Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Waarchijnlijk voeg je topics toe die nog wel in de ActiveTopics lijst staan.Op woensdag 02 januari 2002 13:51 schreef RutgerB het volgende:
Heb ik gewoon een wonder computer die programatjes acties kan laten doen die ze niet horen to doen of euhh...
Zelfs in de beta versie, veranderen die vraagtekentjes bij mij binnen een seconde in de juiste info. zonder dat er een nieuwe reply is.
En nou lees ik dat, dat niet de bedoeling is
De vraagtekens verschijnen alleen als het door jou toegevoegde topic *niet* in de ActiveTopics lijst voorkomt ...
Verwijderd
Dat klinkt logish thx.Op woensdag 02 januari 2002 13:56 schreef TheRookie het volgende:
Waarchijnlijk voeg je topics toe die nog wel in de ActiveTopics lijst staan.
De vraagtekens verschijnen alleen als het door jou toegevoegde topic *niet* in de ActiveTopics lijst voorkomt ...
Niet altijd hoor..Op woensdag 02 januari 2002 14:04 schreef Pred het volgende:
Is geen probleem als er ?tjes komen te staan. Zodra er wordt gereageerd om een topic dan toont ie wel de goeie informatie. Gewoon wachten dus op een nieuwe reactie
Als er gereageerd wordt komt de topic in de lijst van active topics te staan en daardoor ziet hottopics hem ook maar soms blijven de ?-tjes er staan nomather hoeveel replies er komen...
Das mijn ervaring althans
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Kbegruik NT4.0 (opt werk) met een proxy (ookal zou dit niet uit moeten maken)
Heeelllluuuppp
Echt handig, en lekker simpel.
Complimenten!
kan iemand mij ff wat raad geven. Niet werkende progsels hebk natuurlijk niets aan.
Ja hoor, ik kan je helpen.Op woensdag 02 januari 2002 15:24 schreef mrjoint het volgende:
halloooo.......
kan iemand mij ff wat raad geven. Niet werkende progsels hebk natuurlijk niets aan.
Btw, het probleem zal wel bij jou liggen gezien het aantal mensen die tevreden HotTopic gebruiken.
Meer info dus!!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
als ik nou ook gewoon zeg dat ik ook een proggie ga schrijven hoef ik misschien niet meer te betalen voor me domeinnaamOp maandag 31 december 2001 20:56 schreef DataBeest het volgende:
handig!
en gelijk weer een domein van Shock Media gekregen!
LOL maar ShockMedia doet het alleen bij zoveel hits/visits per maand of per weet ik veelOp woensdag 02 januari 2002 15:30 schreef Kertje het volgende:
[..]
als ik nou ook gewoon zeg dat ik ook een proggie ga schrijven hoef ik misschien niet meer te betalen voor me domeinnaam
zoals wat?Op woensdag 02 januari 2002 15:26 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan je helpen.
Btw, het probleem zal wel bij jou liggen gezien het aantal mensen die tevreden HotTopic gebruiken.
Meer info dus!!
dit?:
IE6
WinNT4 SP6
compraq (Worstation5000) met dual cpu (kdacht 2x PII200 ofzow)
De urls zijn toegevoegd dmv de IE button.
Verder week nie wa voor info je nog nodig heb.
iig alvast bedankt voor de moeite (en voor t maken vant progsel uiteraard
he nou doet ie het alwéér...
't Werkt hier nu prima, met IE 6.0 in Win98, maar IE 4.0, de standaardbrowser van win98 doet 't toch echt niet
Good job!!
Verwijderd
ik heb meer hits op mijn website dan hottopic.nl volgens mijOp woensdag 02 januari 2002 15:31 schreef Pred het volgende:
[..]
LOL maar ShockMedia doet het alleen bij zoveel hits/visits per maand of per weet ik veel
Verwijderd
Ik bij mijn instellingen neergezet dat het popup venster altijd moet blijven staan, maar als er bijvoorbeeld 2 replies zijn geweest in een topic, dan moet ik eerst 2 keer klikken voordat hij weer verdwijnt.
En hij doet het normaal onder IE niet, maar wel als ik op GOT zit, en bovendien als ik met Outlook bezig ben...Op woensdag 02 januari 2002 16:55 schreef UltiemeLeek het volgende:
ik heb de laatste tijd soms last van een klein probleempje: dat terwijl het programma gewoon gemaximaliseerd op de achtergrond draait, hij bij een nieuwe reply op de voorgrond komt, en dus alsnog de focus steelt... 'k snapput nie
Klopt, als er meedere popup's zijn gaan ze over elkaar heen. Dit is in dit geval een beetje vreemd, omdat het om hetzelfde topic gaat. Bekende 'bug' dan maar?Op woensdag 02 januari 2002 17:23 schreef xmvl33 het volgende:
Ik heb misschien een 'bugje' gevonden.
Ik bij mijn instellingen neergezet dat het popup venster altijd moet blijven staan, maar als er bijvoorbeeld 2 replies zijn geweest in een topic, dan moet ik eerst 2 keer klikken voordat hij weer verdwijnt.
Dit klopt, is moeilijk te verhelpen, misschien moet je standaard je venster maar minimaliseren. Ik weet dat dit een paardemiddel (geen oplossing?) is, maar op dit moment dus even geen goede oplossing.Op woensdag 02 januari 2002 16:55 schreef UltiemeLeek het volgende:
ik heb de laatste tijd soms last van een klein probleempje: dat terwijl het programma gewoon gemaximaliseerd op de achtergrond draait, hij bij een nieuwe reply op de voorgrond komt, en dus alsnog de focus steelt... 'k snapput nie
Verwijderd
kun je hem niet laten tellen dan? ipv die popups over elkaar heen dat je neerzet hoevaak er op gereply'ed is sinds de laatste keer dat je hem wegklikte?Op woensdag 02 januari 2002 17:39 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Klopt, als er meedere popup's zijn gaan ze over elkaar heen. Dit is in dit geval een beetje vreemd, omdat het om hetzelfde topic gaat. Bekende 'bug' dan maar?
Verwijderd
misschien moet je even dit topic doorlezen of anders ff in de faq kijken ofzoOp woensdag 02 januari 2002 18:43 schreef SaURoN het volgende:
Bij elk topic ? ? ?? ???![]()
Als je ff wegbent ofzo? dat je kan zien in welke topics nieuwe reacties staan?
Zie je ook op andere manier: Rode mapjes voor topic, en de nieuwste bovenaan..
Voor de rest kan ik geen andere reden bedenken, waarom het makkelijk kan zijn dat die popup daar steeds blijft.. zou ik in andere gevallen dus ook wel eens willen weten
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Is er nu eigenlijk ook een feature-list?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Totdat er iets 'professionelers'Op woensdag 02 januari 2002 18:53 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
Is er nu eigenlijk ook een feature-list?
Das wel handig jahOp woensdag 02 januari 2002 19:08 schreef TheRookie het volgende:
[..]
Totdat er iets 'professionelers'is kun je hier een provisionele lijst vinden
Handig voor de mods, ik heb het even geprobeerd, maar ik zit te weinig op GoT, dus het heeft weinig nut voor mij...
Ik heb het al gezien in de ToDo lijst, het ondersteunen van andere fora. Dat zou erg mooi zijn.
Het actieve topics gebeuren is dan wel jammer, sommige forums die ik zelf nu maar track hebben zelf namelijk geen active topics.
Het zou nóg mooier zijn als het programma ook individuele topics kon tracken, maar i.v.m. paging e.d. zou dat wel pittig zijn... Dan zou het echter ook mogelijk zijn om het aantal nieuwe reacties te tracken, en een gist te geven van de inhoud van het laatste bericht bijvoorbeeld.
Allemaal leuke dingetjes, maar ja ik hoef het niet te maken, dus ik roep maar wat. In ieder geval werkt dit al prima, en dat is heeel knap voor versie 1.0
Dit lijkt me op zich niet zo moeilijk.Op woensdag 02 januari 2002 19:18 schreef misfire het volgende:
Het zou nóg mooier zijn als het programma ook individuele topics kon tracken, maar i.v.m. paging e.d. zou dat wel pittig zijn... Dan zou het echter ook mogelijk zijn om het aantal nieuwe reacties te tracken
Je weet 't totaal aantal reacties én je kan opslaan hoeveel reacties er waren de vorige keer dat je op een topic klikte.
Totaal # Reacties - # Reacties Laatste klik = Nieuw
Alles opnieuw, andere bouwer, andere site, alleen zelfde naam.Op woensdag 02 januari 2002 19:18 schreef misfire het volgende:
Is cool man jelmervos! Delphi rules hehe. Stoer dat het ook op Linux werkt, is dat CLX of gewoon alles opnieuw?
Meer op GoT komen.Handig voor de mods, ik heb het even geprobeerd, maar ik zit te weinig op GoT, dus het heeft weinig nut voor mij...
Zolang er een juiste XML is is er geen probleem.Ik heb het al gezien in de ToDo lijst, het ondersteunen van andere fora. Dat zou erg mooi zijn.
Het actieve topics gebeuren is dan wel jammer, sommige forums die ik zelf nu maar track hebben zelf namelijk geen active topics.
Je bedoeld dus zonder een XML, dus direct de topics openen en parsen. Is niet goed voor de load.Het zou nóg mooier zijn als het programma ook individuele topics kon tracken, maar i.v.m. paging e.d. zou dat wel pittig zijn... Dan zou het echter ook mogelijk zijn om het aantal nieuwe reacties te tracken, en een gist te geven van de inhoud van het laatste bericht bijvoorbeeld.
Bedankt voor je tips, altijd leuk om te lezen, of ik er wat mee doe is een 2e.Allemaal leuke dingetjes, maar ja ik hoef het niet te maken, dus ik roep maar wat. In ieder geval werkt dit al prima, en dat is heeel knap voor versie 1.0
Load van wie?Op woensdag 02 januari 2002 20:01 schreef jelmervos het volgende:
Bedankt voor je tips, altijd leuk om te lezen, of ik er wat mee doe is een 2e.![]()
Van GoT?
Dan kun je toch dan dat als er in de ActiveTopics staat dat er een reply is, dat je proggie het topic opent en daar het laatste bericht pakt, en het dan laat zien?
* Thunder denkt volgens mij te simpel
Wat nu??
[edit] sorry, iets te snel: ik gebruik windows XP prof
Cache legen en noges downloaden.Op woensdag 02 januari 2002 20:10 schreef LeonM het volgende:
hottopic10.exe is not a valid win32 application
Wat nu??
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hier no probs met XP profOp woensdag 02 januari 2002 20:10 schreef LeonM het volgende:
hottopic10.exe is not a valid win32 application
Wat nu??
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Ach, bedankt, nu werkt t (ik vondt 38kb al erg weinig voor een compleet proggieOp woensdag 02 januari 2002 20:11 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
Cache legen en noges downloaden.
Verwijderd
Hahaha Heeft ie het eindelijk voor mekaar dat hij naar de laatste pagina van et topic gaat, wil jij alweer meer.Op woensdag 02 januari 2002 21:45 schreef X-hero het volgende:
Is het mogelijk om meteen naar de onderkant van de pagina te gaan als er een nieuwe reply is? Dat is eigenlijk het enige dat ik nu kan bedenkenVerder super
je geeft ze een vinger...
D'r is vast wel een Delphi (of ie of windows) functie die de scrollbar van 't actieve IE venster naar beneden kan 'trekken'Op woensdag 02 januari 2002 21:48 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
Hahaha Heeft ie het eindelijk voor mekaar dat hij naar de laatste pagina van et topic gaat, wil jij alweer meer.
Probleem is dat er nog andere browsers zijn dan IE...Op woensdag 02 januari 2002 21:55 schreef TheRookie het volgende:
[..]
D'r is vast wel een Delphi (of ie of windows) functie die de scrollbar van 't actieve IE venster naar beneden kan 'trekken'
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
zou wel kunnen maar dan zou er aan het eind van de pagina een mark moeten komen zoals #end, dan kan het met alle browsers, alleen weet niet of ze dit erbij willen zettenOp woensdag 02 januari 2002 22:42 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Probleem is dat er nog andere browsers zijn dan IE...
Prima toch, beter dan niks.Op woensdag 02 januari 2002 21:48 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
Hahaha Heeft ie het eindelijk voor mekaar dat hij naar de laatste pagina van et topic gaat, wil jij alweer meer.
Misschien iets met javascript ofzo. Ik weet het niet.
Idd, maar dan kan die knop ook uit IE.Op woensdag 02 januari 2002 22:44 schreef Kertje het volgende:
[..]
zou wel kunnen maar dan zou er aan het eind van de pagina een mark moeten komen zoals #end, dan kan het met alle browsers, alleen weet niet of ze dit erbij willen zetten
Verwijderd
ze kunnen volgens mij wel aan het eind van de pagina het eea aanpassen hoorOp woensdag 02 januari 2002 22:45 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Idd, maar dan kan die knop ook uit IE.Helaas kunnen 'ze' de source niet editten van Topix.
Misschien wel, maar of dat gebeurd da's een tweede, denk het niet hoor.Op woensdag 02 januari 2002 22:46 schreef Kertje het volgende:
[..]
ze kunnen volgens mij wel aan het eind van de pagina het eea aanpassen hoor
Verwijderd
nee lijkt me ook niet, maar het is wel een werkende oplossingOp woensdag 02 januari 2002 22:47 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Misschien wel, maar of dat gebeurd da's een tweede, denk het niet hoor.
Tuurlijk, maar dan kunnen ze ook wel even bij elk topic een linkje plaatsen (aan het mapje ofzo) naar:Op woensdag 02 januari 2002 22:49 schreef Kertje het volgende:
[..]
nee lijkt me ook niet, maar het is wel een werkende oplossing
1
| hottopic:<url-naar-topic> |
Kun je lekker snel toevoegen.
Verwijderd
Dacht ik ook net aan; Misschien moet je dat is proberen bespreekbaar te maken; desnoods dat mensen die optie aan zouden kunnen zetten in de prefs ofzoOp woensdag 02 januari 2002 22:50 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan kunnen ze ook wel even bij elk topic een linkje plaatsen (aan het mapje ofzo) naar:
code:
1 hottopic:<url-naar-topic>
Kun je lekker snel toevoegen.
Dat van die prefs is echt niet mogelijk met de huidige Topix. Maar ik weet het niet of ze dat willen. Ik moet eerst maar es meer gebruikers hebben. Nog meer ja!Op woensdag 02 januari 2002 22:52 schreef Kertje het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan; Misschien moet je dat is proberen bespreekbaar te maken; desnoods dat mensen die optie aan zouden kunnen zetten in de prefs ofzo
Verwijderd
Zijn er dan mensen die het niet gebruikenOp woensdag 02 januari 2002 22:53 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat van die prefs is echt niet mogelijk met de huidige Topix. Maar ik weet het niet of ze dat willen. Ik moet eerst maar es meer gebruikers hebben. Nog meer ja!
Tuurlijk.Op woensdag 02 januari 2002 22:55 schreef Kertje het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die het niet gebruiken?
Verwijderd
edit: mm na deze reply deed ie et wel
Verwijderd
[nadenken]Als je nu eens bijhield wie er gepost heeft, en daar dan een vergelijking op zet; iets als jelmervos <> DjMisterY. Zou dat niet kunnen?[/nadenken]
't was ook maar een voorzetjeOp woensdag 02 januari 2002 22:42 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Probleem is dat er nog andere browsers zijn dan IE...
die #LastReply is op zich wel een optie, maar dan moeten ze topix (laten) wijzigen
Als je de XML van ACM hebt gezien, dan weet je dat deze optie er aan zit te komen.Op donderdag 03 januari 2002 00:59 schreef X-hero het volgende:
Als je nu eens bijhield wie er gepost heeft, en daar dan een vergelijking op zet; iets als jelmervos <> DjMisterY. Zou dat niet kunnen?
Op woensdag 02 januari 2002 14:21 schreef mrjoint het volgende:
Kheb het draadje helemaal vanaf t begin gevolgd (jah ook die vorige) alleen hadk de beta nog maar niet geprobt en gewacht op de final. Alleen hebk die nu geinstalled en werkt ie nie. Er blijven gewoon vraagtekens staan. Als ik op een van de topics klik (in het progsel) gaat ie er wel netjes naartoe. Als ik vernieuwen doe staat er eerst linksonderaan: bezig met vernieuwen, en dan staat er: FOUT.
Kbegruik NT4.0 (opt werk) met een proxy (ookal zou dit niet uit moeten maken)
Op woensdag 02 januari 2002 15:24 schreef mrjoint het volgende:
halloooo.......
Op woensdag 02 januari 2002 15:26 schreef jelmervos het volgende:
Ja hoor, ik kan je helpen.
Meer info dus!!
Iemand???Op woensdag 02 januari 2002 16:49 schreef mrjoint het volgende:
zoals wat?
dit?:
IE6
WinNT4 SP6
compraq (Worstation5000) met dual cpu (kdacht 2x PII200 ofzow)
De urls zijn toegevoegd dmv de IE button.
Verder week nie wa voor info je nog nodig heb.
iig alvast bedankt voor de moeite (en voor t maken vant progsel uiteraard )
Ik zie dat je via een proxy werkt, heb je deze in IE goed ingevuld? Dus dat je gewoon kunt surfen?Op donderdag 03 januari 2002 11:02 schreef mrjoint het volgende:
[..]
Iemand???
Edit: typo
Denk het ook, heb dat iig nog nooit eerder gezien.Op donderdag 03 januari 2002 11:08 schreef mrjoint het volgende:
kdnek dat et wel aan de proxy ligt. Aangezien je telkens als je IE opstart je pass en username moet invullen (uiteraard hebk ehm wel op "remember username&Password" staan) Dus kdenk dat ie daarom nie werkt.
Aangezien ik gebruik maak van MSXML moet proxy gewoon werken, maar dan alleen de proxy instellingen zoals in Extra > Internet-opties > Verbindingen > Lan-instellingen.
Proxy gebruik van jou klinkt wel heel exotsich, hoe komt dat precies dan?
Uuhmm, nouja, dan kan ik je helaas niet verder helpen. Op dit moment geen oplossing voor jou, jammer.Op donderdag 03 januari 2002 11:20 schreef mrjoint het volgende:
Niks bijzonders hoor die proxy hier (Rijkswaterstaat). Alleen die username en password kan je niet van tevoren instellen in IE. Of zou je dan het hele adres zo in moeten vullen: Username:Password@proxy.bladieblabla
Als het een op NT gebaseerde proxy is wil het wel eens helpen om eenOp donderdag 03 januari 2002 11:20 schreef mrjoint het volgende:
Niks bijzonders hoor die proxy hier (Rijkswaterstaat). Alleen die username en password kan je niet van tevoren instellen in IE. Of zou je dan het hele adres zo in moeten vullen: Username:Password@proxy.bladieblabla
1
| NET USE \\PROXY_NAAM\IPC$ /user:[domein]\[username] * |
te doen om te voorkomen dat je je elke keer moet valideren...
Ik zal proberen 'm regelmatig te updaten..
Verwijderd
Wie weet paste dit maar es in je adres bar:Op woensdag 02 januari 2002 21:45 schreef X-hero het volgende:
Is het mogelijk om meteen naar de onderkant van de pagina te gaan als er een nieuwe reply is? Dat is eigenlijk het enige dat ik nu kan bedenkenVerder super
javascript:scrollTo(0,(document.height%20?document.height:document.body.scrollHeight))
(Alles vervangen)
Maar of dit te gebruiken is met een page load kweet ik niet
HierOp donderdag 03 januari 2002 13:19 schreef Treenaks het volgende:
Iedereen die meer status-updates over de Linux-versie wil hebben, kan "martijn@o2w.nl" fingeren en mn .plan lezen
Ik zal proberen 'm regelmatig te updaten..
Heb ik ook al eens bekeken. Moet met parent.scrollto of parent.scroll of parent.scrollby of watdan ook. Maar ff kijken...Op donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Wie weet paste dit maar es in je adres bar:
javascript:scrollTo(0,(document.height%20?document.height:document.body.scrollHeight))
(Alles vervangen)
edit: perant = parent
Strip dan meteen ff de PGP key eraf, scheelt weer 1/2 A4tje
Tnx, klasse !
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Thanks. Altijd leuk dit soort reacties te lezen.Op donderdag 03 januari 2002 15:50 schreef Kramers het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen dit progje aan het gebruiken, en ik kan maar één ding zeggen:
Tnx, klasse !
Als je dit paste:Op donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Wie weet paste dit maar es in je adres bar:
(Alles vervangen)
javascript:parent.scroll(0,200);
dan werkt het wel
Verwijderd
Mhaw lijkt er niet echt op, die 200 is het aantal pixels dat ie naar beneden moet scrollen, en dus moet je eerst weten hoe hoog (aantal pixels) de pagina nou eigenlijk is en om daar achter te komen moet de pagina eerst geladen wordenOp donderdag 03 januari 2002 17:09 schreef Pred het volgende:
Als je dit paste:
javascript:parent.scroll(0,200);
dan werkt het wel
Mij lijkt het 't makkelijkst om de pagina eerst door een script te laten lopen die alle urls (uuhh hoe heet dat ook al weer ) universeel
Nou dit is mijn vaagste post tot nu toe, maar wat wil je met een hoofd vol snot en als bij-effect de ogen voor tranen
Als je er javascript:parent.scroll(0,200000000 heel veel); van maakt, werkt het goed, ongeacht de lengte. Hij stopt gewoon op het eind dan.Op donderdag 03 januari 2002 17:21 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Mhaw lijkt er niet echt op, die 200 is het aantal pixels dat ie naar beneden moet scrollen, en dus moet je eerst weten hoe hoog (aantal pixels) de pagina nou eigenlijk is en om daar achter te komen moet de pagina eerst geladen worden
Mij lijkt het 't makkelijkst om de pagina eerst door een script te laten lopen die alle urls (uuhh hoe heet dat ook al weer ) universeelmaakt, dus overal http:// voor pleurt. En dan de inmiddels geèdite source temp opslaat met 't scroll down javascript in de body load.
Nou dit is mijn vaagste post tot nu toe, maar wat wil je met een hoofd vol snot en als bij-effect de ogen voor tranen
irc.tweakers.net OF
irc.fokzine.net
#hottopic
meestal ben ik wel aanwezig, maar ik denk niet dat jelmervos er zal komen
Verwijderd
ik weet niet of het al gepost is maar de tweede download link doet het niet, de file is verwijderd.
Is niet eerder gepost, lijkt een kortstondig probleem. Zoals het nu lijkt werkt hij goed. Als iemand er weer problemen mee krijgt, even melden graag.Op vrijdag 04 januari 2002 10:46 schreef Mikedigi het volgende:
ik weet niet of het al gepost is maar de tweede download link doet het niet, de file is verwijderd.
Verwijderd
Ik zat net mn frag record in UT te vebreken (7 per min
Shit klikte op quote ipv edit... heb ik ALTIJD met got...Op vrijdag 04 januari 2002 16:54 schreef Pred het volgende:
Had ik ook met een bepaald spel. Maar hoe kan HotTopic weten dat hetgeen waar jij mee bezig bent een spel is of niet, dus dat hij mag popuppen of niet...
Verwijderd
Nee maar MSN doet dat niet misschien staat hier de oplossing bij ?Op vrijdag 04 januari 2002 16:54 schreef Pred het volgende:
Had ik ook met een bepaald spel. Maar hoe kan HotTopic weten dat hetgeen waar jij mee bezig bent een spel is of niet, dus dat hij mag popuppen of niet...
http://www.planetsourcecode.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?lngWId=1&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&txtCriteria=msn+pop+up&optSort=Alphabetical
erg jammer, snap er niets van (iemand had er eerder in dit draadje ook last van). Ik heb geen proxy server, werk direct op internet dus daar zit niets verkeerd in (lijkt me) en dat hij eerst wel werkte en nu niet meer?
het is jammer
het was zo'n goed prog, echt beter. ik hoop dat het weer gaat werken.
(overige specs: win xp, kabel verbinding, ie)
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Verwijderd
misschien omdat die topics ondertussen uit de active topics zijn? zet er is een populaire topic inOp vrijdag 04 januari 2002 17:26 schreef RoelsRules het volgende:
Zo, heb het prog al een paar dagen en het werkt(e) perfect... werkte omdat hij sinds ik mijn pc een keertje heb gereboot het niet meer doet. Er blijven vrolijk wat vraagtekens staan... Vernieuwen e.d. helpt niet
erg jammer, snap er niets van (iemand had er eerder in dit draadje ook last van). Ik heb geen proxy server, werk direct op internet dus daar zit niets verkeerd in (lijkt me) en dat hij eerst wel werkte en nu niet meer?
het is jammer
het was zo'n goed prog, echt beter. ik hoop dat het weer gaat werken.
(overige specs: win xp, kabel verbinding, ie)
Edit: 1 is genoeg
Verwijderd
Dan nu:
Bij de prefs van GoT heb ik het aantal replies per page op 100 ingesteld. Als ik via HotTopic naar een thread surf, kom ik op de eerste page uit, wat niet zo prettig is. Nu is er in HotTopic wel iets ingesteld dat ie automatisch naar de laatste page gaat, maar dit werkt alleen als ik het aantal replies per page op 25 heb staan. Om nu weer in te stellen dat HotTopic zelf uit de database van GoT je aantal replies/page haalt is denk ik een overbelasting voor GoT van jawelste, maar ik denk dat dit vrij makkelijk handmatig in te stellen is
Misschien iets om over na te denken...
ik hoop niet dat ik overkom als een veel-eisende gebruiker
Tis immers een gratis programma, en ik mag dus niet klagen, maar ik denk dat dit een kleine extra feature is die makkelijk in te bouwen is
Ik meld me aan..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
MSN of ICQ?Op vrijdag 04 januari 2002 21:40 schreef Nakebod het volgende:
Jelmer.. ik FOk regelmatig.. en forum ook wel.. laat me raden? beta tester nodig?
Ik meld me aan..
Verwijderd
Is al over na gedacht, check maar esOp vrijdag 04 januari 2002 21:37 schreef Tigereye het volgende:
Bij de prefs van GoT heb ik het aantal replies per page op 100 ingesteld. Als ik via HotTopic naar een thread surf, kom ik op de eerste page uit, wat niet zo prettig is. Nu is er in HotTopic wel iets ingesteld dat ie automatisch naar de laatste page gaat, maar dit werkt alleen als ik het aantal replies per page op 25 heb staan.
Misschien iets om over na te denken...
hottopic >
instellingen..
Daar kun je het aantal post per page instellen
Wanneer ie de server niet meer kan vinden schiet z'n proc. verbruik omhoog naar 40% en begint hij met 2.25 MB/sec "iets" te downloaden.
Op afsluiten drukken verwijdert het icoontje, maar het programma blijft op de achtergrond 40% verbruiken en 2.25 MB/sec te trekken.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Geef eens wat screenshots wat dit is erg ongebruikelijk... eerst zien dan geloven...Op zaterdag 05 januari 2002 02:32 schreef Idéfix het volgende:
Bugreport:
Wanneer ie de server niet meer kan vinden schiet z'n proc. verbruik omhoog naar 40% en begint hij met 2.25 MB/sec "iets" te downloaden.
Op afsluiten drukken verwijdert het icoontje, maar het programma blijft op de achtergrond 40% verbruiken en 2.25 MB/sec te trekken.
Heel vreemd dit, aangezien het HTTP gedeelte gewoon van MS is, namelijk de MSXML. Die handelt dus eventuele fouten e.d. af.Op zaterdag 05 januari 2002 02:32 schreef Idéfix het volgende:
Bugreport:
Hottopic stond open op het moment dat ik mijn Windows rebootte. (Dik 190 posts). Na het opstarten start ik hottopic, voordat ie de eerste keer refreshde stonden er 80 reacties op dit topic (ipv die ruim 190). En nu nog steeds (ook na een refresh).
Win2k, ie5.00
Na mijn posting staat ie op 195
is een "Undocumented Feature"Op zondag 06 januari 2002 01:22 schreef ParaNoiMia het volgende:
hm wel een vage bug net.
Hottopic stond open op het moment dat ik mijn Windows rebootte. (Dik 190 posts). Na het opstarten start ik hottopic, voordat ie de eerste keer refreshde stonden er 80 reacties op dit topic (ipv die ruim 190). En nu nog steeds (ook na een refresh).
# Reacties e.d. wordt opgeslagen na 't toevoegen van een topic & bij het handmatig afsluiten van HT.
IIRC nog niet als Windows HT afsluit
Tot nu toe is elke feature [nog] "Undocumented"Op zondag 06 januari 2002 10:28 schreef TheRookie het volgende:
[..]
is een "Undocumented Feature"
# Reacties e.d. wordt opgeslagen na 't toevoegen van een topic & bij het handmatig afsluiten van HT.
IIRC nog niet als Windows HT afsluit
hint hint hint
Hehe misschien dat er binnenkort nog wel een feature request system komtOp zondag 06 januari 2002 10:33 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
Tot nu toe is elke feature [nog] "Undocumented"![]()
hint hint hint
Zoals eerder in dit topic gemeld is hier een 'tijdelijke' Feature Request lijst te vinden, die ook door jelmer bekeken wordtOp zondag 06 januari 2002 10:33 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
Tot nu toe is elke feature [nog] "Undocumented"![]()
hint hint hint