Wat mot die HuisKamer Topic hier?
[/grumpy old guy mode]
Happy New Year!
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik mis trouwens "Homesite" !Op maandag 31 december 2001 13:30 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]
Back In Black!
PaintOp maandag 31 december 2001 14:28 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik mis trouwens "Homesite" !
ik mis iets mi veel belangrijkers: htmlOp maandag 31 december 2001 14:28 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik mis trouwens "Homesite" !
maar ook gelukkig 2002, zoals mijn ondertitel al zegt
Verwijderd
/me wenst daarom ook gewoon iedereen (van GoT) een gelukkig nieuwjaarOp maandag 31 december 2001 14:52 schreef DeFeCt het volgende:
iedereen kan nou wel zijn of haar pakketje missen, maar OzBoz wenst die mensen gewoon niet te bedanken, das toch duidelijk ?
En al die mensen die niet op GoT komen dan?Op maandag 31 december 2001 14:59 schreef Necromancy het volgende:
[..]
/me wenst daarom ook gewoon iedereen (van GoT) een gelukkig nieuwjaar
* Pelle is nu off to de AH om daar toch maar eens wat vreet'n & zuup'n in te slaan
Tot over een dag of 2
Iedereen beste wensen
|{ brrr }] |
Die nietOp maandag 31 december 2001 15:11 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
En al die mensen die niet op GoT komen dan?
* Oefening is net terug van de welkoop en heeft zich een vuurwerkpakket van 80 piek laten aansmeren
Btw Necromancy, mooie vakantie gehad?
Een tweaking 2002!
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Verwijderd
inkoppertje..Op maandag 31 december 2001 16:09 schreef DeFeCt het volgende:
kan niet zonder zijn vingers
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Noooooooit laten liggenOp maandag 31 december 2001 16:10 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
inkoppertje..

Ps. dat zegt niet dat we niet kunnen feesten
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
dat kan leiden tot de banvloek die ervoor zorgt dat het hele jaar je code niet wil valideren of al je opdrachtgevers met last-minute changes komen (en ik kan het weten, dit jaar doe ik alles om die banvloek die me achtervolgt te ontlopen)
in dit geval laat ik nog een dagje op me wachten met eventueel goede wensen tov mn forum-genoten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
last minute changes = na-calculatie = happy happy joy joy
|{ brrr }] |
ThanxOp maandag 31 december 2001 13:30 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]
Iedereen ook een voorspoedig 2002 toegewenst
tomorrow you're homeless, tonight it's a blast!!!
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
B-TOP WENST IEDEREEN, EEN GELUKKIG EN FIJN NIEUW JAAR!!, EN WIL ALLE /13'ers BEDANKEN VOOR EEN KOEL 2001(op /13 that is)
Ik hoop het niet zegOp maandag 31 december 2001 17:10 schreef oh,when? het volgende:
tomorrow you're homeless
Maarre... iedereen een heeeeeeeeeeeeeeel erg voorspoedig 2002 toegewenst
als je je vingers kwijt raakt heh....
kun je altijd nog die muis met je tong bewegen....
Verwijderd
True true
Verwijderd
/me zei nog zo : blijf met je tengels van die Aldi-wijn af, Spud!Op maandag 31 december 2001 19:11 schreef Spud het volgende:
/me happy happy joy joy happy happy joy happy happy joy joy happy happy joy happy happy joy joy happy happy joy happy happy joy joy happy happy joy happy happy joy joy happy happy joy 2K2 to youssss all!
True true
Verwijderd
Hehe, cool manOp maandag 31 december 2001 19:48 schreef Clay het volgende:
laatste stukkie code van mij uit 2k1:
vuurwerk
Nogmaals, beste wensen
ahhh, cute!Op maandag 31 december 2001 19:48 schreef Clay het volgende:
laatste stukkie code van mij uit 2k1:
vuurwerk
Nogmaals, beste wensen
Verwijderd
...voor degenen die niet aangesproken voelen : Happy new year!
Verwijderd
En voor diegene(n) die stug door blijven computeren:
GET OUTSIDE!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
(wat was dat ook alweer met dat afroepen?
Verwijderd
Die ga ik hier geen gelukkig nieuwjaar wensenOp maandag 31 december 2001 15:11 schreef Timpie2000 het volgende:
En al die mensen die niet op GoT komen dan?
Toch beetje weinig sneeuw in la plagne, maar kon wel beetje boarden. Toch met een rossignol, kwam erachter dat die niet tegen stenen kunnen dus boardje is nu afgekeurd. Verder heb ik de vierde dag m'n achterste meniscus gescheurd dus dat was maar 3 dagen snowboarden dit jaar. Maar verder was het een leuke vakantie.Op maandag 31 december 2001 15:57 schreef nelis het volgende:
/me is net terug van de welkoop en heeft zich een vuurwerkpakket van 80 piek laten aansmeren. Maarja, tis maar 1 keer 1 jan 2002
Btw Necromancy, mooie vakantie gehad?
Wij hadden btw zat sneeuw (schrunz, gargellen, gaschurn, enz). Viel me nog reuze mee, kerst schijnt niet echt sneeuweker te zijn.
Dat onze peeceetjes maar 2002 proof mogen zijn, is altijd maar weer afwachten
Verwijderd
/me = Zelfs in 2k2 Pixel[ing]addict...
[Clay zou je die source online willen zetten?]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
OOOh ja het is glad buiten dus niet te veel zuipen....Anders breek je wat!
Erg kut...netwerk is al kapot geweest...ben net in punaise getrapt.....heb weinig lol gehad vannacht en heb nog steeds geen vriendinOp dinsdag 01 januari 2002 04:29 schreef Karp het volgende:
Zo..... hoe bevalt 2k2 tot nu toe?
Verwijderd
• mooi buurmeisje gekustOp dinsdag 01 januari 2002 04:29 schreef Karp het volgende:
Zo..... hoe bevalt 2k2 tot nu toe?
• champagne
• vuurwerk - mooi
• 1,5 uur met vriendin aan foon hangen = leuk
• daarna tot half 6 ut-en is leuk
goed 2K2 tot nu toe
Wel tijd om te gaan
Wat ging ik toch ook alweer doen man?
Ohja... een tandenstoker om dat stukje gehakbal achter mijn tanden weg te halen, brb
Heb zwaar de hik, geen bier hoeveelheden geteld, in de trein in slaap gepleurd en dus m'n station voorbij gereden en nu na een lange voetreis ook op de plaats van bestemming.
Slaapze allemaal
Een creatief 2002 toegewenst aan een ieder@
• prive feestje met al mijn vrienden in een gezellig huisje in Breda
• teveel rode vodka, champagne, en rode wijn
• Ska en punk word je vrolijk van
• vuurwerk, vuurwerk, en nog meer vuurwerk gezien
• uiteindelijk in slaap gevallen in de bank
• om half 11 wakker worden en toen maar richting huis gekard
maar waar zijn al die Euro's nou??
Komt maandag pas (de problemen dan..)Op dinsdag 01 januari 2002 11:41 schreef oh,when? het volgende:
maar waar zijn al die Euro's nou??
Achja, eerst millenium probleem, dat ging niet goed waren te weinig fouten, dus zorgen we de overgang naar 2002 beter gaat met een moeilijkere probleem
Back In Black!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal helpen: appel-beignetOp dinsdag 01 januari 2002 13:41 schreef Booster het volgende:
Ik neem nog wel een apple-biejee ofzo(hoe schrijf je dat in godsnaam?)
De source staat al online, das meestal zo bij javascript he?!Op maandag 31 december 2001 23:31 schreef Rmon het volgende:
...
[Clay zou je die source online willen zetten?]
En iedereen nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk
* Oefening gaat verder met zun kater
maak er wat van!
Neen
Op dinsdag 01 januari 2002 14:06 schreef Prammenhanger het volgende:
appel beignet
Dank, dankOp dinsdag 01 januari 2002 14:08 schreef SpiritX het volgende:
Ik zal helpen: appel-beignet
Morgen ben ik het toch weer vergeten
Verwijderd
als ik gewoon echt de source Copieer en paste en opsla als html dan krijg ik eerst een bug error als ik de html open en dan doet ie verder nix alleen de text staat er no fireworks vandaar..dus...plz Clay..Op dinsdag 01 januari 2002 15:22 schreef nelis het volgende:
[..]
De source staat al online, das meestal zo bij javascript he?!
En iedereen nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk
/me gaat verder met zun kater
Uit de source:Op dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef Rmon het volgende:
[..]
als ik gewoon echt de source Copieer en paste en opsla als html dan krijg ik eerst een bug error als ik de html open en dan doet ie verder nix alleen de text staat er no fireworks vandaar..dus...plz Clay..
1
| <script language="javascript" src="dynobject.js"></script> |
* oh,when? vind dat burgemeesters zich niet met javascript bezig moeten houden, maar meer met hun stadje..Op dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef Rmon het volgende:
[..]
als ik gewoon echt de source Copieer en paste en opsla als html dan krijg ik eerst een bug error als ik de html open en dan doet ie verder nix alleen de text staat er no fireworks vandaar..dus...plz Clay..
"zo ff nog een nieuwjaars drankje nuttigen en dan weer naar bed denk ik zo ;)"
|{ brrr }] |
Ik ben ook net weer ontwaakt.. was 7:00 vanochtend geloof ik thuis..en kan niet echt zeggen dat ik me momenteel waanzinnig goed voel. Nurofen helptOp dinsdag 01 januari 2002 17:18 schreef Pelle het volgende:
* Pelle meldt zich weer en is na 9 uur slapen nog steeds brak
Dit topic is gesloten.
![]()