"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hulde aan Jelmer (mits hij idd beter is dan de public beta natuurlijk, maar daar vertrouwen we volledig op!)
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
( bij deze meteen een test voor de pop-up hehe )
edit: popup werkt
-
HK/SG/NSTM kent hij idd niet, dit komt omdat deze niet in de Active Topics zitten. Mocht hier verandering in komen (en dat is wel de bedoeling) horen jullie dit.Op maandag 31 december 2001 20:34 schreef Aars het volgende:
Topics in de HK vind hij niet? ( kan zijn dat het hoort hoor, maar heb de oude topic niet/nauwelijks doorgelezen)
Ga speciaal upgraden naar IE 6
Naja jammer, maar dit kan niet op tegen de rest wat wel perfect werktOp maandag 31 december 2001 20:36 schreef jelmervos het volgende:
[..]
HK/SG/NSTM kent hij idd niet, dit komt omdat deze niet in de Active Topics zitten. Mocht hier verandering in komen (en dat is wel de bedoeling) horen jullie dit.
-
Welke IE draai(de) je dan?Op maandag 31 december 2001 20:36 schreef PromWarMachine het volgende:
Ga speciaal upgraden naar IE 6
Dan heb je waarschijnlijk een topic uit de HK/SG/NSTM erin gezet?Op maandag 31 december 2001 20:40 schreef Maverickje het volgende:
Maar bij mij komen de titels van de topic's niet naar voren!
-
Lees de FAQ op www.hottopic.nlOp maandag 31 december 2001 20:40 schreef Maverickje het volgende:
Maar bij mij komen de titels van de topic's niet naar voren, ik zie alleen het topicID
Lees dit "al zo grote" topic ff door danOp maandag 31 december 2001 20:43 schreef Rancor1984 het volgende:
komt er nog HK ondersteuning? Verder, leuk gedaan man!
-
4.0, standaardversie van Windows 98, want dit systeem zou maar 2 dagen draaien, m'n nieuwe comp zou komen, maar door de veel te veel/grote problemen is 'ie nu al 2 weken weg wegens reparatie, maar ja, ik dwaal weer es af...Op maandag 31 december 2001 20:37 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Welke IE draai(de) je dan?
Werkt ie niet onder Windows 98 dan? Waarom niet dan?Op maandag 31 december 2001 20:51 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
4.0, standaardversie van Windows 98, want dit systeem zou maar 2 dagen draaien, m'n nieuwe comp zou komen, maar door de veel te veel/grote problemen is 'ie nu al 2 weken weg wegens reparatie, maar ja, ik dwaal weer es af...
Heeft er iemand mischien een leuk melodietje/geluidje voor de optie:
geluid bij reactie
Die standaard tunes van windows zijn namelijk 10x nix
Dat dacht ik in het topic over de beta versie gelezen te hebbenOp maandag 31 december 2001 20:52 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Werkt ie niet onder Windows 98 dan? Waarom niet dan?
Ga het meteen bij de final versie testen....
Als het om de script.htm bug gaat: deze is eruit!Op maandag 31 december 2001 21:01 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het topic over de beta versie gelezen te hebben
Hij werkt anders nog steeds niet? ...Op maandag 31 december 2001 21:02 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Als het om de script.htm bug gaat: deze is eruit!
Dit is wat er staat:
ID: 366231 (dit topic
Titel: ?
Laatste reactie: ?
Onderin: "Fout"
Dit is al een tijdje zo, hijs echt wel vaak in active topics geweest in die tijd
ik heb alleen nog 1 melding
als je een topic toevoegt, komt het bovenaan de lijst te staan ipv onderaan.
Dat iedereen een vuurpijl speciaal voor Jelmer mag afschieten dat heeft ie verdient. Ode aan Jelmer.
Wow.Versie Check
Je hebt de volgende versie geïnstalleerd: 1.0.
Dit is de huidige versie versie: 1.0.
Je hebt een nieuwere versie draaien dan die nu beschikbaar is.
and download stalled...
Ja, als we gaan mieren**ken kun je daar over vallen, ja.Op maandag 31 december 2001 21:56 schreef SH007 het volgende:
ik vind 'm fantastisch
mja en? als ik een nieuwe topic op GoT open dan staat ie toch ook bovenaan en niet onderaan? das toch logisch ?Op maandag 31 december 2001 21:56 schreef SH007 het volgende:
ik vind 'm fantastisch
Verder puik werk jelmervos
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Keep up the good work!
En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar
LOL topics worden automatisch gesorteerd op laatste reactie (dacht ikOp maandag 31 december 2001 21:56 schreef SH007 het volgende:
dat vind ik wel jammer
GoT a clue? Specs
jaah, hij doet 't, leuk 'gejat' van msn...!
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Een dikke pluim voor jelmer en co!
Bij mij (win98, IE4.0) werkt 't nog niet, maar dit lijkt mij toch niet echt moeilijk te realiseren, maar ja, hij heeft vast nog veel meer requests... hoewel er ook heeeeeel veel nieuwe features in gebouwd zijn en dat nog voor het nieuwe jaar, nogmaals klasse!Op maandag 31 december 2001 23:16 schreef 007BigHarry het volgende:
Hij opent geen nieuw IE venster als je een topic aanklikt
dat vind ik wel jammer
Is een beetje vage txt.. ik heb nieuwere versie dan dat er is, en toch kan ik de nieuwste, die ik al heb, en die toch nieuwer is dan dat officiele versie, kan downloaden..Je hebt de volgende versie geïnstalleerd: 1.0.
Dit is de huidige versie versie: 1.0.
Je hebt een nieuwere versie draaien dan die nu beschikbaar is.
Klik hier om de nieuwste versie te downloaden.
Snap ik et nog
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
zal wel een bug wezen.Op dinsdag 01 januari 2002 03:57 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Is een beetje vage txt.. ik heb nieuwere versie dan dat er is, en toch kan ik de nieuwste, die ik al heb, en die toch nieuwer is dan dat officiele versie, kan downloaden..
Snap ik et nog![]()
🌞🍃
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ligt aan jou, werkt hier perfect.Op dinsdag 01 januari 2002 12:32 schreef LoneWolf het volgende:
Hmmmde download van de converter is broken.... kan archive niet openen na het downloaden
ik heb nog wel een paar ideeen die erin zouden kunnen:
---
-kunnen zien hoeveel nieuwe reacties op een topic gekomen zijn (als je een tijdje weg bent geweest ofzo)
ik bedoel dus, sinds je laatste klik op het topic op hottopic...
-misschien een hotkey erin maken?, dat die dan automatisch die pagina in je hottopic lijstje zet?, dan heb je gelijk geen gezeur meer met verschillende browsers (overal doet ie het dan). (ik gebruik Opera)
meer weet ik effe niet, gewoon perfect!
BF1: Don-Panio
Da's een hele goede maar echt niet simpel te maken.Op dinsdag 01 januari 2002 14:03 schreef Predator_NL het volgende:
-misschien een hotkey erin maken?, dat die dan automatisch die pagina in je hottopic lijstje zet?, dan heb je gelijk geen gezeur meer met verschillende browsers (overal doet ie het dan). (ik gebruik Opera)
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Jij kon wel leven met die Popup die de focus steelde?Op dinsdag 01 januari 2002 15:33 schreef IbBeLz het volgende:
zo beter die final :-) werkt weer heel erg lekker net als de beta natuurlijk .. Keep Up The Good Work...
wat bedoel je ?Op dinsdag 01 januari 2002 15:34 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Jij kon wel leven met die Popup die de focus steelde?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
De popup van de Public Beta 1 die nam de focus over, dit is in de Final verholpen.Op dinsdag 01 januari 2002 15:36 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
wat bedoel je ?
hmm oke nou niet echt opgevallen maar oke nee heb er geen problemen mee ??Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef jelmervos het volgende:
[..]
De popup van de Public Beta 1 die nam de focus over, dit is in de Final verholpen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik weet het, staat op de ToDo.Op dinsdag 01 januari 2002 15:42 schreef LuNaTiC het volgende:
Toch wel jammer dat je niet kan kiezen om een popup te laten komen voor elk nieuw topic dat in een heel nieuw forum verschijnt (dit is dus vooral handig in SU of LA)
Verwijderd
Misschien is een timertje tot de volgende refresh ook wel leuk
Ik roep maar wat
kewl, ik wacht rustig afOp dinsdag 01 januari 2002 15:42 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ik weet het, staat op de ToDo.
Verder topproggie
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Is een idee, maar niet echt super nuttig. Ik zal er over denken.Op dinsdag 01 januari 2002 15:50 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Misschien is een timertje tot de volgende refresh ook wel leuk
Verwijderd
misschien kun je een instelling maken dat je kunt kiezen of die automatisch een nieuwe browser venster gebruikt of dat ie een al open browser venster (zoals nu) gebruikt...
Mijn leven is compleet veranderd sinds de komst van Hottopic van jelmervos!!!, ik voel me nu zo gelukkig
[/reclame mode]
Stel je niet aan, het is maar een programmaOp dinsdag 01 januari 2002 16:13 schreef Predator_NL het volgende:
[reclame mode]
Mijn leven is compleet veranderd sinds de komst van Hottopic van jelmervos!!!, ik voel me nu zo gelukkig
[/reclame mode]
Keep up the good work
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
* packman gebruikt geen IE meer...
[edit] Hmm je kan toch manueel url's ingeven (oef
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ik vond het icoontje van de vorige verse ietsje stijlvoller, deze is een beetje te vrolijk voor in m'n system tray....
Ik gebruik de final nu volop en hij werkt goed. De vorige versie wou niet werken in de zin dat overal vraagtekentjes bleven staan.
Misschien is het nog wel handig op topics waar je op klikt in een nieuw venster te laten openen. Nu is het elke keer maar weer de vraag welk venster zich voor het topic op offert.
Is nog steeds hetzelfde hoor.Op dinsdag 01 januari 2002 18:11 schreef Maxonic het volgende:
Ik gebruik de final nu volop en hij werkt goed. De vorige versie wou niet werken in de zin dat overal vraagtekentjes bleven staan.
[edit]
Waar ligt dat btw aan dat sommige topics wel en andere niet werken?
Overigens ben ik bezig met een oplossing, maar die zal niet simpel zijn.
Daar zal ik wel overheen gelezen hebben
owjee, nu maak je me nieuwsgierig..., wat ga je bouwen?Op dinsdag 01 januari 2002 18:16 schreef jelmervos het volgende:
Nogmaals: vraagtekens wel of niet maakt NIKS uit. Dit komt omdat dat topic gewoon (nog) niet in de Active Topics voorkomt.
Overigens ben ik bezig met een oplossing, maar die zal niet simpel zijn.
Verwijderd
Maar hij is nog steeds eenvoudig van opzet en makkelijk en overzichtelijk in te stellen
edit:// wat ik nog wel graag zou willen zien, dat als ik in HotTopic zelf op een URL klik dat ie zich dan weer gaat bevinden in de systray en niet op de taakbalk.
Dus zodra je een topic opent dmv dubbelklik minimaliseren, denk wel dat ik die optie inbouw, omdat ik zelf daar ook wel behoefte aan had tijdens het testen.Op dinsdag 01 januari 2002 20:06 schreef xmvl33 het volgende:
edit:// wat ik nog wel graag zou willen zien, dat als ik in HotTopic zelf op een URL klik dat ie zich dan weer gaat bevinden in de systray en niet op de taakbalk.
Verwijderd
Da's vreemd, hij geeft hier geweoon een time-out en zegt dat er een fout is.Op woensdag 02 januari 2002 01:51 schreef Kertje het volgende:
erg gek, als hij binnen 15 seconde geen verbinding kan maken met de server, moet ik het proggie restarten anders doet hij nix meer ?
inderdaad, voordat ik dit programmatje had had ik geen leven.Op dinsdag 01 januari 2002 16:13 schreef Predator_NL het volgende:
[reclame mode]
[/reclame mode]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik draai geen Opera, kun jij wat voor mij regelen?Op woensdag 02 januari 2002 12:13 schreef krulkrul het volgende:
Kan je voor de Die-Hard Opera ook een mooie button maken???
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Het enige wat ik voor je kan regelen is Opera 6.0 (www.opera.com)Ik draai geen Opera, kun jij wat voor mij regelen?
Zal even de site doorspitten of er iets over customizen staat van buttons....
[Edit]
Hier staat iets over de toolbar in Opera: http://www.opera.com/support/supsearch/supsearch.cgi?options=index&name=518
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
En dan heb ik het gewoon over de techtopics.
Ja maar ik denk dat dat komt doordat de post nog niet in de active topics lijst staat. Na een tijdje gaat ie het pas doen.Op woensdag 02 januari 2002 12:33 schreef Manic het volgende:
Leuk....helaas pakt ie niet alle topics.
En dan heb ik het gewoon over de techtopics.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zou ie na deze post (in Opera) automatisch aan de lijst toegevoegd moeten worden?
Hmm, dan maar ff editten in IE...
OK, dat knopje krijg je dus alleen in IE. Dan maar ff de klembord functie testen.
Die klembordfunctie werkt puik
Thanx, ik heb er weer een icoontje bij in mijn taskbar
Het kan altijd mooier en beter...
Oops hij werkt wel. Was te ongeduldig. Handig, bedankt voor het proggie.Op woensdag 02 januari 2002 12:22 schreef Rusty het volgende:
Hmmm werkt niet achter onze proxy. Begin toch te denken dat het aan ons ligt. Krijg headliner ook al niet aan de praat.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Zelfs in de beta versie, veranderen die vraagtekentjes bij mij binnen een seconde in de juiste info. zonder dat er een nieuwe reply is.
En nou lees ik dat, dat niet de bedoeling is