"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat zegt niets over welke features HotTopic 'echt' heeft.Op zondag 06 januari 2002 11:06 schreef TheRookie het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic gemeld is hier een 'tijdelijke' Feature Request lijst te vinden, die ook door jelmer bekeken wordtals 't goed is
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Hij doet ut niet meer...
Nou ja, hij wil niet meer verversen, hij geeft "Fout" melding in statusbalk.]
* Sassie heeft geen idee waar het aan ligt...
ik heb zelf namelijk geen degelijk geluidje daarvoor,
leek me wel leuk/handig,
een toepasselijk/kenmerkend geluidje
Heb ik ook last vanOp donderdag 10 januari 2002 17:04 schreef Sassie het volgende:
Ehm Jelmer....
Hij doet ut niet meer...
Nou ja, hij wil niet meer verversen, hij geeft "Fout" melding in statusbalk.]
* Sassie heeft geen idee waar het aan ligt...
en een kick omhoog
Ik heb vandaag pas tijd gehad om hem te installen, ik weet het veels te lang geduurd
Ik heb ook "Fout" links onderin staan
Screenshot:

[edit]
Screenshot toegevoegd.
[/edit]
mocht dat zo zijn sorry .
alleen bij mij als ik mn computer uit zet en daarna weer aan en hottopic komt er weer bij dan heeft hij ineens hele oude dingen weer zoals oude aantal reakties (zo van die is werkelijk veel hoger en dat was hij ook niet toen ik hem afsloot).
maar ook dat ik een topic verwijder en pas na een uur ofzo mn computer uit zet. als ik hem dan de volgende dag weer aan zet dan staat die er opeens weer in
misschien helpt het wat. (OS: win XP)
Verwijderd
You guys YOU DID A HELL OF A GOOD JOB
Moge ze nog lang en gellukig leven!
Zie eerder in dit topicOp donderdag 10 januari 2002 23:41 schreef juanp het volgende:
ik weet niet of dit al voorbij gekomen is.
mocht dat zo zijn sorry .
alleen bij mij als ik mn computer uit zet en daarna weer aan en hottopic komt er weer bij dan heeft hij ineens hele oude dingen [knip]
maar ook dat ik een topic verwijder en pas na een uur ofzo mn computer uit zet. als ik hem dan de volgende dag weer aan zet dan staat die er opeens weer in
misschien helpt het wat. (OS: win XP)
Is een bekende 'bug'.
Topiclijst wordt (IIRC) op 2 momenten opgeslagen:
• Bij toevoegen nieuw Topic
• bij handmatig afsluiten van HT (dus niet als Windows HT afsluit)
Waarom hij Fout geeft is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik hoop dat dit verholpen is/wordt met de nieuwe XML.
Wanneer komt die / is die er?Op vrijdag 11 januari 2002 09:20 schreef jelmervos het volgende:
Bug van afsluiten zal zeker worden gefixed in de volgende versie.
Waarom hij Fout geeft is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik hoop dat dit verholpen is/wordt met de nieuwe XML.
Hij doet het namelijk nog steeds niet hier
Hey Jelmer,Op vrijdag 11 januari 2002 21:54 schreef jelmervos het volgende:
Voor mensen die problemen hebben heb ik een beta online gezet van HotTopic v1.1. Zie http://www.hottopic.nl/download.php
Thnx voor die Bèta.
Weet je al waar het door kwam?
Zijn er verder niet mensen met dit probleem
Gaat FOK! in de final van deze beta ook werken?Op vrijdag 11 januari 2002 21:54 schreef jelmervos het volgende:
Voor mensen die problemen hebben heb ik een beta online gezet van HotTopic v1.1. Zie http://www.hottopic.nl/download.php
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Is wel de bedoeling he, ik ga niet iets inbouwen en dan vervolgens in de final er weer uitslopen.Op zaterdag 12 januari 2002 12:11 schreef lost95 het volgende:
[..]
Gaat FOK! in de final van deze beta ook werken?
En hij werkt zelfs nu al met fokOp zaterdag 12 januari 2002 12:14 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling he, ik ga niet iets inbouwen en dan vervolgens in de final er weer uitslopen.
Idd, en dat niet alleen je kunt zelf fora toevoegen door een .hfd bestand te maken. Zo kan ieder forum zijn eigen 'plug-in' voor HotTopic maken.Op zaterdag 12 januari 2002 15:09 schreef lost95 het volgende:
[..]
En hij werkt zelfs nu al met fok. T programma wordt steeds beter
Heb het bestand maar zijn nek omgedraaid...
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Op zaterdag 12 januari 2002 17:48 schreef Jaded het volgende:
Dit lijkt me SPAM
Verklaar je nader.
Als je nix zinnigs hebt te zeggen, hou dan gewoon je mond.Op zaterdag 12 januari 2002 17:48 schreef Jaded het volgende:
Dit lijkt me SPAM
Verwijderd
/me * * * HOTTOPIC.NL * * * *Op zaterdag 12 januari 2002 17:48 schreef Jaded het volgende:
Dit lijkt me SPAM
/me ziet geen spam ?
Is vreemd, ik draai hier precies dezelfde versie zonder problemen. Heb je misschien ICQ/MSN?Op zaterdag 12 januari 2002 18:33 schreef Fozzie het volgende:
[..]
Yep, na het refreshen
Da's wel heel vaag, iig bedankt voor het screenshot. Ik laat hem even zien aan de popup component bouwer.Op zondag 13 januari 2002 20:25 schreef Mateyo het volgende:
Dit gaat niet helemaal lekker:
[afbeelding]
Zal denk ik wel eenmalig zijn, maar toch...
Is trouwens versie 1.1
Het enige minpunt is topic van meer pagina's (als je op ons forum 50 reacties per pagina's hebt ingesteld en in hottopic 25 reacties per pagina hebt ingesteld verwijst ie niet goed). Maar dat zal denk ik niet anders kunnen.
Je moet er gewoon voor zorgen dat het aantal pagina's in je prefs van GoT gelijk zijn aan die in de opties.
We hebben url is als volgt zijn opgebouwd:Op zondag 13 januari 2002 20:57 schreef jelmervos het volgende:
Wat bedoel je met die niet geldige URL's???
Je moet er gewoon voor zorgen dat het aantal pagina's in je prefs van GoT gelijk zijn aan die in de opties.
http://forum.nielsonline.com/topic/23572/2
maar je kan ook hebben dat ze als volgt zijn opgebouwd:
http://forum.nielsonline.com/topic.php?id=23572&page=2
Nu heb ik in het hfdbestand de eerste URL opgegeven, maar dan kan je volgens niet de tweede url ook nog eens bijzetten toch? (met gevolg dat je die URL niet kan gebruiken.)
fokforum.hfd:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [forum] Title=Fok!Forum XMLURL=http://www.wasigh.com/jelmervos/fok/activetopics.xml BaseURL=http://forum.fok.nl/showtopic.php/%s/ ExtURL=http://forum.fok.nl/showtopic.php/%s/%s/%s/ TopicRegEx=forum.fok.nl/showtopic(.php)?/(\d*)(\D|$) RegExRes=2 ItemColor=$00673E3D ForumURL=http://www.fokforum.nl/ |
In een HFD bestand is de Title de ID zeg maar. Die moet dus uniek zijn binnen je HotTopic.
Het is inderdaard dubbel, is een fout in de templates (en die had eigenlijk al lang aangepast moeten worden, wat helaas nog niet is gebeurdOp zondag 13 januari 2002 21:03 schreef jelmervos het volgende:
Je kunt idd maar 1 URL opgeven, gebruik dan de URL die het board zelf ook gebruikt. Waarom die andere? Is een beetje dubbel toch?
Maar nu meteen maar een feature request: Per forum het aantal reacties kunnen instellen (ik heb hier 25 op NOL 50)
Is een goede. Post ook even wanneer je HFD klaar is en goed werkt. Is er al een XML van NOL ofzo?Op zondag 13 januari 2002 21:07 schreef lost95 het volgende:
[..]
Het is inderdaard dubbel, is een fout in de templates (en die had eigenlijk al lang aangepast moeten worden, wat helaas nog niet is gebeurd.
Maar nu meteen maar een feature request: Per forum het aantal reacties kunnen instellen (ik heb hier 25 op NOL 50)
Naar die hfd moet ik dus nog ff kijken of ik die nog wat kan verbeteren, maar voorlopige "versie" is hier te vinden en het adres van XML is http://forum.nielsonline.com/xml.phpOp zondag 13 januari 2002 21:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Is een goede. Post ook even wanneer je HFD klaar is en goed werkt. Is er al een XML van NOL ofzo?
--disclaimer--
Alles is dus nog volkomen beta
Ik weet niet wat er veranderd is maar hij doet het nu gelukkig wel. Ik heb zelf niets aan mijn instellingen aangepast. Ik snap er geen hout van.
Maar goed, hij doet het
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hij geeft niks aan of er reacties zijn gekomen, terwijl hij die van 12:06 in dit topic toch had moeten hebben.
Opm: er zitten wel 2 versies van activetopics.xml in me temporary internetfiles (iets zegt mij voor elk fora 1, maar toch).
Systeem: Win '95, IE 5.5.
Bug report/feature request:
Bug: Als een van de beide fora een fout geeft dan kan ie helemaal niet meer vernieuwen.
Feature request: In de instellingen zelf fora in kunnen stellen (bijv GoT aktiveren en FoK deactiveren).
Misschien een optie zodat je kunt instellen welk Forum je wilt gebruiken, hij refresht nu bij mij namelijk ook het FoK!Forum, en daar zit ik nooit op.
Als ie refresht, Refresht ie dan beide of de ene keer GoT en de andere keer FoK?
Hmmz dat bedoelde ik ook (zie mijn post voor de jouwOp maandag 14 januari 2002 17:06 schreef Fozzie het volgende:
* Sassie FeatureRequest
Misschien een optie zodat je kunt instellen welk Forum je wilt gebruiken, hij refresht nu bij mij namelijk ook het FoK!Forum, en daar zit ik nooit op.
Als ie refresht, Refresht ie dan beide of de ene keer GoT en de andere keer FoK?
het lijkt mij het handigst dat ieder forum gewoon apart zit in het progje.
Als je het bestandje fokforum.hfd verwijderd dan komt die als het goed is niet meer voor in het programma (restart vereistOp maandag 14 januari 2002 17:06 schreef Fozzie het volgende:
* lost95 FeatureRequest
Verder werkt momenteel v1.1 BETA niet, omdat de XML's down zijn van Fok en GoT, we zijn bezig dit te verhelpen, maar het probleem zit hem dieper dan we hadden verwacht.
Deze keer zonder 2 MB/s download, maar niet minder erg:Op zaterdag 05 januari 2002 09:19 schreef Pred het volgende:
[..]
Geef eens wat screenshots wat dit is erg ongebruikelijk... eerst zien dan geloven...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
De hosting provider vond het niet zo'n leuk idee die dingen te hosten.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Welke versie gebruik je?Op maandag 14 januari 2002 23:15 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Deze keer zonder 2 MB/s download, maar niet minder erg:
[afbeelding]
Gelukkig, ik wil dit proggie namelijk wel blijven gebruikenOp dinsdag 15 januari 2002 13:40 schreef jelmervos het volgende:
Wegens problemen met de hosting van de XML zijn de beide XML's van GoT en Fok down gehaald.
En in welke zin zijn er problemen (m.a.w. kunnen zich zulke problemen ook voordoen met mijn XMLfile?)Op dinsdag 15 januari 2002 13:40 schreef jelmervos het volgende:
Wegens problemen met de hosting van de XML zijn de beide XML's van GoT en Fok down gehaald.
Het had te maken met het downloaden van de data van GoT. Zolang jij de gegevens direct uit de DB haalt van de forum is er niks mis. Dan heb je alleen upload verkeer naar de mensen die je XML gebruiken.Op dinsdag 15 januari 2002 13:48 schreef lost95 het volgende:
[..]
En in welke zin zijn er problemen (m.a.w. kunnen zich zulke problemen ook voordoen met mijn XMLfile?)
Huh, is die oplossing er nu al of is de boel ergens anders gehost?Op dinsdag 15 januari 2002 13:40 schreef jelmervos het volgende:
Want bij mij werkt het weer
Tenminste laatste geregistreerde reactie was @ 13:44 van dit topic en bij een ander topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/354477/) was dat 13:31
Maar komt die foutmelding van mij door dat XML gedoe?Op dinsdag 15 januari 2002 14:13 schreef jelmervos het volgende:
Een nieuwe beta zal snel online staan.
Uuhmm, lijkt me sterk.Op dinsdag 15 januari 2002 14:17 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Maar komt die foutmelding van mij door dat XML gedoe?
De XML parser van HotTopic is gelijk aan die van IE (namelijk MSXML). Deze hoort toch geen fouten te geven lijkt mij.
Misschien maak ik in de toekomst zelf een XML parser alleen voor HotTopic, haalt iig weer een paar vage bugs eruit.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Er is veel veranderd met de XML wegens een aantal problemen. Daarom moet HotTopic worden aangepast.Op dinsdag 15 januari 2002 15:26 schreef dadj het volgende:
sinds vandaag crashed hottopic 1.0 [1019] zodra ik hem opstart.het deleten van topiclist.dat haalt niets uit..
Zo snel mogelijk een nieuwe verise online op www.hottopic.nl
Ja, dat heb ik ook, sinds vandaag. Late millennium bugOp dinsdag 15 januari 2002 15:26 schreef dadj het volgende:
sinds vandaag crashed hottopic 1.0 [1019] zodra ik hem opstart.het deleten van topiclist.dat haalt niets uit..
Error message
AppName: hottopic.exe AppVer: 1.0.2.1019 ModName: kernel32.dll
ModVer: 5.1.2600.0 Offset: 0000d756
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Eej, de datum op de site klopt niet!
Moet een maandje eerder zijn
[/geen zin om mail te sturen]
Wanneer is dit(denk je) opgelost?
Zie quoteOp dinsdag 15 januari 2002 20:23 schreef SH007 het volgende:
zoals bij meer mensen, werkt hottopic 1.0 niet meer bij mij. 1.1 crasht niet, maar werkt verder ook niet. Ik neem aan dat dat aan het XML probleem ligt.
Wanneer is dit(denk je) opgelost?
Als je nou weer een piccie van je desktop post, en je wilt weer dat de mensen niet al je contacts zien, moet je ook degene in je MSN chat venster doorstrepenOp dinsdag 15 januari 2002 18:03 schreef Vegeta het volgende:
hey jelmer good job met hotopic alleen eeeh ik krijg een error
[afbeelding]
Die zijn nu nog goed leesbaar nml.
Voor GoT heb ik een nieuwe XML (thanks to ACM), voor Fok ben ik nog bezig.
Verwijderd
Hier ook nietOp woensdag 16 januari 2002 10:56 schreef PWM het volgende:
De download werkt niet
Post je dan ook hier weer een berichtje dat ie online staat?Op woensdag 16 januari 2002 10:59 schreef jelmervos het volgende:
Klopt, ben er nog even mee bezig.
Hehe, sorry. Ik had toch een ander topic geopend?Op donderdag 17 januari 2002 19:09 schreef Fozzie het volgende:
[..]
Post je dan ook hier weer een berichtje dat ie online staat?