Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Anoniem: 39435
ff een clan op richten via www.clanbase.com dan eh !?
( tenmiste als er mee mensen mee doen !)
1. Naam
2. Ledenlijst
3. Tag
4. Webpage
5. Afspraken over levels, mods, tijd, enz.
Iemand suggesties?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik zal wel een ledenlijst maken en de clan aanmelden bij clanbase. Ik zal dan nog wel een mailtje terugsturen vor suggesties over namen en dat soort dingen.
Msn is ook wel handig trouwens. (mijne is leonvoss@hotmail.com --> jaja ik weet errug afgezaagd, maar iedereen weet mijn naam

Anoniem: 18476
EN welke MOD je gaat gebruiken of geen. Zoals Instagib wat erg geliefd is

Server: unreal://unreal.gdries.comOp zondag 30 december 2001 01:07 schreef jbalk het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens nu ook een server of nie. Heb namelijk alleen nog maar tegen [GoT]Wacky gespeeld en dat ging bij mij erg soepel dus....
En NoordGestoord als je niet mee wil doen, of niets zinnigs te zeggen hebt post dan ook niet!!!
Heel goed idee, zolang je maar bij [GoT] wegblijft.Op zondag 30 december 2001 01:11 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
En waar slaat dit nou weer op
Tis volgens mij toch wel een goed idee om een n00b-clan op te richten voor de beginnende UT'er
Anoniem: 44032
trust me... I'm the master

**zucht**Op zondag 30 december 2001 01:33 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Heel goed idee, zolang je maar bij [GoT] wegblijft.
Waarom bij [GoT] wegblijven

MAAR DAT IS NIET DE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En FraGGoFieL je kan ook tegen elkaar spelen... toch, als je alles zo goed weet!!
Anoniem: 17735
Wie wil ff tegen mij op deze server?Op zondag 30 december 2001 01:10 schreef robinvreuls het volgende:
Server: unreal://unreal.gdries.com
Weet ik veel, ik doe hier ook nog niet zo lang aan, zie mijn infoOp zondag 30 december 2001 02:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
is het overgens niet verboden om op GoT te recruiten?
Anoniem: 29882
bij dezeOp zondag 30 december 2001 02:42 schreef chaos_rulez het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik doe hier ook nog niet zo lang aan, zie mijn info

nu slapen de modjes maar morgen is hij waarschijnlijk weg

Dan gaan we nu over om een clan te maken voor n00bs in UT die later kunnen dienen als members voor [GoT]Op zondag 30 december 2001 02:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
bij deze
nu slapen de modjes maar morgen is hij waarschijnlijk weg

Dan ken je niet iedereen.Op zondag 30 december 2001 01:51 schreef sneakie het volgende:
[GoT] clan ik ook niet goed manik kan het weten
de enigste die een beetje goed is is DR.
Anoniem: 29882
vindt jij dat ?Op zondag 30 december 2001 04:24 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Omdat ik het niet op prijs stel dat het alsmaar drukker wordt, [GoT] moet andere prioriteiten stellen.
Dit vind ik dus.

Nee, mijn alterego vind dat...Op zondag 30 december 2001 04:35 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
vindt jij dat ?

Anoniem: 37886
En geloof hem nou maar, van onze fouten kun je lerenOp zondag 30 december 2001 09:14 schreef Makheloth het volgende:
Bedenk wel dat 'even een clan oprichten' aardig moeilijk is, en het niet allemaal zo snel en makkelijk gaat als je denkt.. Er komt veeel bij kijken!

Maar een clan lijkt me geen raar idee

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Er zijn nog 417 wachtende voor U, blijft U nog even aan de lijn?Op zondag 30 december 2001 10:44 schreef funkflex het volgende:
druk mij er dan ook maar bij , ik heb geenidee hoe goed ik ben , maar heb wel aantal keren tegen NG gespeeld
Maar een clan lijkt me geen raar idee
Ik ben een tijdje squadleader geweest van @NL, (das van delta force...), en het is echt heeeel erg druk om dat te zijn, je moet alles regelen, intern als extern, en er komen vanzelf interne ruzies onder de spelers, en als leader moet je dan weer de knoop doorhakken etc. Staffmeetings houden, uiteindelijk als je genoeg leden heb verschillende teams maken. ---) er komt ruzies tussen de teams, goede regels maken, mensen willen dat er een apart team komt met de beste spelers spelers. Dus deze komt er. Er onstaat weer ruzie over wie in dat team mag..., er worden complete statestieken bijgehouden over hoe je presteert in games, goede prestatie, jij in elite team, andere vonden dat oneerlijk. Uiteindelijk afgeschaft. Staffmembers die zomaar opstappen, je website host stopt ermee, nieuw adres zoeken. Overstappen van delta force 2 naar landwarrior... ETC>ETC>ETC
Ik weet natuurlijk niet of dit ook speelt in de UT clanwereld. Maar ik denk dat wel redelijk bekent klinkt.
Dus weet waar je aan begint als je een clan opricht.
ps: @NL bestaat uiteraatd nog op http://nl.squads.nl
BF1: Don-Panio
1on1?Op zondag 30 december 2001 11:37 schreef DeadlyPoison het volgende:
unreal. tja best wel goed spel. ff installeren. maar ik join niet. alleen als het instagib is, want dan rule ik!

#mnm
irc.quakenet.eu.org
als dit een NW clan wordt wil ik wel joinen, heb al 10 maanden geen NW gespeeld

Ik zou niet weten of dat genoeg is, maar het is alvast een aardig begin.
Ik denk dat het beter is om eerst af te spreken op publics en gewoon kijken wat het best werkt.
Voor je naam "[GoT]" zetten en dan naar unreal://unreal.gdries.com joinen en spelen maar

Zo heb ik het tenminste gedaan

Wat onaardig, wat bedoel je hier nu mee, dat je heel goed bent ofsow?Op zondag 30 december 2001 01:06 schreef NoordGestoord het volgende:
Zolang je maar bij [GoT] wegblijft.

Helemaal niet.Op zondag 30 december 2001 13:15 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Wat onaardig, wat bedoel je hier nu mee, dat je heel goed bent ofsow?
sommige mensen
Ik kan me op skilled en soms adept aardig redden, maar dan houdt het ook op.
En een clan maken hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn...gewoon allemaal dezelfde tag voor zijn naam zetten, een geocities siteje in elkaar knutselen en voila: weer een clan erbij!
Ja joh, d'r is nix an! Maar dan ben je nog geen clan, maar een zooitje freelancers die dezelfde naam dragen.Op zondag 30 december 2001 14:51 schreef necrite het volgende:
Ik wil ook wel joinen.
Ik kan me op skilled en soms adept aardig redden, maar dan houdt het ook op.
En een clan maken hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn...gewoon allemaal dezelfde tag voor zijn naam zetten, een geocities siteje in elkaar knutselen en voila: weer een clan erbij!
Anoniem: 36218

ook snipen gaat goed, dus als ik geen insta speel, snipe ik

Spartacuz
altijd leuk als mensen hun nicks ff zeggen dan weet ik tenminste van wie ik verloren hebOp zondag 30 december 2001 01:51 schreef sneakie het volgende:

Anoniem: 37886
1 vs 1 sneak? Ik win ook van DROp zondag 30 december 2001 01:51 schreef sneakie het volgende:

yeah right, altijd leuk zeggen dat je _altijd_ wint terwijl het niet zo isOp zondag 30 december 2001 15:42 schreef Makheloth het volgende:
[..]
1 vs 1 sneak? Ik win ook van DRToevallig zit ik ook bij GoT
(DR: nothing personal
)

LOL, leuke clan hebben jullie, allemaal goeie vrienden?Op zondag 30 december 2001 15:43 schreef DR het volgende:
[..]
yeah right, altijd leuk zeggen dat je _altijd_ wint terwijl het niet zo is

Start gewoon [n00b] op alleen voor UT

Laat me maar horen wanneer je 1on1 DM instagib wilt spelen(gewoon voor de fun nothing else

[d0p3]

Zo, ff ge-unrealed. Bij 'Hall Of Giants' joinde ik iets later. En idd, DR is een van de betere spelers van GoT.
Weet iemand een leuke/goede clan die ik kan joinen? Wil nu wel eens wat serieuzer gaan Unrealen.
ff msn downen, en bij die gast aanmelden ( toevoegen )
en dan spreken we een x met zijn alle af op een public server
en dan kijken , try -out enzo! en dan pas met clanbase
goed 1dee ?
Klopt, toen had ik nog van je gewonnen.Op zondag 30 december 2001 18:54 schreef ap2000 het volgende:
K was vanmiddag ook even zo vrij om mee te spelen
nicknames : inlinesmoker & AZZhooli
Ook van die 'Phantom', wie dat ook mag wezen...
Lijkt mij een zeer goed ID.Op zondag 30 december 2001 18:57 schreef roy-2001 het volgende:
oke als alle mensen die willen beginnen met een n00b clan !
ff msn downen, en bij die gast aanmelden ( toevoegen )
en dan spreken we een x met zijn alle af op een public server
en dan kijken , try -out enzo! en dan pas met clanbase
goed 1dee ?
Hoe noemen we onze clan dan?
[n00bGoT] ? of [GoTn00b] ?
E-mail is btw necrite22@hotmail.com
zorg dat je daar goed wordt dat ze je kennen en begin dan een beetjuh of je kan joinen..
mijn msn = Xzibit_roy@hotmail.com
( wil hier graag mee verder )
naam = zo iets van [ n00b ]roy-2001
verzinnen we nog wel
Anoniem: 9834
ja man jij roelde echt wel ! jij won van iedereen ..Op zondag 30 december 2001 19:23 schreef necrite het volgende:
Klopt, toen had ik nog van je gewonnen.
Ook van die 'Phantom', wie dat ook mag wezen...

maareeh ik wil ook wel meedoen.. ap2000s@hotmail.com
Als iemand iets beters weet hoor ik dat graag.
Ik wil wel een geocities siteje in elkaar knutselen.
En even op een rijtje wie dan allemaal mee doen:
-chaos_rulez
-roy-2001
-peterzwet
-bterkuile
-funkflex
-Spartacuz
-BuzzerCrAsH
-THxZ0NE
-ap2000
-Necrite
(correct me if i'm wrong)
presentOp zondag 30 december 2001 19:52 schreef necrite het volgende:
Ok, zullen we dan als naam [GoTn00bs] doen?
-chaos_rulez
-roy-2001
-peterzwet
-bterkuile
-funkflex
-Spartacuz
-BuzzerCrAsH
-THxZ0NE
-ap2000
-Necrite

Anoniem: 21241
maar helaas speel ik geen ut maar cs...
en ga er ook niet aan beginnen ook..
maar veel sterkte ermee ...
ok, als je er nog 1 nodig hebt, lijkt me wel laggeOp zondag 30 december 2001 19:52 schreef necrite het volgende:
Ok, zullen we dan als naam [GoTn00bs] doen?
-chaos_rulez
-roy-2001
-peterzwet
-bterkuile
-funkflex
-Spartacuz
-BuzzerCrAsH
-THxZ0NE
-ap2000
-Necrite

He sukkeltje..........ja jij Noordgestoord!! Doe is ff normaal man............jij bent ook zo begonnen bij het begin zoals iedereen dus laat lekker iedereen in zijn waarde!!!Op zondag 30 december 2001 01:33 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Heel goed idee, zolang je maar bij [GoT] wegblijft.
ik meld mij bij deze aan in de clan!!
Unreal Tournament '99
Anoniem: 845

Zo zijn wij ook begonnen als N00b Clan, was ook id om doorstroom clan te worden, maar uiteindelijk groeiden we gewoon zelf uit tot een der betere clans (niet een der beste, een der betere, voordat er mensen gaan gillen over kapsones).
FF 1 ding, Als je een goedlopende clan wilt hebben, en dat wil je over een tijdje, aangezien je je gaat doorergeren aan het feit dat er op afgesproken tijden geen hond komt opdagen en dat mensen allemaal hun eigen tactiekje hebben en er niemand als team wil spelen maar dat iedereen graag z'n eigen punten zo hoog mogelijk ziet en daarbij de rest van het team negeert. Zorg dan dus voor een beetje discipline, en democratie klinkt mooi, maar de CL (clanleader) moet wel de baas blijven, ander heb je redelijke chaos. Je pikt de loyale spelers er vanzelf wel uit, maar aarzel niet om de 'luie' donders eruit te gooien, ow enne trek je weinig aan van mensen die zich beter dan je voelen, je schopt ze nog wel eens

was getekend,
[WMD]Scimitar
Zodra jij weet hoe het er momenteel aan toe gaat in GoT mag jij me een sukkeltje noemen. Al die nieuwe leden, of ze nou n00b of l33t zijn achterwege gelaten, kunnen we imo niet gebruiken.Op maandag 31 december 2001 09:43 schreef Nevada het volgende:
[..]
He sukkeltje..........ja jij Noordgestoord!! Doe is ff normaal man............jij bent ook zo begonnen bij het begin zoals iedereen dus laat lekker iedereen in zijn waarde!!!
ik meld mij bij deze aan in de clan!!
ik ben jullie ooit gejoint maar ben niet zoveel online geweest, als ik nog nodig ben moet je me ff mailen

It seemed like a good idea at the time
Arrogante hufter.Zodra jij weet hoe het er momenteel aan toe gaat in GoT mag jij me een sukkeltje noemen. Al die nieuwe leden, of ze nou n00b of l33t zijn achterwege gelaten, kunnen we imo niet gebruiken.
En dat vind ik.
Anoniem: 33112
He sneakie pas op he =]BFP[= was ook uitermate slechtGreetz MoDOp zondag 30 december 2001 01:51 schreef sneakie het volgende:
Zoals meneer zich nu gedraagt ben ik het daar aardig mee eens, maar ik moet uitkijken voor de GoT-mensen die mij kunnen bannen enz.Op maandag 31 december 2001 10:58 schreef Snuffie het volgende:
Arrogante hufter.
En dat vind ik.
-chaos_rulez
-roy-2001
-peterzwet
-bterkuile
-funkflex
-Spartacuz
-BuzzerCrAsH
-THxZ0NE
-ap2000
-Necrite
-You-suk
-nevada
En zou iedereen dan zijn/haar e-mail adres willen vermelden zodat we via MSN dingen kunnen afspreken.
Ook dit nog: Ik zou het op prijs stellen als mensen die dat deden, elkaar niet meer gaan uitschelden, anders komt er een slotje op en daar heb ik geen zin in.
Laat hem opzouten, en ga verder met dit topic zou ik zeggen

hoi, mijn goede mail adres is: storm013@hotmail.comOp maandag 31 december 2001 11:02 schreef necrite het volgende:
OK, dan wordt dus de nieuwe lijst:
-You-suk
En zou iedereen dan zijn/haar e-mail adres willen vermelden zodat we via MSN dingen kunnen afspreken.

Ik speel sinds een lange tijd CS, maar UT heb ik ook lang gespeeld (offline)
Ik heb ongeveer een weekje of 2 UT online gedaan (Deathmatch) en dat ging aardig goed vond ik zelf

Mijn email/MSN=marcohordijk87@hotmail.com
The devil is in the details.

(ook omdat de server waar ik CS op speel offline is

Anoniem: 9834

stuur ff een mailtje rond als jullie gaan beginnen

Kan necrite de volgende keer niet alle namen en nicknames voor UT neerzetten?
Dan weet je tenminste wie wie is

Ik speel onder ZeHr0
Anoniem: 19483
Aangenomen dat de naam v.d. clan 'GoTn00bs' wordt (ik heb nog geen betere alternatieve gehoord), heb ik tot nu toe deze namen:
-chaos_rulez = [GoTn00bs]Chaos_rulez
-roy-2001 = [GoTn00bs]Roy_2001
-peterzwet = [GoTn00bs]Peterzwet
-bterkuile = [GoTn00bs]Bterkuile
-funkflex = [GoTn00bs]Funkflex
-Spartacuz = [GoTn00bs]Spartacuz
-BuzzerCrAsH = [GoTn00bs]BuzzerCrAsH
-THxZ0NE = [GoTn00bs]THxZONE
-ap2000 = [GoTn00bs]AZZhooli \ [GoTn00bs]Inlinesmoker
-Necrite = [GoTn00bs]Necrite
-you-suk = [GoTn00bs]You-suk
-Nevada = [GoTn00bs]Nevada
-Marc00 = [GoTn00bs]ZeHr0
Als de UT nick van iemand niet goed is, graag zeggen.
m'n broer stond nog ingelogt!!
bovenstaande post is dus van mij.
(we moeten nog ff afspreken wanneer we voor het eerst gaan spelen. Laten we eerst op unreal://unreal.gdries.com:7777 spelen.)

Kunnen we er niet GoN van maken

GoN=Gathering of N00bs

GoTn00bs=Gathering of Tweaker N00bs en het gaat in UT niet over tweaken

Dus [GoN]ZeHr0 of anders iets als -=)GoN|ZeHr0(=-

-chaos_rulez = [GoN]Chaos_rulez
-roy-2001 = [GoN]Roy_2001
-peterzwet = [GoN]Peterzwet
-bterkuile = [GoN]Bterkuile
-funkflex = [GoN]Funkflex
-Spartacuz = [GoN]Spartacuz
-BuzzerCrAsH = [GoN]BuzzerCrAsH
-THxZ0NE = [GoN]THxZONE
-ap2000 = [GoN]AZZhooli \ [GoN]Inlinesmoker
-Necrite = [GoN]Necrite
-You-suk = [GoN]You-suk
-Nevada = [GoN]Nevada
-Marc00 = [GoN]ZeHr0

Poll: Naam van UT-Clan
• [GoN]Name
• -=)GoN|Name(=-
• [GoTn00bs]Name
• Iets anders, namelijk ......
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

ik vindt [GoN]Name beter, want de tag vd clan hoort er toch echt voor te staan (vind ik)
Mijn tag wordt dan [GoN]C}{@0$
en niet [GoN]chaos_rulez (dit was ook al bij enkelen bekend.)
Ik zal proberen zo vaak mogelijk op de server proberen te spelen. Als vast staat wie er allemaal mee doen (en dan bedoel ik dat iedereen die meedoet dat ook duidelijk aan ons bekend heeft gemaakt) kunnen we zelf wel een server instellen.

-chaos_rulez = [GoN]C}{@0$
-THxZ0NE = [GoN]THxZONE
-Necrite = [GoN]Necrite
-You-suk = [GoN]You-suk
-Nevada = [GoN]Nevada
-Marc00 = [GoN]ZeHr0
-Snuffie = [GoN]Snuffel

Nick = Reficul
Mail = jytuinhof@planet.nl

-chaos_rulez = [GoN]C}{@0$
-THxZ0NE = [GoN]THxZONE
-Necrite = [GoN]Necrite
-You-suk = [GoN]You-suk
-Nevada = [GoN]Nevada
-Marc00 = [GoN]ZeHr0
-Snuffie = [GoN]Snuffel
-Soccubus = [GoN]Reficul
Als de UT nick van iemand niet goed is, graag zeggen
btw: Heeft iemand al een site gemaakt? Anders bestaat vanaf nu www.geocities.com/gatheringofn00bs.

Maar wat houd dat MSN nou in, wat kan ik er mee

dit jaar kom ik waarschijnlijk niet meer aan spelen toe, volgend jaar wel weer

(waarom vind je -=)GoN|Name(=- eigenlijk niet goed?)
Maar, éh, wat kan ik er dan meeOp maandag 31 december 2001 16:57 schreef Slarioux het volgende:
MSN is Microsofts instant message programma. Het zit standaard bij de meeste windows versies

Kdenk dat het net iets te onduidelijk is, (heb zonet perongeluk de verkeerde pol ingedruktOp maandag 31 december 2001 16:59 schreef Marc00 het volgende:
Dus in plaats van [GoTn00bs] is [GoN] wel een goed idee van mij he
(waarom vind je -=)GoN|Name(=- eigenlijk niet goed?)

Als de clan naam in [] staat is het een stuk duidelijker.
Dit topic is gesloten.