Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
1. Naam
2. Ledenlijst
3. Tag
4. Webpage
5. Afspraken over levels, mods, tijd, enz.
Iemand suggesties?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik zal wel een ledenlijst maken en de clan aanmelden bij clanbase. Ik zal dan nog wel een mailtje terugsturen vor suggesties over namen en dat soort dingen.
Msn is ook wel handig trouwens. (mijne is leonvoss@hotmail.com --> jaja ik weet errug afgezaagd, maar iedereen weet mijn naam

En NoordGestoord als je niet mee wil doen, of niets zinnigs te zeggen hebt post dan ook niet!!!
MAAR DAT IS NIET DE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En FraGGoFieL je kan ook tegen elkaar spelen... toch, als je alles zo goed weet!!
Weet ik veel, ik doe hier ook nog niet zo lang aan, zie mijn infoOp zondag 30 december 2001 02:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
is het overgens niet verboden om op GoT te recruiten?
Ik zou niet weten of dat genoeg is, maar het is alvast een aardig begin.
Ik denk dat het beter is om eerst af te spreken op publics en gewoon kijken wat het best werkt.
ik vindt [GoN]Name beter, want de tag vd clan hoort er toch echt voor te staan (vind ik)
Mijn tag wordt dan [GoN]C}{@0$
en niet [GoN]chaos_rulez (dit was ook al bij enkelen bekend.)
Ik zal proberen zo vaak mogelijk op de server proberen te spelen. Als vast staat wie er allemaal mee doen (en dan bedoel ik dat iedereen die meedoet dat ook duidelijk aan ons bekend heeft gemaakt) kunnen we zelf wel een server instellen.
Wat betreft levels: ik raad aan de bonuspacks te installeren. Die zijn te vinden op www.planetunreal.com. als iedereen die heeft werkt het altijd.
En noordgestoord, ik wou je een prettig nieuwjaar wensen, maar jij bent echt zielig

Als er toch 1 leader komt moet de wel erg veel vrije tijd hebben, want een leader wordt geacht bij elke meeting er te zijn --> Meerdere leaders dus. (een opperleader, en enkele steunleaders ofzo) Te veel leden is ook niet handig, dus die ledenstop bij 20 klopt wel.
Ik ben nu bezig om zelf een forum op te zetten, en die eerste site kan wel blijven, maar ik denk dat het ahndiger is om een soort link als adres te gebruiken. zoiets als clangon.iscool.net. dat is wat makkelijker te onthouden enzo.
Helemaal mee eens. Als je een match regelt op een server zorg dan wel voor genoeg plek en gebruik standaard levels. Tegen de tijd dat ik ze op mijn pc heb begint de volgende "vreemde" level. Op de gdries server kom ik ook al niet vanwege een DE version mismatch (whatever the hell that means).Op dinsdag 01 januari 2002 15:31 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
ARGH it ie vol
Ik wou net een potje mee doen in dat halve uurtje wat ik had. Morgen doe ik wel volop mee (als het goed is heb ik de rest van de week toch niets te doen op huiswerk na)
Het zou toch handiger zijn als het wachtwoord voor morgen alleen bij de leden bekend is, omdat er anders anderen mee gaan spelen om ons eens ff te irriteren (tenzij alle niet [GoN] leden worden gekickt.
Leiders moeten personen zijn die goed te vertrouwen zijn. Aangezien we elkaar nauwelijks kenne stel ik voor om eerst tijdelijke leiders in te stellen, en later te zien of alles goed loopt.
Wat betreft dat forum waar ik mee bezig was, het komt er wel (als het nog nodig is) maar het heeft enige vertraging. Tot dan toe wordt dit forum zo te zien gebruikt.
(k ben er weer ff niet, en ik moet weer 3 pagina's inhalen)
Mee eens, maar je begrijpt het verkeerd. Als leden met elkaar ruzie hebben, moeten er wel personen zijn die hulp kunnen bieden, en dan heb ik het niet over hoe je speelt. (het is meer als alleen een potje ut, het is een clan, en voor als je de pc-zone leest: [CLAN(S)] (DE ~ (M.)) 1: STAM, FAMILIE 2: ZEER HECHTE GROEP...}Op dinsdag 01 januari 2002 22:12 schreef Marc00 het volgende:
Als je alles verneukt dan wordt je gewoon uit de clan gezet
(van degenen waarvan ik 100% zeker ben dat die al mee doen zet ik alvast een V)
ledenlijst van [GoN]:
1.[GoN]Chaos - V Leader
2.[GoN]roy-2001 - V Sniper
3.[GoN]Pterzwet - V Member
4.[GoN]Bterkuile - Member
5.[GoN]necrite - V Leader/Webmaster
6.[GoN]funkflex - member
7.[GoN]Spartacuz - member
8.[Gon]BuzzerCrAsH - V tacticus
9.[GoN]THxzone - member
10.[GoN]AZZhooli - member
11.[GoN]You-Suk - member
12.[GoN]Nevada - member
13.[GoN]ZeHrO - member
14.[GoN]Snuffel - member
15.[GoN]Reficul - V member
16.[GoN]Slarioux - V member
17.[GoN]Robinvreuls - member
18.[Gon]Alpa-XP - V member
19.[Gon]MyMind - member
20.[Gon]R.T.B - V member
multiplayer --> join server
server invullen (213.244.174.239:7777)
password invullen (fok!rulez)
en gamen maar!!!
[edit]
laat maar k weet het al
[\edit]
Klopt, als je bij een bepaald soort spel mkee wil doen dan kan dat altijd, maar het is wel handig om de leden in te delen in wat ze doen. twee teams is dus niet handig, wel om iedereen de keus te laten om zelf te beslissen waar ze wel, en waar ze niet in meedoen.Op woensdag 02 januari 2002 18:27 schreef Marc00 het volgende:
Ik vind het ook wel slim als de 2 teams niet altijd hetzelfde zijn, want dan krijg je echt zo'n scheiding tussen de teams en is er geen echt clan meer
Shit 20:00 geweest, ben nu wel te laat

Dit topic is gesloten.