server is down ofzo kan er niet inkomen.
Ik ben er toch? En waarom is slarioux irc master, ik heb het channel gemaakt hoor 
RTB ik lieg niet hoor als i kzeg dat de server down is

Ik was erOp woensdag 02 januari 2002 16:44 schreef roy-2001 het volgende:
he waar is/was iedereen rond 4 uur ?
Ik heb totaal 4 of 5 mensen gezien om 4 uur (mezelf inbegrepen)
The devil is in the details.
Ik vind die website niet echt mooi, is er niet iemand die ff een mooie kan maken, want dit ziet er gewoon niet uit, sorry voor de maker, maar dat ziet ie zelf ook vast wel.
Anoniem: 39435
en bedankOp woensdag 02 januari 2002 16:54 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Marco wordt volgens mij de 3e leider.
en hoezo vind je dat ?
voor mensen die ook in een clan willen maar die iets meer ervaring hebben kom dan naar dit topic: [topic=367530/1]
vooor de 2e clan
vooor de 2e clan
Anoniem: 20245
Je liegt.Op woensdag 02 januari 2002 16:53 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik zie constant 3-5 users online en zelfs spelen.
ja ik speel er toch ookOp woensdag 02 januari 2002 17:21 schreef Guuske het volgende:
[..]
Je liegt.
Ik zie constant 3-5 users online en zelfs spelen.
en marco en chaos enzo
maar waarom waren er zo weinig rond 4 uur
dan maar vanavond om 8 uur !
400 ste post woei
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
waarmee ga je verliezen?
[edit]
laat maar k weet het al
[\edit]
[edit]
laat maar k weet het al
[\edit]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
de poll!Op woensdag 02 januari 2002 17:50 schreef chaos_rulez het volgende:
waarmee ga je verliezen?
[edit]
laat maar k weet het al
[\edit]
waar waarom stemmen er zo weining mensen ?
Zo, daar was ik weer kben weer lekker door het slijk gehaald
maar klees ook dat er kleine probleempjes zijn tussen leden, kzit even te denken, maar mischien is het verstandig om de clan in 2 teams te verdelen, wordt een team weer wat kleiner (zijn er wat leader plaatsen vrij, Roy en Marco
) en het is nu makkelijk te splitsen, mooi 10 man per team.
Heb ook gelezen dat Choas zij dat er ook personen moeten zijn die opstantjes binnen de clan moeten verhelpen, een stuk terrug, ik meld me aan als een soort "vredestichter: mischien wel handig in een grote clan vol met n00bs
Heb ook gelezen dat Choas zij dat er ook personen moeten zijn die opstantjes binnen de clan moeten verhelpen, een stuk terrug, ik meld me aan als een soort "vredestichter: mischien wel handig in een grote clan vol met n00bs
prefect 1deeOp woensdag 02 januari 2002 18:07 schreef Soccubus het volgende:
Zo, daar was ik weer kben weer lekker door het slijk gehaaldmaar klees ook dat er kleine probleempjes zijn tussen leden, kzit even te denken, maar mischien is het verstandig om de clan in 2 teams te verdelen, wordt een team weer wat kleiner (zijn er wat leader plaatsen vrij, Roy en Marco
) en het is nu makkelijk te splitsen, mooi 10 man per team.
Heb ook gelezen dat Choas zij dat er ook personen moeten zijn die opstantjes binnen de clan moeten verhelpen, een stuk terrug, ik meld me aan als een soort "vredestichter: mischien wel handig in een grote clan vol met n00bs![]()
éh, wat perfect id, 2 teams of vredestichterOp woensdag 02 januari 2002 18:11 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
prefect 1dee
Je zit je zelf te quotenOp woensdag 02 januari 2002 17:53 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
wanneer eindigt de poll ?
Ik stel voor dat de poll afgelopen is om 8 uur vanavond als we weer gaan spelen
Of als 1 van de 2 als eerst meer dan 10 votes heeft (meer dan de helft van de votes dus)
allebeiOp woensdag 02 januari 2002 18:22 schreef Soccubus het volgende:
[..]
éh, wat perfect id, 2 teams of vredestichter
marco wat vind jij ervan ?
( 2 teams )
en chaos ?
Goed we openen dus strax een pol om de vredestichter te kiezenOp woensdag 02 januari 2002 18:23 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Allebei
Anoniem: 38060
He ik wil sniper zijn en mijn msn adress is randhir_bissessur@hotmail.com.
Wie is dan trouwens mijn leider?
Ik vind het wel een goed idee, omdat je anders niet iedereen altijd aan de beurt komt met ietsOp woensdag 02 januari 2002 18:23 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
allebei
marco wat vind jij ervan ?
( 2 teams )
en chaos ?
We weten onderhand dat je sniper wil zijn en niemand zal zeggen dat je dat niet mag zijn.Op woensdag 02 januari 2002 18:25 schreef R.T.B het volgende:
He ik wil sniper zijn en mijn msn adress is randhir_bissessur@hotmail.com.
Je zegt gewoon dat je als specialiteit sniperen hebt, klaar
Ik vind het ook wel slim als de 2 teams niet altijd hetzelfde zijn, want dan krijg je echt zo'n scheiding tussen de teams en is er geen echt clan meer
Ik vind het zelf ook niet echt denderend (sorry voor de makerOp woensdag 02 januari 2002 16:58 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik vind die website niet echt mooi, is er niet iemand die ff een mooie kan maken, want dit ziet er gewoon niet uit, sorry voor de maker, maar dat ziet ie zelf ook vast wel.
Zal ik eens wat in mekaar prutsen?
Zie pollOp woensdag 02 januari 2002 17:17 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
en bedank
en hoezo vind je dat ?
<buzzer vanaf andere comp>
Wat wil jij ookOp woensdag 02 januari 2002 18:33 schreef jdvanwijk het volgende:
Ik wil ook! Ik wil ook!
* Anoniem: 27593 ziet de messen geslepen worden
<buzzer vanaf andere comp>
Wat ik dus ff wil toevoegen, is dat ik niet voor 2 teams ben, maar voor 2 games, dus 1 met normale wapens, en 1 met instagib. Want ik vind zo'n clan heel leuk, maar met 20 man moet je een scheiding maken. Ik wil graag een instagib gedeelte en een normale wapens gedeelte, en iedereen in de clan kan met beide mee doen.
Wat ik dus ff wil toevoegen, is dat ik niet voor 2 teams ben, maar voor 2 games, dus 1 met normale wapens, en 1 met instagib. Want ik vind zo'n clan heel leuk, maar met 20 man moet je een scheiding maken. Ik wil graag een instagib gedeelte en een normale wapens gedeelte, en iedereen in de clan kan met beide mee doen.
Anoniem: 27593
Op woensdag 02 januari 2002 18:34 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wat wil jij ook
Op woensdag 02 januari 2002 13:09 vroeg jdvanwijk het volgende:
zet mij ook maar op de w8lijst![]()
Op woensdag 02 januari 2002 13:16 werd jdvanwijk verdrietig:
Ik zit nu dus niet in de clan![]()
maar heeft er iemand (van de wachtlijst) zin een keertje Dr. Strangelove of Unreal Forever tegen/met mij te spelen? Uiterst vet & plezier gegarandeerd
Op woensdag 02 januari 2002 17:51 werd jdvanwijk hysterisch:
Dat was wel lachen onlineJammer dat ik niet in de clan zit...
![]()
![]()
Op woensdag 02 januari 2002 18:33 deed jdvanwijk nog een laatste poging:
Ik wil ook! Ik wil ook!
* Anoniem: 27593 ziet de messen geslepen worden
Op de server ff een potje teamdeathmatch instagib, pls f, das wel leuk namelijk, of stealth en sniper das ook wel leuk.
Ja we weten dat je in GoN wilOp woensdag 02 januari 2002 18:37 schreef jdvanwijk het volgende:
[...]
Ik zal kijken of iedereen nog wel mee doet.
solly, 20 mensen is 20 mensenOp woensdag 02 januari 2002 18:37 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Me doet ook mee... GoN4EvErOp woensdag 02 januari 2002 18:43 schreef Marc00 het volgende:
Wil iedereen die mee doet met GoN ff willen posten:
"ja ik doe mee met GoN"![]()
zo weten we of echt iedereen mee doet
éh, is dit genoeg moeite
Ja die naam wist ik nou net alOp woensdag 02 januari 2002 18:52 schreef R.T.B het volgende:
ja, ik doe mee, dit zeg ik voor de 2e keer en mijn name is [GoN] R.T.B , goed he
Oh, mijn [GoN] naam is [GoN]Reficul zie sigOp woensdag 02 januari 2002 18:50 schreef Marc00 het volgende:
Ook ff aub je GoN naam zodat ik weet wie je bent
oh, ik ben zo blij want een van de leiders kent mijn nickname uit zn hoofdOp woensdag 02 januari 2002 18:52 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja die naam wist ik nou net al
Hier zal Roy niet blij mee zijnOp woensdag 02 januari 2002 18:53 schreef R.T.B het volgende:
[..]
oh, ik ben zo blij want een van de leiders kent mijn nickname uit zn hoofd
Op woensdag 02 januari 2002 18:32 schreef Marc00 het volgende:
Zal ik eens een site in mekaar prutsen?
Er werd ook gesproken over in de aanval en in de verdediging zitten, maar met TDM heb je helemaal geen aanval/verdediging.
Als je echt aanvallers en verdedigers wilt hebben dan moet je CTF spelen (wat mij ook leuk lijkt)
Als je echt aanvallers en verdedigers wilt hebben dan moet je CTF spelen (wat mij ook leuk lijkt)
he ik ken ze nu ook bijna allemaalOp woensdag 02 januari 2002 18:57 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Hier zal Roy niet blij mee zijn
waaar, waar zeggen op de gon server?Op woensdag 02 januari 2002 19:02 schreef Guuske het volgende:
O.K. nu instagib
Come get some
ja ctf rulezzOp woensdag 02 januari 2002 19:05 schreef Marc00 het volgende:
Er werd ook gesproken over in de aanval en in de verdediging zitten, maar met TDM heb je helemaal geen aanval/verdediging.
lijkt me wel lachuhh om te doen !
ctf nu op server? ikke meedoen!Op woensdag 02 januari 2002 19:06 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
ja ctf rulezz
lijkt me wel lachuhh om te doen !
Anoniem: 42174
Mochten er hier mensen zijn die beginner af zijn dan kun je misschien hier terecht:
[topic=367530/1/25]
ff reclame maken he
[topic=367530/1/25]
ff reclame maken he
Anoniem: 27593
Spam!Op woensdag 02 januari 2002 19:10 schreef doezejager het volgende:
Mochten er hier mensen zijn die beginner af zijn dan kun je misschien hier terecht:
[topic=367530/1/25]
ff reclame maken he
Klopt, als je bij een bepaald soort spel mkee wil doen dan kan dat altijd, maar het is wel handig om de leden in te delen in wat ze doen. twee teams is dus niet handig, wel om iedereen de keus te laten om zelf te beslissen waar ze wel, en waar ze niet in meedoen.Op woensdag 02 januari 2002 18:27 schreef Marc00 het volgende:
Ik vind het ook wel slim als de 2 teams niet altijd hetzelfde zijn, want dan krijg je echt zo'n scheiding tussen de teams en is er geen echt clan meer
Shit 20:00 geweest, ben nu wel te laat
....ikk moet maar niet met UT beginnen
ik was eerst een active Quaker en nu een CSer
naja dit is ook een wreed spel
ik was eerst een active Quaker en nu een CSer
Misschien ben ik nu heel vervelend Noord Gestoord SCHAPEZAK maar kan jij gewoon NIET in dit topic posten verder ? Ik begin een ontzettende JEUK te krijgen zogouw ik jouw naam zie.
Zielig puisterig nerdje. Dat ze jou in een clan hebben toegelaten wil niet zeggen dat je bij anderen moet gaan ZEIKEN.
Nu gewoon kop dicht en na sesamstraat naar bed zoals altijd.
LUL.
Als je dit gedrag had vertoont in de KGB clan was je er al uitgekicked LAMLUL. Jij gebruikt vast aimbot als je net zo speelt als dat je post.
Zielig puisterig nerdje. Dat ze jou in een clan hebben toegelaten wil niet zeggen dat je bij anderen moet gaan ZEIKEN.
LUL.
Als je dit gedrag had vertoont in de KGB clan was je er al uitgekicked LAMLUL. Jij gebruikt vast aimbot als je net zo speelt als dat je post.
Haleluja guuske kwou zelf al haast iets onaardigs postenOp woensdag 02 januari 2002 20:41 schreef Guuske het volgende:
Misschien ben ik nu heel vervelend Noord Gestoord SCHAPEZAK maar kan jij gewoon NIET in dit topic posten verder ? Ik begin een ontzettende JEUK te krijgen zogouw ik jouw naam zie.
LUL.
Op woensdag 02 januari 2002 20:41 schreef Guuske het volgende:
Misschien ben ik nu heel vervelend
HuhNu gewoon kop dicht en na sesamstraat naar bed zoals altijd.
LUL.
Ownee hoor, in [GoT] gedraag ik me prima, ik erger me alleen mateloos aan het slowchatten en het ondermaatse niveau in deze thread.Als je dit gedrag had vertoont in de KGB clan was je er al uitgekicked LAMLUL.
Haha, heb ik je nu ff klem dat je mij al moet beschuldigen met dingen die nergens op gebaseerd zijn.Jij gebruikt vast aimbot als je net zo speelt als dat je post.
Natuurlijk.Op woensdag 02 januari 2002 20:47 schreef NoordGestoord het volgende:
Haha, heb ik je nu ff klem
Op woensdag 02 januari 2002 20:52 schreef Guuske het volgende:
Oh , wil je ff inloggen op de server ?
Kan ik je bannen.

Lees dit nog eens door, je komt nu echt heel dom over...
hmmm hoelaat spelen jullie ?
?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
unreal://unreal.gdries.com hele avond
Ik doe dit even op de Fok! manier. Jij bent toch te stom om teveel text ineens te snappen.Op woensdag 02 januari 2002 20:56 schreef NoordGestoord het volgende:
Lees dit nog eens door, je komt nu echt heel dom over...
Ik geef de samenvatting :
Jij bent een ontzettende LUL die in dit topic alleen maar ZEIKT over dingen die hem NIET aangaan want jij bent GEEN lid van GoN DUS moet je je bek houden over dat zij in de GoT clan zouden willen enzo.
Ze spelen op MIJN server dus ook daar heb jij Pim Fortuyn fan GEEN FUCK over te vertellen.
Verder zie ik dat je geen modje/whatever taak op GoT hebt dus ook daar weer KOP DICHT LUL , zij zullen heus wel een eigen forum starten alleen al vanwege het feit dat er LAMERZ komen zeuren in dit topic.
FokOp woensdag 02 januari 2002 21:07 schreef Guuske het volgende:
[..]
Ik doe dit even op de Fok! manier. Jij bent toch te stom om teveel text ineens te snappen.
Ik geef de samenvatting :
Als het mij niets aangaat, waarom posten jullie als GoNers (Jij bent een ontzettende LUL die in dit topic alleen maar ZEIKT over dingen die hem NIET aangaan
want jij bent GEEN lid van GoN DUS moet je je bek houden

Wat heeft Pim Fortuyn er nou weer mee te maken?Ze spelen op MIJN server dus ook daar heb jij Pim Fortuyn fan GEEN FUCK over te vertellen.
Dus alleen mensen met een officiele status mogen kritiek ergens op geven? Leuke boel wordt het hier dan.Verder zie ik dat je geen modje/whatever taak op GoT hebt dus ook daar weer KOP DICHT LUL
Dank u wel, de boodschap is overgekomen.zij zullen heus wel een eigen forum starten alleen al vanwege het feit dat er LAMERZ komen zeuren in dit topic.
dus kan nu nog steeds joinen dan kom ik zo namenlijkOp woensdag 02 januari 2002 21:04 schreef NoordGestoord het volgende:
unreal://unreal.gdries.com hele avond
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Niet als er een passwoord op staat, ik geloof dat er net twee GoTers een try-out hadden.Op woensdag 02 januari 2002 21:19 schreef Firecow het volgende:
[..]
dus kan nu nog steeds joinen dan kom ik zo namenlijk
Lijkt me goed plan jaOp woensdag 02 januari 2002 19:07 schreef Marc00 het volgende:
Zal ik eens een site in mekaar prutsen?
Mensen doe ff normaal man ... Laat de mensen die een clan willen starten een clan starten (uiteraard niet met de [GoT] tag) en doen en laten wat ze willen.
[GoT] Zit al vol genoeg atm ..
Sorry maar wat doe je hier, zoek even een topic dat voor je geschikt is pleaz.Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Niet als er een passwoord op staat, ik geloof dat er net twee GoTers een try-out hadden.
Sorry, Wacky, maar als ik me eenmaal ergens aan erger laat ik het niet zo snel los. Je ziet [GoT] hier toch ook niet een topic van dusdanig laag niveau starten met complete besprekingen van de 'organisatie'.Op woensdag 02 januari 2002 21:26 schreef SanderHovestad het volgende:
Mensen doe ff normaal man ... Laat de mensen die een clan willen starten een clan starten (uiteraard niet met de [GoT] tag) en doen en laten wat ze willen.
[topic=368028/1/25]Op woensdag 02 januari 2002 20:41 schreef Guuske het volgende:
LUL.

flamende eikel

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
hmm ?
Jaja , jij bent dus die "Traag" die zelfs al op Fok! als NSB-er bekent is
Heb je niets anders te doen dan alle topics langs te lopen om niets inhoudelijks bij te dragen behalve modderator-kontlikkende posts ?
Heb je niets anders te doen dan alle topics langs te lopen om niets inhoudelijks bij te dragen behalve modderator-kontlikkende posts ?
Check je mailbox, je hebt een OW te pakken vanwege je flamen.Op woensdag 02 januari 2002 21:42 schreef Guuske het volgende:
hmm ?
Op woensdag 02 januari 2002 21:44 schreef Buzzman het volgende:
Check je mailbox, je hebt een OW te pakken vanwege je flamen.
En wat gebeurt er met deze thread?Op woensdag 02 januari 2002 21:44 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Check je mailbox, je hebt een OW te pakken vanwege je flamen.
Op woensdag 02 januari 2002 21:42 schreef Guuske het volgende:
hmm ?
Nee, nu toevallig ff nietHeb je niets anders te doen dan alle topics langs te lopen om niets inhoudelijks bij te dragen behalve modderator-kontlikkende posts ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ok topic dicht wegens onoverzichtelijkheid voor mij en 1 OW voor Guuske wegens het onnodig en herhaaldelijk flamen/trollen etc.
Die blijft gewoon openOp woensdag 02 januari 2002 21:45 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met deze thread?
maar Gestoorde uit het Noode, ben maar niet bang, want GoT heeft net een quality assurance team opgesteld. Dus voordat ze in de clan zitten moeten ze voorbij mij
newbies vergeet het maar
Op woensdag 02 januari 2002 21:46 schreef IceStorm het volgende:
Ok topic dicht wegens onoverzichtelijkheid voor mij en 1 OW voor Guuske wegens het onnodig en herhaaldelijk flamen/trollen etc.
Op woensdag 02 januari 2002 21:46 schreef Buzzman het volgende:
Die blijft gewoon open
Jeremy Clarkson
Als het eenmaal in zijn bloed zit zal het wel niet zo snel weggaan..Op woensdag 02 januari 2002 21:42 schreef Guuske het volgende:
Dit topic is gesloten.