* cutter heeft al 13 kilometer op zonovergoten met snijdend koude wind strand gelopen.
En voelt zich alsof ie eigenhandig heel 2002 rauw lust.
En voelt zich alsof ie eigenhandig heel 2002 rauw lust.
Verwijderd
Sorry maar daar begrijp ik nix van wat bedoel je daarmee?Op dinsdag 01 januari 2002 16:46 schreef nelis het volgende:
[..]
Uit de source:
code:
1 <script language="javascript" src="dynobject.js"></script>
Pff, dat betekent dat hij ook nog een extern opgeslagen javascript aanroept. Die zal jij dus ook moeten opslaan en aanroepen met die regel. En doe me een lol en doe ook zelf eens wat researchOp dinsdag 01 januari 2002 17:48 schreef Rmon het volgende:
[..]
Sorry maar daar begrijp ik nix van wat bedoel je daarmee?
Dat als je dit niet snapt het geen zin heeft voor jou om offtopic verder door te vragen over iets waar je toch geen verstand van hebt.Op dinsdag 01 januari 2002 17:48 schreef Rmon het volgende:
Sorry maar daar begrijp ik nix van wat bedoel je daarmee?
1
| *knip* |

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Heerlijk toch, zo'n collectief te delen gevoel:)Op dinsdag 01 januari 2002 17:53 schreef nelis het volgende:
Hehe, waxle wat mijn dag goed te beschrijven
Op dinsdag 01 januari 2002 18:05 schreef waxle het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n collectief te delen gevoel:)
Fijn toch altijd, dat gezamelijk met je brakke harses voor de tv skispringen loeren en hopen dat er een valpartij is waarbij de skieer een ergere hoofdpijn krijgt dan je zelf hebt...
Verwijderd
neurofen is voor mietjes, aardappelkroketjes en saterollen maken de manOp dinsdag 01 januari 2002 17:22 schreef OzBoz het volgende:
Nurofen helpt
Verwijderd
/me heeft vanochtend om 6:00 friet staan bakkenOp dinsdag 01 januari 2002 19:27 schreef Clay het volgende:
je had gewoon net als ik om 4 uur een vierde maaltijd moeten doen, lekker appelflappen, slaatjes op toast en dan later vlak voor je gaat pitten flink wat water hijsen, raampje open, slapen, en je hebt gegarandeerd nerges last van
Da's een nog betereOp dinsdag 01 januari 2002 19:49 schreef SpiritX het volgende:
[..]
/me heeft vanochtend om 6:00 friet staan bakken
Een grote portie franse frietjes, een fricandel speciaal zonder uien (het schillen en snipperen van een ui had ik net geen fut meer voor) in combinatie met een grote dosis cola heeft er bij mij voor gezorgt dat ik vandaag nergens last van heb.
Stoer; Marduq
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
1
2
3
4
5
| var date = newDate.getFullYear();
if(date > 2001){
alert("Beste wensen voor 2002!");
} |
1
2
3
4
5
6
| RM-rf[forum="GoT" sub="/13"] {
volume: 100;
stress: 100;
during-sound : url('bengbeng.wav');
around-sound : url('kaboem.wav')
} |
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dit topic is gesloten.
![]()