Kan iemand niet een mailling list beginnen voor de NOS-Meating. Dat weet je meteen hoeveel mensen willen komen.
Oeh, natuurlijk... Kees eraan herrinneren dattie mee moet... dan kan ik tenminste al 2 mensen die komenOp maandag 18 maart 2002 18:11 schreef BrZ het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 iemand anders die op de meeting komt, en of ik nou met hem blij moet zijn
Jotti
MeatingOp dinsdag 19 maart 2002 15:50 schreef DonzigEendje het volgende:
Kan iemand niet een mailling list beginnen voor de NOS-Meating. Dat weet je meteen hoeveel mensen willen komen.
Het zal toch wel voor een deel een meating worde... ik heb om die tijd echt wel zin in een lekker stukkie vleesch
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Jongens, ik weet niet hoe ik het moet zeggen....ik kan ook al niet komen. Een van mijn beste maten gaat voor maanden weg naar Spanje, en zaterdag komt hij langs vlak voordat hij dus weggaat. Ik zal dus helaas moeten afzeggen.
Ik hoop dat jullie veel foto's nemen. Dan kan ik later alsnog meegenieten.
Ik hoop dat jullie veel foto's nemen. Dan kan ik later alsnog meegenieten.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Verwijderd
hee ff over die tafeltje.
Is dat nou meenis
of zijn er ook tafeltjes voor de iets minder gevordenden
.
Is dat nou meenis
Minder gevorderden? Die worden naar de Mac Vobis om de hoek verwezenOp dinsdag 19 maart 2002 18:32 schreef itstim het volgende:
Is dat nou meenisof zijn er ook tafeltjes voor de iets minder gevordenden
.
Natuurlijk zijn er geen aparte tafeltjes, wees gerust
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
ja zo erug ook weer niet hoor
LoL
Nee ik vroeg me af... is het nou per disturbutie of gewoon alles bij elkaar..... of juist per soort, Server,clients, enz.
Nee ik vroeg me af... is het nou per disturbutie of gewoon alles bij elkaar..... of juist per soort, Server,clients, enz.
Tss.. Smoesjes, je bent gewoon bangOp dinsdag 19 maart 2002 18:12 schreef Valium het volgende:
Jongens, ik weet niet hoe ik het moet zeggen....ik kan ook al niet komen.
Dinges neemt z'n digitale cam mee, en hij zal niet de enige zijn vrees ikIk hoop dat jullie veel foto's nemen. Dan kan ik later alsnog meegenieten.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Valium:

Maar ik begrijp het wel... ik had hetzelfde gedaan.
Maar ik begrijp het wel... ik had hetzelfde gedaan.
Hoezo Rotterdam? We gingen toch met z'n allen naar UtrechtOp dinsdag 19 maart 2002 19:04 schreef Felix het volgende:
Wie staat er nog wel op Rotterdam CS?
ik moet jullie helaas teleur stellen
ik kom helaas niet.
mij iets te ver (geen eigen vervoer)
of stel ik nu niemand teleur
ik kom helaas niet.
mij iets te ver (geen eigen vervoer)
of stel ik nu niemand teleur
Nope...Op dinsdag 19 maart 2002 19:05 schreef moto-moi het volgende:
Dinges neemt z'n digitale cam mee, en hij zal niet de enige zijn vrees ik
lekker fotos maken van elkaars cameraOp dinsdag 19 maart 2002 21:45 schreef BrZ het volgende:
[..]
Nope...
PSN: Houtvlot
Ikkuh! Daar ben je mooi klaar mee..Op dinsdag 19 maart 2002 19:04 schreef Felix het volgende:
haha ROFLOL
Valium: JAMMER!!!
* Platypussy is die kerel in dat SuSE t-shirt
Verwijderd
Hey als iedereen afhaakt dan blijven we maar met een klein cluppie over. Maar maak je geen zorgen hoor, Ikke kom wel. Waarschijnlijk met aanhang. Moet er nog iemand uit zoetermeer komen (carpool, treinen)?
ik ga vanuit zoetermeer naat utrecht.Op woensdag 20 maart 2002 16:42 schreef DonzigEendje het volgende:
Hey als iedereen afhaakt dan blijven we maar met een klein cluppie over. Maar maak je geen zorgen hoor, Ikke kom wel. Waarschijnlijk met aanhang. Moet er nog iemand uit zoetermeer komen (carpool, treinen)?
gezellig dan hoe ik niet alleen
hoe en waar spreken we af ??
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Verwijderd
Euh...stuur me maar een mailtje, dan spreken we wel wat afOp woensdag 20 maart 2002 16:56 schreef bultoog het volgende:
[..]
ik ga vanuit zoetermeer naat utrecht.
gezellig dan hoe ik niet alleen
hoe en waar spreken we af ??
donzigeendje@hotmail.com
offtopic:
wie is er voor een GoTmail.com ???
is goed mailtje is onderwegOp woensdag 20 maart 2002 19:43 schreef DonzigEendje het volgende:
[..]
Euh...stuur me maar een mailtje, dan spreken we wel wat af
donzigeendje@hotmail.com
offtopic:
wees je zelf!
Ik sta ook nog wel op Rotterdam CS. Ik heb alleen geen grote opblaasbare tux of iets dergelijke dingen. Ik roep wel hard op dat ik naar de NOS meeting in Utrecht ga. Goed?Op dinsdag 19 maart 2002 19:04 schreef Felix het volgende:
haha ROFLOL
Valium: JAMMER!!!
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
je kan ook op vallen door de hele tijd op en neer te springenOp woensdag 20 maart 2002 20:22 schreef Locutes het volgende:
[..]
Ik sta ook nog wel op Rotterdam CS. Ik heb alleen geen grote opblaasbare tux of iets dergelijke dingen. Ik roep wel hard op dat ik naar de NOS meeting in Utrecht ga. Goed?
wees je zelf!
Heyyy.. Dat kan ik ook wel voorstellen aan Dinges, ik heb wel een foto ooit van hem gekregen, maar dat is 'ie toch allang weer vergeten, nu 'ie verliefd is enzoOp woensdag 20 maart 2002 20:32 schreef bultoog het volgende:
je kan ook op vallen door de hele tijd op en neer te springen![]()
Op woensdag 20 maart 2002 20:45 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Heyyy.. Dat kan ik ook wel voorstellen aan Dinges, ik heb wel een foto ooit van hem gekregen, maar dat is 'ie toch allang weer vergeten, nu 'ie verliefd is enzo
wees je zelf!
Hij's geobsedeerd met d'r(Op woensdag 20 maart 2002 20:47 schreef bultoog het volgende:
hij komt zeker ook minder vaak op got sinds hij verliefd is?
Verwijderd
Nee, maar hij zit nu huiswerk te maken (zegt ie)Op woensdag 20 maart 2002 20:47 schreef bultoog het volgende:
[..]
hij komt zeker ook minder vaak op got sinds hij verliefd is?
Huiswerk, of thuiswerkOp woensdag 20 maart 2002 21:23 schreef beelzebubu het volgende:
Nee, maar hij zit nu huiswerk te maken (zegt ie)
Verwijderd
Jotti: Je zei op pagina 1 dat je bezopen terugkwam van een pilsmeeting van het GoT crewforum.
Was hlpdsk daar ook, en zijn er pics
(eindelijk Hlpdsk ontmaskert)
Was hlpdsk daar ook, en zijn er pics
KloptOp woensdag 20 maart 2002 21:58 schreef Tuxus het volgende:
Jotti: Je zei op pagina 1 dat je bezopen terugkwam van een pilsmeeting van het GoT crewforum.
Nee die was er nietWas hlpdsk daar ook, en zijn er pics(eindelijk Hlpdsk ontmaskert)
En foto's zijn er wel, maar die zijn euh... crew only enzo, er staan nogal wat mensen op die liever niet bekend maken hoe ze eruit zien
Wat voor redenen daarachter zitten, laat ik maar in het midden
Verwijderd
je ne le veux pas savoirOp woensdag 20 maart 2002 21:38 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Huiswerk, of thuiswerk

[edit]
voor de non-fransozen onder ons: "ik wil het niet weten

Komop nou in het Nederlands.Op woensdag 20 maart 2002 22:09 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
je ne le veux pas savoir![]()
* zwik kent de Franse taal niet.....
Ok laat ik het anders zeggen.
Zou beelzebubu zo vriendelijk willen zijn, zijn stukje tekst te vertalen naar de Nederlandsche taal om het vervolgens hier te willen posten?
Zou beelzebubu zo vriendelijk willen zijn, zijn stukje tekst te vertalen naar de Nederlandsche taal om het vervolgens hier te willen posten?
OF je zou kunnen zeggen :Op woensdag 20 maart 2002 22:28 schreef zwik het volgende:
Beelzebubu! Vertaling NU!
Of anders!
Dat klinkt i.i.g. een stuk onvriendelijker/dwingender dan dat van jou
Ik probeer me altijd in te houden
. Maar beelzebubu moet dat gewoon vertalen ja
.
Ah ok. Boeiende tekstOp woensdag 20 maart 2002 22:36 schreef beelzebubu het volgende:
zie edit
Volgende keer gewoon ook in het Nederlands erbij zetten he
Felix, Locutes en andere mensen die via Rotterdam CS reizen: zorg dat je om 15:07 op perron 12 staat. We zijn dan kwart voor vier op Utrecht Centraal
tsk tsk tsk...
ben ik ff weg, wordt er gelijk over me geroddeld
tiswat...
maar ja
ik ben NIET verliefd enzo
I'm NOT in love and stuff
je ne suis pas uhh.... verliefd et zo voort
ich bin nicht uhhh.... verliefd... und so
en nog wat van die zut
tiswat...
maar ja
en nog wat van die zut
Verwijderd
tu n'est pas amoureux? [vertaling] je bent niet verliefd?Op woensdag 20 maart 2002 22:48 schreef dinges het volgende:
tsk tsk tsk...
code:
1
2
3
4
5
| <DiNGeS_BRB> ik heb gewoon /home/dinges/pr0n :P --- DiNGeS_BRB is now known as DiNGeS <bliepster> DiNGeS!!! <DiNGeS> bliepster !!!! <DiNGeS> BBB: zoek hier niks achter... we groeten gewoon :P |
Volgens mij zit je in de welbekende ontkenningsfase
he!Op woensdag 20 maart 2002 22:58 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
tu n'est pas amoureux? [vertaling] je bent niet verliefd?
code:
1 2 3 4 5 <DiNGeS_BRB> ik heb gewoon /home/dinges/pr0n :P --- DiNGeS_BRB is now known as DiNGeS <bliepster> DiNGeS!!! <DiNGeS> bliepster !!!! <DiNGeS> BBB: zoek hier niks achter... we groeten gewoon :P
Volgens mij zit je in de welbekende ontkenningsfase
die eerste regel van die quote hoort bij een ander gesprek
[edit]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <JoeNNie> op net5 gaat geneukt worden, HI HA HO! <JoeNNie> .....kut <JoeNNie> ze wil niet! <JoeNNie> DOM WIEF! <DiNGeS_BRB> :D <DiNGeS_BRB> JoeNNie /mnt/pr0n? :P <JoeNNie> DiNGeS_BRB: hallo, we zijn niet allemaal even ziek he? <DiNGeS_BRB> :) <DiNGeS_BRB> ik heb gewoon /home/dinges/pr0n :P |
Verwijderd
SOEPPEN!!!!!!!. Gewoon de hoofden van die mensen wegsoepen.Op woensdag 20 maart 2002 22:05 schreef Jotti het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nee die was er niet
En foto's zijn er wel, maar die zijn euh... crew only enzo, er staan nogal wat mensen op die liever niet bekend maken hoe ze eruit zien
Wat voor redenen daarachter zitten, laat ik maar in het midden
Soepen?? Nooit van gehoordOp woensdag 20 maart 2002 22:59 schreef Tuxus het volgende:
[..]
SOEPPEN!!!!!!!. Gewoon de hoofden van die mensen wegsoepen.Iedereen wil toch wel eens weten hoe hlpdsk er uit ziet in real life
&
Geen foto van HlpDsk dusOp woensdag 20 maart 2002 22:05 schreef Jotti het volgende:
Nee die was er niet
gimpenOp woensdag 20 maart 2002 23:06 schreef zwik het volgende:
[..]
Soepen?? Nooit van gehoord![]()
.
Verwijderd
kan dat ook met windows paint?Op woensdag 20 maart 2002 23:07 schreef dinges het volgende:
[..]
gimpen
jij welOp woensdag 20 maart 2002 23:07 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
kan dat ook met windows paint?
Wie komt er nu eigenlijk?
* blouweKip komt en neemt unicorn mee..
* blouweKip komt en neemt unicorn mee..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Is goed. Ik zal er zijn.Op woensdag 20 maart 2002 22:45 schreef Platypussy het volgende:
Felix, Locutes en andere mensen die via Rotterdam CS reizen: zorg dat je om 15:07 op perron 12 staat. We zijn dan kwart voor vier op Utrecht Centraal
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Verwijderd
Is er al bekend wat we gaan doen, en waar? Of zien we dat als we in Utrecht zijn? Ik ben voor bier*bier, en een riante shoarma-schotel
Geen Haute Cuisine?Op donderdag 21 maart 2002 09:13 schreef DonzigEendje het volgende:
Is er al bekend wat we gaan doen, en waar? Of zien we dat als we in Utrecht zijn? Ik ben voor bier*bier, en een riante shoarma-schotel![]()
ah, ik ga op stap met iemand die goede ideeen heeft over meetingsOp donderdag 21 maart 2002 09:13 schreef DonzigEendje het volgende:
Is er al bekend wat we gaan doen, en waar? Of zien we dat als we in Utrecht zijn? Ik ben voor bier*bier, en een riante shoarma-schotel![]()
hier geloof ik dus niks vanOp woensdag 20 maart 2002 22:48 schreef dinges het volgende:
tsk tsk tsk...
tiswat...
maar ja
en nog wat van die zut
wat beelzebubu zegt klopt volgens mij wel over die ontkennings fase, kom je wel over heen hoor
wees je zelf!
Verwijderd
Als ik het goed hem kan ik de auto toch gewoon bij de pakeergarage naast CS zetten of in de jaarbeurs parkeer plaats?
Iemand die een beetje bekend kan die het laten weten>
Verwijderd
Dude, probeer je ons te beledigen ofzo? Je gaat toch niet met de auto, dat ondermijnt het hele idee achter BIEREN !!!!!Op donderdag 21 maart 2002 12:53 schreef itstim het volgende:
Als ik het goed hem kan ik de auto toch gewoon bij de pakeergarage naast CS zetten of in de jaarbeurs parkeer plaats?
Als toch iedereen afhaakt, kunnen we het dan niet in zeeland doen
lekker dichtbij enzo
Op donderdag 21 maart 2002 10:56 schreef bultoog het volgende:
hier geloof ik dus niks van![]()
wat beelzebubu zegt klopt volgens mij wel over die ontkennings fase, kom je wel over heen hoor![]()

I did not have sexual relations with that woman... Ms bliepster
Hmm anders hoor ik dinges samen met Moto-moi wel uit op weg naar UtrechtOp donderdag 21 maart 2002 10:56 schreef bultoog het volgende:
[..]
ah, ik ga op stap met iemand die goede ideeen heeft over meetings
[..]
hier geloof ik dus niks van![]()
wat beelzebubu zegt klopt volgens mij wel over die ontkennings fase, kom je wel over heen hoor![]()
En als het op de heenweg niet lukt... Moto-moi bobt en ik doet niet aan dronken worden dus kunnen we het nog eens proberen
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
dan zorg ik dat ik zo veel zuip dat ik bewusteloos in de auto moetOp donderdag 21 maart 2002 16:27 schreef nitenite het volgende:
[..]
Hmm anders hoor ik dinges samen met Moto-moi wel uit op weg naar Utrecht
En als het op de heenweg niet lukt... Moto-moi bobt en ik doet niet aan dronken worden dus kunnen we het nog eens proberen
kan ik ook niks zeggen
Mag ik hierbij concluderen dat Dinges wel degelijk "iets" aan het verbergen isOp donderdag 21 maart 2002 16:37 schreef dinges het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik zo veel zuip dat ik bewusteloos in de auto moet
kan ik ook niks zeggen
Zaterdag gaat erg interessant worden
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
ik ga kijken hoe lang ik niks kan zeggen in die autoOp donderdag 21 maart 2002 16:40 schreef nitenite het volgende:
[..]
Mag ik hierbij concluderen dat Dinges wel degelijk "iets" aan het verbergen is?
Zaterdag gaat erg interessant worden
zal ik het 1 uur vol houden?
Utrecht is meer dan een uur hoor, zeeeeeker vanaf AnnaP of SchagenOp donderdag 21 maart 2002 16:46 schreef dinges het volgende:
[..]
ik ga kijken hoe lang ik niks kan zeggen in die auto
Daarnaast lul je hier al veeeeeel te veel om het 1 uur in een auto vol te kunnen houden
* Ronald hoopt op file
Zal ik me gewoon kleden, of mijn nerd gevoelens helemaal laten gaan en mijn fatal error shirtje aan doen
Als ik jou was zou ik je gewoon kledenOp donderdag 21 maart 2002 16:54 schreef jep het volgende:
Zal ik me gewoon kleden, of mijn nerd gevoelens helemaal laten gaan en mijn fatal error shirtje aan doen
* zwik doet ook gewoon casual.
Nee hoor, hoeft niet. Als ze al jouw vriendin isOp donderdag 21 maart 2002 17:02 schreef jep het volgende:
Ik neem mijn vriendin wel mee:
[afbeelding]
Verwijderd
Op donderdag 21 maart 2002 16:54 schreef jep het volgende:
Sinds wanneer gaan die twee samenOp donderdag 21 maart 2002 17:02 schreef jep het volgende:
Ik neem mijn vriendin wel mee:
[afbeelding]
Ik doe ook netjes casual, dus doe maar gek dan doe je al gewoon genoeg.... Ofzo
Verwijderd
De meeting duurt gelukkig ook langer dan een uur, maar ik weet toch alles al dus da's weer jammer dan kan ik je niet aanhoren...Op donderdag 21 maart 2002 16:46 schreef dinges het volgende:
[..]
ik ga kijken hoe lang ik niks kan zeggen in die auto
Kan je goed tegen wodka?
off-topicOp donderdag 21 maart 2002 12:53 schreef itstim het volgende:
je moet alle < voor [ vervangen en alle > voor ] in je sig dan werken de link enz... wel
/off-topic
1 uur stilteOp donderdag 21 maart 2002 16:51 schreef nitenite het volgende:
[..]
Utrecht is meer dan een uur hoor, zeeeeeker vanaf AnnaP of Schagen
Daarnaast lul je hier al veeeeeel te veel om het 1 uur in een auto vol te kunnen houden
* dinges hoopt op file
1 keer blaat zeggen
weer 1 uur stilte
Verwijderd
Das zeker als je op je praatstoel zit of niet?Op donderdag 21 maart 2002 18:05 schreef dinges het volgende:
[..]
1 uur stilte
1 keer blaat zeggen
weer 1 uur stilte
nee... als ik ondervraagd wordOp donderdag 21 maart 2002 18:10 schreef nelske het volgende:
[..]
Das zeker als je op je praatstoel zit of niet?![]()
Verwijderd
Hmzz, je zou haast denken dat jij vaak in aanraking met de politie geweest bentOp donderdag 21 maart 2002 18:11 schreef dinges het volgende:
[..]
nee... als ik ondervraagd word
1 keer maarOp donderdag 21 maart 2002 18:12 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, je zou haast denken dat jij vaak in aanraking met de politie geweest bent![]()
en nu ga ik UT'en
misschien met zwik
Heeee nog mensen die over Zwolle komen???? (Ja ik weet het dat iets in de middle of nowhere. Kunnen we samen treinen (Heb besloten om ook maar weer eens flink te gaan bieren dus niet mario doen, of bob).
Gewoon spullen
+1 inzichtvol.. Ik denk dat ik Dinges maar eerst z'n zakken leeg laat maken, voordat ik hem in laat stappenOp donderdag 21 maart 2002 18:12 schreef nelske het volgende:
Hmzz, je zou haast denken dat jij vaak in aanraking met de politie geweest bent![]()
hmzz ik heb mijn verdenkingenOp donderdag 21 maart 2002 16:20 schreef dinges het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman... Ms bliepster
hou me op de hoogteOp donderdag 21 maart 2002 16:27 schreef nitenite het volgende:
[..]
Hmm anders hoor ik dinges samen met Moto-moi wel uit op weg naar Utrecht
uhm het een nerd meeting dus iedereen moet op zijn nerds, mooie vrouwen versieren doe je maar in je vrije tijdOp donderdag 21 maart 2002 16:59 schreef zwik het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je gewoon kleden. Ziet er leuker uit voor de dames eh
. Moet natuurlijk wel gaaf zijn
.
* zwik doet ook gewoon casual.
wees je zelf!
Verwijderd
Lijkt me verstandiger dat je dat doet bij het uitstappenOp donderdag 21 maart 2002 18:20 schreef moto-moi het volgende:
[..]
+1 inzichtvol.. Ik denk dat ik Dinges maar eerst z'n zakken leeg laat maken, voordat ik hem in laat stappen
Voor je het weet is je auto de helft lichter
Lang, knap, gespierd <--- zo ziet donzig eendje er uit.
wees je zelf!
Ennuh, als Donzig-eendje daarna wakker wordt, en in de spiegel kijkt, wat ziet Donzig-eendje dan ?Op donderdag 21 maart 2002 18:33 schreef bultoog het volgende:
Lang, knap, gespierd <--- zo ziet donzig eendje er uit.
Sjips! Ik moet morgen nog ff een t-shirtje drukken, bijna vergetenOp donderdag 21 maart 2002 18:40 schreef Felix het volgende:
/me doet zijn l33t HAL2001 shirt aanmet een pinguin in m'n nek en dan in de trein!
Ik loop het ff allemaal na met een bus spuitlijm, voordat ik hem ophaalOp donderdag 21 maart 2002 18:25 schreef nelske het volgende:
Lijkt me verstandiger dat je dat doet bij het uitstappen
Voor je het weet is je auto de helft lichter
Verwijderd
<font size="8">ALS JE HET MAAR LAAT</font><font size="1">numero 2</font>Op donderdag 21 maart 2002 18:46 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Sjips! Ik moet morgen nog ff een t-shirtje drukken, bijna vergeten
Wat wilde je ertegen doen, me bannenOp donderdag 21 maart 2002 18:48 schreef nelske het volgende:
<font size="8">ALS JE HET MAAR LAAT</font><font size="1">numero 2</font>
Nee, da's geen uitnodiging
Verwijderd
Ik geef je op die meeting gewoon een Officiele WaarschuwingOp donderdag 21 maart 2002 18:56 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Wat wilde je ertegen doen, me bannen
Nee, da's geen uitnodiging![]()
Jotti zal je daar bannen
Je snap wel dat je notes lijstje dan weer langer wordt he

In drievoud ? * moto-moi bibbertOp donderdag 21 maart 2002 18:59 schreef nelske het volgende:
Ik geef je op die meeting gewoon een Officiele Waarschuwing
Jotti kan het tenminste waarderenJotti zal je daar bannen
Nog langer ? Red je het nog in die 65536 letters ?Je snap wel dat je notes lijstje dan weer langer wordt he![]()
Neuh,Op donderdag 21 maart 2002 19:15 schreef beelzebubu het volgende:
MAar wat zou de T-shirt tekst nou worden moto-moi?
code:
1 2 3 4 JELSKIE & NOTTI FAN
Officieel
Nelske
&
Jotti
fan Of
Officieel
Nelske & Jotti
Fan
net wat lekker op zo'n t-shirt past , moet nog ff kijken..
Hoezo, interesse ?
Verwijderd
WahahaOp donderdag 21 maart 2002 19:17 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Neuh,
Officieel
Nelske
&
Jotti
fan Of
Officieel
Nelske & Jotti
Fan
net wat lekker op zo'n t-shirt past , moet nog ff kijken..
Hoezo, interesse ?
Hmzz, Nelske en Jotti fan klinkt al beter dan Jelske en Notti fan
B.T.W. Ik heb sigs een paar dagen uit gehad (wegens kleine monitor) en ik lees nu dat ik een biertja verdiend heb
Nou niet opeens naast je schoenen gaan lopen he, zoveel fans heb je nou ook weer nietOp donderdag 21 maart 2002 19:23 schreef nelske het volgende:
Wahaha![]()
, ik zou zeggen bied het aan op shop.tweakers.net
Hey, tis jouw feestjeHmzz, Nelske en Jotti fan klinkt al beter dan Jelske en Notti fan
Klopt, ik ben het niet vergeten hoorB.T.W. Ik heb sigs een paar dagen uit gehad (wegens kleine monitor) en ik lees nu dat ik een biertja verdiend heb
Verwijderd
Die ene fan koester ik ook wel hoorOp donderdag 21 maart 2002 19:34 schreef moto-moi het volgende:
Nou niet opeens naast je schoenen gaan lopen he, zoveel fans heb je nou ook weer niet
Overigens heb je me ook niet over prijzen horen praten he

Hmzz, ik moet er Jotti nog 6 gevenKlopt, ik ben het niet vergeten hoor

LievvvOp donderdag 21 maart 2002 19:43 schreef nelske het volgende:
Die ene fan koester ik ook wel hoor
Ik ben zeefdrukker, ik jatleen O) gewoon een paar t-shirts van een klant, zonder het aan hem te vragenOverigens heb je me ook niet over prijzen horen praten heDaar moet je geld bij leggen vrees ik
![]()
Tsss.. Dat jij nog steeds mod bent, tis een wonderHmzz, ik moet er Jotti nog 6 geven![]()
vertrouw je me niet?Op donderdag 21 maart 2002 18:47 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ik loop het ff allemaal na met een bus spuitlijm, voordat ik hem ophaal
Voor geen meter, ik vertrouw jou niet, al had ik je vastgebonden in een stalen kist gegooit, met daarop een adres in Timboektoe en een frankering die zeker weten niet te weinig zou kunnen zijnOp donderdag 21 maart 2002 20:11 schreef dinges het volgende:
vertrouw je me niet?
tssssOp donderdag 21 maart 2002 20:16 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Voor geen meter, ik vertrouw jou niet, al had ik je vastgebonden in een stalen kist gegooit, met daarop een adres in Timboektoe en een frankering die zeker weten niet te weinig zou kunnen zijn
* dinges meldt zich bij deze af
Nouja zeg, je vroeg er toch omOp donderdag 21 maart 2002 20:17 schreef dinges het volgende:tssss
* dinges meldt zich bij deze af
Verwijderd
Heb je nog steeds geen zin?Op vrijdag 22 maart 2002 00:03 schreef janjanjansen het volgende:
Denkt er nog iemand aan Kees. Die moet even herinnerd worden meende ik.
Verwijderd
Ik ben niet zo'n meetingbeest
Er zijn voor mij een aantal overwegingen die meespelen. Zo is de groep vrij groot terwijl ik een voorkeur heb voor kleinere gezelschappen.
Daarnaast gaan een groot aantal van jullie gezellig aan de borrel en da;s voor mij geen optie vanuit Groningen, daar de trein niet een serieus alternatief is op dat tijdstip.
Bovendien kan ik de vader zijn van een groot aantal aanwezigen op de meeting (qua leeftijd dan).
Dat bij elkaar genomen is voor mij de reden af te zien van de meeting. Ik wens u allen veel plezier toe, en ik zal er eentje op jullie drinken.
/edit: reactie op nelske hieronder: nee, het heeft niks te maken met tafel indelingen etc.. En er komt vast wel eens een gelegenheid om wel eens irl kennis te maken
Daarnaast gaan een groot aantal van jullie gezellig aan de borrel en da;s voor mij geen optie vanuit Groningen, daar de trein niet een serieus alternatief is op dat tijdstip.
Bovendien kan ik de vader zijn van een groot aantal aanwezigen op de meeting (qua leeftijd dan).
Dat bij elkaar genomen is voor mij de reden af te zien van de meeting. Ik wens u allen veel plezier toe, en ik zal er eentje op jullie drinken.
/edit: reactie op nelske hieronder: nee, het heeft niks te maken met tafel indelingen etc.. En er komt vast wel eens een gelegenheid om wel eens irl kennis te maken