Toon posts:

UT clan voor beginners

Pagina: 1
Acties:
  • 908 views sinds 30-01-2008

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb net kabel en ben begonnen met het spelen van Unreal tournament. Tegen bots kan ik aardig spelen maar via het internet zuig ik echt.
Er zijn vast wel personen die dit ook niet goed kunnen. Nou dacht ik met zulke lui een clan op te richten en veel oefenen zodat we ook een goed potje mee kunnen spelen.
Iemand ideen of zin om mee te doen?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Gisae
  • Niet online
Als er genoeg mee doen en er een clan komt moet die hebben:
1. Naam
2. Ledenlijst
3. Tag
4. Webpage
5. Afspraken over levels, mods, tijd, enz.

Iemand suggesties?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Gisae
  • Niet online
Eeuh, aangezien ik niet echt weet hoe je een clan op moet zetten denk ik dat iedereen die mee wil doen me ff een mailtje stuurt (leonvoss@home.nl)
Ik zal wel een ledenlijst maken en de clan aanmelden bij clanbase. Ik zal dan nog wel een mailtje terugsturen vor suggesties over namen en dat soort dingen.

Msn is ook wel handig trouwens. (mijne is leonvoss@hotmail.com --> jaja ik weet errug afgezaagd, maar iedereen weet mijn naam :D)

• Gisae
  • Niet online
Ik zelf vind CTF en AS beter om in clans te spelen. Met instagib leer je wel goed richten dus dat is ook wel handig.

En NoordGestoord als je niet mee wil doen, of niets zinnigs te zeggen hebt post dan ook niet!!!

• Gisae
  • Niet online
Leuk dat iedereen ff begint over hoe goed zijn clan is...
MAAR DAT IS NIET DE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En FraGGoFieL je kan ook tegen elkaar spelen... toch, als je alles zo goed weet!!

• Gisae
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 02:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
is het overgens niet verboden om op GoT te recruiten? :D
Weet ik veel, ik doe hier ook nog niet zo lang aan, zie mijn info

• Gisae
  • Niet online
Zoals het er nu uit ziet zijn er 5 die mee willen doen.
Ik zou niet weten of dat genoeg is, maar het is alvast een aardig begin.
Ik denk dat het beter is om eerst af te spreken op publics en gewoon kijken wat het best werkt.

• Gisae
  • Niet online
Jeej ik ben weer online (ahum)
ik vindt [GoN]Name beter, want de tag vd clan hoort er toch echt voor te staan (vind ik)
Mijn tag wordt dan [GoN]C}{@0$
en niet [GoN]chaos_rulez (dit was ook al bij enkelen bekend.)

Ik zal proberen zo vaak mogelijk op de server proberen te spelen. Als vast staat wie er allemaal mee doen (en dan bedoel ik dat iedereen die meedoet dat ook duidelijk aan ons bekend heeft gemaakt) kunnen we zelf wel een server instellen.

• Gisae
  • Niet online
Ik denk dat het beter is om te kijken wat elk lid kan. Er zijn al veel leden, en dit is wel handig omdat hierdoor de opkomst bij battles altijd hoog is. Je moet natuurlijk niet twee teams maken, omdat je dan 2 clan's krijgt. Twee teams kan wel, maar dan moeten het geen vaste teams zijn. Verder hoeft er nu nog niet per se een vast soort spel af worden gesproken, dat kan later allemaal nog wel.
Wat betreft levels: ik raad aan de bonuspacks te installeren. Die zijn te vinden op www.planetunreal.com. als iedereen die heeft werkt het altijd.

• Gisae
  • Niet online
Als er een leader is die bepaald wat we spelen, wordt die persoon zwaar de pineut. Ik stel voor dat we gewoon vast zetten op welke dag we wat doen. Ik vind wel dat alle leden open moeten staan voor verschillende soorten spelen, anders wordt het geen goede clan en gaat het van: k wil dit, ik wil dat, en dan krijg je binnende kortste keren problemen met elkaar.

En noordgestoord, ik wou je een prettig nieuwjaar wensen, maar jij bent echt zielig ;(

• Gisae
  • Niet online
Ik heb er opzich niets tegen om meerdere leiders in te stellen. Het liefst een oneven aantal (3 dus) om toch de knoop door te kunnen hakken. (sorry dat ik niet vaak post, ben erg druk geweest (formatteren, familiebezoek, werken enz.))
Als er toch 1 leader komt moet de wel erg veel vrije tijd hebben, want een leader wordt geacht bij elke meeting er te zijn --> Meerdere leaders dus. (een opperleader, en enkele steunleaders ofzo) Te veel leden is ook niet handig, dus die ledenstop bij 20 klopt wel.
Ik ben nu bezig om zelf een forum op te zetten, en die eerste site kan wel blijven, maar ik denk dat het ahndiger is om een soort link als adres te gebruiken. zoiets als clangon.iscool.net. dat is wat makkelijker te onthouden enzo.

• Gisae
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 15:31 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
ARGH it ie vol
Helemaal mee eens. Als je een match regelt op een server zorg dan wel voor genoeg plek en gebruik standaard levels. Tegen de tijd dat ik ze op mijn pc heb begint de volgende "vreemde" level. Op de gdries server kom ik ook al niet vanwege een DE version mismatch (whatever the hell that means).
Ik wou net een potje mee doen in dat halve uurtje wat ik had. Morgen doe ik wel volop mee (als het goed is heb ik de rest van de week toch niets te doen op huiswerk na)

• Gisae
  • Niet online
Ik ben er morgen!!
Het zou toch handiger zijn als het wachtwoord voor morgen alleen bij de leden bekend is, omdat er anders anderen mee gaan spelen om ons eens ff te irriteren (tenzij alle niet [GoN] leden worden gekickt.
Leiders moeten personen zijn die goed te vertrouwen zijn. Aangezien we elkaar nauwelijks kenne stel ik voor om eerst tijdelijke leiders in te stellen, en later te zien of alles goed loopt.
Wat betreft dat forum waar ik mee bezig was, het komt er wel (als het nog nodig is) maar het heeft enige vertraging. Tot dan toe wordt dit forum zo te zien gebruikt.
(k ben er weer ff niet, en ik moet weer 3 pagina's inhalen)

• Gisae
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 22:12 schreef Marc00 het volgende:
Als je alles verneukt dan wordt je gewoon uit de clan gezet :)
Mee eens, maar je begrijpt het verkeerd. Als leden met elkaar ruzie hebben, moeten er wel personen zijn die hulp kunnen bieden, en dan heb ik het niet over hoe je speelt. (het is meer als alleen een potje ut, het is een clan, en voor als je de pc-zone leest: [CLAN(S)] (DE ~ (M.)) 1: STAM, FAMILIE 2: ZEER HECHTE GROEP...}

• Gisae
  • Niet online
Als het klopt dat er 19 zijn (ik weet niet of iedereen van die 19 ook al duidelijk kenbaar heeft gemaakt of hij echt mee doet) Vindt ik het goed dat je nummer 20 bent. We de gewoon wie er het eerst bij was.

• Gisae
  • Niet online
ff tussendoor. Als je een max aantal leden van 20 hebt moet je dat ook vol houden. Toch is het nog mogelijk dat er plaatsen vrij zijn, omdat het (voor zover ik weet) nog niet helemaal duidelijk is of iedereen mee doet. Ik stel voor de lijst hier neer te zetten, en iedereen die zeker mee doet deze lijst ff quote en en V achter zij naam zet.
(van degenen waarvan ik 100% zeker ben dat die al mee doen zet ik alvast een V)

ledenlijst van [GoN]:

1.[GoN]Chaos - V Leader
2.[GoN]roy-2001 - V Sniper
3.[GoN]Pterzwet - V Member
4.[GoN]Bterkuile - Member
5.[GoN]necrite - V Leader/Webmaster
6.[GoN]funkflex - member
7.[GoN]Spartacuz - member
8.[Gon]BuzzerCrAsH - V tacticus
9.[GoN]THxzone - member
10.[GoN]AZZhooli - member
11.[GoN]You-Suk - member
12.[GoN]Nevada - member
13.[GoN]ZeHrO - member
14.[GoN]Snuffel - member
15.[GoN]Reficul - V member
16.[GoN]Slarioux - V member
17.[GoN]Robinvreuls - member
18.[Gon]Alpa-XP - V member
19.[Gon]MyMind - member
20.[Gon]R.T.B - V member

• Gisae
  • Niet online
Lees ff mijn vorige post (belangrijk!!!)

• Gisae
  • Niet online
UT opstarten
multiplayer --> join server
server invullen (213.244.174.239:7777)
password invullen (fok!rulez)
en gamen maar!!!

• Gisae
  • Niet online
Als je een map niet hebt wordt ie gedownload, en je kan wel upgraden(zie http://personalserver.fileplanet.com/redir.asp?from=redef&to=http%3A//www.fileplanet.com/index.asp?file=51915 )

• Gisae
  • Niet online
400 ste post woei

• Gisae
  • Niet online
waarmee ga je verliezen?

[edit]
laat maar k weet het al
[\edit]

• Gisae
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 18:27 schreef Marc00 het volgende:
Ik vind het ook wel slim als de 2 teams niet altijd hetzelfde zijn, want dan krijg je echt zo'n scheiding tussen de teams en is er geen echt clan meer :)
Klopt, als je bij een bepaald soort spel mkee wil doen dan kan dat altijd, maar het is wel handig om de leden in te delen in wat ze doen. twee teams is dus niet handig, wel om iedereen de keus te laten om zelf te beslissen waar ze wel, en waar ze niet in meedoen.

Shit 20:00 geweest, ben nu wel te laat :(

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee