WordT, heiden!Op donderdag 14 maart 2002 22:09 schreef zwik het volgende:
[..]
Word (shit Microsoft product gepromoot![]()
) het dan notti en jelske
of was het jotti en nelske?
.
GelukkigOp donderdag 14 maart 2002 22:24 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
WordT, heiden!![]()
NordiOp donderdag 14 maart 2002 22:09 schreef zwik het volgende:
[..]
Word (shit Microsoft product gepromoot![]()
) het dan notti en jelske
of was het jotti en nelske?
.
Verwijderd
Watje. Dat is korter dan van Helmond naar Jotti cityOp dinsdag 12 maart 2002 20:10 schreef Apache het volgende:
[afbeelding]
m'n ma heeft net voorgesteld om me met de auto te brengen![]()
Waarom heb jij nou altijd ideeen die ik minder leuk vind?Op donderdag 14 maart 2002 22:40 schreef BrZ het volgende:
[..]
Nordi
Op donderdag 14 maart 2002 22:43 schreef Jotti het volgende:
Als je het maar laat, Broes
Op donderdag 14 maart 2002 22:44 schreef nelske het volgende:
Waarom heb jij nou altijd ideeen die ik minder leuk vind?![]()

Is er al een idee voor de plaats waar we enige alcoholische versnaperingen gaan nuttigen?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ik hoor iedereen starway brullen. dat zal het waarschijnlijkw wel worden kunnen met veel mensen naar binnen.
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Verwijderd
ik had wel al gevraagt om me aan te laten melden. maar ik sta nog niet op de lijst
doen jullie dat nog?????
nelske, kan je mij ook er af halen?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Mooi dan weet ik tenminste waar ik mijn frustaties op af kan reagerenOp vrijdag 15 maart 2002 19:07 schreef dinges het volgende:
* dinges is te herkennen aan een wit Windows 2000 t-shirt
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Verwijderd
waarom gaan we dan niet gewoon zo verkleed http://underscore.ws/tuxlan/images/gamingtux200.gif
lijkt het net carnaval

Stelletje pannenkoeken 
Ik ga nu die lijst niet meer updaten hoor, die was er in eerste instantie gewoon om een indicatie te krijgen hoeveel mensen er zouden komen. Sta je niet op de lijst, wil niet zeggen dat je niet mag komen ofzo. Au contraire, mon capitaine
Ik ga nu die lijst niet meer updaten hoor, die was er in eerste instantie gewoon om een indicatie te krijgen hoeveel mensen er zouden komen. Sta je niet op de lijst, wil niet zeggen dat je niet mag komen ofzo. Au contraire, mon capitaine
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Hmzzz, blijkbaar heb ik deze opmerking gisteren selectief genegeerd bij het lezen van dit topicOp donderdag 14 maart 2002 21:30 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Kan, maar ik zat eigenlijk te denken aan zoiets als 'Officieel lid van de Jotti & Nelske fanclub'
Tja, wat moet ik er nu van zeggen?
<font size="6">ALS JE HET MAAR LAAT!!!!</font>
Ik verander het topic in ieder geval ook niet meer. Jotti heeft daarvoor al de uitleg gegeven
Verwijderd
heey Jotti (met groote J)
Ik d8 dat je echt op de lijst moest staan. maar ok dan weet ik het
cu
Ik d8 dat je echt op de lijst moest staan. maar ok dan weet ik het
cu
Go ahead, see if I careOp vrijdag 15 maart 2002 22:43 schreef nelske het volgende:
Tja, wat moet ik er nu van zeggen?
<font size="6">ALS JE HET MAAR LAAT!!!!</font>
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Op zaterdag 16 maart 2002 12:41 schreef janjanjansen het volgende:
Je kunt mijn naam doorstrepen, ik kom niet. Ik heb er geen zin in.

geen zin??Op zaterdag 16 maart 2002 12:41 schreef janjanjansen het volgende:
wat is dat nou voor reden?
maar ja
jammer...
PSN: Houtvlot
Bruin ? Of is dat geile 'als-het-warm-word-dan-verkleurt-het]-inkt ?Op zaterdag 16 maart 2002 15:12 schreef BrZ het volgende:
[afbeelding]
* moto-moi heeft daar laatst een paar T-Shirts mee bedrukt, best geinig, bruin werd oranje enzo
Ja, dit is echte verkleurende fotosoep inktOp zaterdag 16 maart 2002 15:15 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Bruin ? Of is dat geile 'als-het-warm-word-dan-verkleurt-het]-inkt ?
* moto-moi heeft daar laatst een paar T-Shirts mee bedrukt, best geinig, bruin werd oranje enzo
Verwijderd
Carpoolen.......
ik en klbob komen ook is al eerder gemeld. we gaan met de auto. en er kunnen er nog 2 mee. we rijden uit roosendaal via haastrecht (gouda) naar utrecht. wie er langs deze route wil mee rijden laat het ff weten.
via mail of GoT
mailen naar klbob@hotmail.com/timoskam@hotmail.com
ik en klbob komen ook is al eerder gemeld. we gaan met de auto. en er kunnen er nog 2 mee. we rijden uit roosendaal via haastrecht (gouda) naar utrecht. wie er langs deze route wil mee rijden laat het ff weten.
via mail of GoT
Verwijderd
Uh?Op zaterdag 16 maart 2002 19:00 schreef itstim het volgende:
[..]
Als je me in Leeuwarden komt ophalen kan ik misschien ook komenOp zaterdag 16 maart 2002 19:00 schreef itstim het volgende:
Carpoolen.......
via mail of GoT
* Martin Sturm Sturm is ook gekke zeeuw, en gaat met luc en felix mee in de treinAlle hulp is welkom tegen die gekke zeeuwen .
btw, De foto's die ze hebben laten zien zijn (c) bij * Martin Sturm Sturm
Ik ben een kwartiertje met de tram onderweg naar Utrecht CS, dus ik ga maar niet moeilijk doen en vragen of er iemand mee rijd
Mag ik meerijden?Op zondag 17 maart 2002 10:44 schreef BrZ het volgende:
Ik ben een kwartiertje met de tram onderweg naar Utrecht CS, dus ik ga maar niet moeilijk doen en vragen of er iemand mee rijd
koel iconOp zondag 17 maart 2002 14:21 schreef RooT het volgende:
[..]
Mag ik meerijden?
Mag ik vragen hoe zo'n Fok! T-shirt eruit ziet?
* zwik is geen Fok!ker
.
* zwik is geen Fok!ker
met aan de linker en de rechter kant een mouw

/edit
/edit
wees je zelf!
Jullie gaan hangen in de stairway? Koel! zie ik jullie daar wel, vast 't groepje dat massaal aan het water/cola zit 
Tot dan lieverds!
Tot dan lieverds!
Verwijderd
Gehehe, Jotti en nelske aan de colaOp zondag 17 maart 2002 19:09 schreef GX het volgende:
Jullie gaan hangen in de stairway? Koel! zie ik jullie daar wel, vast 't groepje dat massaal aan het water/cola zit
Tot dan lieverds!![]()
![]()

Op zaterdag 16 maart 2002 12:41 schreef janjanjansen het volgende:
Isnieleuk
Verwijderd
Ik denk een cafeetje ...Op vrijdag 15 maart 2002 02:56 schreef blouweKip het volgende:
Is er al een idee voor de plaats waar we enige alcoholische versnaperingen gaan nuttigen?
/me vraagt zich af
Wie er allemaal de intercity uit Enschede neemt en wie daarvan een OV jaarkaart heeft. Dan kan ik een kaartje met korting kopen. er vanuitgaande dat ik mee mag rijden
Ik verwacht niets andersOp zondag 17 maart 2002 19:18 schreef nelske het volgende:
[..]
Gehehe, Jotti en nelske aan de cola
Maar ja, mocht het dus stair zijn, ik ben daar ook
Verwijderd
Jij hebt Jotti's koelkast nog niet gezien dusOp zondag 17 maart 2002 19:52 schreef GX het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders
Maar ja, mocht het dus stair zijn, ik ben daar ookonherkenbaar
Maar goed, mocht er een grote groep mafkezen binnenstappen (al dan niet met T-shirt

Verwijderd
Overigens.....
Ik heb voor Dinges geprobeerd te regelen dat zijn 13-jarige vriendinnetje uit zeeland ook zou komen... Dat ik dat moet regelen is sowieso al erg, maarja, IRC relatie he dinges?
...
Heeft iemand hier bezwaar tegen? Ze kan geloof ik redelijk tegen computerpraat want dat IRC channel is ook een linux-centered channel
Awh......
Ik heb voor Dinges geprobeerd te regelen dat zijn 13-jarige vriendinnetje uit zeeland ook zou komen... Dat ik dat moet regelen is sowieso al erg, maarja, IRC relatie he dinges?
Heeft iemand hier bezwaar tegen? Ze kan geloof ik redelijk tegen computerpraat want dat IRC channel is ook een linux-centered channel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <bliepzZzter> doei DiNGeS! <bliepzZzter> en de rest.. <DiNGeS> doei bliepster <DiNGeS> :P <DiNGeS> (k) :P <bliepzZzter> (k)! :) <DiNGeS> oe <DiNGeS> :) |
Awh......
argh!Op zondag 17 maart 2002 23:05 schreef beelzebubu het volgende:
Overigens.....
Ik heb voor Dinges geprobeerd te regelen dat zijn 13-jarige vriendinnetje uit zeeland ook zou komen... Dat ik dat moet regelen is sowieso al erg, maarja, IRC relatie he dinges?![]()
...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 <bliepzZzter> doei DiNGeS! <bliepzZzter> en de rest.. <DiNGeS> doei bliepster <DiNGeS> :P <DiNGeS> (k) :P <bliepzZzter> (k)! :) <DiNGeS> oe <DiNGeS> :)
Awh......![]()
moest dat nou?
1. het is (niet) mijn vriendinnetje.
2. volgens mij vindt ze het niet leuk om een hele dag met een groep linux mensen bier te zuipen
3. het is niet een irc relatie! zie punt 1
Op zondag 17 maart 2002 23:05 schreef beelzebubu het volgende:
Overigens.....
Ik heb voor Dinges geprobeerd te regelen dat zijn 13-jarige vriendinnetje uit zeeland ook zou komen... Dat ik dat moet regelen is sowieso al erg, maarja, IRC relatie he dinges?![]()
...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 <bliepzZzter> doei DiNGeS! <bliepzZzter> en de rest.. <DiNGeS> doei bliepster <DiNGeS> :P <DiNGeS> (k) :P <bliepzZzter> (k)! :) <DiNGeS> oe <DiNGeS> :)
Awh......![]()
Van mij mag ze komen hoor, heb ik geen problemen mee.
En oja, waar is dat irc kanaal te vinden ?? .
* ik zuip geen alcohol
Lullen over Linux vind ik daarintegen wel leuk
nl.chatjunkies.org #dutchOp zondag 17 maart 2002 23:09 schreef zwik het volgende:
[..]
![]()
.
Van mij mag ze komen hoor, heb ik geen problemen mee.
En oja, waar is dat irc kanaal te vinden ?? .
Nou alcohol gaat er hier wel vlot in hoorOp zondag 17 maart 2002 23:10 schreef jep het volgende:
* ik zuip geen alcohol
Even kijken.Op zondag 17 maart 2002 23:10 schreef dinges het volgende:
[..]
nl.chatjunkies.org #dutch
Verwijderd
Count me in
Ik ga wel gezellig bij beelzebubu en dinges hangen ;P wordt aardig druk heb ik 't idee
D'r is nog een stoel vrij in de auto, kun je gezellig met d'r achterin zitten te vozen als we terugrijdenOp zondag 17 maart 2002 23:10 schreef dinges het volgende:
nl.chatjunkies.org #dutch
Nee toch? Iedereen wordt bij binnenkomst gevraagd welk distro/os hij draait, en wordt aan de hand daarvan in een groepje ingedeeld, contact met iemand buiten je groepje is ten strengste verboden.Op zondag 17 maart 2002 23:41 schreef beelzebubu het volgende:
volgens mij is 't de bedoeling dat iedereen met iedereen lult
met 50+ man ? Hmm, zoveel tijd heb ik niet hoorOp zondag 17 maart 2002 23:41 schreef beelzebubu het volgende:
volgens mij is 't de bedoeling dat iedereen met iedereen lult
Verwijderd
Ik ga in elk geval niet met KDE-gebruikers lullenOp zondag 17 maart 2002 23:51 schreef blaataaps het volgende:
[..]
Nee toch? Iedereen wordt bij binnenkomst gevraagd welk distro/os hij draait, en wordt aan de hand daarvan in een groepje ingedeeld, contact met iemand buiten je groepje is ten strengste verboden.
We zoeken wel een paar VIA gebruikers voor je die je kunt gaan pestenOp zondag 17 maart 2002 23:53 schreef beelzebubu het volgende:
Ik ga in elk geval niet met KDE-gebruikers lullen![]()
Op zondag 17 maart 2002 23:51 schreef moto-moi het volgende:
[..]
D'r is nog een stoel vrij in de auto, kun je gezellig met d'r achterin zitten te vozen als we terugrijden
Verwijderd
[dingesmode]Op maandag 18 maart 2002 00:00 schreef moto-moi het volgende:
[..]
We zoeken wel een paar VIA gebruikers voor je die je kunt gaan pesten
oe! woei!
[/dingesmode]
Op maandag 18 maart 2002 00:04 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
[dingesmode]
oe! woei!
[/dingesmode]
![]()
Daar sluit ik me bij aanIk ga in elk geval niet met KDE-gebruikers lullen
Verwijderd
Woei /me gaat met beelzebubu en blouweKip praten danOp maandag 18 maart 2002 00:44 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan
Betekent wel dat jullie niet met Jotti zullen praten
Hmm, dan zal ik weinig mensen spreken aangezien ik Slackware draai.
Of misschien mag ik met de grote jongens meepraten als we aan het bieren zijn
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Woei, dan mag je met mij praten... maar of je dat wilt?Op maandag 18 maart 2002 01:02 schreef imdos het volgende:
Hmm, dan zal ik weinig mensen spreken aangezien ik Slackware draai.![]()
Ach, er is voor alles een tijd! En ik zie het tzt wel.Op maandag 18 maart 2002 01:07 schreef BrZ het volgende:
[..]
Woei, dan mag je met mij praten... maar of je dat wilt?
Als het echt de spuigaten uit loopt dan distansieer ik me wel van je
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
/me * De aanmeldingsperiode voor de gesprekken aan de Gnome-tafel sluiten aanstaande vrijdag, u heeft nog tot dan de tijd om een gnome screenshot in het screenshot topic te plaatsen om te bewijzen dat ook u een geniale gnome-gebruiker (3Gtm) bent. Anders zult u genoegen moeten nemen met een plaats bij de tweederangs KDE tafel of een van de individuele gesprekstafeltjes van minder 31337 WMs/DEs. Mis dit niet, zie Beelzebubu, Nelske en Blouwekip in één keer allemaal tegelijkOp maandag 18 maart 2002 00:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Woei /me gaat met beelzebubu en blouweKip praten dan
Betekent wel dat jullie niet met Jotti zullen praten![]()
een beetje iedereen in hokjes plaatsen 
kan ik geen kaartje krijgen voor de gnome en de kde tafel
kan ik geen kaartje krijgen voor de gnome en de kde tafel
wees je zelf!
Pffft... ik geef mijzelf gewoon toegang tot de Gnome tafel met mijn 1337 control panel
Bij deze stel ik voor dat de mensen in gaan delen per distributie / favo WM / favo Browser, zodat we allemaal gezellie tafeltjes van max. vijf personen krijgen.. 
Wie komt er gezellie met mij aan het SuSE / KDE / Mozilla tafeltje zitten?
Krijgen we dan ook allemaal IceWM tafels? Zal lekker rustig zijn
Verwijderd
Ik wist niet dat je zo graag met mij wilde lullenOp maandag 18 maart 2002 10:56 schreef Jotti het volgende:
Pffft... ik geef mijzelf gewoon toegang tot de Gnome tafel met mijn 1337 control panel
Op maandag 18 maart 2002 09:23 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
/me * De aanmeldingsperiode voor de gesprekken aan de Gnome-tafel sluiten aanstaande vrijdag, u heeft nog tot dan de tijd om een gnome screenshot in het screenshot topic te plaatsen om te bewijzen dat ook u een geniale gnome-gebruiker (3Gtm) bent. Anders zult u genoegen moeten nemen met een plaats bij de tweederangs KDE tafel of een van de individuele gesprekstafeltjes van minder 31337 WMs/DEs. Mis dit niet, zie Beelzebubu, Nelske en Blouwekip in één keer allemaal tegelijk
![]()
![]()
Ik zou geld gaan vragen als ik jou was
Gentoo&Debian / GNOME / Galeon mensen?Op maandag 18 maart 2002 11:06 schreef Platypussy het volgende:
Bij deze stel ik voor dat de mensen in gaan delen per distributie / favo WM / favo Browser, zodat we allemaal gezellie tafeltjes van max. vijf personen krijgen..
Hmzz, daar kan ik eik ook wel bij aanschuivenOp maandag 18 maart 2002 11:07 schreef Jotti het volgende:
Jep ook (voorheen).
LOLOp maandag 18 maart 2002 11:07 schreef Jotti het volgende:
Nee ik stel een twee-deling voor: Bier (vastgeplakt aan bar) en non-Bier (weggemoffeld in een hoekje).
Verwijderd
Oe jaOp maandag 18 maart 2002 11:09 schreef nelske het volgende:
![]()
Ik zou geld gaan vragen als ik jou was![]()
/me 2 * ik ben omkoopbaar voor een biertje
[edit]
wel echte palm he?
[edit2]
Op mijn laptopje draait galeon+gnome+debian, mag ik dan alweer bij jou zitten?Op maandag 18 maart 2002 11:09 schreef nelske het volgende:
Gentoo&Debian / GNOME / Galeon mensen?Wordt een eenzame meeting voor nelske vrees ik.
Verwijderd
Ja lijkt me leuk om samen met klbob bij jullie te zitten KDE/SuseOp maandag 18 maart 2002 11:06 schreef Platypussy het volgende:
Inderdaad. Dus ik verwacht zo een mooie digitale foto van zijn koelkastOp zondag 17 maart 2002 19:55 schreef nelske het volgende:
[..]
Jij hebt Jotti's koelkast nog niet gezien dus
Vluchtuh!!Maar goed, mocht er een grote groep mafkezen binnenstappen (al dan niet met T-shirt), dan weet je genoeg
![]()
Zijn er nog kandidaten die samen een twm-tafeltje willen opzetten? Anders val ik overal buiten...ik heb geen Slack maar Debian, geen Galeon maar Mozilla voor het moment, geen KDE maar twm voor het moment...ga ik me haast alleen voelen. En met al die GNOME'ers kan ik me toch ook niet gaan inlaten
...
Oh, ik heb wel ooit GNOME gedraaid (die van RedHat 5.2 denk ik) en ook KDE (van 1.x via 1.93 tot 2.x en 3-alpha), dus als een tafeltje me om zoiets zou willen adopteren zou ik bijzonder dankbaar zijn
. En anders richt ik gewoon mijn eigen radicale tafeltje op waar 'Linux'-OS gebruikers verboden zijn...het gebruik van de term 'GNU/Linux' is verplicht
.
Oh ja, ik kan natuurlijk niet komen
. Geen tafeltje voor mij dus.
Oh, ik heb wel ooit GNOME gedraaid (die van RedHat 5.2 denk ik) en ook KDE (van 1.x via 1.93 tot 2.x en 3-alpha), dus als een tafeltje me om zoiets zou willen adopteren zou ik bijzonder dankbaar zijn
Oh ja, ik kan natuurlijk niet komen
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Weet nog niet zekers of ik dan kan, maar ik ben zekers erg benieuwd wie iedereen irl is. Bovendien is elk excuus voor bier een goed excuus
dan join ik het bier gedeelteOp maandag 18 maart 2002 11:11 schreef Platypussy het volgende:
[..]
LOL
Nee ik stel een twee-deling voor: Bier (vastgeplakt aan bar) en non-Bier (weggemoffeld in een hoekje).
wees je zelf!
Ok dadus als een tafeltje me om zoiets zou willen adopteren zou ik bijzonder dankbaar zijn
Verwijderd
alleen de bobs gaan non-bierOp maandag 18 maart 2002 16:24 schreef bultoog het volgende:
[..]
dan join ik het bier gedeelte
Is niet moeilijk hoor, je hebt er al minimaal een in de autoOp maandag 18 maart 2002 00:00 schreef moto-moi het volgende:
[..]
We zoeken wel een paar VIA gebruikers voor je die je kunt gaan pesten
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
2Op maandag 18 maart 2002 16:55 schreef nitenite het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, je hebt er al minimaal een in de auto
Deze FreeBSD-er (zijn er meer die mee gaan?) lijkt het ook wel heel leuk om te gaan 
Ff raar vraagje: Het lijkt mij wel gezellig, maar ik ken geen enkele tweaker in real life, en ook weet ik lang niet van GoT wie iedereen is. Maakt dat wat uit of gaan we meer gasten mee die niet precies van iedereen weten wie hij is, wat hij draait, etc...
Ff raar vraagje: Het lijkt mij wel gezellig, maar ik ken geen enkele tweaker in real life, en ook weet ik lang niet van GoT wie iedereen is. Maakt dat wat uit of gaan we meer gasten mee die niet precies van iedereen weten wie hij is, wat hij draait, etc...
ik weet maar van 2 mensen wat ze draaienOp maandag 18 maart 2002 17:44 schreef svdmeer het volgende:
Deze FreeBSD-er (zijn er meer die mee gaan?) lijkt het ook wel heel leuk om te gaan
en ik ken verder niemand IRL enzo
Hmmm als ik niet de enige ben, wil ik wel meeOp maandag 18 maart 2002 17:46 schreef dinges het volgende:
[..]
ik weet maar van 2 mensen wat ze draaien
en ik ken verder niemand IRL enzo
Is dit topic trouwens ook de juiste plek om te carpoolen?
Ik woon in Leeuwarden. Heen met de trein is geen probleem (ov), maar terug is wat lastiger vanwege de tijd.
Zijn er luitjes uit het noorden waarmee ik evt. mee terug kan rijden indien het te laat wordt voor de trein?
Hee! Een stadgenoot!Op maandag 18 maart 2002 17:54 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Hmmm als ik niet de enige ben, wil ik wel mee
Is dit topic trouwens ook de juiste plek om te carpoolen?
Ik woon in Leeuwarden. Heen met de trein is geen probleem (ov), maar terug is wat lastiger vanwege de tijd.
Zijn er luitjes uit het noorden waarmee ik evt. mee terug kan rijden indien het te laat wordt voor de trein?
Dit is idd het juiste topic. Ik heb alleen nog geen OV
Ik ken ook maar 1 iemand anders die op de meeting komt, en of ik nou met hem blij moet zijnOp maandag 18 maart 2002 17:44 schreef svdmeer het volgende:
Jotti

Verwijderd
Same hereOp maandag 18 maart 2002 18:11 schreef BrZ het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 iemand anders die op de meeting komt, en of ik nou met hem blij moet zijn
Jotti

Verwijderd
Jotti draait toch Windows XP? mag ie mooi aan de XP tafel met z'n vrienden! 
De pooltafel is voor de echte die-hards (slackware, gentoo en BSD) past lekker veel bier op
De pooltafel is voor de echte die-hards (slackware, gentoo en BSD) past lekker veel bier op
eenzaamOp maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:
Verwijderd
een nerd waardig, ware het niet dat hij geen linux draaitOp maandag 18 maart 2002 23:16 schreef svdmeer het volgende:
[..]
eenzaam
Yess .. veel bier, poolen en Slackware! Ik ben bijna verzadigdOp maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:

O, en ik ken geen enkele NOS'er irl en zo zullen er wel meer zijn! Maar voor alles moet een eerste keer zijn

En waar haalt deze gekke zeeuw die wijsheid vandaanOp maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:

Mij een beetje belachelijk proberen te maken met je... met je met je... gladde praatjes! Je moest je schamen!
Heeeeeeey!Op maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:
LFS is geen die-hard dan
Ach ja, heb toch geen ruimte nodig voor lege bierglazen
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
pooltafel?? een snookertafel is veel groter, pas dus veel meer bier op.Op maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:
wees je zelf!
Verwijderd
en welke nerd stapt er op bijn gr-ns
k heb net met die gekke zeeuw gebeld
en ik wil er dus tegen 3:45 zijn ofzo ..
is er ook een beta tafel ? voor gnome en kde ofzo ? en een 2.5 tafel
is er ook een beta tafel ? voor gnome en kde ofzo ? en een 2.5 tafel
Verwijderd
Is het niet mogelijk groeps korting op 600 liter bier te krijgen ofzo als we reserveren? Dat zou namelijk masterly zijn 
edit:
Oeps tiep voutje
Oeps tiep voutje
Felix, sinds wanneer drink jij bier? (ok, afgelopen vrijdag ff niet meegerekendOp maandag 18 maart 2002 23:11 schreef Felix het volgende:
Jotti draait geen XP, ik ook niet