toch ff heel vlug verdient.
Ze zullen wel een omreken fout maken of zo.
uiteraardOp woensdag 09 januari 2002 16:45 schreef masternewman het volgende:
laat ff weten wat je oc scores zijn ik heb er binnen 2 dagen ook 1 (hoop ik) .. hehe
Verwijderd
Maar een GF2 Ti is een Ti als de core op 250MHz en het geheugen op 400 Mhz loopt. Fillrate 1GPixel/sec en Banbreedte 6,4Gb/sec.
Zie ook mijn prachtige tabel :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25#25

Uiteraard uit de FAQ waar nooit iemand in kijkt
Als de core of het mem hoger loopt boeit niet zo, maar als het lager loopt is het IMHO gewoon oplichting, lijkt me heel erg simpel.
Maar we wilden alleen maar weten of de chaintech gf2ti die Gistron verkoopt ook daadwerkelijk als 250/400 werd verkocht, paar zeggen van ja en ik zie het morgenOp woensdag 09 januari 2002 18:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Sorry dat ik nu pas dit topic gelezen heb (Ja, /me 82 tm slechte mod)
Maar een GF2 Ti is een Ti als de core op 250MHz en het geheugen op 400 Mhz loopt. Fillrate 1GPixel/sec en Banbreedte 6,4Gb/sec.
Zie ook mijn prachtige tabel :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25#25
[afbeelding]
Uiteraard uit de FAQ waar nooit iemand in kijkt
wellus![]()
Als de core of het mem hoger loopt boeit niet zo, maar als het lager loopt is het IMHO gewoon oplichting, lijkt me heel erg simpel.
Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dat ik vind dat je hem zo terug kan sturen omdat het geen echte Gf 2 Ti is maar een gemankeerde.Op woensdag 09 januari 2002 18:49 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
Maar we wilden alleen maar weten of de chaintech gf2ti die Gistron verkoopt ook daadwerkelijk als 250/400 werd verkocht, paar zeggen van ja en ik zie het morgen
Me tooOp woensdag 09 januari 2002 15:26 schreef cheshire87 het volgende:
* RonaldMcDonald is soooo happy
Kom ik net thuis, ligt er een ptt briefje dat ze zijn langsgeweest met een pakketje van gistronMorgen dus ff ophalen en oc-en
I luv Gistron
Morgen ff ophalen
Verwijderd
Ik had ook die van Gistron besteld, maar ben toch maar naar een computerbeursje gegaan, en die bij gistron afbesteld.
Ding loopt prima stabiel met het mem op 490!! Das toch aardig dacht ik zo
Core heb ik nog niet geprobeerd... BTW, deze heeft ook GEEN memkoeling.
140,23Op woensdag 09 januari 2002 19:35 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
Me tooIk had ook vrijdag besteld, en vandaag lag er een briefje
Met overigens netjes € 140,nogwat... Oftewel € 131,15 + verzendkosten.
Morgen ff ophalen
Ikzelf heb ook dit beestje afgelopen vrijdag besteld, óók een mailtje gehad van Gistron dat ze pas deze week verwacht worden, maar noppes hoor, vandaag geen briefje van de PTT dat ze zijn langsgeweest.
Ik wacht nog af tot morgen, en dan ga ik er eens een mail aan spenderen.
... en oranje! :P
dat wachten is slopent, ik weet er alles van, heb zelf 2 weken moeten wachten op me spullenOp woensdag 09 januari 2002 21:29 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Raah.
Ikzelf heb ook dit beestje afgelopen vrijdag besteld, óók een mailtje gehad van Gistron dat ze pas deze week verwacht worden, maar noppes hoor, vandaag geen briefje van de PTT dat ze zijn langsgeweest.
Ik wacht nog af tot morgen, en dan ga ik er eens een mail aan spenderen.
Maar aan de andere kant ben je ook weer extra blij als uitijdelijk toch je spullen in je handen hebt
Da's zeker waar...Op donderdag 10 januari 2002 12:07 schreef Doek het volgende:
[..]
dat wachten is slopent, ik weet er alles van, heb zelf 2 weken moeten wachten op me spullen
Maar aan de andere kant ben je ook weer extra blij als uitijdelijk toch je spullen in je handen hebt
Even iets anders: ik zie dat je een ECS K7S5A hebt. Ik overweeg ook om die te kopen. Rare vraag misschien: hoeveel Watt aan voeding heb je in je kast hangen?
Ik ga upgraden vanaf een PII-400, met een 235W-voedinkje. Ik denk niet dat dat genoeg zal zijn... maar de kast die ik heb is gewoon goud, dus wil ik nie kwijt. En een losse voeding kopen vind ik zelf zonde, want voor een paar tientjes daar bovenop heb je een neiwue kast. Dilemma dus...
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
[topic=376186/1/25]
On Thu, 10 Jan 2002 15:49:35 +0100
"RedruM" <p.smid@chello.nl> wrote:
> *This message was transferred with a trial version of
> CommuniGate(tm) Pro*
> Ok, ik heb de Chaintech GeForce 2 Ti bij jullie besteld!
> Ik ga er vanuit dat het de versie is die op de Chaintech
> site staat..
> Namelijk met 250 Mhz Core en 400 Mhz DDR geheugen..
> Als ik iets anders ontvang, stuur ik wel een mailtje,
> goed?
In orde.
Verwijderd
ik heb dus hier een 32 MB kaart en die loopt op 333 MHz.
Niet zo heel erg, want hij kost minder dan een Asus V7700 en is nog sneller ook (in theorie omdat het 200/333 vs 250/333 is)... maar is het zo dat omdat op de site staat ie 250/400 zou zijn, dat daarom deze kaart omgeruild moet worden ??
hij doet het perfect alleen vind ik het jammer dat er heet heatsinks op zitten
Gisteren een mail verstuurd met de vraag waar mijn videokaart blijft. Hij was niet verstuurd volgens het systeem, en komt ook niet meer binnen bij ze. De leverancier is gestopt met het leveren van die kaart aan Gistron. Wat of waarom is niet bekend, maar binnen krijgen doen ze hem niet meer.
Vaag, want de site geeft nog steeds aan dat je hem kan bestellen.
Ook is de mail-afhandeling bijzonder vaag. Wel snel, maar meestal onvolledig in het beantwoorden. Ennehm, waarom moet ik als klant er op deze manier achter komen dat ze hem niet meer leveren? Waarom bellen ze mij niet eventjes?
Al met al - ik moet een andere leverancier vinden voor dit kaartje, maar helaas zijn ze overal een stuk duurder...
Voor de gelukkige bezitters: veel plezier met jullie kaart!
je zult het niet geloven mar ik heb maar 230 WattOp donderdag 10 januari 2002 13:45 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Da's zeker waar...
Even iets anders: ik zie dat je een ECS K7S5A hebt. Ik overweeg ook om die te kopen. Rare vraag misschien: hoeveel Watt aan voeding heb je in je kast hangen?
Ik ga upgraden vanaf een PII-400, met een 235W-voedinkje. Ik denk niet dat dat genoeg zal zijn... maar de kast die ik heb is gewoon goud, dus wil ik nie kwijt. En een losse voeding kopen vind ik zelf zonde, want voor een paar tientjes daar bovenop heb je een neiwue kast. Dilemma dus...
en daar zit alles op wa je in me sig ziet + 2 ccfl lampen, een hdd led meter en 3 80mm fans
uhm, mijn kaart loopt gewoon op 401/250 dus nix aan de hand.Op vrijdag 11 januari 2002 21:47 schreef masternewman het volgende:
damn je hebt een kaart die op 333 loopt terwijl je een 400 had moeten hebben GET EM BACK IN STORE!!! ik had die versie ook, terug gestuurd naar winkel en een betere ervoor terug gekregen. Ik zou niet genoegen nemen met een te slome kaart!!! suc6 en die kaart van jou is neit sneller dan asus die loopt op 400 want dat is geen chaintech!
PS lees voortaan eerst een paar posts terug voordat je als een kip zonder kop gaat posten
Donderdag besteld.. om 4 uur... vrijdag om 1 uur waren ze er al met m'n kaartje..Op zaterdag 12 januari 2002 01:03 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Om te janken, dat Gistron.
Gisteren een mail verstuurd met de vraag waar mijn videokaart blijft. Hij was niet verstuurd volgens het systeem, en komt ook niet meer binnen bij ze. De leverancier is gestopt met het leveren van die kaart aan Gistron. Wat of waarom is niet bekend, maar binnen krijgen doen ze hem niet meer.
Vaag, want de site geeft nog steeds aan dat je hem kan bestellen.
Ook is de mail-afhandeling bijzonder vaag. Wel snel, maar meestal onvolledig in het beantwoorden. Ennehm, waarom moet ik als klant er op deze manier achter komen dat ze hem niet meer leveren? Waarom bellen ze mij niet eventjes?
Al met al - ik moet een andere leverancier vinden voor dit kaartje, maar helaas zijn ze overal een stuk duurder...
Voor de gelukkige bezitters: veel plezier met jullie kaart!
Jammer dat ik er niet was em dus maandag ochtend bij 't postkantoor kan ophalen..
Vage zooi.Op zaterdag 12 januari 2002 11:00 schreef RedruM het volgende:
[..]
Donderdag besteld.. om 4 uur... vrijdag om 1 uur waren ze er al met m'n kaartje..
Jammer dat ik er niet was em dus maandag ochtend bij 't postkantoor kan ophalen..
Naja. De bestelling die ik had geplaatst is gecancelled. Ik heb onder een andere naam (en adres) nogmaals die kaart besteld op dezelfde site, en nu dus nog bijna € 2,- goedkoper. Ben benieuwd wat dat op zal leveren bij die knakkers van Gistron...
Een ding is dus zeker: kloppen doet het niet helemaal binnen die toko.
OKdan. Ik ga dan, als mijn geld voor de volgende upgrade binnen isOp zaterdag 12 januari 2002 02:30 schreef Doek het volgende:
[..]
je zult het niet geloven mar ik heb maar 230 Watt
en daar zit alles op wa je in me sig ziet + 2 ccfl lampen, een hdd led meter en 3 80mm fansen het draaid als een gek
echt nog nooit problemen gehad met spontane reboot door stroom gebrek.
hoe hebbie 'm geinstalleerd? Ik kreeg na de installatie van de drivers alleen zwart beeld in windowsOp vrijdag 11 januari 2002 12:57 schreef Doek het volgende:
IK HEB ME KAAAAAAART !!! eindelijk
hij doet het perfect alleen vind ik het jammer dat er heet heatsinks op zitten
dan moet je toch es leren posten, lees de faq ff door of zoOp zaterdag 12 januari 2002 11:19 schreef masternewman het volgende:
eeeh doek waarom lees jij niet even een paar posts terug ik bedoelde die andere gast die wel zijn kaart op 333mhz heeft staan![]()
Madcat dus
uhm, vreemd, bij mij onder xp hoef ik nix te doen, pc uit, kaart er in, pc aan en klaarOp zaterdag 12 januari 2002 12:25 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
hoe hebbie 'm geinstalleerd? Ik kreeg na de installatie van de drivers alleen zwart beeld in windowsIk heb 'm nu overigens terug gestuurd naar Gistron, omdat ik helemaal geen beeld meer krijg
en voor de extra power ff de latste officiele detonator drivers er overheen.
bij 3dmark 2001 op default settings haal ik 4106 puntjes zonder over te klocken
ik heb nou net overgeklockt naar 254/420, ik mot da nog ff testen
ik las net dat iemand al op 253/450 is geweest, zijn er mensen die nog hoger zijn gekomen en 3dmark zonder problemen hebben doorlopen?
I can't wait (again)
Verwijderd
Ik heb hem hogerOp zondag 13 januari 2002 00:09 schreef Doek het volgende:
ik heb me chaintech kaartje (die van Gistron) op 253/446 gezet en haal een 3dmark score 2001 op 1024x768, 32 bit color, van 4289 puntjes![]()
toch niet slecht dacht ik zo hehehe
ik denk dat ie nog wel hoger kan, als ik ff aan de chips op de kaart voel zijn ze nog niet echt warm te noemen, beetje lauw.
ik las net dat iemand al op 253/450 is geweest, zijn er mensen die nog hoger zijn gekomen en 3dmark zonder problemen hebben doorlopen?
290 core en 490 mem stable!
Tis 1 of andere no-name crap wat ik op een computerbeurs heb gekocht voor 140 euro. Tis dus een GF2TI met 64MB DRR mem, en TV-OUT.
Niet slecht voor dat geld
Alleen is mijn CPU te langzaam (celly566@1055Mhz), en haal dus maar een zielige score van 3400 3DMarks in 3DMark 2k1.
Dit moet natuurlijk VEEL hoger
Dus ik ga maar eens tweaken!
BTW, nog iemand die zijn TI'tje zo hoog heeft geclocked?
hmm, da vink toch wel vet overgeklockt zeker die core zo hoog erug stoer. Ik vin alleen je 3dmark score wel erug bagger vot een ti kaartje.Op zondag 13 januari 2002 00:41 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
Ik heb hem hoger
Tis 1 of andere no-name crap wat ik op een computerbeurs heb gekocht voor 140 euro. Tis dus een GF2TI met 64MB DRR mem, en TV-OUT.
Niet slecht voor dat geld
Alleen is mijn CPU te langzaam (celly566@1055Mhz), en haal dus maar een zielige score van 3400 3DMarks in 3DMark 2k1.
Dit moet natuurlijk VEEL hoger
Dus ik ga maar eens tweaken!
BTW, nog iemand die zijn TI'tje zo hoog heeft geclocked?
Ik ga in ieder geval zeker door met het opvoeren van me chaintech
is ver voorbij de GF2Ultra dus je zou wel 'wat' hoger moeten halen..
Verwijderd
Daarom, de score sucked, maar op een AMD 1700+ heb ik hem ook getest, en daar haalde ie 4500 of 4800 weet niet meer precies, maar NIX oc'ed en default drivers van CD!Op zondag 13 januari 2002 00:46 schreef Doek het volgende:
[..]
hmm, da vink toch wel vet overgeklockt zeker die core zo hoog erug stoer. Ik vin alleen je 3dmark score wel erug bagger vot een ti kaartje.
Ik ga in ieder geval zeker door met het opvoeren van me chaintech
In 3DMark 2000 haalde ie met default shit 8500 ofzow.
Dus het kaartje is wel snel, alleen mijn CPU sucked
Maaruh, ik heb hem gewoon zo hoog staan (core) met default koeling. Going for more
Precies goed.. vooral als je in de resoluties 1024x768 en misschien nog 1280x1024 gamed..Op zondag 13 januari 2002 11:24 schreef masternewman het volgende:
weet iemand het optimale systeem om te hebben als je in balans wil zijn met zon geforce2ti? is TB1000@1100 precies goed of nog iets te langzaam?
Geforce3's komen pas tot hun recht in 1200+ sysjes..
Ik heb zelf Celeron2 @ 1116.. met nieuwe koeler op 1200 hoop ik.. Dan zijn me cpu en Gf2ti perfect in balans dacht ik zo..
Verwijderd
Maar wat ik helemaal fucking raar vind is dat ik dezelfde score haal MET en ZONDER via agp drivers?!?!?!??!?!?!?!
En nu heb ik 512MB ram er bij gepleurd en haal ik 20FPS minder?!?!
pcies, mij hoor je ook echt nie klagenOp zondag 13 januari 2002 18:30 schreef cheshire87 het volgende:
jullie moeten niet zo zeuren met "maar" 4000+ 3dmark 2001 punten, ik heb er maar 554 (met een ati rage 128 welliswaar maar daar hebben we het ff niet over)
dan zal je wel veel klagen in je levenOp zondag 13 januari 2002 21:39 schreef masternewman het volgende:
ik klaag wel als ik te weinig heb, ik ben pas tevreden als ik het beste heb. maar iedereen zo zijn shit

Juist!Op maandag 14 januari 2002 11:22 schreef KraveN het volgende:
is dit deze kaart waar jullie t over hebben ???
Alleen dan zonder doos. OEM bij Gistron. Gistron doet vaag (bij mij dan).
Interesse? Bestellen dan!
Word er trouwens wel software meegeleverd??
Ik mag hopen dat er een driver-CD bij zit voor die prijs. Nogmaals: ik heb hem zelf niet, omdat Gistron vaag doet. Ze beweren dat hij niet meer te leveren valt, terwijl hij nog wel op de site staat. Duidelijk toch?Op maandag 14 januari 2002 11:31 schreef KraveN het volgende:
ZOnder doos? Dus daarom is da ding zo goedkoop vergeleken met de rest.
Word er trouwens wel software meegeleverd??
Maar goed voor de mensen die hem wel hebben gekregen post ff wat er allemaal bij de kaart geleverd werd.
alvast bedankt
nou ik kreeg gewoon keurig een doos met kabels en drivers er bijOp maandag 14 januari 2002 11:28 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Juist!
Alleen dan zonder doos. OEM bij Gistron. Gistron doet vaag (bij mij dan).
Interesse? Bestellen dan!
eerst duurde het 2 weken, toen heb ik overnieuw besteld en toen was er binnen een dagOp maandag 14 januari 2002 11:40 schreef KraveN het volgende:
Inderdaad vaag!! Ik heb dit topic eens even doorgelezen. De ene die bij gistron besteld heeft hem de volgende dag in huis en de ander krijgt weken niks te horen. VAAG!!!
Maar goed voor de mensen die hem wel hebben gekregen post ff wat er allemaal bij de kaart geleverd werd.![]()
alvast bedankt
Ik heb hem gewoon in die doos gehad. met driver-cd en tv-kabel
netjes toch?

En is dit de kaart die in de doos zat?
Verwijderd
bij mij niet.. maar ik heb een 32 MB versie (met doos) zonder TVout.. ik mis ook de heatsinks op het (333 MHz geklokte ipv 400) 6 ns geheugen.Op maandag 14 januari 2002 13:18 schreef KraveN het volgende:
Okee dan weet ik dat ook.
[afbeelding]
Ja bijna hetzelfde, alleen heb ik geen heatsinks op het geheugen en geen DVI connector.Op maandag 14 januari 2002 13:18 schreef KraveN het volgende:
Okee dan weet ik dat ook.
[afbeelding]

Geen heatsinks op ram.. wel op core natuurlijk + fan.
Standaard 250/400..
Zonder artifacts of andere narigheid op 250/460 (Ultra snelheid).
Met ramsinks moet de 500 dus wel te halen zijn dacht ik zo.
3dmark: 3700.. (komt door de Celly natuurlijk) maar vind ik toch goed.. met wat tweaken moet de 4000 haalbaar zijn.
Verder zat erbij: Klein 1 meter lang tvout kabeltje..
Driver CD
Handleiding
Op de doos staat het merk Chaintech nergens..
Wel "Videosquare" en op de chips staat dat 't samsung ram is.