Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Hoezo: dus...Ik had nummer 2 gekocht voor 250 piek en wat bleek het was er een die op 333 mhz liep, dus mocht ik hem terug sturen naar winkel
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
JaOp dinsdag 01 januari 2002 15:07 schreef masternewman het volgende:
... of praat ik nu allemaal onzin ...
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Chaintech GF2Ti.. wie heeft em (gezien) ?
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
oke opluchting, kan ik dus gerust bij gistron bestellenOp woensdag 02 januari 2002 22:37 schreef masternewman het volgende:
hij komt niet van gistron vandaan en ik laat mijn bron niet los want dan zouden ze misschien duurder kunnen wordensorry
met welke letter begint die zaak dan? zou je een hoop mensen mee blij makenOp donderdag 03 januari 2002 00:16 schreef masternewman het volgende:
misschien opluchting maar ik had gehoord dat gistron niet zo klantvriendelijk is... dus als i kapot is duurt het wel ff voor je een nieuwe krijgt bij mij wordt het denk ik sneller geregeld. maar uiteindelijk is iedereen tevreden mooi.
zeker hier vandaan? daar hebben ze idd nogal vage versies van die kaart, met maar 32Mb en zonder Tv-Out enzo...
De service is in ieder geval goed want ik vroeg aan hun hoe het zat met een te langzaam lopende geforce en zij zeiden dat ik hem gewoon op hun kosten terug kan sturen...
Nou met vage versies bedoel ik gewoon dat ze alle versies hebben die er zijn van de Chaintech Ag-220, dwz:Op donderdag 03 januari 2002 10:38 schreef masternewman het volgende:
Dat klotp maar wat bedoel je met vage versies.... en hoe weet jij dat??
De service is in ieder geval goed want ik vroeg aan hun hoe het zat met een te langzaam lopende geforce en zij zeiden dat ik hem gewoon op hun kosten terug kan sturen...
32Mb zonder Tv-Out
32Mb met Tv-out
64Mb zonder Tv-Out
64Mb met Tv-Out
Bij gistron hebben ze dus de 64Mb met Tv-Out versie...
Ik weet niet welke versie jij had , maar ik denk dat die 32Mb versies een soort budgetversies zijn, die Chaintech op 333Mhz laat lopen omdat het geheugen misschien wat langzamer is. Dit is maar een id, ik weet het natuurlijk niet zeker.
Daarom denk ik ook dat die van Gistron gewoon een 400Mhz versie is.
En hoe ik dit allemaal weet? Logisch nadenken...
Jij zegt die zaak begint met IT, dus ging ik in de shopsurvey zoeken naar zaken die beginnen met IT, en die de Chaintech kaart hebben voor ong. 250 piek...
Sim-pel
Dat naam opzoeken kon ik ook wel begrijpen hoor, ik denk niet dat het budget titels zijn want die gene die mij te woord heeft gestaan vond het een zeer vreemd geval dus denk ik dat ze van niks weten (hoop ik eigenlijk ook) ik hoop volgende week me nieuwe ti te ontvangen op 400 mhz natuurlijk
maar ik vind een versie met 333Mhz anders wel vaag, want er staat verder ook op de site van Chaintech nergens dat het 400Mhz hoort te zijn.... Alleen maar de 6.4Gb/sec Memory Bandwidth, maarja dat heeft een Geforce 2 Pro dus ook. Dus vraag ik me nu af hoe je aan een kaart kunt zien of hij 333MHz of 400MHz is? Ja als je hem al hebt natuurlijk, maar is het dan niet misschien toch zo dat de 32Mb versies bijvoorbeeld wel op 333Mhz lopen, terwijl de 64Mb versies op 400Mhz lopen??
vaagheid alom.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Dus die Chaintec 2Ti met maar 333Mhz memory is een boutkaart!
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Of toch maar gewoon bij gistron kopen? (issie goedkoper met tv-out)
En zou slecht is Gistron nou ook weer niet, om het dan maar bij It Devices te gaan kopen denk ik.
(heb je na nieuwjaars nacht) dus morgen om 10:00 effe ophalen.
En hoe weet jij nou in godsnaam dat het geheugen op een chaintech kaart van een vage japanse toko is?Op donderdag 03 januari 2002 13:12 schreef dodemaa het volgende:
Ik draai mijn GTS op 225-400 is dat teveel? Ik heb er geen problemen mee. Chaintech gebruikt trouwens exact dezelfde layers als Powercolor. Budget dus. Alleen het geheugen is bij mijn powercolor van Samsung, bij chaintech is het e.o.a. vage japanse toko die ze heeft gemaakt.
Als jij nog nooit van Infineon geheugen hebt gehoord kom je zeker net onder een steen vandaan
Dit staat er bij Gistron:Op donderdag 03 januari 2002 14:20 schreef cheshire87 het volgende:
maar is bij gistron dat zeker de 64mb versie?
* Chaintech GeForce2-TI, TV-out 64 DDR Bulk 131,15
Das dus de beste uitvoering die Chaintech heeft van die Ti, dus zal die ook wel 400Mhz zijn denk ik.
maar ja, ik vergeef et ze, er zat natuurlijk wel nieuwjaar tussen
Als ik m morguh nie heb gaak eerst
heb iemand trouwens al die kaart van Gistron gecheckt??
bevalt ie een beetje?? goed over te klocken
en is de mem 200mhz? (400 effectief)? en zitten er heatsinks op het geheugen?Op donderdag 03 januari 2002 19:02 schreef Dark0z het volgende:
Ik heb de chaintech geforce2 TI 64ddr bij gistron vandaan ja
|Specs|
Verwijderd
Je vergist je..Op donderdag 03 januari 2002 19:19 schreef Korn21 het volgende:
Die kaart is ook wel interessant! Die TI chipsets had toch ook een verbeterde beeldkwaliteit, of vergis ik me nou?
kan iemand nou al wa zeggen over die kaart van Gistron????
morgen komen de antwoorden
ik wacht ongeduldig afOp donderdag 03 januari 2002 20:59 schreef Crash_neo het volgende:
Gedult is een schone zaak
morgen komen de antwoorden
Ik was op zoek naar een goeie geforce2 voor weinig geld en kwam deze tegen.
Mijn vraag is, komt ie goed aan, is ie goed overclockbaar en dus gewoon is het iets???
Wèh zedde gij??
nogmaals: horen we morgen allemaal van Crash_neoOp donderdag 03 januari 2002 21:04 schreef Havocnl het volgende:
Ik ben van plan ook deze kaart te gaan kopen, want mijn tnt2 m64 begin ik toch echt genoeg van te krijgen.
Ik was op zoek naar een goeie geforce2 voor weinig geld en kwam deze tegen.
Mijn vraag is, komt ie goed aan, is ie goed overclockbaar en dus gewoon is het iets???
wat ik er wel over kan zeggen is dat het mij zowiezo een goede kaart voor een hele goede prijs lijkt
Dus ff kijken wat Crash_neo morgen krijgt
Wèh zedde gij??
ik heb hier al een stapel euro poeners klaar liggen dus de postbode mag van mij nu wel komen
CRASH_NEO WAAR BEN JE
Wat is het??
Nou???
Zal dit mijn toekomstige kaart worden???
Wèh zedde gij??
op de site van chaintech:
nVIDIA Geforce2 Ti, DDR, AGP 2X/4X bus
- 128-bit Memory Interface
- 250 MHz Core Clock
- 400 MHz Memory Clock
- 6.4GB/sec memory bandwidth
- Integrated second-generation transform and lighting engine
op de site van gistron:
Chaintech GeForce2-TI, TV-out 64 DDR
Dus zowiezo ddr geheugen, dat moet bijna wel op 200mhz lopen toch
Plus allebei tv-out
Wèh zedde gij??
Want van deze kaart kan ik nu echt natte dromen hebben
Wèh zedde gij??
De rest van systeem is wel goed....... voor nu
Wèh zedde gij??
Memory clock - 400,90 MHz
Engine clock - 250,01 MHz
maar het loopt hier kut.
Ik haal 1500 punten met 3dmark en dat hoort als het goed is 3000+ te zijn. Dus binnenkort doe ik format en een nieuwe OS erop.... En met q3 haal ik 80 tot 120 fps en met m'n tnt2 haalde ik al 80fps dus het klopt voor geen meter
hoe kan ik weten hoeveel heatsinks erop zit ??
En laat die 3DMarks spoedig volgen!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
eh
geen koeling op het geheugen
sisoft geeft aan:
geforce 2 Ti
64mb mem
Geforce TweakUtility:
Core @ 250
mem @ 401
tot nu toe geen probs
ga nu effe 3dmark draaien
3dmark2001 @ 1024/768/32bit : 4252 puntjes
met de oude geforce 2mx (core175@202/mem166@190) haalde ik 2900 puntjes
ik ben tevreden, jammer alleen dat er geen heatsinks op zitten maar ja, voor een echte tweaker is dit natuurlijk now problemOp vrijdag 04 januari 2002 10:42 schreef Crash_neo het volgende:
Goed hij is binnen
eh
sisoft geeft aan:
geforce 2 Ti
64mb mem
Geforce TweakUtility:
Core @ 250
mem @ 401
tot nu toe geen probs
edit:
Maar deze kaart ziet er ook leuk uit, alleen wel een stukje duurder.
Ik vroeg me af of deze kaart ook zin heeft op mijn systeem omdat mijn systeem niet echt je van het is...
Ohja, over 2 maandjes krijg ik hele nieuwe pc met alles erop en eraan enzo dus dit wordt niet hét systeem...
je systeem is goed zat voor deze kaart.Op vrijdag 04 januari 2002 12:09 schreef BlubberZwijn het volgende:
Ik ben van plan iemand's GF2 MX400 te kopen... (voor 150 piek).
Maar deze kaart ziet er ook leuk uit, alleen wel een stukje duurder.
Ik vroeg me af of deze kaart ook zin heeft op mijn systeem omdat mijn systeem niet echt je van het is...
Ik heb trouwens ook zo'n voodoo banshee, opzich goed kaartje mar niet met windows XP
ik gaat bestelluh! tnx voor de info!Op vrijdag 04 januari 2002 10:42 schreef Crash_neo het volgende:
Goed hij is binnen
eh
sisoft geeft aan:
geforce 2 Ti
64mb mem
Geforce TweakUtility:
Core @ 250
mem @ 401
tot nu toe geen probs
edit:
huuh, nou weer wel heatsinksOp vrijdag 04 januari 2002 12:20 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Haha wat een boel reacties, ik heb de mijne die ik eerst had bij Javacom gehaald en alleen kan je daar als dealer inkopen, en heb geen probs met deze kaart en overal zitten heatsinks op en tv-out dus heb geen probs
maar bij 260 en 406 werd alles al zwart.
op zaterdag??? lijkt mij niet.Op vrijdag 04 januari 2002 13:08 schreef cheshire87 het volgende:
nou ik heb 'm besteld, want ik zat net weer ff RTCW te spelen, en dat ging met 7fps![]()
hopelijk issie er morgen al
Ik had 29 december besteld en heb nog steeds nix, ok, zat natuurlijk weekend en oud en nieuw tussen dus ze waren pas woensdag weer open, ik verwacht dus dat ik me pakket vandaag krijg.
je hebt je sig. alvast aangepast zie ik
ach je moet toch vooruit kijken heOp vrijdag 04 januari 2002 13:20 schreef Doek het volgende:
[..]
op zaterdag??? lijkt mij niet.
Ik had 29 december besteld en heb nog steeds nix, ok, zat natuurlijk weekend en oud en nieuw tussen dus ze waren pas woensdag weer open, ik verwacht dus dat ik me pakket vandaag krijg.
edit:
je hebt je sig. alvast aangepast zie ikook maar es doen
Maar ik ga toch voor de zekerheid maar ff geld ophalen
hmz da's minderOp vrijdag 04 januari 2002 13:20 schreef Crash_neo het volgende:
probeerde net wat over te klokken
das erug vreemd, die kaarten staan er toch om bekent dat ze goed overclockbaar zijnOp vrijdag 04 januari 2002 13:20 schreef Crash_neo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom
Het kan zijn dat die Core al helemaal aan z'n grens zit. Ik zou alleen het geheugen proberen, kijken hoe ver dat gaat. En altijd in kleine stapjes natuurlijk.--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 04 januari 2002 13:20 schreef Crash_neo het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
das erug vreemd, die kaarten staan er toch om bekent dat ze goed overclockbaar zijn
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom ik hoop toch wel iets hoger anders bestel ik wel wat heatsinks
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
mjah je heb gelijk, core laten voor wat ie is en geheugen langzaam opvoerenOp vrijdag 04 januari 2002 14:11 schreef Milo het volgende:
[..]
Het kan zijn dat die Core al helemaal aan z'n grens zit. Ik zou alleen het geheugen proberen, kijken hoe ver dat gaat. En altijd in kleine stapjes natuurlijk.
ik ga hem dus heel snel halen<
Alleen ik moet nog ff een weekje wachten op mijn geld
Wèh zedde gij??
edit: mailtje gehad dat ie niet op voorraad is
wheheehe dat hoop ik al een week lang maar jaOp vrijdag 04 januari 2002 14:40 schreef cheshire87 het volgende:
Ik kom net pas van het postkantoor vandaan, had gewoon 86 voor memaar het geld heb ik
En de kaart hebbik ook al besteld, stiekem hoop ik toch dat ie er morgen is
WAAR BLIJFT DIE POSTBODE WHEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Powercolor GeForce 2 GTS-T200 64 DDR Bulk 131,15
is dit nou ook een gf2 ti? anders bestel ik die gewoon..
Heeft geen TV-Out, en is nog altijd iets langzamer dan een Ti..Op vrijdag 04 januari 2002 14:46 schreef cheshire87 het volgende:
Nu zie ik ook de volgende kaart staan bij Gistron:
Wèh zedde gij??
Ik heb ze ook maar een mailtje gestuurd om te vragen of het nou om de gts of om de ti versie gaat. Indien het de ti versie is koop ik die powercolor gewoon, is het de gts dan wacht ik wel op die chaintech
Wat was dat nou eigenlijk?? een gts of een ti???Op vrijdag 04 januari 2002 14:46 schreef cheshire87 het volgende:
Nu zie ik ook de volgende kaart staan bij Gistron:
Niet dat ik die gts wil hebben maar gewoon voor de weet
Wèh zedde gij??
Wat zijn je specs van je pcGoed hij is binnen
eh
sisoft geeft aan:
geforce 2 Ti
64mb mem
Geforce TweakUtility:
Core @ 250
mem @ 401
tot nu toe geen probs
edit:
Mijnes zijn p3-800mhz en 128mb ram en ik haal 1545 punten. Maar ik heb wat problems
een goeie format het juiste os (xp) en 128 mb geheugen er bij doet wonderenOp vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Wat zijn je specs van je pc
Mijnes zijn p3-800mhz en 128mb ram en ik haal 1545 punten. Maar ik heb wat problems
die staan in mijn sig, maar ik zal ze nog een keertje neer zetten:Op vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Wat zijn je specs van je pc
AMD XP 1600+ @1,47 Ghz (1700+) | 256mb DDR pc2100 | Epox 8KHA+ v2.0 | 30 GB HD maxtor @7200 | chaintech geforce 2 TI 64mbDDR + tv-out (core@250|mem@400) | Aopen HQ45 pro 300watt | SBlive-value| WIN XP |
ik wacht al een weekOp vrijdag 04 januari 2002 22:57 schreef STIMPPYYY het volgende:
gistron is goed vriend van mij heeft hem besteld 2 dagen daarna binnen perfect kaartje
als het goed is komt de videokaart maandag bij hun binnen en heb je 'm woensdag. Althans dat zeiden ze in een mailtje naar mijOp vrijdag 04 januari 2002 23:07 schreef Doek het volgende:
[..]
ik wacht al een weeken nu blijkt de videokaart en me HD niet op voorraad te zijn
dus nog een week wachten
![]()
IK WIL MIJN GELD!!!!!!
komop wanneer gaan ze nu eens uitbetalen bij mijn werk
Wèh zedde gij??
whahahaOp zaterdag 05 januari 2002 01:17 schreef Havocnl het volgende:
Oke ik wil die kaart gisteren hebben![]()
IK WIL MIJN GELD!!!!!!
komop wanneer gaan ze nu eens uitbetalen bij mijn werk
'k doe het langzaam aan maar zit nu al op 420
wheheheheOp zaterdag 05 januari 2002 21:25 schreef Crash_neo het volgende:
klokken van het geheugen gaat idd een stuk beter.
'k doe het langzaam aan maar zit nu al op 420
laat ons ff weten hoever je bent gekomen
SWEEET !!!!!
De core is 401 mhz (standaard)
De mem is 250 mhz (standaard)
Ik vind em beter als de GF 3 series.
Er staat ook in de product catalogus van Hercules het volgende
GF 3 TI 500
mem: 64mb ddr ram
Core clock: 240 mhz
INternal chipset bandwith : 7.68 gb/s
ramdac/pixel cycle: 350 Mhz
en nog wat ander shit maar is niet belangrijk
en nu mijn GF 2 TI
mem: 64 mb ddr ram
Core Clock: 250 mhz
Internal chipset bandwith : 8 gb/s
ramdac/pixel cycle : 350 mhz
Een vriend van me heeft die TI 500 en die presteert slechter als mijn videokaart
En wat ik zonet heb overgeschreven lijkt mij dan toch dat die GF 2 ti beter is als die GF 3 ti 500
theworldforizabel.la
nah dat laatste lijkt me sterk maar met een beetje stevig overclocken kom je toch wel heel dicht in de buurt van een geforce 3 ti 200Op zaterdag 05 januari 2002 23:09 schreef LandKrijgsman het volgende:
IK heb de eerste die jij op genoemd hebt, vandaag gekocht maar dan van Hercules![]()
SWEEET !!!!!
De core is 401 mhz (standaard)
De mem is 250 mhz (standaard)
Ik vind em beter als de GF 3 series.
Er staat ook in de product catalogus van Hercules het volgende
GF 3 TI 500
mem: 64mb ddr ram
Core clock: 240 mhz
INternal chipset bandwith : 7.68 gb/s
ramdac/pixel cycle: 350 Mhz
en nog wat ander shit maar is niet belangrijk
en nu mijn GF 2 TI
mem: 64 mb ddr ram
Core Clock: 250 mhz
Internal chipset bandwith : 8 gb/s
ramdac/pixel cycle : 350 mhz
Een vriend van me heeft die TI 500 en die presteert slechter als mijn videokaart
En wat ik zonet heb overgeschreven lijkt mij dan toch dat die GF 2 ti beter is als die GF 3 ti 500
jep scheeld niet veel denk ik (scheeld wel een hele hoop aan geldOp zaterdag 05 januari 2002 23:25 schreef Doek het volgende:
[..]
nah dat laatste lijkt me sterk maar met een beetje stevig overclocken kom je toch wel heel dicht in de buurt van een geforce 3 ti 200
ik heb de chaintech al een tijdje maar hij werkt niet optimaal. dus binnenkort format en dan ga ik lekker overclocken
yep format zal wel helpenOp zondag 06 januari 2002 10:45 schreef Dark0z het volgende:
damn kwijl
ik heb de chaintech al een tijdje maar hij werkt niet optimaal. dus binnenkort format en dan ga ik lekker overclocken
die van mij draait nu op 254 bij 435, ik denk dat ie nog wel een stukje hoger kan, maar ik kan niet echt makkelijk zien hoe warm hij is, das wel onhandig.
scheelt trouwens wel 200 3dmaark2001 puntjes